Ο χρήστης baltsiotis έγραψε:
Για να μη βρεθώ προ εκπλήξεως (κακής), είπα στο φανοποιό που έχει αναλάβει την αποκατάσταση του αμαξώματος , να μην πειράξει τις ζάντες 'θα το κανονίσω εγώ'.
Σωστός!!
Μία ένσταση Παναγιώτη, σωστά όλα αυτά που γράφεις, αλλά στην πράξη είναι ανεφάρμοστα. Οι ζάντες είναι βαμμένες απο το εργοστάσιο με πολύ ανθεκτικό χρώμα, συν ότι έχουν ένα σωρό καμπύλες και δυσπρόσιτα σημεία. Βλέπω τον φίλο baltsiotis να είναι καμία βδομάδα πάνω απο τις ζάντες μόνο για να τις καθαρίσει. Been there, done that! (and will NEVER do it again!!!).
Καλύτερα πήγαινέ τις για αμμοβολή. Η τιμή είναι 10-15€ η κάθε ζάντα και πίστεψέ με δεν είναι πολλά. Μετά έχεις 2 επιλογές. Ή πούδρα, όπως είπε κι ο Παναγιώτης, ή χρώμα. Η πούδρα (ηλεκτροστατική βαφή)είναι πολύ ανθεκτική, αλλά αρκετά ακριβότερη (καμιά 30αριά η ζάντα αν θυμάμαι καλά).
Στη δεύτερη περίπτωση (χρώμα) πρέπει υποχρεωτικά να τις ασταρώσεις για αρχή (2 χέρια zinc, τις προστατεύει πολύ καλά απο σκουριά).
Για το χρώμα, εγώ χρησιμοποιώ το χρώμα για ζάντες της Motip, μου έχει αφήσει άριστες εντυπώσεις και η αντοχή του είναι πολύ καλή αλλά βγαίνει μόνο σε 2 αποχρώσεις του ασημί, μαύρο και άσπρο. Αν θέλεις πιο ψαγμένο χρώμα, θα πρέπει είτε να το φτιάξεις και να τις δώσεις στο φανοποιό σου (τώρα δεν υπάρχει πρόβλημα, που έχει γίνει η προεργασία σωστά) ή να τις βάψεις εσύ με 'φτιαχτό' σπρέυ. Αν το χρώμα είναι μεταλλικό θα χρειαστείς και δεύτερο χέρι βερνίκι, πάλι 'φτιαχτό' σπρέυ αλλά πρόσεξε, ζήτησε σατινέ, αλλιώς θα βγούν πολύ γυαλιστερές.
Αμέσως μετά την αμμοβολή:

Zinc:

1o χέρι (το χρώμα είναι απλό σπρέυ ζάντας )
