-
Αγορασαμε το 2006 ενα toyota aygo+ και ξεκινησαμε να το συντηρουμε κανονικοτατα στο συνεργειο του κου Φλαμιατου αρχικα και στην συνεχεια στο autopolis σταυρος.
Το 2008 ανεφερα σε καποιο service προβλημα με το πισω θερμαινομενο τζαμι(δεν δουλευε) και οταν το πηρα το αυτοκινητο μου ειπαν οτι το εχουν φτιαξει Ηταν καλοκαιρι δεν χρησιμοποιησα το θερμαινομενο και κατα των Σεπτεμβρη που αρχισαν οι βροχες ανακαλυψα οτι δεν δουλευει .
Επειδη ειχα 6 χρονια εγγυηση στην οποια δεν ειχα διαβασει τους ορους της αποφασισα οπτε το παω για service να το ξανα αναφερω .Ετσι και εγινε πηγα το αμαξι τον φεβρουαριο 25 μερες μετα το συμπληρωμα των 3 χρονων και μου ειπαν οτι το αμαξι θελει αντικατασταση πισω παρμπριτζ με κοστος 280ευρω τα οποια καλουμε να τα πληρωσω εγω .
Διαβαζοντας την εγγυση διαπιστωσα οτι πραγματι δεν καλυπτουν παρμπριτζ μετα την 3 ετια αλλα το δικο μου θεωρω οτι ειχε προβλημα πριν την 3ετια απλα απο αμελεια του συνεργειου δεν επισκευαστηκε ποτε.
Επικοινωνησα με την toyota hellas και μου ειπαν οτι επειδη δεν εχει καταγραφει η αναφορα της βλαβης απο την polis stavros δεν μπορουν να το αντικαταστησουν (ειμαι και ψευτης δηλαδη).
Απλα προσεχετε τα 6 χρονια εγγυηση δεν ειναι ακριβως 6 χρονια ειναι 3 πληρης (ελπιζω) και αλλα 3 με περιορισμους και οποτε το πατε σε συνεργειο και αναφερετε καποια βλαβη να ζητατε να καταγραφετε
Και τελος το πολυδιαφημιζομενο toyota after sales ειναι π@π@ρ!@ -
Αγορασαμε το 2006 ενα toyota aygo+ και ξεκινησαμε να το συντηρουμε κανονικοτατα στο συνεργειο του κου Φλαμιατου αρχικα και στην συνεχεια στο autopolis σταυρος.
Το 2008 ανεφερα σε καποιο service προβλημα με το πισω θερμαινομενο τζαμι(δεν δουλευε) και οταν το πηρα το αυτοκινητο μου ειπαν οτι το εχουν φτιαξει Ηταν καλοκαιρι δεν χρησιμοποιησα το θερμαινομενο και κατα των Σεπτεμβρη που αρχισαν οι βροχες ανακαλυψα οτι δεν δουλευει .
Επειδη ειχα 6 χρονια εγγυηση στην οποια δεν ειχα διαβασει τους ορους της αποφασισα οπτε το παω για service να το ξανα αναφερω .Ετσι και εγινε πηγα το αμαξι τον φεβρουαριο 25 μερες μετα το συμπληρωμα των 3 χρονων και μου ειπαν οτι το αμαξι θελει αντικατασταση πισω παρμπριτζ με κοστος 280ευρω τα οποια καλουμε να τα πληρωσω εγω .
Διαβαζοντας την εγγυση διαπιστωσα οτι πραγματι δεν καλυπτουν παρμπριτζ μετα την 3 ετια αλλα το δικο μου θεωρω οτι ειχε προβλημα πριν την 3ετια απλα απο αμελεια του συνεργειου δεν επισκευαστηκε ποτε.
Επικοινωνησα με την toyota hellas και μου ειπαν οτι επειδη δεν εχει καταγραφει η αναφορα της βλαβης απο την polis stavros δεν μπορουν να το αντικαταστησουν (ειμαι και ψευτης δηλαδη).
Απλα προσεχετε τα 6 χρονια εγγυηση δεν ειναι ακριβως 6 χρονια ειναι 3 πληρης (ελπιζω) και αλλα 3 με περιορισμους και οποτε το πατε σε συνεργειο και αναφερετε καποια βλαβη να ζητατε να καταγραφετε
Και τελος το πολυδιαφημιζομενο toyota after sales ειναι π@π@ρ!@ -
Αγορασαμε το 2006 ενα toyota aygo+ και ξεκινησαμε να το συντηρουμε κανονικοτατα στο συνεργειο του κου Φλαμιατου αρχικα και στην συνεχεια στο autopolis σταυρος.
Το 2008 ανεφερα σε καποιο service προβλημα με το πισω θερμαινομενο τζαμι(δεν δουλευε) και οταν το πηρα το αυτοκινητο μου ειπαν οτι το εχουν φτιαξει Ηταν καλοκαιρι δεν χρησιμοποιησα το θερμαινομενο και κατα των Σεπτεμβρη που αρχισαν οι βροχες ανακαλυψα οτι δεν δουλευει .
Επειδη ειχα 6 χρονια εγγυηση στην οποια δεν ειχα διαβασει τους ορους της αποφασισα οπτε το παω για service να το ξανα αναφερω .Ετσι και εγινε πηγα το αμαξι τον φεβρουαριο 25 μερες μετα το συμπληρωμα των 3 χρονων και μου ειπαν οτι το αμαξι θελει αντικατασταση πισω παρμπριτζ με κοστος 280ευρω τα οποια καλουμε να τα πληρωσω εγω .
Διαβαζοντας την εγγυση διαπιστωσα οτι πραγματι δεν καλυπτουν παρμπριτζ μετα την 3 ετια αλλα το δικο μου θεωρω οτι ειχε προβλημα πριν την 3ετια απλα απο αμελεια του συνεργειου δεν επισκευαστηκε ποτε.
Επικοινωνησα με την toyota hellas και μου ειπαν οτι επειδη δεν εχει καταγραφει η αναφορα της βλαβης απο την polis stavros δεν μπορουν να το αντικαταστησουν (ειμαι και ψευτης δηλαδη).
Απλα προσεχετε τα 6 χρονια εγγυηση δεν ειναι ακριβως 6 χρονια ειναι 3 πληρης (ελπιζω) και αλλα 3 με περιορισμους και οποτε το πατε σε συνεργειο και αναφερετε καποια βλαβη να ζητατε να καταγραφετε
Και τελος το πολυδιαφημιζομενο toyota after sales ειναι π@π@ρ!@ -
θραύση κρυστάλλων δεν έχεις;
-
το εχω σκεφτει και εγω αυτο και μαλλον εκει θα καταληξω το εγραψα για να μην την πατησουν μερικοι οπως εγω και οχι για να βρω λυση...
σε ευχαριστω παντως για την ......πονηρη συμβουλη -
Α εγώ δεν είπα τπτ. Αλλά να, ενώ πχ καρφώνεις ένα φωτιστικό με την βαριοπούλα έξω στον κήπο, μπορεί να σου ξεφύγει λίγο... Να προσέχεις, γίνονται εύκολα ζημιές έτσι.
-
Να συμπληρώσω επίσης και εγώ στο θέμα που συζητάμε έτσι ακαδημαϊκά ότι μην κάνεις καμιά κίνηση να βάλεις κανά σεντόνι στο πίσω κάθισμα για τα γυαλιά. Δεν πειράζει να τα μαζεύεις μετά με προσοχή όσα πέσουν μέσα. Οι εμπειρογνώμονες τα κοιτάνε αυτά και δεν είναι χτεσινοί...
'Κατεβήκα το βράδυ και το βρήκα έτσι' είναι μια καλή αρχή ...
(φυσικά κοίτα το συμβόλαιο σου προσεκτικά γιατί συνήθως βάζουν και μια απαλλαγή στα τζάμια. αν την έχεις στα 250ε π.χ. δεν έχει διαφορά. αλλά αν την έχεις στα 100ε π.χ. τότε όλο και κάποιος κουκουλοφόρος θα περάσει από το σπίτι σου κάποιο βράδυ...)
-
Ο χρήστης ritmo130tc έγραψε:
Το 2008 ανεφερα σε καποιο service προβλημα με το πισω θερμαινομενο τζαμι(δεν δουλευε) και οταν το πηρα το αυτοκινητο μου ειπαν οτι το εχουν φτιαξειΚαταρχάς να πούμε τα βασικά...υπάρχει πουθενά σε κάποιο από τα χαρτιά που έχεις στα χέρια σου που να αποδεικνύει ότι τους είπες ότι το πίσω θερμαινόμενο τζάμι δε δουλεύει?Επιπλέον...αν πλήρωσες για την εργασία που έκαναν (που και καλά στο φτιάξανε), τότε τους έχεις στο χέρι.
Κατά την ταπεινή μου γνώμη, πήγαινε από το σέρβις της toyota που έκανες την (και καλά) επισκευή με αυτά τα χαρτιά στο χέρι σου.Σίγουρα με τον αριθμό του παραστατικού, θα μπορέσει να βρει κι αυτός το χαρτί μέσα στον υπολογιστή.
Να ξέρεις ότι είναι πολύ χοντρό αν αποδειχτεί ότι πλήρωσες εργασία για κάτι που δεν έγινε.
(θεωρείται εξαπάτηση )
Ζήτα τον υπεύθυνο και αν δεν βρεις άκρη, (χωρίς να αναφέρεις τίποτα), πηγαίνεις στην Toyota Hellas, ζητάς τον υπεύθυνο των service και αρχίζεις και περιγράφεις τα γεγονότα.Αυτός θα σε παραπέμψει κάπου.
Σημαντικό θέμα είναι να μην πάρεις τηλέφωνο, αλλά αν είναι δυνατόν να μιλήσεις μαζί τους face-to-face.Δεν ξέρω τελικά τι θα κάνεις...ειλικρινά εύχομαι να βρεις άκρη όσο το δυνατόν πιο αναίμακτα.
ΥΓ:Υπάρχει περίπτωση να μη δουλεύει το τζάμι γιατί το 'φισάκι' που είναι πάνω στην πόρτα και ενώνει τα καλώδια του αυτοκινήτου με τις αντιστάσεις να μην έχει κουμπώσει καλά (και να μην κάνει επαφή) ή να έχει ξεκουμπώσει, οπότε το πρόβλημά σου να είναι απλό. Δεν ξέρω βέβαια αν το έχετε ήδη κοιτάξει αυτό...Συνήθως πάντως τα προβλήματα αυτά προέρχονται από βλακείες.
-
δεν εχω πληρωσει τιποτα για την επισκευη στο τζαμι και ειχαν γραψει με στυλο σε ενα απο τα χαρτια που μου εδωσαν οταν παρελαβα το αυτοκινητο απο service για το προβλημα αλλα δυστυχως επειδη μου φανηκε αχρηστο το χαρτι το πεταξα .
Ο τεχνικος που ειχα μιλησει στο service αυτο μου ειπαν οτι εχει φυγει .
Η toyota hellas αφου μιλησε με την πολις σταυρος μου ειπαν οτι δεν υπαρχει πουθενα αναφορα μου για το τζαμι πραγμα το οποιο πιστευω μια και ηταν γραμενο οπως ανεφερα πιο πανω με το χερι .
To φυσακι το ελενξα και μονος μου και ηταν στην θεση του.
Να αναφερω επισης οτι οποτε τελειωνα με καποιο service στην συγκεκριμενη αντιπροσωπεια με παιρναν τηλεφωνο και με ρωτουσαν αν ημουνα ευχαριστημενος ενω τωρα που παρουσιαστηκε το προβλημα ουτε ενα τηλεφωνο μια και καταλαβαν οτι θα τους εκραζα -
Ασχετο σχετικό:
Στην Pilkington που είχα δουλέψει παλιότερα, είχαν πολλά πεταμένα πίσω παρμπρίζ σε κάθε παραγωγή γιατί δεν δούλευαν σωστά οι αντιστάσεις.... -
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Ασχετο σχετικό:
Στην Pilkington που είχα δουλέψει παλιότερα, είχαν πολλά πεταμένα πίσω παρμπρίζ σε κάθε παραγωγή γιατί δεν δούλευαν σωστά οι αντιστάσεις....η pilkington φτιαχνει τα παρμπριτζ στα aygo??
-
Ο χρήστης ritmo130tc έγραψε:
Ασχετο σχετικό:
Στην Pilkington που είχα δουλέψει παλιότερα, είχαν πολλά πεταμένα πίσω παρμπρίζ σε κάθε παραγωγή γιατί δεν δούλευαν σωστά οι αντιστάσεις....η pilkington φτιαχνει τα παρμπριτζ στα aygo??
δεν έχω ιδέα. Αλλά σίγουρα το θέμα της 'λάθος παραγωγής' στις αντιστάσεις, δεν υπάρχει μόνο σε αυτούς. Ενδεικτικά το είπα.
-
Ειναι πολυ σημαντικο,αυτο που ειπε ο φιλος...Να καταγραφονται ολοι οι ελεγχοι που γινονται στα συνεργεια.Εγω γλυτωσα τουλαχιστον 400 ευρω ετσι.Ειχα προβλημα με το παραθυρο του οδηγου στο ΜΙΝΙ.Τους ανεφερα το προβλημα 10 μερες πριν τη ληξη της εγγυησης και μου ειπαν οτι δε βρισκουν προβλημα και οτι το παραθυρο ειναι ενταξει.Με τα απο 8 μηνες ,απο τη ληξη της εγγυησης ,το παραθυρο δε δουλευε καθολου και μου το αλλαξαν δωρεαν.
-
Μπορεί το θέμα να είναι λίγο άσχετο-σχετικό αλλά θα το πω. Πώς θα κινηθώ ακόμα δεν έχω αποφασίσει, αλλά δεν πρόκειται να το αφήσω έτσι, όχι για τα χρήματα αλλά για το γανώτο. Σε ένα Toyota Auris που είναι ενός εγγύησης (1 1/2 χρονών αυτοκίνητο), κόπηκε η μία βίδα της ποδιάς που καλύπτει το ενδιάμεσο καζανάκι. Πιάστηκε πρόχειρα να μην τρίζει (από το εξουσιοδοτημένο συνεργείο) και κανονίστηκε αλλαγή μαζί με το Service σε 3-4 μέρες που ήθελα έτσι και αλλιώς. Πάμε στο θέμα τώρα, Service οκ, ποδιά οκ, πάω να πληρώσω και ανακαλύπτω ότι η ποδιά ΔΕΝ ειναι στην εγγύηση. Εξηγώ στα 'παιδιά' (και χωρίς ' ' σωστό θα ήταν) και μου λένε πως μίλησαν με TOYOTA και ΔΕΝ το καλύπτει γιατί λέει πως είναι στο κάτω μέρος του οχήματος και μπορεί να έχει προέλθει από κάποιο χτύπημα. Αφου μίλησα με όλους εκεί (σημειωτέων ότι όλοι συμφωνούσαν πως αν ήταν από χτύπημα θα είχε χτυπήσει τουλάχιστον και κάποθ το ενδιάμεσο καζανάκι ή το πάτωμα ή και τα 2), άκρη δεν καταάφερα να βρω. Εννοώ ότι δεν γινόταν να περαστεί στην εγγύηση. Όπως και να έχει τα πλήρωσα και έφυγα.
Το θέμα είναι ότι έχω όλα τα χαρτάκια (πέρα απο τις Εντολές Εργασίας), και αυτά τις αναφοράς του προβλήματος αρχικά, της πρόχειρης επισκευής του...όλα.
Θέλω να κάνω αναφορά στην ΤΟΥΟΤΑ ΗΕLLAS αφού το σημείο που βρίσκεται η εν λόγο ποδιά ΑΠΟΚΛΕΙΕΙ το ενδεχόμενο να τραυματιστεί χωρίς να υπάρχει εμφανή (τουλάχιστον) ζημιά σε κάποιο άλλο μέρος του αυτοκινήτου (πάτωμα-τελικό).
Δεν έχω προλάβει να διαβάσω την εγγύηση και μην τυχόν αποκλείει την κάλυψη κάτι τέτοιου, αλλά αυτό θα γίνει σήμερα κιόλας. After Sales-Εγγύηση ΤΟΥΟΤΑ και
Τι θα με συμβουλεύαται??
Δεν μιλάμε για κανένα κόστος σοβαρό (€48) αλλά κυρίως είναι το γαμώτο -
Ακούστε τι πρόβλημα προέκυψε με τη δική μου εγγύηση στο αυτοκίνητό μου. Έχω ένα Toyota Aygo μοντέλο Ιούλιος 2005 με 50.000χλμ. και βρίσκομαι τώρα στην περίοδο της εκτεταμένης εγγύησης, κάνοντας όλα τα σέρβις κανονικά στην Toyota. Τον περασμένο Ιούλιο έκανα το τέταρτο σέρβις και πλήρωσα 417€!!!. Πριν λίγες μέρες έπαθα ζημιά στον συμπλέκτη και πήγα αμέσως το αυτοκίνητο σε εξουσιοδοτημένο κατάστημα. Μου είπαν, από τον ήχο που ακουγόταν πατώντας το συμπλέκτη ότι η ζημιά θα κοστίσει 375€ (225€ σετ συμπλέκτης + 150 εργατικά). Λέω στο μηχανικό να μην ανοίξει το αυτοκίνητο μέχρι να μάθω αν η ζημιά καλύπτεται από την εγγύηση. Με ενημερώνει επικοινωνόντας με τα κεντρικά ότι δεν καλύπτομαι και αρχίζω να ψάχνω συνεργείο να αλλάξω το σύστημα συμπλέκτη φθηνότερα.
Επικοινωνώ εγώ τηλεφωνικά με την εξυπηρέτηση πελατών για να διαμαρτυρηθώ για την εγγύηση και μου λένε ότι εφόσον η βλάβη προέρχεται από κακή χρήση δική μου δεν το καλύπτει η εγγύηση. Ανταπαντώ λέγοντας ότι πιθανόν η βλάβη να οφείλεται σε αστοχία υλικού και τι συμβαίνει σε αυτή την περίπτωση. Μου λένε τότε να δώσω εντολή στο μηχανικό να ανοίξει το αυτοκίνητο, να τραβήξει φωτογραφίες δίσκο-πλατώ-ρουλεμάν, να τις στείλει στα κεντρικά και αν η βλάβη οφείλεται σε αστοχία υλικού το καλύπτει η εγγύηση. Συμφωνώ, παίρνοντας το ρίσκο ότι φταίω εγώ ( αν είναι δυνατόν σε αμάξι 4 χρόνων και toyota να χαλάσει ο συμπλέκτης) και λέω στο μηχανικό να ανοίξει το αυτοκίνητο.
Ακούστε τη συνέχεια να πάθετε πλάκα!! Αποδεικνύεται ότι υπάρχει αστοχία υλικού στο πλατό, το παραδέχτηκε ο ίδιος ο μηχανικός της toyota, οπότε με βάση τη συμφωνία που κάναμε η εγγύηση με κάλυπτε. Δυστυχώς, όμως, σε νέα επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών η προϊσταμένη μου λέει ότι στην εκτεταμένη εγγύηση δεν συμπεριλαμβάνεται η βλάβη του συμπλέκτη, ανεξαρτήτως αιτίας. Της λέω ότι η συμφωνία μου ήταν διαφορετική, προκειμένου να αφήσω το αμάξι στο συγκεκριμένο συνεργείο να φτιαχτεί, αλλιώς αν το ήξερα από την αρχή θα το έφτιαχνα αλλού με 200€. Και τι μου λέει;;; Ότι δεν μπορώ να το αποδείξω εφόσον ήταν λεκτική συμφωνία, ότι η κοπέλα έκανε λάθος και ζήτησε απλά συγγνώμη!!
Τι θα μπορούσα να κάνω εγώ από εδώ και πέρα; Είμαι απογοητευμένη, ένιωσα ότι εξαπατήθηκα και το μόνο σίγουρο είναι ότι μακριά πλέον από σέρβις σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία! Τζάμπα λεφτά!! -
Ο χρήστης ritmo130tc έγραψε:
το εχω σκεφτει και εγω αυτο και μαλλον εκει θα καταληξω το εγραψα για να μην την πατησουν μερικοι οπως εγω και οχι για να βρω λυση...
σε ευχαριστω παντως για την ......πονηρη συμβουληΓια να πω την αληθεια μου εγω δεν θα το εσπαγα ουτε θα το αλλαζα (δεν ξερω ποσο τζιμανια ειναι και στην αλλαγη τζαμιων ασε που φαινεται στην μεταπωληση αν προσεξει καποιος χρονολογιες τζαμιων) αλλα θα το επισκευαζα με αυτο
http://cgi.ebay.fr/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... fe=sidebar
Στην ΒΧ το εχω φτιαξει πια αψογα χωρις να αλλαξω τζαμι εδω κι ενα χρονο με αυτην την 'μπογια' !!edit: τωρα ειδα ημερομηνια
-
( αν είναι δυνατόν σε αμάξι 4 χρόνων και toyota να χαλάσει ο συμπλέκτης)
Μήπως είσαι υπερβολικός ?Στα Suzuki SX4 κρατάνε δεν κρατάνε 2-3 μήνες από ότι διαβάζω σε διάφορα ποσταρίσματα.
-
Πέρα από τον συμπλέκτη που αποδείχθηκε προβληματικός, αυτό που με πείραξε περισσότερο είναι η συμπεριφορά του προσωπικού της Toyota Hellas. Είναι δυνατόν άρχικά να μου λένε ότι καλύπτεται η βλάβη αν είναι αστοχία υλικού και όταν συμβαίνει αυτό πραγματικά μετά να μου το αλλάζουν; Θα κάνω καταγγελία στο ινστιτούτο καταναλωτή και δεν ξέρω πού αλλού...
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Μήπως είσαι υπερβολικός ?
μάλλον υπερβολική ...κοπέλα είναι.
Είμαι **απογοητευμένη**, ένιωσα ότι εξαπατήθηκα και το μόνο σίγουρο είναι ότι μακριά πλέον από σέρβις σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία! Τζάμπα λεφτά!!
-
Πολλά είναι τα προβλήματα με καμμένο υλικό τριβής αμπραγιάζ σε Toyota. Αιτία το ίδιο το υλικό που είναι για τα μπάζα. Γι αυτό μην το ψάχνεις. Παει ο καιρός που το Carina πήγαινε απόσυρση με το ίδιο αμπραγιάζ...
προβλημα με εγγυηση σε toyota aygo