Πέρα από τον συμπλέκτη που αποδείχθηκε προβληματικός, αυτό που με πείραξε περισσότερο είναι η συμπεριφορά του προσωπικού της Toyota Hellas. Είναι δυνατόν άρχικά να μου λένε ότι καλύπτεται η βλάβη αν είναι αστοχία υλικού και όταν συμβαίνει αυτό πραγματικά μετά να μου το αλλάζουν; Θα κάνω καταγγελία στο ινστιτούτο καταναλωτή και δεν ξέρω πού αλλού...
Latest posts made by katedelap
-
RE: προβλημα με εγγυηση σε toyota aygoposted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
-
RE: προβλημα με εγγυηση σε toyota aygoposted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
Ακούστε τι πρόβλημα προέκυψε με τη δική μου εγγύηση στο αυτοκίνητό μου. Έχω ένα Toyota Aygo μοντέλο Ιούλιος 2005 με 50.000χλμ. και βρίσκομαι τώρα στην περίοδο της εκτεταμένης εγγύησης, κάνοντας όλα τα σέρβις κανονικά στην Toyota. Τον περασμένο Ιούλιο έκανα το τέταρτο σέρβις και πλήρωσα 417€!!!. Πριν λίγες μέρες έπαθα ζημιά στον συμπλέκτη και πήγα αμέσως το αυτοκίνητο σε εξουσιοδοτημένο κατάστημα. Μου είπαν, από τον ήχο που ακουγόταν πατώντας το συμπλέκτη ότι η ζημιά θα κοστίσει 375€ (225€ σετ συμπλέκτης + 150 εργατικά). Λέω στο μηχανικό να μην ανοίξει το αυτοκίνητο μέχρι να μάθω αν η ζημιά καλύπτεται από την εγγύηση. Με ενημερώνει επικοινωνόντας με τα κεντρικά ότι δεν καλύπτομαι και αρχίζω να ψάχνω συνεργείο να αλλάξω το σύστημα συμπλέκτη φθηνότερα.
Επικοινωνώ εγώ τηλεφωνικά με την εξυπηρέτηση πελατών για να διαμαρτυρηθώ για την εγγύηση και μου λένε ότι εφόσον η βλάβη προέρχεται από κακή χρήση δική μου δεν το καλύπτει η εγγύηση. Ανταπαντώ λέγοντας ότι πιθανόν η βλάβη να οφείλεται σε αστοχία υλικού και τι συμβαίνει σε αυτή την περίπτωση. Μου λένε τότε να δώσω εντολή στο μηχανικό να ανοίξει το αυτοκίνητο, να τραβήξει φωτογραφίες δίσκο-πλατώ-ρουλεμάν, να τις στείλει στα κεντρικά και αν η βλάβη οφείλεται σε αστοχία υλικού το καλύπτει η εγγύηση. Συμφωνώ, παίρνοντας το ρίσκο ότι φταίω εγώ ( αν είναι δυνατόν σε αμάξι 4 χρόνων και toyota να χαλάσει ο συμπλέκτης) και λέω στο μηχανικό να ανοίξει το αυτοκίνητο.
Ακούστε τη συνέχεια να πάθετε πλάκα!! Αποδεικνύεται ότι υπάρχει αστοχία υλικού στο πλατό, το παραδέχτηκε ο ίδιος ο μηχανικός της toyota, οπότε με βάση τη συμφωνία που κάναμε η εγγύηση με κάλυπτε. Δυστυχώς, όμως, σε νέα επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών η προϊσταμένη μου λέει ότι στην εκτεταμένη εγγύηση δεν συμπεριλαμβάνεται η βλάβη του συμπλέκτη, ανεξαρτήτως αιτίας. Της λέω ότι η συμφωνία μου ήταν διαφορετική, προκειμένου να αφήσω το αμάξι στο συγκεκριμένο συνεργείο να φτιαχτεί, αλλιώς αν το ήξερα από την αρχή θα το έφτιαχνα αλλού με 200€. Και τι μου λέει;;; Ότι δεν μπορώ να το αποδείξω εφόσον ήταν λεκτική συμφωνία, ότι η κοπέλα έκανε λάθος και ζήτησε απλά συγγνώμη!!
Τι θα μπορούσα να κάνω εγώ από εδώ και πέρα; Είμαι απογοητευμένη, ένιωσα ότι εξαπατήθηκα και το μόνο σίγουρο είναι ότι μακριά πλέον από σέρβις σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία! Τζάμπα λεφτά!!