-
Ο χρήστης ΔΝΤΖ έγραψε:
Επίσης ενάς λόγος επιπλέον:
Δεν έχω μπεί στην νέα Σιτροέν C5 ούτε έχω επαφή με κάποιο γνωστό μου άτομο που να είναι κάτοχος της. Απλά μου κάνει εντύπωση οτι τα περισσότερα περιοδικά ενώ το μοντέλο με την μεταλλική ανάρτηση έχει τον κορυφαίο συνδυασμό στην αρχιτεκτονική του - διπλά ψαλίδια εμπρός/πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω- το έχουν όχι σαν κάτι ιδιαίτερο στην οδική του συμπεριφορά. Αναρωτιέμαι μήπως απο τότε που μπήκαν στα αυτοκίνητα τα ηλεκτρονικά συστήματα ευστάθειας μήπως οι εταιρίες-δεν λέω φυσικά όλες- κάπου έχουν την γεωμετρία των αναρτήσεων στα μοντέλα τους, ως δευτερεύον παράγοντα για την ενεργητική ασφάλεια τους; Απλά το θέτω ως ερώτημα.Αυτό που πρέπει να σου κάνει εντύπωση είναι η εμμονή στα στερεότυπα. Το παν στις αναρτήσεις είναι η γεωμετρία και οι συνδυασμοί αμορτισέρ-ελατηρίων. Αν κάτι από αυτά είναι ήπιο ή ακραίο, αντίστοιχη θα είναι και η συμπεριφορά. Αν κάτι είναι λάθος και δεν ταιριάζει, στράφι θα πάει και η οδική συμπεριφορά. Η διάταξη μπορεί να λέγεται υστερούντες βραχίονες (και είναι) σε αυτό το ελαφρύ που οδηγώ εγώ, αλλά μπορώ να σου εγγυηθώ ότι δεν είναι καθόλου διασκεδαστικό ούτε καν ασφαλές. Τα αυτοκίνητα που έχουμε θεοποιήσει, είχαν προφανώς καταπληκτικές επιλογές σε γωνίες, κινηματική και αμορτισέρ-ελατήρια και έγιναν top στο θέμα οδική συμπεριφορά. Αντίστοιχα, οι πολλαπλοί δεν είναι πανάκεια, αν δεν είναι σωστά ρυθμισμένοι.
Προσθήκη: Η αντιστρεπτική είναι ένα κομμάτι μέταλλο που συνδέει τους τροχούς και περνάει κινήσεις από τον έναν στον άλλο. Αυτό ακυρώνει την πλήρη ανεξαρτησία. Σκόπιμα το αφήνω ανακριβές αυτό, γιατί θα ξεχάσουμε αυτά που ξέρουμε...Τα περί διορθώματος δεν τα είπα εγώ, και δεν γνωρίζω την ιστορία που κρύβεται από πίσω.
Ε, μάγος είσαι ότι με ένα ESP έχεις άλλα πράγματα να προσέξεις (όπως π.χ. την συνεργασία με τον κινητήρα και την ανάρτηση), παρά την συμπεριφορά της ανάρτησης χωρίς αυτό; Φυσικά και έχει περάσει σε 2η μοίρα, ειδικά όσο προχωράμε προς την απόλυτη ουδετερότητα στην οδήγηση και όσο βάζουμε την άνεση σε πρώτο πλάνο. Βέβαια, οι ίδιοι βάζουμε τα χεράκια μας και βγάζουμε τα ματάκια μας όταν τοποθετούμε σκληρότερα αμορτισέρ και 18αρηδες τροχούς και έτσι χάνουμε ΚΑΙ την άνεση.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
Το αμαξι ειναι πολυ ενταξει ακομα και το 1000ρι και ολα ειχαν παθ. τετραδιευθηνση
Saxo,ZX,Xsara,Xantia
106,206,306,406
Italakia στην παθητικη τετραδιευθηνση οι πισω τροχοι στριβουν οπως οι μπροστινοι οχι αντιθετααν εστριβαν οπως οι μπροστινοι θα πηγαινε σαν καβουρας το αμαξι.
οι μπροστα ας πουμε στριβουν αριστερα και οι πισω δεξια για να βοηθησουν λιγο.
ακομα και οι μεγαλες νταλικες αν εχεις παρατηρησει οι πισωτροχοι στριβουν εντελως αντιθετα απο τους μπροστα.Οχι φιλε μου κανεις λαθος ιδου και η τεχνικη πληροφορια απο το εργοστασιο:
Οπως βλεπεις οι τροχοι στριβουν προς τα δεξια σε δεξια στροφη...
Στις νταλικες ειναι αλλο συστημα.... -
Στις νταλίκες το σύστημα είναι ενεργητικό και όπως και στα αντίστοιχα συστήματα των αυτοκινήτων σε μεγάλες ταχύτητες στρίβει τους πίσω τροχούς στην ίδια κατεύθυνση με τους μπροστά για μεγαλύτερη σταθερότητα και σε μικρές σε αντίθετη κατεύθυνση μειώνοντας τον κύκλο στροφής του οχήματος
-
αν και δεν καταλαβα τιποτα απο τα σχηματα, απο τι εψαξα αλλου μαλλον μπερδεψα την ενεργητικη με την παθητικη.
-
Αν και άσχετο με το thread, στην παθητική τετραδιεύθυνση, οι πίσω τροχοί στρίβουν αντίθετα με τους μπροστινούς.
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
Παντως χθες ρωτησα για το coupe 2.0 με τα 180 αλογα και η τιμη του είναι 20.465€.
Δεν ξερω η διαφορα των 2.000+3.500€ που εχει με τα VW Scirocco + Golf 1.4 160ps DSG7 εαν αξιζει .
Bεβαια στην εκθεση που πηγα δεν υπαρχε καποιο coupe για να το δω απο κοντα, οποτε αναμενουμε , ενω περιμενω και κάποια δοκιμη απο τα περιοδικα αυτοκινητων για να δω τις εντυπωσεις τους.το πρωτο που πρεπει να κανεις ειναι να πας σε μια εκθεση να το δεις και από κοντά...
Τελικα καταφερα και το ειδα σε μαυρο χρωμα στην εκθεση στην Τατοιου και μπορω να πω οτι ειναι πολυ ομορφο και ισως πιο εντυπωσιακο και απο το Scirocco .
Δοκιμη του 2λιτρου δεν εχει κανει κανενας ακομα στην Ελλαδα, οσο για καποιο testdrive δεν ξερω αμα το διαθετει κανεις αντιπροσωπος.
Επειτα, εκτος απο τα τελη και την ασφαλεια, δεν ξερω ποσο κοστοβορα ειναι η συντηρηση ενος 2λιτρου Megane και τι αξια μεταπωλησης θα εχει και μιλαω παντα σε σχεση με το Scirocco . -
Δυο λόγια για το θέμα της αντιστρεπτικής που έχω γράψει παραπάνω.
Όταν πρωτοείδαμε αντιστρεπτικλη σε αυτοκίνητο, αυτή τοποθετείτο στα ισχυρότερα μοντέλα της σειράς, δηλαδή ας πούμε χοντρικά στα μοντέλα GTI.
Σκοπός της ύπαρξης της, η μείωση των κλήσεων του αμαξώματος στις στροφές και κατ επέκταση η διατήρηση της επαφής και των τεσσάρων τροχών με το δρόμο, πράγμα που δεν κατάφερνε πάντα.Τα πραγματικά σπορ αυτοκίνητα της εποχής δεν είχαν αντιστρεπτική και οι μηχανικοί τους υποστήριζαν ότι τα αποτελέσματα που προκύπτουν από την αντιστρεπτική πρέπει από μόνη της η ανάρτηση να μπορεί να δώσει.
Αυτό βέβαια δεν μπορούσε να γίνει σε αυτοκίνητα που στηρίζονταν σε αυτοκίνητα ευρείας παραγωγής όπως τα Gti.Με τον καιρό όμως αντιστρεπτική άρχιζαν να φοράνε και πιο ¨αδύνατα¨ από τα Τζι τι αυτοκίνητα καθώς με λίγα λεφτά για την εξέλιξη τους αποκτούσαν σπορτιφ συμπεριφορά, πράγμα που όλοι ζητούν πια.
και κάτι που μάλλον δεν έχει γραφτεί.
Ο ημιάκαμπτός εκτός του ότι είναι κα βαριά κατασκευή, είναι και ότι χειρότερο σε περίπτωση χτυπήματος στην ανάρτηση. Αν φας μίαστην μία ρόδα στις περισώτερες των περιπτώσεων, σχεδόν σε όλες πάει για πέταμα όλος ο άξονας και για την ενημηρωσή σας, σας λέω ότι το 2006 ο άξονας του Μεγκάν 2 στοίχιζε περίπου 2500 ευρώ. Τώρα πόσο στοιχίζει για το 3 δεν γνωρίζω.ρ -
Ο χρήστης pkontos1970 έγραψε:
Αν και άσχετο με το thread, στην παθητική τετραδιεύθυνση, οι πίσω τροχοί στρίβουν αντίθετα με τους μπροστινούς.Οχι ρε παιδια στην παθητικη των PSA στριβουν οπως οι μπροστινοι. παραπανω παρεθεσα τα εγγραφα του ιδιου του κατασκευαστη και δεν στριβουν αντιθετα γιατι το snake effect θα ηταν ΠΟΛΥ χειροτερο (πανω απο 50 να μην μπορεις να μενεις στην ευθεια)
-
Ο χρήστης GeZ έγραψε:
Αν και άσχετο με το thread, στην παθητική τετραδιεύθυνση, οι πίσω τροχοί στρίβουν αντίθετα με τους μπροστινούς.
Οχι ρε παιδια στην παθητικη των PSA στριβουν οπως οι μπροστινοι. παραπανω παρεθεσα τα εγγραφα του ιδιου του κατασκευαστη και δεν στριβουν αντιθετα γιατι το snake effect θα ηταν ΠΟΛΥ χειροτερο (πανω απο 50 να μην μπορεις να μενεις στην ευθεια)
ναι το εχω δει σε πολλα πεζο 106 και τα λοιπα μπροστα μου οταν στριβουν εντονα οι πισω τροχοι εχουν μια κληση και τους βλεπεις σαν να στριβουν αλλα νομιζα οτι ετσι ηταν λογω καμπερ αλλα οντως στριβουν και φαινεται και στο ματι!!!!
-
εχει κανεις το νεο megane coupe? εντυπωσεις? επιδοσεις?
-
οποιος θελει να δοκιμασει τον TCe 180 εχει ενα megane 5d ομως για test drive στην dim (λυκοβρυση)
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
οποιος θελει να δοκιμασει τον TCe 180 εχει ενα megane 5d ομως για test drive στην dim (λυκοβρυση)Ισως παω και σημερα για ενα test drive, βεβαια περιμενω εδω και καιρο να τεσταρει το TCe 180 ενα περιοδικο ωστε να εχω μια πιο εμπεριστατωμένη άποψη. Παντως ειπα την γνωμη μου και πιο πανω το coupe ειναι ενα πολυ ομορφο και στιβαρο αυτοκινητο .
-
Ο χρήστης dmeint έγραψε:
οποιος θελει να δοκιμασει τον TCe 180 εχει ενα megane 5d ομως για test drive στην dim (λυκοβρυση)
Ισως παω και σημερα για ενα test drive, βεβαια περιμενω εδω και καιρο να τεσταρει το TCe 180 ενα περιοδικο ωστε να εχω μια πιο εμπεριστατωμένη άποψη. Παντως ειπα την γνωμη μου και πιο πανω το coupe ειναι ενα πολυ ομορφο και στιβαρο αυτοκινητο .
τεστ απο ελληνικα περιοδικά στο megane coupe TCe 180 εχουν γινει αλλα εκτός ελλάδος.. λογικα κάποια θα εχουν ανεβει στο ιντερνετ
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
οποιος θελει να δοκιμασει τον TCe 180 εχει ενα megane 5d ομως για test drive στην dim (λυκοβρυση)
Ισως παω και σημερα για ενα test drive, βεβαια περιμενω εδω και καιρο να τεσταρει το TCe 180 ενα περιοδικο ωστε να εχω μια πιο εμπεριστατωμένη άποψη. Παντως ειπα την γνωμη μου και πιο πανω το coupe ειναι ενα πολυ ομορφο και στιβαρο αυτοκινητο .
τεστ απο ελληνικα περιοδικά στο megane coupe TCe 180 εχουν γινει αλλα εκτός ελλάδος.. λογικα κάποια θα εχουν ανεβει στο ιντερνετ
Δεν έχω βρει κάτι πιο αναλυτικο παρα μόνο αυτο http://www.honestjohn.co.uk/road_tests/index.htm?id=357 που αναφερει για το 2λιτρο .
-
ξερει κανεις που μπορω να βρω τις τιμες του εξτρα εξοπλισμου για τα νεα megane hatch και coupe?
εχω φαει το κοσμο...
ειναι μια ενδιαφερουσα επιλογη πιστευω. -
Στο παρακάτω link:
-
βρηκα ενα ενδιαφερον συγκριτικο τεστ επιδοσεων μεταξι coupe 180ps & Scirocco 160ps http://www.zeperfs.com/en/match2417-2737.htm
-
Ο χρήστης dmeint έγραψε:
βρηκα ενα ενδιαφερον συγκριτικο τεστ επιδοσεων μεταξι coupe 180ps & Scirocco 160ps http://www.zeperfs.com/en/match2417-2737.htmTo Scirocco 160ps ειναι το Gearbox : manual 6 gear
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Στο παρακάτω link:ναι τα εχω δει αυτα στο σαιτ της ρενο, εννοω τιμες για καποια αλλα εξτρα πραγματακια, πχ αεροτομη, κλπ...
-
Ο χρήστης Night Rider έγραψε:
Στο παρακάτω link:
ναι τα εχω δει αυτα στο σαιτ της ρενο, εννοω τιμες για καποια αλλα εξτρα πραγματακια, πχ αεροτομη, κλπ...
Για αυτά μάλλον μια επίσκεψη σε μια αντιπροσωπεία θα σε διαφωτίσει μόνο.
Renault Megane III