-
και ποιος σας ειπε οτι το μαλακο πλαστικο σημαινει αυτοματα και καλυτερη ποιοτητα απο ενα με σκληρο πλαστικο.
ποιοτητα δεν ειναι μονο το ταμπλο,ειναι τα καθισματα ,οι ταπετσαριες πατωματος και οροφης,το υλικο στο τιμονι,οι ραφες . -
Ο χρήστης olympian2 έγραψε:
Στο V δεν υπαρχει θεμα με τα παραθυρα
το επιβεβαιώνω ως πρωην κάτοχος.
Κι όμως υπάρχει (ή έστω υπήρχε). Εμένα μου το εμφάνισε 1 χρόνο μετά την αγορά, και άλλαξα και τους δύο μηχανισμούς (με ενισχυμένους, όπως μου είπαν). Το αυτοκινητό μου είναι παραγωγής 2005.
σε μενα παρουσιασε στο του οδηγου και πισω δεξιου επιβατη.
τα εφτιαξα αμεσως και 1 χρονο ειναι οκ...οσον αφορα το νεο Γκολφ αν και ειμαι και Γκολφακιας πιστευω οτι δεν εχουν κανει καλη δουλεια στο πισω μερος το οποιο βρισκω τελικα λιγο αδειο...
θελει να βρουμε καποιο πισω προφυλακτηρα στα προτυπα του 5 να το γεμισουν λιγο...
ασχετο αλλα επειδη συζητουσα με τον πατερα μου....αν βγει το νεο Φοκους με Τουρμπο θα γινει πολεμος...
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
αν βγει το νεο Φοκους με Τουρμπο θα γινει πολεμος...να ταν το Turbo το προβλημα τους....
-
Ο χρήστης pittas έγραψε:
Πιστευω οτι πρεπει να βαλουν μπροστα κατι πραγματικα καινουριο στο αμεσο μελλον , γιατι το πολυ το κυριε ελεησον το βαριεται κι ο παπας που λεει και η παροιμια.Το ίδιο αυτοκίνητο να πουλήσει η VW 20 χρόνια μετά, πάλι θα πουλήσει σαν τρελό και δεν πρόκειται κανένας να βαρεθεί. Η δε τιμή προς παρεχόμενο προϊόν έχει βελτιωθεί ραγδαία, τουλάχιστον στην Ελλάδα (λόγω τουρμπο 1.4 με τους χαμηλούς φόρους) και αρκετά επίσης στην Ευρώπη, μια που βλέπουμε ότι η VW ασκεί επιθετική πολιτική και ας κάνει μερικές εκπτώσεις σε σχέση με παλιότερα. Πολύ καλά κάνει και για αυτό σαρώνει - προς το παρόν. Μυρίστηκε ότι τα αυτοκίνητα πλέον αλλάζουν με ρυθμό κοντά σε αυτόν της Ιαπωνίας (βρείτε μου VW Golf III) οπότε π.χ. η αντοχή στο χρόνο των εσωτερικών πλαστικών ή το biorganic design είναι μη απαραίτητο. Εγώ την πάω. 1000 φορές καλύτερο τα Golf V/VI που αξίζουν, παρά οι τάφοι ΙΙΙ/ΙV.
Στην αυτοκινητιστική Ιστορία, βέβαια, με τρώει η περιέργεια τι θα μείνει.
Αλλά αυτά είναι δικές μου απόψεις!
-
το dsg αντεχει το προγραμμα της ΑΒΤ που απο τα 20.4 kg ροπης και τα 122 το στελνει στα 25 και 160 αντιστοιχα; γιατι απο οτι θυμαμαι ειχε ενα θεματακι με τη ροπη , και για αυτο δεν εμπαινε σε μεγαλυτερα μοντελα. Αν ειναι το ιδιο με αυτο που φοραει το Q5 για παραδειγμα λογικα δεν υπαρχει θεμα
-
Ο χρήστης pittas έγραψε:
O φιλος εννοει οτι η ποιοτητα στο εσωτερικο στα γκολφ 5 και 6 ειναι κατωτερη αυτων του 4
Και αποψη μου ειναι οτι αυτο ισχυειΣε καμία περίπτωση. Είχα το Golf IV και εδώ και 4 χρόνια έχω το Golf V. Στο IV όλα τα πλαστικά είχαν ξεφλουδιστεί και η υφασμάτινη επένδυση του καθίσματος του οδηγού είχε φθαρεί και σκιστεί στην άκρη. Όλα αυτά είχαν συμβεί μέσα σε 4 χρόνια, όσα δηλαδή έχω και το V, το οποίο όμως είναι ακόμη σαν καινούριο. Τα αμάξια τα πρόσεχα το ίδιο και τα δύο.
Επεισης μια και ανεφερε ο φιλος για μερη που χρησιμοποιουνται απο την εποχη του γκολφ 4 (ισως και του 3 , αλλα δεν γνωριζω καποιον με 3 για να τσεκαρω και να σοκαριστω κι αλλο ) , στο 5 και στο 6 το πλαστικο μερος γυρω απο το πισω παρμπριζ ειναι το ενα και το αυτο με το πλαστικο του 4
Καλα φυσικα για τα κοινα μερη του 5 και του 6 εχουμε ξαναμιλησει , αλλα το να εχει καποιο αυτοκινητο που παρουσιαζεται 12 χρονια μετα απο το 4, εστω και 1 μερος ιδιο ειναι απλα αστειο.Αστείο θα ήταν να άλλαζαν κάτι που έχει αποδειχθεί λειτουργικό και ανθεκτικό, μόνο και μόνο για να ικανοποιηθεί η επιθυμία σου για αλλαγή. Ίδιες μπορεί να είναι και οι βίδες που χρησιμοποιούν εδώ και 20 χρόνια. Μήπως πρέπει να τις αλλάξουν κι αυτές για να μην τους κακοχαρακτηρίσεις;
Fenderiarhs, η συμπεριφορά τους ήταν απαράδεκτη. Σου συνιστώ να αλλάξεις αντιπροσωπεία. Είχα κι εγώ παρόμοιες εμπειρίες (και ακόμη χειρότερες στο service) από κάποια αντιπροσωπεία στη Θεσσαλονίκη, διαβόητη πλέον για την πολύ κακή της εξυπηρέτηση (οι Θεσσαλονικείς καταλαβαίνουν σίγουρα ποια εννοώ). Πήγα αλλού και βρήκα την υγειά μου.
-
Εγώ έχω ενα IV 1.6 101 hp 360.000 km 10 έτη και ενα V GT 55.000 km 2,5 έτη.
Ακόμα και τώρα όταν με ρωτούν γνωστοί μου, λέω το εξής:
Το IV ήταν επανάσταση για την κατηγορία του. Για αυτό και πούλησε απίστευτα, παρά τις σχετικά λίγες καλές επιλογές, διότι το GTI IV δεν ήταν τόσο 'διαφορετικό', όπως το GTI V.
Παρά τη σχετική έλλειψη εσωτερικού εξοπλισμού και τη λιτή κονσόλα σε σχέση με το V, το IV είναι πιο 'δυνατό' εσωτερικά όσον αφορά υλικά, δέσιμο, τριξίματα.
Και φυσικά, δεν το αφήνω με τίποτα παρά τις φυσιολογικές φθορές (φθορές εννοώ τα αναλώσιμα και όχι τα πλαστικά του της κονσόλας που είναι ΑΦΘΑΡΤΑ!).
Περιττό να πω, πως ο 8βαλβιδος κινητήρας των 101 hp, για τα δικά μου δεδομένα, ΠΕΤΑΕΙ.
Είναι ελαστικότατος και δείχνει υγιέστατος. Στις συχνές διαδρομές Κόρινθο - Αθήνα, το cruising γίνεται με ταχύτητες 140 - 180 km/h αβίαστα. Μόνο που μου τσιμπάει λίγο στο λάδι.
Σχετικό γκάζι έχω με το V (GT).Αυτά.
-
Ουδεποτε αναφερθηκα στο ποστ μου σε μαλακα η σκληρα πλαστικα . Αυτο που εγραψα ειναι 'perceived quality'.
-
εχει παρει το ματι σας καμια φωτο στο ιντερνετ απο το 6αρι γκολφ σε χρωμα μπλε γραφιτη?
βρισκω μονο φτιαγμενες φωτο... -
Ο χρήστης Night Rider έγραψε:
εχει παρει το ματι σας καμια φωτο στο ιντερνετ απο το 6αρι γκολφ σε χρωμα μπλε γραφιτη?
βρισκω μονο φτιαγμενες φωτο...Αυτό λες?
Δυστυχώς δεν έχω μπροστινή...
-
αυτο το μπλε πρεπει να ειναι το IV απο τι βλεπω
-
Διάλεξε :
(Εκτός βέβαια και αν υπονοείς ότι το 6 είναι ίδιο με το 4 !!!)
-
το κοκκινο
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
το κοκκινοAναμνήσεις από Deltona εεε ?
Πάντως, αν δεν αστειευόσουν το 6 είναι το μπλε που ανέβασα. Παρόλο που μοιάζει με το 5 έχει σημεία να το ξεχωρίσεις. Πρώτα απόλα τα γράμματα TSI πίσω :
ΤSI = 122 άλογα
TSI = 160 άλογα -
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
εχει παρει το ματι σας καμια φωτο στο ιντερνετ απο το 6αρι γκολφ σε χρωμα μπλε γραφιτη?
βρισκω μονο φτιαγμενες φωτο...Αυτό λες?
Δυστυχώς δεν έχω μπροστινή...
αυτο ακριβως εννουσα... εισαι πρωτος, ευχαριστω.. δειχνει πολυ διαφορετικο στη φοτο απο το σαιτ.
-
αν αντιλαμβανομαι σωστά το χρώμα που θες, πάρε κ αυτές τις φωτό
-
Έχει ένα ο Φιλοσίδης στην έκθεση.
-
Ο χρήστης Sirokizein έγραψε:
αν αντιλαμβανομαι σωστά το χρώμα που θες, πάρε κ αυτές τις φωτόαυτο ειναι ναι, ενδιαφερουσες και αυτες οι φωτο...
-
Καλησπερα και απο μενα.Ενδιαφερομαι για το 160 DSG 5πορτο.Νομιζετε οτι μπορει να παιξει το ρολο μικρου οικογενειακου?Και δυο ερωτησουλες.Ο πωλητης μου ειπε να μην βαλω πισω αεροσακκους αν εχω παιδικο καθισμα αλλα δεν ηταν και σιγουρος για πιο καθισμα [για μικρα η μεγαλυτερα παιδια]και οι προβολεις ομιχλης αναβουν στις στροφες ο συστοιχος χωρις ιδιαιτερη παραγγελια?
VW Golf VΙ