-
Volvo
-
Με εκπλήσσει η ευκολία με την ευκολία με την οποία προτείνεται το Volvo και μάλιστα με απουσία επιχειρημάτων. Σίγουρα το S40 1.8 είναι ένα καλό αυτοκίνητο αλλά τα κακά αυτοκίνητα πλέον είναι ελάχιστα. Το Civic 1.8 όμως είναι σαφώς ταχύτερο (και αυτό θα μετράει σε προσπεράσεις με βαρύ φορτίο), οικονομικότερο σε κατανάλωση (αν και φοβάμαι όχι σε συντήρηση), με πιο προχωρημένη σχεδίαση (αυτό είναι καθαρά υποκειμενικό βέβαια), πολύ μεγαλύτερους χώρους και πιο κοφτερή οδική συμπεριφορά. Το Volvo προσφέρει καλύτερη ποιότητα υλικών, καλύτερη κύλιση και μεγαλύτερο κύρος. Νομίζω ότι σαν αυτοκίνητο το Honda προσφέρει περισσότερα. Η Corolla είναι καλή και αξιόπιστη λύση αλλά πολύ άχρωμη και άοσμη. Στο δια ταύτα, Civic 1.8 από μένα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Με εκπλήσσει η ευκολία με την ευκολία με την οποία προτείνεται το Volvo και μάλιστα με απουσία επιχειρημάτων. Σίγουρα το S40 1.8 είναι ένα καλό αυτοκίνητο αλλά τα κακά αυτοκίνητα πλέον είναι ελάχιστα. Το Civic 1.8 όμως είναι σαφώς ταχύτερο (και αυτό θα μετράει σε προσπεράσεις με βαρύ φορτίο), οικονομικότερο σε κατανάλωση (αν και φοβάμαι όχι σε συντήρηση), με πιο προχωρημένη σχεδίαση (αυτό είναι καθαρά υποκειμενικό βέβαια), πολύ μεγαλύτερους χώρους και πιο κοφτερή οδική συμπεριφορά. Το Volvo προσφέρει καλύτερη ποιότητα υλικών, καλύτερη κύλιση και μεγαλύτερο κύρος. Νομίζω ότι σαν αυτοκίνητο το Honda προσφέρει περισσότερα. Η Corolla είναι καλή και αξιόπιστη λύση αλλά πολύ άχρωμη και άοσμη. Στο δια ταύτα, Civic 1.8 από μένα.Δεν ειναι οτι το Volvo ειναι πολυ καλο... απλα τα αλλα 2 πολυ κακα! Ειδικα δε με τις τιμες τους που ειναι για
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Με εκπλήσσει η ευκολία με την ευκολία με την οποία προτείνεται το Volvo και μάλιστα με απουσία επιχειρημάτων. Σίγουρα το S40 1.8 είναι ένα καλό αυτοκίνητο αλλά τα κακά αυτοκίνητα πλέον είναι ελάχιστα. Το Civic 1.8 όμως είναι σαφώς ταχύτερο (και αυτό θα μετράει σε προσπεράσεις με βαρύ φορτίο), οικονομικότερο σε κατανάλωση (αν και φοβάμαι όχι σε συντήρηση), με πιο προχωρημένη σχεδίαση (αυτό είναι καθαρά υποκειμενικό βέβαια), πολύ μεγαλύτερους χώρους και πιο κοφτερή οδική συμπεριφορά. Το Volvo προσφέρει καλύτερη ποιότητα υλικών, καλύτερη κύλιση και μεγαλύτερο κύρος. Νομίζω ότι σαν αυτοκίνητο το Honda προσφέρει περισσότερα. Η Corolla είναι καλή και αξιόπιστη λύση αλλά πολύ άχρωμη και άοσμη. Στο δια ταύτα, Civic 1.8 από μένα.
Δεν ειναι οτι το Volvo ειναι πολυ καλο... απλα τα αλλα 2 πολυ κακα! Ειδικα δε με τις τιμες τους που ειναι για
Δε νομίζω ότι το Civic και η Corolla είναι κακά αυτοκίνητα. Ακριβά ναι, κακά σε καμία περίπτωση. Το Honda μάλιστα είναι μια πολύ ιδιαίτερη επιλογή που χτυπάει κορυφή σε αρκετούς τομείς.
-
διαφωνώ για την κοφτερή οδική συμπεριφορά του Civic.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Με εκπλήσσει η ευκολία με την ευκολία με την οποία προτείνεται το Volvo και μάλιστα με απουσία επιχειρημάτων. Σίγουρα το S40 1.8 είναι ένα καλό αυτοκίνητο αλλά τα κακά αυτοκίνητα πλέον είναι ελάχιστα. Το Civic 1.8 όμως είναι σαφώς ταχύτερο (και αυτό θα μετράει σε προσπεράσεις με βαρύ φορτίο), οικονομικότερο σε κατανάλωση (αν και φοβάμαι όχι σε συντήρηση), με πιο προχωρημένη σχεδίαση (αυτό είναι καθαρά υποκειμενικό βέβαια), πολύ μεγαλύτερους χώρους και πιο κοφτερή οδική συμπεριφορά. Το Volvo προσφέρει καλύτερη ποιότητα υλικών, καλύτερη κύλιση και μεγαλύτερο κύρος. Νομίζω ότι σαν αυτοκίνητο το Honda προσφέρει περισσότερα. Η Corolla είναι καλή και αξιόπιστη λύση αλλά πολύ άχρωμη και άοσμη. Στο δια ταύτα, Civic 1.8 από μένα.
Δεν ειναι οτι το Volvo ειναι πολυ καλο... απλα τα αλλα 2 πολυ κακα! Ειδικα δε με τις τιμες τους που ειναι για
Δε νομίζω ότι το Civic και η Corolla είναι κακά αυτοκίνητα. Ακριβά ναι, κακά σε καμία περίπτωση. Το Honda μάλιστα είναι μια πολύ ιδιαίτερη επιλογή που χτυπάει κορυφή σε αρκετούς τομείς.
Κακα ειναι σε σχεση με τον ανταγωνισμο... Δεν πανε, θορυβωδη, μη ανετα, κακη απτη ποιοτητα, οχι και ιδιαιτερα καλη συναρμογη, οχι ιδιαιτερα καλη οδικη συμπεριφορα. Για να τα λεγαμε καλα... θα επρεπε να ειναι -2 χιλιαρικα...
Φυσικα και η τιμη παιζει αμεσο ρολο στον χαρακτρηρισμο ενος αμαξιου... Σου δινει σημειο αναφορας με αλλα αμαξια και βλεπεις τι προσφερει ο ανταγωνισμος.
-
Μάλιστα, το Civic με 0-100 σε 9 sec ακριβώς (αρκετά πιο γρήγορο από ένα Golf TSi 122 που ως γωστό πάει μια χαρά γιατί είναι Golf) δεν πάει... το ακούσαμε κι αυτό... Είπαμε να έχουμε τις αυτοκινητιστικές μας προτιμήσεις αλλά να μην είμαστε και τόσο μεροληπτικοί πια...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μάλιστα, το Civic με 0-100 σε 9 sec ακριβώς (αρκετά πιο γρήγορο από ένα Golf TSi 122 που ως γωστό πάει μια χαρά γιατί είναι Golf) δεν πάει... το ακούσαμε κι αυτό... Είπαμε να έχουμε τις αυτοκινητιστικές μας προτιμήσεις αλλά να μην είμαστε και τόσο μεροληπτικοί πια...Αμεροληπτος....
-
Στο Civic θα πρεπει να το σπαω για να κουνησει τον κωλο του... κατα συνεπεια ΔΥΣΧΡΗΣΤΟ στην πολη...
-
ΦΟΡΤΩΝΟΥΜΕ και παμε κοντρα σε μια ανηφορα η σε μια προσπεραση?
να δουμε ποτε θα ξεκολλησουμε απο το 0-100...
-
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Μάλιστα, το Civic με 0-100 σε 9 sec ακριβώς (αρκετά πιο γρήγορο από ένα Golf TSi 122 που ως γωστό πάει μια χαρά γιατί είναι Golf) δεν πάει... το ακούσαμε κι αυτό... Είπαμε να έχουμε τις αυτοκινητιστικές μας προτιμήσεις αλλά να μην είμαστε και τόσο μεροληπτικοί πια...
Αμεροληπτος....
-
Στο Civic θα πρεπει να το σπαω για να κουνησει τον κωλο του... κατα συνεπεια ΔΥΣΧΡΗΣΤΟ στην πολη...
-
ΦΟΡΤΩΝΟΥΜΕ και παμε κοντρα σε μια ανηφορα η σε μια προσπεραση?
να δουμε ποτε θα ξεκολλησουμε απο το 0-100...
corsair εσύ τώρα γιατί τους το χαλάς;
Το Civic είναι το καλύτερο της κατηγορίας σε όλους τους τομείς λέμε
-
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Μάλιστα, το Civic με 0-100 σε 9 sec ακριβώς (αρκετά πιο γρήγορο από ένα Golf TSi 122 που ως γωστό πάει μια χαρά γιατί είναι Golf) δεν πάει... το ακούσαμε κι αυτό... Είπαμε να έχουμε τις αυτοκινητιστικές μας προτιμήσεις αλλά να μην είμαστε και τόσο μεροληπτικοί πια...
Αμεροληπτος....
-
Στο Civic θα πρεπει να το σπαω για να κουνησει τον κωλο του... κατα συνεπεια ΔΥΣΧΡΗΣΤΟ στην πολη...
-
ΦΟΡΤΩΝΟΥΜΕ και παμε κοντρα σε μια ανηφορα η σε μια προσπεραση?
να δουμε ποτε θα ξεκολλησουμε απο το 0-100...
Το 0-100 είναι ένα ενδεικτικό μέγεθος που δείχνει τις μέγιστες δυνατότητες ενός καθημερινού αυτοκινήτου (για υπερκατασκευές πρέπει να πάμε στο 0-160 και 0-200). Οι ρεπρίζ (30-50 πχ είναι ένα εντελώς τεχνητό μέγεθος που το μόνο που δείχνουν είναι 1) κλιμάκωση κιβωτίου και 2) απόκριση κινητήρα σε εκείνο το εύρος στροφών που αναγκάζεις τεχνητά το μοτέρ να γυρνάει στην συγκεκριμένη μέτρηση (Γιατί πχ πρέπει σόνι και καλά να συγκρίνω το 80-110 με 4η ενώ σε ένα πολύστροφο μπορώ να το κάνω με 3η πολύ ταχύτερα από ότι θα το έκανα ένα ροπάτο είτε με 3η είτε με 4η; Δεν βαριέμαι να κουνήσω του κουλό μου και να καρφώσω μια 3η... Αντιθετα οι επιταχύνσεις από στάση - ή έστω το 60-160 με αλλαγές - δείχνουν την πραγματική ικανότητα επιτάχυνσης ενός αυτοκινήτου).
Ποιά να φορτώσουμε; Δεν έχω Civic... Θέλεις 0-1000 μέτρα μηπως όμως; Civic: 30.1 sec. Οπότε αν πετύχεις κανένα στον δρόμο και ο οδηγός ξέρει να το πάει μην είσαι σίγουρος ότι το έχεις με ένα Golf 122 που το κάνει σε 30.9 κι άρα είναι 35 μέτρα πίσω στο χιλιόμετρο (δεν ξέρω καν τι οδηγείς βέβαια).
Αμερόληπτα πάντα... εγώ Ford έχω άλλωστε.
-
-
Ξεχνας την ροπη, και την τεραστια σημασια της.... οχι μονο στις επιδοσεις, αλλα και στο να σε κινει οικονομικα!
Anyway... και γω ενα γαλαζιο ιταλικο κουβα εχω
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Ξεχνας την ροπη, και την τεραστια σημασια της.... οχι μονο στις επιδοσεις, αλλα και στο να σε κινει οικονομικα!Anyway... και γω ενα γαλαζιο ιταλικο κουβα εχω
Η ροπή είναι χρησιμότατη στο να σε κινεί οικονομικά. Όπως θα έλεγε και ο φίλος μας ο QSis όμως η δύναμη είναι ροπή χ στροφές. Οπότε αν ένα μοτέρ είναι πολύστροφο έχεις το ίδιο ή και καλύτερο αποτέλεσμα αλλά σε περισσότερεσ στροφές. Λιγότερη οικονομία, περισσότερος χαρακτηρας όμως.
ΥΓ: Ιταλικό αυτοκίνητο αποκλείεται να είναι κουβάς!!!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
...(Γιατί πχ πρέπει σόνι και καλά να συγκρίνω το 80-110 με 4η ενώ σε ένα πολύστροφο μπορώ να το κάνω με 3η πολύ ταχύτερα από ότι θα το έκανα ένα ροπάτο είτε με 3η είτε με 4η; Δεν βαριέμαι να κουνήσω του κουλό μου και να καρφώσω μια 3η... Αντιθετα οι επιταχύνσεις από στάση - ή έστω το 60-160 με αλλαγές - δείχνουν την πραγματική ικανότητα επιτάχυνσης ενός αυτοκινήτου).Ποιά να φορτώσουμε; Δεν έχω Civic... Θέλεις 0-1000 μέτρα μηπως όμως; Civic: 30.1 sec. Οπότε αν πετύχεις κανένα στον δρόμο και ο οδηγός ξέρει να το πάει μην είσαι σίγουρος ότι το έχεις με ένα Golf 122 που το κάνει σε 30.9 κι άρα είναι 35 μέτρα πίσω στο χιλιόμετρο (δεν ξέρω καν τι οδηγείς βέβαια).
Αμερόληπτα πάντα... εγώ Ford έχω άλλωστε.
μπες λίγο σε κανά honda forum... όσοι κάτοχοι fk2 (δλδ. civic 5d 1800) μετράνε τα χιλιόμετρα πότε θα 'ανοίξει' ο κινητήρας... στο περίμενε είναι ακόμα...
α και οι ίδιοι οι κάτοχοι λένε ότι το αμάξι τους είναι (αρκετά) αργότερο από το golf v 140...
-
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
...(Γιατί πχ πρέπει σόνι και καλά να συγκρίνω το 80-110 με 4η ενώ σε ένα πολύστροφο μπορώ να το κάνω με 3η πολύ ταχύτερα από ότι θα το έκανα ένα ροπάτο είτε με 3η είτε με 4η; Δεν βαριέμαι να κουνήσω του κουλό μου και να καρφώσω μια 3η... Αντιθετα οι επιταχύνσεις από στάση - ή έστω το 60-160 με αλλαγές - δείχνουν την πραγματική ικανότητα επιτάχυνσης ενός αυτοκινήτου).
Ποιά να φορτώσουμε; Δεν έχω Civic... Θέλεις 0-1000 μέτρα μηπως όμως; Civic: 30.1 sec. Οπότε αν πετύχεις κανένα στον δρόμο και ο οδηγός ξέρει να το πάει μην είσαι σίγουρος ότι το έχεις με ένα Golf 122 που το κάνει σε 30.9 κι άρα είναι 35 μέτρα πίσω στο χιλιόμετρο (δεν ξέρω καν τι οδηγείς βέβαια).
Αμερόληπτα πάντα... εγώ Ford έχω άλλωστε.
μπες λίγο σε κανά honda forum... όσοι κάτοχοι fk2 (δλδ. civic 5d 1800) μετράνε τα χιλιόμετρα πότε θα 'ανοίξει' ο κινητήρας... στο περίμενε είναι ακόμα...
α και οι ίδιοι οι κάτοχοι λένε ότι το αμάξι τους είναι (αρκετά) αργότερο από το golf v 140...
Είναι αλήθεια ότι χρειάζονται περί τα 8000 ~ 10000 χιλιόμετρα για τους κινητήρες της HONDA (ή απλά να αλλάξεις τα πρώτα λάδια). Στη συνέχεια παρουσιάζεται ακόμα ένα σκαλοπάτι στα 20~25k (ίσως να σχετίζεται με τον βηματικό μηχανισμό που ελέγχει το VTEC) και από εκεί και πέρα τα πράγματα πάνε όπως και στους υπόλοιπους.
Τώρα για το 2ο. 140 τουρμπάτα άλογα δεν είναι 140 ατμοσφαιρικά. Για τεστ δείτε καλύτερα αυτό...
http://www.civinfo.com/forum/2009-civic ... -test.html
-
Εγώ παρέθεσα μετρήσεις του Drive παιδιά που δείχνουν αυτό που υποστήριξα εκ κάποιας μικρής πείρας. Ούτε Golf ούτε Civic έχω.
ΥΓ: Οι μετρήσεις ήταν του 4θυρου Civic που έγραψε πολύ καλύτερα νούμερα από το 5θυρο.
-
Δεν νομίζω οτι υπάρχουνε καλύτερες μηχανές απο την Honda!
-
Ο χρήστης bill97480 έγραψε:
Δεν νομίζω οτι υπάρχουνε καλύτερες μηχανές απο την Honda!+1 (ίσως στην προ turbo εποχή), αλλά αγοράζοντας αυτοκίνητο, δεν αγοράζεις μόνο μηχανή
-
volvo.
V50 όμως γιατί είναι ομορφότερο από το S40.
Σε αυτά τα λεφτά παίζει και η Octavia, αλλά μάλλον όπως και το Mazda6 σου πέφτει λίγο μακρύτερη από ότι θα ήθελες. -
επειδή ... όπως λες ... το V50 είναι, και είναι, πιο όμορφο από το S40, έχει έκπτωση -2500 , ενώ το S40 -4000.
αν μένεις εκτός Αθηνών ..... παίρνεις ένα S40/V50 1,6/2,0 TD και είσαι άρχοντας !!!!
-
Ο χρήστης bill97480 έγραψε:
Δεν νομίζω οτι υπάρχουνε καλύτερες μηχανές απο την Honda!Γιατι το λες αυτό? Η Suzuki,το GSX-R το προσέχει αρκετά,να μην πω για την Yamaha.
To βρίσκω λίγο απόλυτο αυτο που λες.Όλες εταιρίες,αφου αναφέρεσαι στο παρελθόν κυρίως,είχαν δυνατές
στιγμές.Μιλώ για τους 4 Ιάπωνες (Honda,Toyota,Mitsu,Nissan).To be on topic, θα τα δοκίμαζα και τα 3.
To Volvo έχει ωραίο εσωτερικό,παθητική ασφάλεια,ποιοτικό αμάξι.Ο κινητήρας του είναι σχετικά λίγος.
Το Honda,αν σου αρέσει η σχεδίαση και αντέχεις οικονομικά,είναι μια χαρά.
Το Toyota,είναι αρκετά αναβαθμισμένο στην τελευταία του έκδοση.Ακριβό όμως όταν βάλεις εξοπλισμό
και θα μπορούσε να είναι λίγο πιο ήσυχο στις 'ψηλές'.
Volvo S40 1.8 Kinetic - Civic 4d 1.8 LS - Corolla 1.6 SOL