Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW M6 & M6 CSL!!!!!!!!!!!
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. BMW M6 & M6 CSL!!!!!!!!!!!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Μελλοντικά Μοντέλα
    20
    44
    252
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kouk last edited by

      Αν είναι δυνατόν!! Τι άλλο θα δούμε?!!!

      http://www.in.gr/auto/autoarticle.asp?arcode=7295

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kouk last edited by

        Αν είναι δυνατόν!! Τι άλλο θα δούμε?!!!

        http://www.in.gr/auto/autoarticle.asp?arcode=7295

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kouk last edited by

          Αν είναι δυνατόν!! Τι άλλο θα δούμε?!!!

          http://www.in.gr/auto/autoarticle.asp?arcode=7295

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            papazent last edited by

            Όλα στο 5 λοιπόν...
            ...έτσι μπράβο, this is the way forward!

            Μπάς και φτιάξουμε και κανένα δρόμο!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              technik last edited by

              Η οικογένεια ''Μ'' επιτίθεται

              Απ' ότι φαίνεται, στα επόμενα χρόνια, τα 500+ άλογα σε τέτοιου είδους αυτοκίνητα θα είναι...πασπαρτού

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                frogy last edited by

                Ο χρήστης technik έγραψε:
                Η οικογένεια ''Μ'' επιτίθεται

                Απ' ότι φαίνεται, στα επόμενα χρόνια, τα 500+ άλογα σε τέτοιου είδους αυτοκίνητα θα είναι...πασπαρτού

                Bye bye SL-CL_?L 55AMG!!! BYE BYE .

                Πιστευετε οτι η M6 CSL θα μπορει να συγκριθει με την 575 maranello?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  vasilios last edited by

                  Αυτό που με 'στεναχωρεί' κάπως είναι ότι BMW απομακρύνεται από τους εξακύλινδρους σε σειρά κινητήρες για τα αυτοκίνητα επιδόσεων. Σκέτο βελούδο ήταν στη λειτουργία τους!

                  Επίσης φαίνεται να αξιοποιείται η εμπειρία από την F1.

                  Πραγματικά 'απόλυτα μηχανήματα οδήγησης', αλλά... για άλλους

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    technik last edited by

                    Ο χρήστης frogy έγραψε:

                    Η οικογένεια ''Μ'' επιτίθεται

                    Απ' ότι φαίνεται, στα επόμενα χρόνια, τα 500+ άλογα σε τέτοιου είδους αυτοκίνητα θα είναι...πασπαρτού

                    Bye bye SL-CL_?L 55AMG!!! BYE BYE .

                    Πιστευετε οτι η M6 CSL θα μπορει να συγκριθει με την 575 maranello?

                    Γιατί όχι ;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      frogy last edited by

                      Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
                      Αυτό που με 'στεναχωρεί' κάπως είναι ότι BMW απομακρύνεται από τους εξακύλινδρους σε σειρά κινητήρες για τα αυτοκίνητα επιδόσεων. Σκέτο βελούδο ήταν στη λειτουργία τους!

                      Επίσης φαίνεται να αξιοποιείται η εμπειρία από την F1.

                      Πραγματικά 'απόλυτα μηχανήματα οδήγησης', αλλά... για άλλους

                      Συμφωνω για αυτο που ειπες. Εχω οδηγησει μπολικα 6κυλινδρα και ειναι φανταστηκα μοτερ. Και η καινουργια Μ3/Μ4 μαλλον V8 θα ειναι. Πιστευω ομως οτι για την 3αρα τουλαχιστον θα κρατησουν τα 6κυλινδρα απο 2-3000 κυβικα. Θα ξενερωσω φουλ αν δω κανενα V6 !!!

                      Θα γουσταρω πολυ να δω σε κανα 2 χρονια εξωφυλλο στους 4Τ full test Μ6 CSL - 575maranello ! Απλα και μονο που θα ειναι αμεσα συγκρισιμη με την 575 μου φτανει!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        technik last edited by

                        Ο χρήστης frogy έγραψε:

                        Θα γουσταρω πολυ να δω σε κανα 2 χρονια εξωφυλλο στους 4Τ full test Μ6 CSL - 575maranello ! Απλα και μονο που θα ειναι αμεσα συγκρισιμη με την 575 μου φτανει!!

                        Αυτό που έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, είναι να δούμε σύντομα, αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η BMW, να κοντράρουν στα ίσια τα ''υψηλού τουρισμού'', όπως PORSCHE, FERRARI, MASERATI κτλ.

                        Φαντάσου να δούμε κατά μέτωπον επίθεση αυτοκινήτων όπως τα RS6, Le Mans, M5, M6 στις PORSCHE και FERRARI.

                        Και γιατί όχι ; Έτσι θα γίνονται πιο καλές 911, πιο καλές modena, maranello...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nickolas last edited by

                          Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
                          Αυτό που με 'στεναχωρεί' κάπως είναι ότι BMW απομακρύνεται από τους εξακύλινδρους σε σειρά κινητήρες για τα αυτοκίνητα επιδόσεων. Σκέτο βελούδο ήταν στη λειτουργία τους!

                          Δηλαδή η ποιότητα λειτουργίας του εξακύλινδρου σε σειρά είναι καλύτερη από αυτή ενός V8 (κατασκευασμένου από την BMW πάντα)?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • V
                            vasilios last edited by

                            Ο χρήστης nickolas έγραψε:

                            Δηλαδή η ποιότητα λειτουργίας του εξακύλινδρου σε σειρά είναι καλύτερη από αυτή ενός V8 (κατασκευασμένου από την BMW πάντα)?

                            Δε νομίζω. Από τη στιγμή που θα βγάλει στην παραγωγή κινητήρα η BMW είναι τέλειος, πάει και τελείωσε.

                            Η αναφορά στον 6κύλινδρο έχει καθαρά νοσταλγική χροιά... όπως επίσης γκρινιάζω που η Alfa εγκατέλειψε τους boxer (ενώ Porsche & Subaru εξολοθρεύουν τον ανταγωνισμό μ'αυτούς )

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kouk last edited by

                              Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
                              Αυτό που με 'στεναχωρεί' κάπως είναι ότι BMW απομακρύνεται από τους εξακύλινδρους σε σειρά κινητήρες για τα αυτοκίνητα επιδόσεων. Σκέτο βελούδο ήταν στη λειτουργία τους!

                              Επίσης φαίνεται να αξιοποιείται η εμπειρία από την F1.

                              Πραγματικά 'απόλυτα μηχανήματα οδήγησης', αλλά... για άλλους

                              Οι εξακύλινδροι εν σειρά είναι όντως εκπληκτικοί κινητήρες!!Μιλάω εκ πείρας!!
                              Ομως κατά την BMW o 3,2 δεν έχει άλλα περιθώρια εξέλιξης με τήρηση των στοιχειωδών κανόνων αξιοπιστίας!!Οπότε γυρίζουν στα V10!!Βέβαια κανονικά θα έπρεπε να πάνε σε V12!!! (*2 6κύλινδρα ενωμένα!!) ...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • T
                                technik last edited by

                                Να δούμε τί θα δούμε από τους Βαυαρούς, μιας και η σειρά Μ διευρύνεται.
                                Ακούω για Μ2,
                                οκ Μ3, Μ5,
                                αλλά και Μ4, Μ6 ;
                                ή μήπως θα υπάρξουν και μερικές-επιλεγμένες εκδόσεις CSL ;

                                Η οικογένεια Μ αντεπιτίθεται...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • F
                                  frogy last edited by

                                  Ο χρήστης technik έγραψε:
                                  Να δούμε τί θα δούμε από τους Βαυαρούς, μιας και η σειρά Μ διευρύνεται.
                                  Ακούω για Μ2,
                                  οκ Μ3, Μ5,
                                  αλλά και Μ4, Μ6 ;
                                  ή μήπως θα υπάρξουν και μερικές-επιλεγμένες εκδόσεις CSL ;

                                  Η οικογένεια Μ αντεπιτίθεται...

                                  Δεν εχω ακουσει κατι για ΜΖ4 ομως και ανυσηχω. Μηπως εχετε ακουσει κατι? Πιστευω it will kick ass αν βγει ΜΖ4 με κανενα V8 και καμια 400αρια αλογα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • X
                                    xtkz last edited by

                                    Ειχα διαβασει πριν απο καιρο στο Autocar(νομιζω του αυγουστου που ειχε αφιερωμα στις Μ) οτι η BMW δε σκοπυει να βγαλει Ζ4Μ. Αντ'αυτου παιζει να βγαλει την 3.0 σε εκδοση clubsport. δεν 3ερω... μακαρι!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      giovanni last edited by

                                      Otan oi germanoi theloun kanoun thaumata..!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • T
                                        technik last edited by

                                        Σε λίγο καιρό τα 400, 500+ άλογα θα πασσάρονται για πλάκα από τους μεγάλους...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          the_dude last edited by

                                          kapoios eipe bye sl55???
                                          0-100 4.2 h sl (kai koinws apodekth ws to kalytero aytokinhto ston kosmo apo ton die8nh eidiko typo) enw h bmw gia thn m5 th kainouria dinei 0-100 quote gia 'sub 5.3' .....

                                          epishs mh sygkrinete thn kainouria 'range topping' M6 me thn PROHGOUMENH 'range toping' CL55, giati exei hdh vgei h CL 65 me th megalyterh roph aftokinhtou paragwghs.... dia8esimh apo tis 1500rpm kata to 94%......

                                          Eipame kalh h bmw alla mh to g@mhsoume kilolas......

                                          Filika

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • T
                                            technik last edited by

                                            Ο χρήστης The_Dude έγραψε:
                                            kapoios eipe bye sl55???
                                            0-100 4.2 h sl (kai koinws apodekth ws to kalytero aytokinhto ston kosmo apo ton die8nh eidiko typo) enw h bmw gia thn m5 th kainouria dinei 0-100 quote gia 'sub 5.3' .....

                                            epishs mh sygkrinete thn kainouria 'range topping' M6 me thn PROHGOUMENH 'range toping' CL55, giati exei hdh vgei h CL 65 me th megalyterh roph aftokinhtou paragwghs.... dia8esimh apo tis 1500rpm kata to 94%......

                                            Eipame kalh h bmw alla mh to g@mhsoume kilolas......

                                            Filika

                                            Η S 65 ΑΜG έχει 612(!) άλογα, ροπή 102(!) Κgm και 0-100 σε 4,4 ''
                                            Κόστος ; 267.000 euro.....

                                            Μία 911 Carrera GT2 έχει 462 άλογα, 63,2 κιλά ροπής και 0-100 σε 4,1''..
                                            Κόστος ; 282.300 eurο....

                                            Ποιό είναι ''καλύτερο'' ;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr