Καλημερα!
Να μην θελεις να συμμετέχεις σε αγώνες δεκτό και σεβαστό! Να μην μπορείς πάλι λόγω κόστους κατανοητό και βέβαια ουδείς πεταει απο πάνω του την όποια ευθύνη σε σχέση με το υψηλό κόστος των ελληνικών αγώνων. Αντίστοιχα τα ίδια και ακόμα περισσότερα με πολλά εύγε σε όσους περνώντας από τα λιμανάκια ή κατηφορίζοντας προς το Σούνιο, ή ταξιδεύοντας στη δική της τέλεια ή ειδική διαδρομή, πατάνε τέρμα το γκάζι και ψάχνουν τα όρια τα δικά τους και του εργαλείου τους, έχοντας στο νου τους και τον απέναντι. Αντίστοιχα, απόλυτη σεβαστή είναι η επιλογή των παιδιών που συμμετέχουν σε οραγανωμένα ντραγκστερ ή σαιντ σοου η οτιδήποτε άλλο αντίστοιχο με ή χωρίς λολ μπαρ. Αν μάλιστα η συμμετοχή είναι υψηλή και το κόστος προπόνησης για τέτοιες εκδηλώσεις υψηλό, εδώ είμαστε για ακόμα καλύτερες προσφφορες σε οικονομικό επίπεδο.
Ομως το να στήνεσαι στα διάφορα σημεία επ ευθείας, ή να ξενυχτας στα λιμανάκια για να δεις και να απολαύσεις τον κάθε έναν προβληματικό που πιστεύει πως δημιουργεί διεκδικώντας χειροκρότημα, μάλλον κάτι άλλο σημαίνει. Και βέβαια όσο προβληματικοί είναι οι πρωταγωνιστές, αλλο τόσο σε σκεψη βάζει η παρουσία των θεατών! Οι ίδιοι δεν πανε μερα μεσημερι σε έναν κλειστό και οραγνωμένο χώρο να παρακολουθήσουν την όποια μορφή αγώνα, αλλά στήνονται για να δουν το όποιο αμφισβητούμενο ανάποδο τιμονι αναμεσα σε περαστικούς... Φοβερή επιλογή. θα σεβόμουν βέβαια την αρχή περί ορέξεως αν η συγκεκριμένη επιλογή δεν κρύβει κινδύνους και δεν προσβαλει άλλους νέους ανθρώπους που δουλεύουν σκληρά εξελίσοντας με προσοχή και δοκιμάζοντας αυτό που έφτιαξαν με κόπο και μεράκι κάτω απο ιδανικές συνθήκες.
Αν όμως βρε παίδες δεκτούμε πως ο ΚΚ το παρακανε και δεν διευκρήνισε
πως η αποψη του δεν συμπεριλαμβανει όλους όσους, δεν μπορώ να πιστέψω πως δεν σας βάζει σε σκέψεις η απάντηση του περίπου δ/ντη, δηθεν ειδικού περιοδικού όπου το τιμόνι και ο επιλογέας έχουν μπερδευτεί με το αιδείο και βέβαια με τα στήθη πυγμένα στη σιλικόνη. Πρόκειται για διαφορετικούς κόσμους.
Για άλλη θεωρεία γύρω από τον τρόπο ζωής, για όσους βέβαια από εμάς η αυτοκίνηση είναι τρόπος ζωής. Δεν διαφωνώ πως πρόκειται για περιοδικά αυτοκινήτου. Τίμια μάλιστα προς τους αναγνώστες τους που ευτυχώς δεν είναι και δικοί μας. Ουτε βέβαια θα σχολιάσω πόσοι είναι οι μεν και πόσοι ειναι οι δε... Δεν είναι αυτό το ζητούμενο!
θα επαναλάβω πως δεν μας ενδιαφέρει ο χώρος, πως ΠΟΤΕ δεν θα βγάλουμε περιοδικό όπου μπερδεύονται τα μηχανικά μέρη με άλλα του γυναικείου σώματος (μας αρέσει και δαύτο, αλλά σε άλλους ρόλους), ενώ θα πρέπει να ομολογήσω πως σε άλλο περιοδικό που περιορίζεται σε βελτιώσεις σαφέστατα βρίσκεις άρθρα που σε κάνουν και ζηλεύεις σαν επαγγελματίας και σε ικανοποιούν τα μέγιστα ως αναγνώστη.
ΝΑΙ λοιπόν στις βελτιώσεις χωρίς περιορισμούς, ΝΑΙ σε εκδηλώσεις κάθε τύπου σε κλειστούς χώρους όπως τα Μέγαρα αλλά και όχι μόνο,,,
ΟΧΙ όμως στο παντιλίκι για το χειροκρότημα σε δημόσιους δρόμους (δεν ε΄χει και αρχωντιά το S στα λιμανάκια γμτ... πολύ φτωχό... ) και βέβαια όχι σε στημένες κόντρες με ή χωρίς στοίχημα σε φανάρια στη Βουλιαγμένης, η στην Εθνική ή όπου αλλού!
Τα κείμενα τώρα του καθενός μας απλά είναι και καθρεπτης όποιων μας διαβάζουν και βέβαια ουδείς από εμάς δεν θα μπεί στη λογική της απάντησης σε κάθε έναν που ουδέποτε έχει αισθανθεί να αυξάνεται η ανδρεναλίνη του, αλλά και όχι μόνο....
Ας τους χάιρονται και ας τους καμαρώνουν όσοι τους διαβάζουν και βέβαια όσοι τους πληρώνουν και δήθεν δεν ξέρουν και δεν άκουσαν. Ειναι κάτι σαν του ψήλου το πήδημα...., τον αχυράνθρωπο, τον ξεφτιλα-επαγγελματία οδηγό αγώνων κ.λπ, κ.λπ, άμεσα συνδεδεμένα πάντως με την αντικειμενική κάλυψη προσπάθειας αθλητών που έκαναν το λάθος να ξεκινήσουν την καριέρα τους με τα δικά μας χρώματα...
Να είσαστε όλοι καλά...
ΕΙΠΑΜΕ¨¨ διαφορετικός κόσμος, άλλοι άνθρωποι, που δεν ε΄χουν καμία σχέση μαζί μας σε κανένα επίπεδο.
ΣΧ