Mar 16, 2004, 8:04 AM

Να καταθέσω την διαφωνία μου τόσο για τη μικτή ασφάλιση που προτάθηκε όσο και για το όριο ηλικίας των 20/21 στις μοτοσυκλέτες.

Πιστευω είναι ηλίθιο σαν μέτρο αντιμετώπισης της έλλιψης ευθήνης και ωριμότητας για ενα οδηγό αυτοκινήτου/μοτοσυκλέτας η χρέωση με Χ ευρώ σε ασφάλιστρα τον χρόνο ή η υποχρεωτική αποχή για 2 χρόνια (λες και δεν υπάρχουν ανώριμοι 30, 40 , 50 κλπ ετών) .Επίσης αυτός που ούτως ή άλλως θα είναι ασφαλισμένος με μικτή ασφάλεια πιστευετε θα έχει μικρότερο φόβο να κάνει ζημιά σε εαυτό ή προς τρίτους όταν ξέρει πως δεν θα πληρώσει τίποτα μετά?

Το μόνο μέτρο που βλέπω εγώ είναι η θέσπιση κατηγοριών για αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες με βάση τις ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ και το δικαίωμα στην οδήγηση για το όχημα κάθε κατηγορίας να παρέχεται μετά απο αυστηρότατες και ουσιώδεις εξετάσεις Ασχέτως ηλικίας η ασφάλειας.

Σήμερα μπορεί κάποιος να μάθει οπισθογωνία/οχτάρια με 10χλμ και μόνο αυτό και να πάει να αγοράσει ενα S2000/ R1 και να σκοτώσει και να σκοτωθεί.

Προσωπική μου γνώμη είναι πως εκεί είναι το πρόβλημα και η μόνη λύση που είπα και πιο πάνω είναι αυστηρές εξετάσεις , προφανώς με διαφάνεια (όχι όπως σήμερα με την παράδοση διπλώματος κατ'οίκον) και με ουσιώδη εξεταζόμενη ύλη.Το παραπάνω θα έπρεπε να το ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ σαν πολίτες και σαν οδηγοί.