-
μαλλον μπερδεψε ο κοσιγατος την waste-gate με την σκαστρα.
-
Ε τι λέω τόσην ώρα;
-
Dr Dino rocks!
Ο ενθουσιασμός του νεοσύλλεκτου με πρόδωσε!
Πάντως, όντως δεν υπάρχει πρόβλημα, έτσι; -
Τελικά υπάρχει ρύθμιση για τα χειριστήρια στο τιμόνι ώστε να αλλάζουν τις
μνήμες και να μην κάνουν scan?
Διάβασα το manual, αλλά δε βρήκα κάτι...
Επίσης κάπου λέει(στο manual) πως όταν βάζεις μπροστά πρέπει να έχεις πατημένο συμπλέκτη
(με νεκρό ήδη στο κιβώτιο). Τι νόημα μπορεί να έχει αυτό? -
Να μην πεταχτεί μπροστά το αμάξι και πάρεις παραμάζωμα κανέναν πεζό; Φαντάζομαι με συμπλέκτη (ασχέτως αν έχει ταχύτητα το σασμάν) ζορίζεις λιγότερο μίζα/μπαταρία.
-
Ο χρήστης dimidekas έγραψε:
Χρόνια πολλά σε όλους!Δέησε και παρέλαβα επιτέλους χθες και έκανα και τα πρώτα 150χλμ.
Για την οδική συμπεριφορά τι να πω τώρα, είναι γνωστά τα πράγματαΌπως είναι γνωστό επίσης ότι πρέπει να ξεκινάς κανα τέταρτο νωρίτερα για τον προορισμό σου,
ώστε να έχεις χρόνο να το φέρεις 5-10 γύρες και να το χαλβαδιάσεις πριν μπεις μέσαΣυζητούσα χθες με ένα φίλο για το στρώσιμο και μου είπε(όχι πως τον εμπιστεύομαι και πολύ στο
θέμα αυτοκίνητο ) να προσέχω όταν ανοίγει η τουρμπίνα να κρατάω λίγο ψηλά τις στροφές
για να μην ξανακλείνει αμέσως. Αν γίνομαι αντιληπτός
Ισχύει αυτό το πράγμα ρε παιδιά ?Και κάτι ακόμη...
Στην πυλωτή που βάζω το αυτοκίνητο είναι λίγο στενόχωρα και χρειάζεται να κάνω
δυο-τρεις μανούβρες για να μπει, που σημαίνει ότι το αυτοκίνητο έχει ήδη δουλέψει 1-2 λεπτά στο
ρελαντί. Υποθέτω πως μόλις ολοκληρώνω τη μανούβρα μπορώ να το σβήνω κατ' ευθείαν, έτσι ?Στη γειτονιά μου σε ακτίνα 1χλμ. είναι άλλα δύο άσπρα, ένα κόκκινο και ένα μπλε
καλοτάξιδο αδελφέ και να το χαρείς, τι χρώμα το πήρες??
όσο για το στρώσιμο πρόσεξε αυτό που λένε και οι υπόλοιποι, κρύα εκίνηση και μετά απο διαδρομή άστο κάνα 2λεπτο στο ρελαντί. εσύ μετά απο τις μανούβρες που κάνεις το σβήνεις χαλαρά.
προσωπικά το αυτοκίνητο το πήγαινα μέχρι 3.500 στρ/1΄ μέχρι 1.000χλμ και μετά σταδιακό άνοιγμα, μέχρι τα 1.500χλμ.
θα το καταλάβεις σιγά,σιγά ότι για να κινηθείς σβέλτα, δεν χρειάζεται να πιέσεις καθόλου την μηχανή, ανοίγει χαλαρά χωρίς ζόρι και ήδη θα κινείσαι πιο γρήγορα απο τις ατμόσφαιρες τουλάχιστον.όσο για την εκκίνηση
απο τότε που το διάβασα στο manual το εφαρμόζω και εγω, αυτό με τον πατημένο συμπλέκτη! καλό κάνει, κακό όχι, και είναι απλά μια συνήθεια, εφάρμοσε το. -
Λειτουργει ελεγε το manual του 460 του 92 σαν τσοκ...πως γινετε αυτο και αν ισχυει μην με ρωτησετε ουτε που ξερω....αλλα ειναι μια συνηθεια που δεν βλαπτει και σε τιποτα.
-
Άσπρο sport 150άρι
Η πλάκα είναι ότι πήγα καρφί να το παραγγείλω στο maranello
και την ώρα που ήμουνα στο γραφείο του πωλητή και έκανα την παραγγελία
σκάει μύτη ένας 'τρελαμένος' Bravίστας( )που ήρθε να ρωτήσει κάτι για το αμάξι του
και αρχίζει να μου κάνει 'κύρηγμα' για το άσπρο . Πήρε θάρρος και ο πωλητής
και μου λέει:'δεν ήθελα να σας επηρεάσω, αλλά το άσπρο του πάει πολύ'
Ε, είπα κι εγώ να το ρισκάρω και να γλιτώσω και 600ευρώΟ χρήστης dimidekas έγραψε:
Τελικά υπάρχει ρύθμιση για τα χειριστήρια στο τιμόνι ώστε να αλλάζουν τις
μνήμες και να μην κάνουν scan?
Διάβασα το manual, αλλά δε βρήκα κάτι... -
Ο χρήστης dimidekas έγραψε:
Τελικά υπάρχει ρύθμιση για τα χειριστήρια στο τιμόνι ώστε να αλλάζουν τις
μνήμες και να μην κάνουν scan?
Διάβασα το manual, αλλά δε βρήκα κάτι...Γιατί σου κάνει scan εσένα μόλις αλλάζεις από τα χειριστήρια του τιμονιού?
Εμένα αλλάζει τις μνήμες πάντως -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Τελικά υπάρχει ρύθμιση για τα χειριστήρια στο τιμόνι ώστε να αλλάζουν τις
μνήμες και να μην κάνουν scan?
Διάβασα το manual, αλλά δε βρήκα κάτι...Γιατί σου κάνει scan εσένα μόλις αλλάζεις από τα χειριστήρια του τιμονιού?
Εμένα αλλάζει τις μνήμες πάντωςΝαι. Νομίζω σε παλαιότερο ποστ κάποιος είχε αναφέρει τη ρύθμιση,αλλά δεν το βρήκα.
Κανας παλιός βρε παιδιά? -
Nα μαι και γω μετα απο καιρο.....
Το ξεκινημα με τον συμπλεκτη ειναι κατι που γραφουν ολα τα manual και καλο ειναι να το τηρουμε(ετσι απομονονουμε τον αξονα και δεν χρειαζεται να τον γυρισει και αυτον η μηχανη οταν ξεκιναει)Καλοριζικα και καλοταξιδα τα καινουργια Bravo!!!!!
Εγω τωρα εχω 19000χλμ και ετοιμαζομαι για την 2η αλλαγη λαδιων.Κανενα προβλημα ευτυχως περα απο μια χαζομαρα(ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΦΙΑΤ )Μια-δυο φορες το μηνα δεν δουλευει το ενα απο τα φωτα της πινακιδας...Μολις του ριχνω μια σφαλιαριτσα ισιωνει
Παντως εντυπωση μου κανε που το board computer με ενημερωσε για αυτο....Check plate number lights!Η καταναλωση ειναι σταθερα κατω απο 10 τωρα πια ακομα και με τις γρηγορες βολτες μου(καθε εβδομαδα μηδενιζεται το trip)
Απο τριγμους φτου μην το ματιασω τιποτα δεν κανει!!! -
Λοιποοοοον...απο την προηγούμενη εβδομάδα είμαι και εγω ένας ευτιχισμένος κάτοχος ενος μαύρου bravo sport με 150 ολοζώντανα άτια. Πραγματικά το αυτοκίνητο είναι κουκλί και δεν χoρταίνω να το βλέπω. Παρ'οτι δεν το πήρα καινούργιο, αλλα μεταχειρισμένο ενος ετους ακριβώς με 12Κ χιλιόμετρα, οσοι το είδαν νομιζαν οτι είναι κούτα το αμάξι, ας είναι καλά ο προηγούμενος ιδιοκτήτης που μου το πρόσεχε .
Απίστευτο φιλικό στήσιμο που σου επιτρέπει να πάς πολύ γρήγορά και ξεκούραστα. Πολύ ωραία φρένα που πραγματικά δεν έχω καταφέρει να τα κουράσω σε στροφοδιαδρομή και σου δίνουν μια αίσθηση ασφάλειας (τι λέγανε στο AMS, ε το ακριβώς αντίθετο ). Εντάξει δεν είναι και punto abarth αλλα ενα πολύ καλο καθημερινό αυτοκίνητο που θα σε μεταφερει ευχάριστα και ατσαλάκωτο.
Το εσωτερικό του είναι πραγματικά ξεχωριστό σχεδόν άριστο απο εργονομία και χώρους για μικροπράγματα και απλά πανέμορφο...σε κάνει να μην θές να βγείς απο εκει μέσα . Οσο για τριγμούς σχεδον μηδενικοι, εχει κανα δυο αδιευκρίνηστους η οποίοι όμως δεν ενοχλούν (τουλάχιστον εμένα)
Ο κινητήρας.... άψογος. Εχει αρκετή δύναμη και σε ρεπρίζ μπορεί να παίξει με αυτοκίνητα που δεν το περιμένεις, ενώ το καλύτερο είναι η καταναλωσή του...απο 8,5 μέχρι 10 αντε 10,5 με λίγο κυνηγητό παραπάνω. Λιγο το σασμαν είναι κάπως δύστροπο στο κούμπωμα της δευτέρας και της τρίτης αλλα πιστεύω με τον καιρο θα στρώσει.
-
Ο χρήστης MichalisCorsa έγραψε:
Λοιποοοοον...απο την προηγούμενη εβδομάδα είμαι και εγω ένας ευτιχισμένος κάτοχος ενος μαύρου bravo sport με 150 ολοζώντανα άτια. Πραγματικά το αυτοκίνητο είναι κουκλί και δεν χoρταίνω να το βλέπω. Παρ'οτι δεν το πήρα καινούργιο, αλλα μεταχειρισμένο ενος ετους ακριβώς με 12Κ χιλιόμετρα, οσοι το είδαν νομιζαν οτι είναι κούτα το αμάξι, ας είναι καλά ο προηγούμενος ιδιοκτήτης που μου το πρόσεχε .Απίστευτο φιλικό στήσιμο που σου επιτρέπει να πάς πολύ γρήγορά και ξεκούραστα. Πολύ ωραία φρένα που πραγματικά δεν έχω καταφέρει να τα κουράσω σε στροφοδιαδρομή και σου δίνουν μια αίσθηση ασφάλειας (τι λέγανε στο AMS, ε το ακριβώς αντίθετο ). Εντάξει δεν είναι και punto abarth αλλα ενα πολύ καλο καθημερινό αυτοκίνητο που θα σε μεταφερει ευχάριστα και ατσαλάκωτο.
Το εσωτερικό του είναι πραγματικά ξεχωριστό σχεδόν άριστο απο εργονομία και χώρους για μικροπράγματα και απλά πανέμορφο...σε κάνει να μην θές να βγείς απο εκει μέσα . Οσο για τριγμούς σχεδον μηδενικοι, εχει κανα δυο αδιευκρίνηστους η οποίοι όμως δεν ενοχλούν (τουλάχιστον εμένα)
Ο κινητήρας.... άψογος. Εχει αρκετή δύναμη και σε ρεπρίζ μπορεί να παίξει με αυτοκίνητα που δεν το περιμένεις, ενώ το καλύτερο είναι η καταναλωσή του...απο 8,5 μέχρι 10 αντε 10,5 με λίγο κυνηγητό παραπάνω. Λιγο το σασμαν είναι κάπως δύστροπο στο κούμπωμα της δευτέρας και της τρίτης αλλα πιστεύω με τον καιρο θα στρώσει.
καλοτάξιδο και να το χαρείς!! τιμη αγοράς???
με το δικό μου, 150αρι sport, έχω συμπληρώσει 2.500 χλμ. και είμαι στα 9.3 lt μέση κατανάλωση, και είμαι σχετικά ήρεμος στη οδήγηση μου, ελπίζω να πέσει με τον καιρό και άλλο η κατανάλωση.
όσο για τον συμπλέκτη και τις ταχύτητες έχουν ήδη 'μαλακώσει' και δεν έχουν καμία σχέση ΄με την πρώτη μέρα. -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Τελικά υπάρχει ρύθμιση για τα χειριστήρια στο τιμόνι ώστε να αλλάζουν τις
μνήμες και να μην κάνουν scan?
Διάβασα το manual, αλλά δε βρήκα κάτι...Γιατί σου κάνει scan εσένα μόλις αλλάζεις από τα χειριστήρια του τιμονιού?
Εμένα αλλάζει τις μνήμες πάντωςκι εμένα κάνει scan... αν υπάρχει κάποια ρύθμιση τη θέλω κι εγώ
-
Καλορίζικο το Bravo, MichalisCorsa !
Σχετικά με το ραδιόφωνο, πατάτε το κουμπί menu και βγάζει Tuning Seek. Τότε πατάτε ένα από τα βελάκια δεξιά ή αριστερά που είναι για το scanning και κάνετε το OFF που λέει ON. Αυτό είναι.
Πάρτε και ένα link όπου θα βρείτε τα manual του αυτοκινήτου και του ραδιοφώνου σε pdf:
http://www.fiatforum.com/bravo/171718-b ... l-pdf.html -
Ο χρήστης galeone έγραψε:
Τελικά υπάρχει ρύθμιση για τα χειριστήρια στο τιμόνι ώστε να αλλάζουν τις
μνήμες και να μην κάνουν scan?
Διάβασα το manual, αλλά δε βρήκα κάτι...Γιατί σου κάνει scan εσένα μόλις αλλάζεις από τα χειριστήρια του τιμονιού?
Εμένα αλλάζει τις μνήμες πάντωςκι εμένα κάνει scan... αν υπάρχει κάποια ρύθμιση τη θέλω κι εγώ
Ρε παίδες θα με χαζέψετε
Εμένα αλλάζει μνήμες ραδιοφώνου, δεν κάνει scan.
Πάντως δεν το έχω ψάξει πολύ και δεν είμαι fan των gadgets, αλλά εσείς που το ψάχνετε αν βρείτε τη ρύθμιση που αλλάζει την επιλογή των κουμπιών του τιμονιού, σφυρίχτε το έτσι -
Ο χρήστης cosygatos έγραψε:
Καλορίζικο το Bravo, MichalisCorsa !Σχετικά με το ραδιόφωνο, πατάτε το κουμπί menu και βγάζει Tuning Seek. Τότε πατάτε ένα από τα βελάκια δεξιά ή αριστερά που είναι για το scanning και κάνετε το OFF που λέει ON. Αυτό είναι.
Πάρτε και ένα link όπου θα βρείτε τα manual του αυτοκινήτου και του ραδιοφώνου σε pdf:
http://www.fiatforum.com/bravo/171718-b ... l-pdf.htmlΜπράβο σου φίλε μου. Πάω να δοκιμάσω
-
Giuseppe
πηρες φιατ; -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
Giuseppe
πηρες φιατ;Από όλα έχω
-
απολα εχεις;
κανε μια αναλυση
Fiat Bravο 2007