-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Μπορεις να δωσεις λιγες παραπανω πληροφοριες για το κιβωτιο της AISIN, αν ξερεις?
Θα ειναι πληρως αυτοματο ή σειριακο, σε αντιστοιχια με το DSG του VW group?Αυτόματο/σειριακό 6 σχέσεων με μετατροπέα ροπής,ικανό για τιμές ροπής ως 420ΝΜ,με τρία προγράμματα λειτουργίας ως αυτόματο(winter-sport-normal)+ δυνατότητα χειροκίνητης λειτουργίας (ΤΙΡ)με κουμπιά επιλογής στο τιμόνι.
Τιμές κατασκευαστή για 0-100 7,4 δεύτερα.Eκδοχές αυτού του κιβωτίου χρησιμοποιούνται και στις 159/Brera/Spider/Croma με τον κινητήρα 2,4JTD.
-
τι σχέση έχει η ιστορία της beta στην σελίδα της delta??
-
εχει γιατι μαλλον αυτην αντικατεστησε και οχι την δελτα.
απλως εβαλαν το ονομα δελτα μπας και πουλησουν καλυτερα.
δεν πειραζει οι μαλακιες πληρωνονται -
Πώπω...Lancia β... τί μου θύμησες τώρα! Την είχε ο καθηγητής της Φυσικής στο λύκειο που πήγαινα... κάθε μέρα την ζαχάρωνα... μέχρι που μια μέρα έκανε το λάθος! Μου έδωσε τα κλειδιά του αυτοκινητου του, για να πάω να πάρω από εκεί κάτι σημειώσεις που είχε... (16χρονος εγώ τότε)... την άλλη μέρα έφαγα το βρισίδι της ζωής μου... γιατί την βρήκε παρκαρισμένη 1 τετράγωνο πιο πέρα από εκεί που την είχε παρκάρει αυτός! (κάποιος μου πήρε την θέση μέχρι να κάνω τον γύρο του τετραγώνου )
Ε... τί να έκανα; να έχανα τέτοια ευκαιρία;
Πράγματι όπως τα λέει ο Italakias είναι... πραγματικά η νέα δ, φέρνει πιο πολύ σαν αντικαταστάσης της β... ακόμα και στο μέγεθος είναι πιο κοντά! -
Γνωριζουμε εαν αντιστοιχο κιβωτιο της AISIN εχει χρησιμοποιηθει απο αλλο κατασκευαστη εκτος της fiat?
-
Ο χρήστης CptBill έγραψε:
Γνωριζουμε εαν αντιστοιχο κιβωτιο της AISIN εχει χρησιμοποιηθει απο αλλο κατασκευαστη εκτος της fiat?To ΑWTF-805C πλην του ομίλου Fiat, έχουν χρησιμοποιήσει μεταξύ άλλων και οι:
Cadillac BLS - 1.9 D; 1.9 D (TST),
Citroën C4,C5,C6
Land Rover Freelander 2
Mazda 6,CX-7,CX-9
Opel/Vauxhall Vectra, Opel/Vauxhall Zafira
Peugeot 307, 407,607
Renault Espace, Vel Satis
Saab 9-3 - 1.9 TiD; 1.9 TTiD
Volvo S60,V70,XC70, XC90εχει γιατι μαλλον αυτην αντικατεστησε και οχι την δελτα.
απλως εβαλαν το ονομα δελτα μπας και πουλησουν καλυτερα.
δεν πειραζει οι μαλακιες πληρωνονταιΤα έχουμε ξαναπεί για την ονομασία.'Οπως και να έχει η Beta ήταν ένα D segment.
-
θα ημουν απων απο την συζητιση
ξερεις αληθεια αν θα βγει στο μελλον η δελτινα που λεγανε. -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
θα ημουν απων απο την συζητιση
ξερεις αληθεια αν θα βγει στο μελλον η δελτινα που λεγανε.Ποιός Θανάσης;
Το σχέδιο (2+2 CC ως Fulvia+και δίθυρη Delta,αμφότερα σε πάτωμα small)έχει προς το παρόν παγώσει εξαιτίας της ύφεσης και άλλων προτεραιοτήτων. -
ΓΑΜΩΤΟ
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
θα ημουν απων απο την συζητιση
ξερεις αληθεια αν θα βγει στο μελλον η δελτινα που λεγανε.Ποιός Θανάσης;
Το σχέδιο (2+2 CC ως Fulvia+και δίθυρη Delta,αμφότερα σε πάτωμα small)έχει προς το παρόν παγώσει εξαιτίας της ύφεσης και άλλων προτεραιοτήτων.Αυτό το θέλουμε στην παραγωγή
και χ@στήκαμε για τα οικονομικά της εταιρείας, εγώ θέλω να το δω στους δρόμους
Να το φτιάξουν asap
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Μπορεις να δωσεις λιγες παραπανω πληροφοριες για το κιβωτιο της AISIN, αν ξερεις?
Θα ειναι πληρως αυτοματο ή σειριακο, σε αντιστοιχια με το DSG του VW group?Αυτόματο/σειριακό 6 σχέσεων με μετατροπέα ροπής,ικανό για τιμές ροπής ως 420ΝΜ,με τρία προγράμματα λειτουργίας ως αυτόματο(winter-sport-normal)+ δυνατότητα χειροκίνητης λειτουργίας (ΤΙΡ)με κουμπιά επιλογής στο τιμόνι.
Τιμές κατασκευαστή για 0-100 7,4 δεύτερα.Eκδοχές αυτού του κιβωτίου χρησιμοποιούνται και στις 159/Brera/Spider/Croma με τον κινητήρα 2,4JTD.
Ευχαριστω
Οι διαφορες του κιβωτιου της AISIN με το C635 DDC που αναφερεις σε προηγουμενη δημοσιευση σου ποιες θα ειναι?
Το C635 DDC θα ειναι ημιαυτοματο και αυτο? Τι παραπανω θα προσφερει απο αυτο της AISIN? -
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Οι διαφορες του κιβωτιου της AISIN με το C635 DDC που αναφερεις σε προηγουμενη δημοσιευση σου ποιες θα ειναι?
Το C635 DDC θα ειναι ημιαυτοματο και αυτο? Τι παραπανω θα προσφερει απο αυτο της AISIN?Το C635 DDC είναι dry double clutch (ξηρού διπλού συμπλέκτη)και μάλιστα το μοναδικό ξηρό της αγοράς με όριο ροπής τα 350ΝΜ.Πέρα από μικρότερες απώλειες στη μετάδοση,επιτυγχάνει και τον καλύτερο δυνατό συνδυασμό επιδόσεων-κατανάλωσης.
Το C635 θα προσφέρεται και ως χειροκίνητο και αργότερα ως robotised με τα μηχανικά μέρη του χειροκίνητου.Αυτό το θέλουμε στην παραγωγή
Να το φτιάξουν asap
Ακόμα και αν αποδεσμεύονταν τα κονδύλια αύριο το πρωί, το σχέδιο του Manzoni για τη Fulvia ,δεν θα μπορούσε να φτάσει πλέον στην παραγωγή για πολλούς λόγους.Οι σοβαρότεροι είναι λόγοι παθητικής ασφαλείας και ιδίως η διαμόρφωση του εμπρόσθιου τμήματος.Συνεπώς θα παραμείνει για πάντα ένα πρωτότυπο.
-
σκετη πικρα ειναι τα λογια σου.
μου φαινεται θα σταματησω να σε διαβαζω -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Οι διαφορες του κιβωτιου της AISIN με το C635 DDC που αναφερεις σε προηγουμενη δημοσιευση σου ποιες θα ειναι?
Το C635 DDC θα ειναι ημιαυτοματο και αυτο? Τι παραπανω θα προσφερει απο αυτο της AISIN?Το C635 DDC είναι dry double clutch (ξηρού διπλού συμπλέκτη)και μάλιστα το μοναδικό ξηρό της αγοράς με όριο ροπής τα 350ΝΜ.Πέρα από μικρότερες απώλειες στη μετάδοση,επιτυγχάνει και τον καλύτερο δυνατό συνδυασμό επιδόσεων-κατανάλωσης.
Το C635 θα προσφέρεται και ως χειροκίνητο και αργότερα ως robotised με τα μηχανικά μέρη του χειροκίνητου.Αυτό το θέλουμε στην παραγωγή
Να το φτιάξουν asap
Ακόμα και αν αποδεσμεύονταν τα κονδύλια αύριο το πρωί, το σχέδιο του Manzoni για τη Fulvia ,δεν θα μπορούσε να φτάσει πλέον στην παραγωγή για πολλούς λόγους.Οι σοβαρότεροι είναι λόγοι παθητικής ασφαλείας και ιδίως η διαμόρφωση του εμπρόσθιου τμήματος.Συνεπώς θα παραμείνει για πάντα ένα πρωτότυπο.
Δηλαδή τί πρόβλημα υπάρχει με την παθητική ασφάλεια και με την διαμόρφωση του εμπρόσθιου τμήματος;
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
σκετη πικρα ειναι τα λογια σου.
μου φαινεται θα σταματησω να σε διαβαζωΔηλαδή τί πρόβλημα υπάρχει με την παθητική ασφάλεια και με την διαμόρφωση του εμπρόσθιου τμήματος;
Πέραν του ότι της στιγμής της γέννησής του,ο όμιλος δεν ήξερε αν θα συνεχίσει να υπάρχει ή όχι,το project Fulvia δεν προχώρησε γιατί το πρωτότυπο του centro stile Lancia βασιζόταν στο πάτωμα της barchetta,που ήταν ήδη από το 2004 ασύμβατο με τις νέες προδιαγραφές παθητικής ασφαλείας και δυστυχώς η αρχιτεκτονική του αμαξώματος δεν ήταν ούτε είναι συμβατή με κάποιο απο τα υπάρχοντα πατώματα.Άρα σαφέστατα ο σχεδιασμός και οι αναλογίες θα έπρεπε να αλλάξουν σήμερα,αν έμπαινε στην παραγωγή.
Το εμπρόσθιο τμήμα ειδικά δεν πληροί πια τις νόρμες περί προστασίας των πεζών σε περίπτωση χτυπήματός τους. -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
εχει γιατι μαλλον αυτην αντικατεστησε και οχι την δελτα.
απλως εβαλαν το ονομα δελτα μπας και πουλησουν καλυτερα.
δεν πειραζει οι μαλακιες πληρωνονταιΑπό το 70 μέχρι σήμερα η λέξη Beta έχει αποκτήσει νέα έννοια , π.χ. Software 'Beta Edition'
και μπορείς να φανταστείς το δούλεμα από τον τύπο που δεν θα έχανε ευκαιρία να πεί τις ανοησίες του πάλι... -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
σκετη πικρα ειναι τα λογια σου.
μου φαινεται θα σταματησω να σε διαβαζωΔηλαδή τί πρόβλημα υπάρχει με την παθητική ασφάλεια και με την διαμόρφωση του εμπρόσθιου τμήματος;
Πέραν του ότι της στιγμής της γέννησής του,ο όμιλος δεν ήξερε αν θα συνεχίσει να υπάρχει ή όχι,το project Fulvia δεν προχώρησε γιατί το πρωτότυπο του centro stile Lancia βασιζόταν στο πάτωμα της barchetta,που ήταν ήδη από το 2004 ασύμβατο με τις νέες προδιαγραφές παθητικής ασφαλείας και δυστυχώς η αρχιτεκτονική του αμαξώματος δεν ήταν ούτε είναι συμβατή με κάποιο απο τα υπάρχοντα πατώματα.Άρα σαφέστατα ο σχεδιασμός και οι αναλογίες θα έπρεπε να αλλάξουν σήμερα,αν έμπαινε στην παραγωγή.
Το εμπρόσθιο τμήμα ειδικά δεν πληροί πια τις νόρμες περί προστασίας των πεζών σε περίπτωση χτυπήματός τους.Κατάλαβα φίλε μου... κρίμα όμως... θα ήταν πολύ όμορφο αυτοκίνητο! Αυτό πάντως με τα κοινά πατώματα είναι πια εκνευριστικό! Στο τέλος σε όλο τον κόσμο θα υπάρχει ένα μόνο πάτωμα όπως πάει, και απλά θα επιλέγουμε τί θέλουμε, sport, 4d-5d, Cabrio,Roadster,SUV...
-
Ο χρήστης stanfromgreece έγραψε:
... Αυτό πάντως με τα κοινά πατώματα είναι πια εκνευριστικό! Στο τέλος σε όλο τον κόσμο θα υπάρχει ένα μόνο πάτωμα όπως πάει, και απλά θα επιλέγουμε τί θέλουμε, sport, 4d-5d, Cabrio,Roadster,SUV...
Εκνευριστικο ξε-εκνευριστικο ειναι ενας απο τους λογους που απολαμβανουμε σημερα φτηνοτερες τιμες στα αυτοκινητα.
Αρα καλα κανουν και υπαρχουν.
Και στο τελος τελος τιποτα δεν εμποδιζει εναν καλο σχεδιαστη να δημιουργησει ενα ομορφο σχεδιο βασισμενο σε ηδη υπαρχον πατωμα.
Αντιθετα πολλα ειναι τα εμποδια για εναν κατασκευαστη να δημιουργησει ενα νεο πλαισιο για ενα μεμονωμενο σχεδιο. -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Το C635 DDC είναι dry double clutch (ξηρού διπλού συμπλέκτη)και μάλιστα το μοναδικό ξηρό της αγοράς με όριο ροπής τα 350ΝΜ.Πέρα από μικρότερες απώλειες στη μετάδοση,επιτυγχάνει και τον καλύτερο δυνατό συνδυασμό επιδόσεων-κατανάλωσης.Πάνω από το 90% της απόδοσης ισχύος και ροπής θα φτάνει στους τροχούς...
-
Tώρα τελευταία κάθε φορά που ανοίγω τον κινητήρα κλείνουν αυτόματα οι εξωτερικοί καθρέφτες.
Ξέρει κανένας γιατί το κάνει αυτό;
Lancia Delta 2008