-
Τα νέα δεδομένα πάντως είναι ότι το Auris θα έρχεται με το νέο κινητήρα σε χαμηλότερη τιμή από τον 1.4.
Απο πλευράς κατανάλωσης έχουμε πια πρακτικά ισοπαλία.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Φρένα: Το Civic υπερτερεί αν και είναι άγνωστο το πακέτο των ελαστικών του AurisPremiumContact 2, 205/55R16
Ακόμα και με αυτά, στα φρένα είναι ξεκάθαρα καλύτερο το Toyota, τόσο σαν αποτέλεσμα και αίσθηση πεντάλ, όσο και σαν αντοχή. Αυτό βέβαια, είναι το μόνο λάθος του ποστ σου, στα υπόλοιπα πέφτεις μέσαΈχουμε συγκριτικό των 2 τους στους 4Τ, στο τεύχος Μαρτίου που κυκλοφορεί την Παρασκευή.
-
Ελπίζω Σπύρο να είναι επιτέλους η φορά που θα διαβάσουμε καλά σχόλια για το σιβικ...
Το προηγούμενο 1.8 το είχατε ξεχάσει στα συγκριτικά και το έχω παράπονο...μόνο ένα συγκριτικό το 2006 και αυτό άνισο και άδικο με στρωμένα δίλιτρα...
Μακάρι να έχετε γράψει και για τις όποιες διαφορές υπάρχουν σε σχέση με τα προ f/l μοντέλα που μας ενδιαφέρει εμάς τους κατόχους.
Ξέρουμε πάντως ήδη ότι σε 0-100 είναι ελαφρά μπροστά το τογιότα ενώ υπερτερεί το σιβικ σε ρεπρίζ και εν γένει απόδοση ψηλά. Αίνιγμα η κατανάλωση αν και υποψιάζομαι ότι θα διαβάσω οριακή επικράτηση του τογιότα που είναι λίγο ελαφρύτερο.
Ενδιαφέρον τεστ πάντως... -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Ενδιαφέρον τεστ πάντως...Ενδιαφέρον και για μας που το κάναμε
Πιστεύω αυτή τη φορά θα καλυφθείς πλήρως -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Ενδιαφέρον τεστ πάντως...
Ενδιαφέρον και για μας που το κάναμε
Πιστεύω αυτή τη φορά θα καλυφθείς πλήρωςδεν είναι προσωπικά τα σχόλια μου προς εσένα φυσικά...άλλωστε αποτελείς σεβαστή παρουσία για μένα τόσο στο περιοδικό όσο και στο φόρουμ...
Απλά οι παλιοί και τακτικοί αναγνώστες οφείλουμε να γκρινιάζουμε λίγο παραπάνω -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Φρένα: Το Civic υπερτερεί αν και είναι άγνωστο το πακέτο των ελαστικών του Auris
PremiumContact 2, 205/55R16
Ακόμα και με αυτά, στα φρένα είναι ξεκάθαρα καλύτερο το Toyota, τόσο σαν αποτέλεσμα και αίσθηση πεντάλ, όσο και σαν αντοχή. Αυτό βέβαια, είναι το μόνο λάθος του ποστ σου, στα υπόλοιπα πέφτεις μέσαΈχουμε συγκριτικό των 2 τους στους 4Τ, στο τεύχος Μαρτίου που κυκλοφορεί την Παρασκευή.
Αυτοί που τα οδηγούν γνωρίζουν καλύτερα.
-
Στο autobild, αναφέρεται στο auris με το νέο μοτέρ καθώς επίσης κάνει μια νύξη και στο το civic με το 100αρι μοτέρ, παντού είναι ταχύτερο το civic στις ρεπρίζ και μόνο στα 0-100 είναι πιο γρήγορο το auris.
-
Όσοι δεν είδαν τη νέα διαφήμιση του Auris...
Nέο εξατάχυτο κιβώτιο....
VSC/TRC....
Dual VVT-i....
Ούτε αναφορά στον 1300άρι με τα 100 αλογάκια... να πω την αλήθεια μέχρι να δω την τιμή στο τέλος της διαφήμισης (13.500e), ψάρωσα και νόμισα ότι έβγαλε κανένα νέο 6τάχυτο γρήγορο Αuris η toyota.... α ρε διαφημιστές..
-
Τελικά απογοητευμένος από το εσωτερικό του Auris και από την τιμή του civic, όπως γυρνούσα σπίτι, είδα την αντιπροσωπεία seat και μπήκα για να δω το leon. Το αυτοκίνητο εσωτερικά και εξωτερικά που άρεσε πάρα πολύ (υποκειμενικό θα μου πείτε). Αλλά με το δεδομένο της μείωσης των τελών ταξινόμησης του 50%, της έκπτωσης 10% που κάνει η Seat, και την επιπλέον μείωση που κάνει η συγκεκριμένη αντιπροσωπεία (από 7.5 σε 4%), το αμάξι στην έκδοση 1.4 TSI sport κοστίζει κάτω από 17Κ. επιπλέον μου κάνουν δώρο την επέκταση εγγύησης στα 5 χρόνια (κοστίζει 530 ευρώ), ενώ αντικλεπτικό και αισθητήρες παρκαρίσματος κοστίζουν (όλα μαζί) μόνο 260 ευρώ !!!!
Υπό αυτό το πρίσμα το Auris για 1.33 είναι αρκετά ακριβό για τον εξοπλισμό που δίνει, δεδομένου και τις επιδόσεις που προσφέρει. Για το civic τα λόγια είναι περιττά, πολύ ακριβό.
Παρόλο που ήθελα πάρα πολύ made in Japan αυτοκίνητο, τελικά επέλεξα ευρωπαικό!
Η αναζήτηση για μένα , προς το παρόν , έλαβε τέλος.
Σας χαιρετώ. -
Δεν έχεις κι άδικο... οι γιαπωνέζοι το παραξήλωσαν λίγο....
Το Leon είναι ΚΑΛΟ αυτοκίνητο (αυτό που κάποιοι αρέσκονται να αποκαλούν 'τίμιο')...
Αν κάνεις την καρδιά σου πέτρα (εδώ μέσα) κι αντέξεις τον παροξυσμό σκωπτικότητας (?) για το ταμπλώ του, είναι μια χαρά. Εμένα το μόνο που δεν μου αρέσει είναι ο μικρός χώρος αποσκευών... -
Ο χρήστης NIAN έγραψε:
Παρόλο που ήθελα πάρα πολύ made in Japan αυτοκίνητο, τελικά επέλεξα ευρωπαικό!
Η αναζήτηση για μένα , προς το παρόν , έλαβε τέλος.
Σας χαιρετώ.'Ό,τι πληρώνεις παίρνεις' λέει ο - σοφός - λαός! Τώρα, πως είναι δυνατό να συγκρίνεις τις 2 πιο αξιόπιστες μάρκες με ...SEAT και να τις βγάζεις ακριβές, αυτό μόνο εσύ το ξέρεις.
Καλοτάξιδο το αμάξι σου και καλά χιλιόμετρα, πάντως! Αν έψαχνες καλύτερη οδική συμπεριφορά έκανες διάνα.
-
διλημματακι οντως αλλα εγω και μονο που ειναι ΤΟΥΟΤΑ θα επελεγα auris μονο και μονο αν σκεφτεις την μεταπωλητικη αξια των δυο οχηματων και κατα ποσο ευκολο θα το πουλησεις στο μελλον εναντι του civc με το ιδιαιτερο σχημα που δεν αρεσει και σε ολους
-
Ασ μην υπερβάλουμε...
Ο χώρος αποσκευών στο Leon είναι στο μέσο όρο. επίσης μπορεί να είναι κλειστοφοβικό, μονότονο, αλλά η θέση οδήγησης είναι σαφώς καλύτερη από εκείνη του Auris και με καλύτερη συναρμολόγηση.
Επλίζω ο κινητήρας TSI να μην αποδειχθεί το ίδιο φόλα με τους FSI, αλλά μέχρι στιγμής προβλήματα δεν υπάρχουν, αλλά και αν υπάρχουν είναι στον αποδεκτό μέσο όρο. Από την άλλη η toyota έχει και αυτή προβλήματα, τα οποία μπορεί να μην είναι μηχανικά, αλλά σε πάνε εξίσου στο συνεργείο με αποτέλεσμα να χάνεις τον ίδιο χρόνο και χρήμα. Είναι γνωστά τα τρηξίματα σε φρένα και στο ταμπλώ...λεπτομέρειες θα μου πείτε..συμφωνώ αλλά σου σπάνε τα νεύρα !!
Από την άλλη η Honda έχει χάλια αντιπροσωπεία και χάλια χρώμα (αποδεκτό πρόβλημα στα forum Honda όπου συχνά αποκολλάται η βάφη και αφήνει μικροστίγματα.
Σίγουρα Toyota και honda είναι από τις πιο αξιόπιστες μάρκες, αλλά σίγουρα δεν είναι όπως ήταν στο παρελθόν. επίσης η τιμή τους σίγουρα δεν αντικατοπτρίζει την ποιότητα που παίρνεις. πολύ ακριβά γι αυτό που προσφέρουν !
Από την άλλη το μάρκετινγκ έχει κάνει σε όλους κακό. Το group VW με τις συχνές αλλαγές κινητήρων έχει κλονίσει την αξιοπιστία του κόστους μεταπώλησης (άντε να πουλήσεις σήμερα ένα μεταχειρισμένο FSI), αλλά το ίδιο περίπου έκανε και η Toyota με την είσοδο των optimal drive.
Για να πω την αλήθεια έτσι και το Auris μου άρεσε στο εσωτερικό και την θέση οδήγησης θα περίμενα μέχρι την έλευση του 1.6 132hp. αλλά δυστυχώς οι άνθρωποι της toyota έβαλαν τα δυνατά τους για να κάνουν το auris να δείχνει όχι μόνο άσχημο (άσχημο κατα πολλούς είναι και το Leon) αλλά και φτηνό !
Κρίμα. -
Καλησπερα παιδια και καλο πασχα σε ολους, ειναι η πρωτη φορα που γραφω στο forum και βρηκα την ευκαιρια λογο του οτι θα αγορασω ενα απο τα 2 αυτοκινητα τα οποια τις προηγουμενες μερες εψαξα αρκετα! θελω να πω οτι ειμαι φανατικος του χοντα και οτι οι αποψεις μου ειναι καθαρα με τα δικα μου κριτηρια! το auris στην εκδοση unique μου παει( με τις υπαρχουσες προσφορες) 15.800 τα οποια θα δωσω 7000 μπροστα και τα υπολοιπα σε 36 δοσεις των 272 ευρω ειναι 1.000 ακριβοτερο απο το κια 1,4 sc2 plus, οποτε δεν χρειαζεται να μπουμε καν στον κοπο!
επισης περνω δωρο συναγερμο και αισθητηρες παρκαρισματος. το civic βγαινει κοντα 18500 με την ιδια προκαταβολη βγαινουν 48 δοσεις τον 273,68 ευρω δηλαδη 1 χρονος ακομα! το λεον που διαβασα πιο πανω ο 1.4 tsi sport esp/sr bgainei 17292 se 48 δοσεις των 252 ευρω!
αναφερω ενα ακομα θεματακι, το auris to θελω μαυρο, το λεον λευκο και το σιβικ μαυρο ή πορτοκαλι!!! (τυπου rs kai μπρονζιζει λιγο) το auris yparxei το λεον μονο μαυρο και το σιβικ ασημι, κοκκινο το κια λευκο μονο 2 αυτοκινητα σε ολη την ελλαδα πριν 3 μερες!!! επισης για οσους δεν ξερουν το λεον κανει faceλift to σεπτεμβριο αρα χανει αμμεσως αξια η αγορα τωρα! και δεν υπαρχει δυνατοτητα παραγγελιας στο σιβικ αν κανεις παραγγελια πας 5 μηνες + οποτε χανεις τα τελη ταξινομησης ειτη περιπου 800 ευρω... οποτε απο αποψη τιμης το auris στην πλουσια εκδοση ερχεται 3000 ευρω φτυηνοτερο οποτε απο αποψη τιμης δεν υπαρχει συζητηση!
οσον αφορα την θεση του οδηγου ΚΛΑΣΕΙΣ ανωτερη αυτη του σιβικ + η ''πολυμορφηκοτητα'' των χωρων του σου δινει ακομα περισσοτερο χωρο φορτωσης! απο πλευρα επιδοσεων δεν θελω να συγκρινω διοτι ειναι ανουσιο λιγο πολυ ιδιες το auris me to civic,
το σιβικ ειναι πιο πλουσιο δηλαδη σου δινει το κουμπι σταρτ-στοπ και στανταρ το esp ομως 3000 ειναι πολλα! εσωτερικα και εξωτερικα το civic Μ'αρεσει πιο πολυ ειδικα με την καινουργιοα μασκα! στα υπολοιπα δεν θελω να επεκταθω καθως οι προηγουμενο ιεχουν καλυψει πληρως το θεμα....
ΑΑΑ και ο 1.33 του auris εχει πολυ καλη οδηγικη συμπεριφορα.
εγω οποτε παω στο auris logo thw τιμης, αν ομως ειχα την υπομονη και το χρημα να περιμενω το honda ua epairna sigoyra ayto!!! -
Η toyota για μένα είναι μια από τις TOP εταίρείες. Εταιρεία αυτόνομη που δεν υπακούει σε κανέναν. Από την στιγμή που σου αρέσει το Auris πιστεύω ότι κάνεις πολύ καλή επιλογή. Εμένα εξωτερικά που άρεσε πολύ, αλλά δυστυχώς μέσα απογοητεύτηκα πλήρως !
Προσπαθούσα μήνες να πείσω τον ευατό μου, αλλά μάταιο.....καθαρά υποκειμενικό βέβαια !
είναι σίγουρο ότι στο λεον θα υπάρξει facelift, αλλά οι διαφορές θα είναι αμελητέες. Αλλά αυτό δεν είναι η ουσία. Τα λεφτά ως επένδυση είναι χαμένα όταν τα ρίχνεις στο αυτοκίνητο! όντως η VW group δεν είναι αξιόπιστη πλέον στις μεταπωλίσεις, όχι τόσο για τα facelifts (θυμήσου μάσκα A3 me A4), αλλά και για τα παράλογα που κάνει με τους κινητήρες που τους καταργεί απροοπτα. Βασικά εγώ προσωπικά δεν αλλάζω συχνά, οπότε το θέμα τιμή μεταπώλισης δεν είναι προτεραιότητα. Αφού όμως κοιτάς το οικονομικό, θα σου πω πόσο έδοσα εφώ για το Leon TSI 1.4 Sport: προκαταβολή 7000 και δόση 265 ευρώ με εξόφληση στους 36 μήνες !!! και αυτό γιατί υπάρχει το προωθητικό 10% της Seat και επιπλέον η Αντιπροσωπεία Makris κάνει έκτωση στο επιτόκιο από 7.5% σε 4%. Δεν κανουν δώρο το συνεγερμό όυτε αισθητήρες παρκαρίσματος (τα βάζω όλα αυτά εγώ με 260 ευρώ, μόνο ) , αλλά μου κάνουν δώρο την επέκταση εγγύησης στα 5 χρόνια , που κοστίζει 530 ευρώ.
Τιμολογιακά είναι περίπου το ίδιο με το Auris! υστερεί σε πολλά έναντι του τελευταίου, αλλά στο ένα παίρνεις επιδόσεις 1.4 ενώ στο άλλο επιδόσεις >1.8 . Στην εθνική είναι η μέρα με την νύχτα. Αν μου άρεσε το Auris προσωπικά θα περίμενα τον κινητήρα 1.6 132Hp που έρχεται......η προσπέραση θέλει ασφάλεια !
τα λέμε.
AURIS 101hp vs CIVIC 100hp