-
Εδω και μερικες μερες (10) οδηγω πλεον ενα ibiza 1400 sport 101hp. Αν και το αυτοκινητο δεν ειναι νεο μοντελο, επειδη πουλαει καλα θα ηθελα να πω μερικες εντυπωσεις που ισως βοηθησουν καποιους ενδιαφερομενους.
Αυτη τη στιγμη εχω 1500χλμ και οι εντυπωσεις μου ειναι:
Τα αρνητικα στοιχεια....
-
κοντο σασμαν που σε κανει να ψαχνεις για 6η ταχυτητα μετα τα 130χαω. Εχει ωραιο ηχο βεβαια, αλλα το μοτερ ειναι θορυβωδες στις υψηλες στροφες και δουλευει συνεχως εκει στο ταξιδι. Ισως ο θορυβος να οφειλεται και στο οτι ακομη το μοτερ ειναι αστρωτο και τραχυ.
-
μερικοι τριγμοι απο το χωρο του radio-cd, στη πορτα του οδηγου, και καπου στο πισω καθισμα. Βεβαια αυτα ειναι γνωστα ηδη και θα λυθουν στο 1ο σερβις με την καταλληλη 'λιπανση'.
-
απαραδεκτη ελλειψη το να μην υπαρχει φως στο ντουλαπακι του συνοδηγου, στο χωρο αποσκευων, και στο τασακι, σε αλλες πιο φθηνες 5πορτες εκδοσεις εχει... Ειναι κουτο να προσπαθεις να μειωσεις το κοστος με τετοιες ελλειψεις, οταν ο γενικοτερος εξοπλισμος ειναι πολυ πλουσιος.
-
το πιο σημαντικο αρνητικο σημειο ειναι το ηλ γκαζι. Εχει σαφεσταση υστερηση περιπου 0,5'' στο πατημα και στο αφημα του. Αυτο εχει σαν αποτελεσμα να μην ειναι ευκολο να ξεκινησεις το αυτοκινητο με ευκολια. Βεβαια εχει βελτιωθει λιγο λογω του οτι το μοτερ εχει πλεον στρωθει σε καποιο βαθμο. Ουσιαστικα πρεπει να συνηθισεις να πατας το γκαζι λιγο πιο νωρις απο οτι συνηθως. Λενε οτι με σουπερ αμολυβδη το φαινομενο μειωνεται και αλλο. Παντως τις τελευταιες μερες δειχνει να μην ειναι τοσο ενοχλητικο στα ξεκινηματα, θα επανελθω σε αυτο μολις συμπληρωσω περισσοτερα χλμ.
-
στις χαμηλες στροφες (μεχρι 3500) το μοτερ δεν ειναι και πολυ δυνατο, αλλα ουτε και οσο αδυναμο πιστευα αρχικα. Λογικα οταν ανοιξει και αλλο το μοτερ τα πραγματα θα βελτιωθουν. Παντως αυτο μεχρι στιγμης δεν με ενοχλει καθως ειναι δυνατο απο αυτο που ειχα πριν (Punto 75).
-
αναρτηση που δεν ειναι γαλλικη οσον αφορα την ανεση και εχει την ταση να 'πηδαει' στις ανωμαλιες του δρομου, χωρις ομως να φοβιζει ή να αντιδρα αποτομα.
Τα θετικα στοιχεια ειναι...
-
καταπληκτικο κιβωτιο! Σαφεστατο κουμπωμα, μικρες διαδρομες, ταχυτατες αλλαγες, πολυ καλη αισθηση στο χερι. Εδω ειναι ευκαιρια να πω οτι σε συνδιασμο με το υποβραχιονιο (τ-ε-λ-ε-ι-ο!!!) αλλαζεις ταχυτητα κουνωντας μονο τον καρπο. Το υποβραχιονιο ειναι το καλυτερο αξεσουαρ που εβαλα στο αυτοκινητο! Βολευει απιστευτα, ξεκουραζει και στηριζει το χερι με σωστο τροπο και το συνιστω σε οποιοδηποτε αυτοκινητο. Φυσικα ειναι και θηκη που μπορεις να βαλεις κερματα, κινητο, τσιγαρα, το radiocd κτλ...
-
παρα πολυ καλη θεση οδηγησης. Το μπακετ ειναι πολυ καλο, σχετικα σκληρο αλλα οχι κουραστικο και εχει πολυ καλη πλευρικη στηριξη. Επισης σε συνδιασμο με τις ρυθμισεις του (πανω-κατω κτλ) και με τις ρυθμισεις του τιμονιου (μεσα-εξω & πανω- κατω) καθεσαι σε μια παρα πολυ καλη θεση η οποια σε εμπνεει να οδηγησεις γρηγορα. Επισης γενικα η θεση σε κανει να νιωθεις οτι καθεσαι μεσα στο αυτοκινητο και οχι 'πανω' σε αυτο.
-
παρα πολυ καλα φρενα. Τοσο σε αισθηση και φυσικα σε αποδοση. Εμπνεουν μεγαλη σιγουρια και νιωθεις οτι μπορεις να στηριχτεις πανω τους χωρις φοβο. Βοηθαει βεβαια το οτι εχει δισκους πισω, οπως και η ηλεκτρονικη κατανομη πεδησης σε στροφες και ευθειες. Ουσιαστικα το ABS εμπλεκεται σπανια, μονο 2 φορες μπηκε και αυτο επειδη εγω το ηθελα. Μαλιστα εαν φθανοντας σε στροφη φρεναρεις στην ευθεια και συνεχισεις το φρεναρισμα μεσα στη στροφη, νιωθεις που αλλαζει την κατανομη της δυναμης μπροστα - πισω για να μην αποσταθεροποιηθει το πισω μερος...
-
μοτερ με δυναμη στις υψηλες στροφες. Σαφως δεν σκοτωνει βεβαια (ειναι και αστρωτο ακομη), αλλα νιωθεις οτι οντως υπαρχουν τα 100 αλογα που μαλιστα αποδιδονται χωρις ξεσπασματα και αλλες υστεριες.
-
υπερπληρης εξοπλισμος. Νιωθεις οτι εισαι σε αυτοκινητο μεγαλυτερης κατηγοριας και ειδικα το climatronic ειναι απλα αψογο. Σε αυτο το τομεα ειναι μαλλον οτι καλυτερο υπαρχει στην κατηγορια του.
-συμπαγης αισθηση. Νιωθεις ολο το αυτοκινητο να ειναι ενα κομματι χωρις στρεβλωσεις κτλ...
-
οδικη συμπεριφορα! Εκανα πολλα χλμ σε δρομους με στροφες των 40-120χαω και δεν μπορεσα να το φτασω στα ορια του! (δηλαδη να προκαλεσω γλυστρημα διαρκειας) Βεβαια 2 φορες καταφερα και εθεσα σε λειτουργια το ηλεκτρονικο διαφορικο (EDS, κατι σαν μπλοκε, κανει και χαρακτηριστικο ηχο!), αλλα το αυτοκινητο δεν κουνηθηκε καθολου. Το αυτοκινητο εχει βεβαια ταση προς υποστροφη και το πισω μερος ειναι βιδωμενο συνεχως. Γενικα το αυτοκινητο εμπνεει ασφαλεια και εμπιστοσυνη. Σαφως δεν ειναι τοσο παιχνιδιαρικο οσο ενα clio (το εχω οδηγησει), αλλα ουσιαστικα 'γραφει' τους ιδιους χρονους χωρις να εχεις και το 'αγχος' της νευρικης ουρας. Επιφυλασσομαι για περισσοτερες λεπτομεριες μολις το μαθω και πιεσω περισσοτερο. Επισης πολυ καλη ειναι η πλευρικη και η ελκτικη προσφυση και λογω μεγαλων τροχων 195/55/15
-
επισης οι χωροι ειναι απο τους καλυτερους στην κατηγορια και το ιδιο ισχυει και για την ποιοτητα κατασκευης.
-
αναρτηση που δεν ειναι πολυ ανετη βεβαια αλλα δεν αφηνει το αυτοκινητο να γερνει, να πλεει, και ελεγχει αψογα τις κινησεις του αμαξωματος σε καθε περιπτωση. Μεχρι τα 165χαω που πηγα μεχρι τωρα, το αυτοκινητο ειναι βραχος. Για το τι γινεται κοντα στην τελικη θα επανελθω μετα το ...στρωσιμο.
-
ηλεκτρικο τιμονι που περιεγως μου φανηκε πολυ καλο! Ελαφρυ χαμηλα, βαραινει σταδιακα και εχει πολυ καλη αποκριση, ενω πληροφορει σε μεγαλο βαθμο. Καλυτερο απο οτι περιμενα.
-
στα θετικα θα εβαζα το οτι υπαρχει ηδη κιτ αναβαθμισης σε top gun (+10hp πρακτικα) με την εγγυηση της Σεατ. Επισης θα ειναι ετοιμο σε λιγους μηνες ενα 2ο κιτ που θα ασχολειται με την 'εξαγωγη' και θα δινει αλλα 10 αλογα ακομη. Αυτα για τους 'ανησυχους'.
Γενικοτερα, θα ελεγα οτι ειναι πολυ καλη επιλογη για την κατηγορια του. Δεν του λειπει κατι, ειναι ευχαριστο στο δρομο, στριβει και φρεναρει σωστα, εμπνεει για σβελτη οδηγηση, εχει καλες επιδοσεις και ο εξοπλισμος ειναι κορυφαιος. Η τιμη του βεβαια δεν ειναι χαμηλη, αν και αυτο αντισταθμιζεται εν μερη με τις ατοκες χρηματοδοτησεις που εχει η Σεατ. Για τη σχεδιαση δε θα πω τιποτα επειδη ειναι υποκειμενικο θεμα, παντως εμενα μου αρεσει πολυ.
-
-
Εδω και μερικες μερες (10) οδηγω πλεον ενα ibiza 1400 sport 101hp. Αν και το αυτοκινητο δεν ειναι νεο μοντελο, επειδη πουλαει καλα θα ηθελα να πω μερικες εντυπωσεις που ισως βοηθησουν καποιους ενδιαφερομενους.
Αυτη τη στιγμη εχω 1500χλμ και οι εντυπωσεις μου ειναι:
Τα αρνητικα στοιχεια....
-
κοντο σασμαν που σε κανει να ψαχνεις για 6η ταχυτητα μετα τα 130χαω. Εχει ωραιο ηχο βεβαια, αλλα το μοτερ ειναι θορυβωδες στις υψηλες στροφες και δουλευει συνεχως εκει στο ταξιδι. Ισως ο θορυβος να οφειλεται και στο οτι ακομη το μοτερ ειναι αστρωτο και τραχυ.
-
μερικοι τριγμοι απο το χωρο του radio-cd, στη πορτα του οδηγου, και καπου στο πισω καθισμα. Βεβαια αυτα ειναι γνωστα ηδη και θα λυθουν στο 1ο σερβις με την καταλληλη 'λιπανση'.
-
απαραδεκτη ελλειψη το να μην υπαρχει φως στο ντουλαπακι του συνοδηγου, στο χωρο αποσκευων, και στο τασακι, σε αλλες πιο φθηνες 5πορτες εκδοσεις εχει... Ειναι κουτο να προσπαθεις να μειωσεις το κοστος με τετοιες ελλειψεις, οταν ο γενικοτερος εξοπλισμος ειναι πολυ πλουσιος.
-
το πιο σημαντικο αρνητικο σημειο ειναι το ηλ γκαζι. Εχει σαφεσταση υστερηση περιπου 0,5'' στο πατημα και στο αφημα του. Αυτο εχει σαν αποτελεσμα να μην ειναι ευκολο να ξεκινησεις το αυτοκινητο με ευκολια. Βεβαια εχει βελτιωθει λιγο λογω του οτι το μοτερ εχει πλεον στρωθει σε καποιο βαθμο. Ουσιαστικα πρεπει να συνηθισεις να πατας το γκαζι λιγο πιο νωρις απο οτι συνηθως. Λενε οτι με σουπερ αμολυβδη το φαινομενο μειωνεται και αλλο. Παντως τις τελευταιες μερες δειχνει να μην ειναι τοσο ενοχλητικο στα ξεκινηματα, θα επανελθω σε αυτο μολις συμπληρωσω περισσοτερα χλμ.
-
στις χαμηλες στροφες (μεχρι 3500) το μοτερ δεν ειναι και πολυ δυνατο, αλλα ουτε και οσο αδυναμο πιστευα αρχικα. Λογικα οταν ανοιξει και αλλο το μοτερ τα πραγματα θα βελτιωθουν. Παντως αυτο μεχρι στιγμης δεν με ενοχλει καθως ειναι δυνατο απο αυτο που ειχα πριν (Punto 75).
-
αναρτηση που δεν ειναι γαλλικη οσον αφορα την ανεση και εχει την ταση να 'πηδαει' στις ανωμαλιες του δρομου, χωρις ομως να φοβιζει ή να αντιδρα αποτομα.
Τα θετικα στοιχεια ειναι...
-
καταπληκτικο κιβωτιο! Σαφεστατο κουμπωμα, μικρες διαδρομες, ταχυτατες αλλαγες, πολυ καλη αισθηση στο χερι. Εδω ειναι ευκαιρια να πω οτι σε συνδιασμο με το υποβραχιονιο (τ-ε-λ-ε-ι-ο!!!) αλλαζεις ταχυτητα κουνωντας μονο τον καρπο. Το υποβραχιονιο ειναι το καλυτερο αξεσουαρ που εβαλα στο αυτοκινητο! Βολευει απιστευτα, ξεκουραζει και στηριζει το χερι με σωστο τροπο και το συνιστω σε οποιοδηποτε αυτοκινητο. Φυσικα ειναι και θηκη που μπορεις να βαλεις κερματα, κινητο, τσιγαρα, το radiocd κτλ...
-
παρα πολυ καλη θεση οδηγησης. Το μπακετ ειναι πολυ καλο, σχετικα σκληρο αλλα οχι κουραστικο και εχει πολυ καλη πλευρικη στηριξη. Επισης σε συνδιασμο με τις ρυθμισεις του (πανω-κατω κτλ) και με τις ρυθμισεις του τιμονιου (μεσα-εξω & πανω- κατω) καθεσαι σε μια παρα πολυ καλη θεση η οποια σε εμπνεει να οδηγησεις γρηγορα. Επισης γενικα η θεση σε κανει να νιωθεις οτι καθεσαι μεσα στο αυτοκινητο και οχι 'πανω' σε αυτο.
-
παρα πολυ καλα φρενα. Τοσο σε αισθηση και φυσικα σε αποδοση. Εμπνεουν μεγαλη σιγουρια και νιωθεις οτι μπορεις να στηριχτεις πανω τους χωρις φοβο. Βοηθαει βεβαια το οτι εχει δισκους πισω, οπως και η ηλεκτρονικη κατανομη πεδησης σε στροφες και ευθειες. Ουσιαστικα το ABS εμπλεκεται σπανια, μονο 2 φορες μπηκε και αυτο επειδη εγω το ηθελα. Μαλιστα εαν φθανοντας σε στροφη φρεναρεις στην ευθεια και συνεχισεις το φρεναρισμα μεσα στη στροφη, νιωθεις που αλλαζει την κατανομη της δυναμης μπροστα - πισω για να μην αποσταθεροποιηθει το πισω μερος...
-
μοτερ με δυναμη στις υψηλες στροφες. Σαφως δεν σκοτωνει βεβαια (ειναι και αστρωτο ακομη), αλλα νιωθεις οτι οντως υπαρχουν τα 100 αλογα που μαλιστα αποδιδονται χωρις ξεσπασματα και αλλες υστεριες.
-
υπερπληρης εξοπλισμος. Νιωθεις οτι εισαι σε αυτοκινητο μεγαλυτερης κατηγοριας και ειδικα το climatronic ειναι απλα αψογο. Σε αυτο το τομεα ειναι μαλλον οτι καλυτερο υπαρχει στην κατηγορια του.
-συμπαγης αισθηση. Νιωθεις ολο το αυτοκινητο να ειναι ενα κομματι χωρις στρεβλωσεις κτλ...
-
οδικη συμπεριφορα! Εκανα πολλα χλμ σε δρομους με στροφες των 40-120χαω και δεν μπορεσα να το φτασω στα ορια του! (δηλαδη να προκαλεσω γλυστρημα διαρκειας) Βεβαια 2 φορες καταφερα και εθεσα σε λειτουργια το ηλεκτρονικο διαφορικο (EDS, κατι σαν μπλοκε, κανει και χαρακτηριστικο ηχο!), αλλα το αυτοκινητο δεν κουνηθηκε καθολου. Το αυτοκινητο εχει βεβαια ταση προς υποστροφη και το πισω μερος ειναι βιδωμενο συνεχως. Γενικα το αυτοκινητο εμπνεει ασφαλεια και εμπιστοσυνη. Σαφως δεν ειναι τοσο παιχνιδιαρικο οσο ενα clio (το εχω οδηγησει), αλλα ουσιαστικα 'γραφει' τους ιδιους χρονους χωρις να εχεις και το 'αγχος' της νευρικης ουρας. Επιφυλασσομαι για περισσοτερες λεπτομεριες μολις το μαθω και πιεσω περισσοτερο. Επισης πολυ καλη ειναι η πλευρικη και η ελκτικη προσφυση και λογω μεγαλων τροχων 195/55/15
-
επισης οι χωροι ειναι απο τους καλυτερους στην κατηγορια και το ιδιο ισχυει και για την ποιοτητα κατασκευης.
-
αναρτηση που δεν ειναι πολυ ανετη βεβαια αλλα δεν αφηνει το αυτοκινητο να γερνει, να πλεει, και ελεγχει αψογα τις κινησεις του αμαξωματος σε καθε περιπτωση. Μεχρι τα 165χαω που πηγα μεχρι τωρα, το αυτοκινητο ειναι βραχος. Για το τι γινεται κοντα στην τελικη θα επανελθω μετα το ...στρωσιμο.
-
ηλεκτρικο τιμονι που περιεγως μου φανηκε πολυ καλο! Ελαφρυ χαμηλα, βαραινει σταδιακα και εχει πολυ καλη αποκριση, ενω πληροφορει σε μεγαλο βαθμο. Καλυτερο απο οτι περιμενα.
-
στα θετικα θα εβαζα το οτι υπαρχει ηδη κιτ αναβαθμισης σε top gun (+10hp πρακτικα) με την εγγυηση της Σεατ. Επισης θα ειναι ετοιμο σε λιγους μηνες ενα 2ο κιτ που θα ασχολειται με την 'εξαγωγη' και θα δινει αλλα 10 αλογα ακομη. Αυτα για τους 'ανησυχους'.
Γενικοτερα, θα ελεγα οτι ειναι πολυ καλη επιλογη για την κατηγορια του. Δεν του λειπει κατι, ειναι ευχαριστο στο δρομο, στριβει και φρεναρει σωστα, εμπνεει για σβελτη οδηγηση, εχει καλες επιδοσεις και ο εξοπλισμος ειναι κορυφαιος. Η τιμη του βεβαια δεν ειναι χαμηλη, αν και αυτο αντισταθμιζεται εν μερη με τις ατοκες χρηματοδοτησεις που εχει η Σεατ. Για τη σχεδιαση δε θα πω τιποτα επειδη ειναι υποκειμενικο θεμα, παντως εμενα μου αρεσει πολυ.
-
-
Εδω και μερικες μερες (10) οδηγω πλεον ενα ibiza 1400 sport 101hp. Αν και το αυτοκινητο δεν ειναι νεο μοντελο, επειδη πουλαει καλα θα ηθελα να πω μερικες εντυπωσεις που ισως βοηθησουν καποιους ενδιαφερομενους.
Αυτη τη στιγμη εχω 1500χλμ και οι εντυπωσεις μου ειναι:
Τα αρνητικα στοιχεια....
-
κοντο σασμαν που σε κανει να ψαχνεις για 6η ταχυτητα μετα τα 130χαω. Εχει ωραιο ηχο βεβαια, αλλα το μοτερ ειναι θορυβωδες στις υψηλες στροφες και δουλευει συνεχως εκει στο ταξιδι. Ισως ο θορυβος να οφειλεται και στο οτι ακομη το μοτερ ειναι αστρωτο και τραχυ.
-
μερικοι τριγμοι απο το χωρο του radio-cd, στη πορτα του οδηγου, και καπου στο πισω καθισμα. Βεβαια αυτα ειναι γνωστα ηδη και θα λυθουν στο 1ο σερβις με την καταλληλη 'λιπανση'.
-
απαραδεκτη ελλειψη το να μην υπαρχει φως στο ντουλαπακι του συνοδηγου, στο χωρο αποσκευων, και στο τασακι, σε αλλες πιο φθηνες 5πορτες εκδοσεις εχει... Ειναι κουτο να προσπαθεις να μειωσεις το κοστος με τετοιες ελλειψεις, οταν ο γενικοτερος εξοπλισμος ειναι πολυ πλουσιος.
-
το πιο σημαντικο αρνητικο σημειο ειναι το ηλ γκαζι. Εχει σαφεσταση υστερηση περιπου 0,5'' στο πατημα και στο αφημα του. Αυτο εχει σαν αποτελεσμα να μην ειναι ευκολο να ξεκινησεις το αυτοκινητο με ευκολια. Βεβαια εχει βελτιωθει λιγο λογω του οτι το μοτερ εχει πλεον στρωθει σε καποιο βαθμο. Ουσιαστικα πρεπει να συνηθισεις να πατας το γκαζι λιγο πιο νωρις απο οτι συνηθως. Λενε οτι με σουπερ αμολυβδη το φαινομενο μειωνεται και αλλο. Παντως τις τελευταιες μερες δειχνει να μην ειναι τοσο ενοχλητικο στα ξεκινηματα, θα επανελθω σε αυτο μολις συμπληρωσω περισσοτερα χλμ.
-
στις χαμηλες στροφες (μεχρι 3500) το μοτερ δεν ειναι και πολυ δυνατο, αλλα ουτε και οσο αδυναμο πιστευα αρχικα. Λογικα οταν ανοιξει και αλλο το μοτερ τα πραγματα θα βελτιωθουν. Παντως αυτο μεχρι στιγμης δεν με ενοχλει καθως ειναι δυνατο απο αυτο που ειχα πριν (Punto 75).
-
αναρτηση που δεν ειναι γαλλικη οσον αφορα την ανεση και εχει την ταση να 'πηδαει' στις ανωμαλιες του δρομου, χωρις ομως να φοβιζει ή να αντιδρα αποτομα.
Τα θετικα στοιχεια ειναι...
-
καταπληκτικο κιβωτιο! Σαφεστατο κουμπωμα, μικρες διαδρομες, ταχυτατες αλλαγες, πολυ καλη αισθηση στο χερι. Εδω ειναι ευκαιρια να πω οτι σε συνδιασμο με το υποβραχιονιο (τ-ε-λ-ε-ι-ο!!!) αλλαζεις ταχυτητα κουνωντας μονο τον καρπο. Το υποβραχιονιο ειναι το καλυτερο αξεσουαρ που εβαλα στο αυτοκινητο! Βολευει απιστευτα, ξεκουραζει και στηριζει το χερι με σωστο τροπο και το συνιστω σε οποιοδηποτε αυτοκινητο. Φυσικα ειναι και θηκη που μπορεις να βαλεις κερματα, κινητο, τσιγαρα, το radiocd κτλ...
-
παρα πολυ καλη θεση οδηγησης. Το μπακετ ειναι πολυ καλο, σχετικα σκληρο αλλα οχι κουραστικο και εχει πολυ καλη πλευρικη στηριξη. Επισης σε συνδιασμο με τις ρυθμισεις του (πανω-κατω κτλ) και με τις ρυθμισεις του τιμονιου (μεσα-εξω & πανω- κατω) καθεσαι σε μια παρα πολυ καλη θεση η οποια σε εμπνεει να οδηγησεις γρηγορα. Επισης γενικα η θεση σε κανει να νιωθεις οτι καθεσαι μεσα στο αυτοκινητο και οχι 'πανω' σε αυτο.
-
παρα πολυ καλα φρενα. Τοσο σε αισθηση και φυσικα σε αποδοση. Εμπνεουν μεγαλη σιγουρια και νιωθεις οτι μπορεις να στηριχτεις πανω τους χωρις φοβο. Βοηθαει βεβαια το οτι εχει δισκους πισω, οπως και η ηλεκτρονικη κατανομη πεδησης σε στροφες και ευθειες. Ουσιαστικα το ABS εμπλεκεται σπανια, μονο 2 φορες μπηκε και αυτο επειδη εγω το ηθελα. Μαλιστα εαν φθανοντας σε στροφη φρεναρεις στην ευθεια και συνεχισεις το φρεναρισμα μεσα στη στροφη, νιωθεις που αλλαζει την κατανομη της δυναμης μπροστα - πισω για να μην αποσταθεροποιηθει το πισω μερος...
-
μοτερ με δυναμη στις υψηλες στροφες. Σαφως δεν σκοτωνει βεβαια (ειναι και αστρωτο ακομη), αλλα νιωθεις οτι οντως υπαρχουν τα 100 αλογα που μαλιστα αποδιδονται χωρις ξεσπασματα και αλλες υστεριες.
-
υπερπληρης εξοπλισμος. Νιωθεις οτι εισαι σε αυτοκινητο μεγαλυτερης κατηγοριας και ειδικα το climatronic ειναι απλα αψογο. Σε αυτο το τομεα ειναι μαλλον οτι καλυτερο υπαρχει στην κατηγορια του.
-συμπαγης αισθηση. Νιωθεις ολο το αυτοκινητο να ειναι ενα κομματι χωρις στρεβλωσεις κτλ...
-
οδικη συμπεριφορα! Εκανα πολλα χλμ σε δρομους με στροφες των 40-120χαω και δεν μπορεσα να το φτασω στα ορια του! (δηλαδη να προκαλεσω γλυστρημα διαρκειας) Βεβαια 2 φορες καταφερα και εθεσα σε λειτουργια το ηλεκτρονικο διαφορικο (EDS, κατι σαν μπλοκε, κανει και χαρακτηριστικο ηχο!), αλλα το αυτοκινητο δεν κουνηθηκε καθολου. Το αυτοκινητο εχει βεβαια ταση προς υποστροφη και το πισω μερος ειναι βιδωμενο συνεχως. Γενικα το αυτοκινητο εμπνεει ασφαλεια και εμπιστοσυνη. Σαφως δεν ειναι τοσο παιχνιδιαρικο οσο ενα clio (το εχω οδηγησει), αλλα ουσιαστικα 'γραφει' τους ιδιους χρονους χωρις να εχεις και το 'αγχος' της νευρικης ουρας. Επιφυλασσομαι για περισσοτερες λεπτομεριες μολις το μαθω και πιεσω περισσοτερο. Επισης πολυ καλη ειναι η πλευρικη και η ελκτικη προσφυση και λογω μεγαλων τροχων 195/55/15
-
επισης οι χωροι ειναι απο τους καλυτερους στην κατηγορια και το ιδιο ισχυει και για την ποιοτητα κατασκευης.
-
αναρτηση που δεν ειναι πολυ ανετη βεβαια αλλα δεν αφηνει το αυτοκινητο να γερνει, να πλεει, και ελεγχει αψογα τις κινησεις του αμαξωματος σε καθε περιπτωση. Μεχρι τα 165χαω που πηγα μεχρι τωρα, το αυτοκινητο ειναι βραχος. Για το τι γινεται κοντα στην τελικη θα επανελθω μετα το ...στρωσιμο.
-
ηλεκτρικο τιμονι που περιεγως μου φανηκε πολυ καλο! Ελαφρυ χαμηλα, βαραινει σταδιακα και εχει πολυ καλη αποκριση, ενω πληροφορει σε μεγαλο βαθμο. Καλυτερο απο οτι περιμενα.
-
στα θετικα θα εβαζα το οτι υπαρχει ηδη κιτ αναβαθμισης σε top gun (+10hp πρακτικα) με την εγγυηση της Σεατ. Επισης θα ειναι ετοιμο σε λιγους μηνες ενα 2ο κιτ που θα ασχολειται με την 'εξαγωγη' και θα δινει αλλα 10 αλογα ακομη. Αυτα για τους 'ανησυχους'.
Γενικοτερα, θα ελεγα οτι ειναι πολυ καλη επιλογη για την κατηγορια του. Δεν του λειπει κατι, ειναι ευχαριστο στο δρομο, στριβει και φρεναρει σωστα, εμπνεει για σβελτη οδηγηση, εχει καλες επιδοσεις και ο εξοπλισμος ειναι κορυφαιος. Η τιμη του βεβαια δεν ειναι χαμηλη, αν και αυτο αντισταθμιζεται εν μερη με τις ατοκες χρηματοδοτησεις που εχει η Σεατ. Για τη σχεδιαση δε θα πω τιποτα επειδη ειναι υποκειμενικο θεμα, παντως εμενα μου αρεσει πολυ.
-
-
Φιλε μου δεν θα μπορουσες να ειχες περιγραψει καλυτερα το Ιbizaκι!Τα σχολια σου ηταν spot on!Ημουν κι εγω κατοχος του 1.4 101...δυστυχως οχι πια! Με εκανες ομως να θυμηθω πως ηταν!Να'σαι καλα!
Οσο περνανε τα χιλιομετρα θα παρατηρησεις οτι ανοιγει ο κινητηρας αισθητα..Οσο για το ηλεκτρονικο γκαζι...απλα θελει να το συνηθισεις..
Να το χαιρεσαι!Φιλικα,Λευτερης
-
Σπυρο καλοριζικο και καλοταξιδοοοοο....
Ευχομαι πολλα ασφαλη και ξεκουραστα χιλιομετρα.. -
Ευχαριστω για τα καλα σας λογια παιδια και για τις ευχες
Προσπαθησα να ειμαι οσο πιο αντικειμενικος γινεται, αλλωστε εχω οδηγησει ολα τα αυτοκινητα της κατηγοριας αυτης πριν καταληξω στο ibiza, και δε το επελεξα λογω σχεδιασης ή χρωματος ταπετσαριας....
Ειναι σιγουρο οτι δεν ειναι GTi με τη κλασικη εννοια του ορου (που εχουν καταστρατηγησει πολλοι κατασκευαστες τελευταια...), αλλα ενα συγχρονο υπερ-εξοπλισμενο supermini που μπορει να κινηθει γρηγορα, πολιτισμενα και με ασφαλεια σε καθε διαδρομη χωρις να χρειαζεται να εισαι με την 'ταυτοτητα στο στομα'... Με αυτο το σκεπτικο εγινε και η αγορα του, και μεχρι στιγμης φαινεται να με δικαιωνει στην επιλογη μου.
Οντως το μοτερ εχει ανοιξει λιγακι σε σχεση με τα πρωτα χλμ και ελπιζω να ανοιξει και αλλο. Θα πω περισσοτερα για αυτο και για την οδικη του συμπεριφορα οταν στρωθει περισσοτερο και κυριως οταν οι συνθηκες επιτρεψουν να το πιεσω περισσοτερο σε δρομους με στροφες.
Μακαρι να εβγαινε ενα ...software upgrade για το ηλεκτρονικο γκαζι!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Μακαρι να εβγαινε ενα ...software upgrade για το ηλεκτρονικο γκαζι!
Overclock δοκιμασες ; .
Καλοριζικο και καλοταξιδο !!!!! -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Μακαρι να εβγαινε ενα ...software upgrade για το ηλεκτρονικο γκαζι!
Με έναν καλό χάκερ, όλα γίνονται
Καλορίζικο και να το χαίρεσαι!!!
(το e-mail σου το είδα, θα το ανοίξω αύριο!) -
Καλορίζικο! Αλήθεια, στρίβει;
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Καλορίζικο! Αλήθεια, στρίβει;Nαι Κωστα στριβει καλυτερα και απο οτι περιμενα και με καλη αισθηση. Αμα δεις τι τιμες πλευρικης προσφυσης 'εβγαλε' στο τεστ των σουπερμινι πριν 2 μηνες θα δεις οτι παινει σε πολλα σημεια τα 1,03 - 1,08G, σχεδον περισσοτερα απο ολα τα αλλα.
Κανενας καλος hacker παιδια???
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Μακαρι να εβγαινε ενα ...software upgrade για το ηλεκτρονικο γκαζι!
Overclock δοκιμασες ; .
Καλοριζικο και καλοταξιδο !!!!!Δυστυχώς οτι επεμβάσεις και να κανεις θα πρέπει να συμβιβαστείς με 3 πράγματα στο αυτοκινητο αυτό
- Τριγμοι (Παρολα τα μπαλώματα δεν τους γλυτώνεις...)
2 ) Ηλ. γκάζι ( Κανεις δεν αναλαμβάνει να το 'χακεψει' ) - Κατά μεσο ορο 1 γρύλλος παραθύρου αλλαγή καθε 2 χρόνια (Ποτε θα το διορθώσει η VW ???)
Kατά τα αλλα... καλορίζικο και καλοτάξιδο !!!!!
- Τριγμοι (Παρολα τα μπαλώματα δεν τους γλυτώνεις...)
-
Ο χρήστης prometheas έγραψε:
2 ) Ηλ. γκάζι ( Κανεις δεν αναλαμβάνει να το 'χακεψει' )Ένα καλό aftermarket ελεύθερο φίλτρο όμως το 'ξεγελάει' αρκετά ώστε να βελτιώσει αισθητά την απόκριση στις χαμηλομεσαίες.
-
Το ξερω οτι ειναι παραξενο, αλλα απο χθες εχει μειωθει αρκετα το προβλημα στο ξεκινημα, μαλλον απο τις πολλες καταρες που εχω ριξει τις τελευταιες μερες!!!
Τα παραθυρα πλεον ΔΕΝ πεφτουν, εχει διορθωθει το προβλημα και στα παλιωτερα μοντελα αλλαζουν δωρεαν το μηχανισμο και βαζουν αλλο με 7 χρονια εγγυηση!
Το φιλτρακι θα το βαλω σε λιγο καιρο το εχω ηδη υποψην μου, φοβαμαι μονο μη τρελανει κανενα αλλο ηκεκτρονικο και αρχιζουν να αναβουν ολα τα λαμπακια στο ταμπλο!!
-
Παρατηρησα οτι ο εγκεφαλος ειναι Magneti Marelli !!!!
καλο ή κακο ειναι αυτο τωρα?
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Παρατηρησα οτι ο εγκεφαλος ειναι Magneti Marelli !!!!καλο ή κακο ειναι αυτο τωρα?
Μα πως γίνεται αυτό, αφού είναι ισπανικό αυτοκίνητο
-
Δεν είναι δυνατόν! Εταιρεία που ανήκει στη ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ VW να χρησιμοποιεί ιταλικές σαβούρες;
Σοβαρά τώρα, μη σε προβληματίζει καθόλου.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Δεν είναι δυνατόν! Εταιρεία που ανήκει στη ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ VW να χρησιμοποιεί ιταλικές σαβούρες;Σοβαρά τώρα, μη σε προβληματίζει καθόλου.
Kαλα εννοειται οτι δε με προβληματιζει το γεγονος, απλα το ανεφερα γιατι μου φανηκε λιγο παραξενο. Αλλωστε γιατι πχ η Bosch να ειναι καλυτερη απο την Marelli?
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Καλορίζικο! Αλήθεια, στρίβει;Κωνσταντίνε, για δες τι χρόνο έκανε στα Μέγαρα στους 4Τροχούς Φεβρουαρίου και θα σου λυθεί η απορία...
Εγώ πάντως δεν το περίμενα...Υ.Γ. Πού έχεις χαθεί τόσο καιρό?
-
Που ειναι αλήθεια ο ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣ να μας πεί τα νέα κατοιρθώματα του
με το Ibiza -
Αστον καλε, πανω που ησυχασαμε!
Ibiza 1400 sport 101hp, πρωτες εντυπωσεις...