-
Ο χρήστης dapost έγραψε:
Μόλις παρήγγειλα το 160 dsg confortiline και προβληματίζομαι αν πρέπει να παραγγείλω extra ζάντες αλουμινίου στην ίδια διάσταση (16΄΄) με τις standard σιδερένιες για 300 περίπου ευρώ. Πέρα από την εμφάνιση, πιστεύετε αξίζει ως προς τη βελτίωση της οδ. συμπεριφοράς;Γιατί δεν παίρνεις το Highline?
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Έχει άλλη διάσταση στα ελαστικά; Αν όχι, βελτίωση στην συμπεριφορά δεν πρόκειται να δεις, ενώ αν είσαι ψείρας μπορεί να δεις και μεταβολή προς το χειρότερο.Δόκτορα που το βασίζεις αυτό; Ζάντες αλουμινίου = μικρότερο μη αναρτώμενο βάρος = πιο κοφτερές αντιδράσεις πλαισίου και αμεσότερο τιμόνι. Βέβαια οι διαφορές είναι απειροελάχιστες και γίνονται αντιλληπτές μόνο στα χρονόμετρα και σε πολύ ευαίσθητους οδηγούς. Το μόνο μειονέκτημα των ζαντών αλουμινίου είναι ότι στραβώνουν πιο εύκολα (οι καλές μαμίσιες όχι όμως) και ότι γδέρνονται στα πεζοδρόμια (στις σιδερένιες σπας τα τάσια όμως οπότε έρχεται μια ή η άλλη).
-
Μόνο και μόνο ότι θα πάρεις ένα αμάξι με 160Hp, δέν ταιριάζει να έχει σιδερένιες ζάντες ! Ντροπή !
-
Μόλις παρήγγειλα το 160 dsg confortiline και προβληματίζομαι αν πρέπει να παραγγείλω extra ζάντες αλουμινίου στην ίδια διάσταση (16΄΄) με τις standard σιδερένιες για 300 περίπου ευρώ. Πέρα από την εμφάνιση, πιστεύετε αξίζει ως προς τη βελτίωση της οδ. συμπεριφοράς;
Γιατί δεν παίρνεις το Highline?
Το σκέφτηκα αρκετά, είναι καλό πακέτο για τα λεφτά του, αλλά οι προβολείς ομίχλης δεν με ενδιαφέρουν (έχω σε άλλο και δεν τους ανάβω ποτέ), το climatronic το είχα στο παρελθόν και δε με εξυπηρετούσε (προτιμώ να ρυθμίζω άμεσα και με περιστροφικό διακόπτη αέρα, κλπ.), πολυλειτουργικό τιμόνι έχω σε άλλο και δεν το χρησιμοποιώ ποτέ, οθόνη plus δεν ρώτησα τι παραπάνω έχει από την απλή (αν ξέρει κάποιος ας μου πει), καθίσματα με alcadara είναι ωραία αλλά είναι ΟΚ και τα υφασμάτινα, και τέλος οι ζάντες αλουμινίου που νομίζω είναι το μόνο που ίσως κάνει διαφορά στο οδηγικό μέρος του αυτοκινήτου.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Έχει άλλη διάσταση στα ελαστικά; Αν όχι, βελτίωση στην συμπεριφορά δεν πρόκειται να δεις, ενώ αν είσαι ψείρας μπορεί να δεις και μεταβολή προς το χειρότερο.
Δόκτορα που το βασίζεις αυτό; Ζάντες αλουμινίου = μικρότερο μη αναρτώμενο βάρος = πιο κοφτερές αντιδράσεις πλαισίου και αμεσότερο τιμόνι. Βέβαια οι διαφορές είναι απειροελάχιστες και γίνονται αντιλληπτές μόνο στα χρονόμετρα και σε πολύ ευαίσθητους οδηγούς. Το μόνο μειονέκτημα των ζαντών αλουμινίου είναι ότι στραβώνουν πιο εύκολα (οι καλές μαμίσιες όχι όμως) και ότι γδέρνονται στα πεζοδρόμια (στις σιδερένιες σπας τα τάσια όμως οπότε έρχεται μια ή η άλλη).
Έχεις ζυγίσει ποτέ 'αλουμινίου' αυτοκινήτου της σειράς (υπερμαζικής παραγωγής κοινώς; Κατά 90% είναι βαρύτερες από τις αντίστοιχες σιδερένιες. Εξάλλου δεν είναι αλουμινίου, αλλά κράματος αλουμινίου, με διάφορες προσμείξεις για αντοχή κτλ, οι οποίες τις καθιστούν βαρύτερες από τις απλές σιδερένιες.
Έχει άλλη διάσταση στα ελαστικά; Αν όχι, βελτίωση στην συμπεριφορά δεν πρόκειται να δεις, ενώ αν είσαι ψείρας μπορεί να δεις και μεταβολή προς το χειρότερο.
Οι διαστάσεις είναι ακριβώς οι ίδιες: 205/55/R16. Προς το χειρότερο, γιατί;
Περισσότερο μη-αναρτώμενο βάρος=χειρότερη αίσθηση στο τιμόνι καταρχήν.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Έχει άλλη διάσταση στα ελαστικά; Αν όχι, βελτίωση στην συμπεριφορά δεν πρόκειται να δεις, ενώ αν είσαι ψείρας μπορεί να δεις και μεταβολή προς το χειρότερο.
Δόκτορα που το βασίζεις αυτό; Ζάντες αλουμινίου = μικρότερο μη αναρτώμενο βάρος = πιο κοφτερές αντιδράσεις πλαισίου και αμεσότερο τιμόνι. Βέβαια οι διαφορές είναι απειροελάχιστες και γίνονται αντιλληπτές μόνο στα χρονόμετρα και σε πολύ ευαίσθητους οδηγούς. Το μόνο μειονέκτημα των ζαντών αλουμινίου είναι ότι στραβώνουν πιο εύκολα (οι καλές μαμίσιες όχι όμως) και ότι γδέρνονται στα πεζοδρόμια (στις σιδερένιες σπας τα τάσια όμως οπότε έρχεται μια ή η άλλη).
Έχεις ζυγίσει ποτέ 'αλουμινίου' αυτοκινήτου της σειράς (υπερμαζικής παραγωγής κοινώς; Κατά 90% είναι βαρύτερες από τις αντίστοιχες σιδερένιες. Εξάλλου δεν είναι αλουμινίου, αλλά κράματος αλουμινίου, με διάφορες προσμείξεις για αντοχή κτλ, οι οποίες τις καθιστούν βαρύτερες από τις απλές σιδερένιες.
Έχει άλλη διάσταση στα ελαστικά; Αν όχι, βελτίωση στην συμπεριφορά δεν πρόκειται να δεις, ενώ αν είσαι ψείρας μπορεί να δεις και μεταβολή προς το χειρότερο.
Οι διαστάσεις είναι ακριβώς οι ίδιες: 205/55/R16. Προς το χειρότερο, γιατί;
Περισσότερο μη-αναρτώμενο βάρος=χειρότερη αίσθηση στο τιμόνι καταρχήν. [/quote]
Σαφώς και δεν είναι καθαρό αλουμίνιο... το αλουμίνιο είναι πολύ μαλακό και θα λύγιζε μόνο με το βάρος του αυτοκινήτου! Για αυτό και λέγονται alloys (=κράμματα). Δεν έχω ζυγίσει των Golf όμως σε άλλα αυτοκίνητα που ξέρω οι alloys ήταν σαφώς ελαφρύτερες από τις σιδερένιες (μιλώντας για ίδιες διαστάσεις πάντα... μη συγκρινουμε 17άρες αλουμινίου με 14άρες σιδερένιες!!!)
-
160 με dsg
και θα εχεις το αυτοκινητο με τασια ?
ξανασκεψου το , χτυπαει καπως....... -
Ο χρήστης pittas έγραψε:
:omg:160 με dsg
και θα εχεις το αυτοκινητο με τασια ?
ξανασκεψου το , χτυπαει καπως.......+1
τάσια μόνο τα εταιρικά έχουν πια!
και για μόνο 300ευρώ! -
ΟΚ, με πείσατε, θα πάω να δω αν μπορώ να προσθέσω ζάντες στην παραγγελία...
-
Ο χρήστης dapost έγραψε:
ΟΚ, με πείσατε, θα πάω να δω αν μπορώ να προσθέσω ζάντες στην παραγγελία...κοιτα το και απο αποψη αισθησης!!! πιο ελαφρια ζαντα πιο ευκολος χειρισμος!!!!!!
-
Καλά, δε λέω σε γενικές γραμμές έχετε απόλυτο δίκιο για τις ζάντες αλουμινίου. Ειδικά στο αισθητικό κομμάτι είναι απείρως καλύτερο. Αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση, κάνετε ένα κόπο να δείτε πως είναι το Golf 6 Comfortline και πως δείχνει με τις σιδερένιες ζάντες.... Ακούγεται λίγο υπερβολικό ίσως, αλλά δεν έχει καμία σχέση με οτιδήποτε άλλο. Αν δεν το ακουμπήσεις με το χέρι να δεις την υφή του υλικού το περνάς στάνταρ για αλουμινένια. Αύριο το μεσημέρι θα το παραλάβουμε. Θα σας δείξω φωτογραφία άμα είναι...
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Καλά, δε λέω σε γενικές γραμμές έχετε απόλυτο δίκιο για τις ζάντες αλουμινίου. Ειδικά στο αισθητικό κομμάτι είναι απείρως καλύτερο. Αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση, κάνετε ένα κόπο να δείτε πως είναι το Golf 6 Comfortline και πως δείχνει με τις σιδερένιες ζάντες.... Ακούγεται λίγο υπερβολικό ίσως, αλλά δεν έχει καμία σχέση με οτιδήποτε άλλο. Αν δεν το ακουμπήσεις με το χέρι να δεις την υφή του υλικού το περνάς στάνταρ για αλουμινένια. Αύριο το μεσημέρι θα το παραλάβουμε. Θα σας δείξω φωτογραφία άμα είναι...Εγω παλι VI με τασι, το περνω πρεφα χλμ μακρια...
Υπερβαλλω μεν, αλλα κανει μπαμ απο μακρια το τασι του VI! Και το βρισκω και... ας πουμε αντιαισθητικο!
-
μπορεί πράγματι οι ''αλουμινένιες'' ζάντες παραγωγής να είναι και βαρύτερες από τις σιδερένιες, τουλάχιστον όμως παρέχουν καλύτερο αερισμό στους δίσκους ειδικά οι πιο σπορ ζάντες με λιγότερα ''μπράτσα''..
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Εγω παλι VI με τασι, το περνω πρεφα χλμ μακρια...
Υπερβαλλω μεν, αλλα κανει μπαμ απο μακρια το τασι του VI! Και το βρισκω και... ας πουμε αντιαισθητικο!
δεν αναφερεται παντως σε αυτο το τασι(που οντως κανει μπαμ) της trendline
αλλα σε αυτο
http://www.in.gr/auto/image.asp?lngEnti ... &lngPage=0που ειναι της comfortline
Αν οντως αναφερεσαι σε αυτο της comfortline , mea culpa και θεωρησε το ποστ ως μη γενομενο
Kαλη παραλαβη Μαρκ καλοταξιδο και αντε να παιρνουμε σειρα
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Εγω παλι VI με τασι, το περνω πρεφα χλμ μακρια...
Υπερβαλλω μεν, αλλα κανει μπαμ απο μακρια το τασι του VI! Και το βρισκω και... ας πουμε αντιαισθητικο!
Σίγουρα εννοούμε το ίδιο πράγμα? Δε λέω για τις 15άρες του trend, αλλά τις 16άρες του Comfort...
edit: Ακριβώς όπως παραθέτει ο φίλος από πάνω. Τον ευχαριστώ!
-
Ο χρήστης pierce21 έγραψε:
καλοταξιδο και αντε να παιρνουμε σειραΝα είσαι καλά! Επίσης και στα δικά σου!!!
-
Καλοτάξιδο το εργαλείο
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Καλά, δε λέω σε γενικές γραμμές έχετε απόλυτο δίκιο για τις ζάντες αλουμινίου. Ειδικά στο αισθητικό κομμάτι είναι απείρως καλύτερο. Αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση, κάνετε ένα κόπο να δείτε πως είναι το Golf 6 Comfortline και πως δείχνει με τις σιδερένιες ζάντες.... Ακούγεται λίγο υπερβολικό ίσως, αλλά δεν έχει καμία σχέση με οτιδήποτε άλλο. Αν δεν το ακουμπήσεις με το χέρι να δεις την υφή του υλικού το περνάς στάνταρ για αλουμινένια. Αύριο το μεσημέρι θα το παραλάβουμε. Θα σας δείξω φωτογραφία άμα είναι...
Εγω παλι VI με τασι, το περνω πρεφα χλμ μακρια...
Υπερβαλλω μεν, αλλα κανει μπαμ απο μακρια το τασι του VI! Και το βρισκω και... ας πουμε αντιαισθητικο!
Mα τι πόζερος... Καταλαβαίνει τα τάσια απο χίλια μίλια μακριά, είναι 10000% σίγουρος ότι το DSG είναι οικονομικότερο και το έχει διαπιστώσει ιδίοις όμμασι, μήπως αντιλαμβάνεσαι και διαφορά στην ακαμψία μεταξύ 3θυρο και 5θυρου αδερφέ;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
μήπως αντιλαμβάνεσαι και διαφορά στην ακαμψία μεταξύ 3θυρο και 5θυρου αδερφέ;σου χει κολλησει εσενα αυτο
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Καλά, δε λέω σε γενικές γραμμές έχετε απόλυτο δίκιο για τις ζάντες αλουμινίου. Ειδικά στο αισθητικό κομμάτι είναι απείρως καλύτερο. Αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση, κάνετε ένα κόπο να δείτε πως είναι το Golf 6 Comfortline και πως δείχνει με τις σιδερένιες ζάντες.... Ακούγεται λίγο υπερβολικό ίσως, αλλά δεν έχει καμία σχέση με οτιδήποτε άλλο. Αν δεν το ακουμπήσεις με το χέρι να δεις την υφή του υλικού το περνάς στάνταρ για αλουμινένια. Αύριο το μεσημέρι θα το παραλάβουμε. Θα σας δείξω φωτογραφία άμα είναι...
Εγω παλι VI με τασι, το περνω πρεφα χλμ μακρια...
Υπερβαλλω μεν, αλλα κανει μπαμ απο μακρια το τασι του VI! Και το βρισκω και... ας πουμε αντιαισθητικο!
Τάσι = ...ειδικά όταν μετά από 4-5 μήνες θα δούμε ποστ του στυλ, 'ψάχνω να αλλάξω ζάντες' και άλλα τέτοια, άρα τα 300 ευρώ για ζάντες αλουμινίου από το εργοστάσιο, θα γινουν 200χ4 συν λάστιχα (άλλα 150 στη καλύτερη επί 4) για τοποθέτηση μετά.
Και μη μου πείτε ότι δε αλλαχτούν αυτά ποτέ
Γενικότερα ο κανόνας είναι, ότι μπορείς βάλτο από το εργοστάσιο γιατί μετά ή δε μπαίνει, ή κοστίζει το τετραπλάσιο της αρχικής αξίας.
VW Golf VΙ