Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Golf VΙ
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Golf VΙ
    • 1
    • 2
    • 112
    • 113
    • 114
    • 115
    • 116
    • 168
    • 169
    • 114 / 169
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    337
    3380
    34566
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • U
      unhackable last edited by

      Ο χρήστης dapost έγραψε:
      Μόλις παρήγγειλα το 160 dsg confortiline και προβληματίζομαι αν πρέπει να παραγγείλω extra ζάντες αλουμινίου στην ίδια διάσταση (16΄΄) με τις standard σιδερένιες για 300 περίπου ευρώ. Πέρα από την εμφάνιση, πιστεύετε αξίζει ως προς τη βελτίωση της οδ. συμπεριφοράς;

      Γιατί δεν παίρνεις το Highline?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Ο χρήστης drdino έγραψε:
        Έχει άλλη διάσταση στα ελαστικά; Αν όχι, βελτίωση στην συμπεριφορά δεν πρόκειται να δεις, ενώ αν είσαι ψείρας μπορεί να δεις και μεταβολή προς το χειρότερο.

        Δόκτορα που το βασίζεις αυτό; Ζάντες αλουμινίου = μικρότερο μη αναρτώμενο βάρος = πιο κοφτερές αντιδράσεις πλαισίου και αμεσότερο τιμόνι. Βέβαια οι διαφορές είναι απειροελάχιστες και γίνονται αντιλληπτές μόνο στα χρονόμετρα και σε πολύ ευαίσθητους οδηγούς. Το μόνο μειονέκτημα των ζαντών αλουμινίου είναι ότι στραβώνουν πιο εύκολα (οι καλές μαμίσιες όχι όμως) και ότι γδέρνονται στα πεζοδρόμια (στις σιδερένιες σπας τα τάσια όμως οπότε έρχεται μια ή η άλλη).

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gerokost last edited by

          Μόνο και μόνο ότι θα πάρεις ένα αμάξι με 160Hp, δέν ταιριάζει να έχει σιδερένιες ζάντες ! Ντροπή !

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dapost last edited by

            Μόλις παρήγγειλα το 160 dsg confortiline και προβληματίζομαι αν πρέπει να παραγγείλω extra ζάντες αλουμινίου στην ίδια διάσταση (16΄΄) με τις standard σιδερένιες για 300 περίπου ευρώ. Πέρα από την εμφάνιση, πιστεύετε αξίζει ως προς τη βελτίωση της οδ. συμπεριφοράς;

            Γιατί δεν παίρνεις το Highline?

            Το σκέφτηκα αρκετά, είναι καλό πακέτο για τα λεφτά του, αλλά οι προβολείς ομίχλης δεν με ενδιαφέρουν (έχω σε άλλο και δεν τους ανάβω ποτέ), το climatronic το είχα στο παρελθόν και δε με εξυπηρετούσε (προτιμώ να ρυθμίζω άμεσα και με περιστροφικό διακόπτη αέρα, κλπ.), πολυλειτουργικό τιμόνι έχω σε άλλο και δεν το χρησιμοποιώ ποτέ, οθόνη plus δεν ρώτησα τι παραπάνω έχει από την απλή (αν ξέρει κάποιος ας μου πει), καθίσματα με alcadara είναι ωραία αλλά είναι ΟΚ και τα υφασμάτινα, και τέλος οι ζάντες αλουμινίου που νομίζω είναι το μόνο που ίσως κάνει διαφορά στο οδηγικό μέρος του αυτοκινήτου.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drdino last edited by

              Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

              Έχει άλλη διάσταση στα ελαστικά; Αν όχι, βελτίωση στην συμπεριφορά δεν πρόκειται να δεις, ενώ αν είσαι ψείρας μπορεί να δεις και μεταβολή προς το χειρότερο.

              Δόκτορα που το βασίζεις αυτό; Ζάντες αλουμινίου = μικρότερο μη αναρτώμενο βάρος = πιο κοφτερές αντιδράσεις πλαισίου και αμεσότερο τιμόνι. Βέβαια οι διαφορές είναι απειροελάχιστες και γίνονται αντιλληπτές μόνο στα χρονόμετρα και σε πολύ ευαίσθητους οδηγούς. Το μόνο μειονέκτημα των ζαντών αλουμινίου είναι ότι στραβώνουν πιο εύκολα (οι καλές μαμίσιες όχι όμως) και ότι γδέρνονται στα πεζοδρόμια (στις σιδερένιες σπας τα τάσια όμως οπότε έρχεται μια ή η άλλη).

              Έχεις ζυγίσει ποτέ 'αλουμινίου' αυτοκινήτου της σειράς (υπερμαζικής παραγωγής κοινώς; Κατά 90% είναι βαρύτερες από τις αντίστοιχες σιδερένιες. Εξάλλου δεν είναι αλουμινίου, αλλά κράματος αλουμινίου, με διάφορες προσμείξεις για αντοχή κτλ, οι οποίες τις καθιστούν βαρύτερες από τις απλές σιδερένιες.

              Έχει άλλη διάσταση στα ελαστικά; Αν όχι, βελτίωση στην συμπεριφορά δεν πρόκειται να δεις, ενώ αν είσαι ψείρας μπορεί να δεις και μεταβολή προς το χειρότερο.

              Οι διαστάσεις είναι ακριβώς οι ίδιες: 205/55/R16. Προς το χειρότερο, γιατί;

              Περισσότερο μη-αναρτώμενο βάρος=χειρότερη αίσθηση στο τιμόνι καταρχήν.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Ο χρήστης drdino έγραψε:

                Έχει άλλη διάσταση στα ελαστικά; Αν όχι, βελτίωση στην συμπεριφορά δεν πρόκειται να δεις, ενώ αν είσαι ψείρας μπορεί να δεις και μεταβολή προς το χειρότερο.

                Δόκτορα που το βασίζεις αυτό; Ζάντες αλουμινίου = μικρότερο μη αναρτώμενο βάρος = πιο κοφτερές αντιδράσεις πλαισίου και αμεσότερο τιμόνι. Βέβαια οι διαφορές είναι απειροελάχιστες και γίνονται αντιλληπτές μόνο στα χρονόμετρα και σε πολύ ευαίσθητους οδηγούς. Το μόνο μειονέκτημα των ζαντών αλουμινίου είναι ότι στραβώνουν πιο εύκολα (οι καλές μαμίσιες όχι όμως) και ότι γδέρνονται στα πεζοδρόμια (στις σιδερένιες σπας τα τάσια όμως οπότε έρχεται μια ή η άλλη).

                Έχεις ζυγίσει ποτέ 'αλουμινίου' αυτοκινήτου της σειράς (υπερμαζικής παραγωγής κοινώς; Κατά 90% είναι βαρύτερες από τις αντίστοιχες σιδερένιες. Εξάλλου δεν είναι αλουμινίου, αλλά κράματος αλουμινίου, με διάφορες προσμείξεις για αντοχή κτλ, οι οποίες τις καθιστούν βαρύτερες από τις απλές σιδερένιες.

                Έχει άλλη διάσταση στα ελαστικά; Αν όχι, βελτίωση στην συμπεριφορά δεν πρόκειται να δεις, ενώ αν είσαι ψείρας μπορεί να δεις και μεταβολή προς το χειρότερο.

                Οι διαστάσεις είναι ακριβώς οι ίδιες: 205/55/R16. Προς το χειρότερο, γιατί;

                Περισσότερο μη-αναρτώμενο βάρος=χειρότερη αίσθηση στο τιμόνι καταρχήν. [/quote]

                Σαφώς και δεν είναι καθαρό αλουμίνιο... το αλουμίνιο είναι πολύ μαλακό και θα λύγιζε μόνο με το βάρος του αυτοκινήτου! Για αυτό και λέγονται alloys (=κράμματα). Δεν έχω ζυγίσει των Golf όμως σε άλλα αυτοκίνητα που ξέρω οι alloys ήταν σαφώς ελαφρύτερες από τις σιδερένιες (μιλώντας για ίδιες διαστάσεις πάντα... μη συγκρινουμε 17άρες αλουμινίου με 14άρες σιδερένιες!!!)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pittas last edited by

                  160 με dsg
                  και θα εχεις το αυτοκινητο με τασια ?
                  ξανασκεψου το , χτυπαει καπως.......

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    chemic last edited by

                    Ο χρήστης pittas έγραψε:
                    :omg:

                    160 με dsg
                    και θα εχεις το αυτοκινητο με τασια ?
                    ξανασκεψου το , χτυπαει καπως.......

                    +1
                    τάσια μόνο τα εταιρικά έχουν πια!
                    και για μόνο 300ευρώ!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dapost last edited by

                      ΟΚ, με πείσατε, θα πάω να δω αν μπορώ να προσθέσω ζάντες στην παραγγελία...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • 1
                        106_4_ever last edited by

                        Ο χρήστης dapost έγραψε:
                        ΟΚ, με πείσατε, θα πάω να δω αν μπορώ να προσθέσω ζάντες στην παραγγελία...

                        κοιτα το και απο αποψη αισθησης!!! πιο ελαφρια ζαντα πιο ευκολος χειρισμος!!!!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mark last edited by

                          Καλά, δε λέω σε γενικές γραμμές έχετε απόλυτο δίκιο για τις ζάντες αλουμινίου. Ειδικά στο αισθητικό κομμάτι είναι απείρως καλύτερο. Αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση, κάνετε ένα κόπο να δείτε πως είναι το Golf 6 Comfortline και πως δείχνει με τις σιδερένιες ζάντες.... Ακούγεται λίγο υπερβολικό ίσως, αλλά δεν έχει καμία σχέση με οτιδήποτε άλλο. Αν δεν το ακουμπήσεις με το χέρι να δεις την υφή του υλικού το περνάς στάνταρ για αλουμινένια. Αύριο το μεσημέρι θα το παραλάβουμε. Θα σας δείξω φωτογραφία άμα είναι...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            corsair last edited by

                            Ο χρήστης Mark έγραψε:
                            Καλά, δε λέω σε γενικές γραμμές έχετε απόλυτο δίκιο για τις ζάντες αλουμινίου. Ειδικά στο αισθητικό κομμάτι είναι απείρως καλύτερο. Αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση, κάνετε ένα κόπο να δείτε πως είναι το Golf 6 Comfortline και πως δείχνει με τις σιδερένιες ζάντες.... Ακούγεται λίγο υπερβολικό ίσως, αλλά δεν έχει καμία σχέση με οτιδήποτε άλλο. Αν δεν το ακουμπήσεις με το χέρι να δεις την υφή του υλικού το περνάς στάνταρ για αλουμινένια. Αύριο το μεσημέρι θα το παραλάβουμε. Θα σας δείξω φωτογραφία άμα είναι...

                            Εγω παλι VI με τασι, το περνω πρεφα χλμ μακρια...

                            Υπερβαλλω μεν, αλλα κανει μπαμ απο μακρια το τασι του VI! Και το βρισκω και... ας πουμε αντιαισθητικο!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mivec_power last edited by

                              μπορεί πράγματι οι ''αλουμινένιες'' ζάντες παραγωγής να είναι και βαρύτερες από τις σιδερένιες, τουλάχιστον όμως παρέχουν καλύτερο αερισμό στους δίσκους ειδικά οι πιο σπορ ζάντες με λιγότερα ''μπράτσα''..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                pierce21 last edited by

                                Ο χρήστης corsair έγραψε:

                                Εγω παλι VI με τασι, το περνω πρεφα χλμ μακρια...

                                Υπερβαλλω μεν, αλλα κανει μπαμ απο μακρια το τασι του VI! Και το βρισκω και... ας πουμε αντιαισθητικο!

                                δεν αναφερεται παντως σε αυτο το τασι(που οντως κανει μπαμ) της trendline

                                αλλα σε αυτο
                                http://www.in.gr/auto/image.asp?lngEnti ... &lngPage=0

                                που ειναι της comfortline

                                Αν οντως αναφερεσαι σε αυτο της comfortline , mea culpa και θεωρησε το ποστ ως μη γενομενο

                                Kαλη παραλαβη Μαρκ καλοταξιδο και αντε να παιρνουμε σειρα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mark last edited by

                                  Ο χρήστης corsair έγραψε:

                                  Εγω παλι VI με τασι, το περνω πρεφα χλμ μακρια...

                                  Υπερβαλλω μεν, αλλα κανει μπαμ απο μακρια το τασι του VI! Και το βρισκω και... ας πουμε αντιαισθητικο!

                                  Σίγουρα εννοούμε το ίδιο πράγμα? Δε λέω για τις 15άρες του trend, αλλά τις 16άρες του Comfort...

                                  edit: Ακριβώς όπως παραθέτει ο φίλος από πάνω. Τον ευχαριστώ!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mark last edited by

                                    Ο χρήστης pierce21 έγραψε:
                                    καλοταξιδο και αντε να παιρνουμε σειρα

                                    Να είσαι καλά! Επίσης και στα δικά σου!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kon5 last edited by

                                      Καλοτάξιδο το εργαλείο

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        drdino last edited by

                                        Ο χρήστης corsair έγραψε:

                                        Καλά, δε λέω σε γενικές γραμμές έχετε απόλυτο δίκιο για τις ζάντες αλουμινίου. Ειδικά στο αισθητικό κομμάτι είναι απείρως καλύτερο. Αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση, κάνετε ένα κόπο να δείτε πως είναι το Golf 6 Comfortline και πως δείχνει με τις σιδερένιες ζάντες.... Ακούγεται λίγο υπερβολικό ίσως, αλλά δεν έχει καμία σχέση με οτιδήποτε άλλο. Αν δεν το ακουμπήσεις με το χέρι να δεις την υφή του υλικού το περνάς στάνταρ για αλουμινένια. Αύριο το μεσημέρι θα το παραλάβουμε. Θα σας δείξω φωτογραφία άμα είναι...

                                        Εγω παλι VI με τασι, το περνω πρεφα χλμ μακρια...

                                        Υπερβαλλω μεν, αλλα κανει μπαμ απο μακρια το τασι του VI! Και το βρισκω και... ας πουμε αντιαισθητικο!

                                        Mα τι πόζερος... Καταλαβαίνει τα τάσια απο χίλια μίλια μακριά, είναι 10000% σίγουρος ότι το DSG είναι οικονομικότερο και το έχει διαπιστώσει ιδίοις όμμασι, μήπως αντιλαμβάνεσαι και διαφορά στην ακαμψία μεταξύ 3θυρο και 5θυρου αδερφέ;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • Q
                                          qsisvts last edited by

                                          Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                          μήπως αντιλαμβάνεσαι και διαφορά στην ακαμψία μεταξύ 3θυρο και 5θυρου αδερφέ;

                                          σου χει κολλησει εσενα αυτο

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nikos last edited by

                                            Ο χρήστης corsair έγραψε:

                                            Καλά, δε λέω σε γενικές γραμμές έχετε απόλυτο δίκιο για τις ζάντες αλουμινίου. Ειδικά στο αισθητικό κομμάτι είναι απείρως καλύτερο. Αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση, κάνετε ένα κόπο να δείτε πως είναι το Golf 6 Comfortline και πως δείχνει με τις σιδερένιες ζάντες.... Ακούγεται λίγο υπερβολικό ίσως, αλλά δεν έχει καμία σχέση με οτιδήποτε άλλο. Αν δεν το ακουμπήσεις με το χέρι να δεις την υφή του υλικού το περνάς στάνταρ για αλουμινένια. Αύριο το μεσημέρι θα το παραλάβουμε. Θα σας δείξω φωτογραφία άμα είναι...

                                            Εγω παλι VI με τασι, το περνω πρεφα χλμ μακρια...

                                            Υπερβαλλω μεν, αλλα κανει μπαμ απο μακρια το τασι του VI! Και το βρισκω και... ας πουμε αντιαισθητικο!

                                            Τάσι = ...ειδικά όταν μετά από 4-5 μήνες θα δούμε ποστ του στυλ, 'ψάχνω να αλλάξω ζάντες' και άλλα τέτοια, άρα τα 300 ευρώ για ζάντες αλουμινίου από το εργοστάσιο, θα γινουν 200χ4 συν λάστιχα (άλλα 150 στη καλύτερη επί 4) για τοποθέτηση μετά.

                                            Και μη μου πείτε ότι δε αλλαχτούν αυτά ποτέ

                                            Γενικότερα ο κανόνας είναι, ότι μπορείς βάλτο από το εργοστάσιο γιατί μετά ή δε μπαίνει, ή κοστίζει το τετραπλάσιο της αρχικής αξίας.

                                            Nikos @ YouTube

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 112
                                            • 113
                                            • 114
                                            • 115
                                            • 116
                                            • 168
                                            • 169
                                            • 114 / 169
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr