-
Μίας και τα αυτοκινητιστικά δεδομένα αλλάζουν ριζίκα με την κατάργηση των τεκμηρίων τώρα ποια ορισμένοι απο εμάς που είμαστε και αυτοκινητόφιλοι βρισκόμαστε σε ενδιασμό για την αγορά δευτέρου αυτοκινήτου η όχι για τους εξής λόγους......
Πρόσθεσα ακόμη μια επιλογή
-
Μίας και τα αυτοκινητιστικά δεδομένα αλλάζουν ριζίκα με την κατάργηση των τεκμηρίων τώρα ποια ορισμένοι απο εμάς που είμαστε και αυτοκινητόφιλοι βρισκόμαστε σε ενδιασμό για την αγορά δευτέρου αυτοκινήτου η όχι για τους εξής λόγους......
Πρόσθεσα ακόμη μια επιλογή
-
Μίας και τα αυτοκινητιστικά δεδομένα αλλάζουν ριζίκα με την κατάργηση των τεκμηρίων τώρα ποια ορισμένοι απο εμάς που είμαστε και αυτοκινητόφιλοι βρισκόμαστε σε ενδιασμό για την αγορά δευτέρου αυτοκινήτου η όχι για τους εξής λόγους......
Πρόσθεσα ακόμη μια επιλογή
-
Ενα γιά καθημερινή χρήση,καί ένα γιά παιχνίδια.
Αυτή τη στιγμή ετοιμάζω τό Καντετάκι μου.Μόλις πάρω καινούριο αυτοκίνητο,αυτό θά πάει στήν΄πίστα,καί εκεί θά μείνει! -
Ψήφισα το τελευταίο, καθώς σύντομα θα έχω ένα αυτοκίνητο για παιχνίδια στην πίστα και ένα αυτοκίνητο για... παιχνίδια στο δρόμο.
Βέβαια έχω την τύχη να έχω άμεση πρόσβαση σε ένα ακόμη αυτοκίνητο που είναι πιο βολικό για μεγαλύτερα ταξίδια. Πιστεύω πάντως ότι για τους περισσότερους η επιλογή 'Ένα για ταξίδια/με χώρους, ένα για την πόλη/μικρό' είναι η πλέον αναγνωρίσιμη με κριτήριο την κάλυψη των καθημερινών αναγκών.
-
Εγώ είμαι υπέρ της πρώτης άποψης, ότι ένα αυτοκίνητο αρκεί (μιλάω πάντα σε προσωπικό επίπεδο, δηλαδή πχ σε μια οικογένεια συμφωνώ να υπάρχουν 2 αυτοκίνητα, το ένα όπως καταλαβαίνετε....για τα παιδιά! ). Για να μη γεμίζει και η Αθήνα με αυτοκίνητα και ρύπους, πρέπει όλοι να μάθουμε να χρησιμοποιούμε τα ΜΜΜ. Α! Και να περπατάμε λίγο, γιατί ξέρω ανθρώπους που παίρνουν το αυτοκίνηυτο για μια απόσταση 300 μέτρων. Εκεί να δεις ρύπους.... Το αυτοκίνητο είναι για να σε βγάλει έξω από την πόλη, ή για να σε πάει όπου δεν έχει φτάσει ακόμα το λεωφορείο, το τρόλευ, το τραμ, ο ΗΣΑΠ, το μετρό, ο προαστειακός, ή ο ΟΣΕ! Γιατί λοιπόν να πάρω β' αμάξι;;
-
Ο χρήστης tifosaros έγραψε:
Εγώ είμαι υπέρ της πρώτης άποψης, ότι ένα αυτοκίνητο αρκεί (μιλάω πάντα σε προσωπικό επίπεδο, δηλαδή πχ σε μια οικογένεια συμφωνώ να υπάρχουν 2 αυτοκίνητα, το ένα όπως καταλαβαίνετε....για τα παιδιά! ). Για να μη γεμίζει και η Αθήνα με αυτοκίνητα και ρύπους, πρέπει όλοι να μάθουμε να χρησιμοποιούμε τα ΜΜΜ. Α! Και να περπατάμε λίγο, γιατί ξέρω ανθρώπους που παίρνουν το αυτοκίνηυτο για μια απόσταση 300 μέτρων. Εκεί να δεις ρύπους.... Το αυτοκίνητο είναι για να σε βγάλει έξω από την πόλη, ή για να σε πάει όπου δεν έχει φτάσει ακόμα το λεωφορείο, το τρόλευ, το τραμ, ο ΗΣΑΠ, το μετρό, ο προαστειακός, ή ο ΟΣΕ! Γιατί λοιπόν να πάρω β' αμάξι;;Απόλυτο δίκιο έχεις... κατ'αρχήν.
Προσωπικά έχω συνηθίσει να περπατάω και σπάνια κάνω απόσταση κάτω των 2km με αυτοκίνητο, εκτός αν βιάζομαι πολύ. Θα εξομολογηθώ ότι αντί για αυτοκίνητο είχα μπει στον πειρασμό να αγοράσω scooter για να καλύπτω τις ανάγκες μέσα στην πόλη... Δυστυχώς πρέπει να παίρνω 3 συγκοινωνίες για να πάω στη δουλειά μου οπότε το όχημα είναι απαραίτητο.
Μελλοντικά (στα επόμενα 2 χρόνια και με την προοπτική να παραμείνω στην ίδια δουλειά) θα μπορώ να καλύπτομαι με συγκοινωνίες σχετικά άνετα και φυσικά θα είμαι βλάκας να μην το κάνω. Τόσο σε ότι αφορά το συνολικό κόστος (σε βενζίνες, φθορά του αυτοκινήτου, κλπ) όσο και σε ... νεύρα (ο χρόνος θα είναι πάνω κάτω ο ίδιος).
-
C-RV ka8hmerino
Prelude weekend toyDen 8a mporousa alios. The best of both worlds. To Prelude einai polh abolo gia ka8hmerinh kunish kai douleis. Kai to C-RV den prosferete gia pista pou pigeno suxna. Eprepe na kalupso kai ths anagkes mou kai ta bitsia mou.
-
Έτσι όπως είναι η Αθήνα σήμερα εγώ χρειάζομαι και χρησιμοποιώ δυο αυτοκίνητα. Ένα για την πόλη για επκίνδυνες αποστολές και ένα για ταξίδια, εκδρομές και οδηγική ευχαρίστηση.
Αν υπήρχε άρτιο δίκτυο γρήγορων και καθαρών Μέσων Μαζικής Μεταφοράς δεν θα χρησιμοποιούσα αυτοκίνητο πόλης. Όταν το metro φτάσει στο Αν. Αεροδρόμιο ίσως πουλήσω το αυτοκίνητο πόλης.
Η προκήρυξη για το έργο έχει δημοσιευτεί ελπίζω να τελείωσει σύντομα. -
Ένα για διασκέδαση κι ένα για καθημερινή χρήση (γυναίκα και αίσθημα )
Τώρα αντιμετωπίζω δίλημμα (και τρίλημμα )
Θ' αποκτήσω εταιρικό αυτοκίνητο, το οποίο ως γνωστόν είναι το καλύτερο αυτοκίνητο (γιατί είναι τσάμπα). To εταιρικό μπορεί να είναι τζάμπα, αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα προσφέρει διασκέδαση, οπότε το πιο πιθανό είναι να σουτάρω το Fabia για κάτι 'καλό'
Με βλέπω σε Type R να καταλήγω, εκτός και αν κάποιο από τα αναμενόμενα μικρά αποδειχθεί αξιόλογο (για μένα πάντα)
-
Ενα για καθημερινή χρήση και ένα για παιχνίδια. Eτσι μπορείς να πεις (αν δεν έχεις βέβαια ιδιαίτερα μεγάλη οικονομική άνεση, από την άλλη δεν πρέπει να είσαι και μπατίρης, κι αν πάλι είσαι, τα παιχνίδια σου λείπανε?) πως 'παίζεις στην πίστα'. Εκτός κι αν δε λυπάσαι το καθημερινό σου αυτοκίνητο.
-
Λοιπόν μιας και πρόβλημα παρκαρίσματος δεν έχω θα ήθελα ένα Legacy B4 για main feature, ένα Jimny για την πόλη και ένα evo με cage για κάθε περίσταση:P
Τι πιστεύετε για...το δεύτερο αυτοκίνητο