Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 54
    • 55
    • 2 / 55
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    24
    1090
    50010
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      takinen last edited by

      Στο primera μου τον άλλαξα στα 180.000 χωρίς να έχει αρχίσει το πατινάρισμα, απλά για να μην έχω φόβο να μείνω.
      Γενικά 80-120.000 είναι λογικά νούμερα για ελληνικά δεδομένα.
      Μην ξεχνάς οτι ο gavriil μας έλεγε πως ο μέσος Αμερικάνος κάνει κάθε μέρα πααααρα πολλά χιλιόμετρα για να πάει στη δουλειά του μπορεί και περισσότερα από 150 οπότε αν κάνεις καθημερινά τόσες αποστάσεις με σταθερή ταχύτητα και χωρίς αλλαγές δεν βλέπω γιατί να είναι παράλογα τα νούμερα που αναφέρουν.
      Και μην ξεχνάτε και το άλλο.
      Εκεί είναι τελείως συνηθισμένα αυτοκίνητα 3000-3500 cc. Τα αυτοκίνητα αυτά έχουν πολύ πιο ενισχυμένους συμπλέκτες από τα δικά μας (για να αντέξουν τη μεγάλη ροπή) αλλά από την άλλη ο μέσος οδηγός εκεί σπάνια χρησιμοποιεί το 100% των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου του τουλάχιστον σε καθημερινή οδήγηση, αφού τα όρια ταχυτήτων είναι αυστητά και συνεχώς ελεγχόμενα από την αστυνομία τους.

      1 Reply Last reply Reply Quote 6
      • N
        nipa last edited by

        Επιπλέον τα περισσότερα ειναι αυτόματα τα αποία έχουν πολύδισκους συμλέκτες μεσά σε λάδι (transmission oil).

        1 Reply Last reply Reply Quote 17
        • V
          vasilios last edited by

          Εδώ στο γραφείο έχουμε ένα Starlet με 300Κ+ χιλιόμετρα, που ο συμπλέκτης του δεν έχει καταλάβει τίποτα.

          Νομίζω ότι με ανθρώπινη χρήση δεν υπάρχει συμπλέκτης σε σημερινό αυτοκίνητο που να μην μπορεί να ξεπεράσει τα 150.000km

          1 Reply Last reply Reply Quote 10
          • F
            freddy last edited by

            Σε Seat Ibiza '92, 130.000. Σε Rover 414 100.000. Νομίζω πως τα 100.000 είναι φυσιολογικά αν το ψιλοζορίζεις

            1 Reply Last reply Reply Quote 7
            • C
              christos-dimou last edited by

              FIAT TIPO χιλιόμετρα 175000 ο συμπλέκτης είναι εκεί χωρίς πρόβλημα.
              Παλαιότερα CITROEN ZX στις 65000 χιλ και ο συμπλέκτης τα έφτυσε.

              Όλα τα components έχουν κάποια ωφέλιμη ζωή. Μετά από πόσες χιλιάδες
              αλλαγές έχει να κάνει και με το πόσο καρφώνεις αν χρησιμοποιείς
              τον συμπλέκτη με το γκάζι ως φρένο πόσες μανούβρες κάνεις στο
              παρκάρισμα κλπ. Οπότε και τα 60000 χιλιόμετρα και τα 200000 χιλιόμετρα
              είναι φυσιολογικά κατά τι γνώμη μου εφόσον οι συνθήκες είναι αυτές
              που θα καθορίσουν τη διάρκεια ζωής του εν λόγω εξαρτήματος
              (και κατ' επέκταση του δίσκου και του πλατώ...)

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • S
                spiros19 last edited by

                Παιζει και ΤΕΡΑΣΤΙΟ ρολο αν μενεις σε ανηφορα για παραδειγμα και αναγκαζεσαι συχνα να πατιναρεις για να παρκαρεις... επισης παιζουνε ρολο οι συνηθειες που εχουν μερικοι να περιμενουν το φαναρι να αναψει πατιναρωντας... και αλλα διαφορα... ο παππους μου επι παραδειγματι εχει αλλαξει 3 (!!!!) δισκους στα 70.000κμ...

                1 Reply Last reply Reply Quote 14
                • T
                  tiger last edited by

                  Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
                  ο παππους μου επι παραδειγματι εχει αλλαξει 3 (!!!!) δισκους στα 70.000κμ...

                  Μηπως ειναι τσιγκούνης και βάζει μεταχειρισμένους;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 7
                  • S
                    spiros19 last edited by

                    xaxa... oxi ρε συ... απλα εινε το παρκινγκ σε ανηφορια και μεχρι να το βαλει, εχει κανει τοσο πατιναρισμα που ο δισκος εχει μυρισει...
                    αστα... 3 (!!!!) δισκους! δεν μπορω να το χωνεψω!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • C
                      charmak66 last edited by

                      Προσωπικά θα ήμουν ευχαριστημένος αν ο συμπλέκτης μου έβγαζε 100.000χλμ.Στο πατρικό rover416 στα 100.000 είχαμε αλλάξει δυο φορές συμπλέκτη.Ο πρώτος έλιωσε και ο δεύτερος έσπασε (!).Αστοχία υλικού προφανώς,αφού ο ίδιος ο δίσκος είχε 20.000χλμ ζωής ακόμα,σύμφωνα με το μηχανικό.
                      Πάντως είμαι σίγουρος ότι σε συτοκίνητα χωρίς foot-rest φθείρεται γρηγορότερα,καθώς ασυναίσθητα ακουμπάς έστω και λίγο το πόδι στο πεντάλ,οπότε τον ταλαιπωρείς.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        thief last edited by

                        Εμείς στο 406 αλλάξαμε στα 35.000χλμ! Και ακόμα δεν έχω καταλάβει γιατί....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          scaniadriver last edited by

                          Για ενα opel manta μοντελο '85,δηλαδη 19 χρονια που το κινω καθημερινα,και εχει κανει 330.000 χιλ.......μπορει να θελει πεταμα αλλά δισκο δεν θελει με τιποτα!!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Οι συνθήκες οδήγησης είναι διαφορετικές στην Αμερική.
                            Όπως αναφέρθηκε σημαντικοί παράγοντες φθοράς είναι οι ανηφόρες, το παρκάρισμα και η κίνηση σε πόλη.
                            Σε συνδυασμό με τον συχνά επιθετικό τρόπο που οδηγάμε στην Ελλάδα βρίσκω σαν αναμενόμενο χρόνο ζωής μέσου οικογενειακού (με την έννοια ότι οδηγείται από 2-4 διαφορετικά άτομα) αυτοκινήτου τα 75-120.000χλμ.
                            Πάντως στην επαρχία η αλλαγή δίσκου είναι πιο σπάνιο φαινόμενο. Εκεί αντίθετα τα φρένα χρειάζονται πιο συχνά φροντίδα (πιο μεγάλες ταχύτητες και στροφές).
                            Στην Αμερικάνικη επαρχία (λίγοι φαντάζομαι θα κυκλοφοράνε με τα χειροκίνητα στο Μανχάταν....) θεωρώ αποδεκτή την αντιμετώπιση της αντικατάστασης δίσκου σαν βλάβη και όχι σαν αναλώσιμο!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tiger last edited by

                              Στα νεα αυτοκίνητα καποιες αντιπροσωπειες ζητανε να αλλαζει ο δισκος βρέξει-χιονίσει,πχ σε mercedes φιλου του τον αλλάξανε με το ζόρι στα 50.000,πιθανότατα να μη χρειαζόταν αλλαγή.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Αν σας πω οτι εχω 98.000 χλμ στο Rallye εκ των οποιων στα πρωτα 10.000 ειχα το μοτερ νορμαλ, στα επομενα 80.000 ειχα περιπου 140 ιππους και εδω και 8000 εχω 160+ και ακομα δεν εχω αλλαξει δισκο, τι θα πειτε?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  citastak last edited by

                                  Ο χρήστης timkoul έγραψε:
                                  εχω 160+ και ακομα δεν εχω αλλαξει δισκο, τι θα πειτε?

                                  ...ότι έχεις εργαλείο!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ο χρήστης citastak έγραψε:

                                    εχω 160+ και ακομα δεν εχω αλλαξει δισκο, τι θα πειτε?

                                    ...ότι έχεις εργαλείο!!!

                                    Χεχεχεχε καλο ειναι.....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      citastak last edited by

                                      Η μετριοφροσύνη είναι η μεγαλύτερη αρετή

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        panagopo last edited by

                                        Σίγουρα ισχύουν τα όσα ήδη είπατε, αλλά θα πρέπει να τονίσουμε και μια λεπτομέρια. Μια κοινή αιτία αλλαγής σετ δίσκου δεν είναι η φθορά του, αλλά το ρουλαμάν που κάνει την περιστροφή του φέρνοντας τον σε επαφή με το βολάν. Είναι πολύ πιθανό αρκετές αλλαγές δίσκου να γίνονται για το λόγο αυτό, ενώ το αναλώσιμο υλικό του δίσκου να έχει ακόμα km. Όταν ακούγεται ο κλασσικός ήχος του ροκανίσματος στο πάτημα του συμπλέκτη είναι πιθανότερη η φθορά του ρουλεμάν. Αντίθετα το πατινάρισμα δείχνει φθορά του δίσκου, η οποία μπορεί να είναι μερική (έχουν ξεθωριάσει οι αύλακες στην επιφάνειά του) ή ολική (τα πριτσίνια αρχίζουν να έρχονται σε επαφή με το πλατό).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • V
                                          vlasis_highlander last edited by

                                          Ωχ μπηκα στο φορουμ του Ινστιτούτου Καταναλωτών ΙΝΚΑ ...

                                          Αφηστε τα σαπια και λιωστε τα... ολα αναλωσιμα ειναι εκτος απο το σασσι !

                                          (οι χωματινοι θα πουν οτι και τα σασσι ειναι αναλωσιμα !)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            panagopo last edited by

                                            Πες τα Vlasi! Τα χαιρώμαστε και τα αλλάζουμε πριν να τα ζητήσουν, γιατί;
                                            Για να έχουμε καλύτερη απόδοση και να χαιρώμαστε περισσότερο!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 2 / 55
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr