Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Το Auto Motor und Sport πέθανε. Ζήτω (;) το Quattroruote.
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Το Auto Motor und Sport πέθανε. Ζήτω (;) το Quattroruote.
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    24
    31
    430
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kotetsi last edited by

      Είμαι ένας από αυτούς που κέρδισαν παλιά μία ισόβια συνδρομή στο Auto Motor und Sport. Το εν λόγω περιοδικό έφτανε στο σπίτι μου και αποτελούσε αντικείμενο ξεφυλλίσματος για να περνάει η ώρα, τόσο για εμένα όσο και για το μακαρίτη τον πατέρα μου. Σήμερα, παίρνοντας το νέο τεύχος που έφτασε προ ολίγου παρατήρησα ότι το AMS έπαψε να υφίσταται και τη θέση του πήρε το Quattroruote. Μαζί με το τεύχος υπήρχε και μία επιστολή της υπεύθυνης του τμήματος συνδρομών, στην οποία αναφέρεται ότι η συνεργασία με το Quattroruote υπήρχε από το 1991 και πλέον η εκδοτική ομάδα του AMS ανέστειλε την έκδοση του παλιού περιοδικού και προχώρησε στην έκδοση του καινούριου. Τρομερά αρνητική εντύπωση μου έκανε το γεγονός ότι στην επιστολή το όνομα του περιοδικού γράφεται λάθος (Quattrorouote) ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΦΟΡΕΣ που γίνεται αναφορά σε αυτό.

      Στα του ξεφυλλίσματος τώρα: από μία σύντομη πρώτη επαφή διαπίστωσα ότι η ελληνική έκδοση είναι απλά μία μετάφραση της ιταλικής. Απουσιάζουν σχεδόν παντελώς ελληνικές δοκιμές αυτοκινήτου (η πλειοψηφία των αυτοκινήτων είναι με ιταλικές πινακίδες) και το χαρτί που χρησιμοποιήθηκε μιμείται το αντίστοιχο ιταλικό (πολύ λεπτή σελίδα). Στα αρνητικά συγκαταλέγω (χωρίς να με επηρεάζει βέβαια από την ώρα που είμαι συνδρομητής χωρίς χρήματα) το ότι το περιοδικό έχει το 1/3 του μεγέθους του ιταλικού και κοστίζει περισσότερο (5 ευρώ η ελληνική έκδοση στην Ελλάδα, 4.20 η ιταλική στην Ιταλία).

      Το έχει διαβάσει κανείς άλλος; Τι εντύπωση αποκόμισε; Απόψεις, σχόλια, παρατηρήσεις - όλα εδώ!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kotetsi last edited by

        Είμαι ένας από αυτούς που κέρδισαν παλιά μία ισόβια συνδρομή στο Auto Motor und Sport. Το εν λόγω περιοδικό έφτανε στο σπίτι μου και αποτελούσε αντικείμενο ξεφυλλίσματος για να περνάει η ώρα, τόσο για εμένα όσο και για το μακαρίτη τον πατέρα μου. Σήμερα, παίρνοντας το νέο τεύχος που έφτασε προ ολίγου παρατήρησα ότι το AMS έπαψε να υφίσταται και τη θέση του πήρε το Quattroruote. Μαζί με το τεύχος υπήρχε και μία επιστολή της υπεύθυνης του τμήματος συνδρομών, στην οποία αναφέρεται ότι η συνεργασία με το Quattroruote υπήρχε από το 1991 και πλέον η εκδοτική ομάδα του AMS ανέστειλε την έκδοση του παλιού περιοδικού και προχώρησε στην έκδοση του καινούριου. Τρομερά αρνητική εντύπωση μου έκανε το γεγονός ότι στην επιστολή το όνομα του περιοδικού γράφεται λάθος (Quattrorouote) ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΦΟΡΕΣ που γίνεται αναφορά σε αυτό.

        Στα του ξεφυλλίσματος τώρα: από μία σύντομη πρώτη επαφή διαπίστωσα ότι η ελληνική έκδοση είναι απλά μία μετάφραση της ιταλικής. Απουσιάζουν σχεδόν παντελώς ελληνικές δοκιμές αυτοκινήτου (η πλειοψηφία των αυτοκινήτων είναι με ιταλικές πινακίδες) και το χαρτί που χρησιμοποιήθηκε μιμείται το αντίστοιχο ιταλικό (πολύ λεπτή σελίδα). Στα αρνητικά συγκαταλέγω (χωρίς να με επηρεάζει βέβαια από την ώρα που είμαι συνδρομητής χωρίς χρήματα) το ότι το περιοδικό έχει το 1/3 του μεγέθους του ιταλικού και κοστίζει περισσότερο (5 ευρώ η ελληνική έκδοση στην Ελλάδα, 4.20 η ιταλική στην Ιταλία).

        Το έχει διαβάσει κανείς άλλος; Τι εντύπωση αποκόμισε; Απόψεις, σχόλια, παρατηρήσεις - όλα εδώ!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kotetsi last edited by

          Είμαι ένας από αυτούς που κέρδισαν παλιά μία ισόβια συνδρομή στο Auto Motor und Sport. Το εν λόγω περιοδικό έφτανε στο σπίτι μου και αποτελούσε αντικείμενο ξεφυλλίσματος για να περνάει η ώρα, τόσο για εμένα όσο και για το μακαρίτη τον πατέρα μου. Σήμερα, παίρνοντας το νέο τεύχος που έφτασε προ ολίγου παρατήρησα ότι το AMS έπαψε να υφίσταται και τη θέση του πήρε το Quattroruote. Μαζί με το τεύχος υπήρχε και μία επιστολή της υπεύθυνης του τμήματος συνδρομών, στην οποία αναφέρεται ότι η συνεργασία με το Quattroruote υπήρχε από το 1991 και πλέον η εκδοτική ομάδα του AMS ανέστειλε την έκδοση του παλιού περιοδικού και προχώρησε στην έκδοση του καινούριου. Τρομερά αρνητική εντύπωση μου έκανε το γεγονός ότι στην επιστολή το όνομα του περιοδικού γράφεται λάθος (Quattrorouote) ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΦΟΡΕΣ που γίνεται αναφορά σε αυτό.

          Στα του ξεφυλλίσματος τώρα: από μία σύντομη πρώτη επαφή διαπίστωσα ότι η ελληνική έκδοση είναι απλά μία μετάφραση της ιταλικής. Απουσιάζουν σχεδόν παντελώς ελληνικές δοκιμές αυτοκινήτου (η πλειοψηφία των αυτοκινήτων είναι με ιταλικές πινακίδες) και το χαρτί που χρησιμοποιήθηκε μιμείται το αντίστοιχο ιταλικό (πολύ λεπτή σελίδα). Στα αρνητικά συγκαταλέγω (χωρίς να με επηρεάζει βέβαια από την ώρα που είμαι συνδρομητής χωρίς χρήματα) το ότι το περιοδικό έχει το 1/3 του μεγέθους του ιταλικού και κοστίζει περισσότερο (5 ευρώ η ελληνική έκδοση στην Ελλάδα, 4.20 η ιταλική στην Ιταλία).

          Το έχει διαβάσει κανείς άλλος; Τι εντύπωση αποκόμισε; Απόψεις, σχόλια, παρατηρήσεις - όλα εδώ!

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • N
            nickolas last edited by

            Παρά πάντως το 'κλείσιμο' του παλαιού περιοδικού, παραμένουν πιστοί στην ισόβια δωρεάν συνδρομή που έδωσαν πριν λίγα χρόνια?
            Ενδιαφέρον!

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • M
              montecarlo last edited by

              Οι 'Ισόβιοι' συνδρομήτες θα συνεχίσουν να πέρνουν το Quattroruote ή με αυτόν τον τρόπο θα απαλλαγούν για απο τους ισόβιους ?

              Anyway,Λίγα σχόλια.
              Και το AMS και το Quattroruote ανοίκουν στην Γερμανική Motor Presse.... με ότι αυτό σημαίνει για την εγκυρότητα....

              Γενικά θέλω να παρατηρήσω τα παρακάτω:

              α) Έχει πολλά τεχνικά άρθρα, μου αρέσει αυτό.
              β) Το πρώτο τευχός είχε πληθώρα λαθός και κακών μεταφράσεων. ελπίζω να διορθωθεί.
              γ) Οι μετρήσεις είναι πολύ λεπτομερείς και συμπεριλαμβάνει πράγματα που δεν έχω δει ποτέ σε άλλο περιοδικό (π.χ. κατανάλωση στα 150Km/h)
              δ) Οι μετρήσεις σε διάφορα αφούν πιο πολύ την Ιταλία (π.χ. επίπεδο θορύβου σε πλακόστρωτο). Εδώ
              δεν έχουμε τέτοιους δρόμους.
              ε) Οι πίνακες στο τέλος δεν είναι χρηστικοί

              1 Reply Last reply Reply Quote 6
              • K
                kasper last edited by

                χχααχαχαχααχ το καλυτερο ειναι οτι τα περισσοτερα τουτου θα ειναι diesel!
                Rε τα λαμογια τα ιταλα!Φθασανε και στην Ελλαδα τα ζωντοβολα?!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • K
                  kotetsi last edited by

                  Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
                  Οι 'Ισόβιοι' συνδρομήτες θα συνεχίσουν να πέρνουν το Quattroruote ή με αυτόν τον τρόπο θα απαλλαγούν για απο τους ισόβιους ?

                  Στη συνημμένη επιστολή δε γίνεται αναφορά σε τυχόν διακοπή της ισόβιας συνδρομής οπότε συμπεραίνω ότι θα διατηρηθεί ως έχει.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • A
                    aserf last edited by

                    Εμείς για κάποιο λόγο έχουμε καιρό να λάβουμε το περιοδικό... πρέπει να πάρω ένα τηλεφωνάκι μου φαίνεται

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • C
                      criuser last edited by

                      Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
                      Anyway,Λίγα σχόλια.
                      Και το AMS και το Quattroruote ανοίκουν στην Γερμανική Motor Presse.... με ότι αυτό σημαίνει για την εγκυρότητα....

                      Kαι εγώ που νόμιζα ότι τώρα θα βγάζουν premium τα Fiat και θα ησυχάσουμε από την VAG

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                      • Q
                        qsisvts last edited by

                        Ο χρήστης criuser έγραψε:

                        Anyway,Λίγα σχόλια.
                        Και το AMS και το Quattroruote ανοίκουν στην Γερμανική Motor Presse.... με ότι αυτό σημαίνει για την εγκυρότητα....

                        Kαι εγώ που νόμιζα ότι τώρα θα βγάζουν premium τα Fiat και θα ησυχάσουμε από την VAG

                        και γω αυτο πιστευα
                        εχει και ενας φιλος μου την ισοβια συνδρομη θα τον ρωτησω αν του χει ερθει

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • K
                          kotetsi last edited by

                          Ο χρήστης aserf έγραψε:
                          Εμείς για κάποιο λόγο έχουμε καιρό να λάβουμε το περιοδικό... πρέπει να πάρω ένα τηλεφωνάκι μου φαίνεται

                          Μήπως δεν έγινε η ετήσια επιβεβαίωση στοιχείων αποστολής;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • F
                            funkyreverend last edited by

                            Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
                            Οι 'Ισόβιοι' συνδρομήτες θα συνεχίσουν να πέρνουν το Quattroruote ή με αυτόν τον τρόπο θα απαλλαγούν για απο τους ισόβιους ?

                            Anyway,Λίγα σχόλια.
                            Και το AMS και το Quattroruote ανοίκουν στην Γερμανική Motor Presse.... με ότι αυτό σημαίνει για την εγκυρότητα....

                            Γενικά θέλω να παρατηρήσω τα παρακάτω:

                            α) Έχει πολλά τεχνικά άρθρα, μου αρέσει αυτό.
                            β) Το πρώτο τευχός είχε πληθώρα λαθός και κακών μεταφράσεων. ελπίζω να διορθωθεί.
                            γ) Οι μετρήσεις είναι πολύ λεπτομερείς και συμπεριλαμβάνει πράγματα που δεν έχω δει ποτέ σε άλλο περιοδικό (π.χ. κατανάλωση στα 150Km/h)
                            δ) Οι μετρήσεις σε διάφορα αφούν πιο πολύ την Ιταλία (π.χ. επίπεδο θορύβου σε πλακόστρωτο). Εδώ
                            δεν έχουμε τέτοιους δρόμους.
                            ε) Οι πίνακες στο τέλος δεν είναι χρηστικοί

                            Όλα +1. Και δεν με χαλνάει που μαθαίνουμε και κάτι παραπάνω για τις συνθήκες σε μια γειτονική χώρα. Τα τεχνικά και οι γνώμες και οι αναλύσεις είναι στο πρώτο τεύχος όσα σε ΟΛΑ τα ελληνικά περιοδικά για κάνα 6μηνο. Οι μετρήσεις είναι Α ΠΙ ΣΤΕΥ ΤΕΣ...

                            To περιοδικό φαίνεται σε ποιότητα χάλια και οι μεταφράσεις είναι τέτοιες που δεν βγάζεις νόημα, αντιθέτως αν ξέρεις ιταλικά κάνεις αναγωγή λέξη προς λέξη. Οι πίνακες είναι αντιεργονομικοί όντως, αλλά τώρα που το σκέφτομαι δεν έχει κάποιο περιοδικό πλην AutoBild πολύ καλούς πίνακες.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • C
                              cosneo last edited by

                              Ο χρήστης kotetsi έγραψε:

                              Εμείς για κάποιο λόγο έχουμε καιρό να λάβουμε το περιοδικό... πρέπει να πάρω ένα τηλεφωνάκι μου φαίνεται

                              Μήπως δεν έγινε η ετήσια επιβεβαίωση στοιχείων αποστολής;

                              Και σε μένα αργεί, και επιβεβαίωση έχει γίνει ... μάλλον ο ταχυδρόμος το πήρε χαμπάρι και το κρατάει ...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Αληθινό Quattroruote που είχα δει παλιά με είχε εντυπωσιάσει με την ποσότητα και πληρότητα των μετρήσεών του και την έκταση των δοκιμών...και μιλάμε για αρκετά χρόνια πίσω.
                                Ας ελπίσουμε ότι η μετάφραση είναι παιδική ασθένεια που θα ξεπεραστεί και ότι θα προσαρμοστούν στην χώρα μας ώστε να μπορέσουν να προσφέρουν στην ελληνική αγορά αυτά που δεν προσφέρουν οι άλλοι κι όχι μια από τα ίδια.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  turist last edited by

                                  Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:

                                  δ) Οι μετρήσεις σε διάφορα αφούν πιο πολύ την Ιταλία (π.χ. επίπεδο θορύβου σε πλακόστρωτο). Εδώ
                                  δεν έχουμε τέτοιους δρόμους.

                                  Ναι όντως εμείς δεν έχουμε... δρόμους!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • D
                                    d-soylimiotis last edited by

                                    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
                                    Ξέρει κάποιος από ποιά άλλη εκδοτική εταιρεία θα κυκλοφορήσει πάλι? Σταμάτησε να κυκλοφορεί και το AUTOCAR μέσω της ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ. Δύσκολοι καιροί στον ορίζοντα για τα περιοδικά του χώρου.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • I
                                      italakias last edited by

                                      γεμισαμε περιοδικα αυτοκινητου,η γερμανια εχει 3-4 και η ελλαδα 15.
                                      φανταστειτε να κατασκευαζαμε και αυτοκινητα τι θα γινοταν

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • M
                                        meco last edited by

                                        Ο χρήστης italakias έγραψε:
                                        γεμισαμε περιοδικα αυτοκινητου,η γερμανια εχει 3-4 και η ελλαδα 15.
                                        φανταστειτε να κατασκευαζαμε και αυτοκινητα τι θα γινοταν

                                        Μη φοβάσαι και σιγά σιγά θα αρχίσουν να κλείνουν μερικά. Το κακό είναι ότι μαζί με τα ξερά θα καούν και τα χλωρά...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • I
                                          ilias59 last edited by

                                          Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:

                                          Οι 'Ισόβιοι' συνδρομήτες θα συνεχίσουν να πέρνουν το Quattroruote ή με αυτόν τον τρόπο θα απαλλαγούν για απο τους ισόβιους ?

                                          Anyway,Λίγα σχόλια.
                                          Και το AMS και το Quattroruote ανοίκουν στην Γερμανική Motor Presse.... με ότι αυτό σημαίνει για την εγκυρότητα....

                                          Γενικά θέλω να παρατηρήσω τα παρακάτω:

                                          α) Έχει πολλά τεχνικά άρθρα, μου αρέσει αυτό.
                                          β) Το πρώτο τευχός είχε πληθώρα λαθός και κακών μεταφράσεων. ελπίζω να διορθωθεί.
                                          γ) Οι μετρήσεις είναι πολύ λεπτομερείς και συμπεριλαμβάνει πράγματα που δεν έχω δει ποτέ σε άλλο περιοδικό (π.χ. κατανάλωση στα 150Km/h)
                                          δ) Οι μετρήσεις σε διάφορα αφούν πιο πολύ την Ιταλία (π.χ. επίπεδο θορύβου σε πλακόστρωτο). Εδώ
                                          δεν έχουμε τέτοιους δρόμους.
                                          ε) Οι πίνακες στο τέλος δεν είναι χρηστικοί

                                          Όλα +1. Και δεν με χαλνάει που μαθαίνουμε και κάτι παραπάνω για τις συνθήκες σε μια γειτονική χώρα. Τα τεχνικά και οι γνώμες και οι αναλύσεις είναι στο πρώτο τεύχος όσα σε ΟΛΑ τα ελληνικά περιοδικά για κάνα 6μηνο. Οι μετρήσεις είναι Α ΠΙ ΣΤΕΥ ΤΕΣ...

                                          To περιοδικό φαίνεται σε ποιότητα χάλια και οι μεταφράσεις είναι τέτοιες που δεν βγάζεις νόημα, αντιθέτως αν ξέρεις ιταλικά κάνεις αναγωγή λέξη προς λέξη. Οι πίνακες είναι αντιεργονομικοί όντως, αλλά τώρα που το σκέφτομαι δεν έχει κάποιο περιοδικό πλην AutoBild πολύ καλούς πίνακες.

                                          Γιατι το λες αυτό?
                                          Οι πινακες και του Top Gear και του Car(ισως και των 4τ) ειναι πιο εργονομικοι (προσωπικη αποψη)και περιεχουν ολα τα μοντελα κατι που δεν ισχυει στο autobild(πχ δεν έχει τα μισα 'premium' diesel
                                          που κυκλοφορουν)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • F
                                            funkyreverend last edited by

                                            Των 4Τ δεν με καλύπτουν. Πολλές φορές βρέθηκα προ εκπλήξεως κυρίως σε θέματα εξοπλισμού. Χώρια που οι μετρήσεις του, όπως και άλλων περιοδικών, πάνε στράφι από τη στιγμή που βάζουν τις εργοστασιακές.

                                            Το Autocar μόνο με κόκκινο χρώμα βάζει τις δικές του μετρήσεις, από όσο θυμάμαι.

                                            Top Gear και Car δεν τις θυμάμαι αυτή τη στιγμή που μιλάμε, οπότε πάω πάσο. Δεν θυμάμαι να εντυπωσιάστηκα πάντως. Στο AutoBild με εκνευρίζει η αναντιστοιχία φωτογραφιών και στοιχείων. Διαβάζεις τα νούμερα της Citroen C5 και βλέπεις απέναντι την Alfa GT.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr