-
Είμαι ένας από αυτούς που κέρδισαν παλιά μία ισόβια συνδρομή στο Auto Motor und Sport. Το εν λόγω περιοδικό έφτανε στο σπίτι μου και αποτελούσε αντικείμενο ξεφυλλίσματος για να περνάει η ώρα, τόσο για εμένα όσο και για το μακαρίτη τον πατέρα μου. Σήμερα, παίρνοντας το νέο τεύχος που έφτασε προ ολίγου παρατήρησα ότι το AMS έπαψε να υφίσταται και τη θέση του πήρε το Quattroruote. Μαζί με το τεύχος υπήρχε και μία επιστολή της υπεύθυνης του τμήματος συνδρομών, στην οποία αναφέρεται ότι η συνεργασία με το Quattroruote υπήρχε από το 1991 και πλέον η εκδοτική ομάδα του AMS ανέστειλε την έκδοση του παλιού περιοδικού και προχώρησε στην έκδοση του καινούριου. Τρομερά αρνητική εντύπωση μου έκανε το γεγονός ότι στην επιστολή το όνομα του περιοδικού γράφεται λάθος (Quattrorouote) ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΦΟΡΕΣ που γίνεται αναφορά σε αυτό.
Στα του ξεφυλλίσματος τώρα: από μία σύντομη πρώτη επαφή διαπίστωσα ότι η ελληνική έκδοση είναι απλά μία μετάφραση της ιταλικής. Απουσιάζουν σχεδόν παντελώς ελληνικές δοκιμές αυτοκινήτου (η πλειοψηφία των αυτοκινήτων είναι με ιταλικές πινακίδες) και το χαρτί που χρησιμοποιήθηκε μιμείται το αντίστοιχο ιταλικό (πολύ λεπτή σελίδα). Στα αρνητικά συγκαταλέγω (χωρίς να με επηρεάζει βέβαια από την ώρα που είμαι συνδρομητής χωρίς χρήματα) το ότι το περιοδικό έχει το 1/3 του μεγέθους του ιταλικού και κοστίζει περισσότερο (5 ευρώ η ελληνική έκδοση στην Ελλάδα, 4.20 η ιταλική στην Ιταλία).
Το έχει διαβάσει κανείς άλλος; Τι εντύπωση αποκόμισε; Απόψεις, σχόλια, παρατηρήσεις - όλα εδώ!
-
Είμαι ένας από αυτούς που κέρδισαν παλιά μία ισόβια συνδρομή στο Auto Motor und Sport. Το εν λόγω περιοδικό έφτανε στο σπίτι μου και αποτελούσε αντικείμενο ξεφυλλίσματος για να περνάει η ώρα, τόσο για εμένα όσο και για το μακαρίτη τον πατέρα μου. Σήμερα, παίρνοντας το νέο τεύχος που έφτασε προ ολίγου παρατήρησα ότι το AMS έπαψε να υφίσταται και τη θέση του πήρε το Quattroruote. Μαζί με το τεύχος υπήρχε και μία επιστολή της υπεύθυνης του τμήματος συνδρομών, στην οποία αναφέρεται ότι η συνεργασία με το Quattroruote υπήρχε από το 1991 και πλέον η εκδοτική ομάδα του AMS ανέστειλε την έκδοση του παλιού περιοδικού και προχώρησε στην έκδοση του καινούριου. Τρομερά αρνητική εντύπωση μου έκανε το γεγονός ότι στην επιστολή το όνομα του περιοδικού γράφεται λάθος (Quattrorouote) ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΦΟΡΕΣ που γίνεται αναφορά σε αυτό.
Στα του ξεφυλλίσματος τώρα: από μία σύντομη πρώτη επαφή διαπίστωσα ότι η ελληνική έκδοση είναι απλά μία μετάφραση της ιταλικής. Απουσιάζουν σχεδόν παντελώς ελληνικές δοκιμές αυτοκινήτου (η πλειοψηφία των αυτοκινήτων είναι με ιταλικές πινακίδες) και το χαρτί που χρησιμοποιήθηκε μιμείται το αντίστοιχο ιταλικό (πολύ λεπτή σελίδα). Στα αρνητικά συγκαταλέγω (χωρίς να με επηρεάζει βέβαια από την ώρα που είμαι συνδρομητής χωρίς χρήματα) το ότι το περιοδικό έχει το 1/3 του μεγέθους του ιταλικού και κοστίζει περισσότερο (5 ευρώ η ελληνική έκδοση στην Ελλάδα, 4.20 η ιταλική στην Ιταλία).
Το έχει διαβάσει κανείς άλλος; Τι εντύπωση αποκόμισε; Απόψεις, σχόλια, παρατηρήσεις - όλα εδώ!
-
Είμαι ένας από αυτούς που κέρδισαν παλιά μία ισόβια συνδρομή στο Auto Motor und Sport. Το εν λόγω περιοδικό έφτανε στο σπίτι μου και αποτελούσε αντικείμενο ξεφυλλίσματος για να περνάει η ώρα, τόσο για εμένα όσο και για το μακαρίτη τον πατέρα μου. Σήμερα, παίρνοντας το νέο τεύχος που έφτασε προ ολίγου παρατήρησα ότι το AMS έπαψε να υφίσταται και τη θέση του πήρε το Quattroruote. Μαζί με το τεύχος υπήρχε και μία επιστολή της υπεύθυνης του τμήματος συνδρομών, στην οποία αναφέρεται ότι η συνεργασία με το Quattroruote υπήρχε από το 1991 και πλέον η εκδοτική ομάδα του AMS ανέστειλε την έκδοση του παλιού περιοδικού και προχώρησε στην έκδοση του καινούριου. Τρομερά αρνητική εντύπωση μου έκανε το γεγονός ότι στην επιστολή το όνομα του περιοδικού γράφεται λάθος (Quattrorouote) ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΦΟΡΕΣ που γίνεται αναφορά σε αυτό.
Στα του ξεφυλλίσματος τώρα: από μία σύντομη πρώτη επαφή διαπίστωσα ότι η ελληνική έκδοση είναι απλά μία μετάφραση της ιταλικής. Απουσιάζουν σχεδόν παντελώς ελληνικές δοκιμές αυτοκινήτου (η πλειοψηφία των αυτοκινήτων είναι με ιταλικές πινακίδες) και το χαρτί που χρησιμοποιήθηκε μιμείται το αντίστοιχο ιταλικό (πολύ λεπτή σελίδα). Στα αρνητικά συγκαταλέγω (χωρίς να με επηρεάζει βέβαια από την ώρα που είμαι συνδρομητής χωρίς χρήματα) το ότι το περιοδικό έχει το 1/3 του μεγέθους του ιταλικού και κοστίζει περισσότερο (5 ευρώ η ελληνική έκδοση στην Ελλάδα, 4.20 η ιταλική στην Ιταλία).
Το έχει διαβάσει κανείς άλλος; Τι εντύπωση αποκόμισε; Απόψεις, σχόλια, παρατηρήσεις - όλα εδώ!
-
Παρά πάντως το 'κλείσιμο' του παλαιού περιοδικού, παραμένουν πιστοί στην ισόβια δωρεάν συνδρομή που έδωσαν πριν λίγα χρόνια?
Ενδιαφέρον! -
Οι 'Ισόβιοι' συνδρομήτες θα συνεχίσουν να πέρνουν το Quattroruote ή με αυτόν τον τρόπο θα απαλλαγούν για απο τους ισόβιους ?
Anyway,Λίγα σχόλια.
Και το AMS και το Quattroruote ανοίκουν στην Γερμανική Motor Presse.... με ότι αυτό σημαίνει για την εγκυρότητα....Γενικά θέλω να παρατηρήσω τα παρακάτω:
α) Έχει πολλά τεχνικά άρθρα, μου αρέσει αυτό.
β) Το πρώτο τευχός είχε πληθώρα λαθός και κακών μεταφράσεων. ελπίζω να διορθωθεί.
γ) Οι μετρήσεις είναι πολύ λεπτομερείς και συμπεριλαμβάνει πράγματα που δεν έχω δει ποτέ σε άλλο περιοδικό (π.χ. κατανάλωση στα 150Km/h)
δ) Οι μετρήσεις σε διάφορα αφούν πιο πολύ την Ιταλία (π.χ. επίπεδο θορύβου σε πλακόστρωτο). Εδώ
δεν έχουμε τέτοιους δρόμους.
ε) Οι πίνακες στο τέλος δεν είναι χρηστικοί -
χχααχαχαχααχ το καλυτερο ειναι οτι τα περισσοτερα τουτου θα ειναι diesel!
Rε τα λαμογια τα ιταλα!Φθασανε και στην Ελλαδα τα ζωντοβολα?! -
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Οι 'Ισόβιοι' συνδρομήτες θα συνεχίσουν να πέρνουν το Quattroruote ή με αυτόν τον τρόπο θα απαλλαγούν για απο τους ισόβιους ?Στη συνημμένη επιστολή δε γίνεται αναφορά σε τυχόν διακοπή της ισόβιας συνδρομής οπότε συμπεραίνω ότι θα διατηρηθεί ως έχει.
-
Εμείς για κάποιο λόγο έχουμε καιρό να λάβουμε το περιοδικό... πρέπει να πάρω ένα τηλεφωνάκι μου φαίνεται
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Anyway,Λίγα σχόλια.
Και το AMS και το Quattroruote ανοίκουν στην Γερμανική Motor Presse.... με ότι αυτό σημαίνει για την εγκυρότητα....Kαι εγώ που νόμιζα ότι τώρα θα βγάζουν premium τα Fiat και θα ησυχάσουμε από την VAG
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Anyway,Λίγα σχόλια.
Και το AMS και το Quattroruote ανοίκουν στην Γερμανική Motor Presse.... με ότι αυτό σημαίνει για την εγκυρότητα....Kαι εγώ που νόμιζα ότι τώρα θα βγάζουν premium τα Fiat και θα ησυχάσουμε από την VAG
και γω αυτο πιστευα
εχει και ενας φιλος μου την ισοβια συνδρομη θα τον ρωτησω αν του χει ερθει -
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Εμείς για κάποιο λόγο έχουμε καιρό να λάβουμε το περιοδικό... πρέπει να πάρω ένα τηλεφωνάκι μου φαίνεταιΜήπως δεν έγινε η ετήσια επιβεβαίωση στοιχείων αποστολής;
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Οι 'Ισόβιοι' συνδρομήτες θα συνεχίσουν να πέρνουν το Quattroruote ή με αυτόν τον τρόπο θα απαλλαγούν για απο τους ισόβιους ?Anyway,Λίγα σχόλια.
Και το AMS και το Quattroruote ανοίκουν στην Γερμανική Motor Presse.... με ότι αυτό σημαίνει για την εγκυρότητα....Γενικά θέλω να παρατηρήσω τα παρακάτω:
α) Έχει πολλά τεχνικά άρθρα, μου αρέσει αυτό.
β) Το πρώτο τευχός είχε πληθώρα λαθός και κακών μεταφράσεων. ελπίζω να διορθωθεί.
γ) Οι μετρήσεις είναι πολύ λεπτομερείς και συμπεριλαμβάνει πράγματα που δεν έχω δει ποτέ σε άλλο περιοδικό (π.χ. κατανάλωση στα 150Km/h)
δ) Οι μετρήσεις σε διάφορα αφούν πιο πολύ την Ιταλία (π.χ. επίπεδο θορύβου σε πλακόστρωτο). Εδώ
δεν έχουμε τέτοιους δρόμους.
ε) Οι πίνακες στο τέλος δεν είναι χρηστικοίΌλα +1. Και δεν με χαλνάει που μαθαίνουμε και κάτι παραπάνω για τις συνθήκες σε μια γειτονική χώρα. Τα τεχνικά και οι γνώμες και οι αναλύσεις είναι στο πρώτο τεύχος όσα σε ΟΛΑ τα ελληνικά περιοδικά για κάνα 6μηνο. Οι μετρήσεις είναι Α ΠΙ ΣΤΕΥ ΤΕΣ...
To περιοδικό φαίνεται σε ποιότητα χάλια και οι μεταφράσεις είναι τέτοιες που δεν βγάζεις νόημα, αντιθέτως αν ξέρεις ιταλικά κάνεις αναγωγή λέξη προς λέξη. Οι πίνακες είναι αντιεργονομικοί όντως, αλλά τώρα που το σκέφτομαι δεν έχει κάποιο περιοδικό πλην AutoBild πολύ καλούς πίνακες.
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Εμείς για κάποιο λόγο έχουμε καιρό να λάβουμε το περιοδικό... πρέπει να πάρω ένα τηλεφωνάκι μου φαίνεται
Μήπως δεν έγινε η ετήσια επιβεβαίωση στοιχείων αποστολής;
Και σε μένα αργεί, και επιβεβαίωση έχει γίνει ... μάλλον ο ταχυδρόμος το πήρε χαμπάρι και το κρατάει ...
-
Αληθινό Quattroruote που είχα δει παλιά με είχε εντυπωσιάσει με την ποσότητα και πληρότητα των μετρήσεών του και την έκταση των δοκιμών...και μιλάμε για αρκετά χρόνια πίσω.
Ας ελπίσουμε ότι η μετάφραση είναι παιδική ασθένεια που θα ξεπεραστεί και ότι θα προσαρμοστούν στην χώρα μας ώστε να μπορέσουν να προσφέρουν στην ελληνική αγορά αυτά που δεν προσφέρουν οι άλλοι κι όχι μια από τα ίδια. -
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
δ) Οι μετρήσεις σε διάφορα αφούν πιο πολύ την Ιταλία (π.χ. επίπεδο θορύβου σε πλακόστρωτο). Εδώ
δεν έχουμε τέτοιους δρόμους.Ναι όντως εμείς δεν έχουμε... δρόμους!
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
Ξέρει κάποιος από ποιά άλλη εκδοτική εταιρεία θα κυκλοφορήσει πάλι? Σταμάτησε να κυκλοφορεί και το AUTOCAR μέσω της ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ. Δύσκολοι καιροί στον ορίζοντα για τα περιοδικά του χώρου. -
γεμισαμε περιοδικα αυτοκινητου,η γερμανια εχει 3-4 και η ελλαδα 15.
φανταστειτε να κατασκευαζαμε και αυτοκινητα τι θα γινοταν -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
γεμισαμε περιοδικα αυτοκινητου,η γερμανια εχει 3-4 και η ελλαδα 15.
φανταστειτε να κατασκευαζαμε και αυτοκινητα τι θα γινοτανΜη φοβάσαι και σιγά σιγά θα αρχίσουν να κλείνουν μερικά. Το κακό είναι ότι μαζί με τα ξερά θα καούν και τα χλωρά...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Οι 'Ισόβιοι' συνδρομήτες θα συνεχίσουν να πέρνουν το Quattroruote ή με αυτόν τον τρόπο θα απαλλαγούν για απο τους ισόβιους ?
Anyway,Λίγα σχόλια.
Και το AMS και το Quattroruote ανοίκουν στην Γερμανική Motor Presse.... με ότι αυτό σημαίνει για την εγκυρότητα....Γενικά θέλω να παρατηρήσω τα παρακάτω:
α) Έχει πολλά τεχνικά άρθρα, μου αρέσει αυτό.
β) Το πρώτο τευχός είχε πληθώρα λαθός και κακών μεταφράσεων. ελπίζω να διορθωθεί.
γ) Οι μετρήσεις είναι πολύ λεπτομερείς και συμπεριλαμβάνει πράγματα που δεν έχω δει ποτέ σε άλλο περιοδικό (π.χ. κατανάλωση στα 150Km/h)
δ) Οι μετρήσεις σε διάφορα αφούν πιο πολύ την Ιταλία (π.χ. επίπεδο θορύβου σε πλακόστρωτο). Εδώ
δεν έχουμε τέτοιους δρόμους.
ε) Οι πίνακες στο τέλος δεν είναι χρηστικοίΌλα +1. Και δεν με χαλνάει που μαθαίνουμε και κάτι παραπάνω για τις συνθήκες σε μια γειτονική χώρα. Τα τεχνικά και οι γνώμες και οι αναλύσεις είναι στο πρώτο τεύχος όσα σε ΟΛΑ τα ελληνικά περιοδικά για κάνα 6μηνο. Οι μετρήσεις είναι Α ΠΙ ΣΤΕΥ ΤΕΣ...
To περιοδικό φαίνεται σε ποιότητα χάλια και οι μεταφράσεις είναι τέτοιες που δεν βγάζεις νόημα, αντιθέτως αν ξέρεις ιταλικά κάνεις αναγωγή λέξη προς λέξη. Οι πίνακες είναι αντιεργονομικοί όντως, αλλά τώρα που το σκέφτομαι δεν έχει κάποιο περιοδικό πλην AutoBild πολύ καλούς πίνακες.
Γιατι το λες αυτό?
Οι πινακες και του Top Gear και του Car(ισως και των 4τ) ειναι πιο εργονομικοι (προσωπικη αποψη)και περιεχουν ολα τα μοντελα κατι που δεν ισχυει στο autobild(πχ δεν έχει τα μισα 'premium' diesel
που κυκλοφορουν) -
Των 4Τ δεν με καλύπτουν. Πολλές φορές βρέθηκα προ εκπλήξεως κυρίως σε θέματα εξοπλισμού. Χώρια που οι μετρήσεις του, όπως και άλλων περιοδικών, πάνε στράφι από τη στιγμή που βάζουν τις εργοστασιακές.
Το Autocar μόνο με κόκκινο χρώμα βάζει τις δικές του μετρήσεις, από όσο θυμάμαι.
Top Gear και Car δεν τις θυμάμαι αυτή τη στιγμή που μιλάμε, οπότε πάω πάσο. Δεν θυμάμαι να εντυπωσιάστηκα πάντως. Στο AutoBild με εκνευρίζει η αναντιστοιχία φωτογραφιών και στοιχείων. Διαβάζεις τα νούμερα της Citroen C5 και βλέπεις απέναντι την Alfa GT.
Το Auto Motor und Sport πέθανε. Ζήτω (;) το Quattroruote.