Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αlfa Romeo Brera/Spider
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αlfa Romeo Brera/Spider
    • 1
    • 2
    • 144
    • 145
    • 146
    • 147
    • 148
    • 153
    • 154
    • 146 / 154
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    227
    3075
    7193
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • giuseppe-busso
      giuseppe-busso last edited by

      Ο χρήστης Stergios 7K έγραψε:
      Πολυ καλη και σοφη επιλογη της ΑR να τοποθετησει και στη Brera & Spider τον 1.75 με τα 200ps, την κανει πλεον ανταγωνιστικοτερη!
      Mε 32 κιλα ροπης απο τουρμπο και σιγουρα πιο ελαφρυ αμαξωμα μου μυριζει 'εμφυλιος' με τον 3.2 και τα 32.6 κιλα ροπης...οχι σε απολυτες επιδοσεις αλλα σε συνολικη αισθηση...τα μεθεπωμενα τεστ θα δειξουν!

      Eίναι 320Nm δηλαδή 32.6kgm ροπής, όσο ακριβώς αποδίδει και ο Global-V63.2JTS.
      Αυτά για τον 1.75TBi με 200hp.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        meco last edited by

        Επειδή ίσως κάποιοι να μπερδευτούν με το παραπάνω γιατί σας το είπε λίγο χύμα ο Busso:
        http://en.wikipedia.org/wiki/Newton_meter

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          eddie_147 last edited by

          http://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_Brera

          'The Brera, named after Brerah Sharif, originally appeared as a concept car at the 2002 Geneva Motor Show.'

          oti-nanai.gr

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • giuseppe-busso
            giuseppe-busso last edited by

            νέος τιμοκατάλογος (Ιταλία) Brera/Spider
            Brera 1.75TBi 200hp/320nm Progression 29.800
            Brera 3.2JTS Q4 260hp/322nm 37.100
            Brera 3.2JTS Q4 Q-Tronic 260hp/322nm 39.100
            Brera 2.0JTDm 170hp/360nm 31.600
            Brera 2.4JTDm 210hp/400nm 38.700
            Brera 2.4JTDm Q-Tronic 200hp/400nm 40.700

            Spider 1.75TBi 200hp/320nm Progression 31.800
            Spider 3.2JTS Q4 260hp/322nm 39.100
            Spider 3.2JTS Q4 Q-Tronic 260hp/322nm 41.100
            Spider 2.0JTDm 170hp/360nm 33.600
            Spider 2.4JTDm 210hp/400nm 40.700
            Spider 2.4JTDm Q-Tronic 200hp/400nm 42.700

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              stratospuma last edited by

              Τσάμπα πράμμα δηλαδή το νέο μοτέρ στήν ιταλία...έ ρε και να ήμουνα ακόμα εκεί...
              Λοιπόν Busso μου,για να μήν σε κουράζω συνέχεια με πόστ...
              Θέλω μία Brera 1.75
              με 200 ή 230 αλογατάκια-δέν θα τα χαλάσουμε
              selespeed όπως και δήποτε
              κόκκινη με μπέζ καθίσματα
              sky view
              όταν τήν ετοιμάσουνε οι 'amici'....ειδοπήα με!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • giuseppe-busso
                giuseppe-busso last edited by

                Ο χρήστης stratospuma έγραψε:
                Τσάμπα πράμμα δηλαδή το νέο μοτέρ στήν ιταλία...έ ρε και να ήμουνα ακόμα εκεί...
                Λοιπόν Busso μου,για να μήν σε κουράζω συνέχεια με πόστ...
                Θέλω μία Brera 1.75
                με 200 ή 230 αλογατάκια-δέν θα τα χαλάσουμε
                selespeed όπως και δήποτε
                κόκκινη με μπέζ καθίσματα
                sky view
                όταν τήν ετοιμάσουνε οι 'amici'....ειδοπήα με!

                Εεε όχι και όπωςδήποτε, τώρα σε λίγο έχουμε φρεσκότατο, ολοκαίνουριο το C635 σε Dual Dry Clutch και εσύ αυτό το ξεπερασμένο ρομποτικό με μονό συμπλέκτη? Πάντως πληροφοριακά το νέο DDCT είναι το πρώτο Dry κιβώτιο που αντέχει 350Nm, το αντίστοιχο ας πούμε ξηρό διπλού συμπλέκτη του Porsche Group είναι το DQ200 αντίστοιχης τυπολογίας του C635 αλλά 100Nm πιο αδύναμο, με όριο τα 350Nm.
                Πρακτικά η διαφορά μεταξύ wet και dry έχει να κάνει με το αποτέλεσμα, και αυτό είναι οι απώλειες...
                Για αυτό βλέπεις να ευαγγελιζόμαστε αυτό το κιβώτιο εδώ και μήνες....
                Το C635 μειώνει τις απώλειες δραματικά, και αυτό συνεπάγεται και χαμηλότερη κατανάλωση αλλά και αυξημένη απόδοση και επιδόσεις.

                Τώρα το πόσο σύντομα θα έχουμε το DDCT? H αγαπητή Alba είχε μιλήσει για την διάθεση του στις αρχές του 2010. Ωστόσο ο προμηθευτής(BorgWarner) του κιβωτίου στην Fiat Powertrain Technologies με δελτίο τύπου αναφέρει ΄ότι εντός του 2009 θα είναι πάνω σε Mito.

                http://www.newscom.com/cgi-bin/pub/s?f=PRN/prnpub&page=1&xtag=PRN-prnphotos-79913&redir=detail&TAG_ID=prnphotos079913

                BorgWarner to Supply DualTronic(R) Transmission Control System for Fiat Powertrain Technologies' First Dry Dual-Clutch Transmission
                BorgWarner DualTronic(R) Transmission Control Technology Expanded to First Application in Dry Dual-Clutch System

                AUBURN HILLS, Mich., March 24 /PRNewswire-FirstCall/ -- BorgWarner will supply its award-winning DualTronic transmission control system for Fiat Powertrain Technologies' (FPT) first dry dual-clutch transmission. The transmission is one of three variants of the C635 family of six-speed gearboxes with a range of engine torque capacities. Launching in late 2009, the dry dual-clutch C635 transmission will first be available on the Alfa Romeo MiTo and is expected to expand to a wide range of Fiat, Lancia and Alfa mid-sized C and D segment models beginning in 2010.
                (Photo:http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20090324/DE87622)
                'This application expands BorgWarner's DualTronic controls technology to a dry dual-clutch system for the first time,' said John Sanderson, President and General Manager, BorgWarner Transmission Systems. 'Leveraging the engineering expertise and product experience of our European team, BorgWarner offers the broadest range of dual-clutch transmission solutions in the industry today.'
                The BorgWarner DualTronic control system developed for the dry dual-clutch C635 transmission employs high pressure electro-hydraulic solenoids working in combination with an on-demand electrically driven hydraulic pump to reduce fuel consumption. This control module is based on proven solenoid designs engineered and produced by BorgWarner's facility in Monaco, which has supplied solenoids for Selespeed and Freechoice automated manual transmissions (AMT) for over 10 years and will also produce high pressure solenoids for the automated manual version of the C635 transmission, available in late 2010.
                A trusted supplier to virtually every automatic transmission manufacturer in the world, BorgWarner Transmission Systems produces 'shift quality' components and systems including one-way clutches, transmission bands, friction plates and clutch module assemblies as well as transmission solenoids, control modules and integrated mechatronic control systems.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  stratospuma last edited by

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    animegr last edited by

                    uparxei kapoia episimi enimerwsi gia to pote erxonte stin ellada oi 1.8t ?????

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • K
                      kovathe last edited by

                      Στο μεταξύ, φαντάζομαι και λόγω των νέων μοτέρ, χτυπάς brera 2.2 σχεδόν καινούρια (1-2 χρονών) με κάτω από 30 χιλ. ακόμη και με 25! Τρελή απαξίωση.
                      Σκεφτόμουν να χτυπήσω μία χωρίς πλάκα γιατί τη γουστάρω τρελά, αλλά μετά την παντρεύεσαι ρε πστ μου.
                      Απ' την άλλη βέβαια, αν είχα μισό ευρώ κάθε φορά που σκεφτόμουν κάποιο μοντέλο, τώρα θα ήμουν ζάμπλουτος.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • sprsk
                        sprsk last edited by

                        Πότε έρχονται Ελλάδα ?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • giuseppe-busso
                          giuseppe-busso last edited by

                          Τιμοκατάλογος Ιταλίας για Brera/Spider
                          http://www.alfaromeopress.com/download/2009/ALFA_ROMEO/LISTINI/090403_AR_Brera_Spider.pdf

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • giuseppe-busso
                            giuseppe-busso last edited by

                            Ο χρήστης sprsk έγραψε:
                            Πότε έρχονται Ελλάδα ?

                            Σύντομα, θα ανακοινωθούν και τιμές

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • sprsk
                              sprsk last edited by

                              Επειδή καυμός είναι αυτός ........
                              Το ξαναερωτώ εδώ όπως και σε άλλο Thread . Πανάθεμαμε ψήσιμο που έχω φάει .
                              Υπολογίζουν για παραδόσεις μέσα στο καλοκαίρι ?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stratospuma last edited by

                                φίλε sprsk,κι εγώ έχω λυσσάξει και τήν περιμένω σάν Λαμπρή,και μάλιστα τήν περιμένω από τότε που πρωτοβγήκε,αλλά επειδή είχε ηλίθιους κινητήρες σε ηλίθιους κυβισμούς,δέν έκανα τότε το βήμα. Τώρα ήρθε το πλήρωμα του χρόνου. και θα τήν περιμένω και λίγο ακόμα,για να αλλάξει και το κιβώτιο και να βάλει το καινούριο το καλό-κουστούμι με το μοτέρ το 1750. και τότε θα τήν χτυπήσω,και άς έχουνε τελειώσει οι εκπτώσεις...
                                resist, my friends!!

                                ένα μειονέκτημα μόνο θα εξακολουθήσει να έχει: όταν την οδηγείς,δέν μπορείς να δείς τον κwλο της

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • S
                                  stergios-7k last edited by

                                  Ο χρήστης stratospuma έγραψε:

                                  ένα μειονέκτημα μόνο θα εξακολουθήσει να έχει: όταν την οδηγείς,δέν μπορείς να δείς τον κwλο της

                                  Σ' αυτο συμφωνω απολυτα μαζι σου!! Ειναι ενα προβληματακι...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mirage last edited by

                                    Βγάλτε τον φωτογραφία και κολλήστε την στον πινακα οργανων

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      stratospuma last edited by

                                      σωστό κι αυτό σάν ιδέα,αλλά το καλύτερο είναι να τον βλέπεις να κινειται...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        drdino last edited by

                                        Τόσο πολύ στρεβλώνει το αμάξωμα;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          stratospuma last edited by

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Αυτό το καταραμένο το μαύρο κρύβει την σχεδίαση της κούκλας! Ferrari και σπορ Alfa Romeo μόνο κόκκινες!!!

                                            Stefan τι να πω... σε ζηλεύουμε πολλοί εδώ μέσα...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 144
                                            • 145
                                            • 146
                                            • 147
                                            • 148
                                            • 153
                                            • 154
                                            • 146 / 154
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr