-
Ο χρήστης Stergios 7K έγραψε:
Πολυ καλη και σοφη επιλογη της ΑR να τοποθετησει και στη Brera & Spider τον 1.75 με τα 200ps, την κανει πλεον ανταγωνιστικοτερη!
Mε 32 κιλα ροπης απο τουρμπο και σιγουρα πιο ελαφρυ αμαξωμα μου μυριζει 'εμφυλιος' με τον 3.2 και τα 32.6 κιλα ροπης...οχι σε απολυτες επιδοσεις αλλα σε συνολικη αισθηση...τα μεθεπωμενα τεστ θα δειξουν!Eίναι 320Nm δηλαδή 32.6kgm ροπής, όσο ακριβώς αποδίδει και ο Global-V63.2JTS.
Αυτά για τον 1.75TBi με 200hp. -
Επειδή ίσως κάποιοι να μπερδευτούν με το παραπάνω γιατί σας το είπε λίγο χύμα ο Busso:
http://en.wikipedia.org/wiki/Newton_meter -
http://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_Brera
'The Brera, named after Brerah Sharif, originally appeared as a concept car at the 2002 Geneva Motor Show.'
-
νέος τιμοκατάλογος (Ιταλία) Brera/Spider
Brera 1.75TBi 200hp/320nm Progression 29.800
Brera 3.2JTS Q4 260hp/322nm 37.100
Brera 3.2JTS Q4 Q-Tronic 260hp/322nm 39.100
Brera 2.0JTDm 170hp/360nm 31.600
Brera 2.4JTDm 210hp/400nm 38.700
Brera 2.4JTDm Q-Tronic 200hp/400nm 40.700Spider 1.75TBi 200hp/320nm Progression 31.800
Spider 3.2JTS Q4 260hp/322nm 39.100
Spider 3.2JTS Q4 Q-Tronic 260hp/322nm 41.100
Spider 2.0JTDm 170hp/360nm 33.600
Spider 2.4JTDm 210hp/400nm 40.700
Spider 2.4JTDm Q-Tronic 200hp/400nm 42.700 -
Τσάμπα πράμμα δηλαδή το νέο μοτέρ στήν ιταλία...έ ρε και να ήμουνα ακόμα εκεί...
Λοιπόν Busso μου,για να μήν σε κουράζω συνέχεια με πόστ...
Θέλω μία Brera 1.75
με 200 ή 230 αλογατάκια-δέν θα τα χαλάσουμε
selespeed όπως και δήποτε
κόκκινη με μπέζ καθίσματα
sky view
όταν τήν ετοιμάσουνε οι 'amici'....ειδοπήα με! -
Ο χρήστης stratospuma έγραψε:
Τσάμπα πράμμα δηλαδή το νέο μοτέρ στήν ιταλία...έ ρε και να ήμουνα ακόμα εκεί...
Λοιπόν Busso μου,για να μήν σε κουράζω συνέχεια με πόστ...
Θέλω μία Brera 1.75
με 200 ή 230 αλογατάκια-δέν θα τα χαλάσουμε
selespeed όπως και δήποτε
κόκκινη με μπέζ καθίσματα
sky view
όταν τήν ετοιμάσουνε οι 'amici'....ειδοπήα με!Εεε όχι και όπωςδήποτε, τώρα σε λίγο έχουμε φρεσκότατο, ολοκαίνουριο το C635 σε Dual Dry Clutch και εσύ αυτό το ξεπερασμένο ρομποτικό με μονό συμπλέκτη? Πάντως πληροφοριακά το νέο DDCT είναι το πρώτο Dry κιβώτιο που αντέχει 350Nm, το αντίστοιχο ας πούμε ξηρό διπλού συμπλέκτη του Porsche Group είναι το DQ200 αντίστοιχης τυπολογίας του C635 αλλά 100Nm πιο αδύναμο, με όριο τα 350Nm.
Πρακτικά η διαφορά μεταξύ wet και dry έχει να κάνει με το αποτέλεσμα, και αυτό είναι οι απώλειες...
Για αυτό βλέπεις να ευαγγελιζόμαστε αυτό το κιβώτιο εδώ και μήνες....
Το C635 μειώνει τις απώλειες δραματικά, και αυτό συνεπάγεται και χαμηλότερη κατανάλωση αλλά και αυξημένη απόδοση και επιδόσεις.Τώρα το πόσο σύντομα θα έχουμε το DDCT? H αγαπητή Alba είχε μιλήσει για την διάθεση του στις αρχές του 2010. Ωστόσο ο προμηθευτής(BorgWarner) του κιβωτίου στην Fiat Powertrain Technologies με δελτίο τύπου αναφέρει ΄ότι εντός του 2009 θα είναι πάνω σε Mito.
BorgWarner to Supply DualTronic(R) Transmission Control System for Fiat Powertrain Technologies' First Dry Dual-Clutch Transmission
BorgWarner DualTronic(R) Transmission Control Technology Expanded to First Application in Dry Dual-Clutch SystemAUBURN HILLS, Mich., March 24 /PRNewswire-FirstCall/ -- BorgWarner will supply its award-winning DualTronic transmission control system for Fiat Powertrain Technologies' (FPT) first dry dual-clutch transmission. The transmission is one of three variants of the C635 family of six-speed gearboxes with a range of engine torque capacities. Launching in late 2009, the dry dual-clutch C635 transmission will first be available on the Alfa Romeo MiTo and is expected to expand to a wide range of Fiat, Lancia and Alfa mid-sized C and D segment models beginning in 2010.
(Photo:http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20090324/DE87622)
'This application expands BorgWarner's DualTronic controls technology to a dry dual-clutch system for the first time,' said John Sanderson, President and General Manager, BorgWarner Transmission Systems. 'Leveraging the engineering expertise and product experience of our European team, BorgWarner offers the broadest range of dual-clutch transmission solutions in the industry today.'
The BorgWarner DualTronic control system developed for the dry dual-clutch C635 transmission employs high pressure electro-hydraulic solenoids working in combination with an on-demand electrically driven hydraulic pump to reduce fuel consumption. This control module is based on proven solenoid designs engineered and produced by BorgWarner's facility in Monaco, which has supplied solenoids for Selespeed and Freechoice automated manual transmissions (AMT) for over 10 years and will also produce high pressure solenoids for the automated manual version of the C635 transmission, available in late 2010.
A trusted supplier to virtually every automatic transmission manufacturer in the world, BorgWarner Transmission Systems produces 'shift quality' components and systems including one-way clutches, transmission bands, friction plates and clutch module assemblies as well as transmission solenoids, control modules and integrated mechatronic control systems. -
-
uparxei kapoia episimi enimerwsi gia to pote erxonte stin ellada oi 1.8t ?????
-
Στο μεταξύ, φαντάζομαι και λόγω των νέων μοτέρ, χτυπάς brera 2.2 σχεδόν καινούρια (1-2 χρονών) με κάτω από 30 χιλ. ακόμη και με 25! Τρελή απαξίωση.
Σκεφτόμουν να χτυπήσω μία χωρίς πλάκα γιατί τη γουστάρω τρελά, αλλά μετά την παντρεύεσαι ρε πστ μου.
Απ' την άλλη βέβαια, αν είχα μισό ευρώ κάθε φορά που σκεφτόμουν κάποιο μοντέλο, τώρα θα ήμουν ζάμπλουτος. -
Πότε έρχονται Ελλάδα ?
-
Τιμοκατάλογος Ιταλίας για Brera/Spider
http://www.alfaromeopress.com/download/2009/ALFA_ROMEO/LISTINI/090403_AR_Brera_Spider.pdf -
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Πότε έρχονται Ελλάδα ?Σύντομα, θα ανακοινωθούν και τιμές
-
Επειδή καυμός είναι αυτός ........
Το ξαναερωτώ εδώ όπως και σε άλλο Thread . Πανάθεμαμε ψήσιμο που έχω φάει .
Υπολογίζουν για παραδόσεις μέσα στο καλοκαίρι ? -
φίλε sprsk,κι εγώ έχω λυσσάξει και τήν περιμένω σάν Λαμπρή,και μάλιστα τήν περιμένω από τότε που πρωτοβγήκε,αλλά επειδή είχε ηλίθιους κινητήρες σε ηλίθιους κυβισμούς,δέν έκανα τότε το βήμα. Τώρα ήρθε το πλήρωμα του χρόνου. και θα τήν περιμένω και λίγο ακόμα,για να αλλάξει και το κιβώτιο και να βάλει το καινούριο το καλό-κουστούμι με το μοτέρ το 1750. και τότε θα τήν χτυπήσω,και άς έχουνε τελειώσει οι εκπτώσεις...
resist, my friends!!ένα μειονέκτημα μόνο θα εξακολουθήσει να έχει: όταν την οδηγείς,δέν μπορείς να δείς τον κwλο της
-
Ο χρήστης stratospuma έγραψε:
ένα μειονέκτημα μόνο θα εξακολουθήσει να έχει: όταν την οδηγείς,δέν μπορείς να δείς τον κwλο της
Σ' αυτο συμφωνω απολυτα μαζι σου!! Ειναι ενα προβληματακι...
-
Βγάλτε τον φωτογραφία και κολλήστε την στον πινακα οργανων
-
σωστό κι αυτό σάν ιδέα,αλλά το καλύτερο είναι να τον βλέπεις να κινειται...
-
Τόσο πολύ στρεβλώνει το αμάξωμα;
-
-
Αυτό το καταραμένο το μαύρο κρύβει την σχεδίαση της κούκλας! Ferrari και σπορ Alfa Romeo μόνο κόκκινες!!!
Stefan τι να πω... σε ζηλεύουμε πολλοί εδώ μέσα...
Αlfa Romeo Brera/Spider