Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#6]
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#6]
    • 1
    • 2
    • 25
    • 26
    • 27
    • 28
    • 29
    • 254
    • 255
    • 27 / 255
    Αντίλογος
    150
    5088
    6649
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      italakias last edited by

      για πολλες κλωτσιες ο τυπος.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lokatzis last edited by

        Ζητούν 6 εκ. ευρώ από τους αστυνομικούς ο Καρβέλας και η Πάνια
        6 Απριλίου 2009, 17:52

        Κορίνα Ασλανίδου

        Το σήριαλ Πάνια – Καρβέλας - αστυνομικοί, έχει και συνέχεια... Ο συνθέτης και η παρουσιάστρια ετοιμάζονται να καταθέσουν αγωγή εναντίον των αστυνομικών που τους σταμάτησαν τον περασμένο Νοέμβριο σε μπλόκο στη Βάρης - Κορωπίου. Το ζευγάρι, σύμφωνα με ρεπορτάζ του Star, θα ζητήσει περίπου 1,5 εκατομμύριο ευρώ από τον κάθε αστυνομικό που συμμετείχε.

        Δηλαδή 6 εκατομμύρια συνολικά, καθώς οι αστυνομικοί είναι τέσσερις.

        Η Ανίτα Πάνια και ο Νίκος Καρβέλας θα καταθέσουν την αγωγή τη Μεγάλη Δευτέρα ή τη Μεγάλη Τρίτη, για εξύβριση, συκοφαντική δυσφήμηση και φθορά ξένης περιουσίας.

        Εκβιασμός ενόψει της έφεσης στην πρωτόδικη απόφαση του αυτόφωρου δικαστηρίου;;;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          christos-dimou last edited by

          Ο χρήστης lokatzis έγραψε:

          Ζητούν 6 εκ. ευρώ από τους αστυνομικούς ο Καρβέλας και η Πάνια
          6 Απριλίου 2009, 17:52

          Κορίνα Ασλανίδου

          Το σήριαλ Πάνια – Καρβέλας - αστυνομικοί, έχει και συνέχεια... Ο συνθέτης και η παρουσιάστρια ετοιμάζονται να καταθέσουν αγωγή εναντίον των αστυνομικών που τους σταμάτησαν τον περασμένο Νοέμβριο σε μπλόκο στη Βάρης - Κορωπίου. Το ζευγάρι, σύμφωνα με ρεπορτάζ του Star, θα ζητήσει περίπου 1,5 εκατομμύριο ευρώ από τον κάθε αστυνομικό που συμμετείχε.

          Δηλαδή 6 εκατομμύρια συνολικά, καθώς οι αστυνομικοί είναι τέσσερις.

          Η Ανίτα Πάνια και ο Νίκος Καρβέλας θα καταθέσουν την αγωγή τη Μεγάλη Δευτέρα ή τη Μεγάλη Τρίτη, για εξύβριση, συκοφαντική δυσφήμηση και φθορά ξένης περιουσίας.

          Εκβιασμός ενόψει της έφεσης στην πρωτόδικη απόφαση του αυτόφωρου δικαστηρίου;;;

          Τα αποτελέσματα που δεν τους γάζωσαν με σφαίρες όταν έπρεπε.....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            manosk last edited by

            Μια σφαίρα ανάμεσα στα μάτια θα αρκούσε.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lokatzis last edited by

              By the way, η συκοφαντική δυσφήμηση πώς μπορεί να σταθεί αφού καταδικάστηκαν για όλα όσα τους κατηγόρησαν οι αστυνομικοί; Επίσης, φθορά ξένης περιουσίας;;; Επειδή αναγκάστηκαν να τους κλείσουν το δρόμο μετά από κυνηγητό, κάτι για το οποίο επίσης καταδικάστηκαν; Δεν πάμε καθόλου καλά

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                corsair last edited by

                Ο χρήστης manosk έγραψε:
                Μια σφαίρα ανάμεσα στα μάτια θα αρκούσε.

                Τς τς τς... τι brutal θεε μου

                Εγω παντως θα τους αφηνα μερικα βραδια με πεινασμενους βαρυποινιτες

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  giorgos123 last edited by

                  Αγαπητοί φίλοι,

                  Πάνε ήδη τρεις μήνες από τότε που η συνδικαλίστρια Κωνσταντίνα Κούνεβα
                  δέχτηκε αποτρόπαια δολοφονική επίθεση με βιτριόλι.. Η Κωνσταντίνα νοσηλεύεται
                  ακόμα και η υγεία της αποκαθίσταται με αργούς αλλά σταθερούς ρυθμούς, κυρίως
                  χάρη στο τεράστιο ψυχικό της σθένος. Στις 25 Μαρτίου μάλιστα, υποβλήθηκε σε
                  τριπλή εγχείρηση γιά την αποκατάσταση του οισοφάγου ο οποίος είχε
                  καταστραφεί από το βιτριόλι, ώστε να μπορεί πλέον να σιτίζεται φυσιολογικά.
                  Ωστόσο, η υπόθεση δεν έχει ακόμα διελευκανθεί, οι αρχές δεν παρουσιάζουν
                  τίποτα καινούργιο και γενικά δεν φαίνεται να υπάρχει κάποια θετική εξέλιξη
                  σχετικά με τον εντοπισμό των ηθικών και φυσικών αυτουργών. Το ελληνικό τμήμα
                  της Διεθνους Αμνηστίας του οποίου είμαι μέλος κατάφερε να περάσει την
                  υπόθεση της Κωνσταντίνας ως international petition (τόσο φριχτή ήταν...).
                  Αυτό σημαίνει ότι θα γίνει συλλογή υπογραφών σε παγκόσμιο επίπεδο
                  προκειμένου να ασκηθούν πιέσεις στις ελληνικές αρχές για απόδοση
                  δικαιοσύνης. Γι' αυτό σας παρακαλώ, δώστε ένα λεπτό από το χρόνο σας και
                  επισκεφτείτε το site μας, στο σύνδεσμο
                  http://www.amnesty.org.gr/kouneva.htm για να υπογράψετε. Προτρέψτε και τους
                  φίλους σας να το κάνουν, διαδώστε το, αναρτήστε το στο blog ή το site σας.
                  Είναι πολύ σημαντικό να μαζέψουμε τουλάχιστον 10.000 υπογραφές μέχρι την
                  εργατική Πρωτομαγιά, ημερομηνία που θα παραδοθούν στον Υπουργό Εσωτερικών
                  της Ελλάδας.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lokatzis last edited by

                    Χαριστική βολή στις λεωφορειολωρίδες
                    Το υπουργείο Μεταφορών ανάβει πράσινο στα ταξί
                    ΡΕΠΟΡΤΑΖ:
                    Κώστας Ντελέζος
                    ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: Τρίτη 7 Απριλίου 2009

                    Παράθυρο για την κυκλοφορία των ταξί στους λεωφορειόδρομους της Αθήνας που βρίσκονται εκτός Δακτυλίου ανοίγει η νέα πολιτική ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών, κλείνοντας προεκλογικά το μάτι στον κλάδο των ταξί και αγνοώντας τις πάγιες θέσεις των συγκοινωνιολόγων, αλλά και προηγούμενων υπουργών της ίδιας κυβέρνησης!

                    Παράλληλα, το υπουργείο Μεταφορών προωθεί τον διπλασιασμό των κομίστρων των ταξί (μονή- διπλή ταρίφα), σε τρεις δόσεις μέσα σε έναν χρόνο (μέχρι τον Μάιο του 2010).

                    Ο υπουργός Μεταφορών Ευρ. Στυλιανίδης ανακοίνωσε χθες τη σύναψη «συμφωνίας κυρίων» με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Ιδιοκτητών Αγοραίων- Ταξί (ΠΟΕΙΑΤΑ), η οποία εκτός των άλλων προβλέπει την «πιλοτική χρήση από τα ταξί ορισμένων λεωφορειολωρίδων εκτός Δακτυλίου»!

                    «Μελετούμε, σε συνεργασία με το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, τη χρήση από τα ταξί λεωφορειολωρίδων εκτός Δακτυλίου, προκειμένου να μετρηθεί πιλοτικά η αποσυμφόρηση της κυκλοφορίας», ανακοίνωσε χθες ο κ. Στυλιανίδης. Όπως ο ίδιος εξήγησε, το μέτρο αυτό θα αφορά τα έμφορτα ταξί, τα οποία θα κυκλοφορούν στις λεωφορειολωρίδες χωρίς να αποβιβάζουν ή να επιβιβάζουν επιβάτες. Αυτό θα γίνεται τις ώρες μη αιχμής (10 π.μ.- 1 μ.μ. και 6 μ.μ- 9 μ.μ), όλες τις εργάσιμες μέρες (Δευτέρα έως Παρασκευή). Το μέτρο θα ισχύσει μέχρι τις 15 Ιουλίου 2009.

                    Οι συγκοινωνιολόγοι μιλούν για «χαριστική βολή» στο μέτρο των 50 χλμ. λεωφορειόδρομων που με πολύ κόπο κατάφερε να αποκτήσει η Αθήνα. Παράλληλα, προβλέπουν ότι θα εγκαταλειφθεί το σχέδιο για τις νέες λεωφορειολωρίδες αντίθετης ροής- όπως αυτή που υπάρχει σήμερα στην οδό Πανεπιστημίου- που σχεδίαζε να δημιουργήσει στην Αθήνα η προηγούμενη πολιτική ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών, ώστε να μην είναι εφικτή η παραβίασή τους από τους οδηγούς των Ι.Χ. και των ταξί.

                    Όπως εξηγεί ο συγκοινωνιολόγος κ. Πάνος Παπαδάκος, τα ταξί με τον τρόπο που λειτουργούν στην Αθήνα είναι αδύνατο να δώσουν στα λεωφορεία τη χαμένη προτεραιότητα που προσπαθούν να κερδίσουν. Η διά νόμου είσοδος των ταξί στις ειδικές λωρίδες δεν βοηθά σε καμία περίπτωση στην αποσυμφόρηση ενώ θα μειώσει περαιτέρω την ταχύτητα κίνησης των λεωφορείων στους άξονες στους οποίους θα επιτραπεί. Κι αυτό όταν η ταχύτητα των λεωφορείων στις λωρίδες είναι ήδη πολύ μικρή, ενώ η καθυστέρηση των δρομολογίων τους θα αποθαρρύνει ακόμα περισσότερο τους επιβάτες.

                    100% αύξηση στα κόμιστρα!

                    ΦΩΤΙΑ ΣΤΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ των ταξί βάζει η κυβέρνηση με τα νέα τιμολόγια που ανακοίνωσε χθες το υπουργείο Μεταφορών. Συγκεκριμένα, ο υπουργός Μεταφορών Ευρ. Στυλιανίδης ανακοίνωσε τον διπλασιασμό των χρεώσεων στη μονή και τη διπλή ταρίφα των ταξί και στις κλήσεις (ραντεβού) των ραδιοταξί, που θα εφαρμοστούν κλιμακωτά σε τρεις δόσεις έως τον Μάιο του 2010. Όπως διευκρίνισε ο κ. Στυλιανίδης δεν θα υπάρξουν αυξήσεις στους υπόλοιπους δείκτες τιμολόγησης, ενώ οι δύο τελευταίες δόσεις των αυξήσεων θα δοθούν μόνο στην περίπτωση που τηρηθεί η «συμφωνία κυρίων» μεταξύ υπουργείου και αυτοκινητιστών για τη «βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών». Από την πλευρά της η Ομοσπονδία Ταξί Ελλάδας υποχρεώνεται να εφοδιάσει τα περίπου 28.500 ταξί της χώρας με σύστημα GΡS, το οποίο θα ενεργοποιείται με ειδική κάρτα που θα φέρει τα στοιχεία του οδηγού, του ιδιοκτήτη και του αυτοκινήτου.

                    Θέλω να δείρω έστω κι έναν από τους 'φωστήρες' που πήραν αυτήν την απόφαση

                    Δεδομένου ότι τα ταξί αποτελούν ένα πολύ μεγάλο ποσοστό των οχημάτων που κυκλοφορούν, η είσοδος τους στις λεωφορειολωρίδες θεωρώ ότι θα τις μετατρέψει από λωρίδες ταχείας κυκλοφορίας σε λωρίδες κανονικής κυκλοφορίας.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      bagus last edited by

                      Ο χρήστης lokatzis έγραψε:

                      Χαριστική βολή στις λεωφορειολωρίδες
                      Το υπουργείο Μεταφορών ανάβει πράσινο στα ταξί
                      ΡΕΠΟΡΤΑΖ:
                      Κώστας Ντελέζος
                      ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: Τρίτη 7 Απριλίου 2009

                      Παράθυρο για την κυκλοφορία των ταξί στους λεωφορειόδρομους της Αθήνας που βρίσκονται εκτός Δακτυλίου ανοίγει η νέα πολιτική ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών, κλείνοντας προεκλογικά το μάτι στον κλάδο των ταξί και αγνοώντας τις πάγιες θέσεις των συγκοινωνιολόγων, αλλά και προηγούμενων υπουργών της ίδιας κυβέρνησης!

                      Παράλληλα, το υπουργείο Μεταφορών προωθεί τον διπλασιασμό των κομίστρων των ταξί (μονή- διπλή ταρίφα), σε τρεις δόσεις μέσα σε έναν χρόνο (μέχρι τον Μάιο του 2010).

                      Ο υπουργός Μεταφορών Ευρ. Στυλιανίδης ανακοίνωσε χθες τη σύναψη «συμφωνίας κυρίων» με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Ιδιοκτητών Αγοραίων- Ταξί (ΠΟΕΙΑΤΑ), η οποία εκτός των άλλων προβλέπει την «πιλοτική χρήση από τα ταξί ορισμένων λεωφορειολωρίδων εκτός Δακτυλίου»!

                      «Μελετούμε, σε συνεργασία με το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, τη χρήση από τα ταξί λεωφορειολωρίδων εκτός Δακτυλίου, προκειμένου να μετρηθεί πιλοτικά η αποσυμφόρηση της κυκλοφορίας», ανακοίνωσε χθες ο κ. Στυλιανίδης. Όπως ο ίδιος εξήγησε, το μέτρο αυτό θα αφορά τα έμφορτα ταξί, τα οποία θα κυκλοφορούν στις λεωφορειολωρίδες χωρίς να αποβιβάζουν ή να επιβιβάζουν επιβάτες. Αυτό θα γίνεται τις ώρες μη αιχμής (10 π.μ.- 1 μ.μ. και 6 μ.μ- 9 μ.μ), όλες τις εργάσιμες μέρες (Δευτέρα έως Παρασκευή). Το μέτρο θα ισχύσει μέχρι τις 15 Ιουλίου 2009.

                      Οι συγκοινωνιολόγοι μιλούν για «χαριστική βολή» στο μέτρο των 50 χλμ. λεωφορειόδρομων που με πολύ κόπο κατάφερε να αποκτήσει η Αθήνα. Παράλληλα, προβλέπουν ότι θα εγκαταλειφθεί το σχέδιο για τις νέες λεωφορειολωρίδες αντίθετης ροής- όπως αυτή που υπάρχει σήμερα στην οδό Πανεπιστημίου- που σχεδίαζε να δημιουργήσει στην Αθήνα η προηγούμενη πολιτική ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών, ώστε να μην είναι εφικτή η παραβίασή τους από τους οδηγούς των Ι.Χ. και των ταξί.

                      Όπως εξηγεί ο συγκοινωνιολόγος κ. Πάνος Παπαδάκος, τα ταξί με τον τρόπο που λειτουργούν στην Αθήνα είναι αδύνατο να δώσουν στα λεωφορεία τη χαμένη προτεραιότητα που προσπαθούν να κερδίσουν. Η διά νόμου είσοδος των ταξί στις ειδικές λωρίδες δεν βοηθά σε καμία περίπτωση στην αποσυμφόρηση ενώ θα μειώσει περαιτέρω την ταχύτητα κίνησης των λεωφορείων στους άξονες στους οποίους θα επιτραπεί. Κι αυτό όταν η ταχύτητα των λεωφορείων στις λωρίδες είναι ήδη πολύ μικρή, ενώ η καθυστέρηση των δρομολογίων τους θα αποθαρρύνει ακόμα περισσότερο τους επιβάτες.

                      100% αύξηση στα κόμιστρα!

                      ΦΩΤΙΑ ΣΤΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ των ταξί βάζει η κυβέρνηση με τα νέα τιμολόγια που ανακοίνωσε χθες το υπουργείο Μεταφορών. Συγκεκριμένα, ο υπουργός Μεταφορών Ευρ. Στυλιανίδης ανακοίνωσε τον διπλασιασμό των χρεώσεων στη μονή και τη διπλή ταρίφα των ταξί και στις κλήσεις (ραντεβού) των ραδιοταξί, που θα εφαρμοστούν κλιμακωτά σε τρεις δόσεις έως τον Μάιο του 2010. Όπως διευκρίνισε ο κ. Στυλιανίδης δεν θα υπάρξουν αυξήσεις στους υπόλοιπους δείκτες τιμολόγησης, ενώ οι δύο τελευταίες δόσεις των αυξήσεων θα δοθούν μόνο στην περίπτωση που τηρηθεί η «συμφωνία κυρίων» μεταξύ υπουργείου και αυτοκινητιστών για τη «βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών». Από την πλευρά της η Ομοσπονδία Ταξί Ελλάδας υποχρεώνεται να εφοδιάσει τα περίπου 28.500 ταξί της χώρας με σύστημα GΡS, το οποίο θα ενεργοποιείται με ειδική κάρτα που θα φέρει τα στοιχεία του οδηγού, του ιδιοκτήτη και του αυτοκινήτου.

                      Θέλω να δείρω έστω κι έναν από τους 'φωστήρες' που πήραν αυτήν την απόφαση

                      Δεδομένου ότι τα ταξί αποτελούν ένα πολύ μεγάλο ποσοστό των οχημάτων που κυκλοφορούν, η είσοδος τους στις λεωφορειολωρίδες θεωρώ ότι θα τις μετατρέψει από λωρίδες ταχείας κυκλοφορίας σε λωρίδες κανονικής κυκλοφορίας.

                      ΕΛΕΟΣ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης lokatzis έγραψε:

                        Χαριστική βολή στις λεωφορειολωρίδες
                        Το υπουργείο Μεταφορών ανάβει πράσινο στα ταξί
                        ΡΕΠΟΡΤΑΖ:
                        Κώστας Ντελέζος
                        ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: Τρίτη 7 Απριλίου 2009

                        Παράθυρο για την κυκλοφορία των ταξί στους λεωφορειόδρομους της Αθήνας που βρίσκονται εκτός Δακτυλίου ανοίγει η νέα πολιτική ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών, κλείνοντας προεκλογικά το μάτι στον κλάδο των ταξί και αγνοώντας τις πάγιες θέσεις των συγκοινωνιολόγων, αλλά και προηγούμενων υπουργών της ίδιας κυβέρνησης!

                        Παράλληλα, το υπουργείο Μεταφορών προωθεί τον διπλασιασμό των κομίστρων των ταξί (μονή- διπλή ταρίφα), σε τρεις δόσεις μέσα σε έναν χρόνο (μέχρι τον Μάιο του 2010).

                        Ο υπουργός Μεταφορών Ευρ. Στυλιανίδης ανακοίνωσε χθες τη σύναψη «συμφωνίας κυρίων» με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Ιδιοκτητών Αγοραίων- Ταξί (ΠΟΕΙΑΤΑ), η οποία εκτός των άλλων προβλέπει την «πιλοτική χρήση από τα ταξί ορισμένων λεωφορειολωρίδων εκτός Δακτυλίου»!

                        «Μελετούμε, σε συνεργασία με το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, τη χρήση από τα ταξί λεωφορειολωρίδων εκτός Δακτυλίου, προκειμένου να μετρηθεί πιλοτικά η αποσυμφόρηση της κυκλοφορίας», ανακοίνωσε χθες ο κ. Στυλιανίδης. Όπως ο ίδιος εξήγησε, το μέτρο αυτό θα αφορά τα έμφορτα ταξί, τα οποία θα κυκλοφορούν στις λεωφορειολωρίδες χωρίς να αποβιβάζουν ή να επιβιβάζουν επιβάτες. Αυτό θα γίνεται τις ώρες μη αιχμής (10 π.μ.- 1 μ.μ. και 6 μ.μ- 9 μ.μ), όλες τις εργάσιμες μέρες (Δευτέρα έως Παρασκευή). Το μέτρο θα ισχύσει μέχρι τις 15 Ιουλίου 2009.

                        Οι συγκοινωνιολόγοι μιλούν για «χαριστική βολή» στο μέτρο των 50 χλμ. λεωφορειόδρομων που με πολύ κόπο κατάφερε να αποκτήσει η Αθήνα. Παράλληλα, προβλέπουν ότι θα εγκαταλειφθεί το σχέδιο για τις νέες λεωφορειολωρίδες αντίθετης ροής- όπως αυτή που υπάρχει σήμερα στην οδό Πανεπιστημίου- που σχεδίαζε να δημιουργήσει στην Αθήνα η προηγούμενη πολιτική ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών, ώστε να μην είναι εφικτή η παραβίασή τους από τους οδηγούς των Ι.Χ. και των ταξί.

                        Όπως εξηγεί ο συγκοινωνιολόγος κ. Πάνος Παπαδάκος, τα ταξί με τον τρόπο που λειτουργούν στην Αθήνα είναι αδύνατο να δώσουν στα λεωφορεία τη χαμένη προτεραιότητα που προσπαθούν να κερδίσουν. Η διά νόμου είσοδος των ταξί στις ειδικές λωρίδες δεν βοηθά σε καμία περίπτωση στην αποσυμφόρηση ενώ θα μειώσει περαιτέρω την ταχύτητα κίνησης των λεωφορείων στους άξονες στους οποίους θα επιτραπεί. Κι αυτό όταν η ταχύτητα των λεωφορείων στις λωρίδες είναι ήδη πολύ μικρή, ενώ η καθυστέρηση των δρομολογίων τους θα αποθαρρύνει ακόμα περισσότερο τους επιβάτες.

                        100% αύξηση στα κόμιστρα!

                        ΦΩΤΙΑ ΣΤΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ των ταξί βάζει η κυβέρνηση με τα νέα τιμολόγια που ανακοίνωσε χθες το υπουργείο Μεταφορών. Συγκεκριμένα, ο υπουργός Μεταφορών Ευρ. Στυλιανίδης ανακοίνωσε τον διπλασιασμό των χρεώσεων στη μονή και τη διπλή ταρίφα των ταξί και στις κλήσεις (ραντεβού) των ραδιοταξί, που θα εφαρμοστούν κλιμακωτά σε τρεις δόσεις έως τον Μάιο του 2010. Όπως διευκρίνισε ο κ. Στυλιανίδης δεν θα υπάρξουν αυξήσεις στους υπόλοιπους δείκτες τιμολόγησης, ενώ οι δύο τελευταίες δόσεις των αυξήσεων θα δοθούν μόνο στην περίπτωση που τηρηθεί η «συμφωνία κυρίων» μεταξύ υπουργείου και αυτοκινητιστών για τη «βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών». Από την πλευρά της η Ομοσπονδία Ταξί Ελλάδας υποχρεώνεται να εφοδιάσει τα περίπου 28.500 ταξί της χώρας με σύστημα GΡS, το οποίο θα ενεργοποιείται με ειδική κάρτα που θα φέρει τα στοιχεία του οδηγού, του ιδιοκτήτη και του αυτοκινήτου.

                        Θέλω να δείρω έστω κι έναν από τους 'φωστήρες' που πήραν αυτήν την απόφαση

                        Δεδομένου ότι τα ταξί αποτελούν ένα πολύ μεγάλο ποσοστό των οχημάτων που κυκλοφορούν, η είσοδος τους στις λεωφορειολωρίδες θεωρώ ότι θα τις μετατρέψει από λωρίδες ταχείας κυκλοφορίας σε λωρίδες κανονικής κυκλοφορίας.

                        Εμενα αυτο http://www.youtube.com/watch?v=Y_GJkKMPHxw μου ηρθε στο μυαλο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          rx8_drifter last edited by

                          26.000 ταξί στους λεωφοριόδρομους.
                          Μα πόσο τρόμπες

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            manosk last edited by

                            Και πώς θα παραλαμβάνουν τους ασθενείς;

                            Τεράστια λαλακία. Μα αυτό δεν συμβαίνει πάντα; Κάποιοι που 'προασπίζουν το συμφέρον τους' περνάνε καλύτερα εις βάρος των άλλων.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tasosdev last edited by

                              Είμαι περίεργος να δω, το 20.000 ποστ σου(εγώ μαζεύω βεγγαλικά απο τώρα) σπαμάρισμα εναντίον των απεργιών θα είναι;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                manosk last edited by

                                Άμα γράψεις κάτι επί της ουσίας, θα σου απαντήσω.

                                Α, για να γουστάρεις: ΖΗΤΩΣΑΝ ΟΙ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΤΩΝ ΤΑΞΙΤΖΗΔΩΝ!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mjacob last edited by

                                  Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                  Άμα γράψεις κάτι επί της ουσίας, θα σου απαντήσω.

                                  Ναι, γιατί άλλωστε το πρόβλημα είναι να φτάσει η πληροφορία στα μάτια σου

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    greo last edited by

                                    Παραδοσιακα οι παροχες προς τους ταριφες ειναι απο τα τελευταια βηματα πριν τις εκλογες καθε καθως πρεπει δεξιάς κυβερνησης. Αρα...
                                    Εγω θα ειμαι χανιμουν και θα χασω το πατιρντι ρε γμτ...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tasosdev last edited by

                                      Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                      Άμα γράψεις κάτι επί της ουσίας, θα σου απαντήσω.

                                      Θες να πεις το ποίημα οπωσδήποτε ε; Ασε μην σου πω επι της ουσίας, θα ταλαιπωρήσω τζάμπα τον kouk

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        rx8_drifter last edited by

                                        Ο χρήστης greo έγραψε:
                                        Παραδοσιακα οι παροχες προς τους ταριφες ειναι απο τα τελευταια βηματα πριν τις εκλογες καθε καθως πρεπει δεξιάς κυβερνησης. Αρα...
                                        Εγω θα ειμαι χανιμουν και θα χασω το πατιρντι ρε γμτ...

                                        Tον στηρίζουν τελικά τον υπουργό όμως

                                        (και να χάσουν, θα φάει τα σκ@τα το πασοκ και θα επανέλθουν δριμύτεροι, ούτε γάτα ούτε ζημιά )

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kouk last edited by

                                          Είδε κανείς τους Νέους Φακέλλους χθες σχετικά με το Δημόσιο Χρέος?
                                          Εντυπωσιακότατες δηλώσεις! Στέκομαι σε αυτή του Προβόπουλου 'Δεύτερα βιβλία? Για κάποιους τομείς, δεν έχουμε καν βιβλία!'

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • W
                                            wannabe last edited by

                                            Ο χρήστης Bagus έγραψε:

                                            Χαριστική βολή στις λεωφορειολωρίδες
                                            Το υπουργείο Μεταφορών ανάβει πράσινο στα ταξί
                                            ΡΕΠΟΡΤΑΖ:
                                            Κώστας Ντελέζος
                                            ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: Τρίτη 7 Απριλίου 2009

                                            Παράθυρο για την κυκλοφορία των ταξί στους λεωφορειόδρομους της Αθήνας που βρίσκονται εκτός Δακτυλίου ανοίγει η νέα πολιτική ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών, κλείνοντας προεκλογικά το μάτι στον κλάδο των ταξί και αγνοώντας τις πάγιες θέσεις των συγκοινωνιολόγων, αλλά και προηγούμενων υπουργών της ίδιας κυβέρνησης!

                                            Παράλληλα, το υπουργείο Μεταφορών προωθεί τον διπλασιασμό των κομίστρων των ταξί (μονή- διπλή ταρίφα), σε τρεις δόσεις μέσα σε έναν χρόνο (μέχρι τον Μάιο του 2010).

                                            Ο υπουργός Μεταφορών Ευρ. Στυλιανίδης ανακοίνωσε χθες τη σύναψη «συμφωνίας κυρίων» με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Ιδιοκτητών Αγοραίων- Ταξί (ΠΟΕΙΑΤΑ), η οποία εκτός των άλλων προβλέπει την «πιλοτική χρήση από τα ταξί ορισμένων λεωφορειολωρίδων εκτός Δακτυλίου»!

                                            «Μελετούμε, σε συνεργασία με το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, τη χρήση από τα ταξί λεωφορειολωρίδων εκτός Δακτυλίου, προκειμένου να μετρηθεί πιλοτικά η αποσυμφόρηση της κυκλοφορίας», ανακοίνωσε χθες ο κ. Στυλιανίδης. Όπως ο ίδιος εξήγησε, το μέτρο αυτό θα αφορά τα έμφορτα ταξί, τα οποία θα κυκλοφορούν στις λεωφορειολωρίδες χωρίς να αποβιβάζουν ή να επιβιβάζουν επιβάτες. Αυτό θα γίνεται τις ώρες μη αιχμής (10 π.μ.- 1 μ.μ. και 6 μ.μ- 9 μ.μ), όλες τις εργάσιμες μέρες (Δευτέρα έως Παρασκευή). Το μέτρο θα ισχύσει μέχρι τις 15 Ιουλίου 2009.

                                            Οι συγκοινωνιολόγοι μιλούν για «χαριστική βολή» στο μέτρο των 50 χλμ. λεωφορειόδρομων που με πολύ κόπο κατάφερε να αποκτήσει η Αθήνα. Παράλληλα, προβλέπουν ότι θα εγκαταλειφθεί το σχέδιο για τις νέες λεωφορειολωρίδες αντίθετης ροής- όπως αυτή που υπάρχει σήμερα στην οδό Πανεπιστημίου- που σχεδίαζε να δημιουργήσει στην Αθήνα η προηγούμενη πολιτική ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών, ώστε να μην είναι εφικτή η παραβίασή τους από τους οδηγούς των Ι.Χ. και των ταξί.

                                            Όπως εξηγεί ο συγκοινωνιολόγος κ. Πάνος Παπαδάκος, τα ταξί με τον τρόπο που λειτουργούν στην Αθήνα είναι αδύνατο να δώσουν στα λεωφορεία τη χαμένη προτεραιότητα που προσπαθούν να κερδίσουν. Η διά νόμου είσοδος των ταξί στις ειδικές λωρίδες δεν βοηθά σε καμία περίπτωση στην αποσυμφόρηση ενώ θα μειώσει περαιτέρω την ταχύτητα κίνησης των λεωφορείων στους άξονες στους οποίους θα επιτραπεί. Κι αυτό όταν η ταχύτητα των λεωφορείων στις λωρίδες είναι ήδη πολύ μικρή, ενώ η καθυστέρηση των δρομολογίων τους θα αποθαρρύνει ακόμα περισσότερο τους επιβάτες.

                                            100% αύξηση στα κόμιστρα!

                                            ΦΩΤΙΑ ΣΤΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ των ταξί βάζει η κυβέρνηση με τα νέα τιμολόγια που ανακοίνωσε χθες το υπουργείο Μεταφορών. Συγκεκριμένα, ο υπουργός Μεταφορών Ευρ. Στυλιανίδης ανακοίνωσε τον διπλασιασμό των χρεώσεων στη μονή και τη διπλή ταρίφα των ταξί και στις κλήσεις (ραντεβού) των ραδιοταξί, που θα εφαρμοστούν κλιμακωτά σε τρεις δόσεις έως τον Μάιο του 2010. Όπως διευκρίνισε ο κ. Στυλιανίδης δεν θα υπάρξουν αυξήσεις στους υπόλοιπους δείκτες τιμολόγησης, ενώ οι δύο τελευταίες δόσεις των αυξήσεων θα δοθούν μόνο στην περίπτωση που τηρηθεί η «συμφωνία κυρίων» μεταξύ υπουργείου και αυτοκινητιστών για τη «βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών». Από την πλευρά της η Ομοσπονδία Ταξί Ελλάδας υποχρεώνεται να εφοδιάσει τα περίπου 28.500 ταξί της χώρας με σύστημα GΡS, το οποίο θα ενεργοποιείται με ειδική κάρτα που θα φέρει τα στοιχεία του οδηγού, του ιδιοκτήτη και του αυτοκινήτου.

                                            Θέλω να δείρω έστω κι έναν από τους 'φωστήρες' που πήραν αυτήν την απόφαση

                                            Δεδομένου ότι τα ταξί αποτελούν ένα πολύ μεγάλο ποσοστό των οχημάτων που κυκλοφορούν, η είσοδος τους στις λεωφορειολωρίδες θεωρώ ότι θα τις μετατρέψει από λωρίδες ταχείας κυκλοφορίας σε λωρίδες κανονικής κυκλοφορίας.

                                            ΕΛΕΟΣ.

                                            καρκίνος της κυκλοφορίας
                                            δεν πάει άλλο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 254
                                            • 255
                                            • 27 / 255
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr