Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Scirocco
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Scirocco
    • 1
    • 2
    • 211
    • 212
    • 213
    • 214
    • 215
    • 406
    • 407
    • 213 / 407
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    8134
    98473
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Q
      qsisvts last edited by

      Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
      έχω πρόχειρες τις σχέσεις μετάδοσης για golf vi 160 dsg7 (ίδιο πιστεύω θα είναι και στο scirocco)..

      1η 41χλμ/6000
      2η 74χλμ/6500
      3η 110χλμ/6500
      4η 150χλμ/6500
      5η 196χλμ/6500
      6η 220χλμ/5900
      7η 220χλμ/4900

      καραθεόκοντες... κοίτα την 3η για να καταλάβεις...

      που κοφτιαζει το μοτερ?

      για να κανει 0-100 πρεπει να γεμισει 3 ταχυτητες

      και ποιο αυτοκινητο που δεν εχει 400 αλογα δε θελει??
      ο 2λιτρος tfsi κοντα στις 7000 εχει 1η 52χλμ/ω , 2α 93 χλμ/ω , 3η 130

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mivec_power last edited by

        6000 για την 1η και 6500 για 2α-7η... πάνε οι 7000 του GT

        Ο χρήστης olympian2 έγραψε:
        Ίδια νούμερα με το manual βλέπω.

        η σύγκριση είναι golf 6 160 dsg7 με το παλιό 5άρι 170.. όχι με το σημερινό manual 160..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Q
          qsisvts last edited by

          Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
          6000 για την 1η και 6500 για 2α-7η... πάνε οι 7000 του GT

          πώς γινεται η 1η να φτανει τις 6000 και η 2α τις 6500??

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            italakias last edited by

            για προστασια,μπορει να σπασει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mivec_power last edited by

              είναι κόλπο του dsg7 αυτό...πώς το RC έχει ψηλότερο κόφτη 1ης (6700), εδώ γίνεται το αντίθετο...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Q
                qsisvts last edited by

                Ο χρήστης italakias έγραψε:
                για προστασια,μπορει να σπασει.

                μα ποτε ξαναγινε να αλλαζει ο κοφτης αναλογα τη σχεση???

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Q
                  qsisvts last edited by

                  Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
                  είναι κόλπο του dsg7 αυτό...πώς το RC έχει ψηλότερο κόφτη 1ης (6700), εδώ γίνεται το αντίθετο...

                  σοβαρα το dsg δε σε αφηνει να πας κοφτη??
                  θεικο δεν το ξερα

                  παντως οσα αυτοκινητα εχω οδηγησει εχουν τον ιδιο κοφτη παντου

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    drdino last edited by

                    Σε πολλά αμάξια γίνεται αυτό.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • O
                      olympian2 last edited by

                      Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:

                      Ίδια νούμερα με το manual βλέπω.

                      η σύγκριση είναι golf 6 160 dsg7 με το παλιό 5άρι 170.. όχι με το σημερινό manual 160..

                      Το ξέρω. Tα νούμερα όμως που δίνει για το Golf 160 DSG είναι ακριβώς τα ίδια που παρέθεσες προηγουμένως για το Scirocco 160 manual.

                      επί του θέματος μια επιβεβαίωση από το auto motor und sport στους χρόνους του scirocco tsi 160..
                      0-160 20.2sec
                      0-180 27.5sec
                      0-200 42sec (Πηγή http://www.einszweidrei.de)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        italakias last edited by

                        οπως πολλα δεν ανεβαζουν τερμα πιεση τουρμπο με πρωτη.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Q
                          qsisvts last edited by

                          το δικο σου dino δεν εχει παντου ιδιο κοφτη??το c2 απο πρωτη εως 5η παει 7200

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            drdino last edited by

                            Δεν είπα όλλα, πολλά όμως ναι... Πχ megane rs.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mivec_power last edited by

                              για το 207 rc να διορθώσω ανεβαίνει ο κόφτης ΚΑΙ στις 2 πρώτες σχέσεις φτάνοντας στις 6800...

                              *Μάλιστα, αξίζει να σημειώσουμε ότι η 1η σχέση του, είναι πιο μακριά αγγίζοντας τα 66 χιλιόμετρα, επιτρέποντας τη χρήση της στις πολύ κλειστές στροφές ή φουρκέτες! * (Πηγή 4Τροχοί)

                              Only first gear is lengthened to obtain «more dynamic» gear changes in corners at reduced speed, such as a hairpin bend, enabling the vehicle to be driven at 66 kph thanks to a maximum engine speed extended to 6800 rpm for the first two gears. (Πηγή http://www.peugeot.fr)

                              για το golf 160 dsg7...

                              *It works (DSG7) by allowing for a lower first gear for better acceleration, less drag and to avoid clutch slipping in crawling traffic, while seventh gear is intended for very economical motorway driving. * (Πηγή http://www.sgcarmart.com)

                              νομίζω δεν είναι δύσκολο να μεταβάλλεται ο κόφτης ανάλογα με την ταχύτητα... αυτά δεν τα κανονίζει η ΕCU?

                              πάντως και μόνο το γεγονός ότι στο RC οι κόφτες ανεβαίνουν στις κοντές ταχύτητες ενώ στο golf κατεβαίνουν, σε υποψιάζει

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                jntaras last edited by

                                Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
                                Κάγκουρας με λαχανί scirocco ( ) εθεάθη να πηγαίνει ανάποδα στα πάρκιν του village

                                Kαλα το αναποδα που το ειδες?? Παρατηρητικοτητα που την εχεις παντως,εγω τοσο καιρο ουτε που το εχω προσεξει Και γιατι καγκουρας κυριε??Επειδη δηλαδη ειδαμε μια ταινια(υμνο του καγκουρα) γιναμε καγκουρες ????:lol: Εσεις δηλαδη τι κανατε εκει???

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  ddl449 last edited by

                                  Ο χρήστης jntaras έγραψε:

                                  Κάγκουρας με λαχανί scirocco εθεάθη να πηγαίνει ανάποδα στα πάρκιν του village

                                  Kαλα το αναποδα που το ειδες?? Παρατηρητικοτητα που την εχεις παντως,εγω τοσο καιρο ουτε που το εχω προσεξει Και γιατι καγκουρας κυριε??Επειδη δηλαδη ειδαμε μια ταινια(υμνο του καγκουρα) γιναμε καγκουρες ???? Εσεις δηλαδη τι κανατε εκει???

                                  Κάνεις κύκλο σε εκείνο το σημείο κανονικά

                                  Μήπως σου άρεσε και εκείνο το ροζ αμαξάκι που ήταν όταν γινόταν η κηδεία της άλλης; Και αυτό εκεντρικό ήταν
                                  Εμείς ναααα...πήγαμε για καφέ...

                                  ΥΓ: Είχε και ασορτύ μπλούζα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    antonio-dod last edited by

                                    Λοιπόν είμαι ψημένος (μέχρι αηδίας) να το παραγγείλω σε λίγο καιρό ελπίζω...
                                    Επειδή το σκέφτομαι για DSG, (160)
                                    1) όταν στρίβεις και θες να αλλάξεις ταχύτητα, πρέπει να έχεις και τα δύο χέρια στο τιμόνι και να γυρνάνε μαζί με το τιμόνι ή λέω μα... ??
                                    2) φοβάμαι μήπως στην αρχή μου αρέσει αλλά μετά μου λείψει το 'χώσιμο' στο manual..
                                    Αυτοί που έχουν DSG μπορούν να μου λύσουν αυτές τις απορίες..??
                                    Και κάτι άσχετο.. εάν το παραγγείλω Μάιο θα 'προλάβω' τις αλλαγές που λέει ένας φίλος πιο πάνω από 22 εβδομάδα? Πιστεύω πως ναι, αλλά δεν είμαι σίγουρος!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      ckosm last edited by

                                      Ας μου επιτραπεί να ρωτήσω ίσως κάτι άσχετο στη συζήτηση σας... Γιά το Scirocco-R 2.0TSI (270hp) έχει ανακοινωθεί τίποτα, σχετικά με το πότε αρχίζει η παραγωγή και πότε το περιμένουν εδώ ...???

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kikizas-grigoris last edited by

                                        Ο χρήστης olympian2 έγραψε:

                                        Ψηλα 'χαζευει' (ουσιαστικα αργει να μαζεψει χλμ) γιατι ειναι πολυ μακριες η 5η και η 6η.
                                        Eκει δεν φταιει ο κινητηρας, απλα τον δυσκολευει η μακρια κλιμακωση, κατι που στο 200αρι που ειχα δοκιμασει λιγο πιο πριν απο αντιστοιχο test drive (scirocco experience) με το 160 απλα δεν υπηρχε...Απο τα 0 μεχρι τα 200χλμ
                                        πηγαινε με χαρακτηριστικη ευκολια χωρις να προλαβεις να καταλαβεις για ποτε τα επιασε. Αυτο βεβαια στο 160αρι σιγουρα λυνεται εν μερη για οσους προτιμησουν DSG7, με τις πυκνοτερες σχεσεις και ειδικα λιγο πιο κοντες τις πρωτες τρεις.
                                        Αλλα στην ουσια συνολικα εχεις την αισθηση οτι οδηγεις με κινητηρα
                                        2 ή και 3ων ταχυτητων, και ειναι λιγο κουραστικο αυτο μετα απο ενα σημειο,
                                        τουλαχιστον αυτη ηταν η διαπιστωση η δικη μου.

                                        Είσαι όμως σίγουρος ότι και το DSG δε έχει επίσης μακριές τις τελευταίες σχέσεις;

                                        Αυτο δεν το ξερω. Σιγουρα ομως οταν εχεις +1 σχεση, ολες μαζι εχουν σαν αποτελεσμα μια
                                        πυκνοτερη διαταξη αρα και καλυτερη εκμεταλευση του κινητηρα αφου μοιραια σιγουρα
                                        καποιες σχεσεις θα βγουν πιο κοντες ασχετως των ηδη 3ων πρωτων που ειναι ετσι κι αλλιως πιο κοντες απο τις αντιστοιχες του χειροκινητου 6αριου.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kikizas-grigoris last edited by

                                          Ο χρήστης Antonio DOD έγραψε:
                                          Λοιπόν είμαι ψημένος (μέχρι αηδίας) να το παραγγείλω σε λίγο καιρό ελπίζω...
                                          Επειδή το σκέφτομαι για DSG, (160)
                                          1) όταν στρίβεις και θες να αλλάξεις ταχύτητα, πρέπει να έχεις και τα δύο χέρια στο τιμόνι και να γυρνάνε μαζί με το τιμόνι ή λέω μα... ??
                                          2) φοβάμαι μήπως στην αρχή μου αρέσει αλλά μετά μου λείψει το 'χώσιμο' στο manual..
                                          Αυτοί που έχουν DSG μπορούν να μου λύσουν αυτές τις απορίες..??
                                          Και κάτι άσχετο.. εάν το παραγγείλω Μάιο θα 'προλάβω' τις αλλαγές που λέει ένας φίλος πιο πάνω από 22 εβδομάδα? Πιστεύω πως ναι, αλλά δεν είμαι σίγουρος!

                                          Για το πρωτο:
                                          τα 'αυτακια' των αλλαγων ειναι κολλημενα πισω απο το τιμονι
                                          στην θεση που ειναι τα κουμπακια για το στερεοφωνικο το trip computer κλπ.
                                          Γυριζουν δηλαδη μαζι με το τιμονι και ειναι σχετικα μικρα και κοντα.
                                          Προσωπικα τα βρισκω πολυ πιο βολικα απο τα σταθερα και μεγαλυτερα που
                                          υπαρχουν σε αλλα αυτοκινητα, πανω στην κολωνα του τιμονιου,
                                          κατι που βεβαιως ειναι υποκειμενικο.
                                          Για το δευτερο, πρεπει να κανεις test drive με το DSG και εσυ θα αποφασισεις.
                                          Ειναι καθαρα δικο σου θεμα, τι θα σου ταιριαζει καλυτερα.
                                          Για την αποτελεσματικοτητα και την ταχυτητα αλλαγων δεν τιθεται θεμα.
                                          Ειναι οτι καλυτερο υπαρχει σημερα ακομα και απο ακριβοτερα διπλου συμπλεκτη.
                                          Ο τροπος ομως με τον οποιο θα οδηγειται το αυτοκινητο, κακα τα ψεμματα
                                          θα παραπεμπει κυριως σε αυτοματο, ασχετως των γρηγορων αλλαγων
                                          που αυτο προσφερει.
                                          Για να δεις σχετικα με παραγγελια της εβδομαδας παραγωγης που θες να εχεις
                                          θα μαθεις απο παιδια που ηδη εχουν παραγγειλει, και εχουν παρει συγκεκριμενη
                                          εβδομαδα παραγωγης.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mivec_power last edited by

                                            100% δοκίμασέ το...
                                            παίζοντας με τα αυτάκια ενός αυτόματου 5ριού σε ένα C200K test-drive, δυστυχώς δεν αναθεώρησα τη γνώμη μου για τα αυτόματα έστω και αν αυτά σου δίνουν τη δυνατότητα να παίζεις με τα paddles... φυσικά άλλη φάση θα είναι το dsg7..

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 211
                                            • 212
                                            • 213
                                            • 214
                                            • 215
                                            • 406
                                            • 407
                                            • 213 / 407
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr