Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ALFA ROMEO FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ALFA ROMEO FORUM
    • 1
    • 2
    • 202
    • 203
    • 204
    • 205
    • 206
    • 771
    • 772
    • 204 / 772
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    84
    15431
    142980
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      red_monster last edited by

      Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

      Αυτοί που πήραν Mito με το λανσάρισμα και όχι ενα χρόνο μετά που θα υπάρχει το MultiAir, τους θεωρείς ωφελημένους;

      Oι εκδόσεις με MultiAir θα είναι 135 & 165 ίππων.
      Και χωρίς MultiAir όπως γνωρίζουμε 120 & 155 ίππων.

      Mια Mito 1.4 135hp θα κοστίζει τουλάχιστον το ίδιο με την 155(δίχως ΜΑ) για να μην πω και ελαφρώς ακριβότερα. Και όλα αυτά δίχως τα 4pot Brembo αλλά και 20 ίππους λιγότερο.
      Μια Mito 1.4 165hp θα είναι κατά πολύ ακριβότερη από την 155άρα....

      Άρα σαφέστατα δεν υπάρχει κανένας δυσαρεστημένος. Και η εταιρία είναι εταιρία και θέλει σαφώς να κερδίσει από την πατέντα, αλλά και τον πελάτη της έχει σεβαστεί. Δεν θα τον σεβόταν αν δεν έκανε ταυτόχρονο πλασάρισμα του MultiAir και τους τωρινούς κινητήρες δίχως αυτή την τεχνολογία, και πωλούσε αυτούς με MultiAir στην ίδια τιμή με πριν.

      Επομένως κανείς δεν είναι απογοητευμένος, μάλλον κάποιοι είναι ωφελημένοι, γιατί κανείς δεν ξέρει ως πότε θα κρατήσει η ταυτόχρονη προσφορά του 1.4 με ή χωρίς Multiair, άρα κάποιος που προμηθεύτηκε την 155άρα ήδη είναι κερδισμένος ως προς την αναλογία 'έδωσα λίγα-πήρα πολλά'....

      Δηλαδή η μιτο θα πουλιέται με 120-135-155-165 hp??
      Koυλό δεν είναι αυτό? ποια η λογική .
      και μάλιστα τη στιγμή που 135hp και 155 θα έχουν την ίδια τιμή...
      Γνώμη μου είναι οτι η αλφα είτε έπρεπε να παρουσιάσει την μιτο εξαρχής με τον νέο κινητήρα , είτε να τον διαθέσει στο facelift της έκδοσης.
      Το μόνο που καταφέρνει με αυτό τον τρόπο είναι να απαξιώσει την έκδοση με τον παλιό κινητήρα ένα χρόνο μετά την παρουσίασή της...κοινός τα μπλέξανε τα μπούτια τους

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Q
        qsisvts last edited by

        Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

        Αυτοί που πήραν Mito με το λανσάρισμα και όχι ενα χρόνο μετά που θα υπάρχει το MultiAir, τους θεωρείς ωφελημένους;

        Oι εκδόσεις με MultiAir θα είναι 135 & 165 ίππων.
        Και χωρίς MultiAir όπως γνωρίζουμε 120 & 155 ίππων.

        1.6 fsi 115 αλογα
        1.4 tsi 122 αλογα θεωρητικα ειναι μολις 7 αλογα παραπανω κι οχι 15
        γιατι τοτε μιλαμε για απαξιωση των fsi(που οντως υπαρχει) και οχι για γρηγορη απαξιωση των παλιοτερων τουρμπο-μπεντζινα?
        τα golf με fsi προλαβαν να κυκλοφορησουν και καποια χρονια πριν γινουν καθεστως οι tsi, οι mito ποσο καιρο προβλεπεται να κυκλοφορουν με τα συντομως 'παλια' μοτερ??

        για να προβαινουν σε αυτες τις αλλαγες καποιο σοβαρο λογο θα εχουν και σιγουρα θα υπαρχουν σοβαρα ωφελη
        αρα μοιραια οι αγοραστες των παλαιοτερων μοντελων θα υποστουν απαξιωση..

        ειναι ακριβως ιδια περιπτωση,απλα επειδη στη μια( της vw δλδ) ειναι πιο χτυπητο λογω τουρμπο-ατμοσφαιρας ακομα και για τον πιο ασχετο, το κανουμε περισσοτερο θεμα

        για τον ασχετο ομως, η αλλαγη ειναι μολις τα 7 αλογα που ανακοινωνονται αλλο αν σε επιδοσεις γινεται χαμος..
        μην πας ομως να περασεις οτι στα 120 αλογα δεν τρεχει και τιποτα να εχεις αλλα 15!!!
        δεν ειναι οτι πηγα απο τα 250 στα 265 και απλα κανω λιγο παραπανω θορυβο σε καποιες στροφες..
        στα 120 ειναι αρκετα σημαντικη διαφορα ισως και του δευτερολεπτου σε 0-100, εκτος αν προκειται για καμια μουφα ή διαφημιστικο τρικ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 2
          224-v last edited by

          Καποιος που θα θελει να μετατρεψει το μοτερ απο 120 σε 135 θα γινεται???? θα αξιζει το κοστος κατι τετοιο????

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            alba-parietti last edited by

            Ο χρήστης 224.v έγραψε:
            Καποιος που θα θελει να μετατρεψει το μοτερ απο 120 σε 135 θα γινεται???? θα αξιζει το κοστος κατι τετοιο????

            Όχι... γιατί το mair χρησιμοποιεί διαφορετική κεφαλή (η μετατροπή δηλ. απαιτείτ έναν οικονομικά ασύμφορο επανασχεδιασμό της κεφαλής).

            Το ξαναγράφω για να μην μπερδεύεται κανείς.Το εμπορικό λανσάρισμα της τεχνολογίας θα ξεκινήσει σε ένα εξάμηνο-επτάμηνο από σήμερα,με την έκδοση των 135 ίππων.Άρα μιλάμε για πρώτες παραδόσεις στο τέλος του έτους....και θα ολοκληρωθεί σε περισσότερο από ένα χρόνο από σήμερα (ατμοσφαιρική έκδοση 105 ίππων και ακόμα αργότερα υπερτροφοδοτούμενη 165 ίππων).

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drdino last edited by

              Το 4WS που θα έβγαινε στις Brera/159GTA τι έγινε τελικά;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                bolos last edited by

                Παιδια σκεφτομαι να αλλαξω αμορτισερ κ μου προτειναν τα sachs
                http://webcat.zf-trading.com/index.asp?SPR=4
                Τι λετε;
                μου ειπαν οτι ειναι μαλακα στις λακουβες κ οικονομικα! 330€ με τοποθετηση.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  italakias last edited by

                  Ο χρήστης bolos έγραψε:
                  Παιδια σκεφτομαι να αλλαξω αμορτισερ κ μου προτειναν τα sachs
                  http://webcat.zf-trading.com/index.asp?SPR=4
                  Τι λετε;
                  μου ειπαν οτι ειναι μαλακα στις λακουβες κ οικονομικα! 330€ με τοποθετηση.

                  μονο κονι σε αλφα ρομεο να βαλεις ειναι το αμορτισερ που ταιριαζει τελεια σε μια αλφα.
                  κονι κοκκινα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pasxos last edited by

                    WTF? Ban him..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • giuseppe-busso
                      giuseppe-busso last edited by

                      World preview: 1.75 Liter 200 HP Turbo Gasoline Engine and 2.0 Liter 170 HP JTDM Engine

                      http://italiancars.blogspot.com/2009/02/world-preview-175-liter-200-hp-turbo.html

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kikizas-grigoris last edited by

                        Στο Ιταλικο site της ΑR εχει τις τιμες και της Brera με τον 1750TBI ξεκινωντας
                        απο 29800ευρω!
                        Εφοσον ειναι κατω απο 2000κ.εκ αν δεν βαλει καπελο η Ελληνικη
                        Ανπ/πεια δεν θα πρεπει να ερθει πανω απο 32-33κ...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          chronis-mar last edited by

                          Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                          Στο Ιταλικο site της ΑR εχει τις τιμες και της Brera με τον 1750TBI ξεκινωντας
                          απο 29800ευρω!
                          Εφοσον ειναι κατω απο 2000κ.εκ αν δεν βαλει καπελο η Ελληνικη
                          Ανπ/πεια δεν θα πρεπει να ερθει πανω απο 32-33κ...

                          Και θα καταφερει μια χαρα να χτυπησει στα ισια το Scirocco των 200ps και των 30700 ευρω που την εχει δει για πολυ σπορ coupe..

                          Και το καλυτερο....Alfa Spider 1.8 TBi 200ps στην Ιταλια μονο με 31800 ευρω!!!!!!!!!

                          Ειναι κριμα να μην κυκλοφορουν τετοιες κουκλες στην ελληνικη ασφαλτο..... Ποιος να την παρει με 2.200cc και .....44000 ευρω!!!

                          Ευχομαι η νεα Spider 1.8 TBi να μην υπερβει τα 33500 ευρω..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            pasxos last edited by

                            Ο χρήστης Chronis Mar έγραψε:

                            Και θα καταφερει μια χαρα να χτυπησει στα ισια το Scirocco των 200ps και των 30700 ευρω που την εχει δει για πολυ σπορ coupe..

                            Το ψοροκο εχει μονιμα απενεργοποιουμενα και πεσμενα παραθυρα στον ΣΤΑΝΤΑΡ εξοπλισμο οποτε λιγα τα λογια σου για την γερμανικη τεχνολογια..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              chronis-mar last edited by

                              Ο χρήστης pasxos έγραψε:
                              Το ψοροκο εχει μονιμα απενεργοποιουμενα και πεσμενα παραθυρα στον ΣΤΑΝΤΑΡ εξοπλισμο οποτε λιγα τα λογια σου για την γερμανικη τεχνολογια..

                              xaxaxaxa.....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                georgetz last edited by

                                Ο χρήστης Chronis Mar έγραψε:

                                Το ψοροκο εχει μονιμα απενεργοποιουμενα και πεσμενα παραθυρα στον ΣΤΑΝΤΑΡ εξοπλισμο οποτε λιγα τα λογια σου για την γερμανικη τεχνολογια..

                                xaxaxaxa.....

                                .......είπε ο ένας ιταλόφιλος παθών στον άλλον

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  alba-parietti last edited by

                                  Λυπάμαι που θα σας το χαλάσω ....αλλά στην ιταλική αγορά ο μόνος άμεσος φόρος στην αγορά αυτοκινήτου είναι ο ΦΠΑ.Προκειμένου να υπερπηδηθούν τα εμπόδια που θέτει το ελληνικό φορολογικό σύστημα με τους πρόσθετους φόρους στις κατηγορίες άνω των 1801 και ιδίως άνω των 2001κε. το εργοστάσιο αναγκαζόταν να συμπιέζει ιδιαίτερα τις εργοστασιακές τιμές για την Ελλάδα,σε σημείο ώστε μια 159 2,2 να έχει χαμηλότερη εργοστασιακή τιμή από μια 1,9.

                                  Ακόμα και αν ισχύσουν τα μέτρα περί προσωρινής κατάργησης του ΕΤΤ,μην ελπίζετε ιδιαίτερα ότι οι τιμές για την 1750ΤΒi θα είναι πολύ χαμηλότερες από ότι ήταν για την 2,2.Αφενός γιατί το εργοστάσιο αναμένει πια να έχει ένα λογικό κέρδος από το αυτοκίνητο,που θα το προσφέρει σε κανονική και όχι κουστσουρεμένη εργοστασιακή τιμή στην ελληνική αγορά ....και αφετέρου γιατί οι κάτοχοι μιας 2,2 διετίας θα υφίσταντο τέτοια οικονομική απαξία του αυτοκινήτου τους,που θα ήταν προτιμότερο να το κάψουν παρά να το πουλήσουν.

                                  Και μιας και είμαστε στο topic της AR για το Μάρτη του 2009 στην ιταλική αγορά η AR σημειώνει αύξηση της τάξης του 35%,χωρίς να πριμοδοτείται ιδιαίτερα από τα μέτρα της ιταλικής κυβέρνησης, καθώς το μόνο μοντέλο που εντάσσεται στα κίνητρα για καθαρότερα αυτοκίνητα είναι οι MiTo 1,4 Junior ,1,3 JTDm και 1,6JTDm.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kikizas-grigoris last edited by

                                    Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
                                    Λυπάμαι που θα σας το χαλάσω ....αλλά στην ιταλική αγορά ο μόνος άμεσος φόρος στην αγορά αυτοκινήτου είναι ο ΦΠΑ.Προκειμένου να υπερπηδηθούν τα εμπόδια που θέτει το ελληνικό φορολογικό σύστημα με τους πρόσθετους φόρους στις κατηγορίες άνω των 1801 και ιδίως άνω των 2001κε. το εργοστάσιο αναγκαζόταν να συμπιέζει ιδιαίτερα τις εργοστασιακές τιμές για την Ελλάδα,σε σημείο ώστε μια 159 2,2 να έχει χαμηλότερη εργοστασιακή τιμή από μια 1,9.

                                    Ακόμα και αν ισχύσουν τα μέτρα περί προσωρινής κατάργησης του ΕΤΤ,μην ελπίζετε ιδιαίτερα ότι οι τιμές για την 1750ΤΒi θα είναι πολύ χαμηλότερες από ότι ήταν για την 2,2.Αφενός γιατί το εργοστάσιο αναμένει πια να έχει ένα λογικό κέρδος από το αυτοκίνητο,που θα το προσφέρει σε κανονική και όχι κουστσουρεμένη εργοστασιακή τιμή στην ελληνική αγορά ....και αφετέρου γιατί οι κάτοχοι μιας 2,2 διετίας θα υφίσταντο τέτοια οικονομική απαξία του αυτοκινήτου τους,που θα ήταν προτιμότερο να το κάψουν παρά να το πουλήσουν.

                                    Και μιας και είμαστε στο topic της AR για το Μάρτη του 2009 στην ιταλική αγορά η AR σημειώνει αύξηση της τάξης του 35%,χωρίς να πριμοδοτείται ιδιαίτερα από τα μέτρα της ιταλικής κυβέρνησης, καθώς το μόνο μοντέλο που εντάσσεται στα κίνητρα για καθαρότερα αυτοκίνητα είναι οι MiTo 1,4 Junior ,1,3 JTDm και 1,6JTDm.

                                    Αυτο με την απαξιωση συμβαινει ηδη...Πωλουνται 2ετιας-3ετιας Brera 2.2 με λιγα χλμ
                                    στα ορια των 30κ.
                                    Αν δεν κανω λαθος τοτε ξεκινουσαν απο 42κ περιπου.
                                    Οσο για τις τιμολογησεις στην χωρα μας και την 'διευκολυνση' που εκανε
                                    η AR στην Ελληνικη αγορα μπορει να ειναι μια γενναια αποφαση, αλλα δυστυχως ή ευτυχως
                                    συμφωνα με την γλωσσα του marketing και πολυ περισσοτερο με τον ανταγωνισμο
                                    που υπαρχει στην αγορα αν παραμεινει η τιμολογηση της ως εχει σε αντιστοιχια δηλαδη με την 2.2, πιστευω οτι δεν θα εχει απολυτως καμμια (καλυτερη) τυχη απο την ηδη περιορισμενη που ειχε στην χωρα μας τουλαχιστον.
                                    Και ειναι κριμα γιατι εχω την αισθηση οτι με τον συγκεκριμενο κινητηρα μαλλον
                                    θα ειναι η πιο ολοκληρωμενη-ισσοροπημενη-ωριμη προταση της AR στην σπορ κουπε
                                    κατηγορια μετα απο πολλα χρονια απουσιας...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • giuseppe-busso
                                      giuseppe-busso last edited by

                                      Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                                      Αυτο με την απαξιωση συμβαινει ηδη...Πωλουνται 2ετιας-3ετιας Brera 2.2 με λιγα χλμ
                                      στα ορια των 30κ.
                                      Αν δεν κανω λαθος τοτε ξεκινουσαν απο 42κ περιπου

                                      Πάντως σε αντίθεση, με τις AR της περασμένης γενιάς όπως οι 156/147/GT που θεωρώ πάνω από όλα ότι οι ίδιοι οι κάτοχοι τους της απαξιώνουν πρωτίστως, οι AR νέας γενιάς 159/Brera/Spider έχουν μεταπωλητική αξία που δεν έχει καμία σχέση με τις περασμένης γενιάς. Αν σε 3 χρόνια έχασε μια Brera 2.2 ,που θεωρείται αντιεμπορικό μοντέλο και είναι, 10-12 χιλιάδες ευρώ, είναι μάλλον από τα ατού του μοντέλου η μεταπωλητική αξία. Ακόμη και τις 159 να δείς και να ψάξεις, δεν θα τις βρεις να ξεπουλιούνται για το έτσι θέλω. Πρωτίστως για μένα φταίνε οι κάτοχοι και έπειτα η ίδια η εταιρία-μοντέλο. Την ίδια πορεία με τις νέες AR φαίνεται να κληρονομεί και η μικρή μόλις 1 έτους σχεδόν Mito.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kikizas-grigoris last edited by

                                        Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

                                        Αυτο με την απαξιωση συμβαινει ηδη...Πωλουνται 2ετιας-3ετιας Brera 2.2 με λιγα χλμ
                                        στα ορια των 30κ.
                                        Αν δεν κανω λαθος τοτε ξεκινουσαν απο 42κ περιπου

                                        Πάντως σε αντίθεση, με τις AR της περασμένης γενιάς όπως οι 156/147/GT που θεωρώ πάνω από όλα ότι οι ίδιοι οι κάτοχοι τους της απαξιώνουν πρωτίστως, οι AR νέας γενιάς 159/Brera/Spider έχουν μεταπωλητική αξία που δεν έχει καμία σχέση με τις περασμένης γενιάς. Αν σε 3 χρόνια έχασε μια Brera 2.2 ,που θεωρείται αντιεμπορικό μοντέλο και είναι, 10-12 χιλιάδες ευρώ, είναι μάλλον από τα ατού του μοντέλου η μεταπωλητική αξία. Ακόμη και τις 159 να δείς και να ψάξεις, δεν θα τις βρεις να ξεπουλιούνται για το έτσι θέλω. Πρωτίστως για μένα φταίνε οι κάτοχοι και έπειτα η ίδια η εταιρία-μοντέλο. Την ίδια πορεία με τις νέες AR φαίνεται να κληρονομεί και η μικρή μόλις 1 έτους σχεδόν Mito.

                                        Δεν ξερω κατα ποσο μπορει να θεωρηθει 'ατου' αυτη η απαξιωση οταν
                                        πχ την ιδια εποχη το ΤΤ 2.0 (το οποιο τουλαχιστον στην αγορα μας απ' οσο εβλεπα τουλαχιστον στο δρομο ειχε παρομοια εμπορικη επιτυχια(?) ) ειχε 41κ και τωρα 'ψαχνεις' μηπως και βρεις κανενα με 35-36κ.
                                        Εν πασει περιπτωσει για μενα το θεμα ειναι οτι (ετσι οπως πιθανοτατα τιμολογηθουν τα αυτοκινητα) φαινεται ακομα για μια φορα, να υπαρχει μια χαμενη προσπαθεια να ανακτησει η AR -τουλαχιστον στην Ελληνικη αγορα- την χαμενη της εικονα και θεση στην αγορα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • giuseppe-busso
                                          giuseppe-busso last edited by

                                          Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                                          πχ την ιδια εποχη το ΤΤ 2.0 (το οποιο τουλαχιστον στην αγορα μας απ' οσο εβλεπα τουλαχιστον στο δρομο ειχε παρομοια εμπορικη επιτυχια(?) ) ειχε 41κ και τωρα 'ψαχνεις' μηπως και βρεις κανενα με 35-36κ.

                                          Μεταξύ μας τώρα ρε Γρηγόρη, πες ότι έπαιρνες τώρα αυτοκίνητο και ήθελες το ΤΤ 2.0.
                                          Καινούριο όπως λες 41 με το κλειδί στο χέρι και έβρισκες 36 χιλιάδες ευρώ το μεταχειρισμένο (δεν έθεσες χρονολογία) ας πούμε 2 ετών(?), θα έπαιρνες το μτχ? Δηλαδή κάποια πράγματα είναι εκ των ουκ άνευ κουλά....
                                          Και μην ξεχνάς κάτι άλλο... Το πως εννοεί ο καθένας μεταπωλητική αξία είναι σχετικό. Μπορεί εσύ να βρείς ένα μτχ με 36 χιλιάρικα που λες σε έναν μαντρά αλλά δε σημαίνει και ότι ο κάτοχος του πριν το έδωσε στο μαντρά 36 χιλιάρικα..... Πρέπει και αυτός να κερδίσει...

                                          Τέλος πάντων είμαστε και ΟΤ....

                                          Αναμένουμε τις τιμές λοιπόν για Ελλάδα.

                                          σ.σ: μια 159 1750 έχει καλύτερες ρεπρίζ από μια 159 3.2 Q4

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • eddie_147
                                            eddie_147 last edited by

                                            Το Ψορόκο είναι μια χαρά αμάξι και πολύ καλή επιλογή στην κατηγορία του, αλλά σε καμμία περίπτωση δεν συγκρίνεται με τη Brera. Μακάρι η Alfa να έβγαζε κάτι αντίστοιχο βασισμένο στη Mito.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 202
                                            • 203
                                            • 204
                                            • 205
                                            • 206
                                            • 771
                                            • 772
                                            • 204 / 772
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr