-
Καποιος που θα θελει να μετατρεψει το μοτερ απο 120 σε 135 θα γινεται???? θα αξιζει το κοστος κατι τετοιο????
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
Καποιος που θα θελει να μετατρεψει το μοτερ απο 120 σε 135 θα γινεται???? θα αξιζει το κοστος κατι τετοιο????Όχι... γιατί το mair χρησιμοποιεί διαφορετική κεφαλή (η μετατροπή δηλ. απαιτείτ έναν οικονομικά ασύμφορο επανασχεδιασμό της κεφαλής).
Το ξαναγράφω για να μην μπερδεύεται κανείς.Το εμπορικό λανσάρισμα της τεχνολογίας θα ξεκινήσει σε ένα εξάμηνο-επτάμηνο από σήμερα,με την έκδοση των 135 ίππων.Άρα μιλάμε για πρώτες παραδόσεις στο τέλος του έτους....και θα ολοκληρωθεί σε περισσότερο από ένα χρόνο από σήμερα (ατμοσφαιρική έκδοση 105 ίππων και ακόμα αργότερα υπερτροφοδοτούμενη 165 ίππων).
-
Το 4WS που θα έβγαινε στις Brera/159GTA τι έγινε τελικά;
-
Παιδια σκεφτομαι να αλλαξω αμορτισερ κ μου προτειναν τα sachs
http://webcat.zf-trading.com/index.asp?SPR=4
Τι λετε;
μου ειπαν οτι ειναι μαλακα στις λακουβες κ οικονομικα! 330€ με τοποθετηση. -
Ο χρήστης bolos έγραψε:
Παιδια σκεφτομαι να αλλαξω αμορτισερ κ μου προτειναν τα sachs
http://webcat.zf-trading.com/index.asp?SPR=4
Τι λετε;
μου ειπαν οτι ειναι μαλακα στις λακουβες κ οικονομικα! 330€ με τοποθετηση.μονο κονι σε αλφα ρομεο να βαλεις ειναι το αμορτισερ που ταιριαζει τελεια σε μια αλφα.
κονι κοκκινα. -
WTF? Ban him..
-
World preview: 1.75 Liter 200 HP Turbo Gasoline Engine and 2.0 Liter 170 HP JTDM Engine
http://italiancars.blogspot.com/2009/02/world-preview-175-liter-200-hp-turbo.html
-
Στο Ιταλικο site της ΑR εχει τις τιμες και της Brera με τον 1750TBI ξεκινωντας
απο 29800ευρω!
Εφοσον ειναι κατω απο 2000κ.εκ αν δεν βαλει καπελο η Ελληνικη
Ανπ/πεια δεν θα πρεπει να ερθει πανω απο 32-33κ... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Στο Ιταλικο site της ΑR εχει τις τιμες και της Brera με τον 1750TBI ξεκινωντας
απο 29800ευρω!
Εφοσον ειναι κατω απο 2000κ.εκ αν δεν βαλει καπελο η Ελληνικη
Ανπ/πεια δεν θα πρεπει να ερθει πανω απο 32-33κ...Και θα καταφερει μια χαρα να χτυπησει στα ισια το Scirocco των 200ps και των 30700 ευρω που την εχει δει για πολυ σπορ coupe..
Και το καλυτερο....Alfa Spider 1.8 TBi 200ps στην Ιταλια μονο με 31800 ευρω!!!!!!!!!
Ειναι κριμα να μην κυκλοφορουν τετοιες κουκλες στην ελληνικη ασφαλτο..... Ποιος να την παρει με 2.200cc και .....44000 ευρω!!!
Ευχομαι η νεα Spider 1.8 TBi να μην υπερβει τα 33500 ευρω..
-
Ο χρήστης Chronis Mar έγραψε:
Και θα καταφερει μια χαρα να χτυπησει στα ισια το Scirocco των 200ps και των 30700 ευρω που την εχει δει για πολυ σπορ coupe..
Το ψοροκο εχει μονιμα απενεργοποιουμενα και πεσμενα παραθυρα στον ΣΤΑΝΤΑΡ εξοπλισμο οποτε λιγα τα λογια σου για την γερμανικη τεχνολογια..
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Το ψοροκο εχει μονιμα απενεργοποιουμενα και πεσμενα παραθυρα στον ΣΤΑΝΤΑΡ εξοπλισμο οποτε λιγα τα λογια σου για την γερμανικη τεχνολογια..xaxaxaxa.....
-
Ο χρήστης Chronis Mar έγραψε:
Το ψοροκο εχει μονιμα απενεργοποιουμενα και πεσμενα παραθυρα στον ΣΤΑΝΤΑΡ εξοπλισμο οποτε λιγα τα λογια σου για την γερμανικη τεχνολογια..
xaxaxaxa.....
.......είπε ο ένας ιταλόφιλος παθών στον άλλον
-
Λυπάμαι που θα σας το χαλάσω ....αλλά στην ιταλική αγορά ο μόνος άμεσος φόρος στην αγορά αυτοκινήτου είναι ο ΦΠΑ.Προκειμένου να υπερπηδηθούν τα εμπόδια που θέτει το ελληνικό φορολογικό σύστημα με τους πρόσθετους φόρους στις κατηγορίες άνω των 1801 και ιδίως άνω των 2001κε. το εργοστάσιο αναγκαζόταν να συμπιέζει ιδιαίτερα τις εργοστασιακές τιμές για την Ελλάδα,σε σημείο ώστε μια 159 2,2 να έχει χαμηλότερη εργοστασιακή τιμή από μια 1,9.
Ακόμα και αν ισχύσουν τα μέτρα περί προσωρινής κατάργησης του ΕΤΤ,μην ελπίζετε ιδιαίτερα ότι οι τιμές για την 1750ΤΒi θα είναι πολύ χαμηλότερες από ότι ήταν για την 2,2.Αφενός γιατί το εργοστάσιο αναμένει πια να έχει ένα λογικό κέρδος από το αυτοκίνητο,που θα το προσφέρει σε κανονική και όχι κουστσουρεμένη εργοστασιακή τιμή στην ελληνική αγορά ....και αφετέρου γιατί οι κάτοχοι μιας 2,2 διετίας θα υφίσταντο τέτοια οικονομική απαξία του αυτοκινήτου τους,που θα ήταν προτιμότερο να το κάψουν παρά να το πουλήσουν.
Και μιας και είμαστε στο topic της AR για το Μάρτη του 2009 στην ιταλική αγορά η AR σημειώνει αύξηση της τάξης του 35%,χωρίς να πριμοδοτείται ιδιαίτερα από τα μέτρα της ιταλικής κυβέρνησης, καθώς το μόνο μοντέλο που εντάσσεται στα κίνητρα για καθαρότερα αυτοκίνητα είναι οι MiTo 1,4 Junior ,1,3 JTDm και 1,6JTDm.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Λυπάμαι που θα σας το χαλάσω ....αλλά στην ιταλική αγορά ο μόνος άμεσος φόρος στην αγορά αυτοκινήτου είναι ο ΦΠΑ.Προκειμένου να υπερπηδηθούν τα εμπόδια που θέτει το ελληνικό φορολογικό σύστημα με τους πρόσθετους φόρους στις κατηγορίες άνω των 1801 και ιδίως άνω των 2001κε. το εργοστάσιο αναγκαζόταν να συμπιέζει ιδιαίτερα τις εργοστασιακές τιμές για την Ελλάδα,σε σημείο ώστε μια 159 2,2 να έχει χαμηλότερη εργοστασιακή τιμή από μια 1,9.Ακόμα και αν ισχύσουν τα μέτρα περί προσωρινής κατάργησης του ΕΤΤ,μην ελπίζετε ιδιαίτερα ότι οι τιμές για την 1750ΤΒi θα είναι πολύ χαμηλότερες από ότι ήταν για την 2,2.Αφενός γιατί το εργοστάσιο αναμένει πια να έχει ένα λογικό κέρδος από το αυτοκίνητο,που θα το προσφέρει σε κανονική και όχι κουστσουρεμένη εργοστασιακή τιμή στην ελληνική αγορά ....και αφετέρου γιατί οι κάτοχοι μιας 2,2 διετίας θα υφίσταντο τέτοια οικονομική απαξία του αυτοκινήτου τους,που θα ήταν προτιμότερο να το κάψουν παρά να το πουλήσουν.
Και μιας και είμαστε στο topic της AR για το Μάρτη του 2009 στην ιταλική αγορά η AR σημειώνει αύξηση της τάξης του 35%,χωρίς να πριμοδοτείται ιδιαίτερα από τα μέτρα της ιταλικής κυβέρνησης, καθώς το μόνο μοντέλο που εντάσσεται στα κίνητρα για καθαρότερα αυτοκίνητα είναι οι MiTo 1,4 Junior ,1,3 JTDm και 1,6JTDm.
Αυτο με την απαξιωση συμβαινει ηδη...Πωλουνται 2ετιας-3ετιας Brera 2.2 με λιγα χλμ
στα ορια των 30κ.
Αν δεν κανω λαθος τοτε ξεκινουσαν απο 42κ περιπου.
Οσο για τις τιμολογησεις στην χωρα μας και την 'διευκολυνση' που εκανε
η AR στην Ελληνικη αγορα μπορει να ειναι μια γενναια αποφαση, αλλα δυστυχως ή ευτυχως
συμφωνα με την γλωσσα του marketing και πολυ περισσοτερο με τον ανταγωνισμο
που υπαρχει στην αγορα αν παραμεινει η τιμολογηση της ως εχει σε αντιστοιχια δηλαδη με την 2.2, πιστευω οτι δεν θα εχει απολυτως καμμια (καλυτερη) τυχη απο την ηδη περιορισμενη που ειχε στην χωρα μας τουλαχιστον.
Και ειναι κριμα γιατι εχω την αισθηση οτι με τον συγκεκριμενο κινητηρα μαλλον
θα ειναι η πιο ολοκληρωμενη-ισσοροπημενη-ωριμη προταση της AR στην σπορ κουπε
κατηγορια μετα απο πολλα χρονια απουσιας... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Αυτο με την απαξιωση συμβαινει ηδη...Πωλουνται 2ετιας-3ετιας Brera 2.2 με λιγα χλμ
στα ορια των 30κ.
Αν δεν κανω λαθος τοτε ξεκινουσαν απο 42κ περιπουΠάντως σε αντίθεση, με τις AR της περασμένης γενιάς όπως οι 156/147/GT που θεωρώ πάνω από όλα ότι οι ίδιοι οι κάτοχοι τους της απαξιώνουν πρωτίστως, οι AR νέας γενιάς 159/Brera/Spider έχουν μεταπωλητική αξία που δεν έχει καμία σχέση με τις περασμένης γενιάς. Αν σε 3 χρόνια έχασε μια Brera 2.2 ,που θεωρείται αντιεμπορικό μοντέλο και είναι, 10-12 χιλιάδες ευρώ, είναι μάλλον από τα ατού του μοντέλου η μεταπωλητική αξία. Ακόμη και τις 159 να δείς και να ψάξεις, δεν θα τις βρεις να ξεπουλιούνται για το έτσι θέλω. Πρωτίστως για μένα φταίνε οι κάτοχοι και έπειτα η ίδια η εταιρία-μοντέλο. Την ίδια πορεία με τις νέες AR φαίνεται να κληρονομεί και η μικρή μόλις 1 έτους σχεδόν Mito.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Αυτο με την απαξιωση συμβαινει ηδη...Πωλουνται 2ετιας-3ετιας Brera 2.2 με λιγα χλμ
στα ορια των 30κ.
Αν δεν κανω λαθος τοτε ξεκινουσαν απο 42κ περιπουΠάντως σε αντίθεση, με τις AR της περασμένης γενιάς όπως οι 156/147/GT που θεωρώ πάνω από όλα ότι οι ίδιοι οι κάτοχοι τους της απαξιώνουν πρωτίστως, οι AR νέας γενιάς 159/Brera/Spider έχουν μεταπωλητική αξία που δεν έχει καμία σχέση με τις περασμένης γενιάς. Αν σε 3 χρόνια έχασε μια Brera 2.2 ,που θεωρείται αντιεμπορικό μοντέλο και είναι, 10-12 χιλιάδες ευρώ, είναι μάλλον από τα ατού του μοντέλου η μεταπωλητική αξία. Ακόμη και τις 159 να δείς και να ψάξεις, δεν θα τις βρεις να ξεπουλιούνται για το έτσι θέλω. Πρωτίστως για μένα φταίνε οι κάτοχοι και έπειτα η ίδια η εταιρία-μοντέλο. Την ίδια πορεία με τις νέες AR φαίνεται να κληρονομεί και η μικρή μόλις 1 έτους σχεδόν Mito.
Δεν ξερω κατα ποσο μπορει να θεωρηθει 'ατου' αυτη η απαξιωση οταν
πχ την ιδια εποχη το ΤΤ 2.0 (το οποιο τουλαχιστον στην αγορα μας απ' οσο εβλεπα τουλαχιστον στο δρομο ειχε παρομοια εμπορικη επιτυχια(?) ) ειχε 41κ και τωρα 'ψαχνεις' μηπως και βρεις κανενα με 35-36κ.
Εν πασει περιπτωσει για μενα το θεμα ειναι οτι (ετσι οπως πιθανοτατα τιμολογηθουν τα αυτοκινητα) φαινεται ακομα για μια φορα, να υπαρχει μια χαμενη προσπαθεια να ανακτησει η AR -τουλαχιστον στην Ελληνικη αγορα- την χαμενη της εικονα και θεση στην αγορα... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
πχ την ιδια εποχη το ΤΤ 2.0 (το οποιο τουλαχιστον στην αγορα μας απ' οσο εβλεπα τουλαχιστον στο δρομο ειχε παρομοια εμπορικη επιτυχια(?) ) ειχε 41κ και τωρα 'ψαχνεις' μηπως και βρεις κανενα με 35-36κ.Μεταξύ μας τώρα ρε Γρηγόρη, πες ότι έπαιρνες τώρα αυτοκίνητο και ήθελες το ΤΤ 2.0.
Καινούριο όπως λες 41 με το κλειδί στο χέρι και έβρισκες 36 χιλιάδες ευρώ το μεταχειρισμένο (δεν έθεσες χρονολογία) ας πούμε 2 ετών(?), θα έπαιρνες το μτχ? Δηλαδή κάποια πράγματα είναι εκ των ουκ άνευ κουλά....
Και μην ξεχνάς κάτι άλλο... Το πως εννοεί ο καθένας μεταπωλητική αξία είναι σχετικό. Μπορεί εσύ να βρείς ένα μτχ με 36 χιλιάρικα που λες σε έναν μαντρά αλλά δε σημαίνει και ότι ο κάτοχος του πριν το έδωσε στο μαντρά 36 χιλιάρικα..... Πρέπει και αυτός να κερδίσει...Τέλος πάντων είμαστε και ΟΤ....
Αναμένουμε τις τιμές λοιπόν για Ελλάδα.
σ.σ: μια 159 1750 έχει καλύτερες ρεπρίζ από μια 159 3.2 Q4
-
Το Ψορόκο είναι μια χαρά αμάξι και πολύ καλή επιλογή στην κατηγορία του, αλλά σε καμμία περίπτωση δεν συγκρίνεται με τη Brera. Μακάρι η Alfa να έβγαζε κάτι αντίστοιχο βασισμένο στη Mito.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Το Ψορόκο είναι μια χαρά αμάξι και πολύ καλή επιλογή στην κατηγορία του, αλλά σε καμμία περίπτωση δεν συγκρίνεται με τη Brera. Μακάρι η Alfa να έβγαζε κάτι αντίστοιχο βασισμένο στη Mito.Mηδένα προ του τέλους μακάριζε
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
πχ την ιδια εποχη το ΤΤ 2.0 (το οποιο τουλαχιστον στην αγορα μας απ' οσο εβλεπα τουλαχιστον στο δρομο ειχε παρομοια εμπορικη επιτυχια(?) ) ειχε 41κ και τωρα 'ψαχνεις' μηπως και βρεις κανενα με 35-36κ.
Μεταξύ μας τώρα ρε Γρηγόρη, πες ότι έπαιρνες τώρα αυτοκίνητο και ήθελες το ΤΤ 2.0.
Καινούριο όπως λες 41 με το κλειδί στο χέρι και έβρισκες 36 χιλιάδες ευρώ το μεταχειρισμένο (δεν έθεσες χρονολογία) ας πούμε 2 ετών(?), θα έπαιρνες το μτχ? Δηλαδή κάποια πράγματα είναι εκ των ουκ άνευ κουλά....
Και μην ξεχνάς κάτι άλλο... Το πως εννοεί ο καθένας μεταπωλητική αξία είναι σχετικό. Μπορεί εσύ να βρείς ένα μτχ με 36 χιλιάρικα που λες σε έναν μαντρά αλλά δε σημαίνει και ότι ο κάτοχος του πριν το έδωσε στο μαντρά 36 χιλιάρικα..... Πρέπει και αυτός να κερδίσει...Τέλος πάντων είμαστε και ΟΤ....
Αναμένουμε τις τιμές λοιπόν για Ελλάδα.
σ.σ: μια 159 1750 έχει καλύτερες ρεπρίζ από μια 159 3.2 Q4
Mαλλον δεν θα το επαιρνα ακριβως γιατι δεν ειναι η διαφορα τετοια που να αξιζει
για μενα, (+ το οτι βγαινει πλεον και το πολυ καλο ΤΤ 1.8 με 35κ ). Το παραδειγμα το εθεσα (ναι για 2ετιας-3ετιας παλι) για να δεις
την διαφορα στην απαξιωση δυο αυτοκινητων ιδιας 'οικονομικης' και 'κοινωνικης'
αν θες κατηγοριας, η οποια ειναι σημαντικη.
Anyway, μακαρι να ειναι ειναι οπως πρεπει η Brera 1750 στο δρομο και ας
την παρουν λιγοτεροι...Με το προηγουμενο παραδειγμα της απαξιωσης και αυτη
συντομα θα γινει προσιτη...
ΑLFA ROMEO FORUM