-
Καλησπέρα σας.
Λυπάμαι που το πρώτο μου κιολας ποστ θα έχει την μορφή καταγγελίας, αλλά πραγματικά δεν ξέρω πλέον που μπορώ να απευθυνθώ για να ακουστώ, κι εξηγούμαι:
Τον Απρίλιο του 2008 αγόρασα ένα καινούριο fiat sedici 1.6 την πλούσια έκδοση, απο την αντιπροσωπεία του κου Ζαφειρόπουλου στην Πάτρα. Την πρώτη κιολας ώρα οδήγησης παρατήρησα μια εντονότατη μυρωδιά στο δίσκο, και αμέσως επέστρεψα στην αντιπροσωπεία και το ανέφερα. Με διαβεβαίωσαν ότι είναι ιδέα μου ή ότι ειναι 'μέχρι να πατήσουν καλά' οι δίσκοι και κάτι τέτοιο. Και φτάνουμε στο σήμερα: Το σάββατο το βράδυ κι ενώ βρισκόμουν κοντά στο Αιτωλικό του Ν,Αιτωλοακαρνανίας ένιωσα το δίσκο να πατινάρει και μετά απο 10 λεπτά το αυτοκίνητο νέκρωσε εντελώς. Η 'δωρεάν' οδική βοήθεια μου πήρε, χωρίς αποδειξη, 80 ευρώ για να με μεταφέρει στην Πάτρα με την δικαιολογία ότι ήταν διαφορετικός νομός. Η ταλαιπωρία μου δυστυχώς όμως δεν τελείωσε εκεί αλλά εκεί ξεκίνησε. Κάνω μια μικρή παρένθεση για να σας πω,πως οδηγώ 11 χρόνια και λόγω της δουλειάς μου έχω οδηγήσει πολλά εταιρικά αμάξια κατα καιρους: opel, daewoo, peugot, audi, ford, χωρίς ουδέποτε να παρουσιάσει κανένα απο αυτα πρόβλημα. Φυσικά λοιπον περίμενα η αντιπροσωπεία να με καλύψει μιας και το αμάξι ειναι μόλις στα 13000 κμ και αγορασμένο μόνο 11 μήνες.
Αντ' αυτού εισέπραξα την απάντηση ότι το φταίξιμο ήταν δικό μου και ότι πρέπει να πληρώσω ένα μπιλιέτο 1000 ευρώ μιας κι απ ότι μου είπαν ο δισκος το πλατώ και ο στροφαλος είναι κατεστραμμένοι.
Τους επεσήμανα ότι ειχα αναφέρει την βλάβη απο την πρώτη κιολας μέρα αλλά μάταια: αφού δεν καταγράφηκε ειναι σαν να μην υπάρχει μου είπαν.
Ζήτησα να μιλήσω με κάποιον τεχν. διευθυντή: δεν έχετε το δικαιωμα μου είπαν!
Επικοινώνησα με την ανοιχτή γραμμη φίατ, η οποία εν πολλοίς με έγραψε εκει που δεν πιάνει μελάνι. Έκανα εκεί τα παράπονα μου αλλά ουδέποτε επικοινώνησαν μαζί μου για την εξέλιξη του αιτήματός μου.
Επικοινώνησα με τα κεντρικά στην Αθήνα αλλά απο το τηλ κέντρο δεν μου έδιναν κανέναν υπέυθυνο να μιλήσω και με παρέπεμπαν πάλι στην ανοιχτή γραμμή...
Εννοείται πως αυτοκινητο αντικαταστασης δεν υπάρχει μου είπαν, αλλά πραγματικά πλέον είναι το λιγότερο που με απασχολει.
Εδώ να σημειώσω ότι ποτέ δεν πήγα off road το αμάξι μου, ποτέ δεν το ζόρισα, ποτέ δεν έκανα κάτι extreme. Ο λόγος μου ασφαλώς δεν αποτελεί απόδειξη, αλλά τα 13000 κμ αποτελούν!
Δεν ξέρω πλέον τι να κάνω και που να πάω. Αν και αύριο δεν μου αποκαταστήσουν τον εργοστασιακά προβληματικό δίσκο θα αποτανθώ στο συνήγορο του Καταναλωτή και στην Διεύθυνση εμπορίου της Νομαρχίας.
Σας ευχαριστώ που με ακούσατε, ελπίζω να έχω ποστάρει στην σωστή θεματική ενότητα. Οποιοδήποτε σχόλιο, βοήθεια, συμβουλή δεκτή…T.Καρτέρης
Πάτρα -
Καλησπέρα σας.
Λυπάμαι που το πρώτο μου κιολας ποστ θα έχει την μορφή καταγγελίας, αλλά πραγματικά δεν ξέρω πλέον που μπορώ να απευθυνθώ για να ακουστώ, κι εξηγούμαι:
Τον Απρίλιο του 2008 αγόρασα ένα καινούριο fiat sedici 1.6 την πλούσια έκδοση, απο την αντιπροσωπεία του κου Ζαφειρόπουλου στην Πάτρα. Την πρώτη κιολας ώρα οδήγησης παρατήρησα μια εντονότατη μυρωδιά στο δίσκο, και αμέσως επέστρεψα στην αντιπροσωπεία και το ανέφερα. Με διαβεβαίωσαν ότι είναι ιδέα μου ή ότι ειναι 'μέχρι να πατήσουν καλά' οι δίσκοι και κάτι τέτοιο. Και φτάνουμε στο σήμερα: Το σάββατο το βράδυ κι ενώ βρισκόμουν κοντά στο Αιτωλικό του Ν,Αιτωλοακαρνανίας ένιωσα το δίσκο να πατινάρει και μετά απο 10 λεπτά το αυτοκίνητο νέκρωσε εντελώς. Η 'δωρεάν' οδική βοήθεια μου πήρε, χωρίς αποδειξη, 80 ευρώ για να με μεταφέρει στην Πάτρα με την δικαιολογία ότι ήταν διαφορετικός νομός. Η ταλαιπωρία μου δυστυχώς όμως δεν τελείωσε εκεί αλλά εκεί ξεκίνησε. Κάνω μια μικρή παρένθεση για να σας πω,πως οδηγώ 11 χρόνια και λόγω της δουλειάς μου έχω οδηγήσει πολλά εταιρικά αμάξια κατα καιρους: opel, daewoo, peugot, audi, ford, χωρίς ουδέποτε να παρουσιάσει κανένα απο αυτα πρόβλημα. Φυσικά λοιπον περίμενα η αντιπροσωπεία να με καλύψει μιας και το αμάξι ειναι μόλις στα 13000 κμ και αγορασμένο μόνο 11 μήνες.
Αντ' αυτού εισέπραξα την απάντηση ότι το φταίξιμο ήταν δικό μου και ότι πρέπει να πληρώσω ένα μπιλιέτο 1000 ευρώ μιας κι απ ότι μου είπαν ο δισκος το πλατώ και ο στροφαλος είναι κατεστραμμένοι.
Τους επεσήμανα ότι ειχα αναφέρει την βλάβη απο την πρώτη κιολας μέρα αλλά μάταια: αφού δεν καταγράφηκε ειναι σαν να μην υπάρχει μου είπαν.
Ζήτησα να μιλήσω με κάποιον τεχν. διευθυντή: δεν έχετε το δικαιωμα μου είπαν!
Επικοινώνησα με την ανοιχτή γραμμη φίατ, η οποία εν πολλοίς με έγραψε εκει που δεν πιάνει μελάνι. Έκανα εκεί τα παράπονα μου αλλά ουδέποτε επικοινώνησαν μαζί μου για την εξέλιξη του αιτήματός μου.
Επικοινώνησα με τα κεντρικά στην Αθήνα αλλά απο το τηλ κέντρο δεν μου έδιναν κανέναν υπέυθυνο να μιλήσω και με παρέπεμπαν πάλι στην ανοιχτή γραμμή...
Εννοείται πως αυτοκινητο αντικαταστασης δεν υπάρχει μου είπαν, αλλά πραγματικά πλέον είναι το λιγότερο που με απασχολει.
Εδώ να σημειώσω ότι ποτέ δεν πήγα off road το αμάξι μου, ποτέ δεν το ζόρισα, ποτέ δεν έκανα κάτι extreme. Ο λόγος μου ασφαλώς δεν αποτελεί απόδειξη, αλλά τα 13000 κμ αποτελούν!
Δεν ξέρω πλέον τι να κάνω και που να πάω. Αν και αύριο δεν μου αποκαταστήσουν τον εργοστασιακά προβληματικό δίσκο θα αποτανθώ στο συνήγορο του Καταναλωτή και στην Διεύθυνση εμπορίου της Νομαρχίας.
Σας ευχαριστώ που με ακούσατε, ελπίζω να έχω ποστάρει στην σωστή θεματική ενότητα. Οποιοδήποτε σχόλιο, βοήθεια, συμβουλή δεκτή…T.Καρτέρης
Πάτρα -
Καλησπέρα σας.
Λυπάμαι που το πρώτο μου κιολας ποστ θα έχει την μορφή καταγγελίας, αλλά πραγματικά δεν ξέρω πλέον που μπορώ να απευθυνθώ για να ακουστώ, κι εξηγούμαι:
Τον Απρίλιο του 2008 αγόρασα ένα καινούριο fiat sedici 1.6 την πλούσια έκδοση, απο την αντιπροσωπεία του κου Ζαφειρόπουλου στην Πάτρα. Την πρώτη κιολας ώρα οδήγησης παρατήρησα μια εντονότατη μυρωδιά στο δίσκο, και αμέσως επέστρεψα στην αντιπροσωπεία και το ανέφερα. Με διαβεβαίωσαν ότι είναι ιδέα μου ή ότι ειναι 'μέχρι να πατήσουν καλά' οι δίσκοι και κάτι τέτοιο. Και φτάνουμε στο σήμερα: Το σάββατο το βράδυ κι ενώ βρισκόμουν κοντά στο Αιτωλικό του Ν,Αιτωλοακαρνανίας ένιωσα το δίσκο να πατινάρει και μετά απο 10 λεπτά το αυτοκίνητο νέκρωσε εντελώς. Η 'δωρεάν' οδική βοήθεια μου πήρε, χωρίς αποδειξη, 80 ευρώ για να με μεταφέρει στην Πάτρα με την δικαιολογία ότι ήταν διαφορετικός νομός. Η ταλαιπωρία μου δυστυχώς όμως δεν τελείωσε εκεί αλλά εκεί ξεκίνησε. Κάνω μια μικρή παρένθεση για να σας πω,πως οδηγώ 11 χρόνια και λόγω της δουλειάς μου έχω οδηγήσει πολλά εταιρικά αμάξια κατα καιρους: opel, daewoo, peugot, audi, ford, χωρίς ουδέποτε να παρουσιάσει κανένα απο αυτα πρόβλημα. Φυσικά λοιπον περίμενα η αντιπροσωπεία να με καλύψει μιας και το αμάξι ειναι μόλις στα 13000 κμ και αγορασμένο μόνο 11 μήνες.
Αντ' αυτού εισέπραξα την απάντηση ότι το φταίξιμο ήταν δικό μου και ότι πρέπει να πληρώσω ένα μπιλιέτο 1000 ευρώ μιας κι απ ότι μου είπαν ο δισκος το πλατώ και ο στροφαλος είναι κατεστραμμένοι.
Τους επεσήμανα ότι ειχα αναφέρει την βλάβη απο την πρώτη κιολας μέρα αλλά μάταια: αφού δεν καταγράφηκε ειναι σαν να μην υπάρχει μου είπαν.
Ζήτησα να μιλήσω με κάποιον τεχν. διευθυντή: δεν έχετε το δικαιωμα μου είπαν!
Επικοινώνησα με την ανοιχτή γραμμη φίατ, η οποία εν πολλοίς με έγραψε εκει που δεν πιάνει μελάνι. Έκανα εκεί τα παράπονα μου αλλά ουδέποτε επικοινώνησαν μαζί μου για την εξέλιξη του αιτήματός μου.
Επικοινώνησα με τα κεντρικά στην Αθήνα αλλά απο το τηλ κέντρο δεν μου έδιναν κανέναν υπέυθυνο να μιλήσω και με παρέπεμπαν πάλι στην ανοιχτή γραμμή...
Εννοείται πως αυτοκινητο αντικαταστασης δεν υπάρχει μου είπαν, αλλά πραγματικά πλέον είναι το λιγότερο που με απασχολει.
Εδώ να σημειώσω ότι ποτέ δεν πήγα off road το αμάξι μου, ποτέ δεν το ζόρισα, ποτέ δεν έκανα κάτι extreme. Ο λόγος μου ασφαλώς δεν αποτελεί απόδειξη, αλλά τα 13000 κμ αποτελούν!
Δεν ξέρω πλέον τι να κάνω και που να πάω. Αν και αύριο δεν μου αποκαταστήσουν τον εργοστασιακά προβληματικό δίσκο θα αποτανθώ στο συνήγορο του Καταναλωτή και στην Διεύθυνση εμπορίου της Νομαρχίας.
Σας ευχαριστώ που με ακούσατε, ελπίζω να έχω ποστάρει στην σωστή θεματική ενότητα. Οποιοδήποτε σχόλιο, βοήθεια, συμβουλή δεκτή…T.Καρτέρης
Πάτρα -
οι οροι της εγγυησης τι αναφερουν? συνηθως 6μηνο ή 6000χλμ λενε για δισκο.
την πρωτη μερα σου μυριζε.τους επομενους 13 μηνες?σου μυριζε επισης?και γιατι δεν το πηγες ξανα πισω?
ο στροφαλος τι ακριβως επαθε? -
Μήπως εννοούν βολάν;
-
double post
-
Εχώ ακούσει και άλλες φορές δίσκους να σκάνε σε λίγα χλμ... αστοχία υλικού των Ιαπωνέζων...
.. αλλά ο στρόφαλος γιατί να έχει πρόβλημα ?
-
Επρεπε ηδη να εχεις επικοινωνησει με τη Γεν. Γραμ. Καταναλωτη. Οσο αφορα το θεμα σου, η μυρωδια των πρωτων ημερων λογικα ειναι η λεγομενη 'καινουργιλα' απο τα κερια κτλ.
-
ναι βολάν μάλλον εννοουν.
στους 11 αυτους μηνες δεν μου ξαναμύρισε οχι.
η επίσημη θέση είναι ότι ο δίσκος μπορεί να καεί και σε 5 χιλιόμετρα όχι σε 13.000...
ότι δεν καλύπτεται απο την εγγύηση γιατι θεωρείται αναλώσιμο.
η γνώμη μου ειναι οτι προκειται για καταφενάστατη αστοχία υλικού.
δεν νομιζω ότι επρόκειτο για καινουργίλα, μυριζε εντονα ο δισκος.
έχω ακούσει πολλές περιπτώσεις που ο δίσκος καλύφτηκε απο την εγγύηση, δειτε π.χ εδώ viewtopic.php?f=6&t=20530
έστειλα μειλ και στα κεντρικά της φιατ στην ιταλία αλλά ούτε απο εκει πήρα απάντηση...νιώθω γενικά απροστάτευτος σαν καταναλωτής μετά από αυτό,
αλλά είμαι διατεθειμένος να εξαντλήσω κάθε νομιμο δικαίωμα
όχι για τα λεφτά
αλλά για την κοροιδία... -
Φιλε ευχομαι να βρεις το δικιο σου και επιτελους ή εδω αντιπροσωπειες να παρουν ενα μαθημα γιατι ειμαστε οι χειροτερη χωρα σε θεματα αντιμετωπισης πελατη.Μαλον ετυχες σε αστοχια υλικου(suzuki το κιβωτιο δεν τα πηγαινει και πολυ καλα σε αυτο τον τομεα)
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Εχώ ακούσει και άλλες φορές δίσκους να σκάνε σε λίγα χλμ... αστοχία υλικού των Ιαπωνέζων...To sx4 2 χρόνια με 22.000 χλμ δεν έχει κάνει κιχ. Πάσχο ακούς
-
Συγνωμη 1000 ευρω για δισκο ειναι φυσιολογικη τιμη? Και εκτος αυτου, αυτα ειναι τα φθηνα ανταλλακτικα της Fiat?
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Εχώ ακούσει και άλλες φορές δίσκους να σκάνε σε λίγα χλμ... αστοχία υλικού των Ιαπωνέζων...
To sx4 2 χρόνια με 22.000 χλμ δεν έχει κάνει κιχ. Πάσχο ακούς
Οχι,διαβαζω το ποστ του Montecarlo...
-
Δεν είναι για δίσκο το χιλιάρικο, αλλά για δίσκο, πλατώ, ρουλεμάν και βολάν.
-
Ο χρήστης tasoskarteris έγραψε:
στους 11 αυτους μηνες δεν μου ξαναμύρισε οχι.Δεν θέλω να σε στενοχωρήσω αλλά μάλλον το θέμα του δίσκου που 'μυριζε την πρώτη μέρα' (αλλά δεν ξαναμύρισε ποτέ) είναι άσχετο.
Θα λάβεις μόνο ό,τι λέει η εγγύηση-και σωστα.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Δεν είναι για δίσκο το χιλιάρικο, αλλά για δίσκο, πλατώ, ρουλεμάν και βολάν.Το βολαν ποσο κανει? Ολα τα αλλα σε S40 T5 awd ειναι 1000 ευρω μαζι με τα εργατικα, ενω στα 1.6-1.8-2.0 ειναι 600 ευρω...οι τιμες ειναι αντιπροσωπειας.
-
Στην θέση σου θα πήγαινα στην Ασφαλιστική που θα συνεργαζόμουν και θα ζητούσα Νομική Προστασία. Και με δικηγόρο πλέον θα πήγαινα στο συνεργείο και μετά στα κεντρικά της ΦΙΑΤ.
Νομικά καλύπτεσαι λόγω εγγύησης. Το θέμα είναι 'να σε φοβηθούν' λίγο. Εμφανίσου με δικηγόρο και θα αλλάξουν στάση και νοοτροπία ...
-
εγώ προσωπικά θα του έδινα 50-50 ότι η μυρωδιά που παρατήρησες στην αρχή έχει σχέση με το πρόβλημα. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να πάρεις ένα τηλ, τον συνήγορο του καταναλωτή:
Συνήγορος του Καταναλωτή
Λ.Αλεξάνδρας 144, 114 71, Αθήνα
Τηλ.: 210 6460862, 210 6460814, 210 6460612, 210 6460734, 210 6460458Όσο για τα 13.000km, επειδή είναι Fiat δεν έχω κάτι να προσθέσω, όποιος γνωστός μου πήρε Ιταλικό αμάξι βλαστήμισε την ώρα (ακούνε Alfa Romeo και τρέχουν)
-
Ο χρήστης mythos1 έγραψε:
Όσο για τα 13.000km, επειδή είναι Fiat δεν έχω κάτι να προσθέσω, όποιος γνωστός μου πήρε Ιταλικό αμάξι βλαστήμισε την ώρα (ακούνε Alfa Romeo και τρέχουν)
-
Γι αυτό βγάζουν πρώτο το after sales της toyota...
Στο δεύτερο χρόνο μου είχαν αλλάξει τακάκια/δίσκο επειδή είχαν φαγωθεί γρήγορα, και στα 5χρόνια μου άλλαξαν μπλόκ κινητήρα μιας και έκαιγε λάδια, ΑΛΛΑ απο ποιότητα αυτοκινήτου έχει χαλάσει απο το 2002 και μετά(μεταφορά παραγωγής στην UK,FR, κλπ.
Fiat Sedici. Off στα 13.000km !!!