Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Scirocco
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Scirocco
    • 1
    • 2
    • 206
    • 207
    • 208
    • 209
    • 210
    • 406
    • 407
    • 208 / 407
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    8134
    99409
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      morpheus last edited by

      Όπως τα λένε παραπάνω...
      Μέχρι 3500-4000σαλ χωρίς υψηλό φορτίο και μετά τα 1000km άρχισε σταδιακά να ανεβάζεις στροφές (πάλι χωρίς συχνά WOT στην αρχή)...
      Δεν υπάρχει λόγος να ταλαιπωρείσαι μέχρι τα 4000km...
      Α, και αν είναι δυνατόν σε μεικτές διαδρομές και όχι μόνο εθνικές, μιας και εκτός απο κινητήρα στρώνεις και κιβώτιο, αναρτήσεις, ελαστικά, φρένα κλπ...
      Καλοτάξιδο να είναι!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kikizas-grigoris last edited by

        Eνα πολυ ενδιαφερον σχολιο, που ενδεχομενως να λυνει τις αποριες,
        και τους προβληματισμους μερικων (μεταξυ αυτων και εμου) περι απροθυμιας του
        κινητηρα 160 μεχρι τις 3,000σ.α.λ παρα κατι...

        http://www.sciroccocentral.co.uk/forum/ ... f=2&t=1291

        Καποιος κατοχος που το εχει δοκιμασει και εχει οντως δει καποια αξιοσημειωτη διαφορα
        ας μας διαφωτισει.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          morpheus last edited by

          Θέλει username & password.
          Κάνε μας μια περίληψη (ή ένα clopy).

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kikizas-grigoris last edited by

            Ουπς, sorry, το παραθετω οπως ακριβως το αναφερει σε post '1.4 TSI and ESP' :

            'I hadn't played with the ESP off switch since I got my car and today I decided to try it out and see the difference and it's one hell of a difference!!!

            With ESP it always felt a little dull especially in first and second gear, and this really weird thing was happening where sometimes the acceleration felt ok and sometime it's like it was a different car. I started regretting I didn't get the 2.0 and went for fuel economy... until today turns out the ESP off button is like 'press and hold for fun mode'!

            The engine feels much better especially between 1500 - 3000 rpm and the car feels much more responsive... Seems the ESP was holding the engine back to stop any chance whatsoever of wheel spin.

            Do you get the same experience with improved acceleration?'

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              morpheus last edited by

              Ενδιαφέρον...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                stergios-7k last edited by

                Οταν λεει οτι βγαζει το ESP θα εννοει λογικα οτι δεν βγαινει τελειως off αλλα μερικως, σωστα?
                Ή βρηκαν κολπο για να βγαινει τελειως off?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kikizas-grigoris last edited by

                  Ο χρήστης Stergios 7K έγραψε:
                  Οταν λεει οτι βγαζει το ESP θα εννοει λογικα οτι δεν βγαινει τελειως off αλλα μερικως, σωστα?
                  Ή βρηκαν κολπο για να βγαινει τελειως off?

                  Οχι, απλα απενεργοποιησε το Traction Control, ουσιαστικα αυτη την δυνατοτητα εχεις μεσα απο το ESP, το ESP αυτο καθεαυτο μπορει και παρεμβαινει οποτε αυτο κριθει αναγκαιο, ανεξαρτητα απο το αν καποιος εχει πατησει off.
                  Το θεμα ειναι ομως οτι αυτος που γραφει τα σχολια διαπιστωσε αισθητη αλλαγη
                  στην αποκριση του γκαζου στις χαμηλες στροφες οπου και γκρινιαζαμε αρκετοι
                  απο εμας στο forum για ενδεχομενο 'lag' η φιμωμα απο το ηλεκτρονικο γκαζι...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    drdino last edited by

                    Ψιλοβλακείες λέει, τι να κόψει το ASR σε 4ες-5ες και 6ες. Αν από την άλλη το έσπαγε σε 1ες-2ες και δεν καταλάβαινε ότι τον έκοβε το antispin, ακόμα χειρότερα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kikizas-grigoris last edited by

                      Ο χρήστης drdino έγραψε:
                      Ψιλοβλακείες λέει, τι να κόψει το ASR σε 4ες-5ες και 6ες. Αν από την άλλη το έσπαγε σε 1ες-2ες και δεν καταλάβαινε ότι τον έκοβε το antispin, ακόμα χειρότερα.

                      Γιατι λεει βλακειες?
                      Διαβασες καλα? Τι 4ες 5ες και 6ες λες? Δεν αναφερει κατι τετοιο.
                      Λεει οτι αισθανθηκε πολυ καλυτερη αποκριση στις 1500-3000σ.α.λ. με το antispin εκτος.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        drdino last edited by

                        Αν έσπαγε 1ες-2ες, λογικό να τον έκοβε το ASR εκεί. Αλλά το lag χαμηλά φαίνεται με όλες τις σχέσεις.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          chrismk2 last edited by

                          Η θηκη για τα γυαλια παραμενει και με τον εργοστασιακο συναγερμο.
                          Δυστυχως τα Bridgestone δεν εχουν καλη κυλιση.
                          Οταν το στρωσω κι αρχισω να το πιεζω ελπιζω να εχουν καλη προσφυση.

                          Φωτο εχω ανεβασει στο http://www.sciroccoclub.gr αλλα και στο facebook στο group SCIROCCO CLUB (GR).







                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            morpheus last edited by

                            Ο χρήστης drdino έγραψε:
                            Αν έσπαγε 1ες-2ες, λογικό να τον έκοβε το ASR εκεί. Αλλά το lag χαμηλά φαίνεται με όλες τις σχέσεις.

                            Το θέμα είναι αν μιλάει για την απόκριση του γκαζιού ή για το ευνοήτο κόψιμο του αντισπίν σε 1η-2α*... αφού αναφέρεται και στα δύο και τα λέει λίγο μπερδεμένα...

                            *αφήνει το tsi κάτω τη 2α του στους Αγγλόδρομους...??

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kikizas-grigoris last edited by

                              Ο χρήστης drdino έγραψε:
                              Αν έσπαγε 1ες-2ες, λογικό να τον έκοβε το ASR εκεί. Αλλά το lag χαμηλά φαίνεται με όλες τις σχέσεις.

                              Εχεις δοκιμασες με ESP off και δεν ειδες δηλαδη καμμια βελτιωση αποκρισης
                              στις χαμηλες στροφες στις 2 πρωτες σχεσεις που σπαει η προσφυση πιο ευκολα?
                              (χωρις να επιδιωκεις σπιναρισμα).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drdino last edited by

                                Στις χαμηλές σχέσεις δεν το δοκίμασα, ο πωλητής το έβγαλε λίγο πριν μπούμε εθνική... Διιαφορά δεν είδα εγώ, στις ρεπρίζ τουλάχιστον. Από την άλλη, δεν περίμενα να δω τίποτα το διαφορετικό, οπότε ίσως να μην το παρατήρησα. Αλλά έτσι πως τα λέει ο άλλος...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nemo last edited by

                                  Εμένα μου ακούγεται λογικότατο. Αν οδηγείτε αυτοκίνητα με ESP θα δείτε πόσο μπορεί να κόψει το αυτοκίνητο, αλλά και με τέτοιο τρόπο, ώστε να λες τι έγινε. Πχ, με σταθερό γκάζι αν περάσεις πάνω από λακούβα με νερό

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    drdino last edited by

                                    Λογικό σου ακούγεται το esp να μειώνει την απόκριση του μοτέρ συνολικά;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      toxotis last edited by

                                      γενικα τα Brisgestone τα συγκεκριμενα ειναι λιγο χαλια, τωρα οσσο αφορα το DSG απλα ΚΟΡΥΦΗ παιδια ειχα την τυχη να το οδηγησω με DSG το διλιτρο και το κιβωτιο ειναι ποιημα σε ολα του.....απο εκει και περα η ηλιοροφη σε GOLF Που εχω οδηγησει με ηλιοροφη, και σε ταξιδι με πολλα, κανεναν ηχο ουτε στα αρκετα καλη ηχομονωση υποθετω και σε scrirocco θα ναι το ιδιο.γενια οι ηλιοροφες της VAG ειναι κορυφη.
                                      Και επισης σε αυτο που λετε δεν νομιζω το esp να περιοριζει τοσο πολυ τον κινητηρα ωστε να φιμωνεται και μολις το απενεροποιησεις αλλο οχημα...καμια σχεση

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Μπερδεμενα πραγματα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nemo last edited by

                                          Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                          Λογικό σου ακούγεται το esp να μειώνει την απόκριση του μοτέρ συνολικά;

                                          Τι εννοείς την απόκριση του μοτέρ συνολικά; Στην δυναμομέτρηση;

                                          Αν οδηγείς αυτοκίνητο με μεγάλο λάστιχο κ esp στη βροχή, μπορείς να καταλάβεις αυτό που σου λέω. Αν όχι, αναφέρω την αίσθηση που αποκομίζω εγώ, αν την θεωρείς λανθασμένη, δικαίωμα σου. Και μιλάω για πραγματική καθημερινή οδήγηση. Όχι για test drive. Γιατί καλή η θεωρία, αλλά η πράξη είναι συνήθως διαφορετική

                                          Εννοείται οτι το ESP δεν μπορεί να κάνει το αυτοκίνητο τόσο διαφορετικό, αλλά συνήθως τις διαφορές στο τράβηγμα χαμηλά, τις καταλαβαίνει κάποιος στις γκαζιές με 2α. Και αυτό οφείλεται κυρίως στους χρόνους.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mivec_power last edited by

                                            αφού το traction control φρενάρει τους τροχούς λογικό δεν είναι να δεις διαφορά στην απόδοση όταν μπαίνεις τάπα σε στροφές ή σε εκκινήσεις??
                                            δεν έχει να κάνει με την απόδοση του κινητήρα... στο Golf GT ξέρω έχει το κουμπί W για συνθήκες περιορισμένης ολίσθησης που κόβει κάποια ροπή χαμηλά ώστε να ξεκινάς ευκολότερα χωρίς να δουλεύει το traction υπερωρίες..

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 206
                                            • 207
                                            • 208
                                            • 209
                                            • 210
                                            • 406
                                            • 407
                                            • 208 / 407
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr