-
Αρχισανε τα οργανα...
-
Τωρα μονο ? Εδω και καιρο !!!!!!
-
Τι έγινε; Υποστρέφει;
-
Tελικα με το θεμα της ηλιοροφης δεν εχουμε βγαλει σαφη συμπερασματα...
Δημιουργει οντως προβλημα στην ηχομονωση της καμπινας, ή ενδεχομενως
καποια αρνητικα σχολια να συνδεονταν με πιο θορυβωδη ελαστικα του αυτοκινητου?
Καποια εμπεριστατωμενη αποψη κατοχου scirocco με ηλιοροφη θα βοηθουσε... -
Πάντως και ο TSi του παλιού GT με τα 170 αν και τραβάει καλύτερα απο χαμηλά και δίνει την εντύπωση πως είναι πιο δυνατός, δεν έχει ιδιαίτερα σπόρ χαρακτήρα. Καλά μοτέρ τα TSi αλλα δεν συγκρίνονται με τα δίλιτρα και 1.8.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Tελικα με το θεμα της ηλιοροφης δεν εχουμε βγαλει σαφη συμπερασματα...
Δημιουργει οντως προβλημα στην ηχομονωση της καμπινας, ή ενδεχομενως
καποια αρνητικα σχολια να συνδεονταν με πιο θορυβωδη ελαστικα του αυτοκινητου?
Καποια εμπεριστατωμενη αποψη κατοχου scirocco με ηλιοροφη θα βοηθουσε...Κανενας δεν εχει παρει με ηλιοροφη?
-
Το πηρα κι εγω!
Παρατηρησεις μετα απο μολις 800km:- Απιστευτο πλαισιο
- Εξαιρετικη ποιοτητα κυλισης (αν και τα Bridgestone RE 050 A εχουν αλλη αποψη)
- Lag? Τι ειναι αυτο? (θυμηθειτε λιγο τα 16βαλβιδα των '80s-'90s)
- Ηλ/κο γκαζι με ο,τι αυτο συνεπαγεται (οικονομια - απροθυμια)
- Φρεναρες
- Σταθεροτητα (οταν εξω φυσαει , μεσα κανει ... Scirocco)
- Θεϊκο το DSG
- Μεση καταναλωση 8,3l/100km
Για την ιστορια: 160 , DSG , sport pack , RCD-510 , συναγερμος Plus.
Καλη αναμονη σε οσους ακομα περιμενουνε.
-
Ο χρήστης mezzanine έγραψε:
Πάντως και ο TSi του παλιού GT με τα 170 αν και τραβάει καλύτερα απο χαμηλά και δίνει την εντύπωση πως είναι πιο δυνατός, δεν έχει ιδιαίτερα σπόρ χαρακτήρα. Καλά μοτέρ τα TSi αλλα δεν συγκρίνονται με τα δίλιτρα και 1.8.ναι αλλά έχει αυτόν τον πωρωτικό ήχο όταν αφήνεις το γκάζι στις 3-3.5k...
-
@chrismk2
Kαλοριζικο, και καλες βολτες ευχομαι!
Το χρωμα αυτο ειναι πολυ 'σεξυ' τελικα στο scirocco!
Tα Bridgestone δεν σου εχουν κανει καλη εντυπωση? -
chrismk2 καλοτάξιδο!
Είναι ίδιο με αυτό που θα παραλάβουμε (ελπίζω δηλαδή ) τον ερχόμενο μήνα.
Το salsa red είναι imho ομορφότερο απο το κλασσικό κόκκινο...
Φτού φτού...ΥΓ: Ανέβασε αν μπορείς και καμιά φωτό ακόμη.
-
Ο χρήστης chrismk2 έγραψε:
Το πηρα κι εγω!
Παρατηρησεις μετα απο μολις 800km:- Απιστευτο πλαισιο
- Εξαιρετικη ποιοτητα κυλισης (αν και τα Bridgestone RE 050 A εχουν αλλη αποψη)
- Lag? Τι ειναι αυτο? (θυμηθειτε λιγο τα 16βαλβιδα των '80s-'90s)
- Ηλ/κο γκαζι με ο,τι αυτο συνεπαγεται (οικονομια - απροθυμια)
- Φρεναρες
- Σταθεροτητα (οταν εξω φυσαει , μεσα κανει ... Scirocco)
- Θεϊκο το DSG
- Μεση καταναλωση 8,3l/100km
Για την ιστορια: 160 , DSG , sport pack , RCD-510 , συναγερμος Plus.
Καλη αναμονη σε οσους ακομα περιμενουνε.
Φίλε μου δύο ερωτήσεις (είμαι και εγώ σε αναμονή)
-
Στοι σπορ πακέτο... η μαυρη επενδυση (piano black) είναι μόνο στους αεραγωγούς ή και στην κεντρική κονσόλα? Μία φώτο ισως...
-
Ο συναγερμός καταργεί την θήκη γιαλιών στον ουρανό?
Καλορίζικο και από εμένα!
-
H επενδυση ειναι μονο στους αεραγωγους...
Υπαρχει ομως φωτο που εχω δει απο εκθεση στο εξωτερικο με κεντρικη κονσολα
σε piano black και σε εκθεση με βελτιωμενα εχω δει και με carbon look.
Aρα λογικα μπορεις να την βρεις σαν aftermarket αξεσουαρ.
Για την θηκη ξερω σιγουρα οτι την καταργει η ηλιοροφη.
Για τον συναγερμο , θα σου πει καλυτερα καποιος που
εχει βαλει (εγοστασιακο). -
Υπαρχουν πουθενα φωτο απο το εσωτερικο σε αμαξια με σπορ πακετο να δουμε το μαυρο στο εσωτερικο?
-
Ο χρήστης tapouts έγραψε:
Υπαρχουν πουθενα φωτο απο το εσωτερικο σε αμαξια με σπορ πακετο να δουμε το μαυρο στο εσωτερικο?Εχουν ποσταριστει αρκετες φωτογραφιες αλλα ειναι καπως δυσκολο και χρονοβορο να ψαξεις και στις 284 σελιδες του θεματος...
Αυτο που μπορεις να κανεις (αυτο που εκανα και γω) μπες στο autoscout24.de και βαλε στη μηχανη αναζητησης το scirocco απο 2008 και μετα, θα σου βγαλει αρκετα αμαξια που πουλουνται, τα περισσοτερα ειναι με sport pack, απο κει μπορεις να δεις πολλες φωτογραφιεςΣου δινω και ενα link να δεις: http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lfpphff4pwba
-
Ηθελα βασικα να δω αυτο που λεει για επενδεση μαυρου τιτανιουμ στην οροφη (εσωτερικα φανταζομαι )
-
Φωτο με sport πακετο-black alcantara:
http://img11.imageshack.us/img11/3377/c ... 727325.jpg
http://img19.imageshack.us/img19/3782/v ... 720084.jpg
http://img16.imageshack.us/img16/8043/pict0049jpg1.jpg -
1000 ευχαριστω Γρηγόρη
Τωρα μαλλον το θελω ακομα πιο πολυ
-
Καλησπέρα!
Πλέον ανήκω κι εγώ στην οικογένεια Scirocco! Παρέλαβα (μαζι με τον chrismk2) ακριβώς πριν μια βδομάδα! fyi 1,4 160hp, RCD510, λευκό, συναγερμός και αισθητήρες (μη εργοστασιακά).
Έχω κάνει τα πρώτα μου 650km οπότε και σας παραθέτω τις πρώτες μου εντυπώσεις:- Πολύ καλή ποιότητα κύλησης
- Πολύ καλό κράτημα
- Φρένα εγγύηση
- Πολύ καλή ηχομόνωση
- Το RCD510 τα σπάει!!
Τώρα αν θα έπρεπε να βρω κάποιο αρνητικό σχόλιο, αυτο είναι οτι σε μικρές λακουβες και σαμαράκια (που δε μπορείς να αποφύγεις), αισθάνομαι σα να 'κοπανάνε' οι πίσω αναρτήσεις. Βέβαια το αμάξι που οδηγούσα (Volvo S40 1,8) έχει σαφώς πιο μαλακές αναρτήσεις και ίσως φταίει οτι είχα συνηθήσει με αυτές. Αν καποιος κάτοχος έχει να κάνει καποιο σχόλιο πάνω σε αυτό θα με βοηθούσε.
Γενικά το αμάξι είναι απολαυστικό! Θες να το οδηγείς συνέχεια και πιστέψτε με είναι πολύ δύσκολο να καταφέρνεις να το πηγαίνεις μέχρι τις 3000rpm (που χρειάζεται για το στρώσιμο). Εκεί που θες να εκτοξευτείς απλά αφήνεις το γκάζι Κάποιες φορές παρασύρομαι και το πάω 3500rpm αλλά πιστεύω πως θα καταφέρω να κάνω υπομονή μέχρι τα 4000km στρωσίματος που θέλω να κάνω ώστε να αρχίσω πραγματικά να το απολαμβάνω.
Κάτι ακόμα...σχετικά με το περιβόητο lag...εγώ δεν έχω παρατηρήσει τίποτα!
Τέλος αναφορικά με την κατανάλωση έχει ένα μεικτό περίπου 8,3/100km.
Την Κυριακή θα πάω μέχρι την Τρίπολη οπότε θας σας πω περισσότερες εντυπώσεις....
-
Ο χρήστης Corleone έγραψε:
...είναι πολύ δύσκολο να καταφέρνεις να το πηγαίνεις μέχρι τις 3000rpm (που χρειάζεται για το στρώσιμο). Εκεί που θες να εκτοξευτείς απλά αφήνεις το γκάζι Κάποιες φορές παρασύρομαι και το πάω 3500rpm αλλά πιστεύω πως θα καταφέρω να κάνω υπομονή μέχρι τα 4000km στρωσίματος που θέλω να κάνω ώστε να αρχίσω πραγματικά να το απολαμβάνω.Ποιος σου ειπε οτι δεν πρεπει να το πας παραπανω? Ειναι καλυτερα δηλαδη να φορτωνεις την καθε ταχυτητα απο τις 1500 στροφες? Φορτια μεγαλα δεν θελει και οπως ολα τα μερη (φρενα, αναρτησεις) τα πρωτα χιλιομτρα οχι ταρζανιες. Με ελαφρυ γκαζι ανεβαζε σιγα σιγα στροφες και αφηνε το να φρεναρει με το μοτερ...ετσι θα ανοιξουν σωστα τα ελατηρια...αν ξερανε τι π!#$%ιες λενε οι πωλητες
-
μεχρι 4000 χλμ θα το στρωνεις;
ενταξει, δικο σου το αμαξι και δεν μου πεφτει λογος αλλα ρε φιλος...
VW Scirocco