-
Ποιο από τα πιο πάνω θα επιλέγατε?
Οι τιμές των τριών είναι E90 < 123d < E92
-
Ποιο από τα πιο πάνω θα επιλέγατε?
Οι τιμές των τριών είναι E90 < 123d < E92
-
Ποιο από τα πιο πάνω θα επιλέγατε?
Οι τιμές των τριών είναι E90 < 123d < E92
-
Ε92 ...χωρίς το M
-
γιατί χωρίς το M?
-
Καλησπέρα,
Φυσικό δεν είναι να ψηφίσω αυτό που έχω ε?
......χωρίς Μ Pack όμως (όχι λόγω τσιγκουνιάς αλλά λόγω ελληνικής λακουβο-καγκουριάς)
-
Θα συμφωνήσω με τον πούντολόρντ. Η 1 έχει φοβερό μοτέρ αλλά δεν έχει χώρους και τώρα ντίζελ κουπέ μπεμβέ δεν μου πάει όσο προχωρημένος και εάν είμαι
Οι μπεμβέ είναι ούτως ή άλλως πολύ σκληρές (φταίνε ίσως και τα ράν φλάτ) και με εξαιρετικό κράτημα οπότε γιατί να ταλαιπωρείς την μέση σου και την τσέπη σου? Ίσως να αξίζει μόνο για την εμφάνιση...
-
το M pack θα έβαζα .....
αν το αυτοκίνητο το είχε από
μόνο του .. δηλαδή αν ήταν η Μ3η BMw πρέπει να είναι διακριτική ....
η Ε90 δεν ξέρω ρε παιδιά αλλά σε σχέση με
την Ε92 δεν μου κάθεται καλά στο μάτι ....
μου φαίνεται πιο στενή και πιο μικρή μέσα....μπορεί να είναι η ιδέα μου γιατί σε αυτή που
είχα μπει είχε ηλιοροφή και ίσως ήταν περιορισμένος
ο χώρος για το κεφάλι ...τώρα σχετικά με την 123d, αν σου φτάνουν οι χώροι της ..... πάω πάσο
-
Επέλεξα το M μόνο για την εμφάνιση.
Θα αγόραζα A5 καλύτερα, αν έβγαιναν μόνο bmw χωρίς M.
Τώρα δεν γνωρίζω αν υπάρχουν aftermarket προιόντα to convert the bmw to an m version. (εμφάνιση μόνο)
-
Ο χρήστης AndreasAlex έγραψε:
Επέλεξα το M μόνο για την εμφάνιση.Θα αγόραζα A5 καλύτερα, αν έβγαιναν μόνο bmw χωρίς M.
Τώρα δεν γνωρίζω αν υπάρχουν aftermarket προιόντα to convert the bmw to an m version. (εμφάνιση μόνο)
Πάρε Α5 τότε.
-
123d για περισσοτερο driving pleasure
e90 για μεγαλυτερη πρακτικοτητα
e92 γιατι ειναι κουκλα...
Κοιτας τι σε καλυπτει περισσοτερο και διαλεγεις. -
Παιδιά τελικά έχω προχωρήσει στην αγορά του E92 320d M-Sport.
Και μπορώ να σας πω ότι 'the power is never enough'...........
Μπορεί κανείς να προτείνει κανένα chip tuner? (ας πούμε min + 30hp)
-
Ε92 335d .....
-
Λες να δώσω 65000 euro για να αγοράσω 335d?
Στην Κύπρο η φορολογία των κυβικών μας 'καίει'!!!! -
επί την ευκαιρία, αν θες για πες μας πώς είναι η φορολογία στην Κύπρο.
πόσο κάνει το λίτρο η βενζίνη και το πετρέλαιο εκεί ?τώρα σχετικά με την 320d, για τα δικά μου γούστα/κόστος είναι μια πολύ
καλή επιλογή, κρίμα είναι να πειράζεις το μοτέρ, περισσότερα αρνητικά θα
έχεις από ότι θετικά .... -
Πιο κάτω υπάρχει το link που μπορεί κανείς να υπολογίσει τους φόρους για όλων των τύπων οχημάτων (μεταχειρισμένων και μη)
http://www.mof.gov.cy/mof/customs/Customs.nsf/All/778584391E2F7E75C22574250034FA7B?OpenDocumentΠιο ενδεικτικά για αυτούς που βαριούνται να κατεβάσουν το πρόγραμμα ο φόρος εγγραφής για δύο αυτοκίνητα διαφορετικών κυβικών.
Καινούριο Αυτοκίνητο: (1995cc) => 1995 * 3,42 = 6822 euros
Καινούριο Αυτοκίνητο: (2997cc) => 2997 * 5,98 = 17922 euros(Δεν λήφθηκαν υπόψη οι εκπομπές CO2)
Τώρα τελευταία φορά που κοίταξα η βενζίνη έχει 0,777 euros και το πετρέλαιο 0,846.
Για όσους θέλουν να ξέρουν το 320d μου έχει κάνει γύρω στα 1000km με ένα γέμισμα και το οδήγημά μου δεν ήταν και το πιο οικονομικό.
-
Ο χρήστης AndreasAlex έγραψε:
Παιδιά τελικά έχω προχωρήσει στην αγορά του E92 320d M-Sport.Και μπορώ να σας πω ότι 'the power is never enough'...........
Μπορεί κανείς να προτείνει κανένα chip tuner? (ας πούμε min + 30hp)
Καλησπέρα,
Τελικά τι έκανες φίλε? Το βελτίωσες??
-
Για αυτά τα (με αηδία και περιφρόνηση ) μαζουτοκίνητα υπάρχουν κάτι κουτάκια, p-box νομίζω τα λένε, που φαίνεται ότι τα καταντάνε ακόμα πιο ευχάριστα.... Με το θέμα έχουν ασχοληθεί στο εκτός δρόμου στην Χ3 2.0d.
-
Ο χρήστης AndreasAlex έγραψε:
Μπορεί κανείς να προτείνει κανένα chip tuner? (ας πούμε min + 30hp)Από τις κορυφαίες εταιρίες είναι η EVOLVE. Δες εδώ: http://www.evo-s.co.uk/shop/index.php?c ... _2945_3094
Επίσης μπορείς να απευθυνθείς στους γνωστούς και αξιόπιστους βελτιωτές (Schnitzer, Hartge, Hamman).
http://www.ac-schnitzer.de/fileadmin/me ... 92_E93.pdf
BMW 123d vs E90 320d vs E92 320d