-
Εγώ πάντως νομίζω πως μας δουλεύουν γερά με το CO2. Απο που ως που ρύπος η βασική πηγή ανάπτυξης των φυτών, οτι το οξυγόνο για τους ανθρώπους, κάτι δε πάει καλά στην υπόθεση.
-
Δεν είναι ρύπος το CO2, είναι αδρανές αέριο το οποίο εντάσσεται στην ομάδα των αερίων του θερμοκηπίου. Είναι τα αέρια που επηρεάζουν μακροπρόθεσμα το κλίμα σε παγκόσμια κλίμακα. Η κυριώτερη επίδρασή τους είναι η άνοδος της μέσης θερμοκρασίας καθ' όλο το 24ώρο, το οποίο δημιουργεί αλυσιδωτές και αναξέλεγκτες αντιδράσεις μεγάλης κλίμακας και στο κλίμα και στους ζώντες οργανισμούς.
Σαφώς και κάποιοι κονομάνε τον άμπακα και που να δείτε τι θα γίνει στο εγγύς μέλλον.Για το θέμα μας τώρα. Για να οδηγήσει κάποιος οικολογικά πρέπει να έχει οικολογική συνείδηση. Άρα το ερώτημα μετασχηματίζεται στο έχει κάποιος ανεπτυγμένη οικολογική συνείδηση και πόσο?
-
Ναί αλλά η προπαγάνδα της TV ρύπο τον ανεβάζει , ρύπο τον κατεβάζει. Τέλος πάντων εγώ δεν είμαι τύπος 'πίστευε και μη ερεύνα' και το ερευνώ το θέμα. Ως αφορά την οδήγηση τώρα αυτό που παλιά λέγαμε οικονομική οδήγηση πέστε το τώρα οικολογική οδήγηση αλλά πρός θεού μη σας πιάνουν ενοχές αν πατήσετε λίγο παραπάνω το γκάζι, εγώ πάντως τώρα που η βενζίνη είναι σχετικά φθηνή του δίνω και καταλαβαίνει, κανείς δε ξέρει που μπορεί να εκτοξευτεί η τιμή της πάλι , ιδίως όταν ξεπεράσουμε την 'κρίση' (άλλο παραμύθι πάλι αυτό).
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
Τα κυριότερα αέρια του θερμοκηπίου είναι οι υδρατμοί και το CO2.
O κατάλογος κατά τα άλλα είναι ατελείωτος αλλά αυτά τα δύο είναι τα κυριότερα.Σε ευχαριστω για την γρηγορη απαντηση. Τωρα ομως πως γινεται να εχουμε κανει θεμα τις αυξησεις στην εκπομπη CO2 ενω σιγουρα οι αναλογια υδρατμων (εξατμηση θαλασσων) ειναι πολλαπλασια και φυσικα ανεξελεκτη....
Εγώ πάντως νομίζω πως μας δουλεύουν γερά με το CO2. Απο που ως που ρύπος η βασική πηγή ανάπτυξης των φυτών, οτι το οξυγόνο για τους ανθρώπους, κάτι δε πάει καλά στην υπόθεση.
Εντελώς συνοπτικά γιατί είμαστε off topic:
Η ποσότητα των υδρατμών στην ατμόσφαιρα ρυθμίζεται από τον κύκλο του νερού (εξάτμιση θαλασσών->υδρατμοί στην ατμόσφαιρα->συμπύκνωση υδρατμών->βροχή->επιστροφή του νερού στη θάλασσα)
Η ποσότητα του CO2 στην ατμόσφαιρα ρυθμίζεται από τον κύκλο του άνθρακα (φυτά δεσμεύουν CO2 και μεγαλώνουνε->φυτά πεθαίνουν->αποσυντίθενται και εκλύουν πάλι CO(2).
Η μακροπρόθεσμη μεταβολή των συγκεντρώσεων αυτών των αερίων στην ατμόσφαιρα (και πάρα πολλοί άλλοι παράγοντες) προκαλεί μακροπρόθεσμες κλιματικές μεταβολές (περιόδους παγετώνων κλπ).
Τον τελευταίο αιώνα παρατηρούμε και μια βραχυπρόθεσμη (πολύ γρήγορη) άνοδο των επιπέδων CO2 στην ατμόσφαιρα, την οποία οι περισσότεροι επιστήμονες αποδίδουν στην καύση ορυκτών καυσίμων. Ξαφνικά δηλαδή τεράστιες ποσότητες άνθρακα που ήταν 'αποθηκευμένες' μπήκαν κι αυτές στον κύκλο του άνθρακα.
Επίσης παρατηρούμε μια αύξηση της μέσης θερμοκρασίας του πλανήτη που ακολουθεί την ίδια τάση με την αύξηση των συγκεντρώσεων CO2 στην ατμόσφαιρα. Οι περισσότεροι επιστήμονες θεωρούν ότι η αύξηση της θερμοκρασίας οφείλεται στην αύξηση των εκπομπών CO2.On topic:
Οδήγηση με οικολογική συνείδηση πιστεύω ότι σημαίνει (με σειρά προτεραιότητας):- Να οδηγείς λιγότερο.
- να οδηγείς οικονομικό αυτοκίνητο
- να οδηγείς οικονομικά
-
Να φυτεύουμε κήπο στον ουρανό του αυτοκινήτου. Δέσμευση διοξειδίου του άνθρακα κατά τη διάρκεια της ημέρας. Τη νύχτα δεν θα επιτρέπεται να οδηγάμε λόγω έλλειψης οξυγόνου.
Βέβαια, ως side-effect ένα τέτοιο μέτρο θα σβήσει τα κάμπριο από τον αυτοκινητιστικό χάρτη.
-
Ο χρήστης catalyst έγραψε:
Οδήγηση με οικολογική συνείδηση πιστεύω ότι σημαίνει (με σειρά προτεραιότητας):- Να οδηγείς λιγότερο.
- να οδηγείς οικονομικό αυτοκίνητο
- να οδηγείς οικονομικά
+1
Να φυτεύουμε κήπο στον ουρανό του αυτοκινήτου. Δέσμευση διοξειδίου του άνθρακα κατά τη διάρκεια της ημέρας. Τη νύχτα δεν θα επιτρέπεται να οδηγάμε λόγω έλλειψης οξυγόνου.
Βέβαια, ως side-effect ένα τέτοιο μέτρο θα σβήσει τα κάμπριο από τον αυτοκινητιστικό χάρτη.
Το κάμπριο είναι το καλύτερο γιατί το γεμίζεις όλο με χώμα και φυτεύεις μεγάλο δέντρο.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Βέβαια, ως side-effect ένα τέτοιο μέτρο θα σβήσει τα κάμπριο από τον αυτοκινητιστικό χάρτη.Απ' το στόμα σου και στης ...μάζντα το αυτί μπας και δούμε κλειστό μιάτα!
Λοιπόν επειδή ειπώθηκε ότι το CO2 δεν είναι ρύπος ή είναι ρύπος, η αλήθεια είναι κάπου στη μέση μιας και υπο προϋποθέσεις ακόμη και καθαρό Ο2 μπορεί να είναι ρύπος! Με πολύ απλά λόγια ρύπος είναι οποιαδήποτε ουσία στο φυσικό περιβάλλον ξεπερνάει κατά πολύ τη συνήθη συγκέντρωση της αν θυμάμαι καλά από το σχολείο. Μολυντές είναι οι ουσίες που δεν υπήρχαν προηγουμένως στο περιβάλλον και ο άνθρωπος 'φρόντισε' ώστε να υπάρχουν...
Ο κάταλυστ τα είπε πολύ σωστά καθώς η οικολογικότερη οδήγηση είναι η μη οδήγηση...
-
Λοιπον για να χρισημοποιουνται οι οροι σωστα:
Ρυπανση-Αλοιωση φυσικων και βιολογικων δομων του περιβαλοντος
Για παραδειγμα=C στον αερα περιπου 0,5% αν ανεβει το νουμερο σε 1% τοτε εχουμε ρυπανσηΜολυνση-Ειδικη κατηγορια ρυπανσης που οφειλεται σε μικροπγανισμους
Οικολογικη οδηγηση ειναι για παραδειγμα τα ποδιλατα η το περπατημα.Αεριο του θερμοκηπιου ειναι και το μεθανιο(Methane) το οποιο ειναι οι γνωστες πορδες.Των ανθρωπων ειναι ασιμαντο αλλα υπαρχει προβλημα με τις αγελαδες. -
Ακομα πολλοι εχουν ενα ΤΖΙΠ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΣΙΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ!!!!!(τι ειναι 4χ4 και κολυμπαει?????η ΤΖΙΠΟΥΡΑ ).
-
Επειδη δεν εμπιστεύομαι καθόλου την Greenpeace στις πόσες στροφές πιστεύετε ότι είναι σωστό (για τους βενζινοκινηρες, turbo και μη) να γίνεται η αλλαγή ταχύτητας ώστε να μειώνεται η κατανάλωση?
Γιατί έχω ακούσει ότι όταν τις αλλάζεις πολύ χαμηλά βλάπτει το μοτερ, αν και δεν έχω καταλάβει το λόγο (ίσως ζορίζονται οι εκκεντροφόροοι?). -
Εξαρτάται από το μοτέρ/κιβώτιο. Σε πολύ χαμηλές στροφές πάντως ζορίζεται αρκετά ο κινητήρας.
-
εκει που βγαινει η ροπη του...ακριβως εκει ειναι στην καλυτερη του ''φαση '' το μοτερ και μολύνει λιγοτερο
-
Τσούκου, εκεί καταναλώνει λιγότερο σε σχέση με την απόδοσή του. Σε γενικές γραμμές ένα μοτέρ που αποδίδει την μέγιστη ροπή του στις 3000 σαφώς και δεν καταναλώνει λιγότερο εκεί από ότι στις 2000.
-
Προσωπικά προτείνω επιτάχυνση με αρκετό γκάζι (ίσως και τέρμα) => ανοίγει η πεταλούδα => μειώνονται οι απώλειες ροής (και άρα η κατανάλωση). Όταν φτάσουμε στην επιθυμητή ταχύτητα (όχι πάνω από 130-140 ) ανέβασμα στη μεγαλύτερη δυνατή σχέση.
Αλλαγή στροφών σχετικά ψηλά (κάπου στις 5.000σαλ) για να επιταχύνουμε γρήγορα (επιτάχυνση = σπατάλη καυσίμου). Πχ εγώ σε δρόμο που κινούμαι με 90-100 ξεκινάω όπως το περιέγραψα και με 3η έχω 90-100χαω και αλλάζω σε 5η κατευθείαν και διατηρώ σταθερά την ταχύτητά μου...
Μέση κατανάλωση στο 206 6,5λίτρα/100χλμ... (περιλαμβάνει 176.000χλμ οδήγησης παντού και σε όλες τις συνθήκες και καθημερινά τα τελευταια 3 χρόνια σε επαρχιακό όπου δεν κοιτάω καταναλώσεις ... )
Μεταξύ μας ( ) με πιο προσεχτικές επιταχύνσεις ίσως πετύχαινα και καλύτερα νούμερα...
Πάντως, δεν είμαι και τόσο σίγουρος ότι οι αργές επιταχύνσεις βοηθάνε περισσότερο στη μείωση της κατανάλωσης απ' ότι πιο βίαιες και γρήγορες... σίγουρα δεν βοηθάνε στα νεύρα των από πίσω...
-
Το ζητημα ειναι για να κανεις οικονομια (οικονομια=οικολογια) χωρις μεγαλες αυξομιεωσεις στη ταχυτητα. Παρατηρησα μια πτωση στη καταναλωση τη τελευταια βδομαδα γιατι δεν παταγα πολυ το φρενο ή αντιστοιχα το γκαζι γτ διαβαζα τις εκαστοτε συνθηκες που υπηρχαν. Χωρις να επιβαρυνω και την κινηση των αλλων οχηματων. Στο κατω κατω για μας που μενουμε στην Αθηνα (εξαιρω την επαρχεια) γιατι να χρησιμοποιουμε το αμαξι μας και οχι τα ΜΜΜ? Η μ@λ@κια του νεοελληνα που παντρευεται το αμαξι του δεν εχει οριο! Διαδρομη γειτονισας με το αμαξι της ειναι σπιτι-κομμωτηριο-καφες! Αυτη τη διαδρομη δεν μπορει να την κανει με τα ποδια? Για 500 μετρα περπατημα θα πεσει να πεθανει? Μπαινει και το ζητημα της υγειας αν το σκεφτεις, δηλαδη αν με μια μικροαποσταση χρησιμοποιεις το αμαξι και δεν πας με τα ποδια στο μελλον ερχονται, καρδιοπαθειες και λοιπα 'ωραια' Εγω με καρτα απεριοριστων για ολα τα ΜΜΜ δινω το μηνα 35€ (18€ φοιτητικο -μαθητικο) βρισκω ανουσια τη χρηση του αυτοκινητου ενω τα εχω ολα στα ποδια μου.
-
καλα δεν ειναι και τοσο απλο να πεις θα χρησιμοποιησω τα ΜΜΜ, δεν τους βολευει ολους το ιδιο και στην ουσια μονο το μετρο αξιζει
τα λεωφορεια ειναι γτπ
(με εξαιρεση τα psolaris, αλλα μονο για το καλο a/c ) -
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Το ζητημα ειναι για να κανεις οικονομια (οικονομια=οικολογια) χωρις μεγαλες αυξομειωσεις στη ταχυτητα. Παρατηρησα μια πτωση στη καταναλωση τη τελευταια βδομαδα γιατι δεν παταγα πολυ το φρενο ή αντιστοιχα το γκαζι γτ διαβαζα τις εκαστοτε συνθηκες που υπηρχαν.Εγώ βασικά πιστεύω ότι εκεί οφείλεται το 6,5... Γιατί προσπαθώ να πατάω γκάζι και φρένο όσο πιο λίγο γίνεται... συνήθως...
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Το ζητημα ειναι για να κανεις οικονομια (οικονομια=οικολογια) χωρις μεγαλες αυξομειωσεις στη ταχυτητα. Παρατηρησα μια πτωση στη καταναλωση τη τελευταια βδομαδα γιατι δεν παταγα πολυ το φρενο ή αντιστοιχα το γκαζι γτ διαβαζα τις εκαστοτε συνθηκες που υπηρχαν.
Εγώ βασικά πιστεύω ότι εκεί οφείλεται το 6,5... Γιατί προσπαθώ να πατάω γκάζι και φρένο όσο πιο λίγο γίνεται... συνήθως...
Παντως απο διαφορες δοκιμες και βλεποντας το trip computer (αν το λεω σωστα ) επεσε απο τα 10, 0 lt επεσα στα 8,8 lt , εχω βαλει στοχο να πεσω λιγο ακομα ( αν και μεταξυ μας λιγο δυσκολο 2000 κυβικα) Παντως καθε εβδομαδα εκει που εβαζα 30€ πηρε 27€ κερδισα 3 ολοκληρα € ( μην σκεφτητε τπτ )
-
Εγώ έχω βάλει στόχο να σπάσω το φράγμα των 6 λίτρων, αλλά τη μία πετυχαίνω το επικό μποτιλιάρισμα των 2 ωρών για 10χλμ , την άλλη 3-4 μποτιλιαρίσματα μικρότερα, την άλλη ο Κρόνος περνάει από τον ανάδρομο Ερμή και γ@μιέται η υπόθεση...
Μάλλον κανέναν 15Αύγουστο θα το πιάσω αυτό το νούμερο που δεν θα έχει κίνηση...
-
Αλλαγές κάνω στις 2000-2500 σαλ όταν θέλω να πάω οικονομικά στο περίπου (και υποχρεωτικά όταν είναι κρύο το μοτέρ). Αν έχει ανηφόρα αλλάζω πιο ψηλά αναλογικά με την κλίση. Αυτό δεν βγαίνει από κάποιο κανόνα ή μάνιουαλ αλλά επειδή οδηγώντας έτσι νιώθω ότι πατάω όσο το δυνατόν λιγότερο το γκάζι, χωρίς ταυτόχρονα να είμαι επικίνδυνος.
Δεν νομίζω να κάνεις βλάβη στο μοτέρ αλλάζοντας στις 2000 σαλ που συνιστάται κατά καιρούς από οικολογικές οργανώσεις. Με μία πολύ μικρή βόλτα με όχημα εφοδιασμένο με DSG-7 είχα μείνει εντυπωσιαμένος με τις μικρές ταχύτητες που έβαζε 7η το κιβώτιο. Είναι σαν να σου λέει ο κατασκευαστής επίσημα 'πήγαινε και με 1000 σαλ όταν δεν θες γκάζι, αν δεν άντεχε το μοτέρ, δεν θα στο επέτρεπα'
Ωστόσο όταν αρχίζει και ζορίζεται ο κινητήρας με τις χαμηλές στροφές, πχ 5ή, 1000 σαλ και ελαφριά ανηφόρα, σίγουρα δεν είναι καλό για το μοτέρ, καθώς νιώθεις τους κραδασμούς να μεταφέρονται σε ολόκληρο το αυτοκίνητο.
Πάντως το έχω ξαναπεί, τελευταία πάω χαλαρά μέχρι θανάτου σε ταξίδια στην εθνική, αράζοντας δεξιά στις 3 ή στις 2, περνώντας μόνο ορισμένες νταλίκες ενώ με περνάν αρκετά αν όχι όλα τα ΚΤΕΛ. Φτάνω ΠΟΛΥ πιο φρέσκος και ξεκούραστος, με σημαντική διαφορά στην κατανάλωση και έχω φάει λιγότερη γκρίνια .Το 6άρι ωστόσο ποτέ δεν το έχω σπάσει με δικό μου αυτοκίνητο παρά μόνο με νοικιάρικο. Που θα πάει θα το πετύχω κάποια μέρα
ΠΟΙΟΣ μπορει να οδηγήσει με οικολογικη συνείδηση ?????