-
Αγαπητοι φιλοι το ανασυρω απο τα αζητητα!!! μιας και εχει περασει αρκετος καιρος απο την κυκλοφορια αυτου του ειδους των καυσιμων και ετσι εχουμε και εμπειριες με την χρηση τους .
το παρακατω κειμενο το εβαλα και στην ενοτητα με τις μοτοσυκλετες αλλα νομιζω οτι παει και εδω:Αγαπητοι φιλοι,
Εχω ενα Fazer 600 '04 και παρατηρησα το εξης:
Του εβαζα shell racing και προχτες το αλλαξα το τροπαρι και του εβαλα απλη v-power.
Η αισθηση που μου εδωσε ηταν οτι με την απλη το μηχανακι στις μεσαιες πηγαινε καλυτερα.
Ειναι λογικο η εχω χασει το μπουσουλα??????
Πιο παλια που ειχα ενα fzr 1000 και του εβαζα βελτιωτικο τα ιδια καταλαβαινα.Χειροτερα με το βελτιωτικο.΅
Ενω σε ενα zzr1100 με το βελτιωτικο το μηχανακι ξυριζε!!!
Μηπως οι θαλαμοι καυσης των Yamaha ειναι καλοσχεδιασμενοι και δεν εχουν αναγκη καλης βενζινης????
Μου εχουν πει απο αξιοπιστες(?) πηγες οτι οι βενζινες με τα πολλα οκτανια ειναι πιο βραδυκαυστες απο τις απλες ,οποτε αν το μοτερ δεν εχει αναγκη τα πολλα οκτανια μαλλον 'κακο' του κανουν οταν τα χρησιμοποιεις.
Παντως παλια που υπηρχε η απλη και η σουπερ ,διαπιστωμενο και αποδεδειγμενο, τα Ηonda civic (ειχα ενα τετοιο) οταν τους εβαζες σουπερ δεν περνανε τα ποδια τους.
Αντιστοιχες εμπειριες και σχολια???? -
Χρησιμοποιώ σταθερά το ίδιο βενζινάδικο BP εδώ και πέντε - έξι χρόνια το οποίο δεν έχει νοθευμένη βενζίνη.....
Σε γερμανικό turbo η ultimate σίγουρα έχει διαφορά στην απόδοση του αυτοκινήτου από ότι η απλή, δεν πειθομαι για το αντίθετο....
Η κατανάλωση δεν επηρεάζεται....... το συνολικό κόστος ανα χλμ είναι μεγαλύτερο με την ultimate.... ο κινητήρας είναι καθαρός και πιθανόν καθαρότερος από ότι με απλή αμόλυβδη.......Θά θελα κανα θήριο diesel πλέον ..........
-
Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
Αγαπητοι φιλοι το ανασυρω απο τα αζητητα!!! μιας και εχει περασει αρκετος καιρος απο την κυκλοφορια αυτου του ειδους των καυσιμων και ετσι εχουμε και εμπειριες με την χρηση τους .
το παρακατω κειμενο το εβαλα και στην ενοτητα με τις μοτοσυκλετες αλλα νομιζω οτι παει και εδω:Αγαπητοι φιλοι,
Εχω ενα Fazer 600 '04 και παρατηρησα το εξης:
Του εβαζα shell racing και προχτες το αλλαξα το τροπαρι και του εβαλα απλη v-power.
Η αισθηση που μου εδωσε ηταν οτι με την απλη το μηχανακι στις μεσαιες πηγαινε καλυτερα.
Ειναι λογικο η εχω χασει το μπουσουλα??????
Πιο παλια που ειχα ενα fzr 1000 και του εβαζα βελτιωτικο τα ιδια καταλαβαινα.Χειροτερα με το βελτιωτικο.΅
Ενω σε ενα zzr1100 με το βελτιωτικο το μηχανακι ξυριζε!!!
Μηπως οι θαλαμοι καυσης των Yamaha ειναι καλοσχεδιασμενοι και δεν εχουν αναγκη καλης βενζινης????
Μου εχουν πει απο αξιοπιστες(?) πηγες οτι οι βενζινες με τα πολλα οκτανια ειναι πιο βραδυκαυστες απο τις απλες ,οποτε αν το μοτερ δεν εχει αναγκη τα πολλα οκτανια μαλλον 'κακο' του κανουν οταν τα χρησιμοποιεις.
Παντως παλια που υπηρχε η απλη και η σουπερ ,διαπιστωμενο και αποδεδειγμενο, τα Ηonda civic (ειχα ενα τετοιο) οταν τους εβαζες σουπερ δεν περνανε τα ποδια τους.
Αντιστοιχες εμπειριες και σχολια????Τι σύστημα τροφοδοσίας έχουν τα παραπάνω μηχανάκια; Καρμπιρατέρ ή ψεκασμό; Έχει σημασία.
-
Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
Παντως παλια που υπηρχε η απλη και η σουπερ ,διαπιστωμενο και αποδεδειγμενο, τα Ηonda civic (ειχα ενα τετοιο) οταν τους εβαζες σουπερ δεν περνανε τα ποδια τους.`Οπα, ποιο Civic είχες; Εγώ έχω του '84 και έπαιρνε απλή, όμως τώρα δεν υπάρχει και του βάζω σούπερ. Φυσικά, δε το οδηγούσα τότε όταν υπήρχε ακόμα η απλή, οπότε δε ξέρω κατά πόσο διαφορά υπήρχε στις επιδόσεις. Πάντως είναι σχετικά λίγο αδύναμο
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
`Οπα, ποιο Civic είχες;:
Το πρωτο!!!! Το αυγο.....
το fazer εχει ψεκασμο τα αλλα καρμπυρατερατα.
-
Τα καρμπιρατέρ είναι πολύ ευαίσθητα σε οποιαδήποτε αλλαγή στις παραμέτρους λειτουργίας του κινητήρα, οπότε αν αλλάξεις τύπο βενζίνης θέλουν ξανά ρύθμιση. Όταν είχα βάλει δοκιμαστικά VPower Racing στην Σουντ (δύο διπλά 40άρια Ντελόρτο) πήγαινε καλύτερα ψηλά αλλά ρέταρε χαμηλά και δεν κράταγε ρελαντί. Θα μπορούσα να την πάω για ρύθμιση αλλά τότε θα έπρεπε να βάζω πάντα Racing οπότε προτίμησα να την αφήσω ρυθμισμένη για απλή αμόλυβδη.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Τα καρμπιρατέρ είναι πολύ ευαίσθητα σε οποιαδήποτε αλλαγή στις παραμέτρους λειτουργίας του κινητήρα, οπότε αν αλλάξεις τύπο βενζίνης θέλουν ξανά ρύθμιση. .Οχι δεν εκαναν τετοια παραξενα τα μηχανακια.Απλα δεν πηγαιναν..
Αυτο για το βραδυκαυστο μπορει καποιος να το τεκμηριωσει ή ειναι πα...ριά!!!
Και αν ειναι πα...ριά τοτε γιατι συμβαινει???
Ξεμπερδεψτε μας λιγο ρε καλοι φιλοι!!! -
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Τα καρμπιρατέρ είναι πολύ ευαίσθητα σε οποιαδήποτε αλλαγή στις παραμέτρους λειτουργίας του κινητήρα, οπότε αν αλλάξεις τύπο βενζίνης θέλουν ξανά ρύθμιση.Καλά, γίνεται τέτοιο πράμα πού ζω και δε το ήξερα.. μα καλά πώς γίνεται η ρύθμιση;
-
Κερδιζεις και σε επιδοσεις...Και μαλιστα αρκετα!
Σε ενα περιοδικο ειχανε κανει τεστ 2 πανομοιοτυπα Ενο 7 στα 400 μετρα, το ενα με super plus (και συγκεκριμενα BP Ultimate 100) και το αλλο με απλη ΒΡ... Αυτο με τη super plus 'εριξε' σχεδον μισο δευτερολεπτο στο αλλο στα 400μετρα (0,4')...
Η διαφορα αν και φαινεται μικρη σε χρονο, σε αποσταση ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ!
-
Αγαπητοι φιλοι,
Για να γινω ποιο κατανοητος στην ερωτηση μου το ξαναγραφω πιο αναλυτικαΖΗΤΩ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΒΑΛΕΙ ΚΑΛΗ ΒΕΝΖΙΝΗ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ Η ΟΧΙ, ΚΑΙ ΣΕ ΤΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
Εγω πχ στο 307 που εχω δεν εχω δει διαφορα αξια αναφορας και επισης πειρακια χτυπαει με την απλη πειρακια με την καλη.
Ζητω την παραθεση των εμπειριων σας ωστε απο δω μεσα να ξερουμε πχ οτι στα ΧΧΧΧ δεν εχει νοημα να ξοδευτεις ενω στα ΨΨΨΨΨ αξιζει ο κοπος.(δεν γραφω μαρκα μην εχουμε στεναχωριες!!) -
Se VW/AUDI/Seat/Skoda 1.8T έχεις αντιληπτή διαφορά με 100άρα
πληρώνεις κάτι παραπάνω αλλά αξίζει.... -
Astra H 1400:
Υπάρχει μικρή βελτίωση στις επιδόσεις, όχι πειράκια (αλλά ούτε με απλή έχω πρόβλημα), κατανάλωση τα ίδια. Αποφάσισα να βάζω αποκλειστικά απλή τώρα που μεγάλωσε αρκετά η διαφορά στην τιμή, αλλά από ένα μόνο πρατήριο που θεωρείται αξιόπιστο.
Τα παραπάνω σε οδήγηση στην πόλη. Αν κάνω κανένα ταξίδι, θα βάλω σούπερ να καθαρίσει λίγο ο κινητήρας και να κερδίσω κανένα ίππο για τα προσπεράσματα. -
Παντως, σε ενα εξτρα τευχος των 4Τ που κυκλοφορησε προσφατα εκαναν το πειραμα να δουν ποσο κερδιζει σε αλογα ενα αμαξι σε σχεση με την απλη και το αποτελεσμα ηταν οτι πηρε μονο 3 αλογα. Συγνωμη αλλα δεν θυμαμαι με τι αμαξι εγινε το πειραμα.
Στην πραξη δηλαδη, το κερδος ειναι μονο η καλυτερη λειτουργια του κινητηρα. -
Μετά από αρκετές δοκιμές στο Κλιό μου (1.4 16β), κατέληξα ότι δεν υπάρχουν μεγάλες διαφορές (σχεδόν μη αισθητές), οπότε γύρισα στην απλή αμόλυβδη. Επειδή έχω και κάρτα shell, βάζω την v-power, από την οποία είμαι υπερ-ευχαριστημένος.
-
Oμοίως,στο Cinque Sporting μου δεν παρατηρείται καμία αλλαγή με τη χρήση σούπερ αμόλυβδης,οπότε βάζω απλή.
Αντίθετα,στην Alfa 146 Boxer της οικογένειας με τη χρήση της σούπερ αμόλυβδης παρατηρήθηκε καλύτερη απόκριση και βελτιωμένη ροπή χαμηλά,όπου πάσχει αισθητά.Συν αυτών,έχει και μειωμένη κατανάλωση εκτός πόλης,οπότε σε αυτή βάζουμε σούπερ αμόλυβδη. -
Παιδια εχετε να προτεινετε κανενα σιγουρο πρατηριο στον Πειραια; Βασικα θελω να βαζω super αμολυβδη αλλα δε θελω να ξεπαραδιαζομαι κιολας. Επειδη εψαχνα αυτες τις μερες ειδα χτες στην Πειραιως οτι ενω σε κανενα η super αμολυβδη δεν ηταν κατω απο 95 λεπτα ειναι ενα πρατηριο της Aegean μετα την εξοδο για Λαμια οταν κινησαι προς Αθηνα που εχει την απλη 0,707 και ειχα βαλει πολλες φορες απλη και την 100 οκτανιων 76!!!!!! Οσο εχουν οι αλλοι τις απλες και 20 λεπτα περιπου κατω απο τις 100 οκτανιων των αλλων! Μου φαινεται παρα πολυ υποπτη μια τοοοοοσο μεγαλη διαφορα και γι΄'αυτο ρωταω αν ξερετε/εχετε βαλει για νοθεια, τιποτα προστιμα, αν εχει ελεγχθει κτλ.
-
Μανώλη ευχαριστώ για τo post πολύ ωραίο δεν το είχα δει αλλα δυστυχώς δεν ανοίγει κανένα link
Eίδα σε περιοδικό μια διαφήμιση νομίζω της bp της 100άρας και για να δείξει την καθαρότητα της καύσης υποστήριζε πως σε μία μηχανή bmw (2κυκλο) έβαλαν κάμερα και στους 2 θαλάμους καύσης με ειδική μετατροπή ώστε στον ένα θάλαμο να καίει απλή και στον άλλο super αμόλυβδη και έδειχνε τις βαλβίδες που η μία ήταν πεντακάθαρη και η άλλη με βρωμιές. Ισχύει κάτι τέτοιο ή είναι ολίγον τι παπάτζα?Bill θενξ για τo link
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Ισχύει κάτι τέτοιο ή είναι ολίγον τι παπάτζα?Εγώ και στα δύο αυτοκίνητα βάζω απλή αμόλυβδη, ενώ ένα ρεζερβουάρ το 2μηνο/3μηνο βάζω v-power ή 100άρα για να καθαρίζει (αν ισχύουν αυτά που μας λένε).
Εντομεταξύ της ECO η απλή αμόλυβδη, έχει τα πρόσθετα / καθαριστικά κλπ όπως η v-power??? -
Εμένα ο Μ52 κινητήρας της BMW 520i τελικά την θέλει τη super του (με συμπίεση 11 ίσως δεν είναι και πολύ παράξενο). Όταν του βάλω 95άρα είναι σαν να έχει χαλάσει κάτι ή σαν να είναι μπουκωμένο και εκεί που σκέφτομαι χαλασμένα αισθητήρια και συνεργείο για διαγνωστικά κλπ του βάζω 100άρα κι έχω άλλο αυτοκίνητο. Αλλά δεν είναι πάντα το ίδιο, εξαρτάται και από τη μάρκα. Νομίζω ότι από τις φτηνές μάλλον του αρέσει πιο πολύ η ΕΤΕΚΑ! (τις ακριβές τις αποφεύγω, 20-25% ακριβότεροι από τις φτηνές 100άρες είναι απαράδεκτο)
-
Αναγκαστικα σουπερ αμολυβδη αφου το κουπε ειναι βελτιωμενο με οτι αυτο συνεπαγεται συν οτι πηγαινει για 'τουμπανο'!
Απλή ή Super Αμόλυβδη