-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Οσο για την τιμη του μην εισαι σιγουρος...
Στην Γαλλια-Γερμανια εχει 16κ με το 500 abarth αντιστοιχα στα 18.5κ οπως εδω.και παλι η τιμη του punto για αυτα που προσφερει φανταζει ευκαιρια
με 2Κ πανω παιρνεις πολυ ανωτερο αυτοκινητο -
Νεος, θα αστιευεσαι βεβαια. (νεος σε τι?)
το milu τι ειναι παλι? -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ασχετο το 1,2 gt twingo exei 100 αλογατ σωστα???? το twingo cc θα βγει με 133 απο τον ιδιο 1,2 ara με ενα προγραμματακι απο την επισημη renault ερχεσαι στα ιδια επιπεδα με το rs εκτος αν αυτο εχει διαφορετικα μετατροχια απο το gt
θα βγαλουν 1.2 με 133 και στο rs βαζουν 1.6 ατμοσφαιρα
ο,τι να ναι τα παλικαρια δε τη παλευουν
http://www.autoexpress.co.uk/news/autoexpressnews/220233/renault_twingo_ii.html
εδω λεει για 120 αλογατα και αλλου για 130 με τον 1,2 turbo
μιλαμε ειναι και γαμω τα τοπικ ο καθενας τα δικα του λεει -
τουλαχιστον στο forum ο τροπος που μιλας φερνει σε ψαρακα!!!αυτο τσπ καλως ηρθες στην παρεα μας!!
τεν-τεν δεν εβλεπες?????
και εγω ψαρακας ειμαι μας ειδαν μικρους και μας δουλευουν -
Αμα το: 'Ευακι' το έκανες: **'Βάγγος' **,θα ειχες καταλάβει και τι αυτοκινητο θα έπρεπε να πάρεις... Τώρα θα μάθεις, ποιός τραγουδάει που και θα έχεις και μπουκάλι σε πρώτο τραπεζι πιστα...
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
Ρε σεις μην ψαρωνεται με το abarth δεν ειναι η ιδια εταιρεια, οι ιδιοι ανθρωποι με την τοτε abart.
Fiat ειναι πο αποφασισε να ξαναριξει στο παιχνιδι το ονομα για εμπορικους σκοπους.
Ξερεται τι βλαβες εβγαζαν τα Φιατ προηγουμενης γενειας?
Στο αυτοκινητο ειμαι γερμανο ιαπωνας.για πες μας τι βλαβες εβγαζαν.
πολλες και διαφορες,για πες μας εσυ τι εχει βγαλει το δικο σου που ειναι αδελφακια?
τπ πουντο 75 που εχω εχει βγαλει τα εξης.
1 καμμενο πολλα[λασιαστη 65 ευρω.
2εγκεφαλο 250 ευρω
3 3-4 λαμπες αστειο το κοστος.για πες μου τωρα ειναι σοβαρες ζημιες αυτες για ενα αμαξι 14 ετων και αν ειναι τα 350 ευρω συνολο ειναι κανα σοβαρο ποσο;
Οχι αν ειναι ετσι πασο. Απο αυτα που εχω ακουσει και εχω συζητησει με μηχανικους σε συνεργεια.
106 4 ever...αα! τεν-τεν ! -
οι λαμπες πραγματικα ειναι ο,τι πιο χαζη βλαβη εχω ακουσει να αναφερεται
μιλαμε για ουτε 2 ευρω ζημιακαι γω εχω καψει 3 λαμπες σε 1,5 χρονο πολυ αναξιοπιστο το αυτοκινητο μου
(ευτυχως διαφορετικες και οι 3 αλλιως θα εμπαινα σε σκεψεις)Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
μιλαμε ειναι και γαμω τα τοπικ ο καθενας τα δικα του λεει
+1000
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Οσο για την τιμη του μην εισαι σιγουρος...
Στην Γαλλια-Γερμανια εχει 16κ με το 500 abarth αντιστοιχα στα 18.5κ οπως εδω.και παλι η τιμη του punto για αυτα που προσφερει φανταζει ευκαιρια
με 2Κ πανω παιρνεις πολυ ανωτερο αυτοκινητοΕδω δεν διαφωνω, αλλα το θεωρω πιο αντρικο σαν αυτοκινητο...
Στην θεση της θα επαιρνα 500 Abarth ή Twingo RS, που ειναι πιο
unisex επιλογες. -
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Αμα το: 'Ευακι' το έκανες: **'Βάγγος' **,θα ειχες καταλάβει και τι αυτοκινητο θα έπρεπε να πάρεις... Τώρα θα μάθεις, ποιός τραγουδάει που και θα έχεις και μπουκάλι σε πρώτο τραπεζι πιστα...Τσάμπα????Άμα είναι να το συζητήσουμε!!!!!
-
Ρε παιδιά λύστε μου μια απορία!Γαιτί ενώ γράφω σε δύο διαφορετικά τοπικ ενφανίζοντε σε ένα???
-
Γιατί έγινε συγχώνευση των θεμάτων.
-
Ο χρήστης dimidekas έγραψε:
Δλδ να υποθέσω ότι εσύ είσαι απ' αυτούς που μπαίνουν σφήνα μόλις βρουν κενό στην κίνηση για να κερδίσουν 5 μέτρα...cool
Καλά κατάλαβες, δεν πάω ψιλές στα φανάρια, γιατί δεν έχω να αποδείξω κάτι με αυτό και έτσι κι αλλιώς παρακάτω πάλι κόκκινο θα βρω.
Εξακολουθείς να μη μου δίνεις ένα καλό λόγο για να πάρω το μπράβο μου στην πόληΔεν αναφερόμουν σε εντελώς πηγμένη κατάσταση τύπου Λ. Αμαλίας ή Τσιμισκή στις 8 το πρωί. Κάφρος δεν είμαι να 'κόβω' τους άλλους για να κερδίσω 5 μέτρα όπως είπες. Στο μυαλό μου είχα περιαστικές διαδρομές τύπου Περιφερειακής Υμηττού / Περιφερειακής Θεσσαλονίκης όπου ορισμένοι σέρνονται και παρεμποδίζουν την κυκλοφορία ενώ μπροστά τους ο δρόμος είναι άδειος. Και φυσικά δεν χαμπαριάζουν από σινιάλα και άλλα τέτοια. Τότε ένα δυνατό αυτοκίνητο που θα σου επιτρέψει στην πρώτη ευκαιρεία να 'καθαρίσεις' τον σαλίγκαρο είναι πολύ χρήσιμο, ειδικά αν βιάζεσαι. Αν μιλάμε για κίνηση 1ης - 2ας τότε δεν έχει νόημα να έχεις άλογα. Όμως οι περισσότεροι κινούνται σε μεικτές διαδρομές όπου η δύναμη είναι χρήσιμη. Επίσης αν δοκιμάσεις να πας λίγο πιο σβέλτα θα δείς ότι πολλά φανάρια που πριν σε σταματούσαν δεν θα προλάβουν να σε πιάσουν καν. Δεν μιλάω για επικίνδυνα πράγματα φυσικά, απλά ζωηρή οδήγηση.
-
Εγώ πάντως δε μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό του διλλήματος...
Τα αυτοκίνητα αυτά:
- Έχουν διαφορετικές διαστάσεις (ειδικά αυτό έχει σημασία αν προορίζονται για αυτοκίνητο πόλης).
- Ανήκουν σε διαφορετική κατηγορία.
- Είναι σε παραπλήσια (αλλά όχι ίδια), κατηγορία τιμής.
- Έχουν διαφορετικό προσανατολισμό όσον αφορά τις επιδόσεις (turbo/ατμόσφαιρα).
Με άλλα λόγια δεν τίθεται θέμα σύγκρισης μεταξύ τους...
Η σωστές συγκρίσεις είναι
Swift Sport vs Twingo RS vs C2 VTS vs Micra 1.6 vs Colt Ralliart (αν και το Colt διαφέρει σε χαρακτήρα λόγω Turbo),
και
Abarth Grande Punto vs Corsa OPC vs Corsa GSi vs Mito 1.4T 155 vs Clio RS vs 207 GT vs 207 RC vs Polo GTi._
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Τότε ποιοι άνθρωποι ήταν στην abarth?
Η abarth είναι σαν opc,relault sport κλπ ... Δεν ισχυρίστηκε κανείς οτι μεταθέσανε μηχανικούς της ferrari στη fiat ...Ναι αλλα το opc ή το renault sport το πας στην opel και στη renault αντιστοιχα για service...Το abarth γιατι πρεπει να το πας σε δικη του αντιπροσωπεια και οχι στη fiat?
Μηπως λοιπον προσπαθουν μαρκετινιστικα να μας πεισουν για κατι που δεν ισχυει? -
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Εγώ πάντως δε μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό του διλλήματος...Τα αυτοκίνητα αυτά:
- Έχουν διαφορετικές διαστάσεις (ειδικά αυτό έχει σημασία αν προορίζονται για αυτοκίνητο πόλης).
- Ανήκουν σε διαφορετική κατηγορία.
- Είναι σε παραπλήσια (αλλά όχι ίδια), κατηγορία τιμής.
- Έχουν διαφορετικό προσανατολισμό όσον αφορά τις επιδόσεις (turbo/ατμόσφαιρα).
Με άλλα λόγια δεν τίθεται θέμα σύγκρισης μεταξύ τους...
Η σωστές συγκρίσεις είναι
Swift Sport vs Twingo RS vs C2 VTS vs Micra 1.6 vs Colt Ralliart (αν και το Colt διαφέρει σε χαρακτήρα λόγω Turbo),
και
Abarth Grande Punto vs Corsa OPC vs Corsa GSi vs Mito 1.4T 155 vs Clio RS vs 207 GT vs 207 RC vs Polo GTi._
kubiak νομίζω ότι το θέτεις λίγο υπερβολικά!Δεν θα έθετα ποτέ θέμα σύγρισης μεταξί Abarth Grande Punto με ένα Corsa OPC ή με ένα Polo GTi.Γιατί δεν έχουν καμία σχέση μεταξί τους για μένα!Και αυτό το λέω από προσωπική εμπειρία!Όσο για το θέμα που έβαλα Swift Sport vs Abarth Grande Punto το έβαλα γιατί αυτά τα δύο αμάξια με ενδιαφέρουν και ήθελα να μάθω απόψεις!
-
Ο χρήστης euaki84 έγραψε:
kubiak νομίζω ότι το θέτεις λίγο υπερβολικά!Δεν θα έθετα ποτέ θέμα σύγρισης μεταξί Abarth Grande Punto με ένα Corsa OPC ή με ένα Polo GTi.Γιατί δεν έχουν καμία σχέση μεταξί τους για μένα!Και αυτό το λέω από προσωπική εμπειρία!Όσο για το θέμα που έβαλα Swift Sport vs Abarth Grande Punto το έβαλα γιατί αυτά τα δύο αμάξια με ενδιαφέρουν και ήθελα να μάθω απόψεις!Θα με ενδιέφερε να αναλύσεις λίγο παραπάνω τα σημεία διαφοροποίησης...
Και πως κατέληξες σε αυτά τα δύο (π.χ. γιατί απέρριψες το Colt Ralliart και το 207 GT)...
_
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Τότε ποιοι άνθρωποι ήταν στην abarth?
Η abarth είναι σαν opc,relault sport κλπ ... Δεν ισχυρίστηκε κανείς οτι μεταθέσανε μηχανικούς της ferrari στη fiat ...Ναι αλλα το opc ή το renault sport το πας στην opel και στη renault αντιστοιχα για service...Το abarth γιατι πρεπει να το πας σε δικη του αντιπροσωπεια και οχι στη fiat?
Μηπως λοιπον προσπαθουν μαρκετινιστικα να μας πεισουν για κατι που δεν ισχυει?To έχουμε ξαναπεί. Η Abarth στην Ελλάδα έχει δική της αντιπροσώπευση από τον Παζαρόπουλο και δεν ανακατεύεται (προς το παρόν) η FIAT Hellas.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Τότε ποιοι άνθρωποι ήταν στην abarth?
Η abarth είναι σαν opc,relault sport κλπ ... Δεν ισχυρίστηκε κανείς οτι μεταθέσανε μηχανικούς της ferrari στη fiat ...Ναι αλλα το opc ή το renault sport το πας στην opel και στη renault αντιστοιχα για service...Το abarth γιατι πρεπει να το πας σε δικη του αντιπροσωπεια και οχι στη fiat?
Μηπως λοιπον προσπαθουν μαρκετινιστικα να μας πεισουν για κατι που δεν ισχυει?To έχουμε ξαναπεί. Η Abarth στην Ελλάδα έχει δική της αντιπροσώπευση από τον Παζαρόπουλο και δεν ανακατεύεται (προς το παρόν) η FIAT Hellas.
Ok αλλα περαν του σηματος και της βελτιωσης στο μοτερ τι την κανει διαφορετικη εταιρεια απο τη Fiat ωστε να εχει και διαφορετικο αντιπροσωπο? Αλλο ενα τρικ του marketing
-
Επειδή τα είναι turbo για μένα δεν συμαίνει ότι μπορώ και να τα συγκρίνω.Ούτε από θέμα τιμής,ούτε αλγων και ούτε μεγέθους.(Πιστεύεις ότι κάνω λάθος??)Όσο αναφορά τώρα το πώς κατέληξα σε αυτά τα δύο είναι απλό.Πρώτα από όλα μου αρέσουν σαν αυτοκίνητα και δεύτερον οικονομικά είναι στα κυβικά μου!Βέβαια αν είχες δεί είχα φτιάξει και άλλο τόπικ που έλεγα 'Θέλω να αγοράσω καινούριο αμάξι!Θα βοηθήσετε?'και ζήταγα προτάσεις γενικότερα!Το Colt Ralliart και το 207 GT δεν τα απορρίπτω απλά δεν έχω καθόλου άποψη και για αυτό δεν τα ανέφερα!Αν θες τώρα να μου προτίνεις κάτι έχω όλη την καλή διάθεση να σε ακούσω!
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Τότε ποιοι άνθρωποι ήταν στην abarth?
Η abarth είναι σαν opc,relault sport κλπ ... Δεν ισχυρίστηκε κανείς οτι μεταθέσανε μηχανικούς της ferrari στη fiat ...Ναι αλλα το opc ή το renault sport το πας στην opel και στη renault αντιστοιχα για service...Το abarth γιατι πρεπει να το πας σε δικη του αντιπροσωπεια και οχι στη fiat?
Μηπως λοιπον προσπαθουν μαρκετινιστικα να μας πεισουν για κατι που δεν ισχυει?To έχουμε ξαναπεί. Η Abarth στην Ελλάδα έχει δική της αντιπροσώπευση από τον Παζαρόπουλο και δεν ανακατεύεται (προς το παρόν) η FIAT Hellas.
Ok αλλα περαν του σηματος και της βελτιωσης στο μοτερ τι την κανει διαφορετικη εταιρεια απο τη Fiat ωστε να εχει και διαφορετικο αντιπροσωπο? Αλλο ενα τρικ του marketing
Φίλε μου δεν είναι τρικ. Ούτε θέμα μηχανών κλπ...
Απλά ο Παζαρόπουλος πήρε την αντιπροσωπεία νόμιμα μετά από συνεργασία που είχε με την abarth.
To ότι η Abarth είναι της FIAT δεν λέει τίποτα.
Η FIAT Ελλάς για τους δικούς της λόγους δεν θέλει (προς το παρόν) να ανακατευτεί με τα Abarth.Γιατί; Θεωρώ πως θέλουν να κρατήσουν χαμηλά τις πωλήσεις των Abarth και να έχει ένα ξεχωριστό πελατολόγιο και όχι να γεμίσει όλη η Ελλάδα με Abarth ... ειδικά grande punto που βγαίνουν και σε καλές τιμές.
Ωστόσο (αν και το έχω ξαναπεί) μόνο κάποιος συνειδητά θα πάει να αγοράσει Abarth και μάλλον θα πρέπει να έχει και 2ο αυτοκίνητο.
Ένα αυτοκίνητο χωρίς δίκτυο εξυπηρέτησης σίγουρα δεν νοείται για αυτοκίνητο καθημερινότητας και για ταξίδια.
Abarth Grande Punto 1.4 155ps VS Suzuki Swift 1.6 127ps