Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νέα C5 1.6 Diesel - Έχει νόημα;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νέα C5 1.6 Diesel - Έχει νόημα;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 4 / 6
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    37
    104
    399
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dog80 last edited by

      To eolys είναι κάποια μορφή adblue ή εντελώς διαφορετικό χημικό?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Είναι εντελώς διαφορετικό, και συνεργάζεται με το ειδικό φίλτρο σωματιδίων FAP των ΗDi κινητήρων. 'Βοηθάει στην μερική καύση των συγκρατούμενων σωματιδίων στο φίλτρο.

        Ο χρήστης dstou έγραψε:
        Πάντως παρόλη την ύπαρξη του μικροφίλτρου, εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι οι ρύποι της C5 είναι επιπέδου euro 4. Σε λίγους μήνες μπαίνουν σε εφαρμογή οι προδιαγραφές euro 5 που σημαίνει υποπενταπλασιασμός των ορίων στα μικροσωματίδια. Πως θα πιάσει τα νέα όρια? Μήπως επίκειται αναβάθμιση του συνόλου ?

        Αυτό σημαίνει ότι θα υπάρξει κάτι αρκετά νέο (και αντιστοίχως αναξιόπιστο μέχρι την καθιέρωσή του), ή ότι θα βελτιωθεί περισσότερο το ήδη υπάρχον σύστημα;

        Το Euro 5 νομίζω θα ισχύει από τον προσεχή Σεπτέμβρη...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dstou last edited by

          από dog80 την 17/10/08 0:04
          To eolys είναι κάποια μορφή adblue ή εντελώς διαφορετικό χημικό?

          To eolys είναι εντελώς διαφορετικό από το adblue. Το πρώτο είναι πρόσθετο καύσης ενώ το δεύτερο μπαίνει μετά την καύση και λίγο πριν τον καταλύτη.
          Το eolys έχει σαν στόχο την αποτέφρωση των συσωρευμένων αιωρούμενων μικροσωματιδίων στο μικροφίλτρο που ακολουθεί σε σχετικά χαμηλή θερμοκρασία (400-450 κελσίου) από τη συνήθη θερμοκρασία αποτέφρωσης αυτών που είναι 550 Κελσίου περίπου και κατά συνέπεια την τακτική αναγέννηση του φίλτρου.

          Το adblue έχει σαν στόχο την μείωση των επιπέδων των οξειδίων του αζώτου στα καυσαέρια, (πρόδρομος ρύπος του φωτοχημικού νέφους), και την απελευθέρωση αδρανούς αζώτου στην ατμόσφαιρα, λειτουργεί δηλαδή και για διαφορετικό ρύπο και με διαφορετικό τρόπο. Το adblue χρησιμοποιείται ευρέως από φορτηγά ακόμη και παλαιότερων κλάσεων ρύπων (euro 2) με κιτ μετατροπής, αλλά και από σύγχρονα ΙΧ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            leonp last edited by

            Μιλώντας θεωρητικά, αν κάποιος χρησιμοποιεί καύσιμο με ψηλή περιεκτικότητα σε θείο, το ελεύθερο θείο που κατακρατείται στο φίλτρο δεν βοηθάει να 'καίγεται' η αιθάλη σε αρκετά χαμηλότερες θερμοκρασίες;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dstou last edited by

              Δεν έχω ιδέα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Λοιπόν, παιδιά, η Σιτροέν Ελλάδος επικοινώνησε μαζί μου τηλεφωνικώς, με έναν ευγενέστατο κύριο υπεύθυνο επί των τεχνικών, και μου είπε:

                -Το fap θέλει αλλαγή, όχι καθαρισμό/συντήρηση, στα 160.000 χλμ με κόστος 650€.( )
                -Το eolys στα 120.000 χλμ (το ακριβές κόστος δεν το θυμάμαι όμως, περίπου 200+€?)
                -Καμμία ενημέρωση για κινητήρες Euro5 ακόμα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  ak20 last edited by

                  Ο χρήστης G60 έγραψε:

                  Αυτό το κόμπλεξ του νεοέλληνα κατά του diesel δεν το κατάλαβα ποτέ.

                  .

                  Ναι βλέπω κατά πόσο τα ζητάει και τα προτιμάει ο κόσμος
                  Οπως και τα station wagon......άσε

                  Γιατί κόμπλέξ;;; Εγω π.χ. βρίσκω κακάσχημα κ ηλίθια τα station,προτιμώ σεντάν. Κακό είναι;
                  Όσο γ τους ντίζελ, δεν γουστάρω να βρομοκοπάει το κάυσιμο κ τα καυσαέρια,να τρέμω μην μου βάλουν μούφα ντίζελ, να έχω μονότονο ήχο (όσο κ να προσπαθούν να τον μειώσουν οι εταιρείες), να φτάνω στις 4000 σαλ κ το μοτέρ να πεθαίνει...
                  Κακό είναι;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    drdino last edited by

                    Με το συμπάθιο, αλλά η βενζίνη μυρίζει δλδ Channel No. 5; Τα καυσαέρια της το ίδιο;
                    Μαζί σου για το μουφοντίζελ και το εύρος λειτουργίας.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      neos last edited by

                      Τι σας πειράζει το εύρος λειτουρίας, αφού το κιβώτιο έχει το αντίστοιχο γρανάζωμα Αν μόνο το στροφόμετρο ήταν κλιμακωμένο αλλιώς και στις 5000 έδειχνε 7000 θα νιώθατε καλύτερα;
                      Με πήρε σήμερα τηλέφωνο ένας φίλος από την Ξάνθη να μου πει ότι οδήγησε το Golf GT Sport με τα 140 άλογα. Μου λέει τι φοβερό αμάξι ρε φίλε, πάω με 30χλμ και με μια γκαζιά πιάνω 100. Καλό είναι του λέω τα παραλές λιγάκι όμως Μου λέει όχι ρε συ, στις 5000 στροφές έχει 100 χιλιόμετρα η δευτέρα Ρε μ**** πες ότι είναι το ντίζελ του λέω και με κοψοχόλιασες ότι είναι ψοφίμι το δικό μου

                      Εγώ είμαι φουλ υπέρ του ντίζελ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        ak20 last edited by

                        Πρέπει να ανησυχω δλδ που τη βρισκω με τη μυρωδιά της βενζίνης;;;
                        Πάντως τα καυσαέρια των ντίζελ βρωμάνε πάρα πολύ.Ακόμη κ τα συγχρονα...!!
                        Όσο γ το γρανάζωμα,όσο κ να μακρύνουν τις σχέσεις μετάδοσης πάντα το έυρος των ντήζελ είναι μικρότερο...
                        Τον φίλο σ απλά τον εντυπωσίασε η πληθωρική (ομολογουμένως) ροπή...
                        Οδήγησέ ένα ντήζελ κ ένα ατμο βενζ με ίδια απόδοση σε ορεινή στριφτερή διαδρομή κ θα δείς... Γ να μην βάλω κ κανα τουρμπο βενζ... Εκεί χάνεται η μπάλα... Είναι άλλο να αλλάζεις στις 5500-6000 σαλ κ άλλο στις 4000-45000...
                        Κ άλλο να ακους τον κινητήρα να δουλευει κ να αλλάζει ήχο,τονο,χροια καθώς ανεβοκατεβαίνουν οι σαλ κ αλλο να ακούς ένα συνεχές 'ρρρρρρρρρ' με διαφορετική ένταση (άντε κανα φσσσ απο την τουρμπίνα που κ που..)
                        Βέβαια είναι κ αυτη η π@τ@να η κατανάλωση στη μέση....
                        Σε 407 2,2 Hdi που μπήκα πρόσφατα παρατήρησα την απουσια κραδασμων όπως κ την ήσυχή του λειτουργία.Αυτός μπαίνει στη C5;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • elteo
                          elteo last edited by

                          Εάν δεν έμενα Αττική άνετα θα χτύπαγα ένα C5 2.0 HDi [138hp] ...ακόμα ιδανικότερο το 2.2 HDi [173hp] ...

                          Πάντως φίλε μην το σκέφτεσαι το PSA ανέκαθεν έβγαζε καλούς ντίζελ κινητήρες. Ο 1.6 φοριέται σε πολλά μοντέλα, ειδικά στην Ευρώπη το C4 με αυτόν πωλείται κυρίως. Για το βάρος μην ανησυχείς όταν έχεις 26,5 κιλά ροπής από τις 1750σαλ. Κοινώς Go for it!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kostis20 last edited by

                            Oπως εχω ξαναγραψει,μετα την οδηγηση αρκετων πετρελαιοκινητων,πιστευω οτι το ευρος λειτουγιας ειναι οντως προβλημα.Το οποιο λυνεται με ενα αυτοματο κιβωτιο!!!
                            Αν αγοραζα diesel,που θα αγοραζα ΑΝΕΤΑ,θα το προτιμουσα αυτοματο ειδικοτερα διπλου συμπλεκτη...οπως ενα Octavia SW που ειχα οδηγησει...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              ales last edited by

                              παιδια καλημερα ειμαι νεος στο φορουμ.τοχω ψαξει πολυ το θεμα για το c51600 hdι και πιστευω οτι το βασικο μειονεκτιμα ειναι το βαρος του.απο ενα αγγλικο σιτε το συγκρινει με το διλιτρο πετρελαιο.λει οτι νιωθεις την δυναμη του απο την ροπη.επισης αναφερει οτι παρολο που απο σταση δεν εντυπωσιαζει, εν κινησει ειναι πολυ δυνατο. επισης στο φορουμ της σιντοεν απο εναν κυπριο αναφερετε οτι ο κινητηρας ο συγκεκριμενος ειναι πολυ ροπατος στο δρομο.απο πλευρας βλαβων οσο και να εψαξα δεν λεει πουθενα τιποτα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dstou last edited by

                                Η περυσινή λίστα αξιοπιστίας που δημοσιεύει το γερμανικό tuv το έχει 70ό στα 110 αυτοκίνητα στην κατηγορία 4ετίας.
                                Βέβαια αναφέρεται συνολικά σε όλα τα μοντέλα, και βενζίνης και πετρελαίου, αλλά η σειρά κατάταξης δεν είναι καθόλου ενθαρρυντική.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  drdino last edited by

                                  Eίναι σίγουρα η C5 mk2;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dstou last edited by

                                    Για να είναι στην κατηγορία 4-5 ετών, είναι σίγουρα η πρώτη γενιά.
                                    Αλλά και στην κατηγορία 2-3 ετών η κατάταξη είναι ακόμη χειρότερη. 103η στα 110.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      drdino last edited by

                                      Πιο νέες θέλουμε, τέλη του 07 παρουσιάστηκε η μκ2.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dstou last edited by

                                        Δεν δημοσιεύονται τα χρονιάρικα.
                                        Ας πάει έξω από κάποιο συνεργείο αντιπροσώπου να ακούσει/δει τις στιχομυθίες που παίζονται μήπως βγάλει συμπέρασμα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          leonp last edited by

                                          Ο χρήστης ALES έγραψε:
                                          ...πιστευω οτι το βασικο μειονεκτιμα ειναι το βαρος του.

                                          η αντιπροσωπεία έχει ανεβάσει την τιμή του σε σχέση με την τιμή που είχε όταν παρουσιάστηκε.
                                          Κοίταξε σε βενζινοκίνητα VAG ή Avensis κλπ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            ales last edited by

                                            κοιτα για το **αβενσισ μου πε γνωστος μου οτι μολις το πηρε τριζει.για γκρουπ vag **δεν μου λεει κατι προσωπικα ,οδηγησα ενα γκολφ gt 1400 160 aloga προχθες,ωραιο δεν λεω και αρκετη δυναμη, ωραιο σασμαν, αλλα ρε παιδια οχι και αυτα που λενε .μπηκα και σε passat to διλιτρο μπαινεις στο εσωτερικο και το αμαξι ειναι δεν σε κερδιζει.αντιθετα στην c5 μπαινεις και δενεσαι με την μια τωρα για οδηγικη συμπεριφορα του c5 θα σας πω αυριο που θα το παρω στα χερια μου το 1800 για test drive.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 4 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr