-
Μια χαρα ειναι η καταναλωση....Εγω παλι σε ανοιχτο δρομο καιω πιο πολυ απ οτι σε κινηση...
-
ΗΡΘΕ!!!!! επιτέλους!
πήγα το είδα πριν απο λίγο στην αντιπροσωπεία και κάναμε την 'πρώτη γνωριμία'!
τελικά το χρώμα,red maranello, σε συνδιασμό με τα φιμέ, δείχνει ακόμη πιο ωραίο.
το καλό με τα φιμέ, είναι ότι το αυτοκίνητο δεν 'εβραζε', παρόλο που το χτυπούσε ο ήλιος. ωραίος συνδιασμός είναι και το ημι-κόκκινο σαλόνι με το όλο φοβερό ταμπλό! το αυτοκίνητο σου δίνει μια φοβερή αίσθηση ποιότητας!
δεν χορταίνεις να το βλέπεις! και αυτή η αίσθηση της καινουργίλας είναι το κάτι άλλο.δεν θυμάμαι ποιός μου είχε πεί εδώ στην συζήτηση ότι, δεν θα χορταίνω να το κοιτάω, πόσο δίκιο είχε και έχει.
αυτό που πήρα μαζί μου είναι το βιβλιαράκι με οδηγίες, να το διαβάσω και να είμαι προετοιμασμένος.
πάντως αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι ήρθαν δύο bravo με διαφορετικής εταιρείας λάστιχα, το δικό μου είναι με τα continental, το άλλο με michelin.
ποιό να ταιριάζει άραγε καλύτερα στα συγκεκριμένο που είναι τα sport με τα 150ps?πάντως είμαι σίγουρος ότι ο καθένας για το αυτοκίνητο νοιώθει ότι είναι μοναδικό, κάτι σαν ferrari, και ας...είχε...skoda favorit!!! και τώρα ενα fiat bravo sport 150ps!!!
δευτέρα ή τρίτη θα το έχω με πινακίδες, και αρχίζουν οι βόλτες!!
-
Ο χρήστης ftskamins έγραψε:
Μια χαρα ειναι η καταναλωση....Εγω παλι σε ανοιχτο δρομο καιω πιο πολυ απ οτι σε κινηση...θα πρέπει να το 'τσιμπάς' αρκετά το γκάζι!! και καλά του κάνεις!!
-
τελικά το χρώμα,red maranello, σε συνδιασμό με τα φιμέ, δείχνει ακόμη πιο ωραίο.
το καλό με τα φιμέ, είναι ότι το αυτοκίνητο δεν 'εβραζε', παρόλο που το χτυπούσε ο ήλιος.Τα φιμέ για να δείξουν ωραία πρέπει να μπουν και στα μπροστινά παράθυρα αλλιώς φαίνεται σαν 'μισή δουλειά'. Εγώ σου προτείνω να βάλεις. Θα δεις ειδικά το καλοκαίρι που θα έχεις στα πλάγια τον ήλιο τρομερή διαφορά.
-
Ο χρήστης nikolas87 έγραψε:
τελικά το χρώμα,red maranello, σε συνδιασμό με τα φιμέ, δείχνει ακόμη πιο ωραίο.
το καλό με τα φιμέ, είναι ότι το αυτοκίνητο δεν 'εβραζε', παρόλο που το χτυπούσε ο ήλιος.Τα φιμέ για να δείξουν ωραία πρέπει να μπουν και στα μπροστινά παράθυρα αλλιώς φαίνεται σαν 'μισή δουλειά'. Εγώ σου προτείνω να βάλεις. Θα δεις ειδικά το καλοκαίρι που θα έχεις στα πλάγια τον ήλιο τρομερή διαφορά.
Θα το βάλω και εγώ στα μπροστά
Σίγουρα δείχνει πιο ΟΜΟΡΦΟ!!!! -
Πρώτο πράγμα που έκανα όταν το πήρα το αμάξι ήταν φιμέ μπροστά. Και δείχνει πιο ομοιόμορφο και κάνουν εξαιρετική δουλειά. Απλώς μη βάλετε τόσο σκούρα όσο τα πίσω γιατι θα έχετε προβήματα με μερικά στρουμφάκια..
-
Καλορίζικο Πάνο! Μετά από 2,5 μήνες ακόμα το χαζεύω, ειδικά μετά από κανα περιποιημένο πλύσιμο!
Άσχετο: τελικά δεν πολυπουλάει το Bravo. Μάλλον, δεν πέτυχε να πείσει το target group του, που είναι και λίγο ασαφές:
Νέοι; είναι ή μεγάλο γι' αυτούς ή ακριβό ή όχι αρκετά μουράτο (και όμως, το ταμπελάκι 'Fiat' για πολλούς αρκεί για να το απορρίψουν πριν το δουν... )
Κλασσικοί οικογενειάρχες; δεν πλησιάζουν με τίποτα τα Ιταλικά ('που είτε σαπίζουν στο πεζοδρόμιο είτε παίρνουν φωτιά στο δρόμο, έχουν στραβό τιμόνι και όπως είπε και το ΨέμαΤρίτη τα φρένα του αρμόζουν μόνο σε όσους θέλουν να αυτοκτονήσουν) και παίρνουν Γερμανό δαγκωτό, άντε και Ασιάτη που είναι σκυλί (αλλά θα ήθελαν να πάρουν Γερμανό κατά βάθος).
Γκαζιάρηδες; Ενδιαφέρον το Bravακι, αλλά να έβγαινε και σε καμιά 1800cc Turbo έκδοση θα ήταν ό,τι πρέπει.
Δεν ξέρω, βάλτε εσείς τα υπόλοιπα. Κρίμα πάντως, γιατί έκανε σχεδόν άψογη δουλειά η Fiat. Thats life όμως. Εξάλλου, νομίζω πως και η Fiat δεν είχε υψηλούς στόχους πωλήσεων.
**ftskamins **, είσαι ο καλύτερος φίλος του βενζινά! -
Το γεγονός ότι δεν έχει πουλήσει πολύ μας κάνει ξεχωριστούς.. (Εγώ βλέπω αρκετά να κυκλοφορούν Θεσσαλονίκη πάντως.Δε θα έλεγα ότι δεν πουλάει...)
-
Ο χρήστης nikolas87 έγραψε:
Το γεγονός ότι δεν έχει πουλήσει πολύ μας κάνει ξεχωριστούς.. (Εγώ βλέπω αρκετά να κυκλοφορούν Θεσσαλονίκη πάντως.Δε θα έλεγα ότι δεν πουλάει...)Το ίδιο και στα Τρίκαλα.
Αρκετά πολλά τα Bravo της πόλης μου!!! -
Ο χρήστης nikolas87 έγραψε:
τελικά το χρώμα,red maranello, σε συνδιασμό με τα φιμέ, δείχνει ακόμη πιο ωραίο.
το καλό με τα φιμέ, είναι ότι το αυτοκίνητο δεν 'εβραζε', παρόλο που το χτυπούσε ο ήλιος.Τα φιμέ για να δείξουν ωραία πρέπει να μπουν και στα μπροστινά παράθυρα αλλιώς φαίνεται σαν 'μισή δουλειά'. Εγώ σου προτείνω να βάλεις. Θα δεις ειδικά το καλοκαίρι που θα έχεις στα πλάγια τον ήλιο τρομερή διαφορά.
τα
τα φιμέ του δικού μου αυτοκινήτου είναι πολύ σκούρα κρύσταλλα στις πίσω πόρτες, όπως και στην πέμπτη πόρτα, και έναν τόνο πιο ανοιχτό τα μπροστά. δηλαδή και αυτά φιμέ, αλλά όχι τόσο σκούρα, σχέδον 'μαυρα', όπως τα πίσω.
του οδηγού και συνοδηγού δεν είναι τελείως 'απλά', αλλά έχουν έναν τόνο πιο ανοιχτό απο τα πίσω, και το όλο σύνολο δείχνει πολύ όμορφο.
έχω πετύχει bravo που πίσω να είχε μαύρα κρύσταλλα και μπροστά να είναι 'κανονικά'.
αυτό όντως δεν έδενε τόσο αισθητικά.ελπίζω να γίνομαι κατανοητός...!
το έκανα παραγγελία και μου ήρθε έτσι απο τη 'μαμά' FIAT.[quote='cosygatos']Καλορίζικο Πάνο! Μετά από 2,5 μήνες ακόμα το χαζεύω, ειδικά μετά από κανα περιποιημένο πλύσιμο!
Άσχετο: τελικά δεν πολυπουλάει το Bravo. Μάλλον, δεν πέτυχε να πείσει το target group του, που είναι και λίγο ασαφές:ευχαριστώ γάτε! τελικά εσύ ήσουν που έλεγες ότι το χαζέυεις με τις ώρες και πόσο δίκιο έχεις!!
το αυτοκίνητο σε 'μαγνητίζει' με την ομορφιά του, αλλά το ξαναλέω και έχω ήδη γίνομαι κουραστικός, αλλά συγχωρέστε έναν ερωτοχτυπημένο, με τα φιμέ γίνεται ακόμη καλύτερο.
όσο για το αν πουλάει, και εγώ να σου πω δεν έχω δεί πολλά.
ακόμα και σε άλλες πόλεις, έχω δεί απο ένα...εώς καθόλου!!
δεν πειράζει, λίγοι και καλοί!!ας επιλέξει ο καθένας ότι θέλει,σύμφωνα με τα προσωπικά του κριτήρια, και να είναι σε όλους καλοτάξιδα!!
-
Μετα απο αρκετό καιρό είμαι πάλι πίσω..... καταρχήν Πάνο Μεγιά..... και ο cosy και εγω στο λέγαμε οτι θα το χαζεύεις......
Εβγαλα και φωτογραφίες artistic και θα τις ανεβάσω άυριο που θα έχω λίγο χρόνο.... τις τελευταίες 10 μέρες έκανα συνέχεια ταξίδια.... 2 φορές θεσσαλονίκη 3 φορές αθήνα 1 άργος..... 6000 χιλιόμετρα και πάμε για την πρώτη αλλαγή.... είχαμε και επέτειο την προηγούμενη εβδομάδα 1 μήνα.....
Καταρχήν όσο αφορά τυις πωλήσεις..... είναι ακόμα νωρίς... σκέψου οτι το Grande Punto τώρα κάνει τις μεγάλες πωλήσεις του και βγήκε στην αγορά πολύ πριν το BRAVO..... ακόμα κια τώρα όμως κυκλοφορούν πολλά....
Απο εντυπώσεις....στο ταξίδι είναι πολύ πολύ καλό.... και το ευχάριστο είναι οτι πλέον έχει μαλακώσει και δεν κοπανάει πολύ στις λακούβες.... σε δρόμο με στροφές (μπράλος) η ευχαρίστηση είναι μεγάλη και η επιτάχυνση σε σημεία με καλό οδόστρωμα είναι πολύ πάνω απο τον χαρακτηρισμό του γρήγορου..... τριγμούς δεν έχουμε ΠΟΥΘΕΝΑ.... ακόμα και φορτωμένο στην τσίτα και με με΄γάλο βάρος δεν έδειξε να κοπιάζει πουθενά.....
Γενικά είμαι πολύ χαρούμενος με την επιλογή μου...... και σε γρήγορες διαδρομές σε δρόμ ους που ξέρω με στροφές την τελευταία εβδομάδα το BRAVAKI άφησε πολλούς να κοιτάνε σαν.....
Το όλο πάρτυ βέβαια μας το χάλασαν 2 στρουμφάκια.... το ένα στην ΕΟ Λάρισα-Λαμία που με σταμάτησε με 210 σε όριο 100.....αλλα ευτυχώς έπεσα σε καλό και την σκαπουλάρησα απλά με προστηματάκι 100 ευρώ....
Το κιβώτιο έχει φτιάξει πολύ αν και πρίν μου άρεσε που ένιωθα τα κουμπώματα....
το μ,ό0νο περίεργο είναι οτι έχει σκληρίνει λίγο το τίμόνι μέσα στην πόλη χωρίς το sport....
Τα λάστιχα που έχω είναι τα continental τα οποία πλέον μετά απο τόσα χιλιόμετρα και κάνοντας αρκετά με ακραία οδήγηση τα θεωρώ πολύ καλά για το αυτοκίνητο....
Τέλος δεν μπορω να πώ οτι καίει πολύ ειδικά αμα πάς ένα ταξίδι με 6η καρφωμένη (που το κάνεις άνετα) δεν καίει καθόλου.... αυτά για την ώρα....
-
Σχετικά με τις πωλήσεις του Bravo, η FIAT ακόμα πληρώνει αμαρτίες του παρελθόντος και κυρίως το Stilo.
To Bravo είναι πολύ καλά φτιαγμένο, πολύ καλούς κινητήρες, αξιοπιστο, λογικά τιμολογημένο. Ούτε αισθητικά είναι κακό, αλλά η αγορά είναι ακόμα επιφυλακτική.
Λογικά σε βάθος χρόνου και καθώς αποδεικνεί την αξία του θα μπορέσει να βρεί και μεγαλύτερο
αγοραστικό κοινό. -
Ούτε αισθητικά είναι κακό
....................
-
[quote='Gaitanakos']Μετα απο αρκετό καιρό είμαι πάλι πίσω..... καταρχήν Πάνο Μεγιά..... και ο cosy και εγω στο λέγαμε οτι θα το χαζεύεις......
ευχαριστώ gaitanako!
δίκιο είχατε και έχετε και οι δύο σας!
αυριο θα το έχω τελικά στα χέρια μου, επιτέλους, ακόμη σήμερα κάνω υπομονή!προσοχή στα στρούφάκια μόνο και ιδιαίτερα τώρα που πλησιάζουμε στις γιορτές θα αρχίσουνε πάλι να βγαίνουνε!
gaitanako τι κατανάλωση έχεις? απο αυτονομία τι λέει? στα ταξίδια που έχεις κάνει.
πάντως απο ότι καταλαβαίνω θα πρέπει να τα 'μαστιγώνεις'¨ τα άλογα..!!το αυτοκίνητο είναι μια έξυπνη επιλογή, απο οικονομοτεχνικής άποψης.
παίρνεις αρκετά, σύμφωνα με τα χρήματα που δίνεις. τώρα αν το διαλέγει ή όχι ο κόσμος, αυτό έχει να κάνει με το τι κόμπλεξ κουβαλάει ο καθένας σχετικά με την FIAT.
προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα με καμιά εταιρεία, εκτός κάποιων εξαιρέσεων, πλήν των κινέζικων προϊόντων.
το θέμα είναι ο καθής να κάνει την επιλογή που του ταιρίαζει περισσότερο και καλύπτει τις δικές του ανάγκες. -
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Σχετικά με τις πωλήσεις του Bravo, η FIAT ακόμα πληρώνει αμαρτίες του παρελθόντος και κυρίως το Stilo.To Bravo είναι πολύ καλά φτιαγμένο, πολύ καλούς κινητήρες, αξιοπιστο, λογικά τιμολογημένο. Ούτε αισθητικά είναι κακό, αλλά η αγορά είναι ακόμα επιφυλακτική.
Λογικά σε βάθος χρόνου και καθώς αποδεικνεί την αξία του θα μπορέσει να βρεί και μεγαλύτερο
αγοραστικό κοινό.Οι πωλήσεις του το τελευταίο εξάμηνο πέφτουν πανευρωπαϊκά ....ενώ το πιο ανησυχητικό είναι ότι στην μεγαλύτερη αγορά του,την ιταλική,το πρώτο δίμηνο του 2009 είναι σε ελεύθερη πτώση..... χωρίς καν να πλασάρεται στο top 10 των πωλήσεων ανεξαρτήτως κατηγορίας(ενδεικτικά για το διάστημα Ιανουαρίου/Φεβρουαρίου, από τις 10.000 μονάδες του 2008 έπεσε στις 4.800 το 2009,τη στιγμή που το Golf από τις 8.100 μονάδες πέρασε- ελέω και FL-στις 8.500).
Επαναλαμβάνεται δηλ. το φαινόμενο που πλήττει τα αυτοκίνητα του gruppo ιδιαίτερα στα segments C και D.Καθόλου ανανέωση του μοντέλου προκειμένου να παραμείνει φρέσκο και ανταγωνιστικό ή αν αυτή γίνει...συνήθως είναι ελλιπής και καθυστερημένη.Βέβαια η προσθήκη στην γκάμα Bravo της έκδοσης gpl και multijet 1,3 90 ίππων,καθώς και τα κίνητρα πριμοδότησης των καθαρών αυτοκινήτων στην ιταλική,γερμανική κλπ. αγορές,ίσως φρενάρουν την πτώση,αφού ξαναφέρνουν 'οικογενειάρχες' στις αντιπροσωπείες.Πάντως εντυπωσιακή ανάκαμψη του δεν βλέπω.
Ένα άλλο φαινόμενο που παρατηρείται σε κάποιες μέγαλες ευρωπαϊκές αγορές (και κυρίως στην ιταλική)είναι η διαρκής συρίκνωση του ποσοστού των πωλήσεων του C segment.....από την οποία ανεπηρέαστο μένει μόνο το Golf.Oι αγοραστές δηλ. τείνουν να μην ακολουθούν την αύξηση των διαστάσεων της κατηγορίας C...αλλά να μεταπηδούν στο αμέσως προηγούμενο segment,στο οποίο οι διαστάσεις είναι πλέον ικανοποιητικές,ενώ ταυτόχρονα κοστίζουν και καταναλώνουν λιγότερο.Το Bravo σίγουρα πληρώνει αμαρτίες του παρελθόντος,που αδίκως του στερούν το image που συνοδεύει ένα γερμανικό C segment,αλλά πλήττεται κυρίως από την ανακολουθία στην γκάμα του,από την οποία απουσιάζει κυρίως η έκδοση SW,την οποία διαθέτουν όλοι σχεδόν οι ανταγωνιστές του και η οποία ήταν ουσιαστικά αυτή που κράτησε στη ζωή και το μέτριο Stilo.
Τέλος πλήγμα για την ποιότητα συναρμολόγησης και το φινίρισμα του Bravo,θα αποδειχθεί η μεταφορά της παραγωγής,εδώ και αρκετούς μήνες,από τις εγκαταστάσεις του Cassino σε αυτές του Pomigliano. -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
...Οι πωλήσεις του το τελευταίο εξάμηνο πέφτουν πανευρωπαϊκά ....ενώ το πιο ανησυχητικό είναι ότι στην μεγαλύτερη αγορά του,την ιταλική,το πρώτο δίμηνο του 2009 είναι σε ελεύθερη πτώση..... χωρίς καν να πλασάρεται στο top 10 των πωλήσεων ανεξαρτήτως κατηγορίας(ενδεικτικά για το διάστημα Ιανουαρίου/Φεβρουαρίου, από τις 10.000 μονάδες του 2008 έπεσε στις 4.800 το 2009,τη στιγμή που το Golf από τις 8.100 μονάδες πέρασε- ελέω και FL-στις 8.500).Είχε 8.100 μηνιαίες πωλήσεις; Μια χαρά τα πήγαινε! Αναρωτιέμαι τι να έγινε και έφαγε τέτοιο στραπάτσο το 2009. Μια υπόθεση είναι ο εσωτερικός 'κανιβαλισμός': μιλάω για τα GP με το t-jet.
...Καθόλου ανανέωση του μοντέλου προκειμένου να παραμείνει φρέσκο και ανταγωνιστικό ή αν αυτή γίνει...συνήθως είναι ελλιπής και καθυστερημένη.
Μα, δεν πάει ούτε 1,5 χρόνος που βγήκε, τι να ανανεώσουν πια! Εξάλλου, από παντού ακούγεται και γράφεται τι ωραίο και κομψό και σύγχρονο κ.ο.κ. που είναι. Δεν είναι κανάς κουβάς!
Ένα άλλο φαινόμενο που παρατηρείται σε κάποιες μέγαλες ευρωπαϊκές αγορές (και κυρίως στην ιταλική)είναι η διαρκής συρίκνωση του ποσοστού των πωλήσεων του C segment...
+1
Το Bravo σίγουρα πληρώνει αμαρτίες του παρελθόντος,που αδίκως του στερούν το image που συνοδεύει ένα γερμανικό C segment,αλλά πλήττεται κυρίως από την ανακολουθία στην γκάμα του,από την οποία απουσιάζει κυρίως η έκδοση SW,την οποία διαθέτουν όλοι σχεδόν οι ανταγωνιστές του και η οποία ήταν ουσιαστικά αυτή που κράτησε στη ζωή και το μέτριο Stilo.
Τέλος πλήγμα για την ποιότητα συναρμολόγησης και το φινίρισμα του Bravo,θα αποδειχθεί η μεταφορά της παραγωγής,εδώ και αρκετούς μήνες,από τις εγκαταστάσεις του Cassino σε αυτές του Pomigliano.Ξανά +1. Και αν πέσει η ποιότητα κατασκευής τότε θα αποτύχει για μια ακόμα φορά η Fiat στο C Segment, γιατί, θεωρώντας δεδομένο πως δεν πρόκειται πια να πουλήσει πολύ το Bravo, το μόνο που μπορεί να κερδίσει είναι η βελτίωση της φήμης της εταιρίας από την καλή κατασκευή του και τους ευχαριστημένους κατόχους μετά από μερικά χρόνια. Αλλά, είναι δύσκολοι οι καιροί για όλους (εκτός ίσως της τρισκατάρατης VW ), οπότε και η Fiat θα πρέπει να κινηθεί με βάση τη συνολική αποδοτικότητά της, και ίσως θυσιάζοντας κάποιο παιδί της...
-
Τα νούμερα που παρέθεσα δεν αφορούν μηνιαίες πωλήσεις, αλλά αυτές του διμήνου Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2009 και 2008 αντιστοίχως.
Διαροές υποτιθέμενων αγοραστών του Bravo προς την πλευρά του GPunto είναι πιθανές....αλλά όχι ιδιαίτερα μεγάλες ώστε να γίνεται λόγος για κανιβαλισμό,δεδομένου πως και οι πωλήσεις του τελευταίου κατρακύλησαν στην ιταλική αγορά.Από το 30% του B segment που κατείχε μέχρι πρόσφατα, έπεσε μέσα στο 2009 στο 22%.Τουλάχιστον θα αρχίσει να διατίθεται σύντομα το restyling του μοντέλου.
Το Bravo διατίθεται στην αγορά από τις 3 Φεβρουαρίου του 2007.Άρα διανύοντας ήδη τον τρίτο χρόνο της εμπορικής του ζωής,γίνεται επιτακτική η αναθέρμανση του αγοραστικού ενδιαφέροντος με ένα ρετουσάρισμα του.
Η μεταφορά της γραμμής παραγωγής στο Pomigliano έγινε καταρχήν για να δημιουργηθεί χώρος στο Cassino για την επερχόμενη Alfa 940 και κατά δεύτερον γιατί πρέπει να υπάρχει απασχόληση για τους 5.500 εργάτες στη 'μαύρη τρύπα' της Campania.Ήδη η ατμόσφαιρα ανάμεσα στην εταιρεία και τους συνδικαλιστές είναι ηλεκτρισμένη,καθώς οι εργαζόμενοι έχασαν ήδη την γραμμή παραγωγής της MiTo (Mirafiori),θα χάσουν πολύ σύντομα-και μάλιστα χωρίς να εξασφαλίσουν τη συναρμολόγηση του μοντέλου αντικαταστάτη- τις γραμμές παραγωγής των 147 και GT,οι οποίες είναι σε φάση συνταξιοδότησης,μένοντας ουσιαστικά μόνο με την 159 και 159 SW.Mάλλον μετά το 2011 αν εξακολουθούν να συναρμολογούν ....κανένα Iveco Masif, θα πρέπει να αισθάνονται και ευτυχισμένοι στο Pomigliano.
Ούτως ή άλλως γίνεται όλο και πιο προφανής η διάθεση της οικογένειας Agnelli να διατηρήσει στον όμιλο τις 'κότες που γεννούν τα χρυσά αυγά' (FPT,Marelli,Comau,Iveco,CNH)και να 'απαλλαγεί' έμμεσα από τον λιγότερο προσοδοφόρο κλάδο του αυτοκινήτου (FGA=Fiat,Alfa Romeo,Lancia).Σε μια τέτοια περίπτωση τα ζητήματα αναβάθμισης ποιότητας,μάλλον θα πρέπει πρωτίστως να καίνε κάποιους άλλους....ενώ οι εγκαταστάσεις του Pomigliano και Termini Imerese πρέπει να θεωρούνται ήδη ξεγραμμένες.Αλλά για αυτά θα μιλήσουμε όταν έρθει ο καιρός.
-
[quote='Alba Parietti']Τέλος πλήγμα για την ποιότητα συναρμολόγησης και το φινίρισμα του Bravo,θα αποδειχθεί η μεταφορά της παραγωγής,εδώ και αρκετούς μήνες,από τις εγκαταστάσεις του Cassino σε αυτές του Pomigliano.
δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο να έχει πρόβλημα η ποιότητα συναρμολόγησης και το φινίρισμα με την μεταφορά της παραγωγής απο το ένα σημείο στο άλλο??
ποιά η διαφορά?προσωπική μου άποψη είναι ότι το αυτοκίνητο δεν θέλει κανένα ρετουσάρισμα εξωτερικά, ούτε εσωτερικά. άσε που απ' ότι έχω καταλάβει οι ιταλοί για να το αλλάξουν ή να κάνουν κάποια αλλαγή θα περάσει ακόμα καιρός, άμα πάρουμε για παράδειγμα την 147.
ακόμη δεν το πήρα διότι το μηχανολογικό δεν έχει έτοιμες τις πινακίδες.
αύριο μου είπαν ότι θα το έχω, είδωμεν! -
Ο χρήστης πανος_fabia 101 έγραψε:
δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο να έχει πρόβλημα η ποιότητα συναρμολόγησης και το φινίρισμα με την μεταφορά της παραγωγής απο το ένα σημείο στο άλλο??
ποιά η διαφορά?To Pomigliano d'Arco εξακολουθεί να έχει τους χαμηλότερους δείκτες απόδοσης στους τομείς των κατασκευαστικών και ποιοτικών standards,μεταξύ όλων των εργοστασίων του gruppo (εντός και εκτός Ιταλίας).Και αυτό παρά τις επανειλημένες προσπάθειες της Fiat να το εκσυγχρονίσει και να το αναδιοργανώσει (ξοδεύοντας εκατοντάδες εκατομυρίων ευρώ),θέτοντας ταυτόχρονα υπό έλεγχο και τη 'νοσηρή νοοτροπία' των εργαζομένων σε αυτό.
Η pax sociale των τελών της δεκαετίας του 90,που επέτρεψε την άνοδο της ποιότητας και την απρόσκοπτη λειτουργία του εργοστασίου,δεν διήρκησε πολύ,καθώς οι θερμοκέφαλοι και οι καθοδηγούμενοι (που είναι αδύνατον να ελεχθούν και κυρίως να απομονωθούν)περίμεναν στη γωνία για να προκαλέσουν τα ίδια προβλήματα,που οδήγησαν σε κατακόρυφη πτώση της ποιότητας συναρμολόγησης από το 2002 και μετά.
Κατά τη διαδικασία του ποιοτικού ελέγχου διαπιστώνονται λάθη ή μικροατέλειες στη συναρμολόγηση 8,7 αυτοκίνητων στα 10 που εγκαταλείπουν την γραμμή παραγωγής του Pomigliano...γεγονός που τα οδηγεί πάλι πίσω στην γραμμή συναρμολόγησης.Το περιέργο βέβαια τη υπόθεσης είναι ότι το ποσοστό λαθών ανέβηκε στο 9,3 στα 10,αμέσως μετά την τελευταία αναδιοργάνωση που επέβαλε η Fiat.
Αποτελεί άτυπο εργασιακό καθεστώς το να μπορεί να εγκαταλείπει οποτεδήποτε τη θέση του κάποιος εργαζόμενος (ακόμα και από τη γραμμή συναρμολόγησης) προκειμένου να πεταχτεί στην καντίνα να αγοράσει pizza.Η ποιότητα της συναρμολόγησης εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό ...από την ψυχολογική διάθεση του εργαζομένου,ερήμην της απαράβατης τήρησης των οδηγιών που έχει θέσει το εργοστάσιο,ενώ τέτοιες συμπεριφορές έχουν πλέον εξασφαλίσει την ατιμωρησία,καθώς η συνδικαλιστική δράση με την ανοχή ή την ενίσχυση των ντόπιων πολιτικών παραγόντων,κατεβάζει ρολά στο εργοστάσιο νεκρώνοντας την παραγωγή, σε κάθε απόπειρα της εταιρείας να εξαλείψει τέτοιες συμπεριφορές, μέσω απολύσεων ή μεταθέσεων.Για να πούμε τα πράγματα με το όνομά τους,στην περιφέρεια της Napoli ,η συναρμολόγηση αυτοκινήτων είναι ένα πρόσχημα,καθώς αυτό που πραγματικά συμβαίνει για πάνω από δύο δεκαετίες εκεί,είναι μια διαρκής κοινωνική αναταραχή,με χαρακτηριστικά που θυμίζουν εμφύλια σύραξη.Φυσική συνέπεια του γεγονότος ότι το εργοστάσιο δημιουργήθηκε με πολιτική πρωτοβουλία (οικονομική ανάπτυξη της περιοχής που καλείται Ιtalia meridionale)......με απώτερο στόχο να στελεχώνεται και λειτουργεί με γνώμονα την τακτοποίηση μικροπολιτικών συμφερόντων,την διευθέτηση εξυπηρετήσεων των φατριών της camora και ποικίλες ύποπτες δοσοληψίες (για παράδειγμα ο μεγαλύτερος διανομέας του εργοστασίου σε συστημάτα Connect....είναι ένας ντόπιος επιχειρηματίας που δραστηριποιείται και στην βιομηχανία της ανακύκλωσης οχημάτων).Μερίδιο ευθύνης βαρύνει και την ίδια τη Fiat,η οποία δέχθηκε κρατικές επιχορηγήσεις προκειμένου να μην βάλει λουκέτο στο εργοστάσιο στο παρελθόν.
Είναι όμως πρακτικά αδύνατο να εργασθούν όπως πρέπει και οι πολλοί ευσυνείδητοι εργάτες που αναμφίβολα υπάρχουν,όταν ζουν σε μια κοινωνία στην οποία επικρατεί η omerta,ο φόβος,οι προκαταλήψεις για τον κακό Βορρά και οι ποικίλες δεισιδαιμονίες (....Madonna,το θαύμα με το υγροποιούμενο αίμα του San Gennaro..).
Το Pomigliano ευθύνεται σε μεγάλο βαθμό για την καταράκωση της εικόνας της Alfa Romeo την τελευταία εικοσιπενταετία,αλλά εξακολουθεί σε πείσμα των εξελίξεων και όλων των προσπαθειών εξεύρεσης βιώσιμης λύσης να λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο.Στις πρόσφατες αναταραχές και στις συγκρούσεις με την αστυνομία του περασμένου Φεβρουαρίου,δίπλα στους εργάτες,συμμετείχε με ρατσιστικά συνθήματα το μπλοκ των σκληροπυρηνικών ultras της Napoli της curva sud και μέλη της camora.Υπό την κραυγή 'Pomigliano non si tocca' (κανείς δεν αγγίζει το Pomigliano)η μοναδική λύση στην κακοδαιμονία τους εργοστασίου, που προτάθηκε από τους διαδηλωτές,ήταν η μεταφορά της γραμμής παραγωγής του Panda,από την πλεόν σύγχρονη και αποδοτική μονάδα του gruppo,στο Tichy της Πολωνίας..... στην ζώνη της Napoli.
-
una faca una raca
Fiat Bravο 2007