-
Καλησπέρα σε όλους
Πριν από καιρό είχα ρωτήσει αν γνωρίζει κανείς για αξιόπιστο συνεργείο Renault στη Θεσ/νίκη... Έχω την απάντηση: Πήγα Ξάνθη (ΘΡΑΚΕΛΛΑΣ) για άσχετο λόγο και έκανα το service των 30.000 χλμ με 100€ φθηνότερα απ' ότι μου ζητούσε ο Ρομπόπουλος, με ΑΨΟΓΗ εξυπηρέτηση!Εάν σας βγάλει ο δρόμος κατα 'κεί, μην το πολυσκεφθείτε!
-
Κοίτα να δεις που θα κάνουμε 3 ώρες ταξίδι για να κάνουμε ένα σέρβις! Να μάθουμε και τιμές από τα ιμαντοσέρβις.
Για μικρομερεμέτια, κυρίως ηλεκτρικού τύπου έχουμε λύση. Αν θέλεις εκκεντροφόρια σε 1.4αρη που δεν έπαιρνε ευθύνη η ελληνική Renault, πάλι έχουμε λύση.
-
Πολύ ωραίο ραβασάκι μου ήρθε απο τη Νιβαλ ΑΕ.
Με καλούν να κλείσω ραντεβού να πάω στην αντιπροσωπία και μου κάνουν προσφορά τα εξής:- αλλαγη λιπαντικών
- αντικατάσταση μπουζί
- αντικατάσταση φίλτρο αέρα
- αντικατάσταση φίλτρο λαδιού
- αντικατάσταση φίλτρο βενζίνης
- εργασία
στην ασυναγώνηστη τιμή των 99 ευρώ + ΦΠΑ
Επίσης σε αυτη την τιμή συμπεριλαμβάνεται δωρεάν έλεγχος σε κάπου 20 σημεία - βαροέμαι να τα γράφω και ΑΝ προκύψει κάποιο πρόβλημα με αυτά μου προσφέρουν 15% έκπτωση στα ανταλλακτικά και την εργασία.
-
Ρε παιδια καντε μια ερευνα αγορας και δειτε τιμες μονοι σας...
15Ε κανουν τα μπουζι των Κ4,αλλα 6Ε το φιλτρο λαδιου και 6Ε το αερος πες και αλλα 15Ε το βενζινης.
Αντε και αλλα 40Ε τα λαδια(5 λιτρα) μας κανουν ενα συνολο περιπου 80Ε με τιμες λιανικης.
Οποτε 100Ε μαζι με εργασια ειναι μια λογικη τιμη,οχι φτηνη ομως καθως αναφερομαι παντα σε τιμες λιανικης που θα αγοραζε ο καθενας μας. -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Βασικά, καταριέμαι τον πραγματικό μου θείο!Το άλλαξε πριν χαλάσει, απορώ γιατί δεν το χάρηκε όσο πήγαινε...
Πλακα εχει η φατσα των υπολοιπων στα αμαξι οταν βλεπουν οτι το αριστερο σου ποδι ειναι ακινητο αλλα αλλαζεις κανονικα ταχυτητες
εμενα παντως δοξα τον υψιστο αντεχει ακομα μετα απο 71Κ χιλιομετρα.
(ψεματα, βασικα θυμαμαι μια εποχη πεταγε την τριτη ειδικα σε κατεβασμα και ειχε παει η ταριφα κανα 750αρι ευρω για την επισκευη )
Εγω παντως το συνηθισα για αυτο και το επομενο θα ειναι τελειως αυτοματο -
-
Aπό ποιό forum άραγε να είναι αυτη η συνάντηση?
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Aπό ποιό forum άραγε να είναι αυτη η συνάντηση? -
Τα Clioudakia ΙΙ και ΙΙΙ δώσανε βρονετερό παρόν. Βλέπω και R27! Αυτά είναι!
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Τα Clioudakia ΙΙ και ΙΙΙ δώσανε βρονετερό παρόν. Βλέπω και R27! Αυτά είναι!Kαι 2 πανεμορφα R26
-
-
Παιδιά καλημέρα,
Αν και ΔΕΝ έχω πια Renault... το έδωσα πριν 1 μήνα περίπου, θα ήθελα να ρωτήσω για κάτι που μου είχε συμβεί, για να δώ αν το είχε πάθει και κανένας άλλος γιατί το έλεγα στο συνεργείο και δεν με πίστευαν...
Λοιπόν, είχα ένα Megane CC MY2005... ένα βράδυ, καθώς είχα πάρει την γυναίκα μου και μία φίλη της από την δουλειά γυρνάγαμε σπίτι... σε κάποια φάση αισθάνθηκα το τιμόνι κάπως βαρύ... ευτυχώς ήμουν μέσα στον Πειραιά και με χαμηλή ταχύτητα...
κόβω και άλλο ταχύτητα και προσπαθώ να φέρω το αμάξι όσο πιο 'δεξιά' στον δρόμο μπορώ... το τιμόνι να έχει γίνει ασήκωτο...σαν να έχεις σβηστό το αυτοκίνητο και να προσπαθείς να το στρίψεις...
Σταματάμε σε ένα φανάρι... σβήνω και ανάβω το αυτοκίνητο 5-6 φορές...και ώς δια μαγείας το τιμόνι λειτούργησε και πάλι σωστά... Στο συνεργείο που το είπα δεν με πίστευαν και δεν βρήκαν κανένα πρόβλημα! Ευτυχώς, για 1 χρόνο που κράτησα ακόμα το αμάξι δεν μου ξανασυνέβη κάτι παρόμοιο...Είχε κανείς άλλος παρόμοια εμπειρία;
Αν ναί...τελικά του βρήκαν τί έφταιγε; -
Ο χρήστης stanfromgreece έγραψε:
Παιδιά καλημέρα,
Αν και ΔΕΝ έχω πια Renault... το έδωσα πριν 1 μήνα περίπου, θα ήθελα να ρωτήσω για κάτι που μου είχε συμβεί, για να δώ αν το είχε πάθει και κανένας άλλος γιατί το έλεγα στο συνεργείο και δεν με πίστευαν...
Λοιπόν, είχα ένα Megane CC MY2005... ένα βράδυ, καθώς είχα πάρει την γυναίκα μου και μία φίλη της από την δουλειά γυρνάγαμε σπίτι... σε κάποια φάση αισθάνθηκα το τιμόνι κάπως βαρύ... ευτυχώς ήμουν μέσα στον Πειραιά και με χαμηλή ταχύτητα...
κόβω και άλλο ταχύτητα και προσπαθώ να φέρω το αμάξι όσο πιο 'δεξιά' στον δρόμο μπορώ... το τιμόνι να έχει γίνει ασήκωτο...σαν να έχεις σβηστό το αυτοκίνητο και να προσπαθείς να το στρίψεις...
Σταματάμε σε ένα φανάρι... σβήνω και ανάβω το αυτοκίνητο 5-6 φορές...και ώς δια μαγείας το τιμόνι λειτούργησε και πάλι σωστά... Στο συνεργείο που το είπα δεν με πίστευαν και δεν βρήκαν κανένα πρόβλημα! Ευτυχώς, για 1 χρόνο που κράτησα ακόμα το αμάξι δεν μου ξανασυνέβη κάτι παρόμοιο...Είχε κανείς άλλος παρόμοια εμπειρία;
Αν ναί...τελικά του βρήκαν τί έφταιγε;Η Ρενώ ανάμεσα σε όλες τις πρωτοποριακές καινοτομίες που έχει φέρει στην παγκόσμια αυτοκίνηση έχει εφεύρει και το μοναδικό σύστημα αντιβαρεμαρορουτίνας. Με λίγα λόγια σκέφτηκαν οι Γάλλοι ότι αφού απευθύνονται σε ανήσυχους οδηγούς έτσι κι αλλιώς, να εφαρμόσουν ένα σύστημα όπου ανα τακτά και άναρχα χρονικά διαστήματα κάποιο μέρος του αυτοκινήτου να παρουσιάζει μια ψευτοβλάβη η οποία φυσικά δεν είναι βλάβη απλά παρουσιάζεται στα πλαίσια της προσπάθειας να μην βαριέται ο οδηγός κατα τη διάρκεια μιας κατα τα άλλα διαδρομής ρουτίνας!!!!
-
-
Οι Ιταλοι απλα το λενε ταμπεραμεντο
-
Οι Γερμανοί 'αξιοπιστία'
-
Εγώ το λέω 'ε ρε ξύλο που τους χρειάζεται!'... αν ,χωρίς πλάκα, μου είχε τύχει σε καμία εθνική οδό θα είχαμε γίνει όλοι χαλκομανίες... αντε μην τους... 'μπιπ'...
-
εχουν αλλαξει οι προμηθευτες και λυθηκε το προβλημα πλεον...το μεγκαν cc ως το 2005 το 2ο δεκαημερο του ιουνη φτιαχνοταν στο εργοστασιο Ζανλουιντεφινες (δεν ειναι απο τον ηθοποιο η ονομασια, απλα υποδεικνυε τη φινετσα της κατασκευης) στη περιοχη Σεν Ροζερ στο ποταμο Σαρεντον στην επαρχια του Βερνευ..
απο το 3ο δεκαημερο ο Μισελ ντε Οτβιλ, σημαντικο στελεχος της ρενω γαλλιας και νους της (εν αντιθεσει με τον Καρλος Γκον που ειναι απλα εκτελεστικο οργανο του Σαρκοζυ) αποφασισε να παραγεται το μοντελο στο γαλλικο νοτο και με κυλιομενο ωραριο ωστε να μπορει να πριμοδοτηθει η περιοχη απο τις χρηματοδοτησεις της ΕΕ...
μετακινησε λοιπον τη γραμμη παραγωγης στο εργοστασιο Βερντον στη περιοχη Σεν Πωλ σουρ Ντουρανς οπου υπαρχουν κοινοτητες ανεκπαιδευτων μεταναστων απο τη Γουινεα Μπισαου, την Ακτη Ελεφαντοστου, τη Πολωνια και τη Συρια με συνεπεια τη καθετη πτωση της ποιοτητας κατασκευης και φυσικοτατα τη πτωση των πωλησεων του megane cc στις αγορες της ανατολικης ευρωπης, της ρωσιας εντευθεν των ουραλιων και τη μεγαλη αγορα που ανοιγει στη μεση ανατολη μετα την ειρηνευση στη περιοχη...σημαντικα προβληματα εκεινων των megane cc ηταν το τιμονι που εχανε την υποβοηθηση του, ο πισω αξονας που 'ξεκουρδιζοταν' απο τη ταλαντευση αναλογως προς το βαθος της εγκαρσιας ανωμαλιας, το radio-cd που δεν επιανε καλα σταθμους απο το 100 εως το 103 των ευρυμεγεθων βραχεων κυματων, προβληματα στη μονωση της οροφης που κοινως 'εμπαζε', κιβωτιο που 'γρατζουνουσε' στο διπλοσυμπλεκταρισμα ενω παρατηρουνταν και καταναλωσεις λαδιου ανω του λιτρου στα πρωτα 300 χλμ μετα το πρωτο σερβις..
οι προμηθευτες εχουν αλλαξει ομως μετα απο παρεμβαση του Ζαν ντε Οτβιλ, αλλου σημαινοντος διοικητικου στελεχους της ρενω και κυριου μοχλου στη παραγωγη των εξαιρετων φορτηγων ρενω, και το megane cc εχει φτασει παλι στα αναλογα στανταρ που κανουν τη ρενω μια απο τις καλυτερες εταιρειες στην ευρωπη!
ελπιζω να βοηθησα!
-
Γνωστή η ιστορία σε όλους τους κατόχους Ρενό. Άνοιξε τα μάτια τους και για τον eng.Bonnenuit Dassault...
-
poli endiaferon to renailt forum afou iparxoun poli filoi ton reno,enas apo autou eimai kai ego pou exo apo to 2003 mia lagunaII
pera apo tin kali odiki simperifora(gia ton xaraktika tou)me exi entiposiasi i aksiopistia tou,to siggekrimeno exi kani 111000(pola apo auta,pigenontas komatia)kai den exi parousiasi to paramikro,pragma pou simeni oti oi galoi arxizoun kai beltiononte kai se tomis pou den eixan paradosi.
RENAULT FORUM