Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ερώτηση σχεκτικά με επίπεδα θορύβου εξατμήσεων στον ΚΟΚ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ερώτηση σχεκτικά με επίπεδα θορύβου εξατμήσεων στον ΚΟΚ
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    9
    16
    610
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      antiriad last edited by

      Ξέρει κανείς ποιά είναι τα όρια σε db (decibel) του ΚΟΚ για εξατμήσεις και πώς αυτά μετριούνται σε τυχόν ελέγχους. Μετριούνται σε ρελαντί η σε 2000-2500 στροφές?

      Τηρούνε πραγματικά τα όρια αυτά η τα χρησιμοπούνε μόνο για ειδικές περιπτώσεις πχ γκαζιές σε μικρούς δρόμους η αυτοσχέδιους αγώνες.

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • A
        antiriad last edited by

        Ξέρει κανείς ποιά είναι τα όρια σε db (decibel) του ΚΟΚ για εξατμήσεις και πώς αυτά μετριούνται σε τυχόν ελέγχους. Μετριούνται σε ρελαντί η σε 2000-2500 στροφές?

        Τηρούνε πραγματικά τα όρια αυτά η τα χρησιμοπούνε μόνο για ειδικές περιπτώσεις πχ γκαζιές σε μικρούς δρόμους η αυτοσχέδιους αγώνες.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          antiriad last edited by

          Ξέρει κανείς ποιά είναι τα όρια σε db (decibel) του ΚΟΚ για εξατμήσεις και πώς αυτά μετριούνται σε τυχόν ελέγχους. Μετριούνται σε ρελαντί η σε 2000-2500 στροφές?

          Τηρούνε πραγματικά τα όρια αυτά η τα χρησιμοπούνε μόνο για ειδικές περιπτώσεις πχ γκαζιές σε μικρούς δρόμους η αυτοσχέδιους αγώνες.

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • K
            kacey last edited by

            Χεχεχεχεχε

            Eιναι αυτο για το οποιο φωναζο τοσο καιρο.
            Δεν ξερω τι ισχυει νομικα, αλλα ξερω τι γινεται σε τυχον ελεγχο. Σου κολλανε το dBμετρο στην εξατμιση (μεγα λαθος καθως υπαρχουν συγκεκριμενες οδηγιες για το πως ΠΡΕΠΕΙ να γινει η μετρηση), και αμα η αδεια σου γραφει 75 dB και το 'οργανο' μετρησει 76, σου ξηλωνουν πινακιδες. Και αμα θες να τις παρεις πισω μπορεις ή να πας να πληρωσεις την κληση (γιατι αλλιως δεν τις παιρνεις), η να περιμενεις μερικους μηνες μεχρι να γινει το δικαστηριο ωστε να αθωωθεις και να τις παρεις πισω.
            Δεν γνωριζω την νομοθεσια πανω στο θεμα, αλλα ειμαι απολυτα σιγουρος οτι το οριο ειναι ΓΕΝΙΚΟ (δηλαδη ιδιο για ολα τα αυτοκινητα) και ορισμενο απο την ΕΕ, και ΟΧΙ οτι γραφει η αδεια του καθε συγκεκριμενου αυτοκινητου.
            Φυσικα, οι μπατσοι πονταρουν ακριβως στο οτι δεν υπαρχει περιπτωση να κατσεις εσυ χωρις πινακιδες για μερικους μηνες μεχρι να γινει το δικαστηριο, και οποτε θα πας να τα σκασεις κανονικα για να τις παρεις πισω.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • K
              kakourdos last edited by

              Χαλλο,

              Αν εγω ομως βάλω την πινακιδα με 'οχι κλασσικες βίδες' αλλα με άλλες που απαιτουν ειδικο κατσαβίδι, και αυτοι δεν μπορουν να τις βγαλουν επι τόπου χωρις να προκαλεσουν ζημιά? Τι γινεται τοτε?

              α) Απαγορευεται να χρησιμοποιησω τετοιες 'βιδες'?
              β) Θα τις βγάλουν κανοντας ζημιά, την οποια θα επιβαρινθουν?, ή
              γ) Θα τις βγαλουν κανοντας ζημιά, και δεν πληρώνουν τιποτα?

              Τσιριο,
              Kakourdos

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης kakourdos έγραψε:
                Χαλλο,

                Αν εγω ομως βάλω την πινακιδα με 'οχι κλασσικες βίδες' αλλα με άλλες που απαιτουν ειδικο κατσαβίδι, και αυτοι δεν μπορουν να τις βγαλουν επι τόπου χωρις να προκαλεσουν ζημιά? Τι γινεται τοτε?

                α) Απαγορευεται να χρησιμοποιησω τετοιες 'βιδες'?
                β) Θα τις βγάλουν κανοντας ζημιά, την οποια θα επιβαρινθουν?, ή
                γ) Θα τις βγαλουν κανοντας ζημιά, και δεν πληρώνουν τιποτα?

                Τσιριο,
                Kakourdos

                Πιο πιθανο ειναι να σου παρουν το αυτοκινητο με γερανο παρα να κατσουν με τρυπανι να φανε τις βιδες.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kacey last edited by

                  OOOOXXXIIIII

                  Κατ'αρχας δεν μπορει κανενας να σου παρει το αυτοκινητο αν δεν κανεις κατι για το οποιο ο νομος προβλεπει κατασχεση. Μην λετε τετοια πραγματα...

                  Ο ΚΟΚ λεει οτι αν για οποιαδηποτε λογο ειναι αδυνατη η επι τοπου αφαιρεση των στοιχειων κυκλοφοριας του οχηματος, τοτε ο οδηγος ειναι υποχρεωμενος να παραδωσει τα στοιχεια αυτα εντος 5 εργασιμων ημερων στο αρμοδια αστυνομικο τμημα. Αν δεν το κανει υπαρχει ποινη φυλακισης...

                  Οσο για την ζημια, τυπικα αμα σου κανει οποιαδηποτε ζημια, φυσικα και ειναι υποχρεωμενος να πληρωσει. ΑΛΛΑ σου λεω εγω εγγυημενα οτι δεν προκειται να παρεις ουτε ευρωσεντ, καθως θα πρεπει να αποδειξεις οτι η ζημια δεν προυπηρχε, οτι την εκανε αυτος και οχι καποιος αλλος κλπ κλπ.

                  ΥΓ το τοπικ περι νομικων θεματων που εχω ανοιξει, το ανοιξα για ακριβως αυτες τις ερωτησεις...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης kacey έγραψε:
                    OOOOXXXIIIII

                    Κατ'αρχας δεν μπορει κανενας να σου παρει το αυτοκινητο αν δεν κανεις κατι για το οποιο ο νομος προβλεπει κατασχεση. Μην λετε τετοια πραγματα...

                    Ο ΚΟΚ λεει οτι αν για οποιαδηποτε λογο ειναι αδυνατη η επι τοπου αφαιρεση των στοιχειων κυκλοφοριας του οχηματος, τοτε ο οδηγος ειναι υποχρεωμενος να παραδωσει τα στοιχεια αυτα εντος 5 εργασιμων ημερων στο αρμοδια αστυνομικο τμημα. Αν δεν το κανει υπαρχει ποινη φυλακισης...

                    Οσο για την ζημια, τυπικα αμα σου κανει οποιαδηποτε ζημια, φυσικα και ειναι υποχρεωμενος να πληρωσει. ΑΛΛΑ σου λεω εγω εγγυημενα οτι δεν προκειται να παρεις ουτε ευρωσεντ, καθως θα πρεπει να αποδειξεις οτι η ζημια δεν προυπηρχε, οτι την εκανε αυτος και οχι καποιος αλλος κλπ κλπ.

                    ΥΓ το τοπικ περι νομικων θεματων που εχω ανοιξει, το ανοιξα για ακριβως αυτες τις ερωτησεις...

                    Παω πασο

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης kakourdos έγραψε:
                      Αν εγω ομως βάλω την πινακιδα με 'οχι κλασσικες βίδες' αλλα με άλλες που απαιτουν ειδικο κατσαβίδι, .....

                      Η σωστή απάντηση είναι η γ).
                      Ναι θα τις βγάλουν ακόμα κι αν χρειαστεί να κάνουν ζημιά στις πινακίδες. Τους έχω δεί να τραβάνε λυσσαλέα την πινακίδα.... Στο τέλος όπου είχε βίδα μένει μια μεγάλη τρύπα! Καθώς οι πινακίδες δεν ανήκουν στο αυτοκίνητο αλλά στο δημόσιο δεν ξέρω αν έχεις καν δικαίωμα να παραπονεθείς!
                      Επίσης δεν πρέπει να είναι πολύ νόμιμο να παίρνουν πινακίδες που ανήκουν σε ξένα αυτοκίνητα.....

                      Πώς κολλήσανε τα περί πινακίδας σε θέμα για dB???

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kacey last edited by

                        Zημια στις πινακιδες μπορουν να κανουν, καθως ειναι δημοσια περιουσια. Στο αυτοκινητο μου δεν μπορουν να κανουν ζημια.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                        • K
                          kakourdos last edited by

                          Χαλλο,

                          Ωραια... Δηλαδι τα μπατσονια με το που θα δουν εξατμιση γυαλιστερη, σου πατανε το db-ομετρο διπλα στο μπουρι, και αντε να βγαλεις ακρη ε? ή Με αλλα λογια, ο κοσμακης ειναι ερμαιο του καθε κουτοπονηρου μπατσου... ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!!

                          Τσιριο,
                          Kakourdos

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Ο χρήστης kakourdos έγραψε:
                            Ωραια... Δηλαδι τα μπατσονια με το που θα δουν εξατμιση γυαλιστερη, σου πατανε το db-ομετρο διπλα στο μπουρι, και αντε να βγαλεις ακρη ε? ή Με αλλα λογια, ο κοσμακης ειναι ερμαιο του καθε κουτοπονηρου μπατσου... ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!!

                            Γιατί σε χαλάει αυτό; Αν η εξάτμισή σου δεν υπερβαίνει τα όρια θορύβου (οι σοβαρές aftermarket εξατμίσεις δεν τα υπερβαίνουν) δεν έχεις πρόβλημα. Αν το db-ομετρο δείξει υπερβολική ένδειξη καλώς να σε μπουζουριάσουνε γιατί δεν σέβεσαι τον ύπνο μου.

                            Το απίστευτο θα ήταν να σε γράψει επειδή 'η εξάτμισή σου κάνει θόρυβο' χωρί να μετρήσει το θόρυβο με όργανο αλλά 'με το αυτί'. Σε τέτοια περίπτωση εγώ δεν θα υπέγραφα την κλήση και θα απαιτούσα μέτρηση.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης kyan έγραψε:
                              Αν η εξάτμισή σου δεν υπερβαίνει τα όρια θορύβου (οι σοβαρές aftermarket εξατμίσεις δεν τα υπερβαίνουν) δεν έχεις πρόβλημα. Αν το db-ομετρο δείξει υπερβολική ένδειξη καλώς να σε μπουζουριάσουνε γιατί δεν σέβεσαι τον ύπνο μου.

                              Δε νομίζω να λέει για αυτό αλλά για το ποιος είναι ο σωστός και αντικειμενικός τρόπος μέτρησης που φαντάζομαι δεν είναι το κόλλημα του μικροφώνου στην εξάτμιση.
                              Ξέρει κανένας τυχόν προδιαφραφές?
                              dB μετρο σε τι ρύθμιση (A, C), σε τι κατεύθυνση το μικρόφωνο και σε τι απόσταση από που, πόσες φορές, σε πόσες στροφές του κινητήρα, επιτρεπόμενα όρια κλπ.
                              Πχ 76dB μέσα στο αυτοκίνητο στη θέση του οδηγού μπορεί να αντιστοιχεί σε 85 ένα μέτρο από την εξάτμιση και σε 100 κολλητά στην εξάτμιση...
                              Και βέβαια ο ήχος είναι τελείως διαφορετικός με 3000 και νεκρά σε σχέση με 3000 στροφές και τέρμα γκάζι....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nass last edited by

                                Δεν είμαι σίγουρος αλλά αν θυμάμαι καλά οι προδιαγραφές είναι:

                                ο Απόσταση 1 m από την εξάτμιση
                                ο Γωνία 45 μοίρες (δηλ. περίπου 1 m από το έδαφος, λαμβάνοντας υπόψη και το ύψος του αυτοκινήτου)
                                ο Στροφές όσες γράφει η άδεια

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • K
                                  kacey last edited by

                                  Ο χρήστης kyan έγραψε:

                                  Ωραια... Δηλαδι τα μπατσονια με το που θα δουν εξατμιση γυαλιστερη, σου πατανε το db-ομετρο διπλα στο μπουρι, και αντε να βγαλεις ακρη ε? ή Με αλλα λογια, ο κοσμακης ειναι ερμαιο του καθε κουτοπονηρου μπατσου... ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!!

                                  Γιατί σε χαλάει αυτό; Αν η εξάτμισή σου δεν υπερβαίνει τα όρια θορύβου (οι σοβαρές aftermarket εξατμίσεις δεν τα υπερβαίνουν) δεν έχεις πρόβλημα. Αν το db-ομετρο δείξει υπερβολική ένδειξη καλώς να σε μπουζουριάσουνε γιατί δεν σέβεσαι τον ύπνο μου.

                                  Το απίστευτο θα ήταν να σε γράψει επειδή 'η εξάτμισή σου κάνει θόρυβο' χωρί να μετρήσει το θόρυβο με όργανο αλλά 'με το αυτί'. Σε τέτοια περίπτωση εγώ δεν θα υπέγραφα την κλήση και θα απαιτούσα μέτρηση.

                                  Μα το θεμα ειναι οτι οι μπατσοι θεωρουν ως ορια θορυβου, το νουμερο που γραφει η εκαστοτε αδεια του αυτοκινητου, πραγμα το οποια ΦΥΣΙΚΑ και ειναι περα για περα λαθος, γιατι τα ορια ΔΕΝ ειναι αυτα που γραφει η καθε αδεια αλλα ειναι ΙΔΙΑ για ΟΛΑ τα αυτοκινητα και ορισμενα απο την ΕΕ. Το θεμα ειναι οτι δεν προκειται κανεις να μεινει χωρις πινακιδα για Χ μηνες μεχρι να παει στο δικαστηριο και να αθωωθει.

                                  Επισης, αυτο το Χ νουμερο που γραφουν στις αδειες, ειναι μετρημενο υπο αυστηρες συνθηκες. Ξερεις ποσο θορυβο μπορει να πιασει το dBμετρο μονο και μονο απο τα διαφορα διερχομενα αυτοκινητα οταν σε μετρανε στον δρομο? Μονο και μονο απο αυτο, η μετρηση που κανουν τα τσακαλια τα δικα μας ειναι ακυρη.....Αλλα για βγαλε ακρη.

                                  Και για να αποδειξω το παραδοξο. Εστω οτι εχουμε 2 ολοιδια αυτοκινητα που στις αδειες γραφουν 75 dB. Το ενα εχει επωνυμη εξατμηση που βγαζει 78 dB αλλα εχει χαρτια νομιμοτητας απο ΕΕ (εγκριση τυπου κλπ) γιατι φυσικα το οριο ειναι παραπανω απο 78, και το αλλο εχει χειροποιητη εξατμηση η οποια βγαζει 76 dB, ενα παραπανω απο οτι λεει η αδεια αλαλ 2 λιγοτερα απο οτι βγαζει η επωνυμη. Σε μια μετρηση, αυτος με την επωνυμη, αν και βγαζει παραπανω θορυβο δεν θα εχει κανενα προβλημα γιατι εχει τα χαρτια, ενω αυτος με την χειροποιητη θα χασει τις πινακιδες του κι ας βγαζει λιγοτερο θορυβο...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • elteo
                                    elteo last edited by

                                    Εγω παιδια στο Saxo μου ειχα τοποθετησει ενα Sebring Group N το οποιο στον 1ο μηνα το εβγαλα και εβαλα ξανα το εργοστασιακο γιατι δεν αντεχα τα επιπεδα θορυβου...
                                    Καλα αν με σταματαγε η Τροχαια ... αστα..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • N
                                      ntliks last edited by

                                      Από το βιβλίο του Δημήτρη Σκαρλάτου 'Εφαρμοσμένη Ακουστική':

                                      Οι μετρήσεις περιγράφονται στους κανονισμους ISO 5130-1982.
                                      Το ηχόμετρο πρέπει να ικανοποιεί τις προδιαγραφές IEC651, **να xρησιμοποιείται το σταθμιστικό κύκλωμα Α **και η απόκριση να είναι στο FAST. Πριν από κάθε μέτρηση να γίνεται βαθμονόμηση του ηχομέτρου. Σε κάθε θέση μέτρησης θα πρέπει να γίνονται τουλάχιστον 3 μετρήσεις. Οι μετρήσεις είνια ικανοποιητικές αν δεν έχουν απόκλιση 2dB μεταξύ τους. Τελικά από τις μετρήσεις που ικανοποιούν τις παραπάνω προϋποθέσεις υπολογίζεται η αριθμητικη μέση τιμή.
                                      Η περιοχή μέτρησης θα πρέπει να είναι ανοικτή επίπεδη περιοχή από μπετόν, άσφαλτο ή άλλο σκληρό υλικό. Τα άκρα της επίπεδης επιφάνειας θα πρέπει να απέχουν τουλάχιστον 3m από τα άκρα του οχήματος και να μην υπάρχουν αντικείμενα σε απόσταση μικρότερη των 3m από το μικρόφωνο. Το όχημα θα πρέπει να βρίσκεται στο κέντρο της περιοχής με τη νεκρή ταχύτητα και να έχει θερμοκρασία λειτουργίας.
                                      Σε περίπτωση δικύκλων οι μετρήσεις θα γίνονται με τον κινητηριο τροχό υπερυψωμένο.
                                      Το ύψος του μικροφώνου θα βρίσκεται στο ίδιο ύψος με την εξάτμηση και δεν πρέπει να ειναι μικρότερο από 0.2m, θα βρίσκεται δε σε απόσταση 0.5m από την έξοδο των καυσαερίων.
                                      Ακολουθούν σχήματα τα οποία δειχνουν για μηχανές και επιβατηγά αυτοκίνητα θέση μικροφώνου 45+-10 μοίρες επίπεδη γωνία από τον άξονα της εξάτμισης.
                                      Η μηχανή θα πρέπει να λειτουργεί στις εξής συνθηκες:
                                      Δίκυκλα: **n/2 αν n>5000 και 3n/4 αν n

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1 / 1
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr