Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ωρα για αλλαγη του άξιου Tipo (ή μηπως οχι?)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ωρα για αλλαγη του άξιου Tipo (ή μηπως οχι?)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    21
    41
    263
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      georgeman last edited by

      Χαιρετω τη παρεα του φορουμ των 4Τ!

      Εχουμε και λεμε λοιπον..:

      Ο πατερας μου μεχρι τωρα χρησιμοποιουσε ενα Fiat Tipo 1.4 του 1992.
      Μονο που, το καημενο, εχει φτασει σε ενα οριακο σημειο.

      Πιο συγκεκριμενα, θελει ΑΜΕΣΑ: Αμορτισερ, Συμπλεκτη, Ψαλιδια, Τακακια, καθως και μια βαση μηχανης συν το καθιερωμενο του σερβις.

      Οπως καταλαβαινετε, το αυτοκινητο αυτη τη στιγμη μονο αυτοκινητο δε μπορει να χαρακτηριστει, αλλα με την αλλαγη των παραπανω (περιπου 1000 ευρω θα βγουν), θα ξαναγινει αυτοκινητο.

      Ομως, σκεφτοταν οτι με ~2500-3000 παιρνει ενα αλλο, πιο μικρο, περιπου 9-11 χρονων, με πολυ λιγοτερα χιλιομετρα απο τις 210000 του Tipo, και κυριως: Με υδραυλικο τιμονι και air condition.

      Οποτε εχουμε το εξης διλημα:
      Tipo για 3-4 χρονακια ακομα με 1000€ ή πιο νεο, πιο μικρο, πιο καινουριο εως 3000€ ?

      Το να κρατησει το τιπο εχει τα εξης:
      Πλεονεκτηματα: Η μηχανη εξακολουθει να ειναι αστερι. Θα γνωριζει το ιστορικο του αυτοκινητου καθως το εχει απο καινουριο.
      Μειονεκτηματα: Οχι a/c, οχι υδραυλικο τιμονι, τριξιματα, κατι διολου καλαισθητα βαθουλιασματα στις πορτες δεξια, και σκισμενη ταπετσαρια στον ουρανο.

      Το να παρει αλλο:
      Πλεονεκτηματα: Πιο νεο αμαξι, που θα εχει αρκετο 'ψωμι' ακομα, με a/c και υδρ-ηλεκτρ τιμονι, πιο μικρο αρα και μαλιτζεβελο, πιο λιγα cc αρα και μικροτερη καταναλωση.
      Μειονεκτηματα: Δε ξερει το αμαξι, αρα μπορει να του βγει ζημιαρικο.

      Εν πασει περιπτωσει, αν παρει αλλο, θελει να πληρει τα παρακατω κριτηρια:

      1. Πιο μικρο απο το Tipo, για αποκλειστικη χρηση πολης. (Tipo = 3,96 μετρα)
      2. Πιο λιγα cc απο το Tipo, για μικροτερη καταναλωση.
      3. Απαραιτητως πισω πορτες (αρα 5θυρο).
      4. Εως 3000€
      5. Εεε... εμφανισιμο. Με λιγοτερα χιλιομετρα απο το Τιπο.

      Τωρα, θελω τη γνωμη σας για το τι θα ηταν καλυτερο να κανει (κρατησει Τιπο ή παρει αλλο), καθως και για το αν συμφερει να παρει αλλο, ΠΟΙΟ θα ειναι αυτο?

      Να επισημανω πως ασχοληθηκα χτες με το θεμα, και τα μοντελα που βρηκα ειναι:
      Punto MK2 (2000-2002) 1.25 16v
      Saxo facelift (1998-2002) 1.1
      Corsa Mk2 (2000-2002) 1.2 16v
      Clio MK2 (1998-2002) 1.2 16v

      Καμια αλλη προταση?

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • G
        georgeman last edited by

        Χαιρετω τη παρεα του φορουμ των 4Τ!

        Εχουμε και λεμε λοιπον..:

        Ο πατερας μου μεχρι τωρα χρησιμοποιουσε ενα Fiat Tipo 1.4 του 1992.
        Μονο που, το καημενο, εχει φτασει σε ενα οριακο σημειο.

        Πιο συγκεκριμενα, θελει ΑΜΕΣΑ: Αμορτισερ, Συμπλεκτη, Ψαλιδια, Τακακια, καθως και μια βαση μηχανης συν το καθιερωμενο του σερβις.

        Οπως καταλαβαινετε, το αυτοκινητο αυτη τη στιγμη μονο αυτοκινητο δε μπορει να χαρακτηριστει, αλλα με την αλλαγη των παραπανω (περιπου 1000 ευρω θα βγουν), θα ξαναγινει αυτοκινητο.

        Ομως, σκεφτοταν οτι με ~2500-3000 παιρνει ενα αλλο, πιο μικρο, περιπου 9-11 χρονων, με πολυ λιγοτερα χιλιομετρα απο τις 210000 του Tipo, και κυριως: Με υδραυλικο τιμονι και air condition.

        Οποτε εχουμε το εξης διλημα:
        Tipo για 3-4 χρονακια ακομα με 1000€ ή πιο νεο, πιο μικρο, πιο καινουριο εως 3000€ ?

        Το να κρατησει το τιπο εχει τα εξης:
        Πλεονεκτηματα: Η μηχανη εξακολουθει να ειναι αστερι. Θα γνωριζει το ιστορικο του αυτοκινητου καθως το εχει απο καινουριο.
        Μειονεκτηματα: Οχι a/c, οχι υδραυλικο τιμονι, τριξιματα, κατι διολου καλαισθητα βαθουλιασματα στις πορτες δεξια, και σκισμενη ταπετσαρια στον ουρανο.

        Το να παρει αλλο:
        Πλεονεκτηματα: Πιο νεο αμαξι, που θα εχει αρκετο 'ψωμι' ακομα, με a/c και υδρ-ηλεκτρ τιμονι, πιο μικρο αρα και μαλιτζεβελο, πιο λιγα cc αρα και μικροτερη καταναλωση.
        Μειονεκτηματα: Δε ξερει το αμαξι, αρα μπορει να του βγει ζημιαρικο.

        Εν πασει περιπτωσει, αν παρει αλλο, θελει να πληρει τα παρακατω κριτηρια:

        1. Πιο μικρο απο το Tipo, για αποκλειστικη χρηση πολης. (Tipo = 3,96 μετρα)
        2. Πιο λιγα cc απο το Tipo, για μικροτερη καταναλωση.
        3. Απαραιτητως πισω πορτες (αρα 5θυρο).
        4. Εως 3000€
        5. Εεε... εμφανισιμο. Με λιγοτερα χιλιομετρα απο το Τιπο.

        Τωρα, θελω τη γνωμη σας για το τι θα ηταν καλυτερο να κανει (κρατησει Τιπο ή παρει αλλο), καθως και για το αν συμφερει να παρει αλλο, ΠΟΙΟ θα ειναι αυτο?

        Να επισημανω πως ασχοληθηκα χτες με το θεμα, και τα μοντελα που βρηκα ειναι:
        Punto MK2 (2000-2002) 1.25 16v
        Saxo facelift (1998-2002) 1.1
        Corsa Mk2 (2000-2002) 1.2 16v
        Clio MK2 (1998-2002) 1.2 16v

        Καμια αλλη προταση?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          georgeman last edited by

          Χαιρετω τη παρεα του φορουμ των 4Τ!

          Εχουμε και λεμε λοιπον..:

          Ο πατερας μου μεχρι τωρα χρησιμοποιουσε ενα Fiat Tipo 1.4 του 1992.
          Μονο που, το καημενο, εχει φτασει σε ενα οριακο σημειο.

          Πιο συγκεκριμενα, θελει ΑΜΕΣΑ: Αμορτισερ, Συμπλεκτη, Ψαλιδια, Τακακια, καθως και μια βαση μηχανης συν το καθιερωμενο του σερβις.

          Οπως καταλαβαινετε, το αυτοκινητο αυτη τη στιγμη μονο αυτοκινητο δε μπορει να χαρακτηριστει, αλλα με την αλλαγη των παραπανω (περιπου 1000 ευρω θα βγουν), θα ξαναγινει αυτοκινητο.

          Ομως, σκεφτοταν οτι με ~2500-3000 παιρνει ενα αλλο, πιο μικρο, περιπου 9-11 χρονων, με πολυ λιγοτερα χιλιομετρα απο τις 210000 του Tipo, και κυριως: Με υδραυλικο τιμονι και air condition.

          Οποτε εχουμε το εξης διλημα:
          Tipo για 3-4 χρονακια ακομα με 1000€ ή πιο νεο, πιο μικρο, πιο καινουριο εως 3000€ ?

          Το να κρατησει το τιπο εχει τα εξης:
          Πλεονεκτηματα: Η μηχανη εξακολουθει να ειναι αστερι. Θα γνωριζει το ιστορικο του αυτοκινητου καθως το εχει απο καινουριο.
          Μειονεκτηματα: Οχι a/c, οχι υδραυλικο τιμονι, τριξιματα, κατι διολου καλαισθητα βαθουλιασματα στις πορτες δεξια, και σκισμενη ταπετσαρια στον ουρανο.

          Το να παρει αλλο:
          Πλεονεκτηματα: Πιο νεο αμαξι, που θα εχει αρκετο 'ψωμι' ακομα, με a/c και υδρ-ηλεκτρ τιμονι, πιο μικρο αρα και μαλιτζεβελο, πιο λιγα cc αρα και μικροτερη καταναλωση.
          Μειονεκτηματα: Δε ξερει το αμαξι, αρα μπορει να του βγει ζημιαρικο.

          Εν πασει περιπτωσει, αν παρει αλλο, θελει να πληρει τα παρακατω κριτηρια:

          1. Πιο μικρο απο το Tipo, για αποκλειστικη χρηση πολης. (Tipo = 3,96 μετρα)
          2. Πιο λιγα cc απο το Tipo, για μικροτερη καταναλωση.
          3. Απαραιτητως πισω πορτες (αρα 5θυρο).
          4. Εως 3000€
          5. Εεε... εμφανισιμο. Με λιγοτερα χιλιομετρα απο το Τιπο.

          Τωρα, θελω τη γνωμη σας για το τι θα ηταν καλυτερο να κανει (κρατησει Τιπο ή παρει αλλο), καθως και για το αν συμφερει να παρει αλλο, ΠΟΙΟ θα ειναι αυτο?

          Να επισημανω πως ασχοληθηκα χτες με το θεμα, και τα μοντελα που βρηκα ειναι:
          Punto MK2 (2000-2002) 1.25 16v
          Saxo facelift (1998-2002) 1.1
          Corsa Mk2 (2000-2002) 1.2 16v
          Clio MK2 (1998-2002) 1.2 16v

          Καμια αλλη προταση?

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • K
            kouladi last edited by

            Αφού η μηχανή είναι αστέρι ακόμα, το έχει από καινούριο και με 1000 ευρώ μόνο συνέρχεται είναι κρίμα να το πετάξει το Tipάκι... Ο ουρανός και τα βαθουλιάσματα φτιάχνουν. Οι τριγμοί είναι πάρα πολλοί; Από πού προέρχονται;

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • G
              georgeman last edited by

              Η μηχανη τωρα ειναι αστερι, ποιος ομως λεει οτι θα εξακολουθησει να ειναι?
              Τα βαθουλιασματα φτιαχνουν ναι, αλλα αν θελουν σενιαρισμα 2 πορτων πιστεψε με δεν αξιζει 😛

              Οι τριγμοι κυριως απο το ταμπλω, οπου και πρεπει να εχει ξεκολλησει το διαφανο πλαστικο στο πανω μερος που ενωνοταν με το μαυρο πλαστικο του ταμπλω.
              Δε φαινεται κενο, αλλα αν το κουνησεις εκει κανει εναν εντελως ανατριχιαστικο θορυβο.
              Οπως καταλαβαινεις, αν δεν εχεις μουσικη στο αμαξι, με τη παραμικρη λακουβιτσα-ανωμαλια του δρομου σου σπαει τα νευρα ο εν λογω τριγμος.

              Αλλα για το ερκοντισιον και μονο εγω συγκλινω προς την αλλαγη...

              Συν τοις αλλοις, οταν αγοραστηκε αυτο παρεμεινε για καααμποσα χρονια το βασικο αυτοκινητο.
              Πλεον ομως, υπαρχει αλλο 'ταξιδιαρικο', οποτε ενα πιο μικρο θα ηταν πολυ πιο βολικο για το παρκαρισμα τη πολη.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • P
                pro last edited by

                Ο χρήστης techon1 έγραψε:
                Οι τριγμοί είναι πάρα πολλοί; Από πού προέρχονται;

                Από όλο το σύμπαν, φανταζομαι.

                Αλλαξε το αν μπορεις.

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • M
                  manosk last edited by

                  Ούτε 500 ευρώ δεν πιάνει μτχ, σιγά μην του ρίξεις 1000 για να τσουλήσει. Δώσε 1000+ και πάρε κάτι καλύτερο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • S
                    stanfromgreece last edited by

                    Δεν το κρατάς λίγο ακόμη, μπάς και εφαρμοστεί αυτό το μέτρο της απόσυρσης, και κερδίσεις περισσότερα από το πεντακοσάρικο που θα έπαιρνες εάν το πουλούσες?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • G
                      georgeman last edited by

                      Δε θα πουληθει το Τιπο.

                      Εχει συναισθηματικη αξια.

                      2 τινα θα συμβουν, αν τελικα δεν επισκευασθει:

                      1. θα το δωσω του παππου στο χωριο να πηγαινοερχεται στο χωραφι (αρα μονο αλλαγη συμπλεκτη)
                      2. θα το κρατησω στο υπογειο να το βλεπω

                      Οποτε, λετε να παω για αλλο ε?

                      Χμμ... ποιο ομως? Ποιο απ αυτα που ειπα ή καποιο αλλο θα επιλεγατε?

                      (οσο για την αποσυρση, δεν εχω καμια εμπιστοσυνη οτι θα εφαρμοστει, αλλα και να εφαρμοστει με αφηνει παγερα αδιαφορο γιατι θα ειναι μια καλη ευκαιρεια να.. παρουν μερικα λεφτακια παραπανω οι εμποροι)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • S
                        stormold last edited by

                        Ο χρήστης GeorgeMan έγραψε:
                        Καμια αλλη προταση?

                        Hyundai Accent 2000-2001-2002

                        Βρίσκεις πολλά, είναι 4θυρα με πολύ καλούς χώρους, είναι αξιόπιστα και με λογικά χιλιόμετρα.
                        Νομίζω ότι κάτι τέτοιο ταιριάζει περισσότερο στο στυλ του Tipo...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • G
                          georgeman last edited by

                          H αναζητηση περιοριζεται αποκλειστικα σε 5θυρα κατω των 4 μετρων.

                          Το Accentάκι αν δεν κανω λαθος ειναι 4d και 4 και κατι ψιλα μετρα.
                          Μου το ξεκαθαρισε οτι θελει πιο μικρο αυτοκινητο ομως.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • S
                            stanfromgreece last edited by

                            Ο χρήστης GeorgeMan έγραψε:
                            H αναζητηση περιοριζεται αποκλειστικα σε 5θυρα κατω των 4 μετρων.

                            Το Accentάκι αν δεν κανω λαθος ειναι 4d και 4 και κατι ψιλα μετρα.
                            Μου το ξεκαθαρισε οτι θελει πιο μικρο αυτοκινητο ομως.

                            Το Accent εκείνης της εποχής είναι και 4d και 5d... αλλά πρέπει να είναι οριακά πάνω από τα 4 μέτρα...
                            4.2...καλά είναι; να το αφήσω; (αστο...και πιάσε άλλο! από ανέκδοτο είναι αυτό!)

                            http://www.wisebuyers.co.uk/motoring/car-specifications/Hyundai/Accent+(2000-)/HY000208/

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • G
                              georgeman last edited by

                              Nope, το Accent (οπως και παρα πολλα αλλα, οπως το Megane I, ή το Xsara) κοβονται λογω μεγεθους.

                              Αλλη επιλογουλα, με αιτιολογηση παρακαλω?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • S
                                stanfromgreece last edited by

                                κανένα saxo 5d τότε; Peugeot 106; Toyota Starlet; Σε τέτοιο μέγεθος ψάχνεις;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • T
                                  travelman last edited by

                                  Από τις χρονολογίες που λες μάλλον θα εννοείς το κόρσα μκ3 ή αλλιώς το προηγούμενο από αυτό που βγαίνει τώρα. Αυτό για μένα είναι μία πολύ καλή επιλογή σε αυτά τα χρήματα μιας και το αμαξάκι δεν είναι και τόσο τάφος για 1200 κυβικά, ενώ είναι και αρκετά αξιόπιστα και με πολύ καλή απτή ποιότητα. Τα ρενώ τα φοβάμαι από άποψη αξιοπιστίας και δεν το έχω οδηγήσει οπότε δεν μπορώ να το συστήσω, ενώ οι δύο τελευταίες γενιές πούντο με τον 1.2 μου είχαν φανει μάλλον αργές. Και τα 3 έχουν μέτρια κιβώτια...

                                  Το σαξό έχει αρνητική παθητική ασφάλεια, είναι μισή γενιά και μισή κατηγορία κάτω, είναι ζημιάρικα και γενικά βγαίνουν εκτός συζήτησης...

                                  Δες και το 206 μιάς και έχει και αυτό έντονη απαξίωση. Είναι ζημιάρικο, λίγο επικίνδυνο στο όριο αλλά έχει άφθονους χώρους και ωραίο σουλούπι...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • T
                                    tsargy last edited by

                                    Fiat punto mkΙ 1,2 75hp 12v
                                    Fiat punto mkΙΙ 60hp 8v
                                    Fiat Uno 1,3 top line
                                    Fiat Tipo 1,4 top line
                                    Renault twingo 1,2

                                    Σε όλα τα παραπάνω να ξέρεις ότι με το που θα τα πάρεις θα ρίξεις σίγουρα 1000 - 1500 € να τα συνεφέρεις, γιατί όποιος τα πουλάει, έχει το ίδιο δίλλημα με σένα...

                                    Μήπως πρέπει να πας κοντά στις 4-5000 €, ψάχνοντας μιά ευκαιρία, απο ιδιώτη που παιδεύεται να πουλήσει στις 6-7000 € και να κερδίσεις και απο την αγορά και από την χρονολογία και να γλυτώσεις τους αστάθμητους παράγοντες, που θα σου ανεβάσουν, πιθανώς, το κόστις απο τα 2000 € στα 4-5000 € και η αξία του αυτοκινήτου θα παραμένει 2000???

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • I
                                      italakias last edited by

                                      και ομως το δικο μου Fiat punto mkΙ 1,2 75hp 12v δεν θελει φραγκο .

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        vasgti last edited by

                                        Σε αυτά τα χρήματα η λύση είναι μια: Nissan Micra σαν τα παρακάτω
                                        http://www.car.gr/classifieds/cars/view/180535
                                        http://www.car.gr/classifieds/cars/view/182711

                                        Από τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • G
                                          gez last edited by

                                          Ο χρήστης travelman έγραψε:

                                          Το σαξό έχει αρνητική παθητική ασφάλεια, είναι μισή γενιά και μισή κατηγορία κάτω, είναι ζημιάρικα και γενικά βγαίνουν εκτός συζήτησης...

                                          Απο που το συμπαιραινεις αυτο? Αν είναι ζημια οτι τριζει στα 200,000 χλμ και οτι καιει λαμπακι στα 3 χρόνια τότε πάω πάσο. Η μόνη ''ζημια'' που είχα είναι τα καρβουνακια της μιζας που ήθελαν αλλαγη στα 300,000 και μια αλλαγη φλατζας στα 250,000.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • G
                                            georgeman last edited by

                                            Uno/Tipo βγαινουν εκτος λογω ηλικιας. Νταξει, ειπαμε να το αντικαταστησουμε, οχι με χειροτερο/ιδιο
                                            Το Twingo, καλη επιλογουλα και αυτο, θα το κοιταξω! Αλλα αξιζει? Αφου βρισκεις και Clio σε αυτα τα χρηματα.
                                            Απο 'ζημιες' τι λενε κατ εσε τα ρενω?

                                            Οσο για το 4-5χιλιαδες € (για αμαξι που λογω κρισης το δινει πιο φθηνα), εγω αυτο θα εκανα, δυστυχως ο φαδερ εχει διαφορετικη αποψη.

                                            @travelman: Ναι Corsa MK3 εννοουσα, αλλα οχι το facelift (2003+), το πρωτο.
                                            Γενικα οι επιλογες που γιναν δεν ειναι 'τοσο ταφοι' αν δειτε. Το χειροτερο εχει 0-100 σε 13,0, οποτε στη χειροτερη θα ειναι παρομοιων επιδοσεων με το Tipo που αντικαθιστουν.
                                            Το 1.25 punto 8v ειναι αργο. Το 16v ειναι νευρικουλι
                                            Το ιδιο και το Corsaκι (στανταρ 16v 'Twinport').
                                            Το Cliουλι λιγοτερο, αλλα κι αυτο στη 16v εκδοση ειναι πολυ καλο. (οσο για τις ζημιες που λες, με προβληματισες...)

                                            Ναι το Saxo ειναι οπως το λετε, 'μιση κατηγορια κατω', καθως εχει 10 ποντους μικροτερο μεταξονιο (τα ποδια των πισω θα εχουν ενα θεμα...ή οχι?) και 10-15 ποντους μικροτερο μηκος.

                                            Το 206 το ειδα, βρισκεις μεσα στα ορια τιμης που εχω θεσει, και σ'ευχαριστω για την ιδεα!
                                            Στο οριο δε προκειται να παιξει, οσο για το ζημιαρικο... με προβληματισες².

                                            ->Αν θες εξηγησε μου λιγο πιο συγκεκριμενα τι εννοεις 'ζημιαρικα'.

                                            Και τελος μια γενικη ερωτηση:
                                            Επειδη δεν γνωριζω πώς κυλαει η 'αγορά μεταχειρισμενου' στην Ελλαδα, η διαφαινομενη κριση ειναι πρακτικα υπαρκτη σε αυτον τον ή ειναι μπαρουφες μπλε? (θεωρω οτι δε θα ειχαν επηρεαστει τοσο τα μεταχειρισμενα διοτι ο κοσμος λογω κρισης θα στρεφοταν στα μεταχειρισμενα). Ή κανω λαθος και πραγματικα υπαρχει προβλημα, τετοιο ωστε να μπορω να παζαραψω τη τιμη του αυτοκινητου μονο και μονο με τη φραση 'πληρωμη μετρητοις'?

                                            Γενικη ερωτηση 2:
                                            Το Punto, ΣΤΡΟΦΟΜΕΤΡΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr