-
Τι να σου πω, εγω αλλιως την ξερω την εννοια της αυξομειωσης. Τεσπα.
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Αν στήνεις νέα διόδια σε κάποιο σημείο για να βουτάς τα λεφτά του κόσμου που περνάει από εκεί χωρίς να προσφέρεις τίποτα ως άμεσο αντάλλαγμα, τότε μιλάμε για κάτι άλλο...Πηγες τελικα; Ειδες τα νεα διοδια καπου;
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Τι να σου πω, εγω αλλιως την ξερω την εννοια της αυξομειωσης. Τεσπα.Απλά η λέξη 'αυξομειώσεις' είναι ικανή να κρύψει μεγάλες αυξήσεις πίσω από μικρές μειώσεις [ή και το ανάποδο] και κατά συνέπεια μπορεί να μην είναι η πλέον κατάλληλη για να περιγράψει κάποιες περιπτώσεις.
Πηγες τελικα; Ειδες τα νεα διοδια καπου;
Πέρασα σχετικά αργά σήμερα, δεν είδα να έχουν αρχίσει εργασίες για να μπουν διόδια ούτε στον Αγ. Στέφανο ούτε στη Βαρυμπόμπη. Τουλάχιστον για την ώρα.
-
'Εμαθα εγώ από ανθρώπους που πήγαν. Υποτονικά τα πράγματα για το μέγεθος του θέματος. Θα προσπαθήσουν απλά να 'καθυστερήσουν' κάπως το πράγμα κάποιοι παράγοντες. Κλασική περίπτωση εισαγωγής στη ζούλα και σιγά σιγά. Όποιος παρευρέθηκε και έχει παραπάνω πληροφορίες ας μας πει.
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Θα προσπαθήσουν απλά να 'καθυστερήσουν' κάπως το πράγμα κάποιοι παράγοντεςΕίχα γνωρίσει μερικούς 'παράγοντες' 16-17 ετών στο τρένο τότε με τα επεισόδια στο κέντρο της Αθήνας που θα μπορούσαν άνετα να το καθυστερήσουν για πάντα το πράγμα....
Και μερικά σχετικά άρθρα:
Οργανωμένη αντίδραση στο χαράτσι των διοδίων
Θύελλα αντιδράσεων από κατοίκους, εργαζόμενους και φορείς του Αγίου Στεφάνου, του Κρυονερίου, αλλά και ολόκληρης της Βορειοανατολικής Αττικής έχουν προκαλέσει τα σχέδια της ιδιωτικής ισπανοελληνικής κοινοπραξίας «Hellenic Autopistas» να εγκαταστήσει - με τις ευλογίες της κυβέρνησης - νέους σταθμούς διοδίων, με αποτέλεσμα να χαρατσώνονται τόσο κατά την είσοδό και έξοδο τους στην Εθνική Οδό, όσο και στον παράδρομό της.
Οπως έχει αποκαλύψει ο «Ρ», η κοινοπραξία ήδη εγκατέστησε εργοτάξιο και έχει ξεκινήσει προεργασίες για την κατασκευή του νέου σταθμού διοδίων στον κόμβο Αγίου Στεφάνου, ενώ θα ακολουθήσουν ένας ακόμη στον κόμβο Βαρυμπόμπης, αλλά και σε όλους τους υπόλοιπους κόμβους έως τη Σκάρφεια Φθιώτιδας...
Τα νέα χαράτσια που υποχρεώνονται να πληρώνουν οι κάτοικοι, αλλά και οι χιλιάδες εργαζόμενοι στις επιχειρήσεις της Βορειοανατολικής Αττικής οφείλονται στην πολιτική που ακολουθούν εδώ και χρόνια οι κυβερνήσεις ΝΔ και ΠΑΣΟΚ ιδιωτικοποιώντας όλους τους οδικούς άξονες.
Ηδη, οι εργαζόμενοι στις επιχειρήσεις της περιοχής, που κυβέρνηση και μεγαλοεργολάβοι θέλουν να τους επιβάλουν να πληρώνουν πανάκριβα τη διαδρομή για το μεροκάματο, συγκρότησαν Επιτροπή Πρωτοβουλίας, ώστε να οργανωθεί μια κοινή και συντονισμένη αντίδραση. Χτες, μέλη της Επιτροπής έκαναν εξόρμηση σε πολλά εργοστάσια της περιοχής και στον κόμβο μοιράζοντας ανακοινώσεις στους εργαζόμενους, με τις οποίες τους καλούσαν να συσπειρωθούν, να συμμετέχουν στις εκδηλώσεις - κινητοποιήσεις που θα γίνουν το επόμενο διάστημα ώστε να διεκδικήσουν:
-Να μην κατασκευαστούν σταθμοί διοδίων στον κόμβο.
-Κατάργηση όλων των διοδίων.
-Ελεύθερη διέλευση, χωρίς κανένα χαράτσι στους εθνικούς δρόμους, Αττική οδό, μεγάλες οδικές αρτηρίες.
-Δημόσιες σύγχρονες δωρεάν συγκοινωνίες.
-Υποδομές και έργα που πρέπει να αναλαμβάνει το κράτος χωρίς να πληρώνει ο λαός.«Ετοιμάζονται να φορτώσουν στην πλάτη ένα νέο χαράτσι που θα πληρώνουμε για να έρθουμε στη δουλειά μας και να επιστρέψουμε στο σπίτι μας. Το εισόδημά μας λιγοστεύει καθημερινά. Θέλουν να πληρώσουμε την οικονομική κρίση που προκάλεσε η πλουτοκρατία. Πρέπει να αντιδράσουμε. Να βάλουμε φρένο στα σχέδιά τους. Η αντίδρασή μας πρέπει να είναι ενιαία, συντεταγμένη και σε συντονισμό με τις επιτροπές και τους φορείς των κατοίκων Αγίου Στεφάνου και Κρυονερίου», σημειώνεται ειδικότερα στην ανακοίνωση.
«Πρόκληση», χαρακτηρίζει με ανακοίνωσή της τα νέα χαράτσια που περιμένουν κατοίκους και εργαζόμενους η ΚΟ Βόρειας Αττικής του ΚΚΕ και σημειώνει: «Οφείλουμε να αντιδράσουμε άμεσα. Να μην ανεχτούμε άλλη αφαίμαξη του εισοδήματός μας που καθημερινά συρρικνώνεται. Να μην αποδεχτούμε την εγκατάσταση άλλων διοδίων στην περιοχή. Να αγωνιστούμε για την κατάργηση όλων των διοδίων παντού. Οι οδικοί άξονες και τα μεγάλα έργα φτιάχτηκαν με τον ιδρώτα του ελληνικού λαού που τα χρυσοπληρώνει μέσα από την άγρια φορολόγησή του, αποτελούν περιουσία του και πρέπει ελεύθερα να τα χρησιμοποιεί. Εχουν σοβαρές ευθύνες οι κυβερνήσεις ΝΔ και ΠΑΣΟΚ που παρέδωσαν τους οδικούς άξονες στους επιχειρηματίες και μαζί τη δυνατότητα να τους εκμεταλλεύονται για χρόνια, να αυξάνουν τα υπέρογκα τέλη, αλλά και να εγκαθιστούν νέα διόδια».
( http://www1.rizospastis.gr/story.do?id= ... =10/3/2009 )
Επίσης:
Γεμίζουν διόδια τις Εθνικές οδούς..
9 νέοι σταθμοί εώς τον Αύγουστο μόνο στην Αθηνών-Λαμίας!Εννέα νέοι σταθμοί διοδίων πρόκειται να δημιουργηθούν έως τον Αύγουστο στην εθνική οδό Αθηνών - Λαμίας, από τη Μεταμόρφωση έως τη Σκάρφεια!
Οι σταθμοί θα δημιουργηθούν στο πλαίσιο της σύμβασης παραχώρησης και θα χρεώνουν διόδια με το χιλιόμετρο.
Ωστόσο, παρά τη σπουδή της να δημιουργήσει τους νέους σταθμούς, η υπεύθυνη κοινοπραξία έχει δείξει μάλλον ραθυμία στις υπόλοιπες υποχρεώσεις της, δηλαδή την ανακατασκευή του συγκεκριμένου τμήματος της εθνικής οδού. Το ΥΠΕΧΩΔΕ πάντως απειλεί με πρόστιμα σε περίπτωση που οι εργασίες δεν ολοκληρωθούν έως τον Αύγουστο.
Συγκεκριμένα, η Νέα Οδός Α.Ε. έχει ανακοινώσει στο ΥΠΕΧΩΔΕ την κατασκευή νέων σταθμών διοδίων στους κόμβους Βαρυμπόμπης, Μπογιατίου, Καπανδριτίου, Μαλακάσας, Οινοφύτων, Θήβας, Αρκίτσας, Λογγού και Χαλκίδας (στο τμήμα Σχηματαρίου - Χαλκίδας, πριν από τη νέα γέφυρα). Μάλιστα αρχικά επρόκειτο να κατασκευαστούν διόδια και στους κόμβους Πύρνας και Καλυφτάκη, αλλά η κατασκευή τους ακυρώθηκε λόγω της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης έως την εθνική οδό..
Στη Βόρειο Ελλάδα αντιδράσεις έχει προκαλέσει η κατασκευή νέων διοδίων που ήδη έχει ξεκινήσει στην Εθνική οδό Θεσσαλονίκης-Κατερίνης,10 μόλις χλμ μετά το σταθμό των Μαλγάρων στο ύψος του Αιγινίου ενώ αναμένεται πως εώς τον Αύγουστο θα λειτουργήσει και ο νέος σταθμός διοδίων (πρώτος απ΄τους συνολικά 12 που πρόκειται να δημιουργηθούν σε όλο το μήκος της Εγνατίας οδού!) αμέσως μετά την παράκαμψη Καστανιάς με κατεύθυνση προς Κοζάνη..( http://greece-salonika.blogspot.com/200 ... _1570.html )
Κι άλλα διόδια στην Αττική!
9 Μαρτίου 2009, 13:27
Από τη Χριστίνα Μυρτώ ΣταθάκηΣτον κόμβο της Βαρυμπόπης και του Αγίου Στεφάνου σκοπεύει, σύμφωνα με πληροφορίες, ο Υπουργός ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. να τοποθετήσει νέους σταθμούς διοδίων.
Η παράλογη ιδέα βασίζεται στο γεγονός ότι πολλά αυτοκίνητα και φορτηγά συνωστίζονται σε αυτά τα σημεία με σκοπό να μπουν στον παράδρομο της Εθνικής Οδού και να αποφύγουν τα διόδια των Αφιδνών. Έτσι, λοιπόν, μετά τον νέο σταθμό διοδίων στο ύψος του Καπανδριτίου που «τσακώνει» όσους μπαίνουν (από τον παράδρομο ή τις γύρω περιοχές) στην Αθηνών Λαμίας, τώρα οι «ειδικοί» του υπουργείου έκριναν ότι πρέπει να τιμωρηθούν σκληρά όσοι πολίτες, επιχειρηματίες και εργαζόμενοι έκαναν πράξη την αποκέντρωση και ζουν ή εργάζονται βορειότερα από την Κηφισιά.
Ένα άλλο θέμα είναι η κατάσταση αυτού του δρόμου, ο οποίος είναι άθλιος, χωρίς εμφανή διαγράμμιση, χωρίς φώτα, χωρίς ενημερωτικές πινακίδες, με αμέτρητες μικρές «τυφλές» διασταυρώσεις, με μια λωρίδα ανά κατεύθυνση και χωρίς πάρκινγκ ή πρόβλεψη για αυτά.
Βεβαίως, τα παραπάνω κάνουν τον δρόμο ακατάλληλο για όλα τα φορτηγά που τον χρησιμοποιούν και τον καταστρέφουν, αφού η άσφαλτος δεν θα μπορούσε να αντέχει το βάρος και τη συχνότητα που παρατηρείται σήμερα.
Αλλά η λύση δεν είναι να υπάρχουν σταθμοί διοδίων σε Βαρυμπόπη, Αγ. Στέφανο, Αφίδνες και Καπανδρίτι, με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε έξοδα κατασκευής, λειτουργίας, συντήρησης και προσωπικού.
**Μήπως η λύση είναι πολύ πιο απλή; Να μεταφερθούν τα διόδια των Αφιδνών πέντε ή δέκα χιλιόμετρα (ίσως πριν τη διασταύρωση για τον Ωρωπό) πιο μακριά ώστε να μην έχουν λόγο (και τρόπο) όλα τα φορτηγά να παρακάμπτουν τον μεγάλο Εθνικό δρόμο και να περνούν από μικρές οδούς και κατοικημένες περιοχές. Και, παράλληλα, να μην δημιουργηθούν προβλήματα σε όσους ζουν ή εργάζονται λίγο έξω από την Αθήνα, π.χ. στην Άνοιξη, τη Σταμάτα, το Γραμματικό, το Καπανδρίτι, τα Κιούρκα κτλ. **
Εξάλλου, από την άλλη μεριά της Εθνικής Οδού, προς την Κόρινθο, τα πρώτα διόδια βρίσκονται στην Ελευσίνα, όχι στο Δαφνί ή στο Χαϊδάρι. Και δεν υπάρχουν διόδια στην Παλλήνη, στο Μενίδι ή στη Βούλα.
-
Ζήτω η νεοελληνική κουτοπονηριά. Αυτό λέγεται 'ελεύθερη μονοπολιακή αγορά'. Φτάσαμε στο σημείο να προπληρώνουμε τα δήθεν δημόσια έργα με όσο αντίτιμο αποφασίσει ο 'επιχειρηματίας' με την πλήρη συνεργασία του κράτους που αντί να κοιτάξει τα συμφέροντα των πολιτών κοιτάζει μόνο τα συμφέροντα των μεγαλοεργολάβων. Τι άλλο θα πρέπει να συμβεί για να ξεσηκωθούμε; Και ποια η θέση των 4Τ; Ως αναγνώστης απο το 1979 περιμένουμε μια πιο μαχητικη στάση του ΔΙΚΟΥ ΜΑΣ περιοδικού.
-
Μηπως αυτα ηταν ηδη συμφωνημενα και περιλαμβανονταν στις συμβασεις που ειχαν υπογραψει οι εταιριες??? Οι δημοσιογραφοι γιατι δεν τα ειχαν πει απο τοτε..... Παντως προβλεπω να πηζουν οι παραπλευροι δρομοι.....απο τους κατοικους των περιοχων αυτων ωστε να αποφευγουν τα διοδια....
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
Μηπως αυτα ηταν ηδη συμφωνημενα και περιλαμβανονταν στις συμβασεις που ειχαν υπογραψει οι εταιριες???Καλά οι εταιρίες, το ΚΡΑΤΟΣ γιατί να υπογράψει τέτοιες αρρωστημένες συμβάσεις??? Είναι τόσο στα @@ τους τόσες χιλιάδες εργαζόμενοι που θα αναγκαστούν να τα σκάνε κάθε μέρα για να πηγαινοέρχονται στη δουλειά τους?
Παντως προβλεπω να πηζουν οι παραπλευροι δρομοι.....απο τους κατοικους των περιοχων αυτων ωστε να αποφευγουν τα διοδια....
http://www.agstefanos.gr/images/video/1 ... 8-Ant1.wmv
-
Πώς χτίζονται τα τρίπατα σπίτια των υπουργών; Από τις βουλευτικές αποζημιώσεις;
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Μηπως αυτα ηταν ηδη συμφωνημενα και περιλαμβανονταν στις συμβασεις που ειχαν υπογραψει οι εταιριες???
Καλά οι εταιρίες, το ΚΡΑΤΟΣ γιατί να υπογράψει τέτοιες αρρωστημένες συμβάσεις??? Είναι τόσο στα @@ τους τόσες χιλιάδες εργαζόμενοι που θα αναγκαστούν να τα σκάνε κάθε μέρα για να πηγαινοέρχονται στη δουλειά τους?
Παντως προβλεπω να πηζουν οι παραπλευροι δρομοι.....απο τους κατοικους των περιοχων αυτων ωστε να αποφευγουν τα διοδια....
http://www.agstefanos.gr/images/video/1 ... 8-Ant1.wmv
Το ξανα λεω για να γινει κατανοητο...... Κατ' αρχην το κρατος ισχυριζεται οτι δεν εχει χρηματα να χρηματοδοτησει το εργο......και ετσι θα επρεπε να δανειστει κατι που δεν πρεπει να γινεται γιατι ηδη χρωσταμε 300 δις.....και η ΕΕ δεν θελει να ειμαστε υπερδανισμενοι.... ετσι με τις εταιριες κουβεντιαζει για να βρουν αυτες πηγες χρηματοδοτησης ειτε απο δικα τους λεφτα ειτε απο τραπεζικο τομεα Ε.Ε. κ.λ.π. Εχουν κανει μια προβλεψη με βαση την κυκλοφορια για το ποσα μπορει να μαζεψει ο αναδοχος και απο τα διοδια.... μετα πανε σε τραπεζες παρουσιαζουν μαζυ με ολα τα αλλα και τις μελλοντικες εισπραξεις σαν εγγυηση και συμφωνουν τον τραπεζικο δανισμο.... Στο υπολογισμο των εισπραξεων ειχε υπολογιστει και το οτι θα πληρωνουμε ανα χλμ οσοι τον χρησιμοποιουν.... ετσι λοιπον Το Κρατος δινει την δυνατοτητα να ειναι φερεγγυα η εταιρια μεσω των εισπραξεων για να δανειζεται απο οπου θελει.... Τωρα ποιες περιοχες θα αρχισουν να πληρωνουν ειναι θεμα του κρατους.... να το αποφασισει. Σε μελετες μαλιστα για την χρηματοδοτηση του δρομου απο Λαμια περιπου μεχρι Παναγια ψηλα στην Ηπειρο δεν εβγαιναν τα νουμερα για τις εισπραξεις και την εξοφληση του εργολαβου απο την κυκλοφορια που προβλεπουν να εχει..... Αν καποιος ξερει κατι παρα πανω ας το αναφερει....
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
Σε μελετες μαλιστα για την χρηματοδοτηση του δρομου απο Λαμια περιπου μεχρι Παναγια ψηλα στην Ηπειρο δεν εβγαιναν τα νουμερα για τις εισπραξεις και την εξοφληση του εργολαβου απο την κυκλοφορια που προβλεπουν να εχει..... Αν καποιος ξερει κατι παρα πανω ας το αναφερει....An katalabainw kala milas gia ton E65 pou den anamenetai na einai kerdoforos apo ta diodia mono giauto tha epidotitai i diaxeiristria etairia.
K kati akomi to opoio einai xaraktiristiko tis olis katastasis: Auti ti stigmi kaneis den kserei pou tha mpoun ta diodia ston Agio Stefano. Basika den iparxei se kanena dimosieuma. Xthes pou perasa apo tin perioxi eida kapoies ergasies k eimai sxedon sigouros oti auto pou eida afora ton extra stathmo. An ontws einai sto meros pou eida, tote olos autos o thorivos einai pantelws adikaiologitos.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Xthes pou perasa apo tin perioxi eida kapoies ergasies k eimai sxedon sigouros oti auto pou eida afora ton extra stathmo. An ontws einai sto meros pou eida, tote olos autos o thorivos einai pantelws adikaiologitos.Τι είδες Κώστα που κάνει όλο αυτό το 'θόρυβο' παντελώς αδικαιολόγητο?
-
Ma einai aplo, an o extra stathmos einai ontws ekei pou katalaba (did ston gnwsto paradromo ligo prin to ipsos tou antistoixou kanonikou stathmou k meta to Goodies, ton Germano k ta katastimata/grafeia pou epontai ), tote den enoxlei praktika kanenan katoiko oute ergazomeno. Isa isa tha tous glitwsei apo tis epikindines ntalikes pou mpainoun epi toutou se ena paradromo pou den einai sxediasmenos gia autes.
-
Οποιαδήποτε τέτοια κόλπα θα πλήξουν κάποιους που αυτός είναι ο δρόμος για το σπίτι τους ή για τη δουλειά τους. Συμφωνώ να μετακομίσουν τα διόδια των Αφιδνών σε άλλο σημείο λίγο μακρύτερα που να μην μπορούν να το αποφύγουν αλλά και που να μην είναι σε γούβα όπως τώρα, κοστίζει πολύ σε καύσιμο.
Πάντως αν οι σταθμοί των διοδίων είναι στις εισόδους-εξόδους των αυτοκινητοδρόμων και αν δεν διακόπτουν την κυκλοφορία και αν αντικαταστήσουν τους υπάρχοντες και αν δεν σημαίνουν αύξηση των διοδίων για τις διαδρομές πχ Αθήνα-Λαμία εγώ το θεωρώ βελτίωση. Φοβάμαι όμως ότι ούτε εγώ που τα γράφω τα πιστεύω αυτά και είμαι σίγουρος ότι δεν διευκολύνει το ότι έχω βάλει πολλά 'αν'....
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
(Ριζοσπάστης says)
-Κατάργηση όλων των διοδίων.
-Ελεύθερη διέλευση, χωρίς κανένα χαράτσι στους εθνικούς δρόμους, Αττική οδό, μεγάλες οδικές αρτηρίες.
-Δημόσιες σύγχρονες δωρεάν συγκοινωνίες.
-Υποδομές και έργα που πρέπει να αναλαμβάνει το κράτος χωρίς να πληρώνει ο λαός.Ώρες ώρες αυτοί δεν έχουν καμία επαφή με τη πραγματικότητα. Λες και ζούμε στο Ντουμπάι ή τη Νιγηρία όπου το κράτος έχει δικές του πηγές εισοδήματος. Στην Ελλάδα ζούμε, η τσέπη του κράτους τροφοδοτείται από τη δική μου και τη δική σου τσέπη!
Για να προλάβω ενδεχόμενες ως 'τιμητής των ξένων κατασκευαστικών', κι εμένα με εκνευρίζουν αυτές οι αποικιοκρατικές συμβάσεις αλλά ας μιλάμε σε κάποια λογική βάση. Η άσφαλτος δεν φυτρώνει μόνη της!
Πάντως για να καταλάβετε την πουσ... των αναδόχων εταιριών, η 'Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου' έχει αναλάβει το κομμάτι από το κόμβο Κλειδιού. Τα διόδια των Μαλγάρων βρίσκονται λίγα χιλιόμετρα βορειότερα, ανήκουν ακόμα στο ΤΕΟ και πρακτικά πληρώνεις για τη διαδρομή από Θεσσαλονίκη προς Κατερίνη και Βέροια. Από τις πολλές διαδρομές Θεσσαλονίκη-Κατερίνη που γίνονται καθημερινά (αναλυτικά στοιχεία για τη κυκλοφορία υπάρχουν στο Παρατηρητήριο της Εγνατίας Οδού) όμως, η εταιρία δεν παίρνει ούτε λεπτό γιατί τα πρώτα 'δικά της' διόδια βρίσκονται στη Λεπτοκαρυά, αρκετά νοτιότερα από τη Κατερίνη. Οπότε τι κάνει για να εισπράξει; Βάζει διόδια ακριβώς στην άκρη της δικαιοδοσίας της, ~10Km από τα Μάλγαρα. Και διπλοπλήρωνε εσύ οδηγέ...
Αντίθετα, όπως έχω ξαναγράψει, στο Πολύμυλο θα πλήρωνα ευχαρίστως ένα λογικό αντίτιμο.
Πάντως αν οι σταθμοί των διοδίων είναι στις εισόδους-εξόδους των αυτοκινητοδρόμων και αν δεν διακόπτουν την κυκλοφορία και αν αντικαταστήσουν τους υπάρχοντες και αν δεν σημαίνουν αύξηση των διοδίων για τις διαδρομές πχ Αθήνα-Λαμία εγώ το θεωρώ βελτίωση.
Σε ένα κλειστό και σχετικά σύντομο αυτοκινητόδρομο (όπως λχ. η Αττική Οδός) ναι. Σε μεγάλες διαδρομές όμως (λχ ΠΑΘΕ, Εγνατία) ενισχύει το ολιγοπώλιο των ΣΕΑ. Για παράδειγμα, τώρα κατεβαίνοντας για Αθήνα μπορώ να βγω στη Λαμία και να βάλω βενζίνη φτηνότερα μέσα στη πόλη αντί να πληρώνω χρυσάφι στα πρατήρια επί της εθνικής. Εννοείται ότι χάνω χρόνο έτσι (*αλλά είμαι γλήγορος και τον αναπληρώνω στη διαδρομή *) αλλά τουλάχιστον ως καταναλωτής έχω τη δυνατότητα επιλογής. Αν όμως πληρώνω 2 * κάτι ευρώ, γίνεται τεχνητά ασύμφορο.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Ma einai aplo, an o extra stathmos einai ontws ekei pou katalaba (did ston gnwsto paradromo ligo prin to ipsos tou antistoixou kanonikou stathmou k meta to Goodies, ton Germano k ta katastimata/grafeia pou epontai ), tote den enoxlei praktika kanenan katoiko oute ergazomeno. Isa isa tha tous glitwsei apo tis epikindines ntalikes pou mpainoun epi toutou se ena paradromo pou den einai sxediasmenos gia autes.Και θα μπορεί, έτσι, κάποιος που μένει στον Αγ. Στέφανο και δουλεύει λίγο παρα δίπλα, στις Αφίδνες, το Καπανδρίτι, κλπ, να πηγαινοέρχεται χωρίς χαράτσι?...
Το ξανα λεω για να γινει κατανοητο...... Κατ' αρχην το κρατος ισχυριζεται οτι δεν εχει χρηματα να χρηματοδοτησει το εργο......και ετσι θα επρεπε να δανειστει κατι που δεν πρεπει να γινεται γιατι ηδη χρωσταμε 300 δις.....και η ΕΕ δεν θελει να ειμαστε υπερδανισμενοι.... ετσι με τις εταιριες κουβεντιαζει για να βρουν αυτες πηγες χρηματοδοτησης ειτε απο δικα τους λεφτα ειτε απο τραπεζικο τομεα Ε.Ε. κ.λ.π. Εχουν κανει μια προβλεψη με βαση την κυκλοφορια για το ποσα μπορει να μαζεψει ο αναδοχος και απο τα διοδια.... μετα πανε σε τραπεζες παρουσιαζουν μαζυ με ολα τα αλλα και τις μελλοντικες εισπραξεις σαν εγγυηση και συμφωνουν τον τραπεζικο δανισμο.... Στο υπολογισμο των εισπραξεων ειχε υπολογιστει και το οτι θα πληρωνουμε ανα χλμ οσοι τον χρησιμοποιουν.... ετσι λοιπον Το Κρατος δινει την δυνατοτητα να ειναι φερεγγυα η εταιρια μεσω των εισπραξεων για να δανειζεται απο οπου θελει.... Τωρα ποιες περιοχες θα αρχισουν να πληρωνουν ειναι θεμα του κρατους.... να το αποφασισει. Σε μελετες μαλιστα για την χρηματοδοτηση του δρομου απο Λαμια περιπου μεχρι Παναγια ψηλα στην Ηπειρο δεν εβγαιναν τα νουμερα για τις εισπραξεις και την εξοφληση του εργολαβου απο την κυκλοφορια που προβλεπουν να εχει..... Αν καποιος ξερει κατι παρα πανω ας το αναφερει....
Τι ακριβώς σημαίνει 'δεν έβγαιναν τα νούμερα'? Πόσο σύντομα, δηλαδή, ήθελε ο ανάδοχος να τον εξοφλήσουν?...
Να ρωτήσω κάτι άλλο: Διαφωνείτε ότι γενικά τα διόδια και ειδικά τα έξτρα διόδια σε σημεία σαν αυτά που συζητάμε είναι ΑΔΙΚΟΣ και ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟΣ τρόπος συγκέντρωσης κεφαλαίου? Ότι πρέπει να βρεθεί άλλος τρόπος ώστε να μην πληρώσουν τη νύφη αυτοί που δε φταίνε σε τίποτα, που έτυχε να μένουν π.χ. στον Αγ.Στέφανο και να δουλεύουν λίγο παρακάτω, και δεν τους περισσεύουν να τα δώσουν? Ότι αν το πρόβλημα ήταν τα 'διαφυγόντα κέρδη' απ' όσους χρησιμοποιούν τον παράδρομο της Ε.Ο. για να περάσουν το κομμάτι των Αφιδνών (που είναι δικαίωμά τους, φυσικά) δε θα μιλούσαμε για διόδια στον Αγ.Στέφανο και στη Βαρυμπόμπη?... Κι ότι αν αληθεύουν όλα αυτά που διαβάζουμε και το καταπιούμε αμάσητο αυτό που πάνε να κάνουν οι 'μάγκες' με τις ευλογίες του κράτους, που υπογράφει ό,τι να 'ναι, σε λίγο θα πληρώνουμε μέχρι και για τη θέα απ' το μπαλκόνι μας προκειμένου κάποιοι να χτίζουν το ένα εξοχικό μετά το άλλο?
Ξέρω, όλα για το καλό μας είναι, απλά μερικοί είμαστε αντιδραστικοί από τη φύση μας.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Ma einai aplo, an o extra stathmos einai ontws ekei pou katalaba (did ston gnwsto paradromo ligo prin to ipsos tou antistoixou kanonikou stathmou k meta to Goodies, ton Germano k ta katastimata/grafeia pou epontai ), tote den enoxlei praktika kanenan katoiko oute ergazomeno. Isa isa tha tous glitwsei apo tis epikindines ntalikes pou mpainoun epi toutou se ena paradromo pou den einai sxediasmenos gia autes.Πρακτικά αναφέρεσαι σε διόδια στον παράδρομο που σκοπό έχουν να πιάσουν όσους προσπαθούν να αποφύγουν τα ήδη υπάρχοντα διόδια. Αν έτσι έχουν τα πράγματα οι κινούμενοι επί της εθνικής δε θα πληρώνουν κάτι παραπάνω (εκτός από τους ΑγιοΣτεφανίτες που δουλεύουν ακόμα βορειότερα).
-
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
εκτός από τους ΑγιοΣτεφανίτες που δουλεύουν ακόμα βορειότεραEpalambanw AN isxiei auto pou katalaba oute autoi tha exoun problima giati exoun enan paralilo mesa apo ton oikismo pou telika sinantietai me ton paradromo tis ethnikis meta tin pista kart k to zaxaroplastio (Nikolopoulos i kati tetoio). Bebaia autos o paralillos einai praktika aprospelastos apo tis ntalikes opote telos gia autes i kabantza.
Sorry, sas exw taraksei me ta greeklish alla to pc pou eimai exei tis dikes tou protimiseis sxetika me ti glwssa tou pliktrologiou tou
-
Τα διόδια πρέπει να υπάρχουν , να είναι δίκαια με βάση τα χιλιόμετρα που κάνει κάποιος και να υπάρχουν οι εναλλακτικές λύσεις που θα τις προτιμήσει όποιος κάνει μιά κοντινή διαδρομή . Πάντως γιά τον πραγματικό κόσμο τα διόδια δεν είναι πρόβλημα , άμα κερδίζει χρόνο και καύσιμο ,είδατε ότι η αττική οδός θα αποπληρωθεί στον μισό χρόνο και με τα υπόλοιπα έσοδα της σύμβασης των 25 χρόνων θα κάνουν την γραμμή 4 του μετρό . Πρέπει τους δρόμουσ να τους πληρώνουν οι χρήστες και να εξασφαλίζεται η δυνατότητα επιλογής στον οδηγό από μικρότερους δρόμους στους οποίους βέβαια δεν θα τον συμφέρει να πηγαίνει αυτός που κάνει ταξίδι . Οσο γιά το αίσχος των νταλικών στον παράδρομο στον Αγιο Στέφανο , ας βάλουν ένα συνεργείο τροχαίας να κάνει έλεγχο στα οχήματα , οπότε με τα πρόστιμα που θα τρώνε να δεις πως θα αλλάξουν συμπεριφορά , όπως αλλάζουν όταν ταξιδεύουν στο εξωτερικό .
-
ας βαλουν παντου διοδια ρε παιδια, αφου και φθηνα ειναι και αψογους δρομους εχουμε...
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Epalambanw AN isxiei auto pou katalaba oute autoi tha exoun problima giati exoun enan paralilo mesa apo ton oikismo pou telika sinantietai me ton paradromo tis ethnikis meta tin pista kart k to zaxaroplastio (Nikolopoulos i kati tetoio). Bebaia autos o paralillos einai praktika aprospelastos apo tis ntalikes opote telos gia autes i kabantza.Θα εννοείς αυτόν που περνάει απο έναν μικρό οικισμό Ποντίων λέγεται άν δέν κάνω λάθος, με κάτι σποραδικές ταβέρνες. Αυτόν ακολουθώ πάντα και εγώ για τον παράδρομο είναι άνετος κυκλοφορείται και απο νταλίκες.
Αυξηση διοδίων (ξανά!)