Για να πω την αλήθεια μπήκα να δω τι γίνεται με το περιοδικο αφου δεν βρήκα στα περίπτερα το τευχος Μαιου. Δεν έχω παρακολουθήσει τις δημοσιεύσεις αλλά απο τις 2-3 τελευταίες σελίδες ψιλοεφριξα. Τελικά η κυκλοφορια του διεκόπη οριστικά;
Ως αναγνώστης του περιοδικού εδω και 35 χρόνια ειμαι πρόθυμος να στηρίξω την εκδοσή του αρκει να ξέρω οτι οι εργαζόμενοι ΠΗΡΑΝ ΤΑ ΔΕΔΟΥΛΕΥΜΕΝΑ. Αγαπάω τους 4Τ, μεγαλωσα μ αυτους, ειναι κοματι του εαυτου μου και θελω να τους βλέπω καθε μηνα στα περιπτερα. Αλλά οχι στις πλάτες ΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ.
Ας βάλουν το χερι στην τσεπη να σωσουν τα παιδια τους αυτοι που τα χρόνια των παχιων αγελαδων κερδιζαν.
Latest posts made by euklides
-
RE: Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
-
RE: Τα συνεργεια μας κλεβουν. Μπορουμε να αντισταθούμε;
Ο χρήστης Storm έγραψε:
[Δεν ξέρω ποιο συνεργείο πήρε τόσα χρήματα, αλλά service 2ετίας σε Ηyundai coupe 2006 στον Μητρόπουλο (service αρχές του 2009) κόστισε φουλ 110euro χωρίς να αλλαχθούν τα μπουζί αφού το αυτοκίνητο είχε μόλις 5000χλμ...
Τα 110euro περιέχουν τα ακριβά λάδια της Hyundai καθώς και κάρτα καυσαερίων.Χρέωσαν 1 ώρα εργασία ... παρόλο που το αυτοκίνητο ήταν μέσα στο συνεργείο (σε αναμονή) περίπου 3 ώρες.
Όλα αυτά δηλώνουν ότι το κάθε συνεργείο έχει την δική του πολιτική εξυπηρέτησης και συμπεριφοράς...
υ.γ. αν μπορούσα να πάω το 207 στον Μητρόπουλο θα ήμουν εκεί μόνιμος πελάτης... Τυχεροί οι κάτοχοι των Hyundai...
Εγινε ερευνα αγορας σε 3 εξουσιοδοτημενα: Τσαπαλος, Λαμπρινουδης & auto point. Κοστος απο 310 εως 325 €. Ρωτησα και μη εξουσιοδοτημενο που στην ταμπελα εγραφε hyundai αλλα έφτιαχνε τα πάντα (εγω ειδα 3 οπελ εκεινη την ώρα). Κόστος 130 € με γνήσια αντ/κα και κατι άγνωστα λάδια. Με castrol + 20 ευρω. Την άλλη φορά μάλλον σ΄ αυτον θα πάω αν παρω καλες συστάσεις.
Και κατι για την εγγύηση: Διαβάζοντας προσεκτικα το service book αναφέρει ότι μπορείς να το συντηρείς οπουδήποτε αρκεί να γράφονται αναλυτικά οι εργασίες και οι κωδικοι (μαλλον ενννοει τα serial number) των αντ/κων που μπαινουν.
-
RE: Τα συνεργεια μας κλεβουν. Μπορουμε να αντισταθούμε;
Τελικα με την εγγυηση τι γινεται; Αν το πας σε μη εξουσιοδοτημενο ακυρώνεται ή όχι;
-
Τα συνεργεια μας κλεβουν. Μπορουμε να αντισταθούμε;
Γεια σας αγαπητοι φιλοι.
Παρ΄ολο που υπάρχει παρόμοιο θεμα στο forum, εχει φτασει στην 253 σελ. και εχει λιγο κορεστεί.
Εγω θέλω να θέσω το θέμα εξουσιοδοτημένα συνεργεια σε κάπως διαφορετική βάση. Δειτε το περιστατικο: Σερβις 2ετιας του hyundai getz (9200 χλμ) με λαδια,υγρα φρ. φιλτρα και μπουζι δηλ μονο αναλώσιμα, 320 ΕΥΡΩ !! Για την εργασια που δεν ειναι ουτε 1 ώρα χρεωνουν **2,5 ώρες!!!! **
Αν αυτο δεν ειναι ληστεία, τι είναι; Σε μια εποχή που ο κόσμος υποφέρει, η βενζίνη έγινε ... σαμπανια, οι μισθοι μειώνονται, μαγαζια κλείνουν και οι περισσότεροι επαγγελματίες κανουν εκπτώσεις για να επιβιώσουν, οι άρχοντες των εξουσιοδοτημένων ζουν στον κόσμο τους και επιμένουν να μας **κλέβουν **και να μας κοροιδεύουν. Για ποια άλλη υπηρεσία θα δεχόσασταν να πληρώσετε τη 1 ωρα για 2,5;
Το θέμα ειναι πως μπορουμε να αντισταθούμε;
Κατ΄ αρχην με κατακλυσμό τηλεφώνων στις αντιπροσωπειες. Αν καθημερινα δέχονται καμμια εκατοστή τηλεφωνήματα δυσαρεστημένων πελατών μπορεί να το σκεφτουν.
Μετα με επιτόπιο παζαρι. Καθένας που παραλαμβάνει το αυτοκινητο του να διαμαρτυρεται για τις υψηλές χρεώσεις και να ζητάει έκπτωση. Καλύτερα αυτά να γίνονται μεγαλοφώνως μπας και ξυπνήσουν και οι υπόλοιποι πελάτες που βρίσκονται εκεί.
Περιμένω να καταθέσετε τις προτάσεις σας. -
RE: Τα συνεργεια μας κλεβουν. Μπορουμε να αντισταθούμε;
Γεια σας αγαπητοι φιλοι.
Παρ΄ολο που υπάρχει παρόμοιο θεμα στο forum, εχει φτασει στην 253 σελ. και εχει λιγο κορεστεί.
Εγω θέλω να θέσω το θέμα εξουσιοδοτημένα συνεργεια σε κάπως διαφορετική βάση. Δειτε το περιστατικο: Σερβις 2ετιας του hyundai getz (9200 χλμ) με λαδια,υγρα φρ. φιλτρα και μπουζι δηλ μονο αναλώσιμα, 320 ΕΥΡΩ !! Για την εργασια που δεν ειναι ουτε 1 ώρα χρεωνουν **2,5 ώρες!!!! **
Αν αυτο δεν ειναι ληστεία, τι είναι; Σε μια εποχή που ο κόσμος υποφέρει, η βενζίνη έγινε ... σαμπανια, οι μισθοι μειώνονται, μαγαζια κλείνουν και οι περισσότεροι επαγγελματίες κανουν εκπτώσεις για να επιβιώσουν, οι άρχοντες των εξουσιοδοτημένων ζουν στον κόσμο τους και επιμένουν να μας **κλέβουν **και να μας κοροιδεύουν. Για ποια άλλη υπηρεσία θα δεχόσασταν να πληρώσετε τη 1 ωρα για 2,5;
Το θέμα ειναι πως μπορουμε να αντισταθούμε;
Κατ΄ αρχην με κατακλυσμό τηλεφώνων στις αντιπροσωπειες. Αν καθημερινα δέχονται καμμια εκατοστή τηλεφωνήματα δυσαρεστημένων πελατών μπορεί να το σκεφτουν.
Μετα με επιτόπιο παζαρι. Καθένας που παραλαμβάνει το αυτοκινητο του να διαμαρτυρεται για τις υψηλές χρεώσεις και να ζητάει έκπτωση. Καλύτερα αυτά να γίνονται μεγαλοφώνως μπας και ξυπνήσουν και οι υπόλοιποι πελάτες που βρίσκονται εκεί.
Περιμένω να καταθέσετε τις προτάσεις σας. -
RE: Tελικα που βρισκεται το προβλημα της ελληνικης οικονομιας;
Εντάξει, δεν μπηκαν όλοι στο Δημόσιο με ρουσφέτι, εμεις που μπηκαμε με **γραπτο διαγωνισμο του ΑΣΕΠ, **υπηρετουμε 10 χρονια και παιρνουμε 1050 € (συνολικα μαζι με επιδοματα) τι να πουμε; Κι αν καποιοι απολυθουν αυτοι ποιοι θα ειναι; Τα ρουσφετια μηπως;
-
RE: Mitsubishi Colt και προσφορα εταιριας
Για τιμες δεν ξερω. Προσεξε λιγο το θεμα της αξιοπιστιας γιατι το colt ειναι χαμηλα στους δεικτες του autotriti. Παραξενο βεβαια για mitsubishi, εκτος αν παιζει τιποτα αλλο με αυτους τους δεικτες αξιοπιστιας.
-
RE: ΦΡΕΝΑ COROLLA
Καλημέρα. Είδα το ποστ τώρα και επειδή δεν είχα κάτσει ποτέ να μετρήσω πόσο απέχει το πεντάλ του φρένου τέρμα πατημένο από το πατάκι, κατέβηκα στο γκαράζ και το κοίταξα.
Είναι σχεδόν τρία δάχτυλα η πίσω πλευρά του, στο σημείο που καμπυλώνει για να γυρίσει μπροστά και να καταλήξει στο τμήμα που καλύπτεται με το ελαστικό, εκεί με άλλα λόγια που πατάει το πόδι. Στο ίδιο σημείο, έχω την αίσθηση καταλήγει και όταν φρενάρω ευρισκόμενος σε κίνηση. Πάντως αν σε προβληματίζει τόσο πολύ, ζήτα για τεστ κάποιο άλλο αυτοκίνητο κατά προτίμηση Auris και κοίτα αν η αίσθηση σε αυτό κατά το φρενάρισμα, είναι η ίδια που έχεις στην Κορόλλα σου [/quote]Και παλι ευχαριστω. Τελικα την πιο ουσιαστικη βοηθεια μπορουμε νε την εχουμε μονο απο κατοχους παρομοιων (σχεδον) αυτοκινητων.
-
RE: ΦΡΕΝΑ COROLLA
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Παιδιά, για να μαστε ξεκάθαροι: ανεξαρτήτως 'αίσθησης' (που είναι εντελώς υποκειμενικό), αν το πεντάλ βουλιάζει σιγά σιγά στο πάτωμα στο φανάρι πχ τότε έχει πρόβλημα η αντλία.-
Όπως το περιέγραψε ο φίλος, αυτό το συμπέρασμα βγαίνει: τρομπα φρένου!
Για να το τσεκάρει καλύτερα, πρέπει την ώρα που έχει φθάσει το πεντάλ στο τέρμα να το αφήσει και να το ξαναπατήσει στιγμιαία...αν σηκωθεί και σκληρήνει (προσοχή μην απομονώσετε ποτέ τις δύο προηγούμενες λέξεις, θα βγει λάθος συμπέρασμα) τότε είναι σίγουρα τρόμπα με μία μικρή πιθαανότητα να θέλει μία εξαέρωση το κύκλωμα...Παντως οταν τρομπαρω σκληραινει προς στιγμη, μεχρι να ξαναυποχωρησει. Επισης σκληραινει με τραβηγμενο χειροφρενο...