Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αυξηση διοδίων (ξανά!)
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Αυξηση διοδίων (ξανά!)
    • 1
    • 2
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 102
    • 103
    • 20 / 103
    Περί αυτοκίνησης
    232
    2043
    9692
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      go_for_pole last edited by

      Ο χρήστης 224.v έγραψε:
      Σε μελετες μαλιστα για την χρηματοδοτηση του δρομου απο Λαμια περιπου μεχρι Παναγια ψηλα στην Ηπειρο δεν εβγαιναν τα νουμερα για τις εισπραξεις και την εξοφληση του εργολαβου απο την κυκλοφορια που προβλεπουν να εχει..... Αν καποιος ξερει κατι παρα πανω ας το αναφερει....

      An katalabainw kala milas gia ton E65 pou den anamenetai na einai kerdoforos apo ta diodia mono giauto tha epidotitai i diaxeiristria etairia.

      K kati akomi to opoio einai xaraktiristiko tis olis katastasis: Auti ti stigmi kaneis den kserei pou tha mpoun ta diodia ston Agio Stefano. Basika den iparxei se kanena dimosieuma. Xthes pou perasa apo tin perioxi eida kapoies ergasies k eimai sxedon sigouros oti auto pou eida afora ton extra stathmo. An ontws einai sto meros pou eida, tote olos autos o thorivos einai pantelws adikaiologitos.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nidosan last edited by

        Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
        Xthes pou perasa apo tin perioxi eida kapoies ergasies k eimai sxedon sigouros oti auto pou eida afora ton extra stathmo. An ontws einai sto meros pou eida, tote olos autos o thorivos einai pantelws adikaiologitos.

        Τι είδες Κώστα που κάνει όλο αυτό το 'θόρυβο' παντελώς αδικαιολόγητο?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          go_for_pole last edited by

          Ma einai aplo, an o extra stathmos einai ontws ekei pou katalaba (did ston gnwsto paradromo ligo prin to ipsos tou antistoixou kanonikou stathmou k meta to Goodies, ton Germano k ta katastimata/grafeia pou epontai ), tote den enoxlei praktika kanenan katoiko oute ergazomeno. Isa isa tha tous glitwsei apo tis epikindines ntalikes pou mpainoun epi toutou se ena paradromo pou den einai sxediasmenos gia autes.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Οποιαδήποτε τέτοια κόλπα θα πλήξουν κάποιους που αυτός είναι ο δρόμος για το σπίτι τους ή για τη δουλειά τους. Συμφωνώ να μετακομίσουν τα διόδια των Αφιδνών σε άλλο σημείο λίγο μακρύτερα που να μην μπορούν να το αποφύγουν αλλά και που να μην είναι σε γούβα όπως τώρα, κοστίζει πολύ σε καύσιμο.

            Πάντως αν οι σταθμοί των διοδίων είναι στις εισόδους-εξόδους των αυτοκινητοδρόμων και αν δεν διακόπτουν την κυκλοφορία και αν αντικαταστήσουν τους υπάρχοντες και αν δεν σημαίνουν αύξηση των διοδίων για τις διαδρομές πχ Αθήνα-Λαμία εγώ το θεωρώ βελτίωση. Φοβάμαι όμως ότι ούτε εγώ που τα γράφω τα πιστεύω αυτά και είμαι σίγουρος ότι δεν διευκολύνει το ότι έχω βάλει πολλά 'αν'....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Z
              zorz last edited by

              Ο χρήστης nidosan έγραψε:

              (Ριζοσπάστης says)
              -Κατάργηση όλων των διοδίων.
              -Ελεύθερη διέλευση, χωρίς κανένα χαράτσι στους εθνικούς δρόμους, Αττική οδό, μεγάλες οδικές αρτηρίες.
              -Δημόσιες σύγχρονες δωρεάν συγκοινωνίες.
              -Υποδομές και έργα που πρέπει να αναλαμβάνει το κράτος χωρίς να πληρώνει ο λαός.

              Ώρες ώρες αυτοί δεν έχουν καμία επαφή με τη πραγματικότητα. Λες και ζούμε στο Ντουμπάι ή τη Νιγηρία όπου το κράτος έχει δικές του πηγές εισοδήματος. Στην Ελλάδα ζούμε, η τσέπη του κράτους τροφοδοτείται από τη δική μου και τη δική σου τσέπη!

              Για να προλάβω ενδεχόμενες ως 'τιμητής των ξένων κατασκευαστικών', κι εμένα με εκνευρίζουν αυτές οι αποικιοκρατικές συμβάσεις αλλά ας μιλάμε σε κάποια λογική βάση. Η άσφαλτος δεν φυτρώνει μόνη της!

              Πάντως για να καταλάβετε την πουσ... των αναδόχων εταιριών, η 'Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου' έχει αναλάβει το κομμάτι από το κόμβο Κλειδιού. Τα διόδια των Μαλγάρων βρίσκονται λίγα χιλιόμετρα βορειότερα, ανήκουν ακόμα στο ΤΕΟ και πρακτικά πληρώνεις για τη διαδρομή από Θεσσαλονίκη προς Κατερίνη και Βέροια. Από τις πολλές διαδρομές Θεσσαλονίκη-Κατερίνη που γίνονται καθημερινά (αναλυτικά στοιχεία για τη κυκλοφορία υπάρχουν στο Παρατηρητήριο της Εγνατίας Οδού) όμως, η εταιρία δεν παίρνει ούτε λεπτό γιατί τα πρώτα 'δικά της' διόδια βρίσκονται στη Λεπτοκαρυά, αρκετά νοτιότερα από τη Κατερίνη. Οπότε τι κάνει για να εισπράξει; Βάζει διόδια ακριβώς στην άκρη της δικαιοδοσίας της, ~10Km από τα Μάλγαρα. Και διπλοπλήρωνε εσύ οδηγέ...

              Αντίθετα, όπως έχω ξαναγράψει, στο Πολύμυλο θα πλήρωνα ευχαρίστως ένα λογικό αντίτιμο.

              Πάντως αν οι σταθμοί των διοδίων είναι στις εισόδους-εξόδους των αυτοκινητοδρόμων και αν δεν διακόπτουν την κυκλοφορία και αν αντικαταστήσουν τους υπάρχοντες και αν δεν σημαίνουν αύξηση των διοδίων για τις διαδρομές πχ Αθήνα-Λαμία εγώ το θεωρώ βελτίωση.

              Σε ένα κλειστό και σχετικά σύντομο αυτοκινητόδρομο (όπως λχ. η Αττική Οδός) ναι. Σε μεγάλες διαδρομές όμως (λχ ΠΑΘΕ, Εγνατία) ενισχύει το ολιγοπώλιο των ΣΕΑ. Για παράδειγμα, τώρα κατεβαίνοντας για Αθήνα μπορώ να βγω στη Λαμία και να βάλω βενζίνη φτηνότερα μέσα στη πόλη αντί να πληρώνω χρυσάφι στα πρατήρια επί της εθνικής. Εννοείται ότι χάνω χρόνο έτσι (*αλλά είμαι γλήγορος και τον αναπληρώνω στη διαδρομή *) αλλά τουλάχιστον ως καταναλωτής έχω τη δυνατότητα επιλογής. Αν όμως πληρώνω 2 * κάτι ευρώ, γίνεται τεχνητά ασύμφορο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nidosan last edited by

                Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                Ma einai aplo, an o extra stathmos einai ontws ekei pou katalaba (did ston gnwsto paradromo ligo prin to ipsos tou antistoixou kanonikou stathmou k meta to Goodies, ton Germano k ta katastimata/grafeia pou epontai ), tote den enoxlei praktika kanenan katoiko oute ergazomeno. Isa isa tha tous glitwsei apo tis epikindines ntalikes pou mpainoun epi toutou se ena paradromo pou den einai sxediasmenos gia autes.

                Και θα μπορεί, έτσι, κάποιος που μένει στον Αγ. Στέφανο και δουλεύει λίγο παρα δίπλα, στις Αφίδνες, το Καπανδρίτι, κλπ, να πηγαινοέρχεται χωρίς χαράτσι?...

                Το ξανα λεω για να γινει κατανοητο...... Κατ' αρχην το κρατος ισχυριζεται οτι δεν εχει χρηματα να χρηματοδοτησει το εργο......και ετσι θα επρεπε να δανειστει κατι που δεν πρεπει να γινεται γιατι ηδη χρωσταμε 300 δις.....και η ΕΕ δεν θελει να ειμαστε υπερδανισμενοι.... ετσι με τις εταιριες κουβεντιαζει για να βρουν αυτες πηγες χρηματοδοτησης ειτε απο δικα τους λεφτα ειτε απο τραπεζικο τομεα Ε.Ε. κ.λ.π. Εχουν κανει μια προβλεψη με βαση την κυκλοφορια για το ποσα μπορει να μαζεψει ο αναδοχος και απο τα διοδια.... μετα πανε σε τραπεζες παρουσιαζουν μαζυ με ολα τα αλλα και τις μελλοντικες εισπραξεις σαν εγγυηση και συμφωνουν τον τραπεζικο δανισμο.... Στο υπολογισμο των εισπραξεων ειχε υπολογιστει και το οτι θα πληρωνουμε ανα χλμ οσοι τον χρησιμοποιουν.... ετσι λοιπον Το Κρατος δινει την δυνατοτητα να ειναι φερεγγυα η εταιρια μεσω των εισπραξεων για να δανειζεται απο οπου θελει.... Τωρα ποιες περιοχες θα αρχισουν να πληρωνουν ειναι θεμα του κρατους.... να το αποφασισει. Σε μελετες μαλιστα για την χρηματοδοτηση του δρομου απο Λαμια περιπου μεχρι Παναγια ψηλα στην Ηπειρο δεν εβγαιναν τα νουμερα για τις εισπραξεις και την εξοφληση του εργολαβου απο την κυκλοφορια που προβλεπουν να εχει..... Αν καποιος ξερει κατι παρα πανω ας το αναφερει....

                Τι ακριβώς σημαίνει 'δεν έβγαιναν τα νούμερα'? Πόσο σύντομα, δηλαδή, ήθελε ο ανάδοχος να τον εξοφλήσουν?...

                Να ρωτήσω κάτι άλλο: Διαφωνείτε ότι γενικά τα διόδια και ειδικά τα έξτρα διόδια σε σημεία σαν αυτά που συζητάμε είναι ΑΔΙΚΟΣ και ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟΣ τρόπος συγκέντρωσης κεφαλαίου? Ότι πρέπει να βρεθεί άλλος τρόπος ώστε να μην πληρώσουν τη νύφη αυτοί που δε φταίνε σε τίποτα, που έτυχε να μένουν π.χ. στον Αγ.Στέφανο και να δουλεύουν λίγο παρακάτω, και δεν τους περισσεύουν να τα δώσουν? Ότι αν το πρόβλημα ήταν τα 'διαφυγόντα κέρδη' απ' όσους χρησιμοποιούν τον παράδρομο της Ε.Ο. για να περάσουν το κομμάτι των Αφιδνών (που είναι δικαίωμά τους, φυσικά) δε θα μιλούσαμε για διόδια στον Αγ.Στέφανο και στη Βαρυμπόμπη?... Κι ότι αν αληθεύουν όλα αυτά που διαβάζουμε και το καταπιούμε αμάσητο αυτό που πάνε να κάνουν οι 'μάγκες' με τις ευλογίες του κράτους, που υπογράφει ό,τι να 'ναι, σε λίγο θα πληρώνουμε μέχρι και για τη θέα απ' το μπαλκόνι μας προκειμένου κάποιοι να χτίζουν το ένα εξοχικό μετά το άλλο?

                Ξέρω, όλα για το καλό μας είναι, απλά μερικοί είμαστε αντιδραστικοί από τη φύση μας.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lokatzis last edited by

                  Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                  Ma einai aplo, an o extra stathmos einai ontws ekei pou katalaba (did ston gnwsto paradromo ligo prin to ipsos tou antistoixou kanonikou stathmou k meta to Goodies, ton Germano k ta katastimata/grafeia pou epontai ), tote den enoxlei praktika kanenan katoiko oute ergazomeno. Isa isa tha tous glitwsei apo tis epikindines ntalikes pou mpainoun epi toutou se ena paradromo pou den einai sxediasmenos gia autes.

                  Πρακτικά αναφέρεσαι σε διόδια στον παράδρομο που σκοπό έχουν να πιάσουν όσους προσπαθούν να αποφύγουν τα ήδη υπάρχοντα διόδια. Αν έτσι έχουν τα πράγματα οι κινούμενοι επί της εθνικής δε θα πληρώνουν κάτι παραπάνω (εκτός από τους ΑγιοΣτεφανίτες που δουλεύουν ακόμα βορειότερα).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    go_for_pole last edited by

                    Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
                    εκτός από τους ΑγιοΣτεφανίτες που δουλεύουν ακόμα βορειότερα

                    Epalambanw AN isxiei auto pou katalaba oute autoi tha exoun problima giati exoun enan paralilo mesa apo ton oikismo pou telika sinantietai me ton paradromo tis ethnikis meta tin pista kart k to zaxaroplastio (Nikolopoulos i kati tetoio). Bebaia autos o paralillos einai praktika aprospelastos apo tis ntalikes opote telos gia autes i kabantza.

                    Sorry, sas exw taraksei me ta greeklish alla to pc pou eimai exei tis dikes tou protimiseis sxetika me ti glwssa tou pliktrologiou tou

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      criuser last edited by

                      Τα διόδια πρέπει να υπάρχουν , να είναι δίκαια με βάση τα χιλιόμετρα που κάνει κάποιος και να υπάρχουν οι εναλλακτικές λύσεις που θα τις προτιμήσει όποιος κάνει μιά κοντινή διαδρομή . Πάντως γιά τον πραγματικό κόσμο τα διόδια δεν είναι πρόβλημα , άμα κερδίζει χρόνο και καύσιμο ,είδατε ότι η αττική οδός θα αποπληρωθεί στον μισό χρόνο και με τα υπόλοιπα έσοδα της σύμβασης των 25 χρόνων θα κάνουν την γραμμή 4 του μετρό . Πρέπει τους δρόμουσ να τους πληρώνουν οι χρήστες και να εξασφαλίζεται η δυνατότητα επιλογής στον οδηγό από μικρότερους δρόμους στους οποίους βέβαια δεν θα τον συμφέρει να πηγαίνει αυτός που κάνει ταξίδι . Οσο γιά το αίσχος των νταλικών στον παράδρομο στον Αγιο Στέφανο , ας βάλουν ένα συνεργείο τροχαίας να κάνει έλεγχο στα οχήματα , οπότε με τα πρόστιμα που θα τρώνε να δεις πως θα αλλάξουν συμπεριφορά , όπως αλλάζουν όταν ταξιδεύουν στο εξωτερικό .

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                      Εμαθα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        spiros last edited by

                        ας βαλουν παντου διοδια ρε παιδια, αφου και φθηνα ειναι και αψογους δρομους εχουμε...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          fantomas3004 last edited by

                          Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                          Epalambanw AN isxiei auto pou katalaba oute autoi tha exoun problima giati exoun enan paralilo mesa apo ton oikismo pou telika sinantietai me ton paradromo tis ethnikis meta tin pista kart k to zaxaroplastio (Nikolopoulos i kati tetoio). Bebaia autos o paralillos einai praktika aprospelastos apo tis ntalikes opote telos gia autes i kabantza.

                          Θα εννοείς αυτόν που περνάει απο έναν μικρό οικισμό Ποντίων λέγεται άν δέν κάνω λάθος, με κάτι σποραδικές ταβέρνες. Αυτόν ακολουθώ πάντα και εγώ για τον παράδρομο είναι άνετος κυκλοφορείται και απο νταλίκες.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            fantomas3004 last edited by

                            Ο χρήστης spiros έγραψε:
                            ας βαλουν παντου διοδια ρε παιδια, αφου και φθηνα ειναι και αψογους δρομους εχουμε...

                            Αθηνών - Πατρών 3 ευρώ και τα σχέδια του μελλοντικού δρόμου είναι ακόμα στα χαρτιά, ούτε οι ίδιοι ξέρουν άν και πότε θα ξεκινήσουν προπαντώς πότε θα τελειώσουν.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spiros last edited by

                              Ο χρήστης fantomas3004 έγραψε:

                              ας βαλουν παντου διοδια ρε παιδια, αφου και φθηνα ειναι και αψογους δρομους εχουμε...

                              Αθηνών - Πατρών 3 ευρώ και τα σχέδια του μελλοντικού δρόμου είναι ακόμα στα χαρτιά, ούτε οι ίδιοι ξέρουν άν και πότε θα ξεκινήσουν προπαντώς πότε θα τελειώσουν.

                              στο δρομο αυτο θα επρεπε να σε πληρωνει το κρατος για να μπεις.-

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • elteo
                                elteo last edited by

                                Ο χρήστης spiros έγραψε:

                                ας βαλουν παντου διοδια ρε παιδια, αφου και φθηνα ειναι και αψογους δρομους εχουμε...

                                Αθηνών - Πατρών 3 ευρώ και τα σχέδια του μελλοντικού δρόμου είναι ακόμα στα χαρτιά, ούτε οι ίδιοι ξέρουν άν και πότε θα ξεκινήσουν προπαντώς πότε θα τελειώσουν.

                                στο δρομο αυτο θα επρεπε να σε πληρωνει το κρατος για να μπεις.-

                                Εσύ θα γινόσουν πλούσιος με αυτό τον τρόπο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  spiros last edited by

                                  Ο χρήστης elteo έγραψε:

                                  ας βαλουν παντου διοδια ρε παιδια, αφου και φθηνα ειναι και αψογους δρομους εχουμε...

                                  Αθηνών - Πατρών 3 ευρώ και τα σχέδια του μελλοντικού δρόμου είναι ακόμα στα χαρτιά, ούτε οι ίδιοι ξέρουν άν και πότε θα ξεκινήσουν προπαντώς πότε θα τελειώσουν.

                                  στο δρομο αυτο θα επρεπε να σε πληρωνει το κρατος για να μπεις.-

                                  Εσύ θα γινόσουν πλούσιος με αυτό τον τρόπο.

                                  παλια, οχι πλεον

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Z
                                    zorz last edited by

                                    Ο χρήστης spiros έγραψε:
                                    στο δρομο αυτο θα επρεπε να σε πληρωνει το κρατος για να μπεις.-

                                    Γιατί, στο Αλλού Φαν πάρκ σε πληρώνουν για να μπεις; Όταν κάνεις skydiving σε πληρώνουν;

                                    ( )

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      phaethon last edited by

                                      Εγώ ως μόνιμος κάτοικος Άνοιξης/Αγ.Στεφάνου θέλω να μπορώ να μπαίνω στην Εθνική από τον κόμβο Αγ.Στεφάνου (Κρυονερίου) και να μην πληρώνω διόδια. Και να κινούμαι στους τοπικούς δρόμους της περιοχής μου χωρίς να φορτώνομαι τους χίλιους δυο που θα πάνε από τα πλάγια για να αποφύγουν τα διόδια. Τόσο απλό.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        manosk last edited by

                                        Το ιδανικό θα ήταν να μπουν διόδια, αλλά να δοθούν κάρτες ελευθέρας στους μόνιμους κατοίκους (ΜΟΝΟ για ΙΧ) για τα συγκεκριμένα διόδια. Έτσι και νταλίκες δεν θα μπαίνουν στους παράδρομους και δεν θα θιγούν άνθρωποι που πρέπει κάπως να βγουν από τα σπίτια τους.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • elteo
                                          elteo last edited by

                                          «Παγώνουν» τα διόδια στον Άγ. Στέφανο

                                          Τη δέσμευση του υφυπουργού ΠΕΧΩΔΕ, Θεμιστοκλή Ξανθόπουλου, ότι δεν θα γίνει κανένα έργο για τοποθέτηση σταθμών διοδίων στον Άγιο Στέφανο έως ότου κατασκευαστούν ασφαλείς και σύγχρονοι παράπλευροι δρόμοι και βελτιωθεί η σύνδεση της περιοχής με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς εξασφάλισαν οι κάτοικοι και οι φορείς της περιοχής.

                                          «Η εξέλιξη αυτή αποτελεί μία πρώτη νίκη της τοπικής αυτοδιοίκησης και αποδεικνύει ότι ακόμη και τετελεσμένα γεγονότα μπορούν να ανατραπούν. Δε δεχόμαστε να λειτουργήσουν διόδια, ούτε τώρα ούτε ποτέ», δήλωσε στους 4Τροχούς ο δήμαρχος Αγίου Στεφάνου, Παναγιώτης Βορριάς.

                                          Σύμφωνα με τον κ. Βορριά, η παραχωρησιούχος εταιρεία Νέα Οδός ΑΕ που έχει αναλάβει τη διαχείριση της Ε.Ο. από τον κόμβο Μεταμόρφωσης μέχρι τη Σκάρφεια, σταμάτησε τις προκαταρκτικές εργασίες για την τοποθέτηση των διοδίων.

                                          Τόσο το νομαρχιακό συμβούλιο Ανατολικής Αττικής, όσο και οι δήμοι της περιοχής καταγγέλουν ότι δεν έχει εκπονηθεί συνολική κυκλοφοριακή μελέτη και δεν έγινε διαβούλευση με τις τοπικές αρχές πριν την έναρξη των εργασιών. Παράλληλα επισημαίνουν ότι η λειτουργία των διοδίων θα αυξήσει τον κυκλοφοριακό φόρτο στην περιοχή και θα επιβαρύνει το περιβάλλον.

                                          Φαινόμενα κυκλοφοριακής συμφόρησης παρατηρούνται από τον περασμένο Απρίλιο, όταν η παραχωρησιούχος εταιρεία αύξησε το αντίτιμο των διοδίων στο σταθμό των Αφιδνών, με αποτέλεσμα ακόμη περισσότεροι επαγγελματίες οδηγοί να επιλέγουν την κίνηση στον παράδρομο. Σύμφωνα με τον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ Γιώργο Σουφλιά, η τοποθέτηση των πλευρικών διοδίων γίνεται για να μην αποφεύγουν τα διόδια των Αφιδνών οι οδηγοί των φορτηγών και όχι για να πληγούν οικονομικά οι οδηγοί των γύρω περιοχών._Κ.Μπ.

                                          4τροχοι 12.3.09

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nidosan last edited by

                                            Ο χρήστης elteo έγραψε:
                                            Σύμφωνα με τον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ Γιώργο Σουφλιά, η τοποθέτηση των πλευρικών διοδίων γίνεται για να μην αποφεύγουν τα διόδια των Αφιδνών οι οδηγοί των φορτηγών και όχι για να πληγούν οικονομικά οι οδηγοί των γύρω περιοχών._Κ.Μπ.

                                            4τροχοι 12.3.09

                                            Μάλιστα. Δηλαδή αξίζει να τιμωρούνται με διόδια οι οδηγοί φορτηγών που τους βολεύουν οι πλευρικοί δρόμοι για να πάνε στον προορισμό τους (π.χ. Καπανδρίτι, Πολυδένδρι, ...) ακόμα κι αν πλήτονται οικονομικά όλοι οι οδηγοί των γύρω περιοχών - οι οποίοι σύμφωνα με το παραπάνω θ' αποτελούν απλά 'παράπλευρες απώλειες'...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 102
                                            • 103
                                            • 20 / 103
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr