-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
ας βαλουν παντου διοδια ρε παιδια, αφου και φθηνα ειναι και αψογους δρομους εχουμε...Αθηνών - Πατρών 3 ευρώ και τα σχέδια του μελλοντικού δρόμου είναι ακόμα στα χαρτιά, ούτε οι ίδιοι ξέρουν άν και πότε θα ξεκινήσουν προπαντώς πότε θα τελειώσουν.
-
Ο χρήστης fantomas3004 έγραψε:
ας βαλουν παντου διοδια ρε παιδια, αφου και φθηνα ειναι και αψογους δρομους εχουμε...
Αθηνών - Πατρών 3 ευρώ και τα σχέδια του μελλοντικού δρόμου είναι ακόμα στα χαρτιά, ούτε οι ίδιοι ξέρουν άν και πότε θα ξεκινήσουν προπαντώς πότε θα τελειώσουν.
στο δρομο αυτο θα επρεπε να σε πληρωνει το κρατος για να μπεις.-
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
ας βαλουν παντου διοδια ρε παιδια, αφου και φθηνα ειναι και αψογους δρομους εχουμε...
Αθηνών - Πατρών 3 ευρώ και τα σχέδια του μελλοντικού δρόμου είναι ακόμα στα χαρτιά, ούτε οι ίδιοι ξέρουν άν και πότε θα ξεκινήσουν προπαντώς πότε θα τελειώσουν.
στο δρομο αυτο θα επρεπε να σε πληρωνει το κρατος για να μπεις.-
Εσύ θα γινόσουν πλούσιος με αυτό τον τρόπο.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
ας βαλουν παντου διοδια ρε παιδια, αφου και φθηνα ειναι και αψογους δρομους εχουμε...
Αθηνών - Πατρών 3 ευρώ και τα σχέδια του μελλοντικού δρόμου είναι ακόμα στα χαρτιά, ούτε οι ίδιοι ξέρουν άν και πότε θα ξεκινήσουν προπαντώς πότε θα τελειώσουν.
στο δρομο αυτο θα επρεπε να σε πληρωνει το κρατος για να μπεις.-
Εσύ θα γινόσουν πλούσιος με αυτό τον τρόπο.
παλια, οχι πλεον
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
στο δρομο αυτο θα επρεπε να σε πληρωνει το κρατος για να μπεις.-Γιατί, στο Αλλού Φαν πάρκ σε πληρώνουν για να μπεις; Όταν κάνεις skydiving σε πληρώνουν;
( )
-
Εγώ ως μόνιμος κάτοικος Άνοιξης/Αγ.Στεφάνου θέλω να μπορώ να μπαίνω στην Εθνική από τον κόμβο Αγ.Στεφάνου (Κρυονερίου) και να μην πληρώνω διόδια. Και να κινούμαι στους τοπικούς δρόμους της περιοχής μου χωρίς να φορτώνομαι τους χίλιους δυο που θα πάνε από τα πλάγια για να αποφύγουν τα διόδια. Τόσο απλό.
-
Το ιδανικό θα ήταν να μπουν διόδια, αλλά να δοθούν κάρτες ελευθέρας στους μόνιμους κατοίκους (ΜΟΝΟ για ΙΧ) για τα συγκεκριμένα διόδια. Έτσι και νταλίκες δεν θα μπαίνουν στους παράδρομους και δεν θα θιγούν άνθρωποι που πρέπει κάπως να βγουν από τα σπίτια τους.
-
«Παγώνουν» τα διόδια στον Άγ. Στέφανο
Τη δέσμευση του υφυπουργού ΠΕΧΩΔΕ, Θεμιστοκλή Ξανθόπουλου, ότι δεν θα γίνει κανένα έργο για τοποθέτηση σταθμών διοδίων στον Άγιο Στέφανο έως ότου κατασκευαστούν ασφαλείς και σύγχρονοι παράπλευροι δρόμοι και βελτιωθεί η σύνδεση της περιοχής με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς εξασφάλισαν οι κάτοικοι και οι φορείς της περιοχής.
«Η εξέλιξη αυτή αποτελεί μία πρώτη νίκη της τοπικής αυτοδιοίκησης και αποδεικνύει ότι ακόμη και τετελεσμένα γεγονότα μπορούν να ανατραπούν. Δε δεχόμαστε να λειτουργήσουν διόδια, ούτε τώρα ούτε ποτέ», δήλωσε στους 4Τροχούς ο δήμαρχος Αγίου Στεφάνου, Παναγιώτης Βορριάς.
Σύμφωνα με τον κ. Βορριά, η παραχωρησιούχος εταιρεία Νέα Οδός ΑΕ που έχει αναλάβει τη διαχείριση της Ε.Ο. από τον κόμβο Μεταμόρφωσης μέχρι τη Σκάρφεια, σταμάτησε τις προκαταρκτικές εργασίες για την τοποθέτηση των διοδίων.
Τόσο το νομαρχιακό συμβούλιο Ανατολικής Αττικής, όσο και οι δήμοι της περιοχής καταγγέλουν ότι δεν έχει εκπονηθεί συνολική κυκλοφοριακή μελέτη και δεν έγινε διαβούλευση με τις τοπικές αρχές πριν την έναρξη των εργασιών. Παράλληλα επισημαίνουν ότι η λειτουργία των διοδίων θα αυξήσει τον κυκλοφοριακό φόρτο στην περιοχή και θα επιβαρύνει το περιβάλλον.
Φαινόμενα κυκλοφοριακής συμφόρησης παρατηρούνται από τον περασμένο Απρίλιο, όταν η παραχωρησιούχος εταιρεία αύξησε το αντίτιμο των διοδίων στο σταθμό των Αφιδνών, με αποτέλεσμα ακόμη περισσότεροι επαγγελματίες οδηγοί να επιλέγουν την κίνηση στον παράδρομο. Σύμφωνα με τον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ Γιώργο Σουφλιά, η τοποθέτηση των πλευρικών διοδίων γίνεται για να μην αποφεύγουν τα διόδια των Αφιδνών οι οδηγοί των φορτηγών και όχι για να πληγούν οικονομικά οι οδηγοί των γύρω περιοχών._Κ.Μπ.
4τροχοι 12.3.09
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Σύμφωνα με τον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ Γιώργο Σουφλιά, η τοποθέτηση των πλευρικών διοδίων γίνεται για να μην αποφεύγουν τα διόδια των Αφιδνών οι οδηγοί των φορτηγών και όχι για να πληγούν οικονομικά οι οδηγοί των γύρω περιοχών._Κ.Μπ.4τροχοι 12.3.09
Μάλιστα. Δηλαδή αξίζει να τιμωρούνται με διόδια οι οδηγοί φορτηγών που τους βολεύουν οι πλευρικοί δρόμοι για να πάνε στον προορισμό τους (π.χ. Καπανδρίτι, Πολυδένδρι, ...) ακόμα κι αν πλήτονται οικονομικά όλοι οι οδηγοί των γύρω περιοχών - οι οποίοι σύμφωνα με το παραπάνω θ' αποτελούν απλά 'παράπλευρες απώλειες'...
-
Το θέμα κάνει κρα από χιλιόμετρα μακρυά. Απλά ζητήσαν την εξυπηρέτηση οι εταιρίες και την κερδίσανε και με τη βούλα από τους φίλους βουλευτές και τοπικούς άρχοντες (οι οποίοι δεν ακούω να κάνουν και πάταγο με την παρουσία τους, ειδικά σε αριθμό...).
Αν οι φίλοι μας κατασκευαστές ή πολιτικοί θέλουν να μας το παίξουν μάγκες, προχωρημένοι και επιστήμονες (αντί να αραδιάζοουν του κόσμου τις αερολογίες στον κόσμο που δεν ξέρει), ας κάνουν το μεγάλο βήμα στην Ελλάδα να εισαγάγουν HOT (High Occupancy Toll) Lanes. Να δούμε πόσα απίδια πιάνει κι ο σάκος τους από traffic engineering, μελέτες και forecasting βρε αδερφέ. Να κάνουν και διαχείριση, και dynamic pricing και ramp metering κι όλα τα καλούδια. Να δικαιολογούν και τα λεφτά από τα διόδια όχι μόνο με την άσφαλτο που θα ξαναστρώνουν.
Από εργολάβους και ξερά διόδια μετά από κάθε πινακίδα ταυτότητας έργου χορτάσαμε. Δεν φτιάχνουν από την αρχή δρόμο, αλλά 'επεκτείνουν', 'βελτιώνουν', 'αυξάνουν την χωρητικότητα' υπάρχοντος δικτύου. Δε μπορεί σε δρόμο που υπάρχει και λειτουργεί κανονικότατα (και ειδικά το τμήμα Κηφισιά-Αφίδνες μια χαρά κινείται σε γενικές γραμμές) να κάνεις μια βελτίωση του 20% και να ζητάς διόδια απ'όλους. -
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
ας κάνουν το μεγάλο βήμα στην Ελλάδα να εισαγάγουν HOT (High Occupancy Toll) Lanes.Αν γίνει αυτό, εγώ θα αρχίσω να πουλάω blow dolls!
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
ας κάνουν το μεγάλο βήμα στην Ελλάδα να εισαγάγουν HOT (High Occupancy Toll) Lanes.
Αν γίνει αυτό, εγώ θα αρχίσω να πουλάω blow dolls!
Άλλος τρόπος να εξετάζεις αν έχεις 2+ ή 3+ ή οτιδήποτε ζητάει η HOV lane είναι θερμικές κάμερες και ανάλογο software ή και ελεγκτές. Ξέρεις, μερικά αυτοκίνητα όμως έχουν θερμαινόμενα καθίσματα... ενώ και η τοστιέρα κρατάει θερμοκρασία αρκετή ώρα αφού τη βγάλεις από την πρίζα
Η διαφορά όμως με τις HOT (High Occupancy-Toll) Lanes είναι ότι μπορείς να κάνεις διάφορες ταρζανιές ως προς το ποιοί και με τί αντίτιμο θα μπαίνουν. Ένα παράδειγμα είναι να περνάνε π.χ. δωρεάν αυτοί που είναι 3+ μέσα και να πληρώνουν αυτοί που είναι λιγότεροι. Σε αυτή την περίπτωση, είναι εύκολο ένας υπάλληλος στα διόδια να ελέγχει αν έχεις κούκλα ή κάθισμα που καίει.
Σε κάθε περίπτωση επιβολής διοδίων τέτοιου τύπου η εταιρία υποχρεώνεται να διατηρεί ένα συγκεκριμένο επίπεδο εξυπηρέτησης (συνήθως εκφράζεται σε αυτές τις περιπτώσεις με τη μέση ταχύτητα). Αυτό επιτυγχάνεται με δυναμική προσαρμογή τιμής διοδίων ή με ελεγχόμενη πρόσβαση.Η περίπτωση των HOT Lanes στις ΗΠΑ είναι παρόμοια κατασκευαστικά με αυτή που συζητάμε. Υπάρχον δίκτυο, κάποια εταιρεία κάνει βελτιώσεις για να αυξήσει την χωρητικότητα και χρησιμοποιεί αυτό το 'παραπάνω' που δημιούργησε για να βγάλει τα χρήματα. Δεν χαρατσώνει όλο τον κόσμο ούτε στριμώχνει όσους δε θέλουν να πληρώσουν στους παράδρομους.
-
Θα ήθελα και εγώ να δω πάντως κάποια πιλοτική εφαρμογή μέτρου που να πριμοδοτεί τα HOV οχήματα. Φαίνεται ενδιαφέρον αν και σκεφτόμενος την σχεδόν πλήρη καταπάτηση των λεωφορειολωρίδων δεν μου φαίνεται πως θα λειτουργει σωστά...
Τα ΗΟΤ φαίνονται πιο ενδιαφέρουσα περίπτωση ειδικά για τις Ε.Ο.
Να ρωτήσω κάτι? Πρέπει να νιώθω μ@λ@κ@ς που πλήρωσα για ένα ταξίδι σε διόδια το 130% της αξίας της βενζίνης που έκαψα σε αυτό και ο δρόμος στο μεγαλύτερο κομμάτι του δεν τηρούσε τις προδιαγραφές για αυτοκινητόδρομο ούτε για αστείο?
-
Όχι δεν είσαι τέτοιος .... απλά έγινες ευρωπαίος!
Στη Γαλλία και Ιταλία από παλιά το κόστος των διοδίων ήταν αντίστοιχο με αυτό της βενζίνης!!
(πλάκα κάνω δεν εννοώ ότι ο δρόμος τους κι ο δρόμος σου είναι αντίστοιχος αλλά φοβάμαι ότι αυτό που σου έτυχε θα γίνεται όλο και πιο συνηθισμένο και στην Ελλάδα...) -
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Τι ακριβώς σημαίνει 'δεν έβγαιναν τα νούμερα'? Πόσο σύντομα, δηλαδή, ήθελε ο ανάδοχος να τον εξοφλήσουν?...
Να ρωτήσω κάτι άλλο: Διαφωνείτε ότι γενικά τα διόδια και ειδικά τα έξτρα διόδια σε σημεία σαν αυτά που συζητάμε είναι ΑΔΙΚΟΣ και ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟΣ τρόπος συγκέντρωσης κεφαλαίου? Ότι πρέπει να βρεθεί άλλος τρόπος ώστε να μην πληρώσουν τη νύφη αυτοί που δε φταίνε σε τίποτα, που έτυχε να μένουν π.χ. στον Αγ.Στέφανο και να δουλεύουν λίγο παρακάτω, και δεν τους περισσεύουν να τα δώσουν? Ότι αν το πρόβλημα ήταν τα 'διαφυγόντα κέρδη' απ' όσους χρησιμοποιούν τον παράδρομο της Ε.Ο. για να περάσουν το κομμάτι των Αφιδνών (που είναι δικαίωμά τους, φυσικά) δε θα μιλούσαμε για διόδια στον Αγ.Στέφανο και στη Βαρυμπόμπη?... Κι ότι αν αληθεύουν όλα αυτά που διαβάζουμε και το καταπιούμε αμάσητο αυτό που πάνε να κάνουν οι 'μάγκες' με τις ευλογίες του κράτους, που υπογράφει ό,τι να 'ναι, σε λίγο θα πληρώνουμε μέχρι και για τη θέα απ' το μπαλκόνι μας προκειμένου κάποιοι να χτίζουν το ένα εξοχικό μετά το άλλο?
Ξέρω, όλα για το καλό μας είναι, απλά μερικοί είμαστε αντιδραστικοί από τη φύση μας.
Δεν βγαινουν τα νουμερα σημαινει οτι απο κυκλοφοριακες μελετες ο αριθμος των οχηματων δεν δικαιολογει το κοστος κατασκευης - επενδυσης. Ο χρονος αποσβεσης της επενδυσης ειναι λιγο πολυ διεθνες στανταρ και ετσι το κρατος αποφασιζει την επιδοτηση (δηλαδη την πληρωμη απο ολους μας) για κατι που λιγοι θα το χρησιμοποιησουν(εδω βλεπε κοινωνικη πολιτικη), αλλα εχει αλλο κερδος κοινωνικο μικροτερος χρονος διελευσης, ασφαλεια, κ.λ.π. Ειναι επισης κανονας οταν μπαινουν διοδια σε ενα τμημα αυτοκινητοδρομου να υπαρχει και εναλλακτικη λυση για οποιον δεν θελει να πληρωσει. φυσικα αυτη η λυση δεν θα ειναι εφαμιλλη με αυτην που θα πληρωνε σε χρονο διελευσης, αλλα θα πρεπει να ειναι εξισου ασφαλης. Η διοικησις του κρατους, διευθηνσεις του ΥΠΕΧΩΔΕ δλδ, ειναι υπευθηνη για τις υλοποιησεις των ανωτερω. κανενας εργολαβος δεν 'στηνει' διοδια οπου του καπνισει..... καποιοι υπηρεσιακοι παραγοντες τα αποφασιζουν και τα εγκρινουν..... αυτους να πιασετε και να ξεμπροστιαζετε.... με ονοματεπωνυμο ωστε να ξερουμε ποιοι χτιζουν βιλλες... με ευνοηκες αποφασεις προς καποιους..... εκει θελω τους δημοσιαγραφους για να τους παραδεχτω.... να πουν σε ενα δελτιο ειδησεων οτι ο 'ταδε' υπεγραψε αυτην την αποφαση...... που ειναι καραμπινατη ευνοια προς τον 'ταδε' ας πουμε.... αλλοιως τους θεωρω ολους 'φιλους' μεταξυ τους...... ξερουν και δεν λενε......
-
Αυτο ειναι το ενα σεναριο διαπλοκης φιλε 224.v αλλα οχι το μονο. Αληθεια, δεν κανει σε κανεναν εντυπωση οτι ουτε ενα αρθρο δεν περιεγραψε τη θεση των υπο κατασκευη διοδιων; Δεν λεω να ερευνησει τις συνεπειες, αυτο θελει δουλεια/ερευνα. Απλα να την αναφερει.
-
Μερικά πράγματα έχουν να κάνουν ευθέως με την κοινωνική πολιτική. Το ότι π.χ. ο ΟΑΣΑ λειτουργεί με έλλειμα δε σημαίνει ότι πρέπει να βάλεις εισιτήριο 5 ευρώ. Πρέπει να είναι κοινωνική παροχή της πολιτείας στους πολίτες. Και παραδοσιακά η λογική 'έλα μωρέ, το είδες πουθενά να γίνεται?' οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στην εφαρμογή του μέτρου στα μουλωχτά και νύχτα.
-
Όποιος άντεξε και παρακολούθησε 'ζούγκλα' σήμερα το βράδυ, με τηλεφωνικούς προσκεκλημένους τον Γ.Τερεζάκη (Ανώτερο Στέλεχος της Ε.Ε. στις Βρυξέλλες) και τον Υφυπουργό του ΥΠΕΧΩΔΕ Α.Ξανθόπουλο και καλεσμένους τον Ά.Σταθάκη κι ένα σωρό άλλους οι περισσότεροι από τους οποίους τα είπαν έξω από τα δόντια για το δούλεμα που τρώει ο Έλληνας πολίτης από στελέχη κυβερνήσεων, κοινοπραξίες, εργολάβους, κλπ τόσα χρόνια τώρα μέσα από τις συμβάσεις έργων, τις παραχωρήσεις εκμετάλλευσης δρόμων σε εταιρείες που μόνο στόχο έχουν τη μεγιστοποίηση του κέρδους τους, κλπ, παίζει και να καταλήξει 'κουκουλοφόρος'...
Έκλεβαν 22 εκ. ευρώ στο χιλιόμετρο
16 Μαρτίου 2009, 23:27Γιώργος Στεργιόπουλος
«Υπέρογκο κόστος κατασκευής περιλαμβάνουν οι συμφωνίες παραχώρησης για τους πέντε νέους εθνικούς οδικούς άξονες της χώρας», όπως κατήγγειλε το στέλεχος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Γιάννης Τερεζάκης, μιλώντας στην εκπομπή «ΚΙΤΡΙΝΟΣ ΤΥΠΟΣ», το βράδυ της Δευτέρας.
Πρόκειται συγκεκριμένα για τους άξονες:
· Βόρειος άξονας Πελοποννήσου (Κόρινθος, Πάτρα, Πύργος)
· Ιόνια Οδός (Αντίρριο – Ιωάννινα)
· Επέκταση του αυτοκινητοδρόμου Κόρινθος - Τρίπολη (Σπάρτη – Καλαμάτα)
· Μαλιακός (έως Κλειδί Ημαθίας)
· Σύνδεση Λαμία – Κεντρική ΕλλάδαΟ κ. Τερεζάκης μάλιστα προχώρησε σε συγκρίσεις με άλλα ίδιου τύπου έργα, σε ευρωπαϊκές χώρες, αποδεικνύοντας πως κάτι δεν πάει καλά στο… βασίλειο της Δανιμαρκίας.
Οι δυσάρεστες εκπλήξεις που επιφυλάσσουν οι συμβάσεις αυτές στον Έλληνα φορολογούμενο, είναι πως προβλέπει αύξηση του τιμήματος κατασκευής έως 50%, σε περίπτωση καθυστέρησης.
Ακριβότερο κατά 22 εκ. ευρώ ανά χιλιόμετρο, είναι το κόστος της Ιόνιας Οδού από το Αντίρριο έως τα Ιωάννινα, σε σχέση με το έργο του διακρατικού άξονα Ιρλανδίας - Ηνωμένου Βασιλείου.
Τα στοιχεία που έφερε στο φως ο «ΚΙΤΡΙΝΟΣ ΤΥΠΟΣ», για το αδικαιολόγητα υψηλό κόστος των νέων οδικών αξόνων της χώρας, μόνο προβληματισμό προκαλεί.
Την ίδια ώρα, οι συμβάσεις παραχώρησης με τις κοινοπραξίες των κατασκευαστών, που ανέλαβαν την υλοποίηση των πέντε νέων οδικών αξόνων, προβλέπουν και την εκμετάλλευση των σταθμών διοδίων, ως αντισταθμιστικό όφελος.
«Το προκλητικό είναι πως εισπράττουν για έτοιμα τμήματα οδικών αξόνων, που κατασκευάστηκαν με χρήματα του Έλληνα φορολογούμενου, χωρίς να έχουν παραδώσει ούτε ένα χιλιόμετρο δρόμου δικής τους κατασκευής», σημειώνει το στέλεχος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
Από εδώ: http://www.zougla.gr/news.php?id=29275
(όπου έχει και διάφορα σχετικά βίντεο επί του θέματος) -
Και ο αντιλογος
http://www.stadia.gr/forum/viewtopic.php?p=112929#112929 -
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Και ο αντιλογος
http://www.stadia.gr/forum/viewtopic.php?p=112929#112929Ο Γ.Τερεζάκης που τον είχαν στη γραμμή σχεδόν 2 ώρες χθες βράδυ, ρισκάροντας το όνομά του και τη θέση του εξήγησε ακριβώς πώς προκύπτουν τα νούμερα που έφερε στο φως της δημοσιότητας η έρευνά του [ο ίδιος δε μίλησε πουθενά για +22εκ/χλμ] έχοντας μπροστά τους τις συμβάσεις του Υπουργείου, γνωρίζοντας ποιο μέρος των αυτοκινητόδρομων στις οποίες αυτές αναφέρονται υπάρχει ήδη και θα μείνει ως έχει (συνεπώς δε μπορεί να συμπεριληφθεί στους υπολογισμούς του κόστους ανά χλμ), γνωρίζοντας ότι το 'μέχρι +50% σε σχέση με τον αρχικό προϋπολογισμό' που προβλέπεται στις σχετικές συμβάσεις έχει, μέχρι τώρα, εξαντληθεί με ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ σε όσα έργα έχουν γίνει από ιδιώτη (π.χ. Αττική Οδός), κλπ. Στον αντίποδα, και το τόνισε, έργα όπως η Εγνατία Οδός, η οποία έγινε από την Εγνατία Α.Ε. που είναι 100% δημοσίου συμφέροντος, είχαν πολύ λογικό κόστος. Άσχέτως του πόσο θέλει να σοκάρει το άρθρο του 'κίτρινου τύπου', είναι γεγονός ότι οι ιδιώτες μας πιάνουν των κώλο με τις ευλογίες των αρμοδίων Υπουργών και των συμβούλων τους. Να βάλουμε και τους τόκους των χρημάτων που έχει δικαίωμα να εισπράττει ο εργολάβος ΑΜΕΣΑ από διόδια για έργα που ΘΑ κάνει (παγκόσμια πρωτοτυπία!)...? Να βάλουμε και τη διαφορά μισθών Ελλάδας - Αγγλίας, Γαλλίας, Γερμανίας, κλπ? Τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά όσο τα παρουσιάζει ο παραπάνω 'αντίλογος'.
Αυξηση διοδίων (ξανά!)