-
To MX5 δεν είναι ακριβό γι' αυτά που προσφέρει. Άλλωστε πολλά περιοδικά γράφουν πως για να βρεις καλύτερο οδηγικά αυτοκίνητο σε αυτή την κατηγορία πρέπει να ανέβεις πολύ σε χρήματα. Μιλάμε για S 2000, Cayman και Ζ4 3.0. H αίσθηση που σου προσφέρει είναι πολύ διαφορετική απο δυνατά προσθιοκίνητα. Είναι ελαφρύ και δεν χρειάζεται εκατοντάδες ίππων για να κινηθεί γρήγορα. Το αποδεικνύουν άλλωστε οι χρόνοι του σε πίστες. Βεβαια το 2.0 RC είναι το πιο ακριβό της γκάμας όμως υπάρχουν και οι παραεισαγωγείς που μπορεί να το βρεις αρκετά φθηνότερα.
-
Όποιος έχει οδηγήσει ΜΧ5, έχει ερωτευθεί το σαφές τιμόνι (ουδεμία σχέση με τιμόνι καλού έστω προσθιοκίνητου/οικογενειακής καταγωγής σπορ αμαξιού), την ακρίβεια στο turn-in, την παιχνιδιάρικη (αν ΕΣΥ το προκαλέσεις) ΚΑΙ φιλική οδική συμπεριφορά. Εμένα μου άρκεσαν 2-3 γύροι στα Μέγαρα με ΜΧ5 φίλου για να το ερωτευθώ.
Το ότι είναι κάμπριο με αφήνει αδιάφορο, έως με χαλάει (θα ήταν και φθηνότερο στην Ελλάδα, αν δεν άνοιγε...)Το 3 ΜΡS δεν το έχω οδηγήσει, αλλά από -καλά- προσθιοκίνητα και τετρακίνητα Χάλντεξ, πολύ δυνατά και μη, ξέρω. Τα εκτιμώ πολύ γι' αυτό που είναι, έχω ένα - αλλά δεν θα ξαναπάρω. Γιατί ήδη μεγάλωσα, και μια ζωή την έχουμε.
-
Όσο δεν υπάρχει ανταγωνισμός τόσο θα το πωλούν. Δυστυχώς.
-
Εφόσον τους βγήκε καλό και υπάρχει αρκετή ζήτηση το πουλάνε όσο μπορούνε περισσότερο. Για να μπορούν πχ να βγάλουν μοντέλα όπως το RX8 που τους κοστίζει πολύ σε τεχνολογία έρευνα και εξέλιξη αλλά μπορεί να μην βγάλει τα λεφτά του. Κάθε μάρκα όμως χρειάζεται κάποια μοντέλα κράχτες που να αναβαθμίζουν ή να δίνουν χαρακτήρα στη μάρκα έστω κι αν εμπορικά δεν συμφέρουν. Από τα άλλα μοντέλα που έχουν ζήτηση θα βγάλουν το επιπλέον κέρδος. Οπότε, και αυτό ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα, πωλείται όχι με βάση το πόσο κοστίζει αλλά με βάση το που μπορεί να τοποθετηθεί και για πόσο μπορεί να πουληθεί. Το κακό όμως δεν είναι τόσο αυτό που δυστυχώς ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα, όλοι κέρδος θέλουν να βγάλουν από όπου ή όποια μοντέλα μπορούν. Το κακό είναι ότι ειδικά η Mazda το έχει παρακάνει σε μερικούς τομείς (αξεσουάρ, ανταλλακτικά). Η οροφή (που δεν υπήρχε από την αρχή του μοντέλου αλλά προστέθηκε σαν δυνατότητα μετά) χρεώνεται 3000 στην Ελλάδα ενώ σε άλλες χώρες χρεώνεται λιγότερο από 2000....
Από την άλλη όσο και να παραπονιόμαστε εφόσον δεν έχει αντιπάλους στην κατηγορία του και καταφέρνει να συγκρίνεται με πολύ ακριβότερα αυτοκίνητα τους παίρνει να το τιμολογήσουν ανάλογα...
Έτσι δεν έγινε και με άλλα μοντέλα, όταν αλωνίζουν την αγορά μπορούν να κρατήσουν τιμές, μόλις βγει κάτι που τους χαλάει τις ισορροπίες αναγκαστικά πρέπει να προσαρμοστούν (πχ RAV4 και Tiguan). Ας έβγαζε λοιπόν η Fiat ή κάποιος άλλος ένα πισωκίνητο roadster στη σωστή τιμή και τότε θα άλλαζαν τα πράματα... Μέχρι τότε το ΜΧ5 αλωνίζει μόνο του στην υπό Ζ4, S2000 και SLK αγορά. -
Μέχρι τότε το ΜΧ5 αλωνίζει μόνο του
Aκριβως. Η Εlise με τον παμπαλαιο 1.8, τον ανυπαρκτο εξοπλισμο ανεσης και ασφαλειας, την απουσια ηλεκτρονικων και το πλαισιο που ειναι η εξελιγμενη εκδοση του πρωτου μοντελου του '95 αν θυμαμαι καλα, γιατι κοστιζει 52000? Η μικρη παραγωγη απο μονη της δεν μπορει να εκτοξευσει την τιμη μιας τοσο απλης κατασκευης σε τετοιο επιπεδο...
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Ενταξει οταν εβαλα τη συγκριση τιμων μεταξη 3 MPS και MX5 δεν εννοουσα οτι το MX5 δεν εχει λογο υπαρξης, απλα η τιμη του μου φαινεται πολυ πολυ υψηλη σε σχεση με του MPS.To MPS βασίζεται στο 3 που είναι μοντέλο που έχει πουλήσει σαφώς περισσότερο απο το ΜΧ5.Επίσης το σασί του έρχεται από το Focus, ο κινητήρας απο 6 MPS κλπ. Το ΜΧ5 είναι πιο ιδιαίτερη κατασκευή, έχει δικό του σασί, δικό του κινητήρα και φυσικά μικρότερης παραγωγής, πράγμα που αυξάνει το κόστος ανά αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης bihlas87 έγραψε:
Μέχρι τότε το ΜΧ5 αλωνίζει μόνο του
Aκριβως. Η Εlise με τον παμπαλαιο 1.8, τον ανυπαρκτο εξοπλισμο ανεσης και ασφαλειας, την απουσια ηλεκτρονικων και το πλαισιο που ειναι η εξελιγμενη εκδοση του πρωτου μοντελου του '95 αν θυμαμαι καλα, γιατι κοστιζει 52000? Η μικρη παραγωγη απο μονη της δεν μπορει να εκτοξευσει την τιμη μιας τοσο απλης κατασκευης σε τετοιο επιπεδο...
Ta 52k είναι θέμα του εδώ αντιπροσώπου...
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Εφόσον τους βγήκε καλό και υπάρχει αρκετή ζήτηση το πουλάνε όσο μπορούνε περισσότερο. Για να μπορούν πχ να βγάλουν μοντέλα όπως το RX8 που τους κοστίζει πολύ σε τεχνολογία έρευνα και εξέλιξη αλλά μπορεί να μην βγάλει τα λεφτά του.αν κατι δε βγαζει τα λεφτα του βγαινει σε 'περιορισμενη συλλεκτικη εκδοση'
(βλεπε focus RS I)το rx δε νομιζω οτι ανηκει σε αυτη τη κατηγορια
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το rx δε νομιζω οτι ανηκει σε αυτη τη κατηγορια
Το ΡοΧι8 πουλησε πολυ καλα, αλλα οπως και να το κανουμε ηταν ενα στοιχημα για τη Μαζντα... προσωπικα πιστευω οτι ουτε οι ιδιοι δεν περιμεναν να παει τοσο καλα οσο πηγε (αν και σαφως δεν ηταν τοσο hardcore οσο το RX7)
-
Αν αναλογιστούμε οτι το MR2 1.8 είχε 30Κ και το MX5 1.8 ξεκινάει στα 20Κ, δεν βλέπω γιατί είναι ακριβό.
Ακόμη και το 2.0 MX5 ξεκινάει κάτω απο τα 30Κ του MR2... μπορεί το δεύτερο να ήταν κεντρομήχανο (εκ τον υστέρων δεν ξέρω αν αυτό τελικά ήταν καλό ή κακό), αλλά ήταν και ο μοναδικός ουσιαστικά ανταγωνιστής του MX5. -
Έχω την εντύπωση οτι το Mr2 ερχόταν και με καλύτερο επίπεδο εξοπλισμού.Επίσης,γενικότερα το Mr2 ήταν πιο focused αυτοκίνητο (βάλε ζύγισμα,κεντρομήχανο,6τάχυτο,standard μπλοκέ). Γι'αυτο δεν είχε και χώρο αποσκευών.Να μην 'χαλάει' το ζύγισμα.
Για το κεντρομήχανο,για τον απαίδευτο σίγουρα ήταν pain in the ass,λογικά με τέτοιο μεταξόνιο πρέπει να είχε snap oversteer. Για τον έμπειρο όμως πρέπει να ήταν διαφορετικά τα πράγματα.'Μωρό μου,δεν μπορώ να σε βάλω μέσα.Θα μου χαλάσεις την αναλογία κιλών/ίππο'
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
μπορεί το δεύτερο να ήταν κεντρομήχανο (εκ τον υστέρων δεν ξέρω αν αυτό τελικά ήταν καλό ή κακό)οσο αφορά το οδηγικό κομματι ηταν κατι παραπάνω απο καλο...
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
,λογικά με τέτοιο μεταξόνιο πρέπει να είχε snap oversteer.Μια χαρά ήταν το μεταξόνιο του.
12 πόντους μεγαλύτερο από του ΜΧ-5 και 15 μεγαλύτερο από Elise. -
Ο χρήστης bihlas87 έγραψε:
Μέχρι τότε το ΜΧ5 αλωνίζει μόνο του
Aκριβως. Η Εlise με τον παμπαλαιο 1.8, τον ανυπαρκτο εξοπλισμο ανεσης και ασφαλειας, την απουσια ηλεκτρονικων και το πλαισιο που ειναι η εξελιγμενη εκδοση του πρωτου μοντελου του '95 αν θυμαμαι καλα, γιατι κοστιζει 52000? Η μικρη παραγωγη απο μονη της δεν μπορει να εκτοξευσει την τιμη μιας τοσο απλης κατασκευης σε τετοιο επιπεδο...
Το μόνο κοινό της λίζας με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα είναι οι 4 ρόδες...
Καλό χρύσο το μχ5 (προσωπικά το γουστάρω πολύ ) , αλλά οχι και να το συγκρίνεις με τη lotus...
Μπλέκεις τις βούρτσες με τις ...
Στην ελλάδα οκ είναι λίγο πιο ακριβή από ότι θα έπρεπε , αλλά αν το s2000 έχει 50000 γιατί το lotus να είναι φθηνότερο?
Άμα ψάξεις λίγο το θέμα lotus , η καλύτερα άμα την οδηγίσεις θα αναθεωρήσεις ... -
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
,λογικά με τέτοιο μεταξόνιο πρέπει να είχε snap oversteer.
Μια χαρά ήταν το μεταξόνιο του.
12 πόντους μεγαλύτερο από του ΜΧ-5 και 15 μεγαλύτερο από Elise.Δικο μου το λάθος,μπέρδεψα τα MR στην εν λόγω παρατήρηση.
-
Το μόνο κοινό της λίζας με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα είναι οι 4 ρόδες...
Καλό χρύσο το μχ5 (προσωπικά το γουστάρω πολύ ) , αλλά οχι και να το συγκρίνεις με τη lotus...
Μπλέκεις τις βούρτσες με τις ...
Στην ελλάδα οκ είναι λίγο πιο ακριβή από ότι θα έπρεπε , αλλά αν το s2000 έχει 50000 γιατί το lotus να είναι φθηνότερο?
Άμα ψάξεις λίγο το θέμα lotus , η καλύτερα άμα την οδηγίσεις θα αναθεωρήσεις ...Mα ακριβως αυτο εννοω . Επειδη ειναι τοσο ξεχωριστο αυτοκινητο και δεν εχει ανταγωνισμο ειναι ακριβη.
Σαν συνολο μηχανικων μερων ομως ειναι υπερτιμημενη, στην ελλαδα ακομα περισσοτερο, καθως η τεχνολογικη της βαση υπαρχει εδω και 13-14 χρονια. Αν θυμαμαι καλα οταν κυκλοφορουσε και το speedster η τιμη της ηταν γυρω στα 43000 -
ρε παλικαρια δεν εχω οδηγησει ποτε μου λιζα,αλλα τοσο θεικη ειναι πλεον??
Μηπως γινομαστε υπερβολικοι??
@Μπιχλας. εγω πιστευω οτι η elise εχει ανταγωνισμο(και πολυ καλυτερο οπως ariel atom) ,απλα δεν υπαρχει στη χωρα μας.
με το ζορι βλεπεις κανα caterham
-
Ο χρήστης bihlas87 έγραψε:
Το μόνο κοινό της λίζας με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα είναι οι 4 ρόδες...
Καλό χρύσο το μχ5 (προσωπικά το γουστάρω πολύ ) , αλλά οχι και να το συγκρίνεις με τη lotus...
Μπλέκεις τις βούρτσες με τις ...
Στην ελλάδα οκ είναι λίγο πιο ακριβή από ότι θα έπρεπε , αλλά αν το s2000 έχει 50000 γιατί το lotus να είναι φθηνότερο?
Άμα ψάξεις λίγο το θέμα lotus , η καλύτερα άμα την οδηγίσεις θα αναθεωρήσεις ...Mα ακριβως αυτο εννοω . Επειδη ειναι τοσο ξεχωριστο αυτοκινητο και δεν εχει ανταγωνισμο ειναι ακριβη.
Σαν συνολο μηχανικων μερων ομως ειναι υπερτιμημενη, στην ελλαδα ακομα περισσοτερο, καθως η τεχνολογικη της βαση υπαρχει εδω και 13-14 χρονια. Αν θυμαμαι καλα οταν κυκλοφορουσε και το speedster η τιμη της ηταν γυρω στα 43000Ακριβως το λες και μονος σου. Ειναι ξεχωριστο, και δεν εχει ανταγωνισμο...
Για αυτο και ειναι ακριβο...
ξερεις πολλα roadster στην κατηγορια κυβικων-ιπποδυναμης να ζυγισουν
800κιλα περιπου να εχουν τρια τμηματα αλουμινενιου σασι με ειδικη συγκοληση,
να εχουν ιδανικη κατανομη βαρους, και ουσιαστικα να προσφερουν ανοθευτη οδηγικη ευχαριστηση? -
Ο χρήστης bab2112 έγραψε:
πρεπει παντως να ειναι απο τις φορες που ενω λεμε πολυ καλο αλλα γιατι τοσο ακριβο, εννοουμε πολυ καλο αλλα γιατι δεν εχω τα λεφτα να το αποκτησω, τουλαχιστον αυτο ισχυει για μενα.
δεν το θεωρω ακριβο περισσοτερο απο οτι θεωρω την κενωνια πουτ...+1000
Γιατι θεωρειται ακριβο, ειλικρινα δεν εχω καταλαβει...
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ρε παλικαρια δεν εχω οδηγησει ποτε μου λιζα,αλλα τοσο θεικη ειναι πλεον??Μηπως γινομαστε υπερβολικοι??
@Μπιχλας. εγω πιστευω οτι η elise εχει ανταγωνισμο(και πολυ καλυτερο οπως ariel atom) ,απλα δεν υπαρχει στη χωρα μας.
με το ζορι βλεπεις κανα caterham
Έχεις καθήσει σε Ελίζ; Μια φορά κάθησα (δεν συνοδήγησα) και τα είδα όλα. Η δυσκολία του μπες-βγες, μετά όταν κάθεσαι είσαι ΤΟΣΟ χαμηλά και τα ποδία τα απλώνεις όσο θές, το σπαρτιάτικο εσωτερικό..όλα αυτά σε προκαλούν να την πάρεις και να την σκίσεις. Να μπεις σε μια πίστα και να κάνεις πράγματα που ούτε φανταζόσουν να τα κάνεις με ένα απλό αμάξι. Έτσι ένοιωσα όταν κάθησα.
Είναι ένα απο τα όνειρα μου να αποκτήσω μια
Mazda MX5 2.0 RC. Πολυ καλο, αλλα γιατι ΤΟΣΟ ακριβο;