-
Με βάση αυτά που γράφεις ότι επιθυμείς από το αυτοκίνητο θα σου πρότεινα κι εγώ τη Delta.
-
Ο χρήστης monty έγραψε:
Μαλιστα.Ειμαστε για delta δηλαδη...Μου κανει εντυπωση που σχεδον κανεις δεν προτεινε το golf..Mε βλεπω μολις κατεβω κατω να παραγγελνω μια κρεμ η μαυρη oro..Θα εχω να κανω βεβεια με ενα δικτυο αντιπροσωπειων και συνεργειων για τα οποια δεν εχω ακουσει τα καλυτερα,αλλα who cares??Cares δηλαδη,αλλα λεμε..Φιλε panos272,οποτε ερθεις Ρωμη,ενημερωσε με!!OXIIIII!!!! εγω σου προτεινω golf εστω και 120αρι!!!
θα μου πεις παλι το ιδιο αυτοκινητο? ευτυχως που αλλαξε (εστω και λιγο) η γενια
δε λεω καλη η delta, αλλα πολυ μαουνα
-
αν πρεπει να ειμαι αυστηρος παιρνεις Γκολφ και εισαι οκ.
αν μπορω να σε βοηθησω
Γκολφ
~καλυτερο εσωτερικο (αποψη μου)
~καλυτερο στησιμο(τα εχω οδηγησει και τα δυο)
~περισσοτερο γκαζι
~ποιοτητα γενικη
~μαζεμενο αυτοκινητο
~καταναλωση
~μεταπωληση᾽᾽δ᾽᾽
~καλυτερο μπροστινο πολυ ομορφο
~φινετσα και κομψοτητα
~χωροι και πρακτικοτητα
~ομορφο εσωτερικο αλλα οχι επιπεδα Γκολφ
~λιγο πιο μαλακη αναρτηση αρα πιο ανετοπριν ειπα δελτα γιατι εχεις παρει ηδη Γκολφ και απ ο,τι ειδα ᾽ψηνεσαι᾽᾽
ομως με απολυτα κριτηρια...επιμενω επισης για Εξεο...
-
lancia δ t-jet 120
1482 kg (πηγή 4 Τροχοί)ρε παιδιά πολύ βαρύ... αυτό θα χτυπάει 15άρια κατανάλωσης άνετα στο άστο-ξεκίνα της πόλης... χάνεται και το πλεονέκτημα του τούρμπο γιατί τα κιλά αυτά είναι απαράδεκτα για c-segment...
edit: http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12522
1420 kg είχε μετρηθεί το bravo 150 sport (με 18΄΄) στο Drive που είναι παρόμοιο καλούπι με τη δ.. -
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
lancia δ t-jet 120
1482 kg (πηγή 4 Τροχοί)ρε παιδιά πολύ βαρύ... αυτό θα χτυπάει 15άρια κατανάλωσης άνετα στο άστο-ξεκίνα της πόλης... χάνεται και το πλεονέκτημα του τούρμπο γιατί τα κιλά αυτά είναι απαράδεκτα για c-segment...
δε παιζει τοσο πολυ ρε συ.. καποιο λαθος θα γει γινει!
αν ειναι αληθεια παντως..
-
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
lancia δ t-jet 120
1482 kg (πηγή 4 Τροχοί)ρε παιδιά πολύ βαρύ... αυτό θα χτυπάει 15άρια κατανάλωσης άνετα στο άστο-ξεκίνα της πόλης... χάνεται και το πλεονέκτημα του τούρμπο γιατί τα κιλά αυτά είναι απαράδεκτα για c-segment...
Οι κοντες 2 πρωτες σχεσεις και ο πολυ ελαστικος κινητηρας κρυβουν το βαρος,αλλα τα 1482 κιλα σε ποια εκδοση ειναι και με ποιον εξοπλισμο?
-
όποιος έχει το περιοδικό να μας πει ποια έκδοση δοκίμασαν...
πάντως στο google βρήκα την 120άρα με min 1395 kg και μετά πιο πολλά κιλά ανάλογα με επίπεδο εξοπλισμού... -
Tο περιοδικο δεν το εχω μπροστα μου,αλλα στο site της lancia,xωρις να αναφερεται σε εκδοση,το δινουν 1320 κιλα..Eπισης,21600 βγαινει η 150 oro,οταν το golf 122 highline εχει 20800 στην πενταθυρη..
-
Ο χρήστης monty έγραψε:
Tο περιοδικο δεν το εχω μπροστα μου,αλλα στο site της lancia,xωρις να αναφερεται σε εκδοση,το δινουν 1320 κιλα..Eπισης,21600 βγαινει η 150 oro,οταν το golf 122 highline εχει 20800 στην πενταθυρη..και το golf δεν εχει δερμα - alcadara, δεν εχει esp,ηλεκτρικα αναδιπλομενους καθρεπτες,cornering lights,προγραμμα city(τελειο στο παρκαρισμα).
εχει ζαντες αλουμινιου το golf σε αυτη την εκδοση?
εχει ηλεκτρονικο clima? -
Ζαντες και κλιμα ναι.Esp οχι οπως και ηλεκτρικα αναδιπλουμενους καθρεφτες.Αλκανταρα-υφασμα εχει.Η δ ειναι κατα τη γνωμη μου καλυτερα εξοπλισμενη
-
Καλύτερα εξοπλισμένη σίγουρα. Να σου πω , από μια οδηγική εμπειρία που είχα το καλοκαίρι με την 150άρα μου άρεσε. Έχει πολύ καλή ποιότητα κύλισης, ενώ και το μοτέρ της την κινεί παραπάνω από αξιοπρεπώς. Α, και κάτι τελευταίο. Έλεγα πως το Focus μου έχει πολύ καλούς εσωτερικούς χώρους , μέχρι που κάθισα πίσω στη Lancia..
-
Δεν μπορουσες να περιγραψεις καλυτερα αυτο που ψαχνω...Τελικα καταληγω εκει που ολοι περιμεναμε.Δελτα oro και το πολεμαμε για τα 150
-
Ο χρήστης monty έγραψε:
Δεν μπορουσες να περιγραψεις καλυτερα αυτο που ψαχνω...Τελικα καταληγω εκει που ολοι περιμεναμε.Δελτα oro και το πολεμαμε για τα 150τελικα καλα θα κανεις.
αντε με το καλο.
more car for your money.και ειδικα για αυτο που την θες!
-
παντως το παραδοξο της υποθεσης ειναι οτι αφου σου εκλεψαν το γερμανικο σου αυτοκινητο ιταλοι, εσυ θα πας να παρεις ιταλικο αυτοκινητο!
θα μου πεις τι σχεση εχουν τα ιταλικα αυτοκινητα με τα ιταλικα κλεφτρονια..
απλα μια σκεψη εκανα. -
Μιλάμε είναι από τους πιο παραλογικούς συλλογισμούς που έχω ακούσει ποτέ.
kudos!!!
-
-
Για σχετικό φωτορεπορτάζ ρίξε μια ματιά στο topic της Delta. Στο θέμα του χρώματος θα σου πρότεινα μαύρο ή σιέλ μεταλικό. Είναι απίστευτα ψαρωτικά αυτά τα δυο χρώματα στο σχήμα της Delta...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μιλάμε είναι από τους πιο παραλογικούς συλλογισμούς που έχω ακούσει ποτέ.kudos!!!
ΚΑΙ ΟΜΩΣ~!
Συνάδελφος που του κλέψανε μερικά από τα γλυκά που είχε πάει στη γιορτή του κατά τη διάρκεια μιας εκπαίδευσης στην Ιταλία αποφάσισε ότι δεν πρόκειται να πάρει τίποτε Ιταλικό.
Είναι και πόντιος, βεβαίως (χωρίς παρεξήγηση). -
Αρα αφου ιταλοι κλεβουν γερμανικο αυτοκινητο,δεν ξαναπαιρνω γερμανικο και τα ιταλικα απορριπτονται.Αρα γιαπωνεζικο.Γιαπωνεζικο δεν παιρνω γιατι μας εχουν ηδη κλεψει ηδη ενα στην Αθηνα..Καλο,ε?Εχουμε δημιουργησει παραδοση με 2 αυτοκινητα κλεμμενα και 2 σπιτια ανοιγμενα.Ειπε τιποτα κανεις??Κ οταν παρω τη δ...Ανοιξαμε και σας περιμενουμε..
Φιλε eddie_147 αν δε δω απο κοντα χρωμα δεν μπορω να αποφασισω.Απο κοντα την εχω δει σε μαυρη και γκρι.Το σιελ απο τις φωτο φαινεται απιστευτο παντως
-
το σιελ εμενα δεν μου αρεσε καθολου οταν το ειδα απο κοντα οταν ειμουν διακοπες στην κρητη....
Φτου κι απ' την αρχη....