Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Audi A3 1.4 TFSI VS Golf VI 1.4TSI
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Audi A3 1.4 TFSI VS Golf VI 1.4TSI
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    30
    50
    441
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      italakias last edited by

      Audi A3 1.4 TFSI απομενα γιατι ειναι πολυ πιο ωραιο ειδικα τριθυρο.
      μακρια απο Golf κατωτερη μαρκα αποAudi.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        geokioy last edited by

        μωρέ κατώτερη μπορεί να είναι...αλλά είναι και πιο φτηνή!!!

        Πάντως είδα κάτι τώρα τελευταία που μου έκανε εντύπωση. Το Α3 στα crush test του Euro NCAP έχει χειρότερη βαθμολογία (4*) σε σχέση με τα Golf V & VI που είναι αμφότερα 5*. Πώς εξηγείται αυτό; Στο ίδιο πάτωμα δεν βασίζονται;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          djrimokbp last edited by

          είχε αναφερθεί ένα άλλο παιδί που έχει το sportback στο συγκεκριμένο θέμα... και είχε πει αν δεν κάνω λάθος το ότι δεν έχει στάνταρ αερόσακους πίσω....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            starslikedust last edited by

            Ο χρήστης Geokioy έγραψε:
            Πάντως είδα κάτι τώρα τελευταία που μου έκανε εντύπωση. Το Α3 στα crush test του Euro NCAP έχει χειρότερη βαθμολογία (4*) σε σχέση με τα Golf V & VI που είναι αμφότερα 5*. Πώς εξηγείται αυτό; Στο ίδιο πάτωμα δεν βασίζονται;

            Ναι, αλλά το Α3 παρουσιάστηκε πριν το Golf V, με ό,τι μπορεί να συνεπάγεται αυτό.

            είχε αναφερθεί ένα άλλο παιδί που έχει το sportback στο συγκεκριμένο θέμα... και είχε πει αν δεν κάνω λάθος το ότι δεν έχει στάνταρ αερόσακους πίσω....

            Καμία σχέση με αερόσακους. Δείτε τα αποτελέσματα των δοκιμών εδώ και εδώ. Εν συντομία:

            1. Το Α3 δεν είχε ηχητική ειδοποίηση ζώνης (τα τωρινά ξέρω ότι έχουν τουλάχιστον για τον οδηγό), ενώ το Golf V είχε -- για οδηγό και συνοδηγό -- και πήρε 2 επιπλέον βαθμούς.

            2. Επίσης, το Golf V τα πήγε λίγο καλύτερα από το A3, αλλά όχι πολύ, και στην μετωπική και στην πλευρική πρόσκρουση. Έτσι, ακόμη και αν έπαιρνε 2 βαθμούς από την ηχητική ειδοποίηση το Α3, πάλι θα ήταν ελαφρώς πιο κάτω και θα παρέμενε (οριακά) στα 4 αστέρια.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              volvozeus last edited by

              Μην παιρνετε τοσο τοις μετρητοις τα αστερια στο Euroncap....Η συνολικη ασφαλεια που μπορει να προσφερει ενα αυτοκινητο με 4 αστερια ισως να ειναι καλυτερη απο ενα αλλο με 5 σε πραγματικες συνθηκες. Περαν απο το αστειο του δινω βαθμους για υπενθυμιση των ζωνων ασφαλειας, η αληθεια ειναι οτι οι εταιρειες χρησιμοποιουν την βαθμολογια αυτη μαρκετινιστικα οποτε και επενδυουν αναλογα. Οταν λοιπον γνωριζεις τις συνθηκες ενος τεστ γνωριζεις και πως να το περασεις...ετσι δεν ειναι καθολου δυσκολο στις μερες μας οι μηχανικοι να καταφερνουν να σχεδιαζουν οχηματα που μπορουν να παιρνουν 5 αστερια βαση 3 συγκεκριμενων δοκιμων. Τι γινετε ομως οταν τα δεδομενα αυτα αλλαζουν? Τι γινετε σε περιπτωση ανατροπης? Αν χτυπησεις το εμποδιο υπο γωνια? Αν χτυπηθεις απο πισω? Αν εχεις 10 χιλ παρα πανω? Ακομα κι ετσι ολες οι κατασκευες καταληγουν να ειναι κατα πολυ βελτιωμενες στον τομεα της ασφαλειας απο οτι στο παρελθον προς οφελος ολων μας ειναι ομως λιγες οι εταιρειες που προσεγγιζουν το θεμα ολιστικα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                markvag last edited by

                Ο χρήστης italakias έγραψε:
                μακρια απο Golf κατωτερη μαρκα αποAudi.

                Μπορεί να είναι κατώτερη μάρκα η ... Golf από την Audi ( ), αλλά το Golf στρίβει καλύτερα από το Α3 και γενικά κάνει ότι και το Α3, απλά κοστίζει λιγότερο... Αλλά έχει το ίδιο ακριβά σέρβις και την ίδια (δυστηχώς) αντιπροσωπεία...

                Πλεόν το Golf VI (ή 5,5 για μερικούς... ) είναι και αρκετά πιο άνετο στο ταξίδι και με καλύτερη ηχομόνωση, οπότε ποιος ο λόγος για το Α3;;;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  swift-b-p-m last edited by

                  Ο χρήστης markvag έγραψε:
                  ... οπότε ποιος ο λόγος για το Α3;;; ...

                  Ας μην είχε το Α3 το **σήμα **με τους 4 τεμνόμενους κύκλους και θα βλέπαμε...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mezzanine last edited by

                    Πάρε ενα Leon 1.8TSi, έχει τα ίδια λεφτά και είναι πολύ καλύτερο αυτοκίνητο.

                    Μην φοβάσαι για κατανάλωση κτλπ απο το 1.8, είναι πολύ μικρές οι διαφορές (της τάξης του 1 λίτρου / 100 χλμ)

                    Παίρνεις ενα πολυ πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο με καλύτερο εξοπλισμό και καλύτερη ενεργητική ασφάλεια.

                    Αν μπορείς να πάρεις και το DSG ακόμα καλύτερα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Q
                      qsisvts last edited by

                      πριν βγει το 6 θα σου ελεγα οτι αξιζε τα παραπανω λεφτα to A3 (αν σε ενδιεφερε τοσο πολυ η ποιoτητα ), πλεον που η ψαλιδα εχει κλεισει, η ουσιαστικη διαφορα για μενα ειναι μονο το σημα..

                      οποτε ειτε παρε golf 122 να σου μεινουν τα επιπλεον λεφτα ή αν θες να ξοδευτεις παρε ενα golf 160αρι να εχεις και τα γκαζια σου

                      το leon ισως ειναι πιο 'συμφερουσα' αγορα,αλλα εξαρταται και τι θελει ο καθενας..
                      αν δε μπορεις με τιποτα να αντεξεις τη ποιοτητα της seat και δεν εχεις οικονομικο θεμα, δε χρειαζεται να κοιταξεις για leon

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        markvag last edited by

                        Βασικά, αυτό που δεν μ' άρεσε στο Leon ήταν η 'κλειστοφοβικότητά' του... Πολύ σκοτάδι ρε παιδάκι μου εκεί μέσα... και αρκετά πιο στριμόκωλο απ' όλα... Τα πλαστικά στο ταμπλό ούτε που με νοιάζουν...

                        Δεν το οδήγησα βέβαια...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          teris3 last edited by

                          Είχα ακριβώς το ίδιο δίλλημα αλλά είχα τα φράγκα και πήρα το νέο A3 Sportback (το facelift εννοώ με τα led μπροστά)
                          Είχα σιχαθεί πλέον να βλέπω Golf...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • O
                            ontheroad last edited by

                            Γειά και χαρά σε όλη την παρέα ,

                            Καθώς έχω κι εγώ το ίδιο ακριβώς δίλλημα σας γράφω εδώ τον προβληματισμό μου:

                            Έχω ένα Polo 75 ps του 6\2005 και έχει κάνει(έχω φάει στη μάπα δηλ.) ~ 100.000 χλμ. εθνικής.
                            Επειδή νομίζω οτι ήρθε -καθυστερημένα- η ώρα για ένα σουλούπωμα αμορτισέρ-ιμάντας-λάδια-τακάκια-κτέο-λάστιχα =περίπου 600-900 ευρω και με επιπλέον κίνητρο το 50% του τέλους ταξινόμησης σκέφτηκα να το δώσω και να πάρω ένα απο τα παραπάνω.
                            Κάνω πολλαααά χλμ. στην εθνική και το Πολάκι παρ' όλο που είναι αξιοπρεπέστατο δεν είναι για ταξίδια.Με κούρασε η 5η του ,ο θόρυβος στην καμπίνα και η σχετική αστάθεια στον αέρα και στις - γνωστές σε όλους - ανωμαλίες των δρόμων μας.

                            Ζητάω λοιπόν ένα αυτοκίνητο για τουλάχιστον μία 8ετία που να προσφέρει ασφάλεια,άνετο ταξίδι,ποιοτική και εργονομική καμπίνα,μετρημένη προς λίγο σβέλτη συμπεριφορά και χαμηλή κατανάλωση.

                            Κοιτώ κυρίως τις εξής εκδόσεις:
                            Α3 Ambiente στα 23.500

                            αλλά με δελεάζει το
                            Golf Highline DSG7 που έχει 21.300 (3πορτο) +επιπλέον αερόσακο γονάτου,αυτόματο clima,alcantara και πίσω υποβραχιόνιο.Φυσικά το μεγαλύτερο ατού του είναι το αυτόματο κιβώτιο.
                            Δηλαδή μιλάμε για 2000 φτηνότερα από την Α3 συν τα έξτρα του...
                            Απλά ρε γ...το η Α3 είναι πιο όμορφο αυτοκίνητο.

                            Ερώτηση λοιπόν : Επειδή όποιο πάρω θα το κρατήσω για τουλ. 8 χρόνια με ενδιαφέρει τόσο πολύ που θα βγεί προσεχώς καινούργια Α3;Έχουν βελτιώσει την ηχομόνωση στο golf 6 ώστε να φτάνει της Α3;Καλύτερη κύλιση ποιό έχει;Έχω την εντύπωση οτι το Golf θα το βαρεθώ γρηγορότερα,κάνω λάθος;

                            Οποιαδήποτε γνώμη θα με βοηθήσει,ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kon5 last edited by

                              Να πάρεις το golf φίλε. Είναι ολοκαίνουργιο, είναι και πιο φθηνό, τρομερά ποιοτικό και μην ξεχνάς ότι πέραν των άλλων έχεις και dsg 7τάχυτο. Πολύ μεγάλο πράγμα. Στο superb πετάει μία έβδομη στις 2000 σαλ και είσαι στα 100 χαω = ήρεμη-οικονομική οδήγηση.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • O
                                ontheroad last edited by

                                Ευχαριστώ Κωνσταντίνε για την άμεση απάντηση-πρόταση.

                                Παρακαλώ κάποιος που να ξέρει τι γίνεται στις μεγάλες ταχύτητες -> 120-150 χλμ\ωρα όσον αφορά την ποιότητα κύλισης και την ηχομόνωση.Ποιό υπερτερεί;

                                Και κάτι ακόμα :Τα padlles στο τιμόνι για το Highline DSG7 είναι στάνταρ ή έξτρα;Και αν έξτρα πόσο κοστίζουν;Αυτόματο χωρίς τα padlles μου φαίνεται λίγο

                                Σόρρυ για τις ερωτήσεις και ξανά-ευχαριστώ για το χρόνο σας.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pierce21 last edited by

                                  τα paddles τα χρεωνουν περιπου 110 ευρω αν θυμαμαι καλα και ειναι διαθεσιμα μονο στην highline που εχει το πολυλειτουργικο τιμονι....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • O
                                    ontheroad last edited by

                                    Αν είναι 110 ευρώ εντάξει...είναι μιά χαρά.Ευχαριστώ φίλε.
                                    Όποιος έχει όρεξη και γνωρίζει ας διαβάσει το πρώτο μου post

                                    viewtopic.php?f=15&t=34865&start=15#p1498685

                                    και να πεί τη γνώμη του.

                                    Χαιρετώ..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      spiros last edited by

                                      το VI εχει πολυ βελτιωμενη ηχομονωση και ποιοτητα κυλισης. Ισως ειναι και ενα κλικ καλυτερο απο το Α3 σε αυτο το τομεα. Ειδικα με το μακρυ 7αρι dsg θα ειναι οτι πρεπει για γρηγορα/οικονομικα/αθορυβα ταξιδια.

                                      αν το κρατησεις 8 χρονια δεν εχει σημασια ποτε θα παρουσιαστουν οι αντικαταστατες τους.

                                      εννοειται οτι πρεπει να τα οδηγησεις και τα 2 για να εχεις και ΔΙΚΗ σου αποψη.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • O
                                        ontheroad last edited by

                                        Ευχαριστώ Σπύρο,
                                        εννοείται οτι το test drive επιβάλεται.

                                        Ίδωμεν...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          benzinas last edited by

                                          Eτσι κι εγω τα οδηγησα και πηρα τελικα το A3 ...το 1.8!Οντως πολυ καλο το νεο golf,πολυ βελτιωμενη αναρτηση και συμπεριφορα στο δρομο,καλη ηχομονωση και κορυφη το dsg.Aλλα,το Α3 ειναι αλλη φαση.Χαιρεσαι να το οδηγεις.Ενω το γκολφακι απλα σε παει και σε φερνει.Αποψη μου,βεβαια,αφου για αλλους ειναι υπερτιμημενο το Α3 (οπως επισης για καποιους ειναι το golf,και για αυτο προτεινουν το leon!).Γιαυτο το σωστο ειναι να τα οδηγησει κανεις ολα και μετα να κρινει αν αξιζουν τα παραπανω χρηματα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • O
                                            ontheroad last edited by

                                            Το θέμα είναι αρκετά δύσκολο για μένα και έχω προβληματιστεί πολύ.Σήμερα θα πάω να δώ το Golf.

                                            Κάτι ακόμα -ένα,ένα τα πετάω- η συντήρηση μεταξύ των 2 διαφέρει σε κόστος ,συχνότητα,ανταλακτικά;
                                            Το υπολογίζω σαν παράγοντα γιατί περιμένω να βγάλω τουλάχιστον 200.000 χλμ.

                                            Έτσι μου 'ρχεται να πάω να πάρω την Α3 Ambiente S-tronic (= 25700).Όπως το σκέφτομαι όμως και βλέπω τις δόσεις που βγαίνουν.... με πιάνει ρίγος.Αυτό το DSG ρε γαμ..το μου ΄χει κάνει τρελή ζημιά,αν τελικά κλείσω το Gof-άκι αυτό θα φταίει.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr