-
Ο χρήστης Chronis Mar έγραψε:
Επειδη βλεπω πως στο forum γινεται καλη ενημερωση εκ των εσω, θα ηθελα να μαθω αν ο 1750 TBi θα βγει σε εκδοση 170 ιππων ωστε να αντικαθιστα τον 1.9 JTS οπως οι 200 ιπποι αντικαθιστουν τους 185 της 2.2 JTS. Επισης καπου ακουσα οτι θα τοποθετηθει και ο TBi με 230 ιππους στην Brera/Spider. Γιατι οχι και στην 159; Και το αντιστροφο, γιατι οχι και ο ΤΒi με τους 170 ιππους σε Brera/Spider. Αν γινοταν το τελευταιο πραγματικα θα μπορουσαν να τη χαρουν πολλοι περισσοτεροι μιας και η τιμη θα επαιφτε αισθητα. Σχετικα με το συστημα των Multiair που καταργεί τον εκκεντροφόρο που αντιστοιχεί στις βαλβίδες εισαγωγής αυτος θα ειναι διαθεσιμος μονο στα 1.400cc η υπαρχει ηδη και στον TBi; Τελος η δευτερη γενια Multiair στα 1.300cc ποτε θα μπει στην παραγωγη; Προβλεπεται να τοποθετηθει και στην υπαρχουσα γκαμα του Gruppo Fiat; Και μια τελευταια απορια, ο ΤΒi θα τοποθετηθει και στο Bravo οπως εγινε και στη Delta; Δεν θα ταιριαζε γαντι σε ενα υποτιθεμενο Abarth Bravo των 200 ιππων; Γιατι δεν προβλεπεται διευρυνση της οικογενειας Bravo με τριθυρεσ και SW εκδοσεις; Ελπιζω να μην κουρασα και να απαντηθουν ολες μου οι αποριες!!Θα υπάρξει έκδοση του 1750 με 170 ίππους μετά το καλοκαίρι.
Γενικά με τις εκδόσεις και τις ιπποδυνάμεις τίποτα πλέον δεν είναι δύσκολο αφού το moteur είναι το ίδιο και διαφέρει μόνο στην απόδοση(πέρα από κάποια περιφερειακά και όχι μόνο που είναι απαραίτητα για την αυξημένη απόδοση). Η διαφορά στην τιμή δεν θα είναι επιπέδου από 1.8 σε 2.2.
Το φορολογικό καθεστώς επιτρέπει χαμηλά τέλη ταξινόμισης σε κυβικά κάτω από 1800. Από κει και πέρα μένει τι κοστολόγιο θα έχει η AR στους επιπλέον ίππους και με τι επιπλέον εξοπλισμό θα πλασάρει τα αυτοκίνητα. Δηλαδή μια Brera με 170 θα είχε ολόιδιο εξοπλισμό με 200 αλλά 30 άλογα λιγότερα. Γιατί να μην τα έχεις? Δεν θα έπεφτα η τιμή αισθητά λοιπόν, μάλλον ελάχιστα δηλαδή.Το multiair αφορά μόνο το 1.4Τ προς το παρόν. Το 1300 μοτέρ θα είναι από 2011 και έπειτα.
Ο 1.75 θα μπει αν θυμάμαι καλά στο Fiat Linea αλλά στο Bravo δεν προβλέπεται κάποια δυνατή έκδοση. -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Ο 1.75 θα μπει αν θυμάμαι καλά στο Fiat Linea αλλά στο Bravo δεν προβλέπεται κάποια δυνατή έκδοση.Μα καλα εδω δεν εχουν βαλει τον ΤJet με τα 150 αλογα στο Linea θα βαλουν τον ΤΒI;; Αληθεια το αγοραζει κανεις στην Ευρωπη; Γιατι ουτε στην Ελλαδα με την φιλοσοφια Cordoba που μας διακατεχει δεν πουλαει, απ'οσο εχω δει στους δρομους δηλαδη..τριθυρο ή SW Bravo θα υπαρξει; Ο ΤΒi με τους 230 ιππους θα μπει σε 159/Brera/Spider;
-
Σήμερα η FPT πάντως παρουσίασε την πατέντας με όνομα MultiAir.
Θεωρείται επαναστατική και εξίσου σημαντική όπως κάποτε υπήρξε το common-rail, που πάλι η Fiat είχε εφεύρει.Σε γενικές γραμμές το MultiAir είναι ένα νέο σύστημα ηλεκτρουδραυλικής διαχείρισης των βαλβίδων, που ελέγχει άμεσα τον παρεχόμενο αέρα και τις καύσεις συνολίκα.
Τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα αυτού είναι η αυξημένη απόδοση κατά 10% βελτιώνοντας τη ροπή στις χαμηλές στροφές κατά 15%, μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2 κατά 10-25% ανάλογα με το αν είναι υπερτοφοδοτούμενος ο κινητήρας ή όχι(στην περίπτωση του υπερτροφοδοτούμενου υπάρχει μείωση σε κατανάλωση και εκπομπές CO2 κατά 25%), μείωση των οξειδίων του Αζώτου (ΝΟχ) κατά 60%.
Ο Altavilla (CEO FPT) είπε επίσης ότι τεχνικά δεν θα υπήρχε πρόβλημα στο να εφαρμόσουν την τεχνολογία για τους κινητήρες της Ferrari και της Maserati. Το MultiAir είναι εύκολο εφαρμόζεται σε όλους τους βενζινοκινητήρες στο μέλλον θα εφαρμοστεί και για κινητήρες ντίζελ, κατά πάσα πιθανότητα το 2011
-
http://static.blogo.it/autoblog/present ... ali_03.jpg
http://static.blogo.it/autoblog/present ... ali_04.jpg
http://static.blogo.it/autoblog/present ... ali_05.jpg
http://static.blogo.it/autoblog/present ... ali_06.jpg
http://static.blogo.it/autoblog/present ... ali_07.jpg
http://static.blogo.it/autoblog/present ... ali_08.jpg
http://static.blogo.it/autoblog/present ... ali_09.jpg
http://static.blogo.it/autoblog/present ... ali_10.jpg
http://static.blogo.it/autoblog/present ... ali_11.jpg
Τα άνωθεν links είναι μερικές φωτό από την παρουσίαση του συστήματος.
Είναι σε τεράστια ανάλυση για αυτό και τις έβαλα ως links για ευκολία.
Βοηθούν στην αντίληψη περιπού του τι έστί MultiAir -
Ο χρήστης Chronis Mar έγραψε:
Επειδη βλεπω πως στο forum γινεται καλη ενημερωση εκ των εσω, θα ηθελα να μαθω αν ο 1750 TBi θα βγει σε εκδοση 170 ιππων ωστε να αντικαθιστα τον 1.9 JTS οπως οι 200 ιπποι αντικαθιστουν τους 185 της 2.2 JTS. Επισης καπου ακουσα οτι θα τοποθετηθει και ο TBi με 230 ιππους στην Brera/Spider. Γιατι οχι και στην 159; Και το αντιστροφο, γιατι οχι και ο ΤΒi με τους 170 ιππους σε Brera/Spider. Αν γινοταν το τελευταιο πραγματικα θα μπορουσαν να τη χαρουν πολλοι περισσοτεροι μιας και η τιμη θα επαιφτε αισθητα. Σχετικα με το συστημα των Multiair που καταργεί τον εκκεντροφόρο που αντιστοιχεί στις βαλβίδες εισαγωγής αυτος θα ειναι διαθεσιμος μονο στα 1.400cc η υπαρχει ηδη και στον TBi; Τελος η δευτερη γενια Multiair στα 1.300cc ποτε θα μπει στην παραγωγη; Προβλεπεται να τοποθετηθει και στην υπαρχουσα γκαμα του Gruppo Fiat; Και μια τελευταια απορια, ο ΤΒi θα τοποθετηθει και στο Bravo οπως εγινε και στη Delta; Δεν θα ταιριαζε γαντι σε ενα υποτιθεμενο Abarth Bravo των 200 ιππων; Γιατι δεν προβλεπεται διευρυνση της οικογενειας Bravo με τριθυρεσ και SW εκδοσεις; Ελπιζω να μην κουρασα και να απαντηθουν ολες μου οι αποριες!!Η εκδοσείς των 170 και 230 ίππων του 1750ΤΒi θα εμφανισθεί το 2010.
Για τις Brera/Spider η έκδοση των 170 ίππων κρίνεται οριακή και δεν σκοπεύουν να την χρησιμοποιήσουν.Από Απρίλιο θα διατίθεται με την έκδοη των 200 ίππων καθώς και με την έκδοση των 170 ίππων του 2,0JTDm,όπως και η 159.H μόνη νέα προσθήκη στο Bravo είναι ο δίλιτρος JTDm στην έκδοση των 165 ίππων.Δεν θα εφοδιασθεί ούτε με τον 1,8Di Turbo ούτε με τις εκδόσεις multiair του 1,4 ΤJet προς το παρόν.Ούτε επίσης με τον 1,3Multijet II των 95 ίππων.Δίθυρη έκδοσή του (πόσο μάλλον Abarth )δεν προβλέφθηκε ποτέ,ενώ η έκδοση Crossover μπήκε στο συρτάρι λόγω ύφεσης.Οι πωλήσεις του πάντως κατρακυλούν διαρκώς στην Ιταλία.
Για το multiair II και τα λοιπά στα είπε ο Busso.O 1,8 αμέσου ψεκασμού δεν μπορεί προς το παρόν να συνδυαστεί με multiair...ενώ ο 1,8Di Turbo δεν θα εφοδιάσει ούτε το Linea.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Οι εκδοσείς των 170 και 230 ίππων του 1750ΤΒi θα εμφανισθεί το 2010.
Για τις Brera/Spider η έκδοση των 170 ίππων κρίνεται οριακή και δεν σκοπεύουν να την χρησιμοποιήσουν.Από Απρίλιο θα διατίθεται με την έκδοη των 200 ίππων καθώς και με την έκδοση των 170 ίππων του 2,0JTDm,όπως και η 159Η FPT πάντως δίνει 2 διαθέσιμες εκδόσεις του 1750 σε 200 και 240 άλογα(όχι 230)
http://www.fptpowertrain.com/ita/archiv ... tore27.htm -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Οι εκδοσείς των 170 και 230 ίππων του 1750ΤΒi θα εμφανισθεί το 2010.
Για τις Brera/Spider η έκδοση των 170 ίππων κρίνεται οριακή και δεν σκοπεύουν να την χρησιμοποιήσουν.Από Απρίλιο θα διατίθεται με την έκδοη των 200 ίππων καθώς και με την έκδοση των 170 ίππων του 2,0JTDm,όπως και η 159Η FPT πάντως δίνει 2 διαθέσιμες εκδόσεις του 1750 σε 200 και 240 άλογα(όχι 230)
http://www.fptpowertrain.com/ita/archiv ... tore27.htmΗ διαφορά είναι η ονομαστική (εμπορική με λίγα λόγια)ισχύς.... για λόγους διαφοροποίησης από τον κινητήρα που φορά η GTA.Οι αποδόσεις τους προφανώς θα είναι ίδιες.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Με αυτές τις ζάντες και από αυτή την λήψη, θυμίζει Bmw πάντως.
-
Eμένα πιο πολύ σε 430 μου κάνουν οι ζάντες...
-
-
Ο χρήστης DimitriS60 έγραψε:
και fun της μαρκας να μην ημουν παλι θα ελεγα οτι ειναι η πιο ομορφη berlina που κυκλοφορει! ειδικα τωρα και με τα νεα μοτερια...μας εβαλαν στην πριζα αυτοι οι ρουφιανοι οι ιταλοι!!!
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Geneva 2009
πωωωωωωωωωωω ζάντα!!!!!!!!! μου αρέσει πολύ!!!!!! Λες να την έχουν κι εδώ? τη θέλω για τη δικιά μου. Της μαμάς οι δικές μου είναι αίσχος
-
επιτελους μια πραγματικη αλφα ρομεο.
-
Busso,κοκκίνησε το μάτι μας με τίς φωτογραφίες σου!!
ΒΑΛΕ ΚΙ ΑΛΛΕΕΕΕΕΕΣΣΣΣΣ!!
-
H Brera με αυτές τις ζάντες και αυτό το εσωτερικό, είναι κόλαση!
-
δέν έχω αποφασίσει ακόμη άν μου αρέσει αυτή η μεταλλική επένδυση στο ταμπλώ,σε σχέση με τήν παλιά στύλ βουρτσισμένο αλουμίνιο...έτσι θα είναι όλες,ή εξαρτάται από τήν έκδοση; μήπως αυτή στη φωτο είναι η TI..;;
-
διπλοποστιά...
-
uparxei kammia pliroforia gia to pote erxete i brera ti stin ellada k peripou timologisi ???
-
MultiAir Official video
Youtube Video -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
MultiAir Official video
Youtube VideoΕνδιαφερον...Ξερουμε αποδοση και τι πλεονεκτηματα ισχυριζοντε σε σχεση με ενα μηχανικο CVVT?
Να ρωτησω κατι...συνδοιαζετε με αμεσο ψεκασμο γιατι κατι τετοιο δεν ειναι ξεκαθαρο στο βιντεο
ΑLFA ROMEO FORUM