-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ρε παιδια οτι λεει η εταιρεια ειναι.
το τι λεμε εμεις λιγη αξια εχει..μπορει να μην εχει σχεση με το παρελθον και απλως να 'καπηλευονται' το ονομα,ομως αυτοι εχουν το μαχαιρι,αυτοι και το πεπονι.οταν λενε οτι ειναι gta ειναι gta.
το ιδιο ισχυει για οποιαδηποτε Μ,οποιοδηποτε RS,evo,sti,scuderia....ας ειναι καλη στο δρομο τουλαχιστον και η εμφανιση καταπινεται.
οπα οπα τα Μ και τα scuderia ειναι αυτο που πρεσβευουν..
εγω δεν σχολιαζω το ονομα...το ασπαζομαι...
το να βρισκεται διπλα απο το μπομπο/GTA η Θεά του 70᾽ δεν καταλαβαινω...
δικαιωμα τους βεβαια... -
Το εσωτερικο (ταμπλο) ειναι λιγο F430 scuderia wannabe...
Ο διαχυτης ειναι μαλλον κραχτης. Πιθανοτατα θα συμμαζευτει λιγο...
Η εκπληξη ειναι οι πανεμορφες ζαντες!
Πρεπει να περιμενουμε να το δουμε στην τελικη του μορφη, και σε αλλα χρωματα τι θα λεει. -
@pik.
ναι συμφωνω οτι δεν εχουν καμια σχεση,ομως ενα παρελθον εχουν κι αυτοι να μην το εκμεταλλευτουν?
μπορει να μην εβρισκαν τιποτα πιο κοντινο σε mito και ειπαν να βαλουν αυτο!
δες το και σαν εξελιξη!και οι σημερινοι ανθρωποι ειναι πιο 'μπομποι' σε σχεση με τους παρελθοντικους..εχει βαθυτερο νοημα αυτη η συγκριση
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Δηλαδή τι θα πρεπε να βγάλει;Ε καλα τωρα, δεν ξες; Αυτοκινητο τυπου 'Βελοτσε' επρεπε να βγαλει. Πισωκινητο, χωρις φλωρο-ηλεκτρικα, κλιματισμους και αεροσακους και με στανταρ το ραδιοφωνο (FM/AM παρακαλω) και το τασακι.
Τωρα απογοητευει οπως βλεπεις ολους τους Alfisti που ξενερωνουν. Γιατι αν ηταν σαν εκεινες τις Alfa Romeo των 70s θα ετρεχαν ολοι να αγορασουν απο μια.παντως και η απλη 147 δεν λεει τιποτα σαν αμαξι.
Η 147 λεει παρα πολλα σαν αμαξι δεδομενου οτι
- ο κινητηρας με τα 120 αλογα χτυπουσε στα ισια τον τοτε ανταγωνισμο
- αν και 800 ετων, σε σχεδιαση ειναι ακομα φρεσκια. μεσα και εξω. μπορει να τη συνηθισαμε αλλα για συγκρινε τη με τα αυτοκινητα της κατηγοριας της και το συζηταμε. Ειδικα την προ f/l (μ'αρεσει λιγακι περισσοτερο)
Συγγνωμη που η 147 δεν ειχε 300 αλογα και σε τιμη 15 χιλιαδων ευρω
-
ΜiTο GTA
0-100 σε 5' ..
Τελική 250Κm/hκαι -100 Κg σε σχέση με τις κλασσικές εκδόσεις..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Απο μια Alfa romeo gta περιμενα περισσοτερη διακριτικοτητα.. στα πλαισια των 147gta και της αντιστοιχης 156. Τωρα εμφανισιακα το βαζω στην κατηγορια 'opc'...
Εμφανισιακα clio rs απο εμενα (οχι το facefilt που βγαινει τωρα..το καλο το πρωτο..)Tην διακριτικοτητα στις 147 156 GTA που την ειδες?
-
Γιατί, ήταν κραγμένες; Σε σχέση με τη Mito GTA, το απόλυτο Q-car ήταν.
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
παντως και η απλη 147 δεν λεει τιποτα σαν αμαξι.
Η 147 λεει παρα πολλα σαν αμαξι δεδομενου οτι
- ο κινητηρας με τα 120 αλογα χτυπουσε στα ισια τον τοτε ανταγωνισμο
- αν και 800 ετων, σε σχεδιαση ειναι ακομα φρεσκια. μεσα και εξω. μπορει να τη συνηθισαμε αλλα για συγκρινε τη με τα αυτοκινητα της κατηγοριας της και το συζηταμε. Ειδικα την προ f/l (μ'αρεσει λιγακι περισσοτερο)
Συγγνωμη που η 147 δεν ειχε 300 αλογα και σε τιμη 15 χιλιαδων ευρω
- ο κινητηρας χτυπουσε λιγο τον ανταγωνισμο αλλα το αμαξι δεν χτυπουσε τιποτα,με λιγα λογια δεν πηγαινε γιαυτο που ηταν.
- ε οχι και 800 ετων ,και μια BMW 318 iS του 93 φρεσκια ειναι αμα το παμε ετσι.
-
εμενα μου αρεσει ετσι υπερβολικη...μου θυμιζει πιστα.... οσο υπερβολικα γρηγορη φαινεται να ναι ( 0-100 σε 5) τοσο υπερβολικη την θελω κ απο εξω....καμια σχεση με opc εκεινο ειναι καγκουρια
θελει ταλεντο να κανεις υπερβολικο σχεδιο που που να μην ειναι καγκουρια και εδω οι ιταλοι ειναι πρωτοι -
Ο κινητηρας εκανε πλακα στον ανταγωνισμο φιλε ιταλακια και μαλλον δεν εχεις ιδεα απο 147!( και γενικα)
-
Ο χρήστης tonionio έγραψε:
Ο κινητηρας εκανε πλακα στον ανταγωνισμο φιλε ιταλακια και μαλλον δεν εχεις ιδεα απο 147!( και γενικα)σε ποιον εκανε πλακα ρε φιλε που θα μου πεις οτι δεν εχω ιδεα.
ενα βαρυ αμαξι ηταν,με εναν κινητηρα χωρις ελαστικοτητα που επρεπε να τον πιεζεις συνεχεια για να τραβηξει λιγο και να κρατας τις στροφες πανω απο 4000.
κανε κοντριστα με ενα φιατ σπορτινγκ 1.4 και θα δεις ποιος θα σπασει πλακα
μην μιλησω για πεζο.σιτροεν,χοντα ετσι. -
γιατι εισαι ΤΟΝΙΟΝΙΟ εχθρικος με καποιον που απλα δεν του αρεσει το αυτοκινητο που σ αρεσει και στην τελικη ποιος απο ολους εμας εναι γνωστης και τι οριζεις ΕΣΥ γνωση... εγω τοσο καιρο μονο γυρω στα 7 ατομα καταλαβα οτι ειναι γνωστες
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
Ο κινητηρας εκανε πλακα στον ανταγωνισμο φιλε ιταλακια και μαλλον δεν εχεις ιδεα απο 147!( και γενικα)
σε ποιον εκανε πλακα ρε φιλε που θα μου πεις οτι δεν εχω ιδεα.
ενα βαρυ αμαξι ηταν,με εναν κινητηρα χωρις ελαστικοτητα που επρεπε να τον πιεζεις συνεχεια για να τραβηξει λιγο και να κρατας τις στροφες πανω απο 4000.
κανε κοντριστα με ενα φιατ σπορτινγκ 1.4 και θα δεις ποιος θα σπασει πλακα
μην μιλησω για πεζο.σιτροεν,χοντα ετσι.Δες τον ανταγωνισμο και μετα πες αν ειναι βαρια η 147..
Το οτι το μοτερ δουλευει αποτελεσματικα πανω απο τις 4000 δεν ειναι αρνητικο.
Τα υπολοιπα που ειπες ειναι οσα ξερεις!
Μπραβο..Εχεις γνωσεις... -
italakia sorry ρε μαν αλλα you fail
μετα το RX8 βγαζεις σαπια την 147. πες λοιπον, για τα δεδομενα της κατηγοριας του οταν παρουσιαστηκε, ΤΙ θα προτιμουσες αντι της 147; -
πλακωσε το alfisti.gr
κολημενοι αλφιστι μια ζωη ρε γαμωτο ρε παιδια για 147 μιλαμε οχι για αλφα ρομεο. -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
Ο κινητηρας εκανε πλακα στον ανταγωνισμο φιλε ιταλακια και μαλλον δεν εχεις ιδεα απο 147!( και γενικα)
σε ποιον εκανε πλακα ρε φιλε που θα μου πεις οτι δεν εχω ιδεα.
ενα βαρυ αμαξι ηταν,με εναν κινητηρα χωρις ελαστικοτητα που επρεπε να τον πιεζεις συνεχεια για να τραβηξει λιγο και να κρατας τις στροφες πανω απο 4000.
κανε κοντριστα με ενα φιατ σπορτινγκ 1.4 και θα δεις ποιος θα σπασει πλακα
μην μιλησω για πεζο.σιτροεν,χοντα ετσι.Σε ολα τα αυτοκινητα της **κατηγοριας **της ακομα και μεταγενεστερα.Ηταν ενα αυτοκινητο βαρυ οπως και τα αλλα της **κατηγοριας ** της με τρομερο κρατημα , διασκεδαστικη , πανεμορφη και απολαυστικη στην οδηγηση.Αμαξι που δεν βαριοσουν ποτε με λιγα λογια...Κοντριτσες με φιατ σπορτινγκ κανε εσυ.
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
γιατι εισαι ΤΟΝΙΟΝΙΟ εχθρικος με καποιον που απλα δεν του αρεσει το αυτοκινητο που σ αρεσει και στην τελικη ποιος απο ολους εμας εναι γνωστης και τι οριζεις ΕΣΥ γνωση... εγω τοσο καιρο μονο γυρω στα 7 ατομα καταλαβα οτι ειναι γνωστεςΑλλο δεν του αρεσει το αυτοκινητο και αλλο να το βγαζει αχρηστο...Απο τα λεγομενα του φαινεται οτι δεν εχει ιδεα για την 147 και την εχει δει μονο σε φωτογραφια.
Οπως βλεπεις επισης δεν χρειαζεται δικηγορο και υπερασπιζεται μια χαρα τον εαυτο του και τα γραφομενα του.Αν συμφωνεις μαζι του τοτε και συ δεν εχεις ιδεα.Εγω ειχα 147 5 χρονια εξου και η γνωση...Επισης ειχα για μικρα διαστηματα ολους τους ανταγωνιστες της για να βγαλω τα συμπερασματα μου.Αυτο σου κανει για γνωση?Τουλαχιστον επι του θεματος?
-
Δικηγόρος χρειάζεται και για τα σχόλια στο alfisti.gr πάλι;
Τα σχόλια του Italakia είναι εκτός τόπου και χρόνου πάντως. Ναι, χαμηλά ήταν ψοφίμι ολκής, ειδικά σε σχέση με το πώς πήγαινε έτσι και στρόφαρες το μοτέρ. Απέναντι στα προηγούμενα (και τωρινά) αστρα, γκολφ 4 και κακό συναπάντημα ήταν αμαξάρα.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Δικηγόρος χρειάζεται και για τα σχόλια στο alfisti.gr πάλι;Τα σχόλια του Italakia είναι εκτός τόπου και χρόνου πάντως. Ναι, χαμηλά ήταν ψοφίμι ολκής, ειδικά σε σχέση με το πώς πήγαινε έτσι και στρόφαρες το μοτέρ. Απέναντι στα προηγούμενα (και τωρινά) αστρα, γκολφ 4 και κακό συναπάντημα ήταν αμαξάρα.
μα εγω δεν εβγαλα αχρηστο το αμαξι απλως ειπα οτι δεν παει στον δρομο και οτι δεν μου αρεσει.που το βλεπεις το εκτος τοπου και χρονου.δεν ειπα οτι δεν εχει κρατηματα και φρενα.
-
Σε σχέση με τους ανταγωνιστές του όταν παρουσιάστηκε (και όχι μόνο), μια χαρά πήγαινε, αρκεί να το δούλευες ως υψηλόστροφο.
Alfa Romeo Mi.Τo 2008