-
Για κάποιο λόγο περνάς την διαχρονικότητα στο ντούκου skye.
Eπ αυτού τη γνώμη σουΔεν έχω όρεξη για πολύ κουβέντα μην περιμένεις πολλά
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Για κάποιο λόγο περνάς την διαχρονικότητα στο ντούκου skye.
Eπ αυτού τη γνώμη σουΤη θεωρω οσο αδιαφορη οσο οποιοδηποτε αλλο στοιχειο. Δεν πιστευω οτι στην τεχνη, η οποια κατα τη γνωμη μου ανηκει σε ενα 'ιδεαλιστικο' φασμα μορφων εκφρασης, εχει την παραμικρη αξια η διαχρονικοτητα ή οτι η τεχνη υποκειται σε σταθερες. Δεν βλεπω τη συνδεση διαχρονικοτητας - ποιοτητας στην τεχνη. Η Madonna ειναι διαχρονικη, οπως και ο Michael Jackson και κανενας απο τους δυο δεν μου λεει κατι προσωπικα ως καλλιτεχνης. Επισης η διαχρονικοτητα θεωρω πως ενιοτε μπορει να βλαψει -αν μετατραπει σε καποιο ειδος φορμας/κολληματος- και αυτο το βλεπουμε σε πολλους τομεις: διαχρονικη ειναι η 911 αν και εχει τον κινητηρα σε ενα μερος του αμαξωματος που αντικειμενικα δεν θα επρεπε να εχει. Διαχρονικος ειναι και ο Χριστιανισμος στην Ευρωπη, οπως κι ο Ισλαμισμος στη Μεση Ανατολη. Δεν ειναι οτι εχω κατι με τις θρησκειες ή με την 911, αλλα δεν βλεπω γιατι θα πρεπει να ακολουθησω τη 'σχολη' τους με το επιχειρημα οτι κρατανε στο χρονο.
Εν ολιγοις αν κατι νιωθω οτι κανει σεξ στο μυαλο μου το ιδιο θετικα θα το αντιμετωπισω ειτε βγηκε το 1909 ειτε το 2009. Ειτε το αγαπα ο κοσμος ειτε το μισει. -
Ο χρήστης PG220 έγραψε:
.Αν είχαμε ακόμη τη δραχμή σε αυτούς τους χαλεπούς καιρούς θα ήθελες ένα δεκαχίλιαρο για να πιεις καφέ..Σχεδόν τόσο θα τον πληρώνεις και τώρα! Ρretty soon now
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Réne Descartes η Καρτέσιος ?
Έχω την εντύπωση ότι το δίλημμα Chopin-Σοπέν δεν είναι το ίδιο με το Réne Descartes-Καρτέσιος. Στην πρώτη έχουμε (αποκλειστικά;) ηχητική απόδοση με ελληνικούς χαρακτήρες ενός ξένου ονόματος. Στη δεύτερη (νομίζω ότι) έχουμε 'μετάφραση' του ονόματος.
Υ.Γ.: Μήπως έγραψα μαλακία;
Δεν έγραψες μαλακία, αλλά δεν είναι ακριβώς έτσι. Το 'Chopin' επ ουδενί δεν προφέρεται 'Σοπέν', οπότε κι αυτό είναι το ίδιο πράγμα...
Βέβαια, το 'Καρτέσιος' αντί Descartes (που με μια καλή προσέγγιση διαβάζεται Ντεκάγτ-ε), μάλλον αγγίζει τα όρια του βιασμού, και μάλιστα έχει και ακόμη πιο τραβηγμένη βλαχο-ελληνική συνέχεια (πχ. Καρτεσιανό σύστημα συντεταγμένων). Ομοίως, βιασμό θεωρώ το 'Νεύτωνας' αντί Newton, το 'Ο Γλάδστων - του Γλάδστωνος' αντί Gladstone, Φραγκλίνος αντί Franklin και ούτω καθεξής.
Στα του θέματος, και με όλο το σέβας, το συνολικό εγχείρημα του ΣΚΑΙ είναι μια μαλακία και μισή. Είναι το δεύτερο χειρότερο ατόπημα του καναλιού, μετά την ανάθεση του σπικάζ των αγώνων του Θρύλου στο Δημοσθένη Καρμοίρη
Πέρα από το θέμα του ΣΚΑΙ....
Είμαστε τόσο ευαίσθητοι στο θέμα των ονομάτων των ξένων ; Εδώ οι Εγγλέζοι , τόσα χρόνια έπαιζε ο Ανρί στην Αγγλία , δεν έμαθαν πως τον λένε και τον φωνάζουν Χένρι. Δεκάδες παραδείγματα υπάρχουν ακόμα.
Εγώ νομίζω πως είναι περισσότερο η θεώρηση που έχουμε εδώ και κάμποσες δεκαετίες ότι και καλά 'φαινόμαστε' εάν χρησιμοποιούμε ξένες εκφράσεις στον γραπτό ή προφορικό λόγο. Στέλεχος συνεργαζόμενης εταιρείας μου έλεγε ' ...και πάω μέσα και τους λέω ...' σε συμβούλιο Ελληνικής εταιρείας. Με την ίδια λογική γράφουμε Chopin αντί για όπως τελικά αποδίδεται το όνομά του αν όχι Σοπέν ή Σχσοπέν ή όπως αλλιώς και ούτω καθεξής ( ή etc εάν προτιμάτε ).
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
Κριτήρια μπορείς να βάλεις άνετα δεν το συζητάμε. Τώρα το αν τα πεις αντικειμενικά η υποκειμενικά η προσωπικά η κοινα αποδεκτά είναι άλλη ιστορία. Αν λέγονται κανόνες η προσωπικές προτιμήσεις η ότι άλλο δεν έχει σημασία. Αν μπορεί να τα γράψει τα κριτήρια κάποιος στο χαρτί η βασίζονται σε προσωπικές αισθητικές προτιμήσεις πάλι δεν παίζει. Οριοθετούν κριτήρια και οι αισθητικές προτιμήσεις
Φυσικα και εχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ σημασια αν τα κριτηρια αυτα ειναι ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ή ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΑ.
Αντικειμενικα πχ ενας 4πυρηνος επεξεργαστης ΕΙΝΑΙ καλυτερος απο εναν pentium 3 και αυτο δεν θα αλλαξει ακομη κι αν ο ουρανος γινει πρασινος.
Το αν προτιμω τον Scriabin απ'τον Paganini γιατι 'ετσι γουσταρω' προφανως ως επιχειρημα αποδειξεως της ανωτεροτητας του πρωτου σε σχεση με τον δευτερο εχει μηδενικη αξια, δε βρισκεις;Αντικειμενικό είναι και το τονικό φάλτσο ακριβώς για τον ίδιο λόγο που ο τετραπύρηνος είναι καλλίτερος.
Γιατί έχουμε αποδεχτεί πως οι τόνοι είναι αυτοί σε αυτές τις συχνότητες. Αποδεκτοί αρμονικοί συνδυασμοί είναι οι τάδε χ ψ ζ. Φυσικά και μπορείς να το αλλάξεις αυτό, να πείς πως κάτι άλλο είναι επίσης αποδεκτό, αλλα αυτό μπορεί να το πεις και για τους επεξεργαστές, δλδ πχ πλεονέκτημα δεν είναι η ταχύτητα αλλα η μικρή κατανάλωση ρεύματος η η αξιοπιστία η το μικρό μέγεθος η η η η . Άρα μην είσαι τόσο απόλυτος πως π 4πύρηνος είναι καλλίτερος.Για τους κλασικούς το αρμονικό διάστημα τριών τόνων είναι απαράδεκτο(diabolus in musica) γιατί ενδεχομένως δεν ταίριαζε στα αυτιά τους. Είναι αντικειμενικό για την κλασική γιατί είναι κανόνας αποδεκτός (σχεδόν) απ όλους.
Για την σημερινή σύγχρονη αρμονία δεν υπάρχει ο κανόνας, το τρίτονο είναι αποδεκτό γιατί αρέσει. Υπάρχουν όμως άλλοι. Φυσικά και μπορείς να παρακάμπτεις όποιον κανόνα δεν γουστάρεις, επίτηδες η καταλάθος η να βάλεις δικούς σου.
Αλλά ρε συνάδελφε, ο ουρανός να γυρίσει ανάποδα, αυτή τη στιγμή αν πάρω ένα βιολί εγώ κι ένα η βανέσα μέι, εγώ θα είμαι ο πέντιουμ3 και αυτή ο τετραπύρηνος, τι να λέμε -
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Όλως περιέργως στα εδάφη της [Ανατολικής] Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας ξάφνου έπαψαν να υπάρχουν σχολές, δάσκαλοι, φιλόσοφοι και αντικαταστάθηκαν από μοναχούς...
Kαι όμως, η κοσμική μόρφωση δεν υποσκελίστηκε από την προσθήκη της χριστιανικής διδασκαλίας στο βυζαντινό εκπαιδευτικό σύστημα, το οποίο βασίστηκε στις εφτά 'ελεύθεριες τέχνες' της αρχαιότητας: αριθμητική, γεωμετρία, αρμονία, αστρονομία οι 'θετικές', λογική, ρητορική και γραμματική οι 'θεωρητικές'. Όποιος θέλει να πάρει μια πολύ γενική εικόνα για το εκπαιδευτικό σύστημα του Βυζαντίου, χωρίς να καταπιαστεί με βιβλιογραφία, μπορεί να δει και το πρόσφατο βιβλίο της Τζούντιθ Χέριν για το Βυζάντιο, κεφ. ΙΑ'.
Πολύ σωστά. Η αρχαιολατρεία δεν είναι τίποτα παραπάνω από μια εξιδανίκευση που στηρίζεται σε απολύτως επιλεκτική και εξαιρετικά περιοριστική απαρίθμηση αυτών που ίσχυαν στον αρχαίο 'ελλαδικό' χώρο. Ούτε καν η αρχαία Αθήνα δεν ήταν τόσο υπέροχη, όσο μάθαμε στο σχολείο.
Μια καλή συλλογή απόψεων υπάρχει στο παρακάτω link. Μπορεί να μη συμφωνεί κανείς με τα συμπεράσματα του γράφοντος, όμως ορισμένα πραγματικά γεγονότα δεν είναι σωστό να αποσιωπούνται ή να διαγράφονται από την ιστορική μνήμη, επειδή 'πρέπει' να συμφωνούν με αυτό που συνήθως κυκλοφορεί ως κυρίαρχη άποψη. http://www.geocities.com/porta_aurea/ellinikotita2.html
-
Ο χρήστης tasosdev έγραψε:
Για τους κλασικούς το αρμονικό διάστημα τριών τόνων είναι απαράδεκτο(diabolus in musica) γιατί ενδεχομένως δεν ταίριαζε στα αυτιά τους. Είναι αντικειμενικό για την κλασική γιατί είναι κανόνας αποδεκτός (σχεδόν) απ όλους.
Tάσο βλέπω το κατέχουμε το άθλημα
Γι αυτό λέω ότι τα άκρα ξεχωρίζουν. Αν μου πείς ότι σε συγκινεί ένας στίχος που λέει ο σχιζοφρενής δολοφόνος με το πριονι (όχι ότι το ακούς για χαβαλέ) θα σου πώ ότι είσαι μαλάκας
Παρ όλα αυτά το τί είναι αποδεκτό ή όχι μεταβάλεται (σκέψου πχ τον Ξενάκη να γράφει την εποχή του Bach )
Tο θέμα είανι ότι ο Ξενάκης ακόμα κι αν δε σου αρέσει, είχε κάτι να πει...Περι γραφής των ονομάτων, δεν με χαλάει να γράφονται στα ελληνικά αν αποδίδονται ηχητικά, γιατί ο βιασμός που κανουμε στα ονόματα ώρες ώρες ειναι απαράδεκτος. Το να το γράφεις με λατινικούς χαρακτήρες και να μην το προφέρεις σωστά, τουλαχιστον σου δίνει την δυνατότητα να συννενοηθείς ( να θυμηθώ το παράδειγμα του πως προφέρεται η Brugge, που οι μισοί επέμεναν στο δικό τους το οποίο δεν είχε επαφή )
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Στα του θέματος, και με όλο το σέβας, το συνολικό εγχείρημα του ΣΚΑΙ είναι μια μαλακία και μισή.
Ας αλλαξει τουλαχιστον το 'μεγαλυτερος' με το πιο σωστο ' δημοφιλεστερος'.Τοτε η λιστα θα ειναι πιο αποδεκτη απο ολους μας.
Αληθεια η πρωτη δεκαδα εχει ανακοινωθει ;
-
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Στα του θέματος, και με όλο το σέβας, το συνολικό εγχείρημα του ΣΚΑΙ είναι μια μαλακία και μισή.
Ας αλλαξει τουλαχιστον το 'μεγαλυτερος' με το πιο σωστο ' δημοφιλεστερος'.Τοτε η λιστα θα ειναι πιο αποδεκτη απο ολους μας.
Αληθεια η πρωτη δεκαδα εχει ανακοινωθει ;
η 10αδα είναι εδώ http://greatgreeks.skai.gr/navigation
Σωστά, αυτή η ψηφοφορία είνα για τον δημοφιλέστερο Έλληνα σήμερα, το 2009. Για τον μεγαλύτερο πρέπει να ψάξετε τα δημοτολόγια.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Μια καλή συλλογή απόψεων υπάρχει στο παρακάτω link. Μπορεί να μη συμφωνεί κανείς με τα συμπεράσματα του γράφοντος, όμως ορισμένα πραγματικά γεγονότα δεν είναι σωστό να αποσιωπούνται ή να διαγράφονται από την ιστορική μνήμη, επειδή 'πρέπει' να συμφωνούν με αυτό που συνήθως κυκλοφορεί ως κυρίαρχη άποψη. http://www.geocities.com/porta_aurea/ellinikotita2.html
Κυρίαρχη άποψη -εν Ελλάδι- είναι αυτά που γράφει το link. ΤΙ ίδιες βλακείες που προσπαθεί διακαώς να συνεχίζει να διδάσκει η εκκλησία και για το '21.
ΓΙατί οι κακοί δυτικοί θάβουν το έθνος, αλλά και οι καλοί χριστιανοί έλληνες θέλουν σων και ντε να μείνει στην ιστορία ότι χριστιανισμός και ελληνισμός είναι ένα και το αυτό.EDIT Μ' αρέσει πάντως, που ΠΑΝΤΑ οι 'ψαγμένες', 'καταχωνθιασμένες' 'ενάντιες στο κυρίαρχο' αλήθειες, είναι αυτές που κάνουν τους ορθ. χριστιανούς να φαίνονται γαμάτοι σε όλα και τα πάντα. Περίεργο πράγμα, οι ψαγμένες απόψεις των χριστιανών ορθόδοξων είναι ότι οι ίδιοι ήταν και πολύ γαμάτοι στο σύνολο της ιστορίας τους
Αποσπασματικά.
Η επικράτηση του Χριστιανισμού έγινε συνολικά και γενικά, χωρίς βία. Ειδικότερα, στην σημερινή Ελλάδα υπάρχουν ελάχιστες περιπτώσεις βίας, ενώ τα προχριστιανικά μνημεία είναι τα πιο καλοδιατηρημένα, σύμφωνα με δεκάδες αρχαιολογικές ανακαλύψεις και ιστορικές μαρτυρίες. Σποραδικές περιπτώσεις βίας υπήρξαν στην Αίγυπτο και τη Μ. Ανατολή αλλά αυτές οι περιοχές είχαν κατά πλειοψηφία εκχριστιανιστεί δεκαετίες πριν τα γεγονότα στο Σαράπειο ή στην Απάμεια ή στη Γάζα.
ΜΕΓΙΣΤΟ ΨΕΜΜΑ. Απλά. Εϊχα παραθέσει κάπου και τη λίστα...
Αντίθετα απ ό,τι πιστεύεται, ο Χριστιανισμός ήταν πολύ ορθολογικότερος και ελληνικότερος, διότι ο Μιθραϊσμός ήταν Ιρανικός (προϊόν λαού κατεξοχήν αντιπάλου των Ελλήνων) ενώ η θεουργία των Νεοπλατωνικών ήταν σκέτη μαγεία, αστρολογία και αντιεπιστημονικό παραλήρημα. Πρέπει να χαιρόμαστε που επικράτησε ο Χριστιανισμός της ελληνικής γλώσσας και κατηγοριών σκέψης κι όχι ο Νεοπλατωνισμός της βαβυλωνιακής θεουργίας/αστρολογίας/ περσικού Μιθραϊσμού.
Καλά, αυτός δεν ξέρει καν ποια φιλοσοφία 'ενστερνίστηκε' ο χριστιανισμός....
Οι αιτιάσεις ότι ο Χριστιανισμός κατέστρεψε τον Ελληνισμό είναι αστήριχτες. Ο πολυθεϊστικός Ελληνισμός είναι ο υπεύθυνος για το απίστευτο χάλι
Αντίθετα, ο Χριστιανισμός, ο εκκλησιαστικός ελληνισμός, διέσωσε τον Ελληνισμό [...]εάν ο Μέγας, ο Μέγιστος Κωνσταντίνος (τον οποίο η λατινο-γερμανική Δύση μισεί εξάπαντος, διότι έδωσε την υπεροχή στους Έλληνες) είχε χτίσει αλλού την πρωτεύουσά του, ο ελλαδικός χώρος θα κατακλυζόταν από Γότθους, Σλάβους, Πέρσες, ’ραβες, δίχως να υπάρχει καμμία ισχυρή κρατική οντότητα να προστατέψει Μ. Ασία και Ελλάδα από τους εισβολείς.
Α μάλιστα.... πρέπει να ευχαριστούμε το Μ Κωννο που έσωσε τον ελληνικό πολιτισμό
Ήμαρτον....Αλλά εδώ ευχαριστούμε την εκκλησία που διέσωσε τον ελληνισμό το '21... εκεί θα κολλήσουμε
αντίθετα, ο Μέγας Βασίλειος συνιστά να διαβάζουν οι Χριστιανοί ακόμη και όσα είναι αντίθετα προς το Χριστιανισμό
Για το μέγα βασίλειο επίσης είχα παραθέσει κάτι αποσπάσματα...
Τέσπα, από τέτοιες πίπες η εκκλησία μας έχει συνηθήσει. Πάντα και παντού καλή ήταν και διέσωζε ιστορία, έθνος και πολτισμό. [μέγας κων/νος ήμαρτον τι άλλο θα διαβάσουμε]
Εγώ πάντως θα περιμένω να μου εξηγήσετε πως από τα 4-5-6 φιλοσοφικά ρεύματα ξάφνου και μαζί με την επικράτηση του χριστιανισμού έμεινε μόνο ΕΝΑ που βόλευε [αλλά ναι το λέει το λινκ, ψόφησαν ξάφνου μόνα τους]
Πως ξάφνου από τους εκατοντάδες ναούς, βιβλιοθήκες και σχολές δεν έμεινε σχεδόν ΤΙΠΟΤΑ ενώ χτίστηκαν εκκλησίες από πάνω τους
Πως σκατά κατάφεραν οι άραβες να διασώσουν τα έργα των υπολοίπων φιλοσοφικών σχολών και δεν τα κατάφεραν οι έλληνες
Γιατί η αναγλέννηση και ο διαφωτισμός ήρθε μια χιλιετία αργότερα όταν βρήκαν οι ευρωπαίοι πρόσβαση στα διασωθέντα έργα των αράβων, τα οποία ηταν μεταφράσεις και συνέχειες πάνω στα ΕΛΛΗΝΙΚΑ και ΡΩΜΑΙΚΑ κείμενα. Αφού δεν κατέστρεψαν τίποτα οι χριστιανοί, γιατί έπρεπε να περιμένουμε 1000 χρόνια για να τα βρούμε απο τους άραβες; -
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Στα του θέματος, και με όλο το σέβας, το συνολικό εγχείρημα του ΣΚΑΙ είναι μια μαλακία και μισή.
Ας αλλαξει τουλαχιστον το 'μεγαλυτερος' με το πιο σωστο ' δημοφιλεστερος'.Τοτε η λιστα θα ειναι πιο αποδεκτη απο ολους μας.
Αληθεια η πρωτη δεκαδα εχει ανακοινωθει ;
η 10αδα είναι εδώ http://greatgreeks.skai.gr/navigation
Σωστά, αυτή η ψηφοφορία είνα για τον δημοφιλέστερο Έλληνα σήμερα, το 2009. Για τον μεγαλύτερο πρέπει να ψάξετε τα δημοτολόγια.
Αν μπλέξουμε με το 'δημοφιλέστερο' τότε θα τη χ&$@^με την υπόθεση και θα βγουν τίποτα αποτελέσματα σαν τους εγγλέζους και τους αμερικάνους, που έβγαλαν 6ο όλων των εποχών τον 'W' και 9η την Όπρα, μεταξύ άλλων
-
Και αντε και τον βρηκαμε και συμφωνησαμε οτι ο ταδε ειναι ο # 1.
Μετα τι;Θα του δωσουμε πλακετα;Θα φτιαξουμε αγαλμα;Θα ονοματίσουμε ενα δρομο ή μια πλατεια; -
Ο χρήστης tasosdev έγραψε:
Αντικειμενικό είναι και το τονικό φάλτσο ακριβώς για τον ίδιο λόγο που ο τετραπύρηνος είναι καλλίτερος.
Ελα ομως που ο Bob Dylan ηταν φαλτσος. Το Like a rolling stone αξιζει ή οχι; Τι λες;
Γιατί έχουμε αποδεχτεί πως οι τόνοι είναι αυτοί σε αυτές τις συχνότητες. Αποδεκτοί αρμονικοί συνδυασμοί είναι οι τάδε χ ψ ζ. Φυσικά και μπορείς να το αλλάξεις αυτό, να πείς πως κάτι άλλο είναι επίσης αποδεκτό, αλλα αυτό μπορεί να το πεις και για τους επεξεργαστές, δλδ πχ πλεονέκτημα δεν είναι η ταχύτητα αλλα η μικρή κατανάλωση ρεύματος η η αξιοπιστία η το μικρό μέγεθος η η η η . Άρα μην είσαι τόσο απόλυτος πως π 4πύρηνος είναι καλλίτερος.
Παρενθεση : Οι 4πυρηνοι ειναι μια χαρα αξιοπιστη τεχνολογια, οσο αξιοπιστη ειναι τα turbo στα αυτοκινητα, να μη σου πω και περισσοτερο. Η καταναλωση (ο ογκος πλεον οχι τοσο) οπως ξερεις ειναι το νουμερο 1 τεχνολογικο προβλημα, καθως ολοι θελουμε για παραδειγμα γαματα κινητα με 999999999999 εκατ. χρωματα, επεξεργαστες τερατα να κανουν παπαδες κλπ αλλα μετα αναρωτιομαστε που ειναι η αυτονομια του παλιου νοκια που μπορουσαμε να παιξουμε μονο φιδακι και εβγαζε κατι αστειους ηχους παρομοιους με τα λαμπιονια στα χριστουγεννιατικα δεντρα. Παρ'ολα αυτα, ας μην τρελαινομαστε: πλην καταναλωσης ο P3 δεν εχει καμια ελπιδα με εναν 4πυρηνο, οπως και ενα 338 δεν εχει καμια ελπιδα με ενα HTD diamond, και αυτο που λες ειναι σα να λες οτι το Fiat Panda ειναι καλυτερο απο Ferrari επειδη το πρωτο καιει λιγοτερο.
On topic ξανα: Κι εγω ετσι πιστευα οταν εκανα κλασσικη μουσικη. Νομιζα οτι ειχα δει το φως το αληθινο, οτι υπαρχουν κανονες. Τελικα αντι να παιζω μουσικη, για αρκετη ωρα κατεληξα να κανω ασκησεις, λες και ελυνα μαθηματικα. Για καποιους προφανως η μουσικη αυτο ειναι. Φυσικα ολες αυτες οι θεωριες και ολα αυτα πανε στα σκουπιδια γιατι υπηρξαν και υπαρχουν οι Sonic Youth κ.α.
Περιμενω πως και πως να ακουσω θεωριες για το πως το feedback ταιριαζει στους κανονες της αρμονιας. θα ηθελα να δω αναλυση απο καποιον. Θα ηθελα να ακουσω καποιον σπουδαγμενο μουσικο να λεει οτι ακουει ενα φαλτσο την ωρα που ο Pete Townsend κοπαναει την κιθαρα του πανω στον ενισχυτη.Για τους κλασικούς το αρμονικό διάστημα τριών τόνων είναι απαράδεκτο(diabolus in musica) γιατί ενδεχομένως δεν ταίριαζε στα αυτιά τους. Είναι αντικειμενικό για την κλασική γιατί είναι κανόνας αποδεκτός (σχεδόν) απ όλους.
Για την σημερινή σύγχρονη αρμονία δεν υπάρχει ο κανόνας, το τρίτονο είναι αποδεκτό γιατί αρέσει. Υπάρχουν όμως άλλοι. Φυσικά και μπορείς να παρακάμπτεις όποιον κανόνα δεν γουστάρεις, επίτηδες η καταλάθος η να βάλεις δικούς σου.Ειδες που το γυρνας στην 'κλασσικη' παλι;
Η κλασσικη εχει βγαλει αριστουργηματα, αλλα μεχρι εκει. Δεν ειναι ουτε η 'καλυτερη' μουσικη ουτε τιποτε. Και στην τελικη, αν αυτο που προσπαθουσε η κλασσικη μουσικη να κανει με τραγουδια 22 λεπτων που για να τα μαθεις στο πιανο χρειαζεσαι 2 χρονια ο Cobain το καταφερε με 3 powerchords, εναν τεζαρισμενο ενισχυτη και ενα distortion πεταλακι στο τερμα, τοτε προτιμω τον δευτερο.Αλλά ρε συνάδελφε, ο ουρανός να γυρίσει ανάποδα, αυτή τη στιγμή αν πάρω ένα βιολί εγώ κι ένα η βανέσα μέι, εγώ θα είμαι ο πέντιουμ3 και αυτή ο τετραπύρηνος, τι να λέμε
Εγω απο την Βανεσα Μέι προτιμω τον John Cale
Ειδες ποσο απλο ειναι; Δεν μπορεις να με πεισεις οτι η πρωτη ειναι καλυτερη απ'τον δευτερο, οπως δεν θα πεισεις τον τυπα που μενει στο χ χωριο και χωνεται σε πανυγηρι οτι ο Chopin ειναι καλυτερος απ'τη Θωδη. Πανευκολο; -
Πρέπει να κάτσω να το συζητήσω με τον εαυτό μου το θέμα για να δώ αν μπορώνα δώσω απάντηση σοβαρή ή να δεχτώ οτι
i am pawned
Aλλά το ΣΚ έχω άλλες προτεραιότητες
-
mjacob,
έγραψα εξαρχής ότι μπορεί να διαφωνείς με τα συμπεράσματα, αλλά πρέπει να βλέπεις τα γεγονότα.
Ούτε οι Έλληνες εξαϋλώθηκαν μετά τους ελληνιστικούς χρόνους, ούτε η βυζαντινή περίοδος ήταν αφελληνισμένη.
Αν πραγματικά θεωρείς ότι αααν δεν υπήρχε ο χριστιανισμός και ααααν δεν υπήρχε το Βυζάντιο, οι Έλληνες θα εξακολουθούσαν να κόβουν βόλτες στις στοές για 2000 χρόνια και να φιλοσοφούν (ενώ οι σκλάβοι τους έκαναν τις δουλειές), ότι θα απέκρουαν Ισλάμ, Χριστιανούς, Μογγόλους και Αφρικανούς, ώστε να διασώσουν τον τρόπο ζωής τους, ότι το δωδεκάθεο ήταν υπέροχο και ανεκτικό σε ξένες θρησκείες και καινά δαιμόνια, τότε...
Είναι βέβαια τεράστια κουβέντα, αλλά πιστεύω ότι η βυζαντινή αυτοκρατορία ήταν ευτύχημα για τον ελλαδικό χώρο, αφού σε διαφορετική περίπτωση θα αποτελούσαμε συνέχεια του Ισλάμ ή κομμάτι ενός ξένου στην ελληνική πραγματικότητα καθολικισμού. Στην καλύτερη περίπτωση θα μοιάζαμε με την Ισπανία, στη χειρότερη με την Τουρκία ή την Αίγυπτο. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
mjacob,
έγραψα εξαρχής ότι μπορεί να διαφωνείς με τα συμπεράσματα, αλλά πρέπει να βλέπεις τα γεγονότα.Μα με τα 'γεγονότα' διαφωνώ, όχι με τα συμπεράσματα.
Κλασσική αναπαραγωγή της εκκλησιαστικής προπαγάνδας είναι, ακριβώς όπως αναπαράγεται στα σχολεία.Ούτε οι Έλληνες εξαϋλώθηκαν μετά τους ελληνιστικούς χρόνους, ούτε η βυζαντινή περίοδος ήταν αφελληνισμένη.
Δεν έγραψα ούτε υποστηρίζω κάτι τέτοιο.
Αν πραγματικά θεωρείς ότι αααν δεν υπήρχε ο χριστιανισμός και ααααν δεν υπήρχε το Βυζάντιο, οι Έλληνες θα εξακολουθούσαν να κόβουν βόλτες στις στοές για 2000 χρόνια και να φιλοσοφούν (ενώ οι σκλάβοι τους έκαναν τις δουλειές), ότι θα απέκρουαν Ισλάμ, Χριστιανούς, Μογγόλους και Αφρικανούς, ώστε να διασώσουν τον τρόπο ζωής τους, ότι το δωδεκάθεο ήταν υπέροχο και ανεκτικό σε ξένες θρησκείες και καινά δαιμόνια, τότε...
Ουδέποτε έγραψα περί κανενός 'αν' ή 'τότε' ή 'θα'. Το σχόλιο περί δωδεκαθεόυ είναι μεγάλη συζήτηση. Δεν είμαι υποστηρικτής της οποιασδήποτε θρησκείας, αλλά ναι το 12θεο έναντι του χριστιανισμού χαλαρά ήταν υπέροχο, μόνο και μόνο για το γεγονός ότι δεν έτρεφε κανένα μίσος για τον άνθρωπο και τη φύση, σε αντίθεση με το χριστιανισμό που τρέφει βαθύ μίσος και για τον άνθρωπο και για τη φύση. Οι λόγοι δεν σταματούν εκεί, αλλά ας το αφήσουμε και για καμιά επόμενη συζήτηση
Είναι βέβαια τεράστια κουβέντα, αλλά πιστεύω ότι η βυζαντινή αυτοκρατορία ήταν ευτύχημα για τον ελλαδικό χώρο, αφού σε διαφορετική περίπτωση θα αποτελούσαμε συνέχεια του Ισλάμ ή κομμάτι ενός ξένου στην ελληνική πραγματικότητα καθολικισμού. Στην καλύτερη περίπτωση θα μοιάζαμε με την Ισπανία, στη χειρότερη με την Τουρκία ή την Αίγυπτο.
Τώρα αρχίζεις εσύ τα ιστορικά 'θα' και 'αν' [εντάξει όχι 'αν' αλλά 'σε διαφορετική περίπτωση'] που ξέρεις πολύ καλά τι ιστορική αξία έχουν Λίγο παραπάνω βιάστηκες να μου τα αποδώσεις αλλά βλέπω ότι πάλι είσαι ο μόνος που τα μετέρχεται The pattern seems familiar
-
Μήπως, αντί να ασχοληθείς με τη βυζαντινή περίοδο, λοξοδρόμησες στα περί Χριστιανισμού; Αυτό ήταν το βασικό σου σφάλμα, ότι στο μυαλό σου Βυζάντιο = Χριστιανισμός και καλόγεροι.
Το Βυζάντιο ήταν μια αυτοκρατορία με έντονο το ελληνικό στοιχείο. Επί αιώνες βλήθηκε από παντού, αλλά άντεξε. Είχε δικό του πολιτισμό, εξέλιξη και μείγμα διαφόρων προϋπαρχόντων πολιτισμών (και του αρχαιοελληνικού), είχε αναπτύξει τις επιστήμες, είχε κοινωνικές δομές ισχυρές, ήταν σημαντικά πιο ανεκτικό από την υπόλοιπη Ευρώπη και εντός αυτού διασώθηκαν πολλά που διαφορετικά θα είχαν πρόβλημα επιβίωσης.
Εντάξει, αφού θες να βλέπεις παντού ράσα και παπάδες, δεν θα σε εμποδίσω. -
Ο Κωνσταντίνος ΕΠΕΛΕΞΕ την Ελληνική γλώσσα για επίσημη γλώσσα του νέου Κράτους και τον Χριστιανισμό, ώστε να διαφοροποιηθεί από την παραπαίουσα Δυτική Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία.
Σαφώς και ήταν Ρωμαίοι. Και βεβαίως μας 'έσωσε' η υιοθέτηση της γλώσσας μας. Αλλά δεν είμασταν χαμένοι μέχρι τότε. Και επί Ρώμης πάλι οι Έλληνες εθεωρούνταν οι θεμελιωτές των επιστημών και τιμούνταν ιδιαίτερα.
Απλά με την επιλογή του Κωνσταντίνου βγηκαμε πάλι μπροστα.Όσον αφορά στο Δωδεκάθεο, σαφώς και η θρησκεία (όπως προσδιορίστηκε στην Νίκαια) είμαι μείγμα του Δωδεκάθεου και όσων επελέγησαν από την Ιουδαϊκή λατρεία. Και είναι λογικό. Ποιός θα ήταν χαζός να μην δημιουργήσει κάτι που να ηταν πιο εύπεπτο για τον κόσμο που λάτρευε το Δωδεκάθεο για χιλιάδες χρόνια μέρι τότε?
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Μήπως, αντί να ασχοληθείς με τη βυζαντινή περίοδο, λοξοδρόμησες στα περί Χριστιανισμού;
[...]
Εντάξει, αφού θες να βλέπεις παντού ράσα και παπάδες, δεν θα σε εμποδίσω.Μήπως η επικράτηση του χριστιανισμού είναι κανά άσχετο γεγονός με τον Δυτικό και Ανατολικό μεσαίωνα;
Αυτά στα οποία αναφέρομαι μέσα στο Βυζάντιο και την περίοδό του δεν έγιναν;
Ελέω θεού δεν ήταν ο αυτοκράτορας; Αυτός εν τέλει είχε ή όχι τπτ να κάνει με την επικράτηση του χριστιανισμού; Ούτε ράσα ούτε παπά βλέπω σ' αυτόν.Το ότι ο χριστιανισμός ήταν φορέας και μέσο για ένα τεράτιο πλήγμα στην ανθρωπότητα σαφέστατα θα το 'χρεώσω' και στο βυζάντιο όπως και στο δυτικότερο μεσαίωνα. Ε όχι και ήταν άσχετα γεγονότα και οι μεν άμοιροι ευθυνών για τις πράξεις των δε. Μην τρελλαθούμε.
-
Ο Μεσαίωνας αφορά κυρίως τη Δύση. Στο Βυζάντιο ο Μεσαίωνας ήταν σημαντικά πιο light κατάσταση.
Ο Μεγαλύτερος Ελληνας Ολων των Εποχών - ΣΚΑΙ