Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Type 25 city car
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. Type 25 city car
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Μελλοντικά Μοντέλα
    20
    55
    216
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      travelman last edited by

      Ο χρήστης Nick έγραψε:
      Οσο αφορά την παθητική ασφάλεια σίγουρα θα είναι ασφαλέστερο από μια μοτοσυκλέτα πχ και είναι άδικο να το συγκρίνουμε με τέρατα των δυο τόνων!!

      Μα το πρόβλημα στην προκειμένη περίπτωση δεν είναι η παθητική ασφάλεια το Τ.25 αλλά η ύπαρξη μεγάλων σούβ. Καλώς ή κακώς όλοι θέλουν παθητική ασφάλεια όταν αγοράζουν Ι.Χ. σήμερα αλλά από τη στιγμή που υπάρχουν μικροτσούτσουνοι (κύριοι μοδεράτορα μην το τολμήσετε να το κόψετε, ακριβής φράση του ΚΚ είναι!) που παίρνουν 2τόνα σούβ για να κυκλοφορούν στην πόλη, είναι αδύνατο να βγει αμάξι με επαρκή παθητική ασφάλεια απέναντι του...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        alejandro last edited by

        Ο χρήστης Nick έγραψε:

        Οσο αφορά την παθητική ασφάλεια σίγουρα θα είναι ασφαλέστερο από μια μοτοσυκλέτα πχ και είναι άδικο να το συγκρίνουμε με τέρατα των δυο τόνων!!

        Μα δε συνέκρινα το Τ25 με ενα SUV, και μάλιστα είπα οτι το Τ25 μάλλον, θα έπρεπε να ανταγωνίζεται τις μοτοσυκλετες (οπως αυτη τη BMW με το κουβούκλιο.. δε θυμάμαι όνομα ομως..) και όχι τα αυτοκίνητα. Στην ομιλία (αλλά μάλλον και στο business plan του) ο Murray, ταπεινή μου γνώμη, νομίζω οτι κάνει λάθος να θεωρεί σαν ανταγωνιστές του το ΣΜΑΡΤ (κα μελλοντικα το IQ, Up! Κλπ κλπ). Δε νομίζω οτι όλες οι άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες δεν μπορούσαν να διακρίνουν τα στοιχεια που ο Murray αναφέρει σαν στοιχεία διαφοροποίησης έναντι του ανταγωνισμού του project του. Μάλλον έχουν κάποιο λόγο που κινούνται στη κατεύθυνση που κινούνται.

        Ο κotetsi ανέφερε τα μικρά οχήματα που χρησιμοποιούν αρκετά οι Ιταλοί, ιδίως στη Ρώμη. Αυτά όμως, έχουν άδεια κυκλοφορίας μοτοσυκλέτας.. (και οδηγούνται και απο μαθητές αντι για κάποια vespa)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          thymios last edited by

          Το θέμα της παθητικής ασφάλειας περιέχει και αρκετό μάρκετινγκ. Στο κάτω κα΄τω, όπως είπε ο ΙΚΕ, από μοτοσυκλέτα καλύτερο θα ναι. Και θα πηγαίνει και πιο αργά.

          Εφόσον το αυτοκίνητο προορίζεται προφανώς για αστικά κέντρα, χίλιες φορές να φύγουν τα Land Cruisers 100 απ την πόλη!

          Βέβαια αν σταματούσαμε να είμαστε...καβαλάρηδες και δεν ήμασταν μόνοι μας στο αυτοκίνητο, και λιγότερα θα είχαμε και παθητική ασφάλεια θα 'απολαμβάναμε'

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nick last edited by

            Ο χρήστης alejandro έγραψε:

            Οσο αφορά την παθητική ασφάλεια σίγουρα θα είναι ασφαλέστερο από μια μοτοσυκλέτα πχ και είναι άδικο να το συγκρίνουμε με τέρατα των δυο τόνων!!

            Μα δε συνέκρινα το Τ25 με ενα SUV, και μάλιστα είπα οτι το Τ25 μάλλον, θα έπρεπε να ανταγωνίζεται τις μοτοσυκλετες (οπως αυτη τη BMW με το κουβούκλιο.. δε θυμάμαι όνομα ομως..) και όχι τα αυτοκίνητα. Στην ομιλία (αλλά μάλλον και στο business plan του) ο Murray, ταπεινή μου γνώμη, **νομίζω οτι κάνει λάθος να θεωρεί σαν ανταγωνιστές του το ΣΜΑΡΤ (κα μελλοντικα το IQ, Up! Κλπ κλπ).[/b] Δε νομίζω οτι όλες οι άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες δεν μπορούσαν να διακρίνουν τα στοιχεια που ο Murray αναφέρει σαν στοιχεία διαφοροποίησης έναντι του ανταγωνισμού του project του. Μάλλον έχουν κάποιο λόγο που κινούνται στη κατεύθυνση που κινούνται.

            Ο κotetsi ανέφερε τα μικρά οχήματα που χρησιμοποιούν αρκετά οι Ιταλοί, ιδίως στη Ρώμη. [b]Αυτά όμως, έχουν άδεια κυκλοφορίας μοτοσυκλέτας..** (και οδηγούνται και απο μαθητές αντι για κάποια vespa)

            α)Προφανώς δεν θέλει να το συγκρίνει με τα τρίκυκλα και τις μοτοσυκλέτες β)κάτι τέτοιο θα μπορούσε να γίνει και για αυτό (type 25 city car)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              techadmin admin last edited by

              Να κάνω μία παρατήρηση, το μεγάο βάρος επιβαρύνει και το βαρύ αυτοκίνητο σε μία σύγκρουση. Αν δείτε τα βιντεάκια που έβαλα στην προηγούμενη σελίδα, το smart τα πηγαίνει πάρα πολύ καλά σε σύγκρουση με E/S class με τις οποίες έχει τεράστια διαφορά βάρους. Δεν είναι και τόσο τραγικά τα πράγματα, αν το Τ25 είναι καλοσχεδιασμένο (που πιστεύω θα είναι και με το παραπάνω) θα τα πάει καλά και σε παθητική ασφάλεια.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nick last edited by

                Ο χρήστης travelman έγραψε:

                Οσο αφορά την παθητική ασφάλεια σίγουρα θα είναι ασφαλέστερο από μια μοτοσυκλέτα πχ και είναι άδικο να το συγκρίνουμε με τέρατα των δυο τόνων!!

                Μα το πρόβλημα στην προκειμένη περίπτωση δεν είναι η παθητική ασφάλεια το Τ.25 αλλά η ύπαρξη μεγάλων σούβ. Καλώς ή κακώς όλοι θέλουν παθητική ασφάλεια όταν αγοράζουν Ι.Χ. σήμερα αλλά από τη στιγμή που υπάρχουν μικροτσούτσουνοι (κύριοι μοδεράτορα μην το τολμήσετε να το κόψετε, ακριβής φράση του ΚΚ είναι!) που παίρνουν 2τόνα σούβ για να κυκλοφορούν στην πόλη, είναι αδύνατο να βγει αμάξι με επαρκή παθητική ασφάλεια απέναντι του...

                Υπάρχει και η περίπτωση να περάσει κάτω από το 2τονο suv σχεδόν αλώβητο! (ανάμεσα από τις ρόδες)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  j-marr last edited by

                  http://www.autoblog.com/2008/10/14/gord ... lebration/

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    j-marr last edited by

                    http://www.carmagazine.co.uk/Secret-new ... nt-block=0

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • J
                      jntaras last edited by

                      Βλεπουν ολοι που υπαρχει ψωμι και ορμανε...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        O Murray το ετοίμαζε πολλά χρόνια αυτό το project.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lord_rutherford last edited by

                          Τελικά έχουν κάνει δουλειά στην παθητική ασφάλεια του σμάρτ...

                          Θεωρώ πως αντίστοιχου μεγέθους όχημα που να είναι το ίδιο ασφαλές θα κάνει πάνω κάτω τα ίδια λεφτά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            j-marr last edited by

                            http://www.autocar.co.uk/News/NewsArtic ... s/238397/#

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              j-marr last edited by

                              http://www.gordonmurraydesign.com

                              ανανέωσαν το site και έχουμε teaser

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                j-marr last edited by

                                http://www.carmagazine.co.uk/Secret-new ... f-the-T25/

                                σε μια εβδομάδα θα το δούμε

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  j-marr last edited by

                                  http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_3B2_engine

                                  πιθανώς αυτή είναι η μηχανή που θα χρησιμοποιεί (659cc)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    j-marr last edited by

                                    http://www.autocar.co.uk/News/NewsArtic ... AR=242828#

                                    και στο gallery φώτο απο το πρωτότυπο (δοκιμών)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • J
                                      j-marr last edited by

                                      http://www.autoblog.com/2009/09/04/gord ... g-of-t-25/

                                      όσο και να θέλω να κρατηθώ δεν μπορώ να μην σχολιάσω τη μαλακισμένη ονομασία

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        giorgospetrou last edited by

                                        nissan murray...

                                        http://www.autofree.gr/details.php?id=4517

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          j-marr last edited by

                                          καμία σχέση το ενα με το άλλο

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            giorgospetrou last edited by

                                            Ο χρήστης j.marr έγραψε:
                                            καμία σχέση το ενα με το άλλο

                                            Δεν θα μπορούσαν να έχουν μεγαλύτερη σχέση
                                            Θα ήταν καθαρή αντιγραφή (μη με ρωτάς ποιος από ποιον...)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr