Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αμαξάκι πόλης με 10.000
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αμαξάκι πόλης με 10.000
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    14
    20
    37
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      artech last edited by

      Σε παρόμοιο θέμα, η σημασία επικεντρωνόταν στην αξιοπιστία, κάτι που δεν με ενδιαφέρει και πολύ. Εντάξει, δεν θέλω να πέφτουν κομματάκια όταν οδηγώ... καταλαβαίνετε το νόημα!
      Θα με ενδιέφερε, λοιπόν, να αγοράσω ένα αυτοκίνητο με αυτό το κριτήριο, τα 10.000 ευρώ δηλαδή. Το αμαξάκι θα χρησιμοποιηθεί ως επί το πλείστον στην πόλη και γι' αυτό θέλω να είναι καταρχάς οικονομικό, κατά δεύτερον μικρό (όσο το δυνατόν γίνεται) και σχετικά σβέλτο. Φυσικά με χειροκίνητο κιβώτιο. Έχω προσανατολιστεί στα Suzuki Alto και Daihatsu Cuore, με προτίμηση προς το δεύτερο που διάβασα και κάποια καλά σχόλια στους τελευταίους 4Τ.
      Έχετε κάποια σχόλια να κάνετε; Έχετε οδηγήσει κάποιο από αυτά;
      Ευχαριστώ και καλό απόγευμα!

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • A
        artech last edited by

        Σε παρόμοιο θέμα, η σημασία επικεντρωνόταν στην αξιοπιστία, κάτι που δεν με ενδιαφέρει και πολύ. Εντάξει, δεν θέλω να πέφτουν κομματάκια όταν οδηγώ... καταλαβαίνετε το νόημα!
        Θα με ενδιέφερε, λοιπόν, να αγοράσω ένα αυτοκίνητο με αυτό το κριτήριο, τα 10.000 ευρώ δηλαδή. Το αμαξάκι θα χρησιμοποιηθεί ως επί το πλείστον στην πόλη και γι' αυτό θέλω να είναι καταρχάς οικονομικό, κατά δεύτερον μικρό (όσο το δυνατόν γίνεται) και σχετικά σβέλτο. Φυσικά με χειροκίνητο κιβώτιο. Έχω προσανατολιστεί στα Suzuki Alto και Daihatsu Cuore, με προτίμηση προς το δεύτερο που διάβασα και κάποια καλά σχόλια στους τελευταίους 4Τ.
        Έχετε κάποια σχόλια να κάνετε; Έχετε οδηγήσει κάποιο από αυτά;
        Ευχαριστώ και καλό απόγευμα!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          artech last edited by

          Σε παρόμοιο θέμα, η σημασία επικεντρωνόταν στην αξιοπιστία, κάτι που δεν με ενδιαφέρει και πολύ. Εντάξει, δεν θέλω να πέφτουν κομματάκια όταν οδηγώ... καταλαβαίνετε το νόημα!
          Θα με ενδιέφερε, λοιπόν, να αγοράσω ένα αυτοκίνητο με αυτό το κριτήριο, τα 10.000 ευρώ δηλαδή. Το αμαξάκι θα χρησιμοποιηθεί ως επί το πλείστον στην πόλη και γι' αυτό θέλω να είναι καταρχάς οικονομικό, κατά δεύτερον μικρό (όσο το δυνατόν γίνεται) και σχετικά σβέλτο. Φυσικά με χειροκίνητο κιβώτιο. Έχω προσανατολιστεί στα Suzuki Alto και Daihatsu Cuore, με προτίμηση προς το δεύτερο που διάβασα και κάποια καλά σχόλια στους τελευταίους 4Τ.
          Έχετε κάποια σχόλια να κάνετε; Έχετε οδηγήσει κάποιο από αυτά;
          Ευχαριστώ και καλό απόγευμα!

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • S
            spiros19 last edited by

            fiat panda 1.2!
            τα εχει ολα και συμφερει! πηγα το ειδα και το ερωτευθηκα... στην κατηγορια τον μινι πιστευω ειναι ΟΤΙ καλυτερο...
            βασικα πιστευω οτι το οδηγεις και ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ που εισαι μεσα σε αυτο και ΟΧΙ στο απροσωπο ΝΤΑΙΧΑΤΣΟΥ. ετσι και αλλιως στο αμαξι πολης δεν ζητας επιδοσεις... αλλα ανεση και να 'γουστερεις'! εχει και 5 ετη εγγυηση. και με 9.000 ειναι ΦΟΥΛ... (εκτος απο ζαντες και Η.Καθρεπτες)

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • ?
              A Former User last edited by

              **fiat panda 1.2 !!!! **

              Συμφωνώ και επαυξάνω

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                artech last edited by

                Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!
                Το σκεφτόμουν κι εγώ για το Panda. Το έχω όμως πιο κάτω στη λίστα προτίμησης επειδή θα προτιμούσα ένα αυτοκίνητο πιο 'γυμνό', πιο 'σιδερικό'... Από τη μια γιατί έχω βαρεθεί αυτές τις μοντέρνες ιδέες των μονώσεων και του 'να τα κρύβουμε όλα κάτω από πλαστικά', από την άλλη γιατί σε κατασκευή (από όσο μπόρεσα να δω από την αντιπροσωπεία) το Cuore είναι πιο απλό και ίσως μπορέσω να παίξω και λίγο το μαστροχαλαστή.
                Επίσης, Panda θα αγόραζα αν είχα περισσότερα χρήματα γιατί άμα βλέπεις μια λίστα με ένα σωρό επιπλέον εξοπλισμό σου μπαίνει το σαράκι... Αφήστε που τα χρηματοδοτικά προγράμματα της FIAT είναι για τα πανηγύρια, ενώ τουλάχιστον από χρηματοδότηση στη Daihatsu είναι πιο συμφέροντες οι όροι.
                Τέλος, ανταλλακτικά σε περίπτωση που χαλάσει κάτι ή σε περίπτωση τρακαρίσματος είναι πιο ακριβά στο Panda από ό,τι στο Cuore. Και όσο νά 'ναι (με πολλές εξαιρέσεις στον κανόνα σίγουρα) ένα ανατολικό θέλει λιγότερο συνεργείο από ένα ευρωπαϊκό.
                Τι λέτε; Άλλες απόψεις;

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • S
                  sirgus last edited by

                  Citroen C2

                  Όμορφο
                  Μοντέρνο
                  Μικρό
                  Οικονομικό (φαντάζομαι)

                  και...Citroen!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    corsair last edited by

                    Αλλες αποψεις?

                    Χμμμ... μπααα.... Panda δαγκωτο

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • P
                      panoscorfu last edited by

                      Φιλε σιργκους

                      και...Citroen!
                      Οταν εψαχνα για αμαξι σε ολες τις εταιριες που πηγενα ολη μου ελεγαν 'κα πανο απ ολα ειναι citroen - opel - vw - fiat και λοιπα' τελικα κατελειξα sto fabia που ηταν οι μονοι που δεν μου το ειπαν

                      ε ρε τη μου θυμισες

                      Οσον αφορα το quore το εχω οδηγιση και ειναι τσακμακι για ποτε ανεβαζει δεν φανταζεσαι ειναι και πολυ μικρο το παρκαρεις ( σφηνωνεις) ευκολα αλλα και το αλτο ειναι πολυ καλο. θελει λιγο ψαξιμο η ιστορια.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • S
                        spiros19 last edited by

                        Ο χρήστης panoscorfu έγραψε:
                        Φιλε σιργκους

                        και...Citroen!
                        Οταν εψαχνα για αμαξι σε ολες τις εταιριες που πηγενα ολη μου ελεγαν 'κα πανο απ ολα ειναι citroen - opel - vw - fiat και λοιπα' τελικα κατελειξα sto fabia που ηταν οι μονοι που δεν μου το ειπαν

                        ε ρε τη μου θυμισες

                        Οσον αφορα το quore το εχω οδηγιση και ειναι τσακμακι για ποτε ανεβαζει δεν φανταζεσαι ειναι και πολυ μικρο το παρκαρεις ( σφηνωνεις) ευκολα αλλα και το αλτο ειναι πολυ καλο. θελει λιγο ψαξιμο η ιστορια.

                        εγω οταν πηγα να δω το ΠΑΝΤΑΚΙ 1.2, μου ειπε ο τυπακος στο τελος...
                        'κοιτα βεβαια φιλε το αμαξι αυτο ειναι φιατ, και ΟΧΙ ΑΛΦΑ ΡΟΜΕΟ, αλλα σου εγγυωμαι οτι ειναι πολυ καλο!'
                        με πορωσε ο ατιμος! ΒΡΗΚΕ ΤΟ ΚΟΥΜΠΙ ΜΟΥ! Θεος ο πωλητης...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • S
                          skullone last edited by

                          Fiat Panda. Τα έχει όλα, τα κάνει όλα και συμφέρει.

                          Το C2 και το C3 έχουν ελεεινή ποιότητα κατασκευής - έχω μπει μέσα και, ειλικρινά, απογοητεύτηκα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            grand-tourismo last edited by

                            Το Panda και οπωσδήποτε με την γυάλινη οροφή.
                            Προσωπικά περιμένω την έκδοση 4Χ4 και SUV.. μήπως έχουμε κανένα νεότερο πότε έρχονται?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • N
                              nickpaip last edited by

                              Panda με τα χίλια!!!
                              Είναι όμορφο!
                              Είναι χαρούμενο
                              Είναι παιχνιδιάρικο...
                              Είναι άνετο
                              Έχει πολύ καλή οδική συμπεριφορά!
                              Είναι ευέλικτο
                              Είναι FIAT

                              Ακόμα το σκέφτεσαι; Έκδοση Emotion + ζαντούλες και sky dome!

                              Αν και πάλι δεν πείθεσαι στο 4ΤΡΟΧΟΙ Φεβρουαρίου υπάρχει συγκριτική δοκιμή ανάμεσα σε Cuore και Panda που ίσως σε βοηθήσει-πείσει...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                ss_76 last edited by

                                ΟΤΑΝ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΑΛΕΙΟ, ΑΡΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ.
                                ΣΥΝΕΠΩΣ ΔΕΣ ΠΡΟΣ ΙΑΠΩΝΙΑ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ. ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ. ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΣ ΚΑΙ ΤΟ FORD KA. ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ 3,5 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ, ΦΘΗΝΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ, ΑΨΟΓΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ FORD, ΠΑΡΚΑΡΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΨΟΓΟ ΣΕ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ.
                                ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ. ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΑΡΑ ΕΧΟΥΝ ΛΥΘΕΙ ΟΛΑ Ή ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΙΚΡΟΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.
                                ΕΠΙΣΗΣ ΛΟΓΩ 1300cc ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΕΤΑ ΤΑΞΙΔΙ ΜΕ 120-130 ΧΛΜ.

                                ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙΣ, ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • V
                                  vasilios last edited by

                                  Fiat Panda και για μένα η πρώτη επιλογή.

                                  Ford Ka η δεύτερη (πολύ κοντά στην πρώτη)

                                  Τα γιαπωνέζικα δεν θα τα κοίταζα, γιατί μου φαίνεται ότι έχουν απομακρυνθεί από την αρχική 'φιλοσοφική θέση' (sic!) που αντιπροσώπευαν κάποτε ως μοντέλα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    gfon last edited by

                                    Το διλημα σου το καταλαβαινω, ALTO ή CUORE, ειχα ακριβως το ιδιο
                                    Κατεληξα στο ALTO για τους παρακατω λογους.

                                    1.εχει καλυτερους χωρους απο το cuore
                                    2.παμφθηνα ανταλακτικά (εσπασα το φλας πριν λιγες μερες και πηγα στην αντοπρωσοπεια, και ξερετε ποσο εκανε, ΜΟΝΟ 4 EURO) surprise!!!!!
                                    3.ειναι ιδιαιτερα ζωηρος ο κινητηρας ,ειδικα οταν ανεβαζεισ στροφες (δεν μασαει!!! )
                                    4.Ιδιαιτερα ευκολοδηγητο
                                    5.Αξιοπιστο(εχει μεγαλη σημασια, μην το υποτιμας )
                                    6.Οσον αφορα την καταναλωση, αναφερω οτι εμενα μου βγαζει 300χλμ με 20 ευρω, μεσα στην Αθηνα βεβαια με πολυ κινηση , εμενα προσωπικα μου φαινονται λιγα χλμ αλλλα εχω ακουσει και αντιλογο οτι στην Αθηνα δεν βγαζεις ακρη με τις καταναλωσεις
                                    7.Χαμηλο κοστος συντηρησης (πχ αλλαγη αμορτισερ 170ε,servise 110ε, αλλαγη ελαστικων,ΜΙΣΕΛΕΝ 170Ε)
                                    8.Απλη κατασκευση, βαζεις χερι ανετα, (αντε μαστορα ξεκίνα )

                                    ΑΡΝΗΤΙΚΑ

                                    1.Μεχρι τα 100 εισαι ΟΚ , μετα αντε γειά, πεταξε
                                    2.Μην περιμενης καμια σοβαρη ποιοτητα κατασκευης
                                    3.Εξοπλισμος δεδομενος, οχι πολλα -πολλα

                                    Αυτα και καλη επιλογη!!!!!

                                    Το PANDA ειναι ομορφο, αλλα εγω προσωπικα ειμαι αντιθετος σε οτιδηποτε ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ τη ΦΙΑΤ, διοτι συχαινομαι τα συνεργεια.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • A
                                      artech last edited by

                                      Πωπω δεν περίμενα τόσες απαντήσεις! Ευχαριστώ πολύ όλους!

                                      Μωρέ, κι εγώ με μισή καρδιά θα το πάρω το μικρό (ό,τι κι αν πάρω τελικά). Τόσον καιρό με το megane coupe καλόμαθα άσχημα...

                                      Θα δω και τι λέει η υπόλοιπη οικογένεια κι αν το προσανατολίζουμε και για καμιά βόλτα εκτός Αθηνών, μάλλον θα καταλήξουμε στο Panda. Μη μας παίρνει και ο αέρας! Αλλιώς θα κοιτάξω να κάνω κανένα test drive στα μικρότερα Cuore και Alto και βλέπουμε...

                                      Όπως και νά 'χει σας ευχαριστώ πολύ!!!

                                      Καλό βράδυ!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        funkyreverend last edited by

                                        Gfon, o artech μάλλον εννοεί το καινούριο Cuore. Ως εκ τούτου, αν ζητάει χώρους από το αυτοκίνητο που θα αγοράσει, μάλλον* το Cuore υπερτερεί όχι μόνο του Alto, αλλά και του Panda. Δυστυχώς, για την υπόλοιπη σύγκριση των αυτοκινήτων δεν ξέρω να πω και εγώ την άποψή μου.

                                        • Στο Cuore στην έκθεση, καθόταν ο adis4gr (1.93m) μπροστά και εγώ (1.84) πίσω του και ήμασταν πολύ άνετα. Υπήρχε δηλαδή περιθώριο, συν το γεγονός ότι οι πόρτες ανοίγουν πολύ (χρήσιμο για δυσκίνητους). Στα άλλα δεν το δοκιμάσαμε καν. Στο ίδιο τεστ απέτυχε το Αλμέρα (συγκεκριμένα η έκδοση σεντάν).
                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • G
                                          gfon last edited by

                                          Gfon, o artech μάλλον εννοεί το καινούριο Cuore. Ως εκ τούτου, αν ζητάει χώρους από το αυτοκίνητο που θα αγοράσει, μάλλον* το Cuore υπερτερεί όχι μόνο του Alto, αλλά και του Panda. Δυστυχώς, για την υπόλοιπη σύγκριση των αυτοκινήτων δεν ξέρω να πω και εγώ την άποψή μου.

                                          Εχεις δικιο.. εχουν σχεδον ιδιες διαστασεις πλεον ,αναθεωρω...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            georgetabs last edited by

                                            Panda. Κατά τη γνώμη μου μακράν.

                                            Ιταλική σχεδίαση με γιαπωνέζικη εγγύηση (5 χρόνια). Πληρέστατος εξοπλισμός σε λογικές τιμές, μεγάλοι χώροι, αλλά και εύκολο στο παρκάρισμα με άριστη ορατότητα.

                                            Αμάξι που μου 'ανοίγει την όρεξη'!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • A
                                              artech last edited by

                                              Καλημέρα σας!
                                              Ακόμα το ψάχνουμε το ζήτημα στην οικογένεια...
                                              Επειδή ίσως να μπορούμε να διαθέσουμε λίγα χρήματα παραπάνω, ανάμεσα στο Getz 1.3 Record 5θ και στο Panda 1.2 Emotion, τι θα διαλέγατε; Ειλικρινά το Getz δεν το σκεφτόμουν, αλλά είδα ότι στα ίδια λεφτά έχει καλύτερες επιδόσεις από το Panda... Τι λέτε; Κατά τα άλλα, ίδιο περίπου εξοπλισμό και ίδια τιμή (11.640 το ένα, 11.690 το άλλο).
                                              Ευχαριστώ πολύ!

                                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                              • First post
                                                Last post
                                              • 1 / 1
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • TEST
                                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                              • VIDEO
                                                • 4TTV
                                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CANDID CAMERA
                                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΛΕΞΙΚΟ
                                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • FORMULA 1
                                                • WRC
                                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4T CLASSIC
                                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΟΡΑ
                                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CLASSIC
                                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                              • MENU
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                              • ΚΟΚ

                                              logo footer

                                              coty











                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • CLASSIC
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • VIDEO
                                              • FORUM
                                              4T FORUM
                                              4T LIBRARY
                                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                              Powered by nxcode.gr