Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑLFA ROMEO FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΑLFA ROMEO FORUM
    • 1
    • 2
    • 193
    • 194
    • 195
    • 196
    • 197
    • 749
    • 750
    • 195 / 750
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    38
    14985
    99384
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Q
      qsisvts last edited by

      το suv δε το εβαλα για να σε κοροιδεψω,το εβαλα γιατι μου εκανε μεγαλη εντυπωση
      (και γιατι περιμενα οτι θα μου εβρισκες και αποδεικτικο στοιχειο σε μορφη φωτο )

      για τα πολυμορφικα,ειπαμε οτι και αυτα μπορει να τα εβγαλαν πρωτοι οι ιταλοι,οι γαλλοι ομως τα καθιερωσαν οπως και οι γερμανοι ΞΑΝΑκαθιερωσαν το τουρμπο στο οποιο οι ιταλοι δεν εδειχναν να εχουν καμια διαθεση να επιστρεψουν!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dstou last edited by

        το 600 multipla είναι το πρώτο πολυμορφικό στην ιστορία της αυτοκίνησης

        Είναι το πρώτο ευρωπαικό. Την πρωτιά διεκδικούν οι αμερικανοί από τη δεκαετία του 1930!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Q
          qsisvts last edited by

          καλα εσυ το πας φιρι φιρι να σου ποσταρει κανα αυτοκινητο του 1890 και να σε στειλει

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dstou last edited by

            οπως και οι γερμανοι ΞΑΝΑκαθιερωσαν το τουρμπο

            Θα έλεγα καλύτερα το πρωτοέφεραν στο ευρωπαικό και αμερικανικό προσκήνιο σε βενζινοκίνητα οχήματα καθημερινής χρήσης, γιατί σε σπορ πάντα υπήρχε σε όλους όπως και σε πετρέλαια εσχάτως.

            Πριν από αυτούς όμως προηγήθηκαν κατά πολύ οι ...ιάπωνες οι οποίοι είχαν (και έχουν) τεράστια παραγωγή τουρμποκίνητων αυτοκινήτων από τη δεκαετία του '80, άγνωστα στα μέρη μας. Είναι τα αυτοκίνητα Kei, τουρμποκίνητα σχεδόν όλα (ακόμη και φορτηγάκια), και προορισμένα για την καθημερινή λάντζα στις μεγαλουπόλεις.

            Γράψτε τώρα κάτι εντός θέματος για να αναγομώσει η συζήτηση.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • giuseppe-busso
              giuseppe-busso last edited by

              159 TBi 200hp 320nm@1400rpm 0-100km/h 7'7 235km/h 8,1lt/100km 189g CO2/km
              159 Sportwagon TBi 200hp 320nm@1400rpm 0-100km/h 7'9 233km/h 8,3lt/100km 194g CO2/km

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                alba-parietti last edited by

                Ο χρήστης dstou έγραψε:

                οπως και οι γερμανοι ΞΑΝΑκαθιερωσαν το τουρμπο

                Θα έλεγα καλύτερα το πρωτοέφεραν στο ευρωπαικό και αμερικανικό προσκήνιο σε βενζινοκίνητα οχήματα καθημερινής χρήσης,

                Το ξανάεφεραν θα ήταν σωστότερο.Τη δεκαετία 80 και μέχρι τα μέσα αυτής του 90 δεν έκαναν σχεδόν καθόλου χρήση του στροβιλοσυμπιεστή,τον οποίον αντιθέτως χρησιμοποιούσαν εκτεταμένα οι ιταλοί τουλάχιστον στε 'γρήγορες' εκδόσεις των μοντέλων τους και στα υψηλά segments,εγκαταλείποντάς τον σταδιακά στις αρχές της δεκαετίας που τρέχει για λόγους εκπομπών καυσαερίων.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • giuseppe-busso
                  giuseppe-busso last edited by

                  Το moteur των 1742cc

                  Μέσα στην επόμενη εβδομάδα η Fiat Powertrain Technologies θα δημοσιύσεις εκτενώς τα χαρακτηριστικά του νέου moteur, που αρχικά θα έχει 2 εκδόσεις ιπποδυνάμεων με 200 και 240 ίππους

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    vasilis-1200101 last edited by

                    To πρώτο πολυμορφικό: 1913 Alfa Romeo Torpedo δια χειρός Mario Ricotti απο την Carrozzeria Castagna.
                    http://www.castagnamilano.com/en/Heritage/1915.html


                    H εικόνα είναι από εδώ: http://www.virtualcar.it/public/media07 ... cotti_.jpg

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      technik last edited by

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • 0
                        007 last edited by

                        Αλλο MPV και αλλο SUV...ειμαστε και εκτος θεματος...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dstou last edited by

                          Καλό το Torpedo, που το θυμηθήκατε, αλλά παρήχθη ποτέ ή ήταν μια αεροδυναμική μελέτη και μόνο? Δείτε και τον σκαραβαίο του 1935 της αμερικάνικης Stout (καμμία σχέση με VW)

                          http://en.wikipedia.org/wiki/File:Stout_Scarab.JPG

                          alba παράλληλα με το multipla και λίγο νωρίτερα ίσως υπήρχε και το γερμανικό Lloyd LT500, (στη φωτό το 600)
                          http://en.wikipedia.org/wiki/File:MHV_Lloyd_LT600.jpg

                          Βy the way έχουν χαθεί πολλές εταιρείες από το χάρτη, που στην προσπάθειά τους να πουλήσουν, συνέλαβαν εντυπωσιακά concept και συνέβαλαν και αυτοί στην ιστορία της αυτοκίνησης με τον τρόπο τους. Κρίμα. Αντί να εκλείψουν οι εταιρείες δεινόσαυροι, θα επικρατήσουν στο τέλος.
                          Τέρμα το αν και δεν ήταν και τόσο, ελέω torpedo βασικά !

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
                            Το moteur των 1742cc
                            ![](http://i43.tinypic.com/t6f5w3.jpg

                            [img]http://i43.tinypic.com/qy7s52.jpg
                            [img]http://i39.tinypic.com/5kioti.jpg

                            http://i43.tinypic.com/2cqbj7r.jpg)

                            Μέσα στην επόμενη εβδομάδα η Fiat Powertrain Technologies θα δημοσιύσεις εκτενώς τα χαρακτηριστικά του νέου moteur, που αρχικά θα έχει 2 εκδόσεις ιπποδυνάμεων με 200 και 240 ίππους

                            Φοραει καδενα ή ιμαντα;Μπορείτε να καταλάβετε ;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              alba-parietti last edited by

                              Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                              Φοραει καδενα ή ιμαντα;Μπορείτε να καταλάβετε ;

                              Ιμάντα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:

                                Φοραει καδενα ή ιμαντα;Μπορείτε να καταλάβετε ;

                                Ιμάντα

                                Προσπαθω να σκεφτω πως θα αλλαζει.Θα βγαινει ολο το κομματι κατω απο το πλαστικο καπακι με τα ρουλεμαν απο τον εξωτερικο ιμαντα;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  alba-parietti last edited by

                                  Ο χρήστης dstou έγραψε:
                                  Καλό το Torpedo, που το θυμηθήκατε, αλλά παρήχθη ποτέ ή ήταν μια αεροδυναμική μελέτη και μόνο? Δείτε και τον σκαραβαίο του 1935 της αμερικάνικης Stout (καμμία σχέση με VW)

                                  http://en.wikipedia.org/wiki/File:Stout_Scarab.JPG

                                  alba παράλληλα με το multipla και λίγο νωρίτερα ίσως υπήρχε και το γερμανικό Lloyd LT500, (στη φωτό το 600)
                                  http://en.wikipedia.org/wiki/File:MHV_Lloyd_LT600.jpg

                                  Βy the way έχουν χαθεί πολλές εταιρείες από το χάρτη, που στην προσπάθειά τους να πουλήσουν, συνέλαβαν εντυπωσιακά concept και συνέβαλαν και αυτοί στην ιστορία της αυτοκίνησης με τον τρόπο τους. Κρίμα. Αντί να εκλείψουν οι εταιρείες δεινόσαυροι, θα επικρατήσουν στο τέλος.
                                  Τέρμα το αν και δεν ήταν και τόσο, ελέω torpedo βασικά !

                                  Οι φωτο αποδεικνύουν ότι παρθενογένεση στην αυτοκίνηση είναι σπάνιο να υπάρξει.Όλοι έχουν συνεισφέρει με τον τρόπο τους,εισάγοντας δικές τους ή τελειοποιώντας ιδέες άλλων.Απλά οι οικονομικά εύρωστοι είχαν την δυνατότητα να βάζουν σε παραγωγή ιδέες πατρότητας μικρών κατασκευαστών, τις οποίες συνήθως στη συνέχεια σφετερίζονταν.
                                  Το siluro πάντως του conte Ricotti είναι δημιουργία που προσπαθούσε να δώσει λύσεις στα ζητήματα της αεροδυναμικής,για το λόγο αυτό υιοθετούσε και το σχήμα της σταγόνας,που του επέτρεπε να αγγίζει την ταχύτητα των 130 χιλιομέτρων.Το ίδιο αυτοκίνητο κάποια στιγμή εμφανίσθηκε και ως torpedo,μόνο με το 1/3 της οροφής του τοποθετημένο,για να αποκατασταθεί αργότερα στην αρχική κλειστή του μορφή.Σήμερα αποτελεί έκθεμα του μουσείου της AR στο Arese.

                                  Προσπαθω να σκεφτω πως θα αλλαζει.Θα βγαινει ολο το κομματι κατω απο το πλαστικο καπακι με τα ρουλεμαν απο τον εξωτερικο ιμαντα;

                                  Δεν έχω ιδέα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nikos last edited by

                                    Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:

                                    Φοραει καδενα ή ιμαντα;Μπορείτε να καταλάβετε ;

                                    Ιμάντα

                                    ...μέγα λάθος, όσπου να αρχίζουν να σπάνε.

                                    Αν είναι δυνατόν σε μοτέρ με 32+ κιλά ροπή να έχει ιμάντα!

                                    Άσχημο μοτέρ...

                                    Nikos @ YouTube

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      krusenstern last edited by

                                      Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

                                      Φοραει καδενα ή ιμαντα;Μπορείτε να καταλάβετε ;

                                      Ιμάντα

                                      ...μέγα λάθος, όσπου να αρχίζουν να σπάνε.

                                      Αν είναι δυνατόν σε μοτέρ με 32+ κιλά ροπή να έχει ιμάντα!

                                      Γιατί η ροπή σπάει τους ιμάντες;
                                      Η μόνη αδυναμία του ιμάντα είναι η απαίτηση αλλαγής του μετά από κάποιες δεκάδες χιλιάδες χλμ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nikos last edited by

                                        Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                        Φοραει καδενα ή ιμαντα;Μπορείτε να καταλάβετε ;

                                        Ιμάντα

                                        ...μέγα λάθος, όσπου να αρχίζουν να σπάνε.

                                        Αν είναι δυνατόν σε μοτέρ με 32+ κιλά ροπή να έχει ιμάντα!

                                        Γιατί η ροπή σπάει τους ιμάντες;
                                        Η μόνη αδυναμία του ιμάντα είναι η απαίτηση αλλαγής του μετά από κάποιες δεκάδες χιλιάδες χλμ.

                                        Αυτό να μου πεις...σιγά τη ροπή που είχε το 1600άρι twin spark και τον έσπαγε.

                                        Το θέμα είναι ότι από τη στιγμή που δεν υπάρχει καδένα είναι σαφώς πιο επίφοβο να σπάσει κάτι εκεί μέσα και να έχουμε τα 'παλιά' πάλι, ειδικά με τόση ροπή. Δεν ισχύει πιστεύεις?

                                        Nikos @ YouTube

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          krusenstern last edited by

                                          Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
                                          Το θέμα είναι ότι από τη στιγμή που δεν υπάρχει καδένα είναι σαφώς πιο επίφοβο να σπάσει κάτι εκεί μέσα και να έχουμε τα 'παλιά' πάλι, ειδικά με τόση ροπή. Δεν ισχύει πιστεύεις?

                                          Όχι, δεν ισχύει. Δεν έχω κανένα λόγο να πιστεύω ότι ο ιμάντας έχει μικρότερη μηχανική αντοχή από την καδένα, από τη στιγμή που κι αυτός είναι steel-belted. Δε νομίζω ότι κανένας από εμάς έχει τις απαιτούμενες γνώσεις αντοχής υλικών πάνω στο συγκεκριμένο θέμα, αλλά να είσαι σίγουρος ότι τα μοτέρ γράφουν ώρες στον πάγκο γυρνώντας στις 10 και στις 20k σ.α.λ., μετά μπαίνουν στα αυτοκίνητα και γράψουν μερικά εκατομμύρια χιλιόμετρα δοκιμών, ΠΡΙΝ μπουν στο αυτοκίνητο που θα αγοράσεις.

                                          Η ροπή τι ρόλο παίζει; Ο ιμάντας την 'κουβαλάει';

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            alba-parietti last edited by

                                            Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

                                            Αυτό να μου πεις...σιγά τη ροπή που είχε το 1600άρι twin spark και τον έσπαγε.

                                            Το θέμα είναι ότι από τη στιγμή που δεν υπάρχει καδένα είναι σαφώς πιο επίφοβο να σπάσει κάτι εκεί μέσα και να έχουμε τα 'παλιά' πάλι, ειδικά με τόση ροπή. Δεν ισχύει πιστεύεις?

                                            Το δικό μου με 37 κιλά ροπής και με προληπτική αλλαγή κάθε 65χιλ. χιλιόμετρα αντί 90 δεν δεν έχει σπάσει πάντως.Ας σοβαρευτούμε έτσι.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 193
                                            • 194
                                            • 195
                                            • 196
                                            • 197
                                            • 749
                                            • 750
                                            • 195 / 750
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr