-
Ένα ενδιαφέρον άρθρο για όλα σχεδόν τα διαθέσιμα, στην ελληνική αγορά, μοντέλα SUV της κατηγορίας των κυβικών που μιλάμε, με σύντομες πλην όμως καίριες επισημάνσεις: http://www.autotriti.gr/_magazine/viewthema.asp?id_thema=2019
-
Ο χρήστης spiros_k έγραψε:
Ένα ενδιαφέρον άρθρο για όλα σχεδόν τα διαθέσιμα, στην ελληνική αγορά, μοντέλα SUV της κατηγορίας των κυβικών που μιλάμε, με σύντομες πλην όμως καίριες επισημάνσεις: http://www.autotriti.gr/_magazine/viewthema.asp?id_thema=2019Γενικά τα άρθρα αυτού του site (και του αδελφού του AMS) είτε χαρακτηρίζονται ενδιαφέροντα είτε συγκριτικά είτε υποτίθεται ξεκαθαρίζουν τα πάντα(!) σπάνια αποτελούν κάτι περισσότερο από παράταξη των χρακτηριστικών του διαφημιστικού φυλλαδίου του αντιπρόσωπου και τελικά δεν προσφέρουν τίποτα άλλο (στον αναγνώστη γιατί στο περιοδικό αποφέρει έσοδα) πέρα από το γέμισμα σελίδων χωρίς να αποτελούν ουσιαστική βοήθεια. Τα αυτοκίνητα τα έχουν οδηγήσει μεν αλλά πολλοί χαρακτηρισμοί είναι πολύ άδικοι (πχ το τάδε έχει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος ενώ έχει την ίδια με τα περισσότερα άλλα SUVοειδή) άρα άστοχοι και άχρηστοι. Οι περισσότερες κρίσεις είναι τελείως στον αέρα χωρίς εξήγηση. Αμελητέο τεχνικό υπόβαθρο για διαφορές στις τετρακινήσεις....
Ξεθύμανα....
Κάτι τέτοια βλέπω (αυτό ήταν απλά η αφορμή) και θυμάμαι γιατί οι 4Τ είναι μακράν καλύτερο! -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Γενικά τα άρθρα αυτού του site (και του αδελφού του AMS) είτε χαρακτηρίζονται ενδιαφέροντα είτε συγκριτικά είτε υποτίθεται ξεκαθαρίζουν τα πάντα(!) σπάνια αποτελούν κάτι περισσότερο από παράταξη των χρακτηριστικών του διαφημιστικού φυλλαδίου του αντιπρόσωπου και τελικά δεν προσφέρουν τίποτα άλλο (στον αναγνώστη γιατί στο περιοδικό αποφέρει έσοδα) πέρα από το γέμισμα σελίδων χωρίς να αποτελούν ουσιαστική βοήθεια. Τα αυτοκίνητα τα έχουν οδηγήσει μεν αλλά πολλοί χαρακτηρισμοί είναι πολύ άδικοι (πχ το τάδε έχει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος ενώ έχει την ίδια με τα περισσότερα άλλα SUVοειδή) άρα άστοχοι και άχρηστοι. Οι περισσότερες κρίσεις είναι τελείως στον αέρα χωρίς εξήγηση. Αμελητέο τεχνικό υπόβαθρο για διαφορές στις τετρακινήσεις....
Ξεθύμανα....
Κάτι τέτοια βλέπω (αυτό ήταν απλά η αφορμή) και θυμάμαι γιατί οι 4Τ είναι μακράν καλύτερο!Έχω την εντύπωση πως κάποιες αλήθειες που παρουσιάζονται μέσα από κριτικές μπορεί να ενοχλούν ή να απογοητεύουν κάποιους των οποίων τα οχημάτα παρουσιάζονται να έχουν μειονεκτήματα ή κατασκευαστικές ατέλειες. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι το εν λόγω άρθρο, επειδή δεν ικανοποιεί κάποιους (όπως η αναφορά στη χαμηλή απόσταση από το έδαφος συγκεκριμένου SUV που αποτελεί μία πραγματικότητα), θα βαφτίζεται κάθε φορά ως ανακριβές ή επιπόλαιο. Πιστεύω ότι το περιοδικό 4Τ είναι από τα αξιολογότερα, όμως τόσο το Auto Τρίτη όσο και το AMS συμβάλλουν τα μέγιστα στον υποψήφιο αγοραστή προσφέροντας τα περιεχόμενα των δοκιμών τους δωρεάν και μάλιστα σε ιστοσελίδες με πολύ καλή οργάνωση. Φυσικά η προσωπική δοκιμή είναι η καλύτερη απόδειξη όμως οι εν λόγω προσπάθειες δίνουν πολύ καλή εικόνα των δυνατοτήτων κάποιου μοντέλου χωρίς φυσικά αυτή αν είναι η πιο πλήρης. Αν κάποιος δεν ικανοποιείται απλά ας τις αγνοήσει!
-
Ο χρήστης spiros_k έγραψε:
Δεν θα έπρεπε να μπω σε διαδικασία αντιπαράθεσης και κρίσης της αξιοπιστίας των διάφορων δοκιμών από το σύνολο του ειδικού τύπου...
Πάντως θεωρώ πιο αξιόπιστα από το Auto Triti και το Auto motor&spor , τους 4Τ και το Drive.Κάνουν τουλάχιστον εξολοκλήρου δικά τους τεστ, και σε συνθήκες Ελληνικές. Δεν είναι μεταφράσεις όπως αυτά που ανέφερες.
Άσε το in.grΚαταρχήν θα μπορούσες να μου πεις σε ποιό τεύχος των 4 Τροχών λέει ότι το Χ-Τrail δεν είναι τόσο καλό ή είναι κατώτερο του απλού Forester; Έχω φίλο που έχει συλλογή των τευχών και σε ερωτησή μου απάντησε ότι δεν έχει διαβάσει κάτι σχετικό... Θα ήθελα πολύ να δω τι γράφει...Τώρα όσον αφορά τις μεταφράσεις ποιό το πρόβλημα; Δεν νομίζω πως γράφουν όλα ανακρίβειες ή αλλάζουν εσκεμμένα τα αποτελέσματα των παρουσίασεων...Εν τέλη το ίδιο δεν μπορεί να γίνει με κάθε περιοδικό συμπεριλαμβανομένου και των 4T;
Καλή η συλογή, αλλά πριν πάνε στο ράφι πρέπει να τα ξεκοκκαλίζουμε....
Για να μην απαριθμώ τεύχη , από την παρουσίαση του 1ου Forester 1997, θα πω ένα αρκετά πρόσφατο.
Περσινό τεύχος (Δεκ 2002 ή Ιαν 2003) για τα αριστεία του έτους 2003.
Σε κάλυψα??? -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Το X-Trail εκτός δρόμου υπερτερεί του απλού forester γιατι έχει την δυνατότητα να κινείται με μπλοκαρισμένο 50:50 το κεντρικό 'διαφορικό' ενώ το forester επαφίεται στο συνεκτικής σύζευξης διαφορικό του που και να μπλοκάρει 100% δεν μπορεί και έχει κάποια καθυστέρηση.Τα καινούρια forester και το turbo έχουν το πλεονέκτημα του πίσω διαφορικού συνεκτικής σύζευξης το οποίο όμως υπερκαλύπτεται απο την ύπαρξη του ESP+ στο xtrail.
Συμπερασματικά η τετρακίνηση του xtrail είναι καλύτερη στο χώμα.
Οσον αφορά την κίνηση στο δρόμο η 4κίνηση του nissan δεν υστερεί απο πλευράς πρόσφυσης μιας και ο συμπλέκτης είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενος (εμπλέλεται με υστέρηση μικρότερη της μίας περιστροφής τροχού οπότε δεν αφήνει να σπινάρουν οι εμπρός τροχοί άσκοπα όπως πχ στα Honda).
Υστερεί πιθανώς σε σχέση με το forester μόνο στο οτι δεν μπορεί να στείλει περισσότερη ροπή στους πίσω τροχούς (αν και το 50:50 πολλές φορές σε κλειστές στροφές είναι παραπάνω απο όσο θα άφηνε ενα ελέυθερο ή μη κεντρικό διαφορικό) οπότε έχει λιγότερη τάση για υπερστροφή ισχύος (χωρίς να είναι αυτό απαραίτητα κακό).Το συμπέρασμά μου είναι πως και στην άσφαλτο η 4κίνηση του xtrail είναι εφάμιλλων τουλάχιστον δυνατοτήτων και κατα περιπτώσεις υπερτερεί.
παρατήρηση:
Το οτι σε ενα σύστημα με 3 διαφορικά κάποιος άξονας μπορεί να πάρει πέραν του 50% σε ίσχύ οφείλεται σε 2 λόγους.
1.το όχημα στρίβει άρα οι άξονες διαγράφουν διαφορετικά τόξα --->άρα απαιτούν διαφορά ισχύος (προφανώς οι μπροστινοί περισσότερη)
2.κάποιος απο τους 2 άξονες ολισθαίνει και σπαταλά ισχύ.Οπότε το συμπέρασμα είναι πως η φράση: '..το κεντρικό διαφορικό στέλνει απο 0 εως 100% της ισχύος στον άξονα που την χρειάζεται..' η οποία εμφανίζεται πάμπολλές φορές στα περιοδικά (και στους 4Τ) είναι λάθος. Η μόνη περίπτωση να πάρει ενας άξονας τέτοιο μεγάλο ποσοστό (πέραν πχ του 60%) είναι να ολισθαίνουν οι τροχοί του.
ελπίζω να μην σας κούρασα, περιμένω τυχόν σχόλια
Καλή η θεωριτική ανάπτυξη, στην πράξη το χάνεις λίγο....
- Τα νέα Forester έχουν μηχανικό μπλοκέ πίσω. Όχι συνεκτικό. Συνεκτικό είναι το κεντρικό.
- Όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα, φτιάχτηκαν για να προσομοιάσουν τα μπλοκέ, απλά διότι με το ABS δεδομένο, κοστίζουν ελάχιστα σε σχέση με ένα καλό μπλοκέ. Ποτέ ενα καλό μπλοκέ δε θα ξεπεραστεί από τα συστήματα που επενεργούν στα φρένα και στο γκάζι.....
- Η 4κίνηση του Forester μπορεί να μην το κάνει 100% πρσθιο-πισωκίνητο, όπως λες, όμως το κάνει σε πολύ μεγάλο βαθμό -δε θα δώσω ποσοστό-, τόσο που σε πάγο ή παγωμένο χιόνι και λάσπη , διαγράφει ΚΑΝΟΝΙΚΑ 8άρια! και μιλάω για τέλειους κύκλους με τους πίσω τροχούς και τους εμπρός, καρφωμένους στο αυτό σημείο..... Αν γνωρίζεις από οδήγηση, κάτι λέει αυτό για τα χαρακτηριστικά του αυτ/του σε τέτοια περίπτωση. Μήπως είναι 50-50 τότε?
Ή πισωκούνα?????? - Κατά τα άλλα, και επειδή πιστεύω ακράδαντα , ότι οι απλές μηχανικές λύσεις είναι καλύτερες κι από τις πιο σοφιστικέ με ηλεκτρονικά μπιχλιμπίδια, πείτε ή δείξτε μου ενα σημείο ή επιφάνεια, να πάμε εκεί με όλα τα X-Trail και το Forester, να δούμε πιο περνάει, γλιστράει ή όχι....
Τονίζω ότι το X-trail μου αρέσει ιδιαίτερα και ειδικά η μετάδοσή του μια και προέρχεται από το πολύ και φανταστικό Skyline!
Αλλά προτιμώ , εντός και εκτός δρόμου την 4κίνηση του Forester και του RAV4.
Αυτά....
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Καμία από τις φωτογραφίες ή το video δεν αποτελούν extreme κατάσταση και δεν είναι ενδεικτικές για τις ικανότητες εκτός δρόμου των αυτοκινήτων.
Οι δοκιμασίες αυτές δεν δοκιμάζουν ούτε την τετρακίνηση (μπλοκαρίσματα κοντά κλπ), ούτε την ελευθερία άρθρωσης ούτε την απόσταση από το έδαφος. Στις συνθήκες που παρουσιάζονται η ανικανότητα του οδηγού και κυρίως τα λάστιχα θα κρίνουν και όχι το συτοκίνητο. Μειονέκτημα βέβαια το βάρος των αμερικάνικων θηρίων σε σαθρό έδαφος και η έλλειψη βάρους στον πίσω άξονα του pickup.... Σε τόσο βάθος νερού αν είχα φίλο με τζίπ να με μαζέψει δε θα δίσταζα να μπω με δικίνητο κάτω από 1000 κιλά με καλά λάστιχα!Aκριβώς!!!!!
Με πρόλαβες. Σιγά τα εμπόδια!
Την 1η μέρα που το πήρα, το έβαλα στη θάλασσα με τους 2 δεξιούς να καλύπτονται από νερό, .... και μετά για πλύσιμο!!!!
Στη Γλυφάδα και στη Βούλα! -
Ο χρήστης vasdaris έγραψε:
Απο τα τρία στην ουσία μοντέλα τα οποία τελικά είναι υποψήφια, η τετρακίνησή τους έχει σοβαρές διαφορές απ'όσο είδα μέχρι στιγμής.Ετσι λοιπόν (και παρακαλώ διορθώστε με εαν κάνω λάθος) με απλά λόγια:
To Forester έχει 'κοντές' οι οποίες μπαίνουν εν κινήσει με τη χρήση του συμπλέκτη χωρίς άλλους περιορισμούς.
Μονιμη τετρακίνηση με αυτόματη κατανομή ροπής μέσω του κεντρικού διαφορικού (AWD).
Διαθέτει τις τεχνολογίες,**Self-Levelizer **για την οριζοντίωση του αυτοκινήτου και την αποφυγή κλίσεων, **Hill Holder **για το 'φρενάρισμα' του αυτοκινήτου στις απότομες κατωφέρειες, Limited Slip differential το οποίο υποκαθιστά εαν κατάλαβα καλά το μπλοκέ διαφορικό πίσω.
Δεν περισσεύει τίποτα χαμηλά κάτω απο το αυτοκίνητο και έχει τα ηλεκτρικά ψηλά για όσους τσαλαβουτάνε στα ποτάμια....Το X-Trail έχει **μόνιμη κίνηση εμπρός **και με διακόπτη μπορεί να έχει auto ή lock την κίνηση 4χ4 με κατανομή μέχρι 57/43. Το κελίδωμα της τετρακίνησης είναι ουσιαστικά άμεσο (στην μισή στροφή της ρόδας) οπότε λογικά δεν δημιουργεί πρόβλημα.
Το ESP+ & Active Break LSD είναι extra και υποκαθιστά το μπλοκέ. Περισσεύει η εξάτμιση απο κάτω και ενοχλεί κάπου κάπου όταν κάνεις 'ζούγκλες'.Το **Cherokee ** έχει το σύστημα **Command Trac - Part Time & Low **και Trac-Loc Differencial - μπλοκέ διαφορικό πίσω.
Απ'όσο κατάλαβα είναι ένα καθαρό οπισθοκίνητο. Το 4χ4 κλειδώνει απο τον οδηγό όποτε αυτός κρίνει ότι πρέπει.΄Έχει αργό και μπλοκέ πίσω. Στην άσφαλτο επειδή δεν έχει Auto στην τετρακίνηση πρακτικά δεν μπορείς να το χρησιμοποιήσεις (σαν δυνατότητα υπάρχει στα μεγαλύτερα μοντέλα). Δεν γνωρίζω παρ'όλα αυτά σε τι συνθήκες γίνεται η εμπλοκή του 4x4 (ταχύτητα?,εν'στάσει μήπως? κτλ) Πάντως απο κάτω φαίνεται συμμαζεμένο και πιο μελετημένο για διαδρομές εκτός .
Αναφέρομαι στα μοντέλα που εγώ είδα και στις εκδόσεις Forester X AI, X-Trail 2.0 Sport, Cherokee 2.4 Classic
Παρακαλώ διορθώστε με εαν κάτι δεν το έχω αντιληφθεί σωστά.
Σωστά, απλώς το LSD δεν υποκαθιστά, αλλά είναι μπλοκέ (διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης...)
-
Ο χρήστης juan έγραψε:
Πάντος εαν το Maverick είχε λίγα περισσότερα άλογα και κοντές σχέσεις δεν νομίζω να πούλαγε κανένα άλλο !!Καλά τα λες Γιάννη, αλλά για να εχεις 'κοντές', θες και 3 διαφορικά!!!!!
Οπότε τα 'αν', γίνονται 3 και το Maverick .... Forester!!!! -
Όσο για την εμφάνιση, εντελώς υποκειμενικά, λέω τα παρακάτω:
- RAV4
- X-TRAIL
- CRV
- OUTLANDER
- MAVERICK/TRIBUDE
.
.
.10. FORESTER!!!!
Άλλωστε, δεν παντρευτήκαμε την πιο όμορφη γκόμενα που είχαμε....
Κι εμένα η γυναίκα μου μόλις είδε το αυτοκίνητο, το είπε... τέρας!
Εξ' ου και τ' όνομα αυτού... ΤΑΖ!
απλώς , μη μασάτε στις γυναικίες γνώμες, όταν πρόκειται για το τουτου!!!
Εσείς διαλέξατε κουζίνα , πλυντήριο, απορροφητήρα κλπ?
Αν διαλέξατε μαζί, καλά να πάθετε τώρα!
Παρεπιπτώντως...
Το Outlander είναι εξαιρετικό, ας μην έχει μπλοκέ (πίσω γιατί το μεσαίο είναι) και κοντές! Υπάρχουν και κάτι εκδόσεις με τουρμπινίτσες, που τις βλέπει το FORESTER XT και χλομιάζει...... εντάξει, περίπου!
Είναι πολύ καλό όμως!
-
Και κάποια νεώτερα απο το μέτωπο!
Α. Το προηγούμενο X-Trail είχε το ESP+ σαν standard σε κάποια αυτοκίνητα. Εχουν μείνει 2-3 μου είπαν.
Β. Φίλε boxer ουσιαστικά το ESP+ καθώς και το Active Break LSD είναι ηλεκτρονικά. Εκεί κολλούσε το 'υποκαθιστά'.
Και πάλι διορθώστε με εαν κάνω λάθος. Πάντως γενικώς δεν μου υπέδειξαν απο την αντιπροσωπεία το να βάλω σαν extra το ESP+ για λόγους που δεν κατάλαβα. (Κόστος? έλλειψη εξειδικευμένου προσωπικού για την εγκατάσταση?)
Πάντως μου είπαν ότι σαν extra στο προηγούμενο μοντέλο κόστιζε ~3000 και ότι έχουν σε stock 2 παλαιότερα καινούργια 'κομμάτια' .....Γ. Τo Cherokee έχει μόνιμη κίνηση πίσω και μπορείς μέχρι τα 88Km/h να βάλεις την τετρακίνηση εν κινήσει όταν υπάρχουν κάποιες ανάγκες γι'αυτό. Το 'αργό' μπαίνει ΜΟΝΟ εν στάσει.
Πίσω έχει μπλοκέ.
Γενικά μάλλον πάει παντού αλλά έχει μια έλλειψη σε θέματα ασφαλείας νομίζω. πχ δεν μπορείς να βάλεις extra αερόσακους-κουρτίνα. Δεν έχει βαλβίδα ασφαλείας για την απενεργοποίηση της παροχής βενζίνης σε ατύχημα.
Είναι λίγο Σπαρτιάτικο. Φανταστείτε ότι ακόμα και το δίχτυ και η εταζέρα είναι extra...
Τέλος, φίλος μου είπε ότι για να στρώσει καλά θέλει πολύ 'περπάτημα' ... -
Μια άσχετη ερώτηση.
Είχε ποτέ κάποια έκδοση του RAV αργές? -
Ο χρήστης boxer2003 έγραψε:
Καλή η συλογή, αλλά πριν πάνε στο ράφι πρέπει να τα ξεκοκκαλίζουμε....
Για να μην απαριθμώ τεύχη , από την παρουσίαση του 1ου Forester 1997, θα πω ένα αρκετά πρόσφατο.
Περσινό τεύχος (Δεκ 2002 ή Ιαν 2003) για τα αριστεία του έτους 2003.
Σε κάλυψα???Όχι φυσικά...Καταρχήν θεωρώ ότι αναφέρεσαι πάντα στο απλό και όχι στο turbo, σωστά; Αν μιλάμε σε αυτή τη βάση είχες γράψει το εξής: '...Θυμίζω το αντίστοιχο τεστ σε περιοδικό, που είχε βγει τελευταίο το Nissan και 1ο το Subaru Forester X'. Αυτό το τεστ υπάρχει στο τεύχος Δεκ. 2002 ή Ιαν. 2003 που αναφέρεις παραπάνω; Είμαι περίεργος να το διαβάσω...Τώρα σχετικά με αριστεία έτους να σου παραθέσω για το X-Trail όσα θέλεις (ήδη έχω παραθέσει διακρίσεις από βρεταννικά περιοδικά)! Για συγκρίσεις μιλάμε...
-
Καλά τα λες Γιάννη, αλλά για να εχεις 'κοντές', θες και 3 διαφορικά!!!!!
Οπότε τα 'αν', γίνονται 3 και το Maverick .... Forester!!!!Αυτό δεν είναι απαραίτητο αν και στην πράξη έτσι γίνεται για λόγους ευκολίας.Δεν αποκλείεται να βγεί πάντως 4κίνητο με κοντές σχέσεις και Haldex πχ.
Επίσης όπως είπα και σε παραπάνω πόστ τα 3 διαφορικά δεν σημαίνει απαραίτητα και υπεροχή.Πολλές φορές συστήματα με 2 διαφορικά είναι καλύτερα.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Καλά τα λες Γιάννη, αλλά για να εχεις 'κοντές', θες και 3 διαφορικά!!!!!
Οπότε τα 'αν', γίνονται 3 και το Maverick .... Forester!!!!Αυτό δεν είναι απαραίτητο αν και στην πράξη έτσι γίνεται για λόγους ευκολίας.Δεν αποκλείεται να βγεί πάντως 4κίνητο με κοντές σχέσεις και Haldex πχ.
Επίσης όπως είπα και σε παραπάνω πόστ τα 3 διαφορικά δεν σημαίνει απαραίτητα και υπεροχή.Πολλές φορές συστήματα με 2 διαφορικά είναι καλύτερα.Τα Vitara και Jimny που έχουν κοντές, άρα έχουν κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού έχουν τρία διαφορικά? Δεν νομίζω. Μόνο μπλοκέ τετρακίνηση προσφέρουν άρα δεν κάνουν διαφορισμό οπότε δεν θέλουν διαφορικό στη μέση.
Μερικές φορές καλύτερα 2 διαφορικά με 100% εμπλοκή μεταξύ τους παρά 3 με ελεύθερο μη μπλοκέ μεσαίο.
Οι μηχανικές λύσεις LSD είναι καλύτερες από τις ηλεκτρονικές....και λειτουργούν πάντα!
Το Xtrail μπορεί να πλεονεκτεί του Forester σε ομορφιά, χώρους αλλά σίγουρα όχι στην τετρακίνηση. Έχει όμως δυνατότητα εμπλοκής του κεντρικού και μάλλον καλύτερες γωνίες προσβολής διαφυγής όπου το Forester υστερεί λόγω προβόλων οπότε δεν αποκλείεται να φτάσει πιο μακριά εκτός δρόμου σε κάποιες συγκεκριμένες συνθήκες!Το Forester αν έχω καταλάβει έχει ελεύθερο εμπρός και LSD πίσω αλλά τι έχει στη μέση, το τρίτο τι είναι και τι κάνει? Είναι και αυτό περιορισμένης ολίσθησης και τι αναλογίας?
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Το Forester αν έχω καταλάβει έχει ελεύθερο εμπρός και LSD πίσω αλλά τι έχει στη μέση, το τρίτο τι είναι και τι κάνει? Είναι και αυτό περιορισμένης ολίσθησης και τι αναλογίας?
Το μεσαίο είναι συνεκτικής σύζευξης (σιλικονάτο δηλαδή..)
Δίνει 50-50, και επιτρέπει το διαφορισμό των ταχυτήτων των 2 αξόνων, γι αυτό και έχουμε μόνιμα 4τρακίνηση, χωρίς κούρδισμα.
Μπορεί να μεταβάλλει τη διανομή ροπής μπρος -πίσω, θεωρητικά από 0% έως 100%. Σε ορισμένες συνθήκες, το έχω δει στην πράξη. Δηλαδή σε αρκετή κλίση, ένας μπροστινός πατάει σε γλιστερή πέτρα, ό άλλος σε σαθρό χώμα και οι πίσω σταθερά σε σκληρό χώμα. με το σπινάρισμα των μπροστινών, μετά από απότομο άφημα του συμπλέκτη, και με καθυστέριση ελάχιστη (μόλις που το αντιλήφθηκα) , το σπινάρισμα κόπηκε και το αυτοκίνητο πετάχτηκε μροστά... με άλμα!
Αυτό συνέβει στο περίφημο βραχώδες ανηφοράκι, του Trail-Ride στην Πάρνηθα.....
Άρα, με το σταμάτημα του σπιναρίσματος των εμπρός τροχών, συμπαιρένουμε ότι σταμάτησαν να δέχονται ροπή, οπότε αυτή μεταβιβάστηκε πίσω και το αυτοκίνητο - επειδή υπήρχε πρόσφυση και ο χειρισμός ήταν βίαιος σχεδόν...- πετάχτηκε και πέρασε εμπόδιο, που το ύψος του κανονικά δεν του επέτρεπε....
Δε λέω παραμύθια, εκεί εγκατέλειψε X-Trail (Κλεάνθης Τριανταφυλλίδης)- ναι του DRIVE!- που είναι πιο ψηλό, πέρασε βέβαια άλλο X-TRAIL (Νίκος Νίκας) που φορόυσε MUD λάστιχα 235/70/15 (φαννταστείτε διάμετρο τροχού και ύψος παραπάνω....)και φυσικά πέρασε και ο ψηλότερος JUAN! Ομως ο τελευταίος πέρασε αρκετά αργότερα, όταν είχε ψιλοϊσοπεδωθεί το εμπόδιο....., χωρίς να μειώνω την προσπάθεια!Ξαναλέω, δε λέω παραμύθια! Είναι όλα γραμμένα στο off-road.gr
-
Ο χρήστης spiros_k έγραψε:
Καλή η συλογή, αλλά πριν πάνε στο ράφι πρέπει να τα ξεκοκκαλίζουμε....
Για να μην απαριθμώ τεύχη , από την παρουσίαση του 1ου Forester 1997, θα πω ένα αρκετά πρόσφατο.
Περσινό τεύχος (Δεκ 2002 ή Ιαν 2003) για τα αριστεία του έτους 2003.
Σε κάλυψα???Όχι φυσικά...Καταρχήν θεωρώ ότι αναφέρεσαι πάντα στο απλό και όχι στο turbo, σωστά; Αν μιλάμε σε αυτή τη βάση είχες γράψει το εξής: '...Θυμίζω το αντίστοιχο τεστ σε περιοδικό, που είχε βγει τελευταίο το Nissan και 1ο το Subaru Forester X'. Αυτό το τεστ υπάρχει στο τεύχος Δεκ. 2002 ή Ιαν. 2003 που αναφέρεις παραπάνω; Είμαι περίεργος να το διαβάσω...Τώρα σχετικά με αριστεία έτους να σου παραθέσω για το X-Trail όσα θέλεις (ήδη έχω παραθέσει διακρίσεις από βρεταννικά περιοδικά)! Για συγκρίσεις μιλάμε...
Σειρά παρεξηγήσεων....
1ον. Είπα σε περιοδικό κι όχι στους 4Τ. Για συγκεκριμένο εμπόδιο μιλούσα, κι όχι για το τεστ συνολικά.... Συγκεκριμένα , περιοδικό DRIVE τεύχος γύρω στο Μάϊο 2002 ή λίγο αργότερα όταν είχαν παρουσιαστεί καινούρια μοντέλα. Μη με βάζεις να ψάχνω.... Το εμπόδιο ήταν αξιολόγηση αναρριχητικής ικανότητας σε ένα επικλινές 45 μοιρών και μήκους 20 μέτρων περίπου, ή λιγο μικρότερο. Το μόνο SUV που είχε ανέβει ήταν το FORESTER X, που διέθετε και αργά. Τελευταίο είχε έρθει το X-Trail , γιατί έμεινε πιο χαμηλά από όλα. Το είχα αναφέρει εξάλλου, διότι γινόταν συζήτηση για την αναγκαιότητα των αργών σχέσεων κλπ. Αυτό είναι όλο!
2ον. Επιμένω, το αριστείο των 4Τ για το 2003 στα SUV το πήρε το FORESTER X, ενώ τα προηγούμενα αριστεία στην ίδια κατηγορία, είχε σαρώσει 2 ή 3 φορές το προηγούμενο FORESTER την τουρμπάτη και στην ατμοσφαιρική έκδοση. Φέτος δεν έπαιζε, ως περσινό μοντέλο.
3ον. Μπορεί να φαίνομαι σκληροπυρηνικός με τη SUBARU, ίσως κιόλας να είμαι.... Όμως δεν είμαι ηλίθιος....
Δεν θεωρώ το X-Trail υποδεεστερο, ούτε και κανένα άλλο αυτοκίνητο της κατηγορίας και παραπλήσιας τιμης. Είναι όλα καλά με πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Διαλέγεις αναλόγως αναγκών και αγοράζεις.
Ειδικά το X-Trail , είναι η 3η επιλογή μου μετά το RAV4. Καλά για την 1η, δε λέω, τη γνωρίζετε....
Είναι πολύ καλό αυτοκίνητο, με πολλές δυνατότητες παντού!
Απλώς μου πάει οδηγικά περισσότερο το στύλ του Forester, και προτιμώ τα 3 απλά μηχανικά διαφορικά (ιδίως τα μπλοκέ...), από οτιδήποτε άλλο.
Αυτά....
Μηπως τώρα εξηγήθηκα καλυτερα και ....
σε κάλυψα? -
Λοιπόν και το Maverick έχει συνεκτικό συμπλέκτη συλικονάτο που πραγματικά είναι πολύ καλό και στο δρόμο σε ότι αφορά στο κράτημα. Σε οριακές συνθήκες με αρκετά χλμ σε στροφή έχω νοιώσει να ενεργοποιηται το 50-50 αυτόματα και να κρατάει το αυτοκινητο στο δρόμο.
Επίσης έχει και την manually ενεργοποίηση του 50-50 που βοηθά ειδικά σε περιπτώσεις τύπου trail Πάρνηθας και μάλιστα με μαμίσια λάστιχα καθαρά ασφάλτινα !!
Τέλος να αναφέρω ότι ανάβηκα με Maverick σε ανηφοριά 45μοίρες κλήση και αντίστοιχα σε κατηφοριά. Αυτό έγινε στην Pista Teradura που είχε γίνει στην έκθεση αυτοκινήτου στο Αεροδρόμιο ....Δεν χρειάστηκαν οι κοντές και δεν ένοιωσα να καταπονήται ο συμπλέκτης.
-
Ο χρήστης boxer2003 έγραψε:
Σειρά παρεξηγήσεων....
1ον. Είπα σε περιοδικό κι όχι στους 4Τ. Για συγκεκριμένο εμπόδιο μιλούσα, κι όχι για το τεστ συνολικά.... Συγκεκριμένα , περιοδικό DRIVE τεύχος γύρω στο Μάϊο 2002 ή λίγο αργότερα όταν είχαν παρουσιαστεί καινούρια μοντέλα. Μη με βάζεις να ψάχνω.... Το εμπόδιο ήταν αξιολόγηση αναρριχητικής ικανότητας σε ένα επικλινές 45 μοιρών και μήκους 20 μέτρων περίπου, ή λιγο μικρότερο. Το μόνο SUV που είχε ανέβει ήταν το FORESTER X, που διέθετε και αργά. Τελευταίο είχε έρθει το X-Trail , γιατί έμεινε πιο χαμηλά από όλα. Το είχα αναφέρει εξάλλου, διότι γινόταν συζήτηση για την αναγκαιότητα των αργών σχέσεων κλπ. Αυτό είναι όλο!
2ον. Επιμένω, το αριστείο των 4Τ για το 2003 στα SUV το πήρε το FORESTER X, ενώ τα προηγούμενα αριστεία στην ίδια κατηγορία, είχε σαρώσει 2 ή 3 φορές το προηγούμενο FORESTER την τουρμπάτη και στην ατμοσφαιρική έκδοση. Φέτος δεν έπαιζε, ως περσινό μοντέλο.
3ον. Μπορεί να φαίνομαι σκληροπυρηνικός με τη SUBARU, ίσως κιόλας να είμαι.... Όμως δεν είμαι ηλίθιος....
Δεν θεωρώ το X-Trail υποδεεστερο, ούτε και κανένα άλλο αυτοκίνητο της κατηγορίας και παραπλήσιας τιμης. Είναι όλα καλά με πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Διαλέγεις αναλόγως αναγκών και αγοράζεις.
Ειδικά το X-Trail , είναι η 3η επιλογή μου μετά το RAV4. Καλά για την 1η, δε λέω, τη γνωρίζετε....
Είναι πολύ καλό αυτοκίνητο, με πολλές δυνατότητες παντού!
Απλώς μου πάει οδηγικά περισσότερο το στύλ του Forester, και προτιμώ τα 3 απλά μηχανικά διαφορικά (ιδίως τα μπλοκέ...), από οτιδήποτε άλλο.
Αυτά....
Μηπως τώρα εξηγήθηκα καλυτερα και ....
σε κάλυψα?Οκ, τώρα η απάντηση είναι πολύ πληρής. Θα το τσεκάρω και θα επανέλθω αν υπάρξει κάποια απορία ακόμα. Πάντως σκληροπυρηνικός με το SUBARU σίγουρα είσαι, τώρα το άλλο δεν ξέρω γιατι το ανάφερες...
-
Στο σαλόνι της Γενεύης παρουσιάζεται σε λίγες ημέρες το ΝΕΟ Maverick, αναβαθμισμένο σε μηχανή (2.3 Lt, 145 hp, 203Nm) καθώς και με ποιοτικότερο εσωτερικό και facelift εξωτερικά.
Σχετικό άρθρο:
http://www.autotriti.gr/_NEA/preview_ne ... A_ID=19707Αντε να δούμε πότε θα έρθει στην Ελλάδα... Μήπως να περιμένω λίγο?
-
Ο χρήστης vasdaris έγραψε:
Στο σαλόνι της Γενεύης παρουσιάζεται σε λίγες ημέρες το ΝΕΟ Maverick, αναβαθμισμένο σε μηχανή (2.3 Lt, 145 hp, 203Nm) καθώς και με ποιοτικότερο εσωτερικό και facelift εξωτερικά.Σχετικό άρθρο:
http://www.autotriti.gr/_NEA/preview_ne ... A_ID=19707Αντε να δούμε πότε θα έρθει στην Ελλάδα... Μήπως να περιμένω λίγο?
Μάλλον θα έρθει Μάϊο με Ιούνιο 2004
Αγορά SUV!