-
Ο χρήστης cosygatos έγραψε:
Αμα εσυ πιστευεις οτι η ΙΔΙΑ αναρτηση (οχι ενεργητικη) οτι μπορει να ειναι ξερη και ανετη...
παω πασοο.Άμα δε διαβάζεις τι σου λένε τι κάθεσαι και συζητάς; Σου είπα η ίδια ανάρτηση 'σε διαφορετικές συνθήκες οδήγησης', αλλά βλέπω θες να πεις τα δικά σου...
Η διαφορα τιμης στις δυο σπορ εκδοσεις αν θες ειναι 21.450Leon-19.850Bravo=1.600ευρω
δηλαδη 8% της αξιας του αυτοκινητου, υπολογισιμο αλλα οχι με βαρυνουσα σημασια, ειδικα
στις μερες μας οπου τα δωρα εξοπλισμου προσφερονται με περισση ανεση!Όντως, η διαφορά τιμής είναι μικρή. Όμως, εγώ το πήρα με ανταλλαγή με το Ecoprofit και μου έκαναν 2.500€ έκπτωση. Άρα, η διαφορά πλέον έγινε 4.100€. Αυτό κάτι ήταν, έ;
Τελος οπως βεβαια τον τελευταιο καιρο αρκετοι αγοραζουν αυτοκινητο με πρωτη προτεραιοτητα το... καλυτερο επιτοκιο ή την διαφορα στον εξοπλισμο σε επιπεδο διζωνικου ή απλου κλιματισμου για παραδειγμα, μαλλον δεν υπαρχει κανενας λογος να συνεχιζω την κουβεντα.
Αυτο παντως που δεν αλλαζει ειναι οτι το Leon συνολικα ειναι καλυτερο αυτοκινητο απο
το Bravo, μιας και η ομορφια δεν εξεταζεται οταν μιλαμε αντικειμενικα.
Αυτο που εξεταζεται ειναι η συμπεριφορα στο δρομο, η ποιοτητα συναρμογης,
οι χωροι και επιμερους το τιμονι, τα φρενα , το κιβωτιο, οι αναρτησεις και η τιμη.
Λαμβανοντας αυτα υποψιν και μετα απο τεστ περιοδικων **το Leon υπερεχει ειτε αυτο αρεσει
ειτε οχι.**Δεν μιλαμε για ασχημα ταμπλω, δεν μιλαμε για πιο ομορφα καθισματα, για μπιχλιμπιδια
και σχημα αμαξωματος.
Αυτα ειναι υποκειμενικα και δεν ειναι ειναι υπολογισιμα.Αν νομίζεις πως τα looks ενός αυτοκινήτου είναι αδιάφορη ιστορία τότε μάλλον καλώς διαλέγεις Leon. Επειδή εγώ δεν πάω το αμάξι στα όρια, ούτε γνωρίζω να το κάνω για να είμαι ειλικρινής (σκεφτείτε πως τα 2 προηγούμενα ΙΧ που οδηγούσα ήταν...1 Lada 1200! και ένα Punto 8v 60ps ) έτσι δε με ενδιαφέρει πιο έχει το πιο αγωνιστικό στήσιμο. Κρατήματα, δύναμη, κιβώτιο, φρένα, τιμόνι, τιμή: όλα καλά μου βγήκαν με το Bravo. Μόνο παράπονο έχω από την πίσω ανάρτηση, και το είπα.
Δε λέω πως το Leon δεν είναι καλό αυτοκίνητο, γι 'αυτό και αν είδες ρώτησα τον gaitanako ποιά η εντύπωση που του άφησε. Εγώ δεν τα ξέρω όλα, αλλά εσύ έχεις βγάλει τα συμπεράσματά σου.
Να σε ρωτήσω όμως, το έχεις οδηγήσει το Bravo και το Leon και έχεις βγάλει συμπέρασμα;
Κλείνοντας, σε προηγούμενο post αναφέρθηκες στους 4Τ Φεβρουαρίου και πως βγάζουν το Leon πάνω από το Bravo. Όντως, αλλά το συμπέρασμά τους ήταν: 'Πολύ κοντά στο ισπανικό αυτοκίνητο βρίσκεται το Fiat Bravo, ενώ η όποια απόσταση μεταξύ τους οφείλεται στην ξερή ανάρτηση και στο μέτριο σε αίσθηση τιμόνι του τελευταίου'. Αν αυτό σημαίνει πως το Leon γ@μ@ει και δέρνει το Bravo, πάω εγώ πάσο...Δεν διαβαζω αυτο που μου λενε, καταρχας κανεις δεν μου λεει τι θα διαβασω...
Ηθελα και διαβασα κατι που ομως οταν γραφει για ανετη αναρτηση, και το αμαξι ειναι
στην ουσια ενοχλητικα σκληρο το να συζητησω περαιτερω ειναι ανωφελο...
Οσο για τις συνθηκες που λες πρεπει να ειναι παντα ιδανικες εννοεις για να μην
εχεις παραπονα με το Bravo...
Tην αγωνιστικη αναρτηση αυτοκινητου σε πολυ καλο οδικο δικτυο την εχεις δει?
Λειτουργει τελεια!
Τα συμπερασματα για την σωστη αποσβεση μιας αναρτησης δεν τα βγαζουν λαμβανοντας
υποψιν μονο ενα καλο οδικο δικτυο αλλα καθε ειδους οδοστρωμα.
Εδω μιλαμε γενικα σαν αποτελεσμα ποιο αυτοκινητο ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ειναι εστω λιγο, πολυ,
μετρια , ελαχιστα ή οχι καλυτερο συνολικα για τα λεφτα που δινεις απο καποιο αλλο. Τι σχεση εχει το προσωπικο σου παραδειγμα με την καλυτερη εκπτωση?
Μηπως μιλαω σε παιδι που μολις εβγαλε διπλωμα?
Τα LOOKS οπως λες ειναι ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ κρητηριο. Ουτε εμενα μου αρεσει το Leon και το ταμπλω του δεν βλεπεται, αυτο δεν σημαινει ομως οτι δεν ειναι καλυτερο αυτοκινητο
απο το Bravo στα σημεια.
Δεν χρειαζεται να παει κανεις στα ορια ενα αυτοκινητο για να διαπιστωσει αν εχει καλυτερη αισθηση το τιμονι του, αν γερνει περισσοτερο ή λιγοτερο , αν οι σχεσεις κουμπωνουν ευκολα ή δυσκολα, αν και στην ουσια και τα δυο πρεσβευουν μια πιο σπορτιφ αισθηση απο τα
απλα οικογενειακα αυτοκινητα, με την διαφορα οτι το Leon την υποστηριζει περισσοτερο
στην πραξη και λιγοτερο στην εμφανιση, ακριβως το αντιθετο δηλαδη με το Bravo.
Και εμενα μου αρεσει πιο πολυ το Bravo, το λεω ξεκαθαρα, οδηγικα ομως
και στην ουσια το Leon ειναι πιο ολοκληρωμενο.
Τελος αν εσυ μεταφραζεις το οτι 'το Leon υπερεχει στα σημεια, χωρις αυτο να σημαινει οτι το Bravo δεν ειναι αξιολογο αυτοκινητο' ως 'το Leon γ@μ@ει και δέρνει το Bravo'
ε μαλλον κινεισαι σε αλλη συχνοτητα... -
το οτι το leon γ@#$%ει το bravo και μαλιστα με απόλυτο τρόπο εσύ το εξέφρασες γρηγόρη και κανένας άλλος διάβασε τα προηγούμενα ποστς καιτα δικά σου και βγάλε συμπέρασμα...
-
Και επειδή επικαλείσαι δοκιμές περιοδικών:
http://www.autobild.gr/index.php?cat_id ... ge_id=1744
'*Mια κλασική επιλογή είναι και αυτή του μπροστινού άξονα, όπου τα γόνατα τύπου ΜακΦέρσον αποτελούν πλέον τον κανόνα, σύστημα που χρησιμοποιεί άλλωστε και το Leon. Ωστόσο, το ισπανικό αυτοκίνητο χρησιμοποιεί ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα, γεγονός που προσφέρει μεγαλύτερη ακρίβεια στην οδική συμπεριφορά και καλύτερο κινηματικό έλεγχο των τροχών.
Σε συνδυασμό, μάλιστα, με την πιο σκληρά ρυθμισμένη ανάρτηση, το Leon προσφέρει πραγματικά σπορ χαρακτηριστικά, με ελάχιστες κλίσεις στις στροφές και μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης, σε κάθε περίπτωση. **Από την άλλη, βέβαια, η άνεση, στοιχείο που αποτελεί ένα από τα ζητούμενα για αρκετούς οικογενειάρχες, υποφέρει, αφού πολλές ανωμαλίες του οδοστρώματος δε φιλτράρονται όσο πρέπει. **
Και αυτός είναι ένας τομέας που το αυτοκίνητο της Fiat υπερέχει. Αν και ιταλική κατασκευή, το Bravo με γνώμονα τις επιδόσεις του είναι εξαιρετικά άνετο αποσβένοντας επαρκώς σχεδόν κάθε ανωμαλία του δρόμου. Βέβαια, στις στροφές «γέρνει» λίγο περισσότερο και κάποιες φορές δε βάζει όλη τη δύναμη του κινητήρα του στο δρόμο, όμως εν γένει αποτελεί τη χρυσή τομή, μεταξύ πρόσφυσης και άνεσης. *'
-
Εγω θα γραψω κατι που θα σας βαλει να σκεφτητε!
Βαση τις γνωσεις που εχω και μονο, τα 150 αλλογα του Bravo sport με το over boost και την ροπη απο 21+ σε 23+ πρακτικα και λογικα σημαινει αυξηση της ιπποδυναμης τουλαχιστον 10 + ιππων !
Θελω να ρωτησω αν δυναμομετρησε κανεις το φιατ ,γιατι σιγουρα οι επιδοσεις του θα ειναι καλυτερες!
Και πως εγιναν οι μετρησεις ,με πατημενο η οχι το κουμπι over?
Λοιπον ειναι και αλλα που μπορει να μην εγιναν! -
μυην ασχολειστε με τα κωλοπεριοδικα που γραφουν αποπου τα παρουν .
απο το 1990 διαβαζα και καταλαβα τι παιζει.
μπορω να διαβασω ενα αρθρο, δοκιμη και να καταλαβω αν ειναι ενταξει. -
Ο χρήστης dimidekas έγραψε:
Και επειδή επικαλείσαι δοκιμές περιοδικών:http://www.autobild.gr/index.php?cat_id ... ge_id=1744
'*Mια κλασική επιλογή είναι και αυτή του μπροστινού άξονα, όπου τα γόνατα τύπου ΜακΦέρσον αποτελούν πλέον τον κανόνα, σύστημα που χρησιμοποιεί άλλωστε και το Leon. Ωστόσο, το ισπανικό αυτοκίνητο χρησιμοποιεί ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα, γεγονός που προσφέρει μεγαλύτερη ακρίβεια στην οδική συμπεριφορά και καλύτερο κινηματικό έλεγχο των τροχών.
Σε συνδυασμό, μάλιστα, με την πιο σκληρά ρυθμισμένη ανάρτηση, το Leon προσφέρει πραγματικά σπορ χαρακτηριστικά, με ελάχιστες κλίσεις στις στροφές και μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης, σε κάθε περίπτωση. **Από την άλλη, βέβαια, η άνεση, στοιχείο που αποτελεί ένα από τα ζητούμενα για αρκετούς οικογενειάρχες, υποφέρει, αφού πολλές ανωμαλίες του οδοστρώματος δε φιλτράρονται όσο πρέπει. **
Και αυτός είναι ένας τομέας που το αυτοκίνητο της Fiat υπερέχει. Αν και ιταλική κατασκευή, το Bravo με γνώμονα τις επιδόσεις του είναι εξαιρετικά άνετο αποσβένοντας επαρκώς σχεδόν κάθε ανωμαλία του δρόμου. Βέβαια, στις στροφές «γέρνει» λίγο περισσότερο και κάποιες φορές δε βάζει όλη τη δύναμη του κινητήρα του στο δρόμο, όμως εν γένει αποτελεί τη χρυσή τομή, μεταξύ πρόσφυσης και άνεσης. *'
Βαλε και αυτα:
Αυτοί που ισχυρίζονται πως τα κυβικά εκατοστά δεν αντικαθίστανται τελικά έχουν δίκιο. Με 28% μεγαλύτερη χωρητικότητα κινητήρα, σε σχέση με το Bravo, το Leon υπερέχει σε αίσθηση και αριθμούς
Και εδώ το ισπανικό αυτοκίνητο είναι αυτό που υπερέχει. H ανάρτησή του είναι εν γένει πιο σφικτή και το τιμόνι του βαρύτερο και ακριβέστερο, όμως δεν είναι μόνο αυτό. Οι διαφορές στον προσανατολισμό των δύο κατασκευών εντοπίζονται στην πίσω ανάρτηση. Η επιλογή της Fiat είναι ένα σύστημα ημιάκαμπτου άξονα, δηλαδή κάτι συνηθισμένο για την κατηγορία.
Το αποτελεσμα εδω σε αυτο το τεστ δειχνει ισοπαλο...Με την σκληρη εξτρα αναρτηση του
sport up Λεον...Το απλο ειναι εξισου ανετο αν οχι καλυτερο απο το Bravo σε προσφυση και
ανεση.
Εγω μιλαω για τις βασικες εκδοσεις... -
πρεπει να καταλαβετε οτι μερικες φορες για να μην πω παντα ,δεν μετραει μονο το τι αναρτηση εχει ενα αμαξι αλλα και το πως ειναι ρυθμισμενη.
ελεγξτε λιγο και τις γεωμετριες και μετα κρινετε. -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
πρεπει να καταλαβετε οτι μερικες φορες για να μην πω παντα ,δεν μετραει μονο το τι αναρτηση εχει ενα αμαξι αλλα και το πως ειναι ρυθμισμενη.
ελεγξτε λιγο και τις γεωμετριες και μετα κρινετε.Tωρα θα τα παω και τα δυο στο συνεργειο του φιλου μου, θα τα σηκωσουμε,
θα τα μετρησουμε, και μετα θα παμε Σερρες να τα χρονομετρησουμε... -
μαλιστα
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Εγω θα γραψω κατι που θα σας βαλει να σκεφτητε!
Βαση τις γνωσεις που εχω και μονο, τα 150 αλλογα του Bravo sport με το over boost και την ροπη απο 21+ σε 23+ πρακτικα και λογικα σημαινει αυξηση της ιπποδυναμης τουλαχιστον 10 + ιππων !
Θελω να ρωτησω αν δυναμομετρησε κανεις το φιατ ,γιατι σιγουρα οι επιδοσεις του θα ειναι καλυτερες!
Και πως εγιναν οι μετρησεις ,με πατημενο η οχι το κουμπι over?
Λοιπον ειναι και αλλα που μπορει να μην εγιναν!το οverboost κραταει μερικα δευτερα σε βυθισμα του γκαζιου σε χαμηλομεσαιες στροφες.δεν σημαινει οτι ανεβαινει με το πατημα του κουμπιου η καμπυλη της ροπης αρα και της ιπποδυναμης απο ρελαντι μεχρι και κοφτη....
-
αφου ανεβαινει η πιεση της τουρμπινας ολα ανεβαινουν
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
αφου ανεβαινει η πιεση της τουρμπινας ολα ανεβαινουνεννοειται αλλα ειναι στιγμιαιο, το βλεπεις στις καμπυλες ροπης και ιπποδυναμης σε δυναμομετρηση σαν κορυφη εντονη , το νοιωθεις σαν κλωτσια οδηγωντας.
-
να την χεσω την δυναμομετρηση,οταν στο δικο μου παταω γκαζι τερμα και αναβει το λαμπακι οβερμπουστ το αμαξι γινεται πολυ πιο γρηγορο.
-
Ο χρήστης MIXANAG έγραψε:
αφου ανεβαινει η πιεση της τουρμπινας ολα ανεβαινουν
εννοειται αλλα ειναι στιγμιαιο, το βλεπεις στις καμπυλες ροπης και ιπποδυναμης σε δυναμομετρηση σαν κορυφη εντονη , το νοιωθεις σαν κλωτσια οδηγωντας.
Έτσι είναι. Δεν ανεβαίνουν οι μέγιστες τιμές. Απλά αλλάζει η καμπύλη δίνοντας μεγαλύτερη πίεση από πιο χαμηλά διατειρόντας όμως ίδια την μέγιστη πίεση και δύναμη. Πρακτικά βοηθάει στην αποκριση γκαζιού στις μεσαίες και μόνο.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
...Τι σχεση εχει το προσωπικο σου παραδειγμα με την καλυτερη εκπτωση?
Μηπως μιλαω σε παιδι που μολις εβγαλε διπλωμα?Όχι, μιλάς σε ένα νέο που έφτυσε αίμα 3 χρόνια να μαζέψει τα λεφτά να πάρει ένα καλό αμάξι, χωρίς να χρεωθεί γιατί δεν ξέρει αν θα έχει δουλειά αύριο και χωρίς να του δώσουν ουτε € οι δικοί του. Και γιατί λες 'προσωπικό παράδειγμα'; Μόνο σε εμένα έκανε έκπτωση η Fiat; Μακάρι να έκανε και η Seat στο Leon, ίσως να είχα πάρει αυτό τελικά. Όσο για το εσωτερικό κάτι θα έκανα, θα έβαφα το ταμπλό με κανά σπρέι, θα έβαζα banner με φωτογραφία του ταμπλό του Bravo, κάτι θα γινόταν!
...Τελος αν εσυ μεταφραζεις το οτι 'το Leon υπερεχει στα σημεια, χωρις αυτο να σημαινει οτι το Bravo δεν ειναι αξιολογο αυτοκινητο' ως 'το Leon γ@μ@ει και δέρνει το Bravo'
ε μαλλον κινεισαι σε αλλη συχνοτητα...το οτι το leon γ@#$%ει το bravo και μαλιστα με απόλυτο τρόπο εσύ το εξέφρασες γρηγόρη και κανένας άλλος διάβασε τα προηγούμενα ποστς καιτα δικά σου και βγάλε συμπέρασμα...
Τελικά δεν το νόμισα μόνο εγώ, έτσι;
-
Τι σχεση εχει τι νομιζει ο ενας και ο αλλος...
Εγω εκανα τετοια δηλωση οπως την λες?
παρτη απο το post και ανεβασε την.
Βρηκες τιποτα?
Μπραβο που μαζεψες λεφτα μονος σου. Οσο για τα υπολοιπα που λες ισχυουν
για 2.000.000 Ελληνες τουλαχιστον και ειδικα απο την εκπτωση που λες,
βγαινω (δυστυχως) δικαιωμενος για αυτα που ελεγα περι προτεραιοτητων
με τα επιτοκια κ.λ.π αν θυμασαι.
Τελος ξαναλεω δεν εχω κολλημα ουτε με το ενα αυτοκινητο ουτε με το αλλο.
Ειναι και τα δυο πολυ καλα και ικανα στην κατηγορια τους.
Τυχαινει το Leon να προηγειται στα σημεια στην συνολικη αξιολογηση που εχει
γινει και απο τα περιοδικα αλλα και απο τα λεγομενα αυτων που εχουν κανει
test drive και εχουν παραθεσει τις αποψεις τους.
Τωρα βεβαια ο καθενας εχει την αποψη του και μπορει να λεει οτι θελει, αλλα
να δινεται η εντυπωση οτι τα πραγματα εχουν την αντιθετη εικονα απο την πραγματικη
ειναι λιγο προκλητικο. -
αν το αμαξι δεν ειναι ωραιο για μενα εχει χασει το 50% ηδη.
ολα τα αλλα ειναι παπαρολογιες. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Και επειδή επικαλείσαι δοκιμές περιοδικών:
http://www.autobild.gr/index.php?cat_id ... ge_id=1744
'*Mια κλασική επιλογή είναι και αυτή του μπροστινού άξονα, όπου τα γόνατα τύπου ΜακΦέρσον αποτελούν πλέον τον κανόνα, σύστημα που χρησιμοποιεί άλλωστε και το Leon. Ωστόσο, το ισπανικό αυτοκίνητο χρησιμοποιεί ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα, γεγονός που προσφέρει μεγαλύτερη ακρίβεια στην οδική συμπεριφορά και καλύτερο κινηματικό έλεγχο των τροχών.
Σε συνδυασμό, μάλιστα, με την πιο σκληρά ρυθμισμένη ανάρτηση, το Leon προσφέρει πραγματικά σπορ χαρακτηριστικά, με ελάχιστες κλίσεις στις στροφές και μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης, σε κάθε περίπτωση. **Από την άλλη, βέβαια, η άνεση, στοιχείο που αποτελεί ένα από τα ζητούμενα για αρκετούς οικογενειάρχες, υποφέρει, αφού πολλές ανωμαλίες του οδοστρώματος δε φιλτράρονται όσο πρέπει. **
Και αυτός είναι ένας τομέας που το αυτοκίνητο της Fiat υπερέχει. Αν και ιταλική κατασκευή, το Bravo με γνώμονα τις επιδόσεις του είναι εξαιρετικά άνετο αποσβένοντας επαρκώς σχεδόν κάθε ανωμαλία του δρόμου. Βέβαια, στις στροφές «γέρνει» λίγο περισσότερο και κάποιες φορές δε βάζει όλη τη δύναμη του κινητήρα του στο δρόμο, όμως εν γένει αποτελεί τη χρυσή τομή, μεταξύ πρόσφυσης και άνεσης. *'
Βαλε και αυτα:
Αυτοί που ισχυρίζονται πως τα κυβικά εκατοστά δεν αντικαθίστανται τελικά έχουν δίκιο. Με 28% μεγαλύτερη χωρητικότητα κινητήρα, σε σχέση με το Bravo, το Leon υπερέχει σε αίσθηση και αριθμούς
Και εδώ το ισπανικό αυτοκίνητο είναι αυτό που υπερέχει. H ανάρτησή του είναι εν γένει πιο σφικτή και το τιμόνι του βαρύτερο και ακριβέστερο, όμως δεν είναι μόνο αυτό. Οι διαφορές στον προσανατολισμό των δύο κατασκευών εντοπίζονται στην πίσω ανάρτηση. Η επιλογή της Fiat είναι ένα σύστημα ημιάκαμπτου άξονα, δηλαδή κάτι συνηθισμένο για την κατηγορία.
Το αποτελεσμα εδω σε αυτο το τεστ δειχνει ισοπαλο...Με την σκληρη εξτρα αναρτηση του
sport up Λεον...Το απλο ειναι εξισου ανετο αν οχι καλυτερο απο το Bravo σε προσφυση και
ανεση.
***Εγω μιλαω για τις βασικες εκδοσεις... **:*iconcool:Ναι, αλλά εγώ μιλάω για τις σπορ εκδόσεις
Στις οποίες όπως λες κι εσύ η σύγκριση καταλήγει σε ισοπαλία
Όπως και να 'χει βλέπεις ότι οι ισχυρισμοί σου για την απαράδεκτη ανάρτηση του μπράβο που κοπανάει πέρα από κάθε φαντασία είναι αβάσιμοι...
Δεν προσπαθώ να μειώσω το λεόν, αλλά κι εσείς 'ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΡΑΒΟ' -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Τι σχεση εχει τι νομιζει ο ενας και ο αλλος...
Εγω εκανα τετοια δηλωση οπως την λες?
παρτη απο το post και ανεβασε την.
Βρηκες τιποτα?Απλά, έτσι φάνηκε από τα συμφραζόμενα.
Μπραβο που μαζεψες λεφτα μονος σου. Οσο για τα υπολοιπα που λες ισχυουν
για 2.000.000 Ελληνες τουλαχιστον και ειδικα απο την εκπτωση που λες,
βγαινω (δυστυχως) δικαιωμενος για αυτα που ελεγα περι προτεραιοτητων
με τα επιτοκια κ.λ.π αν θυμασαι.Ναι, θυμάμαι τι είχες πει. Ρε συ, είναι μικρή υπόθεση 2.500€ ή ένα καλό επιτόκιο που να μη σε 'πνίγει'; Τα αυτοκίνητα είναι ένα καταναλωτικό αγαθό όπως και τα άλλα (ντάξυ, δεν ξέρω κανένα forum για μαγιονέζες , αλλά σε γενικές γραμμές είναι έτσι) και θα πρέπει να το βλέπεις τεχνο - οικονομικά.
Πάντως, χαίρομαι που τελικά συμφωνούμε πως & τα δυο είναι πολύ καλά αυτοκίνητα. Και σκέψου πόση κουβέντα κάναμε για να καταλήξουμε στο αυτονόητο!
-
Ο χρήστης dimidekas έγραψε:
Storm αυτό που σόε λέει ο dimidekas ισχ'υει σε όλες εαν και εφόσον κάνεις απόσυρση παλαιού.....
Ναι, ακριβώς. Δεν έχει να κάνει με αντιπροσωπεία,η οδηγία έρχεται από τα κεντρικά της φίατ. Αν και απ' οτι μου είπανε, μερικές μέρες αφού το έκλεισα η προσφορά της απόσυρσης έπεσε στα 1500Ε(+εγγύηση). Και πάλι όμως...
Κρίμα ...
Ωστόσο αύριο θα πάω μία βόλτα από κάποια FIAT να ξαναδώ το Grande Punto.
C4 1.6 THP ή BRAVO 1.4 T-JET 150HP ή LEON 1.8TSI